Volgens mij begon jij over schippers.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
We dwaluh af jonguh!
We waren aan het mannen bashen, of vrouwen, nou ja, iig één van de twee.
Ik vind dat BeF_Aviko wel een beetje gelijk heeft, al zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo'n gelulIk heb twee lange relaties gehad met iemand die ik kende uit de kroeg. De mensen die je tegenkomt in de kroeg zijjn ook maar gewoon mensen die je ook op je werk had kunnen leren kennen hoor
Je wil niet weten hoe saai ik ben. Al 4 jaar gelukkig met vriendinnetje enzo, huisje in aantocht, dat soort dingen! Blijkbaar ben ik niet zo`n klootzakquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 08:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar ook. Nou ja, in dit topic lijkt het me een grof schandaal dat mannen zich niet houden aan de beloftes die ze niet maken (maar waarvan de TS aannam dat die vanzelf wel gemaakt zouden worden).
Nou ja, ik heb toch wel graag dat een bezette meneer me van te voren vertelt dat ie bezet is. Als ik er dan toch aan zou beginnen, zou dat een bewuste keuze zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:46 schreef katerwater het volgende:
[..]
mooi gezegd!
Dit vat zowat samen waar het hele topic over gaat.
Vrouwen scheppen verwachtingen. Dat is normaal, menselijk. Maar dat wil nog niet zeggen dat een man dat doorheeft, laat staan wil.
Iedereen heeft andere verwachtingen over de liefde!![]()
Tuurlijk, dat zou ook gewoon netjes zijn. Daarentegen is het, zelfs als er geen andere relatie in het spel is, uitstekend mogelijk dat de man andere ideeën heeft over de invulling van de relatie dan de vrouw. Als de vrouw maar voetstoots dingen aanneemt ipv haar mondje gebruikt om het een en ander te vragen dan heeft ze op de lange duur zich daar alleen zelf mee. En vice versa.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb toch wel graag dat een bezette meneer me van te voren vertelt dat ie bezet is. Als ik er dan toch aan zou beginnen, zou dat een bewuste keuze zijn.
Tuurlijk, dat hoor je me ook niet tegenspreken (sterker nog, dat bevestig ik letterlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 13:04 schreef Ripley het volgende:
Tuurlijk kan dat. Alleen ik heb voor mezelf duidelijk de regel dat ik geen romantische toeren wil uithalen met een man die al bezet is. Afgezien van eigen verwachtingen vind ik dat niet netjes tegenover de mevrouw in kwestie. Dus voel ik me flink in de maling genomen als die keuze mij ontnomen wordt
Tsja, ik heb ook graag dat vrouwen gelijk laten merken dat ze je niet leuk genoeg vinden en dat ze niet eerst de kachel lopen op te stoken om er vervolgens een emmer water over te flikkeren.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb toch wel graag dat een bezette meneer me van te voren vertelt dat ie bezet is. Als ik er dan toch aan zou beginnen, zou dat een bewuste keuze zijn.
Juist. Al moet ik toegeven dat ik ook wel eens bewust meegwerkt heb aan een dergelijke affaire.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:04 schreef Ripley het volgende:
Tuurlijk kan dat. Alleen ik heb voor mezelf duidelijk de regel dat ik geen romantische toeren wil uithalen met een man die al bezet is. Afgezien van eigen verwachtingen vind ik dat niet netjes tegenover de mevrouw in kwestie. Dus voel ik me flink in de maling genomen als die keuze mij ontnomen wordt
Wat jij beschrijft is wel iets heel anders. Van een gevoel voor iemand kun je in het begin zelf nog niet zeker zijn. Maar het hebben van een relatie of niet is gewoon een feitquote:Op maandag 25 juni 2007 15:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ook graag dat vrouwen gelijk laten merken dat ze je niet leuk genoeg vinden en dat ze niet eerst de kachel lopen op te stoken om er vervolgens een emmer water over te flikkeren.
Maar ja, dat doen ze ook niet. Eers valse hoop geven en dan , als je bijna in die zevende hemel bent, die ladder keihard onderuit schoppen. En daarna zit je je dagen af te vragen waar het nou fout ging.
Dus vrouwen zijn niks niet beter.
Ja, helaas heb je gelijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ook graag dat vrouwen gelijk laten merken dat ze je niet leuk genoeg vinden en dat ze niet eerst de kachel lopen op te stoken om er vervolgens een emmer water over te flikkeren.
Maar ja, dat doen ze ook niet. Eers valse hoop geven en dan , als je bijna in die zevende hemel bent, die ladder keihard onderuit schoppen. En daarna zit je je dagen af te vragen waar het nou fout ging.
Vrouwen zijn niet beter dan mannen, het zijn allemaal mensen.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ook graag dat vrouwen gelijk laten merken dat ze je niet leuk genoeg vinden en dat ze niet eerst de kachel lopen op te stoken om er vervolgens een emmer water over te flikkeren. [vergeet het, vaak weten ze het eerlijk nog niet]
Maar ja, dat doen ze ook niet. Eers valse hoop geven en dan , als je bijna in die zevende hemel bent, die ladder keihard onderuit schoppen. En daarna zit je je dagen af te vragen waar het nou fout ging. [dan moet je je niet zo afhankelijk opstellen]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |