abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50644566
Mannen en vrouwen, ze zijn allebei niet te vertrouwen. Ze naaien je waar je bijstaat of zonder dat je er bijstaat. Het is een illusie te denken dat alleen mannen liegen over hun relatie, dat doen vrouwen net zo goed. Een op vijf dingen die iemand zegt, blijkt gelogen. Nu denk je waarschijnlijk dat JIJ dat nooit zou doen. Ach als jij drie/vier mannen op het oog hebt en een relatie die even niet zo lekker loopt, dan doe je precies hetzelfde. Schijnheil.
Verbaal terrorist
pi_50644636
Als je zegt dat je het niet doet maar wel doet.

Is dat een leugen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50646758
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:35 schreef SomethingAboutMary het volgende:

Mannen zijn alleen goed voor een lekkere sexrelatie
Dat moeten we in de grondwet zetten.
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:36:10 #104
33189 RM-rf
1/998001
pi_50646814
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:34 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Dat moeten we in de grondwet zetten.
of in de VIVA
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_50647160
shit happens! en weetje wat nog het leukste is, vrouwen doen het net zo hard!
  Admin woensdag 20 juni 2007 @ 11:46:30 #106
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50647245
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:44 schreef rival het volgende:
shit happens! en weetje wat nog het leukste is, vrouwen doen het net zo hard!
Conclusie: "we " doen,verzinnen en geloven alles voor een goede wip.
En dan valt dat goede soms wel eens tegen, shit happens
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_50647289
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Conclusie: "sommige onder ons " doen,verzinnen en geloven alles voor een goede wip.
En dan valt dat goede soms wel eens tegen, shit happens
pi_50659890
Ben je nou al achter de hyve van zijn vriendin?
pi_50661403
Ze heeft zich ooit wel aangemeld, heeft 1 vriend, maar komt er nooit volgens mij...
Well-behaved women rarely make history
pi_50661813
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:44 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Ze heeft zich ooit wel aangemeld, heeft 1 vriend, maar komt er nooit volgens mij...
Hmm, ze krijgt wel een bericht als jij haar hyvet natuurlijk!
pi_50662442
Ik meldt me hierbij aan, heb geen vriendin
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:31:42 #112
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_50663253
enkeltje KLB
Je leeft maar één keer...
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:51:10 #113
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_50664058
Inderdaad... de meeste jongens/mannen die ik ken beginnen zelf totaal niet over hun relatie en als het er dan eindelijk uit komt 'loopt die relatie altijd tegen z'n einde'. En dat is dan helemaal niet waar, want ze blijven dan wel gewoon bij diegene. Maar ondertussen willen ze best neuken en...

En dan vraag je je af: hmm, als ik een vriendje heb, doet die dan ook zo tegen andere meisjes?
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
pi_50664385
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:51 schreef TherAngelina het volgende:

En dan vraag je je af: hmm, als ik een vriendje heb, doet die dan ook zo tegen andere meisjes?
Ja, allemaal, wat denk jij dan?
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:01:36 #115
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_50664537
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:58 schreef dawg het volgende:

[..]

Ja, allemaal, wat denk jij dan?

Lekkere gedachte.
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:03:55 #116
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_50664686
Maar... ze hebben dan wel altijd dingen te zeiken over hun vriendin die ook echt niet leuk zijn. Echt irritante dingen, dat ze dingen missen en zo. Dan is de behoefte daar misschien om met andere meisjes te sjansen . Maar als je gewoon een goede vriendin ben toch niet mag ik hopen?
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
pi_50664815
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 20:03 schreef TherAngelina het volgende:
Maar... ze hebben dan wel altijd dingen te zeiken over hun vriendin die ook echt niet leuk zijn. Echt irritante dingen, dat ze dingen missen en zo. Dan is de behoefte daar misschien om met andere meisjes te sjansen . Maar als je gewoon een goede vriendin ben toch niet mag ik hopen?
Alsof vrouwen niet allerlei verhalen over hun vriendje ophangen tegen hun vriendinnen.
En flirten is gewoon leuk, wil niet zeggen dat het meteen iets betekent.
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:06:38 #118
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_50664839
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 00:07 schreef Tomfan het volgende:
Uhm ...

Ik ben een man ... en já mannen zijn klootzakken ...

Mannen denken veel aan sex ...

Maar er zijn ook mannen die trouw zijn ... (zoals ik tot nu toe ...)

Garanties kunnen we niet geven want we lopen toch alleen maar onze pik na ...

Maar mijn vrouwtje is mijn winnend lot in de lotto dus ik bedenk me wel een miljoen keer ...

Maar de meeste mannen zijn klootzakken ... ik voel mezelf niet onder deze groep vallen ...

Ik kijk wel iedere dag ... maar eten doe ik thuis ...
100% mee eensch!
same here
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_50666150
quote:
Als je een goede bent niet nee
pi_50672766
quote:
Inderdaad... de meeste jongens/mannen die ik ken beginnen zelf totaal niet over hun relatie en als het er dan eindelijk uit komt 'loopt die relatie altijd tegen z'n einde'. En dat is dan helemaal niet waar, want ze blijven dan wel gewoon bij diegene. Maar ondertussen willen ze best neuken en...

Alsof je kansen om te neuken minder worden door een relatie
  FOK!Fotograaf donderdag 21 juni 2007 @ 08:56:02 #121
18921 freud
Who's John Galt?
pi_50681453
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:44 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Gooi de hyves even hier, dan meld ik me wel aan onder het motto: "Volgens je vriend ben jij single..."
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_50736426
Mannen zijn geen klootzakken, HIJ is een klootzak.
pi_50736454
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 08:56 schreef freud het volgende:

[..]

Gooi de hyves even hier, dan meld ik me wel aan onder het motto: "Volgens je vriend ben jij single..."
Onze internet-warrior hoor....

Sneu figuur.
pi_50738037
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:12 schreef Roellio het volgende:

[..]

Onze internet-warrior hoor....

Sneu figuur.
Ik kon dr anders wel om lachen
pi_50738301
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 00:15 schreef erikkll het volgende:

[..]

Die man was een ongelofelijke klootzak en vrouwen liegen net zo vaak.

Helaas.
Dat inderdaad.

En er zijn ook zat vrouwen die er op kicken om met een bezette man wat te hebben.
pi_50738486
quote:
Vrouwen zieken niet over hun vriendje ,wil je zeggen.

Ik hoor niet anders:

"Hij is zo lomp, hij vergeet dingen, hij..." nou ja, vul maar in.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:41:52 #127
136780 Nosh
hurpdurp
pi_50739347
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 08:56 schreef freud het volgende:

[..]

Doe maar niet. Geldt voor alle e-Sherlocks trouwens.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 22:58:24 #128
161685 Astoreth
Too much heaven on their minds
pi_50746391
quote:
Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Wie kan me dit uitleggen?

Ik ben al een tijdje single en had via Hyves weer contact gekregen met een oude kennis.
We hebben veel gemaild en gemsn-ed en elkaar uiteindelijk ook ontmoet.
Die eerste date klikte het erg goed en hebben we heftig gezoend.
De volgende dates waren alleen maar beter en we hebben erg lekkere sex gehad.
Uiteindelijk zeiden we allebei verliefd te zijn (inmiddels 4 maanden later)
Tot dan alleen maar vlinders...

Maar vanavond vertelt hij opeens dat hij thuis een vriendin heeft!
Hij heeft al die tijd volgehouden single te zijn. Hij woont ver weg van waar ik woon en is alle keren naar mijn stad gekomen.

Ik voel me nu ontzettend stom en naief en gebruikt.
Voorlopig ga ik gewoon weer single blijven
MANNEN ZIJN KLOOTZAKKEN!

:'(
Ja! Heb ik laatst ook gehad. Al heeft het iets korter geduurd voodat hij het besloot op te biechten. Het gekke was dat ik me niet eens gebruikt voelde, terwijl ik rationeel wel wist dat dat natuurlijk in feite wel zo was. Ik vond zijn actie vooral niet kunnen tegenover zijn vriendin. Toen hij maar sorry tegen mij bleef zeggen, zei ik dat hij zijn excuses maar aan moest bieden aan zijn vriendin. Uiteindelijk heeft hij het haar ook verteld. En hij heeft aan mij weer braaf teruggekoppeld hoe ze reageerde en hoe nu verder. Natuurlijk zie ik hem niet meer.

Het stomme was dat ik er een paar dagen later achterkwam dat een jongen met wie ik een paar maanden eerder heel kort iets gehad had, in die tijd ook een vriendin gehad moest hebben (en nog steeds heeft). Dan ga je toch even aan jezelf twijfelen. Ik bedoel, ik wist van niks maar toch, zou ik het over mezelf afroepen? Waarom kiezen mannen mij uit om mee vreemd te gaan?
Tell me what you think about your friends at the top
Now who d'you think besides yourself's the pick of the crop?
Buddha was he where it's at - is he where you are?
Could Mohammed move a mountain or was that just PR?
pi_50748778
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 00:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Mannen denken dus toch alleen maar aan sex?
Yup, maar het helpt wel dat 90% van wat je zegt als ranzige roze koek naar binnen word geschoven alsof het een 24cm pik betreft.
pi_50752426
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:11 schreef Roellio het volgende:
Mannen zijn geen klootzakken, HIJ is een klootzak.
Oh ja, vrouwen mogen niet generaliseren
pi_50752694
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:58 schreef Astoreth het volgende:

[..]

Ja! Heb ik laatst ook gehad. Al heeft het iets korter geduurd voodat hij het besloot op te biechten. Het gekke was dat ik me niet eens gebruikt voelde, terwijl ik rationeel wel wist dat dat natuurlijk in feite wel zo was. Ik vond zijn actie vooral niet kunnen tegenover zijn vriendin. Toen hij maar sorry tegen mij bleef zeggen, zei ik dat hij zijn excuses maar aan moest bieden aan zijn vriendin. Uiteindelijk heeft hij het haar ook verteld. En hij heeft aan mij weer braaf teruggekoppeld hoe ze reageerde en hoe nu verder. Natuurlijk zie ik hem niet meer.

Het stomme was dat ik er een paar dagen later achterkwam dat een jongen met wie ik een paar maanden eerder heel kort iets gehad had, in die tijd ook een vriendin gehad moest hebben (en nog steeds heeft). Dan ga je toch even aan jezelf twijfelen. Ik bedoel, ik wist van niks maar toch, zou ik het over mezelf afroepen? Waarom kiezen mannen mij uit om mee vreemd te gaan?
Omdat je voor alles in bent en/of naief bent vermoed ik
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:39:16 #132
161685 Astoreth
pi_50757582
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 04:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Omdat je voor alles in bent en/of naief bent vermoed ik
Ja, dat zou je bijna denken. Ik heb alleen niet de indruk dat ik naief ben (oke, ik heb ze niet gevraagd of ze een vriendin hadden toen ze me kusten maar dat is toch ook een lompe vraag) en ik ben al helemaal niet voor alles in. Een man moet goed zijn best doen om mij voor zich te winnen en dan nog ben ik redelijk 'preuts' (ik ben met geen van deze 'gebonden heren naar bed geweest).
pi_50757619
Ik vraag echt wel of iemand een vriendin heeft! Maar ja, dat komt omdat ik mijn hoofd wel eens gestoten heb daarin.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 14:47:31 #134
161685 Astoreth
pi_50759205
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik vraag echt wel of iemand een vriendin heeft! Maar ja, dat komt omdat ik mijn hoofd wel eens gestoten heb daarin.
Ja, ik inmiddels dus ook dus ik denk er over om dat ook maar te gaan doen.
Toch vind ik het nogal een lompe en achterdochtige vraag, zeker op zo'n moment.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 18:00:45 #135
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_50764282
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:15 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Vrouwen zieken niet over hun vriendje ,wil je zeggen.

Ik hoor niet anders:

"Hij is zo lomp, hij vergeet dingen, hij..." nou ja, vul maar in.
Ik weet dat veel wijven dat doen. Maar als ik met iemand ben vind ik diegene ook écht heel leuk en dan ga ik niet heul de tijd lopen zeiken, en al helemaal niet allééén zeiken zoals ik dus vaak hoor . Maar zo zullen er dus ook wel uitzonderingen zijn bij de jongens...
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
pi_50794643
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 18:00 schreef TherAngelina het volgende:

[..]

Ik weet dat veel wijven dat doen. Maar als ik met iemand ben vind ik diegene ook écht heel leuk en dan ga ik niet heul de tijd lopen zeiken, en al helemaal niet allééén zeiken zoals ik dus vaak hoor . Maar zo zullen er dus ook wel uitzonderingen zijn bij de jongens...
De sleutelzin in je relaas is in dat geval of je iemand écht leuk vindt.

Ik hoor geen vrienden in mn omgeving zeiken op hun vriendin, pas als het einde nadert komen een beetje de irritaties los.
pi_50810016
Zeg TS, doe nou eens niet zo zielig. Je wilde geneukt worden, en dat heb je gekregen. Misschien op meer manieren dan je verwachtte, maar he, c'est la vie. Trek je les eruit (niet zomaar met oude scharrels het bed in duiken), en ga verder met je leven.
It's better to reign in hell than to serve in heaven
  Admin maandag 25 juni 2007 @ 08:15:47 #138
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50810077
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:08 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Zeg TS, doe nou eens niet zo zielig. Je wilde geneukt worden, en dat heb je gekregen. Misschien op meer manieren dan je verwachtte, maar he, c'est la vie. Trek je les eruit (niet zomaar met oude scharrels het bed in duiken), en ga verder met je leven.
Neeheeeeheeee! TS is op een walgelijke manier misbruikt, alles en alles heeft ze gegeven, ze heeft alles opgeofferd voor deze wip, bloed aan de paal enzo!
Vrouwen
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

maandag 25 juni 2007 @ 08:21:13 #139
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_50810129
quote:

Angelina, iemand anders schreef het al, maar als je vriendje jou een beetje serieus neemt doet hij dat niet nee. Van mij weet iedereen in mijn omgeving dat ik een vriendin heb en daar handel ik ook (aardig) naar. Ik heb vorig jaar helaas een ander meisje blijkbaar nog aardig het hoofd op hol gebracht omdat ikzelf van het knuffeltype ben waardoor ze al een tijdje achter me aanhobbelt, maar ik houd heel rustig de boot af.

(Geweldig zo'n man/vrouw-op-en-neer-ping-pong-bash-topic) Er zijn helaas ook vrouwen die er juist op kicken om relaties stuk te maken omdat ze die jongen liever voor zichzelf hebben dan dat hij gelukkig is in zijn huidige relatie. Het bewuste meisje van hierboven heeft ook al een geschiedenis daarin, en daarom ben ik maar wat blij dat m'n vriendin en ik niet in haar directe omgeving wonen. Daarnaast zijn er (getuige dit R&P forum) ook vrouwen die überhaupt niet te zwaar tillen aan het woord 'relatie' en zich in het uitgaansleven ook rustig uitleven op andere mannen.
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
De sleutelzin in je relaas is in dat geval of je iemand écht leuk vindt.

Ik hoor geen vrienden in mn omgeving zeiken op hun vriendin, pas als het einde nadert komen een beetje de irritaties los.
Same here, ik ben nog steeds gelukkig met mijn vriendin, en het enige wat ik op dit moment op haar aan te merken zou kúnnen hebben is dat ze ietsje klein is (1.94 t.o.v. 1.58), maar daardoor is ze ook weer zo lief en knuffelbaar
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:58 schreef Astoreth het volgende:
[verhaal over twee foute jongens]
Astoreth, vraagje: heb je die jongens toevallig opgedaan in het uitgaanscircuit? Ikzelf zal daar namelijk nóóit een vriendin opdoen; in de eerste plaats omdat ik in de kroeg vanwege de (meestal te harde) muziek sociaal niet goed kan functioneren (niet kunnen concentreren op gesprekken), en in de tweede plaats omdat ik maar weinig verhalen heb gehoord van relaties die in de kroeg zijn ontstaan en die ook stand houden. Als je een beetje een populaire jongen of meisje in de kroeg tegenkomt is hij/zij 9 van de 10 keer op jacht. Ik heb mijn vriendin opgedaan op mijn werk; daar ontmoet je mensen tenminste in hun échte vorm, en weet je meteen wat je aan ze hebt (uiteraard, dat is mijn mening)...
Je weet het niet...
Ziezo! Da's mooi van Aviko! --> Power to the pieper!
pi_50810275
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:21 schreef BeF_Aviko het volgende:

[..]

Angelina, iemand anders schreef het al, maar als je vriendje jou een beetje serieus neemt doet hij dat niet nee. Van mij weet iedereen in mijn omgeving dat ik een vriendin heb en daar handel ik ook (aardig) naar. Ik heb vorig jaar helaas een ander meisje blijkbaar nog aardig het hoofd op hol gebracht omdat ikzelf van het knuffeltype ben waardoor ze al een tijdje achter me aanhobbelt, maar ik houd heel rustig de boot af.

(Geweldig zo'n man/vrouw-op-en-neer-ping-pong-bash-topic) Er zijn helaas ook vrouwen die er juist op kicken om relaties stuk te maken omdat ze die jongen liever voor zichzelf hebben dan dat hij gelukkig is in zijn huidige relatie. Het bewuste meisje van hierboven heeft ook al een geschiedenis daarin, en daarom ben ik maar wat blij dat m'n vriendin en ik niet in haar directe omgeving wonen. Daarnaast zijn er (getuige dit R&P forum) ook vrouwen die überhaupt niet te zwaar tillen aan het woord 'relatie' en zich in het uitgaansleven ook rustig uitleven op andere mannen.
[..]

Same here, ik ben nog steeds gelukkig met mijn vriendin[..]

Astoreth, vraagje: heb je die jongens toevallig opgedaan in het uitgaanscircuit? Ikzelf zal daar namelijk nóóit een vriendin opdoen; in de eerste plaats omdat ik in de kroeg vanwege de (meestal te harde) muziek sociaal niet goed kan functioneren (niet kunnen concentreren op gesprekken), en in de tweede plaats omdat ik maar weinig verhalen heb gehoord van relaties die in de kroeg zijn ontstaan en die ook stand houden. Als je een beetje een populaire jongen of meisje in de kroeg tegenkomt is hij/zij 9 van de 10 keer op jacht. Ik heb mijn vriendin opgedaan op mijn werk; daar ontmoet je mensen tenminste in hun échte vorm, en weet je meteen wat je aan ze hebt (uiteraard, dat is mijn mening)...
Wat hij zegt.
  Admin maandag 25 juni 2007 @ 08:46:41 #141
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50810391
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat hij zegt.
Saai hoor scorpie

pi_50810400
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

ze heeft alles opgeofferd voor deze wip, bloed aan de paal enzo!
Er zijn bepaalde tijden in de maand dat een condoom best handig is.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  Admin maandag 25 juni 2007 @ 08:48:32 #143
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50810416
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:47 schreef Litpho het volgende:

[..]

Er zijn bepaalde tijden in de maand dat een condoom best handig is.
Een echte schipper.. (vul aan)

pi_50810463
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

heeft een zuidwester van goed betrouwbaar rubber in de kast liggen .
  Admin maandag 25 juni 2007 @ 08:53:45 #145
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50810506
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:51 schreef Litpho het volgende:

[..]

heeft een zuidwester van goed betrouwbaar rubber in de kast liggen .
We dwaluh af jonguh!
We waren aan het mannen bashen, of vrouwen, nou ja, iig één van de twee.

maandag 25 juni 2007 @ 08:55:03 #146
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_50810527
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:48 schreef yvonne het volgende:
ík heb er geen problemen mee, maar m'n vriendin vindt het juist niet zo tof
Je weet het niet...
Ziezo! Da's mooi van Aviko! --> Power to the pieper!
pi_50810545
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

We dwaluh af jonguh!
We waren aan het mannen bashen, of vrouwen, nou ja, iig één van de twee.
Oh ja, da's waar ook. Nou ja, in dit topic lijkt het me een grof schandaal dat mannen zich niet houden aan de beloftes die ze niet maken (maar waarvan de TS aannam dat die vanzelf wel gemaakt zouden worden).
  Admin maandag 25 juni 2007 @ 09:00:20 #148
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50810615
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:56 schreef Litpho het volgende:

[..]

Oh ja, da's waar ook. Nou ja, in dit topic lijkt het me een grof schandaal dat mannen zich niet houden aan de beloftes die ze niet maken (maar waarvan de TS aannam dat die vanzelf wel gemaakt zouden worden).
Puikend antwoord

maandag 25 juni 2007 @ 10:17:55 #149
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_50812237
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:21 schreef BeF_Aviko het volgende:

Dit vind ik altijd zo'n gelul Ik heb twee lange relaties gehad met iemand die ik kende uit de kroeg. De mensen die je tegenkomt in de kroeg zijjn ook maar gewoon mensen die je ook op je werk had kunnen leren kennen hoor
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_50813288
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:17 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd zo'n gelul Ik heb twee lange relaties gehad met iemand die ik kende uit de kroeg. De mensen die je tegenkomt in de kroeg zijjn ook maar gewoon mensen die je ook op je werk had kunnen leren kennen hoor
Pcies, in de kroeg heb je trouwens toch wel wat meer kans iemand te vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')