Goed gedaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:05 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Ik kreeg natuurlijk een heel zielig verhaal over dat zijn relatie niet goed was:
![]()
![]()
WHO CARES!
Dat ik heel speciaal ben:
ja tuurlijk, daarom heb je tegen me gelogen
![]()
dus dat heb ik afgekapt![]()
Hmm, typisch gevalletje van 'je oude schoenen niet weggooien voordat je nieuwe hebt'...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:05 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Ik kreeg natuurlijk een heel zielig verhaal over dat zijn relatie niet goed was:
Hoe vaak heb je het al meegemaakt dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Omdat ik baal en ik me afvraag waarom er toch zo vaak gelogen moet worden...
Die man was een ongelofelijke klootzak en vrouwen liegen net zo vaak.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef SomethingAboutMary het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef SomethingAboutMary het volgende:
tjeemig ... en jij bent gewoon een eikel ...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:16 schreef hardstylesage het volgende:
toch zo vaak gelogen moet worden?
m.a.w. je bent vaker in dergelijke situatie verzeilt geraakt?
Dus je bent eigelijk gewoon een del?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:09 schreef Stranger het volgende:
Benchmarken.
Omdat hij er mee wegkomt, en er voor hem tot dusver geen duidelijke consequenties aan zijn achterbakse gedrag zaten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef SomethingAboutMary het volgende:
als ts haarzelf die vraag eens steld weet ze direct waarom hij loogquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:16 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Goede vraag inderdaad, hij had ook kunnen zeggen dat hij niet single was en of je misschien toch een beurt wilde
. Was het wel zo eerlijk geweest
.
Een keer eerder...en ik had gezworen dat het me niet nog een keer zou gebeuren...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:15 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je het al meegemaakt dan?![]()
Laat je eigen geluk niet in de weg staan door die klootzak ...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Voorlopig ga ik gewoon weer single blijven
Eensch isquote:Op maandag 18 juni 2007 23:58 schreef erikkll het volgende:
vertel je het nog wel even aan zijn vriendin?![]()
Krabbel zijn vriendinquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:23 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Wie weet ga ik hem inderdaad wel een leuk Hyve berichtje krabbelen
![]()
Omdat hij anders van meet af aan niet in je broekje had gemogen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef SomethingAboutMary het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef SomethingAboutMary het volgende:
had via Hyves weer contact gekregen met een oude kennis
Hem een paar keer een verhelderende krabbel nalaten... vast wel iemand die het leest!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:00 schreef SomethingAboutMary het volgende:
als ik wist wie zijn vriendin was zou ik haar zeker laten weten!
Niet stom en naief, wel gebruikt, door die gozer die glashard tegen je heeft zitten liegen, zo'n figuur kan je inderdaad beter kwijt dan rijk zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Ik voel me nu ontzettend stom en naief en gebruikt.
jij vraagt je dat echt af?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef SomethingAboutMary het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:25 schreef flyck het volgende:
5de liegen doet men om er beter van te worden, of om anderen miserie te sparen. In u geval omdat hij zag dat je een easy prooi was.
Wraak is zoetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 02:08 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
[..]
Hem een paar keer een verhelderende krabbel nalaten... vast wel iemand die het leest!![]()
the shock... the HORROR!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Mannen denken dus toch alleen maar aan sex?
![]()
Daar zijn vrouwen overigens veel beter in.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Hmm, typisch gevalletje van 'je oude schoenen niet weggooien voordat je nieuwe hebt'...![]()
Was je met hem het bed ingedoken als je wist dat hij een vriendin had? Nou dan!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef SomethingAboutMary het volgende:
en ik me afvraag waarom er toch zo vaak gelogen moet worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Vrouwen zijn veel erger en niet te vertrouwen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Wie kan me dit uitleggen?
Ik ben al een tijdje single en had via Hyves weer contact gekregen met een oude kennis.
We hebben veel gemaild en gemsn-ed en elkaar uiteindelijk ook ontmoet.
Die eerste date klikte het erg goed en hebben we heftig gezoend.
De volgende dates waren alleen maar beter en we hebben erg lekkere sex gehad.
Uiteindelijk zeiden we allebei verliefd te zijn (inmiddels 4 maanden later)
Tot dan alleen maar vlinders...
Maar vanavond vertelt hij opeens dat hij thuis een vriendin heeft!
Hij heeft al die tijd volgehouden single te zijn. Hij woont ver weg van waar ik woon en is alle keren naar mijn stad gekomen.
Ik voel me nu ontzettend stom en naief en gebruikt.
Voorlopig ga ik gewoon weer single blijven
MANNEN ZIJN KLOOTZAKKEN!
:'(
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |