Ik wil het niet eens wetenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:20 schreef Snakey het volgende:
Waar draagt ie dat laatste?
Serieus, ze sluiten hem niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:22 schreef RacerDKB het volgende:
Bagger
Ja, daar dusquote:
Je zal het er wel naar gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:21 schreef zarGon het volgende:
Okay, serieus, naamtopics met Yvonne als TS hoeven echt niet.
Duh, je bent ook ons slaafjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:21 schreef zarGon het volgende:
Hey, 4 crewleden.
PWND.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:26 schreef zarGon het volgende:
Okay, waar is Dirkh. Die is tenminste consequent. Dit is bagger pur sang.
Om dit in de toekomst te voorkomen, dammit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:29 schreef zarGon het volgende:
Maar Yv., kan ik nog mod worden?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Om dit in de toekomst te voorkomen, dammit.
Toen ik het aan je vroeg lachte je me uit, dus je zal eerst voorbij mij moeten. Dat wordt een lastige klus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Om dit in de toekomst te voorkomen, dammit.
Je snapt werkelijk geen enkele vraag, do you?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:32 schreef zarGon het volgende:
Ik was gevraagd als mod?
Ik zei nee, jij snapt waarschijnlijk geen antwoorden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je snapt werkelijk geen enkele vraag, do you?
Laat het niet waar zijn...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:32 schreef zarGon het volgende:
Ik was gevraagd als mod?
Ow je bent ineens weer wakker?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zei nee, jij snapt waarschijnlijk geen antwoorden.
Gaat er een ONZ mod weg ofzo? Dat ik op deze manier klaargestoomd word?quote:
Neuh, je bent alweer te laat. Anyway, als slaafje doe je het prima hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaat er een ONZ mod weg ofzo? Dat ik op deze manier klaargestoomd word?
Rand mij dan ook niet digitaal aan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, je bent alweer te laat. Anyway, als slaafje doe je het prima hoor.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:38 schreef zarGon het volgende:
En waar iszijn remlof en yvonne vooral heengegaan?
Nergens.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:38 schreef zarGon het volgende:
En waar is remlof en yvonne vooral heengegaan?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:38 schreef zarGon het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
je zal eerst voorbij mij moeten. Dat wordt een lastige klus.![]()
Hoiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:38 schreef zarGon het volgende:
Leugens!quote:
Zou ie wel sterk genoeg zijn om al dat bier te dragen?quote:
Ik wel, * koetsiekroel*quote:
Tuurlijk, even leeggieten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou ie wel sterk genoeg zijn om al dat bier te dragen?
Hij kan net z'n eigen glaasje prik dragen, dus nee.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou ie wel sterk genoeg zijn om al dat bier te dragen?
Trommel de rest is hierbij. Kunnen jullie met z'n alleen SC'en.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:45 schreef television het volgende:
Hmm.
Mijn antwoord blijft nee.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:46 schreef yvonne het volgende:
Zeg ZG, zonder qube ben je opeens best een leuke usert
Ben wel wat gewend. Moslim. Duh.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben al jaren geleden gestopt met mensen slaan, dus nee.![]()
op msn laat je er niks van blijkenquote:
Viswijfje.quote:
Wie is "de rest" alleen, zG?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trommel de rest is hierbij. Kunnen jullie met z'n alleen SC'en.
Hallo MUS.quote:
Het zal vast wel weer een homo zijn, wedden?quote:
Zoveel nog?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
M'n piemel heeft meer hersenen dan haar.
Wil je nou als bewijs een bevlekte foto, hm?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het zal vast wel weer een homo zijn, wedden?
Het zit diep MUUS, diep zeg ik je!
Het is niet alsof jij homo's snel doorhebt ofzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het zit diep MUUS, diep zeg ik je!
Moet ik alle damesmeisjes opnoemen? Allemáál?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met wie was jij allemaal bezig, vroega?!
Als je ze maar hierheen lokt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:56 schreef television het volgende:
[..]
Moet ik alle damesmeisjes opnoemen? Allemáál?
Wat waaide het vandaag, hè? Nietwaar?quote:
Damesmeisjes lokken met een topic in ONZ?quote:
Met een strik graagquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil je nou als bewijs een bevlekte foto, hm?
Mannenwezens mogen ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:58 schreef television het volgende:
[..]
Damesmeisjes lokken met een topic in ONZ?
Nee, zarGon, duidelijk dat jij niet veel kaas gegeten hebt van de kunst van de freules lokken. Eilaas.
Iermand riep me?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat zei ik MUUS?quote:
Mooi. Nu mag je het loslaten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:59 schreef yvonne het volgende:
Die ZarGon, was ie toch bijna ONZ mod geweest
Oh. Ik zal IRC eens aanslingeren, dan...................quote:
Puickend.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:00 schreef television het volgende:
[..]
Oh. Ik zal IRC eens aanslingeren, dan.
Ik zeg even niets terug. Maar weet dat ik het heb gelezen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:46 schreef yvonne het volgende:
Zeg ZG, zonder qube ben je opeens best een leuke usert
"Ze" reageren niet echt in #onz, zar.quote:
Hoeveel mensen zitten daar?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:03 schreef television het volgende:
[..]
"Ze" reageren niet echt in #onz, zar.
Wilde je iet zeggen, Deo?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
STELLETJE HOMOS!, NEGEER MEN IET , IK GA SNIJDEN!![]()
Homo's, kleine strikjes en het weerbericht op de tv.quote:
#onz Bioslock @mvdlubbe @ThA_AngE @Derek &@r|xon ~@VelvetAcidChristquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zitten daar?, in "#onz".
Is de rest dood?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:05 schreef television het volgende:
[..]
#onz Bioslock @mvdlubbe @ThA_AngE @Derek &@r|xon ~@VelvetAcidChrist
#onz End of /NAMES list.
Rest?quote:
Goed onthouden dan hè!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zeg even niets terug. Maar weet dat ik het heb gelezen.
Ja schatquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:08 schreef television het volgende:
Hey Yvonne?
En verder ruk je nog op de Donald Duck?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:09 schreef Triggershot het volgende:
Te bedenken dat Yvonne van de zomer moslim is geworden.
Wist je het niet?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
En verder ruk je nog op de Donald Duck?![]()
Ik was in Tokyo in een muziekwinkel hè, een nieuwe kam voor mijn gitaar halen, loopt daar ook een meisje die niets van gitaren wist, dus ik help haar, nodigt ze me uit op haar verjaardagsfeest in Hamamatsu-shi. Ik ging daar heen, alles koek (quote:
Als moslim mag je heus wel slaafjes hebben!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:09 schreef Triggershot het volgende:
Te bedenken dat Yvonne van de zomer moslim is geworden.
Zonder qube welquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:11 schreef zarGon het volgende:
Ik was leuk, zei je?
yvonne, het is een turk, een rasechte turkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als moslim mag je heus wel slaafjes hebben!
En ZG is het crewslaafje hè!
Dus ook het jouwe
Nu kan het natuurlijk niet meer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:16 schreef zarGon het volgende:
Als ik ooit mod wordt, weet ik een leuke garp.
Hàllo. Allejezus. We hadden het over Shannon. Als je het ergens anders over wil hebben open je maar je eigen topic, lamlul.quote:
Shannon? Shannon. Right back at ya.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:18 schreef television het volgende:
[..]
Hàllo. Allejezus. We hadden het over Shannon. Als je het ergens anders over wil hebben open je maar je eigen topic, lamlul..
Niet heel de crew is moslim, je mag je slaaf niet met een niet-moslim delenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als moslim mag je heus wel slaafjes hebben!
En ZG is het crewslaafje hè!
Dus ook het jouwe
Dus neuken kon ze wel?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:18 schreef television het volgende:
[..]
Hàllo. Allejezus. We hadden het over Shannon. Als je het ergens anders over wil hebben open je maar je eigen topic, lamlul..
Jij wilt me voor persoonlijk gebruik.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet heel de crew is moslim, je mag je slaaf niet met een niet-moslim delen
Moet dat nou allemaal zo banaal, MUS.quote:
Jouw kennende zit je er dus volgende weekquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:14 schreef television het volgende:
[..]
Ik was in Tokyo in een muziekwinkel hè, een nieuwe kam voor mijn gitaar halen, loopt daar ook een meisje die niets van gitaren wist, dus ik help haar, nodigt ze me uit op haar verjaardagsfeest in Hamamatsu-shi. Ik ging daar heen, alles koek (. ) en ei (
. ).
Mailt ze me vandaag of ik zin heb om volgende week weer naar haar toe te komen..
Maar nu zit ik in Nederland.. En niet vlakbij Hamamatsu. De shinkansen vertrekt niet vanaf hier.
met een grote neus en een plat achterhoofd toch he?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
yvonne, het is een turk, een rasechte turk
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
met een grote neus en een plat achterhoofd toch he?
Sinds wanneer ben jij niet-moslim dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet heel de crew is moslim, je mag je slaaf niet met een niet-moslim delen
Je vergeet de snorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
met een grote neus en een plat achterhoofd toch he?
Nou, dilemma. Thans ben ik voornemens zo vermetel te zijn mijzelf de vraag te stellen of ik een vliegticket ga kopen voor een rendezvous met Shannon.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Shannon? Shannon. Right back at ya.
Ja, dus. Dillemma?
Ha!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jouw kennende zit je er dus volgende week
Ik ken je te goedquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:23 schreef television het volgende:
[..]
Ha!!. Mijn handen jeuken.
Ik heb al zeven keer de prijzen voor een vliegticket opgevraagd..
Al gedaan dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:22 schreef television het volgende:
[..]
Nou, dilemma. Thans ben ik voornemens zo vermetel te zijn mijzelf de vraag te stellen of ik een vliegticket ga kopen voor een rendezvous met Shannon.
Je bent dan ook zo ongeveer de enige ter wereld die soms nog bijhoudt waar ik ben.quote:
Jamaar ik ben dan ook een niet aan de sherry zittende meisjeskloekquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:27 schreef television het volgende:
[..]
Je bent dan ook zo ongeveer de enige ter wereld die soms nog bijhoudt waar ik ben.
Soms heb ik het gevoel dat God van me los is, Yvonne. Ik ben niet van God los, nee, oh nee.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar ik ben dan ook een niet aan de sherry zittende meisjeskloek
Ja, dat ook wel trouwens. Behoorlijk. Maar was het het punt even niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:32 schreef television het volgende:
[..]
Ik ben niet van God los, nee, oh nee.
Oppermachtig engeltje dus!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:32 schreef television het volgende:
[..]
Soms heb ik het gevoel dat God van me los is, Yvonne. Ik ben niet van God los, nee, oh nee.
God is van mij los..
Ik geniet van een afstand.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:35 schreef television het volgende:
KIJK HE KOMT ER EEN BEETJE KWALITEIT OM DE HOEK KIJKEN RENNEN ZE ALLEMAAL WEG HE JAAAA JA
Hoe voelt dan nu, eens een avondje van alles los?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op een afstand?
Ja daag, dat dus. Ik geniet.
Ik snap je vraag niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe voelt dan nu, eens een avondje van alles los?
Zo blijkens het is, Y. Zo blijkens het is.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe voelt dan nu, eens een avondje van alles los?
Die moeten we dan bij de gesjeesde pillendraaiers plannen, anders komen er BEFers, AAers, PUBers, koffieers en weet ik veel wat voor meuk bij.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef television het volgende:
[..]
Zo blijkens het is, Y. Zo blijkens het is.
Is er binnenkort nog een keer een echte meet? Zonder camera's, kutnewbies, lelijke vrouwen en aftertopics? Gewoon zo'n meet waar niemand geen flikker om geeft en gewoon dronken wordt en neukt op de toiletten en kotst in elkaars glazen, Y? Zo'n meet? Komt die er nog ooit? Ik heb geen zin in zo'n blije meet met kindertjes die gaan dansen na vijf pilsjes terwijl ze domme kutfoto's van iedereen gaan maken terwijl iedereen weet dat je eruit gaat zien alsof je AIDS hebt als je foto's neemt met flits in de kroeg. Bah..
Nou?
Wij wel.quote:
Mooi?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die moeten we dan bij de gesjeesde pillendraaiers plannen, anders komen er BEFers, AAers, PUBers, koffieers en weet ik veel wat voor meuk bij.
Lang geleden dat ik op de stoep geslapen heb
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die moeten we dan bij de gesjeesde pillendraaiers plannen, anders komen er BEFers, AAers, PUBers, koffieers en weet ik veel wat voor meuk bij.
Waarom willen die sufkutten alles documenteren, Y? Al die kutfoto's, zeikfilmpjes en janksoundbites. Vroeger werd men gewoon dronken en deed men dom, en vergat men alles de volgende dag, en dat was ook niet erg, want iedereen vergat het. Maar nu wil met het bewaren.quote:Lang geleden dat ik op de stoep geslapen heb
Er moet jou wel héél veel uitgelegd worden hè?quote:
Die meets bestaan niet meer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef television het volgende:
[..]
Zo blijkens het is, Y. Zo blijkens het is.
Is er binnenkort nog een keer een echte meet? Zonder camera's, kutnewbies, lelijke vrouwen en aftertopics? Gewoon zo'n meet waar niemand geen flikker om geeft en gewoon dronken wordt en neukt op de toiletten en kotst in elkaars glazen, Y? Zo'n meet? Komt die er nog ooit? Ik heb geen zin in zo'n blije meet met kindertjes die gaan dansen na vijf pilsjes terwijl ze domme kutfoto's van iedereen gaan maken terwijl iedereen weet dat je eruit gaat zien alsof je AIDS hebt als je foto's neemt met flits in de kroeg. Bah..
Nou?
Ooit zal men terugdenken aan die meets, ze zullen zich kaalscheren om de weemoed en nostalgie, zich met een rouwkleed omgorden en bitter over ze wenen, in een bittere rouwklacht.quote:
Als het even kan...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er moet jou wel héél veel uitgelegd worden hè?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:52 schreef television het volgende:
Whehe, soms typ ik zulke droevige zinnen dat ik spontaan in de lach schiet.
De humor van de melancholie.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:52 schreef television het volgende:
Whehe, soms typ ik zulke droevige zinnen dat ik spontaan in de lach schiet.
Anarchiedrank.quote:
It's on the crest of the labia...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er moet jou wel héél veel uitgelegd worden hè?
Je lijkt verdomme JAM wel, gek. Ik mis alleen het masturberen op een balkon in Tokyo nog.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:47 schreef television het volgende:
Waarom willen die sufkutten alles documenteren, Y? Al die kutfoto's, zeikfilmpjes en janksoundbites. Vroeger werd men gewoon dronken en deed men dom, en vergat men alles de volgende dag, en dat was ook niet erg, want iedereen vergat het. Maar nu wil met het bewaren.
Shit.
IK BEN GODVERDOMME JAM NIET EN IK BEN HIER AL LANGER DAN DIE PAUPERHAGENEESquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:56 schreef dwerg het volgende:
[..]
Je lijkt verdomme JAM wel, gek. Ik mis alleen het masturberen op een balkon in Tokyo nog.
Zeg?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:58 schreef television het volgende:
[..]
IK BEN GODVERDOMME JAM NIET EN IK BEN HIER AL LANGER DAN DIE PAUPERHAGENEES
Of hoe zegt JAM dat ook alweer altijd?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:59 schreef television het volgende:
de bout hachelen hè.
quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:54 schreef zarGon het volgende:
Hierzo, strik.
Discussieer maar.
[afbeelding]
Hoe gaat het met je bloemen?quote:
Jij niet. Jij bent een campanula pyramidalis.quote:
Hej, heeft iemand al gezegd dat je op ene JAM lijkt? (afgezien van het masturberen op een balkon in tokyo dan he)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:11 schreef television het volgende:
[..]
Jij niet. Jij bent een campanula pyramidalis.
JAM heeft geen baard.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hej, heeft iemand al gezegd dat je op ene JAM lijkt? (afgezien van het masturberen op een balkon in tokyo dan he)
Ook hij moet een keer naar de wc...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:20 schreef yvonne het volgende:
Hebben we zarGon weggejaagd?
O RLY?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:22 schreef RacerDKB het volgende:
Bagger
Ze weten niet waar ze het over hebben, jouw genialiteit kan alleen maar een bron van inspiratie zijn voor de JAMen van deze wereld.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:22 schreef television het volgende:
Hey Y, ze noemen me een JAM.
Sigwaardig, me dunkt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze weten niet waar ze het over hebben, jouw genialiteit kan alleen maar een bron van inspiratie zijn voor de JAMen van deze wereld.
De tulp formerly known as Purple Prince.quote:
OH, OKAY, DOEI.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:35 schreef KopieerMachine het volgende:
Hallo.
Ik wil graag even zeggen dat ik zo ga slapen.
Doei
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:32 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik heb het bedrijf verkocht. Een stem in m'n hoofd zei dat er altijd ergens een betere baan is.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:35 schreef Chowi het volgende:
Ah, gelukkig. Ik dacht al dat zarGon erbij kwam als nieuwe mod.
Weg blommen.quote:
Ja. Tegen BS is zijn er niet veel bestandquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:20 schreef yvonne het volgende:
Hebben we zarGon weggejaagd?
Ik moet zeggen dat het wel opvalt dat bij binnenkomt meestal maar een handjevol hardcore fokkers overblijft. Niets mis mee, eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Tegen BS is zijn er niet veel bestand
JA DAAR STA JE VAN TE KIJKEN HE?quote:
Ja godver, zelfs ik moet eten af en toe BS.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:35 schreef television het volgende:
KIJK HE KOMT ER EEN BEETJE KWALITEIT OM DE HOEK KIJKEN RENNEN ZE ALLEMAAL WEG HE JAAAA JA
Misschien is het wel een orgineelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:48 schreef Aurelianus het volgende:
Okay, en wiens kloon is het nou?
Van jou kan ik het wel hebben, S.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja godver, zelfs ik moet eten af en toe BS.
Hoezo, kloon? Zo geniaal is 'ie toch niet, dat het wel een andere account móét hebben?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:48 schreef Aurelianus het volgende:
Okay, en wiens kloon is het nou?
Maar maar... ZarGon=BS.Overal waar hij opduikt verandert het topic in BS. Ik denk echt dat ie zit te poepen en het lukt niet erg of zo...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Tegen BS is zijn er niet veel bestand
quote:
Morituri te salutant.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar maar... ZarGon=BS.Overal waar hij opduikt verandert het topic in BS. Ik denk echt dat ie zit te poepen en het lukt niet erg of zo...
Ik heb geen idee wie je bent, maar je lijkt me een exemplarische ONZ-user. Eerst tikken en op invoeren rossen, en dan denken. Als je al tot punt drie komt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:59 schreef SolidasRock het volgende:
Maar maar... ZarGon=BS.Overal waar hij opduikt verandert het topic in BS. Ik denk echt dat ie zit te poepen en het lukt niet erg of zo...
Vertel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:02 schreef MUUS het volgende:
Oh, mijn tulpen waren fout.
Ik heb geen idee wie jij bent, behalve dan dat je een drama zit te maken poepventquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:01 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je bent, maar je lijkt me een exemplarische ONZ-user. Eerst tikken en op invoeren rossen, en dan denken. Als je al tot punt drie komt.
Maar, maar, mijn kloondar meet hoge frequenties van kloonactiviteit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoezo, kloon? Zo geniaal is 'ie toch niet, dat het wel een andere account móét hebben?
de 8ste van omansky pwnt mquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:05 schreef television het volgende:
Oh mensen, wat is de derde symfonie van Gorecki toch onmeunig trui. Machtig trui.
nouquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:09 schreef AlohaXa het volgende:
Zo hey, die zargon heeft zijn troetelstatus op fok toch vol weten te verwezelijken
Hmm, AlohaXa, hè? Hmm.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:09 schreef AlohaXa het volgende:
Zo hey, die zargon heeft zijn troetelstatus op fok toch vol weten te verwezelijken
zulks een grapquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:16 schreef SolidasRock het volgende:
Iemand zei dat je op FoK moest nadenken voordat je op invoeren moest klikken, grappig he!!
Velen missen die gave helaasquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:23 schreef Snakey het volgende:
Ik zeg altijd maar zo, niks mis met proberen je stupidity te verbergen.
Jij kan beter niks meer zeggen stupid idiot!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:23 schreef Snakey het volgende:
Ik zeg altijd maar zo, niks mis met proberen je stupidity te verbergen.
vast welquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:27 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil rellen, is er vanavond ruimte voor een reltopic?
Is FB dan ALWEER zwanger? Die dribbel is niet te stoppen he?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
vast wel
miss wordt er wel een zwangerschap verklapt via een topic![]()
een andere rel is ook goed btwquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is FB dan ALWEER zwanger? Die dribbel is niet te stoppen he?
quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt he..![]()
met pics?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:43 schreef SolidasRock het volgende:
Er is werkenlijk geen ruk meer aan he
Zal ik eens een topic openen over Yvonne haar linkertiet?
weet je wat, ik heb geen naakende pic van vonnequote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als je mij die ff stuurt plaats ik hem wel ff
Maak mij nou niet wijs dat jij hem niet hebt![]()
DAT LIEG JE GODVER...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wat, ik heb geen naakende pic van vonne![]()
voor wat het waard is:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |