Goed gedaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:05 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Ik kreeg natuurlijk een heel zielig verhaal over dat zijn relatie niet goed was:
![]()
![]()
WHO CARES!
Dat ik heel speciaal ben:
ja tuurlijk, daarom heb je tegen me gelogen
![]()
dus dat heb ik afgekapt![]()
Hmm, typisch gevalletje van 'je oude schoenen niet weggooien voordat je nieuwe hebt'...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:05 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Ik kreeg natuurlijk een heel zielig verhaal over dat zijn relatie niet goed was:
Hoe vaak heb je het al meegemaakt dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Omdat ik baal en ik me afvraag waarom er toch zo vaak gelogen moet worden...
Die man was een ongelofelijke klootzak en vrouwen liegen net zo vaak.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef SomethingAboutMary het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef SomethingAboutMary het volgende:
tjeemig ... en jij bent gewoon een eikel ...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:16 schreef hardstylesage het volgende:
toch zo vaak gelogen moet worden?
m.a.w. je bent vaker in dergelijke situatie verzeilt geraakt?
Dus je bent eigelijk gewoon een del?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:09 schreef Stranger het volgende:
Benchmarken.
Omdat hij er mee wegkomt, en er voor hem tot dusver geen duidelijke consequenties aan zijn achterbakse gedrag zaten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef SomethingAboutMary het volgende:
als ts haarzelf die vraag eens steld weet ze direct waarom hij loogquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:16 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Goede vraag inderdaad, hij had ook kunnen zeggen dat hij niet single was en of je misschien toch een beurt wilde
. Was het wel zo eerlijk geweest
.
Een keer eerder...en ik had gezworen dat het me niet nog een keer zou gebeuren...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:15 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je het al meegemaakt dan?![]()
Laat je eigen geluk niet in de weg staan door die klootzak ...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Voorlopig ga ik gewoon weer single blijven
Eensch isquote:Op maandag 18 juni 2007 23:58 schreef erikkll het volgende:
vertel je het nog wel even aan zijn vriendin?![]()
Krabbel zijn vriendinquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:23 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Wie weet ga ik hem inderdaad wel een leuk Hyve berichtje krabbelen
![]()
Omdat hij anders van meet af aan niet in je broekje had gemogen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef SomethingAboutMary het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef SomethingAboutMary het volgende:
had via Hyves weer contact gekregen met een oude kennis
Hem een paar keer een verhelderende krabbel nalaten... vast wel iemand die het leest!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:00 schreef SomethingAboutMary het volgende:
als ik wist wie zijn vriendin was zou ik haar zeker laten weten!
Niet stom en naief, wel gebruikt, door die gozer die glashard tegen je heeft zitten liegen, zo'n figuur kan je inderdaad beter kwijt dan rijk zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Ik voel me nu ontzettend stom en naief en gebruikt.
jij vraagt je dat echt af?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef SomethingAboutMary het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:25 schreef flyck het volgende:
5de liegen doet men om er beter van te worden, of om anderen miserie te sparen. In u geval omdat hij zag dat je een easy prooi was.
Wraak is zoetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:08 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
[..]
Hem een paar keer een verhelderende krabbel nalaten... vast wel iemand die het leest!![]()
the shock... the HORROR!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Mannen denken dus toch alleen maar aan sex?
![]()
Daar zijn vrouwen overigens veel beter in.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Hmm, typisch gevalletje van 'je oude schoenen niet weggooien voordat je nieuwe hebt'...![]()
Was je met hem het bed ingedoken als je wist dat hij een vriendin had? Nou dan!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef SomethingAboutMary het volgende:
en ik me afvraag waarom er toch zo vaak gelogen moet worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Vrouwen zijn veel erger en niet te vertrouwen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Wie kan me dit uitleggen?
Ik ben al een tijdje single en had via Hyves weer contact gekregen met een oude kennis.
We hebben veel gemaild en gemsn-ed en elkaar uiteindelijk ook ontmoet.
Die eerste date klikte het erg goed en hebben we heftig gezoend.
De volgende dates waren alleen maar beter en we hebben erg lekkere sex gehad.
Uiteindelijk zeiden we allebei verliefd te zijn (inmiddels 4 maanden later)
Tot dan alleen maar vlinders...
Maar vanavond vertelt hij opeens dat hij thuis een vriendin heeft!
Hij heeft al die tijd volgehouden single te zijn. Hij woont ver weg van waar ik woon en is alle keren naar mijn stad gekomen.
MANNEN ZIJN KLOOTZAKKEN!
:'(
Overhaaste generalisatie. Doen vrouwen echt altijd.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef SomethingAboutMary het volgende:
MANNEN ZIJN KLOOTZAKKEN!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:02 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Overhaaste generalisatie. Doen vrouwen echt altijd.
oftewel, je hebt gezocht en gevonden wat je wilde vinden..... althans hij heeft erg veel moeite gedaan dat voor jou te zijn, waarvoor je contact met hem opnam.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Ik ben al een tijdje single en had via Hyves weer contact gekregen gezocht met een oude kennisvroeger neukertje.
what a load of crap.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:19 schreef RM-rf het volgende:
[..]
oftewel, je hebt gezocht en gevonden wat je wilde vinden..... althans hij heeft erg veel moeite gedaan dat voor jou te zijn, waarvoor je contact met hem opnam.
Dat je je belogen voelt is zoiets als een hond een sappige worst voorhouden zeggen 'AF' en dan gaan klagen als de hond in een moment van onoplettendheid toch die sappige worst oppeuzelt.
Je hbent niet zozeer belogen, als dat je zelf de situatiehebt geschapen waar het verdomd eenvoudig was je te beliegen en je het zelf ook best leuk vond belogen te worden.
Wil niet zeggen dat er dan maar gelogen moet worden. Want voor alles was het in de situatie verdomd eenvoudig om eerlijk te zijn zoals het dat bijna altijd is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:19 schreef RM-rf het volgende:
Je hbent niet zozeer belogen, als dat je zelf de situatiehebt geschapen waar het verdomd eenvoudig was je te beliegen en je het zelf ook best leuk vond belogen te worden.
als die vent eerlijk was geweest was hij teleurgesteld en was zij teleurgesteld ..... oftewel twee verliezers en geen lol ...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:37 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat er dan maar gelogen moet worden. Want voor alles was het in de situatie verdomd eenvoudig om eerlijk te zijn zoals het dat bijna altijd is.
jeezus, heb jij de OP wel gelezen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als die vent eerlijk was geweest was hij teleurgesteld en was zij teleurgesteld ..... oftewel twee verliezers en geen lol ...
Dankzij zn leugentje hebben ze een paar leuke avondjes gehad met goede sex... en voor haar zelfs nog volledig verplichtingsloos, perfecter kan toch niet?
waarom daar verder dan nog over klagen?
De persoon die het zou beklagen weet er niet van. Dat valt te beklagen. Denk eens na.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als die vent eerlijk was geweest was hij teleurgesteld en was zij teleurgesteld ..... oftewel twee verliezers en geen lol ...
Dankzij zn leugentje hebben ze een paar leuke avondjes gehad met goede sex... en voor haar zelfs nog volledig verplichtingsloos, perfecter kan toch niet?
waarom daar verder dan nog over klagen?
Die heeft idd recht van klagen, maar dat is niet de TS ...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:46 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
De persoon die het zou beklagen weet er niet van. Dat valt te beklagen. Denk eens na.
TS heeft ook recht van klagen. Ze is voorgelogen. Natuurlijk heeft ze voordelen gehad, gezochte voordelen. Maar hoe groot is een voordeel als je daarmee iemand anders hetzelfde voordeel geeft dat hij niet verdient. De TS zegt het al, ze voelt zich gebruikt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Die heeft idd recht van klagen, maar dat is niet de TS ...
maar als de TS een 'goede daad' wil doen kan ze die natuurlijk eventjes op de hoogte stellen
Mannen liegen omdat ze ook wel eens iets anders uit willen proberen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Ik ben al een tijdje single en had via Hyves weer contact gekregen met een oude kennis.
Hij heeft al die tijd volgehouden single te zijn. Hij woont ver weg van waar ik woon en is alle keren naar mijn stad gekomen.
MANNEN ZIJN KLOOTZAKKEN!
Ze heeft zich laten voorliegen... die vent heeft gewoon verteld wat ze wilde horen... en nu zit ze te jammeren omdat ze eigenlijk ook wel weet dat ze het anders had moeten aanpakken als ze zo nodig voor een 'vaste relatie' wilde gaan..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:14 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
TS heeft ook recht van klagen. Ze is voorgelogen.
Dit had ik kunnen typenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:07 schreef Tomfan het volgende:
Uhm ...
Ik ben een man ... en já mannen zijn klootzakken ...
Mannen denken veel aan sex ...
Maar er zijn ook mannen die trouw zijn ... (zoals ik tot nu toe ...)
Garanties kunnen we niet geven want we lopen toch alleen maar onze pik na ...
Maar mijn vrouwtje is mijn winnend lot in de lotto dus ik bedenk me wel een miljoen keer ...
Maar de meeste mannen zijn klootzakken ... ik voel mezelf niet onder deze groep vallen ...
Ik kijk wel iedere dag ... maar eten doe ik thuis ...
Ff kijken:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:05 schreef SomethingAboutMary het volgende:
![]()
![]()
WHO CARES!
Dat ik heel speciaal ben:
ja tuurlijk, daarom heb je tegen me gelogen
![]()
dus dat heb ik afgekapt![]()
En gelukkig zijn vrouwen eerlijke onschuldige wezentjes die noooooooooooooooit zoiets zouden doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mannen liegen omdat ze ook wel eens iets anders uit willen proberen.
Dat zou mooi zijn zeg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ff kijken:
"Ja ik ben getrouwd, maar bij JOU voel ik pas echt dat ik leef! Ik houd van jou, maar bij mijn vrouw moet ik wel blijven voor de kinderen hoor, want ik wil dat mijn kindjes gelukkig zijn en ja, die alimentatie is ook niet mis he?! En ja, ik wil met JOU verder en met JOU leuke dingen doen en dan heb ik wel geld nodig he?! Ik blijf bij mijn vrouw, maar maak je geen zorgen hoor...sex hebben we al jaaaaaaaaaaaaaren niet meer...dat vind ik alleen maar bij JOU!"
Ach ja
Maar hij heeft best wel gelijk, eik, dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jeezus, heb jij de OP wel gelezen?
misschien dacht zij iets verder dan alleen maar wat rondneuken? misschien hoopte ze op een leuke langdurige relatie?
Homo's. Dat had je zelf ook nog wel kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
En gelukkig zijn vrouwen eerlijke onschuldige wezentjes die noooooooooooooooit zoiets zouden doen.
Waar komen dan al die topics hier in R&P vandaan vraag ik me dan af
ooooooooooooooh,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Homo's. Dat had je zelf ook nog wel kunnen bedenken.
Doe je best maar. Want wij mannen hebben geweren en spieren en vrouwen niet. Daarom zullen wij jullie overleven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
ooooooooooooooh,
Alle mannen zijn klootzakken en moeten dood
Probleem ontstaat altijd als je een vrouw voor de derde keer neukt...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar hij heeft best wel gelijk, eik, dus.
"Kijk schat, ik heb alvast een plekje in de kast vrijgemaakt voor je spullen"quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Probleem ontstaat altijd als je een vrouw voor de derde keer neukt...
de eerste twee keer is het enkel lol en volop pret....
als je dan nog een derde keer neukt gaat ze je kleding opvouwen voordat je het bed induikt en wil ze daarna een vaste relatie beginnen.
Ik vermoed dat dat te maken heeft met het opbouwen van resitentie tegen sperma... net zoals mensen zich kunnen inenten tegen ziektes door de ziektekiemen te injecteren worden vrouwen resitent tegen lustige neukgevoelens als ze eerder hetzelfde sperma in zich gehad hebben en willen ze dan opeens een 'relatie'.
Condooms beschermen je dus echt tegen alle sexueel overdraagbare aandoeningen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:38 schreef RM-rf het volgende:
Ik vermoed dat dat te maken heeft met het opbouwen van resitentie tegen sperma... net zoals mensen zich kunnen inenten tegen ziektes door de ziektekiemen te injecteren worden vrouwen resitent tegen lustige neukgevoelens als ze eerder hetzelfde sperma in zich gehad hebben en willen ze dan opeens een 'relatie'.
Kijk, zó komen we ergens!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:35 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Dus conclusie zou ook kunnen zijn:
Mannen zijn alleen goed voor een lekkere sexrelatie![]()
Alleen de ontvangerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Kijk schat, ik heb alvast een plekje in de kast vrijgemaakt voor je spullen"
Nou ja, dan zouden homo's dat ook moeten hebben toch?
Daarnet moesten alle mannen nog dood.quote:
En mannen begrijpen geen P.I.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:45 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Daarnet moesten alle mannen nog dood.
Vrouwen, ze weten gewoon niet wat ze willen.![]()
Zo heeft iedereen zijn/haar excusesquote:
Jawel, vrouwen willen net zo goed lekker neuken, alleen zijn mannen daar explicieter in.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:45 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Daarnet moesten alle mannen nog dood.
Vrouwen, ze weten gewoon niet wat ze willen.![]()
Dan ken jij de verkeerde vrouwenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Jawel, vrouwen willen net zo goed lekker neuken, alleen zijn mannen daar explicieter in.
Ja, shit. Ik dacht al, hier klopt iets niet.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:04 schreef dawg het volgende:
Uiteraard nadat ik met Aarti uit eten ben geweest.
_Cara_ staat uiteraard nog op ons beider lijstjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, shit. Ik dacht al, hier klopt iets niet.
Maar ok, tijd voor nieuwe slachtoffers die we kunnen vermaken bij LaFolie, nietwaar Lit? Dan doe maar eens wat suggesties.![]()
![]()
Sluit ik niet uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:32 schreef piere het volgende:
Maar als hij nou eerlijk was geweest. had je dan ook die goede sex gehad?
Kijk, nieuws.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef SomethingAboutMary het volgende:
MANNEN ZIJN KLOOTZAKKEN!
Belachelijk.quote:
Kijk, en híer raak je me dus kwijt... Het gaat je er dus écht niet om dát die man een relatie is en een scheve schaats rijdt door met jou de koffer in te duiken, het gaat je er enkel om dat hij liegt over het feit dat hij een relatie heeft.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:31 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Sluit ik niet uit
Mannen willen neuken, vrouwen willen niet neuken als je zegt dat je een relatie hebtquote:Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef SomethingAboutMary het volgende:
MANNEN ZIJN KLOOTZAKKEN!
Ja, vrouwen, wij mogen zo reagerenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:08 schreef BeF_Aviko het volgende:
[..]
Is dit niet een klassiek gevalletje van schuldgevoel verschuiven? Als hij van tevoren had gezegd dat hij een relatie had, waren jullie beiden schuldig geweest aan het vreemdgaan, maar omdat je het nu in eerste instantie niet wist is hij volledig de zondebok?
ik vermoed dat dat antwoord gewoon een 'sociaal acceptabel' antwoord is, binnen een groep van andere personen, hier op Fok!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:08 schreef BeF_Aviko het volgende:
[..]
Kijk, en híer raak je me dus kwijt...
Dat moeten we in de grondwet zetten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:35 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Mannen zijn alleen goed voor een lekkere sexrelatie![]()
of in de VIVAquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:34 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Dat moeten we in de grondwet zetten.
Conclusie: "we " doen,verzinnen en geloven alles voor een goede wip.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:44 schreef rival het volgende:
shit happens! en weetje wat nog het leukste is, vrouwen doen het net zo hard!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Conclusie: "sommige onder ons " doen,verzinnen en geloven alles voor een goede wip.
En dan valt dat goede soms wel eens tegen, shit happens
Hmm, ze krijgt wel een bericht als jij haar hyvet natuurlijk!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:44 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Ze heeft zich ooit wel aangemeld, heeft 1 vriend, maar komt er nooit volgens mij...
Ja, allemaal, wat denk jij dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:51 schreef TherAngelina het volgende:
En dan vraag je je af: hmm, als ik een vriendje heb, doet die dan ook zo tegen andere meisjes?
Alsof vrouwen niet allerlei verhalen over hun vriendje ophangen tegen hun vriendinnen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:03 schreef TherAngelina het volgende:
Maar... ze hebben dan wel altijd dingen te zeiken over hun vriendin die ook echt niet leuk zijn. Echt irritante dingen, dat ze dingen missen en zo. Dan is de behoefte daar misschien om met andere meisjes te sjansen. Maar als je gewoon een goede vriendin ben toch niet mag ik hopen?
100% mee eensch!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:07 schreef Tomfan het volgende:
Uhm ...
Ik ben een man ... en já mannen zijn klootzakken ...
Mannen denken veel aan sex ...
Maar er zijn ook mannen die trouw zijn ... (zoals ik tot nu toe ...)
Garanties kunnen we niet geven want we lopen toch alleen maar onze pik na ...
Maar mijn vrouwtje is mijn winnend lot in de lotto dus ik bedenk me wel een miljoen keer ...
Maar de meeste mannen zijn klootzakken ... ik voel mezelf niet onder deze groep vallen ...
Ik kijk wel iedere dag ... maar eten doe ik thuis ...
Als je een goede bent niet neequote:Op woensdag 20 juni 2007 20:03 schreef TherAngelina het volgende:
Maar... ze hebben dan wel altijd dingen te zeiken over hun vriendin die ook echt niet leuk zijn. Echt irritante dingen, dat ze dingen missen en zo. Dan is de behoefte daar misschien om met andere meisjes te sjansen. Maar als je gewoon een goede vriendin ben toch niet mag ik hopen?
Alsof je kansen om te neuken minder worden door een relatiequote:Op woensdag 20 juni 2007 19:51 schreef TherAngelina het volgende:
Inderdaad... de meeste jongens/mannen die ik ken beginnen zelf totaal niet over hun relatie en als het er dan eindelijk uit komt 'loopt die relatie altijd tegen z'n einde'. En dat is dan helemaal niet waar, want ze blijven dan wel gewoon bij diegene. Maar ondertussen willen ze best neuken en...![]()
En dan vraag je je af: hmm, als ik een vriendje heb, doet die dan ook zo tegen andere meisjes?
Gooi de hyves even hier, dan meld ik me wel aan onder het motto: "Volgens je vriend ben jij single..."quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:44 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Ze heeft zich ooit wel aangemeld, heeft 1 vriend, maar komt er nooit volgens mij...
Onze internet-warrior hoor....quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:56 schreef freud het volgende:
[..]
Gooi de hyves even hier, dan meld ik me wel aan onder het motto: "Volgens je vriend ben jij single..."
Ik kon dr anders wel om lachenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:12 schreef Roellio het volgende:
[..]
Onze internet-warrior hoor....
Sneu figuur.
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:15 schreef erikkll het volgende:
[..]
Die man was een ongelofelijke klootzak en vrouwen liegen net zo vaak.
Helaas.
Vrouwen zieken niet over hun vriendje ,wil je zeggen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:03 schreef TherAngelina het volgende:
Doe maar niet. Geldt voor alle e-Sherlocks trouwens.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:56 schreef freud het volgende:
[..]
Gooi de hyves even hier, dan meld ik me wel aan onder het motto: "Volgens je vriend ben jij single..."
Ja! Heb ik laatst ook gehad. Al heeft het iets korter geduurd voodat hij het besloot op te biechten. Het gekke was dat ik me niet eens gebruikt voelde, terwijl ik rationeel wel wist dat dat natuurlijk in feite wel zo was. Ik vond zijn actie vooral niet kunnen tegenover zijn vriendin. Toen hij maar sorry tegen mij bleef zeggen, zei ik dat hij zijn excuses maar aan moest bieden aan zijn vriendin. Uiteindelijk heeft hij het haar ook verteld. En hij heeft aan mij weer braaf teruggekoppeld hoe ze reageerde en hoe nu verder. Natuurlijk zie ik hem niet meer.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef SomethingAboutMary het volgende:
MANNEN ZIJN KLOOTZAKKEN!
Yup, maar het helpt wel dat 90% van wat je zegt als ranzige roze koek naar binnen word geschoven alsof het een 24cm pik betreft.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Mannen denken dus toch alleen maar aan sex?
![]()
Oh ja, vrouwen mogen niet generaliserenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:11 schreef Roellio het volgende:
Mannen zijn geen klootzakken, HIJ is een klootzak.
Omdat je voor alles in bent en/of naief bent vermoed ikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:58 schreef Astoreth het volgende:
[..]
Ja! Heb ik laatst ook gehad. Al heeft het iets korter geduurd voodat hij het besloot op te biechten. Het gekke was dat ik me niet eens gebruikt voelde, terwijl ik rationeel wel wist dat dat natuurlijk in feite wel zo was. Ik vond zijn actie vooral niet kunnen tegenover zijn vriendin. Toen hij maar sorry tegen mij bleef zeggen, zei ik dat hij zijn excuses maar aan moest bieden aan zijn vriendin. Uiteindelijk heeft hij het haar ook verteld. En hij heeft aan mij weer braaf teruggekoppeld hoe ze reageerde en hoe nu verder. Natuurlijk zie ik hem niet meer.
Het stomme was dat ik er een paar dagen later achterkwam dat een jongen met wie ik een paar maanden eerder heel kort iets gehad had, in die tijd ook een vriendin gehad moest hebben (en nog steeds heeft). Dan ga je toch even aan jezelf twijfelen. Ik bedoel, ik wist van niks maar toch, zou ik het over mezelf afroepen? Waarom kiezen mannen mij uit om mee vreemd te gaan?
Ja, dat zou je bijna denken. Ik heb alleen niet de indruk dat ik naief ben (oke, ik heb ze niet gevraagd of ze een vriendin hadden toen ze me kusten maar dat is toch ook een lompe vraag) en ik ben al helemaal niet voor alles in. Een man moet goed zijn best doen om mij voor zich te winnen en dan nog ben ik redelijk 'preuts' (ik ben met geen van deze 'gebonden heren naar bed geweest).quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Omdat je voor alles in bent en/of naief bent vermoed ik
Ja, ik inmiddels dus ook dus ik denk er over om dat ook maar te gaan doen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik vraag echt wel of iemand een vriendin heeft! Maar ja, dat komt omdat ik mijn hoofd wel eens gestoten heb daarin.
Ik weet dat veel wijven dat doen. Maar als ik met iemand ben vind ik diegene ook écht heel leuk en dan ga ik niet heul de tijd lopen zeiken, en al helemaal niet allééén zeiken zoals ik dus vaak hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen zieken niet over hun vriendje ,wil je zeggen.![]()
Ik hoor niet anders:
"Hij is zo lomp, hij vergeet dingen, hij..." nou ja, vul maar in.
De sleutelzin in je relaas is in dat geval of je iemand écht leuk vindt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:00 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik weet dat veel wijven dat doen. Maar als ik met iemand ben vind ik diegene ook écht heel leuk en dan ga ik niet heul de tijd lopen zeiken, en al helemaal niet allééén zeiken zoals ik dus vaak hoor. Maar zo zullen er dus ook wel uitzonderingen zijn bij de jongens...
Neeheeeeheeee! TS is op een walgelijke manier misbruikt, alles en alles heeft ze gegeven, ze heeft alles opgeofferd voor deze wip, bloed aan de paal enzo!quote:Op maandag 25 juni 2007 08:08 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Zeg TS, doe nou eens niet zo zielig. Je wilde geneukt worden, en dat heb je gekregen. Misschien op meer manieren dan je verwachtte, maar he, c'est la vie. Trek je les eruit (niet zomaar met oude scharrels het bed in duiken), en ga verder met je leven.
Angelina, iemand anders schreef het al, maar als je vriendje jou een beetje serieus neemt doet hij dat niet nee. Van mij weet iedereen in mijn omgeving dat ik een vriendin heb en daar handel ik ook (aardig) naar. Ik heb vorig jaar helaas een ander meisje blijkbaar nog aardig het hoofd op hol gebracht omdat ikzelf van het knuffeltype ben waardoor ze al een tijdje achter me aanhobbelt, maar ik houd heel rustig de boot af.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:51 schreef TherAngelina het volgende:
Inderdaad... de meeste jongens/mannen die ik ken beginnen zelf totaal niet over hun relatie en als het er dan eindelijk uit komt 'loopt die relatie altijd tegen z'n einde'. En dat is dan helemaal niet waar, want ze blijven dan wel gewoon bij diegene. Maar ondertussen willen ze best neuken en...
Same here, ik ben nog steeds gelukkig met mijn vriendin, en het enige wat ik op dit moment op haar aan te merken zou kúnnen hebben is dat ze ietsje klein is (1.94 t.o.v. 1.58), maar daardoor is ze ook weer zo lief en knuffelbaarquote:Op zondag 24 juni 2007 19:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
De sleutelzin in je relaas is in dat geval of je iemand écht leuk vindt.
Ik hoor geen vrienden in mn omgeving zeiken op hun vriendin, pas als het einde nadert komen een beetje de irritaties los.
Astoreth, vraagje: heb je die jongens toevallig opgedaan in het uitgaanscircuit? Ikzelf zal daar namelijk nóóit een vriendin opdoen; in de eerste plaats omdat ik in de kroeg vanwege de (meestal te harde) muziek sociaal niet goed kan functioneren (niet kunnen concentreren op gesprekken), en in de tweede plaats omdat ik maar weinig verhalen heb gehoord van relaties die in de kroeg zijn ontstaan en die ook stand houden. Als je een beetje een populaire jongen of meisje in de kroeg tegenkomt is hij/zij 9 van de 10 keer op jacht. Ik heb mijn vriendin opgedaan op mijn werk; daar ontmoet je mensen tenminste in hun échte vorm, en weet je meteen wat je aan ze hebt (uiteraard, dat is mijn mening)...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:58 schreef Astoreth het volgende:
[verhaal over twee foute jongens]
Wat hij zegt.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:21 schreef BeF_Aviko het volgende:
[..]
Angelina, iemand anders schreef het al, maar als je vriendje jou een beetje serieus neemt doet hij dat niet nee. Van mij weet iedereen in mijn omgeving dat ik een vriendin heb en daar handel ik ook (aardig) naar. Ik heb vorig jaar helaas een ander meisje blijkbaar nog aardig het hoofd op hol gebracht omdat ikzelf van het knuffeltype ben waardoor ze al een tijdje achter me aanhobbelt, maar ik houd heel rustig de boot af.
(Geweldig zo'n man/vrouw-op-en-neer-ping-pong-bash-topic) Er zijn helaas ook vrouwen die er juist op kicken om relaties stuk te maken omdat ze die jongen liever voor zichzelf hebben dan dat hij gelukkig is in zijn huidige relatie. Het bewuste meisje van hierboven heeft ook al een geschiedenis daarin, en daarom ben ik maar wat blij dat m'n vriendin en ik niet in haar directe omgeving wonen. Daarnaast zijn er (getuige dit R&P forum) ook vrouwen die überhaupt niet te zwaar tillen aan het woord 'relatie' en zich in het uitgaansleven ook rustig uitleven op andere mannen.
[..]
Same here, ik ben nog steeds gelukkig met mijn vriendin[..]
Astoreth, vraagje: heb je die jongens toevallig opgedaan in het uitgaanscircuit? Ikzelf zal daar namelijk nóóit een vriendin opdoen; in de eerste plaats omdat ik in de kroeg vanwege de (meestal te harde) muziek sociaal niet goed kan functioneren (niet kunnen concentreren op gesprekken), en in de tweede plaats omdat ik maar weinig verhalen heb gehoord van relaties die in de kroeg zijn ontstaan en die ook stand houden. Als je een beetje een populaire jongen of meisje in de kroeg tegenkomt is hij/zij 9 van de 10 keer op jacht. Ik heb mijn vriendin opgedaan op mijn werk; daar ontmoet je mensen tenminste in hun échte vorm, en weet je meteen wat je aan ze hebt (uiteraard, dat is mijn mening)...
Saai hoor scorpiequote:
Er zijn bepaalde tijden in de maand dat een condoom best handig is.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
ze heeft alles opgeofferd voor deze wip, bloed aan de paal enzo!
Een echte schipper.. (vul aan)quote:Op maandag 25 juni 2007 08:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde tijden in de maand dat een condoom best handig is.
heeft een zuidwester van goed betrouwbaar rubber in de kast liggenquote:
We dwaluh af jonguh!quote:Op maandag 25 juni 2007 08:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
heeft een zuidwester van goed betrouwbaar rubber in de kast liggen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 08:48 schreef yvonne het volgende:
Een echte schipper.. (vul aan)
Oh ja, da's waar ook. Nou ja, in dit topic lijkt het me een grof schandaal dat mannen zich niet houden aan de beloftes die ze niet maken (maar waarvan de TS aannam dat die vanzelf wel gemaakt zouden worden).quote:Op maandag 25 juni 2007 08:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
We dwaluh af jonguh!
We waren aan het mannen bashen, of vrouwen, nou ja, iig één van de twee.
Puikend antwoordquote:Op maandag 25 juni 2007 08:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar ook. Nou ja, in dit topic lijkt het me een grof schandaal dat mannen zich niet houden aan de beloftes die ze niet maken (maar waarvan de TS aannam dat die vanzelf wel gemaakt zouden worden).
Dit vind ik altijd zo'n gelulquote:Op maandag 25 juni 2007 08:21 schreef BeF_Aviko het volgende:
Astoreth, vraagje: heb je die jongens toevallig opgedaan in het uitgaanscircuit? Ikzelf zal daar namelijk nóóit een vriendin opdoen; in de eerste plaats omdat ik in de kroeg vanwege de (meestal te harde) muziek sociaal niet goed kan functioneren (niet kunnen concentreren op gesprekken), en in de tweede plaats omdat ik maar weinig verhalen heb gehoord van relaties die in de kroeg zijn ontstaan en die ook stand houden. Als je een beetje een populaire jongen of meisje in de kroeg tegenkomt is hij/zij 9 van de 10 keer op jacht. Ik heb mijn vriendin opgedaan op mijn werk; daar ontmoet je mensen tenminste in hun échte vorm, en weet je meteen wat je aan ze hebt (uiteraard, dat is mijn mening)...
Pcies, in de kroeg heb je trouwens toch wel wat meer kans iemand te vinden.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo'n gelulIk heb twee lange relaties gehad met iemand die ik kende uit de kroeg. De mensen die je tegenkomt in de kroeg zijjn ook maar gewoon mensen die je ook op je werk had kunnen leren kennen hoor
Volgens mij begon jij over schippers.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
We dwaluh af jonguh!
We waren aan het mannen bashen, of vrouwen, nou ja, iig één van de twee.
Ik vind dat BeF_Aviko wel een beetje gelijk heeft, al zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo'n gelulIk heb twee lange relaties gehad met iemand die ik kende uit de kroeg. De mensen die je tegenkomt in de kroeg zijjn ook maar gewoon mensen die je ook op je werk had kunnen leren kennen hoor
Je wil niet weten hoe saai ik ben. Al 4 jaar gelukkig met vriendinnetje enzo, huisje in aantocht, dat soort dingen! Blijkbaar ben ik niet zo`n klootzakquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 08:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar ook. Nou ja, in dit topic lijkt het me een grof schandaal dat mannen zich niet houden aan de beloftes die ze niet maken (maar waarvan de TS aannam dat die vanzelf wel gemaakt zouden worden).
Nou ja, ik heb toch wel graag dat een bezette meneer me van te voren vertelt dat ie bezet is. Als ik er dan toch aan zou beginnen, zou dat een bewuste keuze zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:46 schreef katerwater het volgende:
[..]
mooi gezegd!
Dit vat zowat samen waar het hele topic over gaat.
Vrouwen scheppen verwachtingen. Dat is normaal, menselijk. Maar dat wil nog niet zeggen dat een man dat doorheeft, laat staan wil.
Iedereen heeft andere verwachtingen over de liefde!![]()
Tuurlijk, dat zou ook gewoon netjes zijn. Daarentegen is het, zelfs als er geen andere relatie in het spel is, uitstekend mogelijk dat de man andere ideeën heeft over de invulling van de relatie dan de vrouw. Als de vrouw maar voetstoots dingen aanneemt ipv haar mondje gebruikt om het een en ander te vragen dan heeft ze op de lange duur zich daar alleen zelf mee. En vice versa.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb toch wel graag dat een bezette meneer me van te voren vertelt dat ie bezet is. Als ik er dan toch aan zou beginnen, zou dat een bewuste keuze zijn.
Tuurlijk, dat hoor je me ook niet tegenspreken (sterker nog, dat bevestig ik letterlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 13:04 schreef Ripley het volgende:
Tuurlijk kan dat. Alleen ik heb voor mezelf duidelijk de regel dat ik geen romantische toeren wil uithalen met een man die al bezet is. Afgezien van eigen verwachtingen vind ik dat niet netjes tegenover de mevrouw in kwestie. Dus voel ik me flink in de maling genomen als die keuze mij ontnomen wordt
Tsja, ik heb ook graag dat vrouwen gelijk laten merken dat ze je niet leuk genoeg vinden en dat ze niet eerst de kachel lopen op te stoken om er vervolgens een emmer water over te flikkeren.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb toch wel graag dat een bezette meneer me van te voren vertelt dat ie bezet is. Als ik er dan toch aan zou beginnen, zou dat een bewuste keuze zijn.
Juist. Al moet ik toegeven dat ik ook wel eens bewust meegwerkt heb aan een dergelijke affaire.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:04 schreef Ripley het volgende:
Tuurlijk kan dat. Alleen ik heb voor mezelf duidelijk de regel dat ik geen romantische toeren wil uithalen met een man die al bezet is. Afgezien van eigen verwachtingen vind ik dat niet netjes tegenover de mevrouw in kwestie. Dus voel ik me flink in de maling genomen als die keuze mij ontnomen wordt
Wat jij beschrijft is wel iets heel anders. Van een gevoel voor iemand kun je in het begin zelf nog niet zeker zijn. Maar het hebben van een relatie of niet is gewoon een feitquote:Op maandag 25 juni 2007 15:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ook graag dat vrouwen gelijk laten merken dat ze je niet leuk genoeg vinden en dat ze niet eerst de kachel lopen op te stoken om er vervolgens een emmer water over te flikkeren.
Maar ja, dat doen ze ook niet. Eers valse hoop geven en dan , als je bijna in die zevende hemel bent, die ladder keihard onderuit schoppen. En daarna zit je je dagen af te vragen waar het nou fout ging.
Dus vrouwen zijn niks niet beter.
Ja, helaas heb je gelijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ook graag dat vrouwen gelijk laten merken dat ze je niet leuk genoeg vinden en dat ze niet eerst de kachel lopen op te stoken om er vervolgens een emmer water over te flikkeren.
Maar ja, dat doen ze ook niet. Eers valse hoop geven en dan , als je bijna in die zevende hemel bent, die ladder keihard onderuit schoppen. En daarna zit je je dagen af te vragen waar het nou fout ging.
Vrouwen zijn niet beter dan mannen, het zijn allemaal mensen.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ook graag dat vrouwen gelijk laten merken dat ze je niet leuk genoeg vinden en dat ze niet eerst de kachel lopen op te stoken om er vervolgens een emmer water over te flikkeren. [vergeet het, vaak weten ze het eerlijk nog niet]
Maar ja, dat doen ze ook niet. Eers valse hoop geven en dan , als je bijna in die zevende hemel bent, die ladder keihard onderuit schoppen. En daarna zit je je dagen af te vragen waar het nou fout ging. [dan moet je je niet zo afhankelijk opstellen]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |