Goed gedaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:05 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Ik kreeg natuurlijk een heel zielig verhaal over dat zijn relatie niet goed was:
![]()
![]()
WHO CARES!
Dat ik heel speciaal ben:
ja tuurlijk, daarom heb je tegen me gelogen
![]()
dus dat heb ik afgekapt![]()
Hmm, typisch gevalletje van 'je oude schoenen niet weggooien voordat je nieuwe hebt'...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:05 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Ik kreeg natuurlijk een heel zielig verhaal over dat zijn relatie niet goed was:
Hoe vaak heb je het al meegemaakt dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Omdat ik baal en ik me afvraag waarom er toch zo vaak gelogen moet worden...
Die man was een ongelofelijke klootzak en vrouwen liegen net zo vaak.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef SomethingAboutMary het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef SomethingAboutMary het volgende:
tjeemig ... en jij bent gewoon een eikel ...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:16 schreef hardstylesage het volgende:
toch zo vaak gelogen moet worden?
m.a.w. je bent vaker in dergelijke situatie verzeilt geraakt?
Dus je bent eigelijk gewoon een del?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:09 schreef Stranger het volgende:
Benchmarken.
Omdat hij er mee wegkomt, en er voor hem tot dusver geen duidelijke consequenties aan zijn achterbakse gedrag zaten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef SomethingAboutMary het volgende:
als ts haarzelf die vraag eens steld weet ze direct waarom hij loogquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:16 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Goede vraag inderdaad, hij had ook kunnen zeggen dat hij niet single was en of je misschien toch een beurt wilde
. Was het wel zo eerlijk geweest
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |