abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2007 @ 11:47:53 #151
161685 Astoreth
Too much heaven on their minds
pi_50815084
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

We dwaluh af jonguh!
We waren aan het mannen bashen, of vrouwen, nou ja, iig één van de twee.
Volgens mij begon jij over schippers.
Tell me what you think about your friends at the top
Now who d'you think besides yourself's the pick of the crop?
Buddha was he where it's at - is he where you are?
Could Mohammed move a mountain or was that just PR?
  maandag 25 juni 2007 @ 11:52:27 #152
161685 Astoreth
pi_50815235
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:17 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd zo'n gelul Ik heb twee lange relaties gehad met iemand die ik kende uit de kroeg. De mensen die je tegenkomt in de kroeg zijjn ook maar gewoon mensen die je ook op je werk had kunnen leren kennen hoor
Ik vind dat BeF_Aviko wel een beetje gelijk heeft, al zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen.
Zoals bijvoorbeeld de twee bewuste heren. De ene kende ik van de universiteit (studiegenoot), de ander via een wederzijdse vriend (wel van een feestje dus). Blijkbaar zegt de plaats waar je iemand ontmoet dus niet zo heel veel over de betrouwbaarheid van deze persoon.
pi_50815706
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Saai hoor scorpie
Je wil niet weten hoe saai ik ben. Al 4 jaar gelukkig met vriendinnetje enzo, huisje in aantocht, dat soort dingen! Blijkbaar ben ik niet zo`n klootzak
pi_50816818
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:56 schreef Litpho het volgende:

[..]

Oh ja, da's waar ook. Nou ja, in dit topic lijkt het me een grof schandaal dat mannen zich niet houden aan de beloftes die ze niet maken (maar waarvan de TS aannam dat die vanzelf wel gemaakt zouden worden).
mooi gezegd!
Dit vat zowat samen waar het hele topic over gaat.

Vrouwen scheppen verwachtingen. Dat is normaal, menselijk. Maar dat wil nog niet zeggen dat een man dat doorheeft, laat staan wil.

Iedereen heeft andere verwachtingen over de liefde!
  maandag 25 juni 2007 @ 12:47:56 #155
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_50816861
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:46 schreef katerwater het volgende:

[..]

mooi gezegd!
Dit vat zowat samen waar het hele topic over gaat.

Vrouwen scheppen verwachtingen. Dat is normaal, menselijk. Maar dat wil nog niet zeggen dat een man dat doorheeft, laat staan wil.

Iedereen heeft andere verwachtingen over de liefde!
Nou ja, ik heb toch wel graag dat een bezette meneer me van te voren vertelt dat ie bezet is. Als ik er dan toch aan zou beginnen, zou dat een bewuste keuze zijn.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_50817276
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:47 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb toch wel graag dat een bezette meneer me van te voren vertelt dat ie bezet is. Als ik er dan toch aan zou beginnen, zou dat een bewuste keuze zijn.
Tuurlijk, dat zou ook gewoon netjes zijn. Daarentegen is het, zelfs als er geen andere relatie in het spel is, uitstekend mogelijk dat de man andere ideeën heeft over de invulling van de relatie dan de vrouw. Als de vrouw maar voetstoots dingen aanneemt ipv haar mondje gebruikt om het een en ander te vragen dan heeft ze op de lange duur zich daar alleen zelf mee. En vice versa.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 25 juni 2007 @ 13:04:02 #157
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_50817366
Tuurlijk kan dat. Alleen ik heb voor mezelf duidelijk de regel dat ik geen romantische toeren wil uithalen met een man die al bezet is. Afgezien van eigen verwachtingen vind ik dat niet netjes tegenover de mevrouw in kwestie. Dus voel ik me flink in de maling genomen als die keuze mij ontnomen wordt
pi_50817545
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:04 schreef Ripley het volgende:
Tuurlijk kan dat. Alleen ik heb voor mezelf duidelijk de regel dat ik geen romantische toeren wil uithalen met een man die al bezet is. Afgezien van eigen verwachtingen vind ik dat niet netjes tegenover de mevrouw in kwestie. Dus voel ik me flink in de maling genomen als die keuze mij ontnomen wordt
Tuurlijk, dat hoor je me ook niet tegenspreken (sterker nog, dat bevestig ik letterlijk ). Ik denk alleen dat het issue hier zo mogelijk meer is dat de man in kwestie niet helemaal aan de toekomstdromen van de TS wilde meewerken (ondanks de TT die in andere richting wijst) en dat de andere relatie slechts een reden hiervoor was.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_50823571
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:47 schreef Ripley het volgende:

[..]

Tsja, ik heb ook graag dat vrouwen gelijk laten merken dat ze je niet leuk genoeg vinden en dat ze niet eerst de kachel lopen op te stoken om er vervolgens een emmer water over te flikkeren.
Maar ja, dat doen ze ook niet. Eers valse hoop geven en dan , als je bijna in die zevende hemel bent, die ladder keihard onderuit schoppen. En daarna zit je je dagen af te vragen waar het nou fout ging.

Dus vrouwen zijn niks niet beter.
  maandag 25 juni 2007 @ 15:51:29 #160
161685 Astoreth
pi_50823595
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:04 schreef Ripley het volgende:
Juist. Al moet ik toegeven dat ik ook wel eens bewust meegwerkt heb aan een dergelijke affaire.
Toch wil ik die keuze zelf maken. Het is een beetje jammer als je besluit om niet meer aan bezette mannen te komen en dat blijk je dan toch te doen, zonder dat je zelf weet waar je mee bezig bent.
  maandag 25 juni 2007 @ 15:52:31 #161
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_50823631
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:50 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Tsja, ik heb ook graag dat vrouwen gelijk laten merken dat ze je niet leuk genoeg vinden en dat ze niet eerst de kachel lopen op te stoken om er vervolgens een emmer water over te flikkeren.
Maar ja, dat doen ze ook niet. Eers valse hoop geven en dan , als je bijna in die zevende hemel bent, die ladder keihard onderuit schoppen. En daarna zit je je dagen af te vragen waar het nou fout ging.

Wat jij beschrijft is wel iets heel anders. Van een gevoel voor iemand kun je in het begin zelf nog niet zeker zijn. Maar het hebben van een relatie of niet is gewoon een feit
  maandag 25 juni 2007 @ 15:53:29 #162
161685 Astoreth
pi_50823669
quote:

[..]

Ja, helaas heb je gelijk.
Al is de kans dat een vrouw ook echt niet precies weet wat ze wil iets groter dan dat de man niet precies weet of hij een relatie heeft of niet.
pi_50851646
Jammer voor je. Dat soort mannen geven ons een slechte naam.
pi_50851969
quote:

[..]

Tsja, ik heb ook graag dat vrouwen gelijk laten merken dat ze je niet leuk genoeg vinden en dat ze niet eerst de kachel lopen op te stoken om er vervolgens een emmer water over te flikkeren. [vergeet het, vaak weten ze het eerlijk nog niet]
Maar ja, dat doen ze ook niet. Eers valse hoop geven en dan , als je bijna in die zevende hemel bent, die ladder keihard onderuit schoppen. En daarna zit je je dagen af te vragen waar het nou fout ging. [dan moet je je niet zo afhankelijk opstellen]

Vrouwen zijn niet beter dan mannen, het zijn allemaal mensen.
Verbaal terrorist
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:19:19 #165
169877 TyPmi3p
Typen kan ik als de beste
pi_50853342
weet je wat misschien wel helpt? ........ nee? ik wel

scheermesjes
Bagger zit in je broek, niet op een forum
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:36:28 #166
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_51139832
PWND
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_51147652
Wees blij dat hij nie heeft verteld dat hij een vriendin thuis had. Je hebt nu wel lekkere sex gehad!!
Als hij wel had verteld dat hij een vriendin hadm stond je nu nog steeds droog

Je moet dingen altijd van de positieve kant bekijken he
pi_51178128
Pfff heb het ook een keer gehad, jongen die ik kende via msn, ik denk zoek m eens op via hyves, bleek ie al samen te wonen. Ik de keer erna eens vragen hoe het zat, zegt ie doodleuk, ja al een half jaar.. Toen heb ik hem zijn huid toch ff volgescholden.. Uiteindelijk begreep ie toch wel dat ie niet zo netjes was.. "Hij had echt niet door dat ik dat erg zou vinden.." En het mooiste chantagemiddel dat ik had waren onze msn gesprekken... Aangezien zijn vriendin ook hyves had, was dat niet zo moeilijk
Asshole!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')