De persoon die het zou beklagen weet er niet van. Dat valt te beklagen. Denk eens na.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als die vent eerlijk was geweest was hij teleurgesteld en was zij teleurgesteld ..... oftewel twee verliezers en geen lol ...
Dankzij zn leugentje hebben ze een paar leuke avondjes gehad met goede sex... en voor haar zelfs nog volledig verplichtingsloos, perfecter kan toch niet?
waarom daar verder dan nog over klagen?
Die heeft idd recht van klagen, maar dat is niet de TS ...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:46 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
De persoon die het zou beklagen weet er niet van. Dat valt te beklagen. Denk eens na.
TS heeft ook recht van klagen. Ze is voorgelogen. Natuurlijk heeft ze voordelen gehad, gezochte voordelen. Maar hoe groot is een voordeel als je daarmee iemand anders hetzelfde voordeel geeft dat hij niet verdient. De TS zegt het al, ze voelt zich gebruikt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Die heeft idd recht van klagen, maar dat is niet de TS ...
maar als de TS een 'goede daad' wil doen kan ze die natuurlijk eventjes op de hoogte stellen
Mannen liegen omdat ze ook wel eens iets anders uit willen proberen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Wie kan me dit uitleggen?
Ik ben al een tijdje single en had via Hyves weer contact gekregen met een oude kennis.
We hebben veel gemaild en gemsn-ed en elkaar uiteindelijk ook ontmoet.
Die eerste date klikte het erg goed en hebben we heftig gezoend.
De volgende dates waren alleen maar beter en we hebben erg lekkere sex gehad.
Uiteindelijk zeiden we allebei verliefd te zijn (inmiddels 4 maanden later)
Tot dan alleen maar vlinders...
Maar vanavond vertelt hij opeens dat hij thuis een vriendin heeft!
Hij heeft al die tijd volgehouden single te zijn. Hij woont ver weg van waar ik woon en is alle keren naar mijn stad gekomen.
Ik voel me nu ontzettend stom en naief en gebruikt.
Voorlopig ga ik gewoon weer single blijven
MANNEN ZIJN KLOOTZAKKEN!
:'(
Ze heeft zich laten voorliegen... die vent heeft gewoon verteld wat ze wilde horen... en nu zit ze te jammeren omdat ze eigenlijk ook wel weet dat ze het anders had moeten aanpakken als ze zo nodig voor een 'vaste relatie' wilde gaan..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:14 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
TS heeft ook recht van klagen. Ze is voorgelogen.
Dit had ik kunnen typenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:07 schreef Tomfan het volgende:
Uhm ...
Ik ben een man ... en já mannen zijn klootzakken ...
Mannen denken veel aan sex ...
Maar er zijn ook mannen die trouw zijn ... (zoals ik tot nu toe ...)
Garanties kunnen we niet geven want we lopen toch alleen maar onze pik na ...
Maar mijn vrouwtje is mijn winnend lot in de lotto dus ik bedenk me wel een miljoen keer ...
Maar de meeste mannen zijn klootzakken ... ik voel mezelf niet onder deze groep vallen ...
Ik kijk wel iedere dag ... maar eten doe ik thuis ...
Ff kijken:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:05 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Ik kreeg natuurlijk een heel zielig verhaal over dat zijn relatie niet goed was:
![]()
![]()
WHO CARES!
Dat ik heel speciaal ben:
ja tuurlijk, daarom heb je tegen me gelogen
![]()
dus dat heb ik afgekapt![]()
En gelukkig zijn vrouwen eerlijke onschuldige wezentjes die noooooooooooooooit zoiets zouden doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mannen liegen omdat ze ook wel eens iets anders uit willen proberen.
Dat zou mooi zijn zeg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ff kijken:
"Ja ik ben getrouwd, maar bij JOU voel ik pas echt dat ik leef! Ik houd van jou, maar bij mijn vrouw moet ik wel blijven voor de kinderen hoor, want ik wil dat mijn kindjes gelukkig zijn en ja, die alimentatie is ook niet mis he?! En ja, ik wil met JOU verder en met JOU leuke dingen doen en dan heb ik wel geld nodig he?! Ik blijf bij mijn vrouw, maar maak je geen zorgen hoor...sex hebben we al jaaaaaaaaaaaaaren niet meer...dat vind ik alleen maar bij JOU!"
Ach ja
Maar hij heeft best wel gelijk, eik, dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jeezus, heb jij de OP wel gelezen?
misschien dacht zij iets verder dan alleen maar wat rondneuken? misschien hoopte ze op een leuke langdurige relatie?
Homo's. Dat had je zelf ook nog wel kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
En gelukkig zijn vrouwen eerlijke onschuldige wezentjes die noooooooooooooooit zoiets zouden doen.
Waar komen dan al die topics hier in R&P vandaan vraag ik me dan af
ooooooooooooooh,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Homo's. Dat had je zelf ook nog wel kunnen bedenken.
Doe je best maar. Want wij mannen hebben geweren en spieren en vrouwen niet. Daarom zullen wij jullie overleven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
ooooooooooooooh,
Alle mannen zijn klootzakken en moeten dood
Probleem ontstaat altijd als je een vrouw voor de derde keer neukt...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar hij heeft best wel gelijk, eik, dus.
"Kijk schat, ik heb alvast een plekje in de kast vrijgemaakt voor je spullen"quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Probleem ontstaat altijd als je een vrouw voor de derde keer neukt...
de eerste twee keer is het enkel lol en volop pret....
als je dan nog een derde keer neukt gaat ze je kleding opvouwen voordat je het bed induikt en wil ze daarna een vaste relatie beginnen.
Ik vermoed dat dat te maken heeft met het opbouwen van resitentie tegen sperma... net zoals mensen zich kunnen inenten tegen ziektes door de ziektekiemen te injecteren worden vrouwen resitent tegen lustige neukgevoelens als ze eerder hetzelfde sperma in zich gehad hebben en willen ze dan opeens een 'relatie'.
Condooms beschermen je dus echt tegen alle sexueel overdraagbare aandoeningen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:38 schreef RM-rf het volgende:
Ik vermoed dat dat te maken heeft met het opbouwen van resitentie tegen sperma... net zoals mensen zich kunnen inenten tegen ziektes door de ziektekiemen te injecteren worden vrouwen resitent tegen lustige neukgevoelens als ze eerder hetzelfde sperma in zich gehad hebben en willen ze dan opeens een 'relatie'.
Kijk, zó komen we ergens!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:35 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Dus conclusie zou ook kunnen zijn:
Mannen zijn alleen goed voor een lekkere sexrelatie![]()
Alleen de ontvangerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Kijk schat, ik heb alvast een plekje in de kast vrijgemaakt voor je spullen"
Nou ja, dan zouden homo's dat ook moeten hebben toch?
Daarnet moesten alle mannen nog dood.quote:
En mannen begrijpen geen P.I.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:45 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Daarnet moesten alle mannen nog dood.
Vrouwen, ze weten gewoon niet wat ze willen.![]()
Zo heeft iedereen zijn/haar excusesquote:
Jawel, vrouwen willen net zo goed lekker neuken, alleen zijn mannen daar explicieter in.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:45 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Daarnet moesten alle mannen nog dood.
Vrouwen, ze weten gewoon niet wat ze willen.![]()
Dan ken jij de verkeerde vrouwenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Jawel, vrouwen willen net zo goed lekker neuken, alleen zijn mannen daar explicieter in.
Ja, shit. Ik dacht al, hier klopt iets niet.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:04 schreef dawg het volgende:
Uiteraard nadat ik met Aarti uit eten ben geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |