OH, OKAY, DOEI.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:35 schreef KopieerMachine het volgende:
Hallo.
Ik wil graag even zeggen dat ik zo ga slapen.
Doei
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:32 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik heb het bedrijf verkocht. Een stem in m'n hoofd zei dat er altijd ergens een betere baan is.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:35 schreef Chowi het volgende:
Ah, gelukkig. Ik dacht al dat zarGon erbij kwam als nieuwe mod.
Weg blommen.quote:
Ja. Tegen BS is zijn er niet veel bestandquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:20 schreef yvonne het volgende:
Hebben we zarGon weggejaagd?
Ik moet zeggen dat het wel opvalt dat bij binnenkomt meestal maar een handjevol hardcore fokkers overblijft. Niets mis mee, eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Tegen BS is zijn er niet veel bestand
JA DAAR STA JE VAN TE KIJKEN HE?quote:
Ja godver, zelfs ik moet eten af en toe BS.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:35 schreef television het volgende:
KIJK HE KOMT ER EEN BEETJE KWALITEIT OM DE HOEK KIJKEN RENNEN ZE ALLEMAAL WEG HE JAAAA JA
Misschien is het wel een orgineelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:48 schreef Aurelianus het volgende:
Okay, en wiens kloon is het nou?
Van jou kan ik het wel hebben, S.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja godver, zelfs ik moet eten af en toe BS.
Hoezo, kloon? Zo geniaal is 'ie toch niet, dat het wel een andere account móét hebben?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:48 schreef Aurelianus het volgende:
Okay, en wiens kloon is het nou?
Maar maar... ZarGon=BS.Overal waar hij opduikt verandert het topic in BS. Ik denk echt dat ie zit te poepen en het lukt niet erg of zo...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Tegen BS is zijn er niet veel bestand
quote:
Morituri te salutant.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar maar... ZarGon=BS.Overal waar hij opduikt verandert het topic in BS. Ik denk echt dat ie zit te poepen en het lukt niet erg of zo...
Ik heb geen idee wie je bent, maar je lijkt me een exemplarische ONZ-user. Eerst tikken en op invoeren rossen, en dan denken. Als je al tot punt drie komt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:59 schreef SolidasRock het volgende:
Maar maar... ZarGon=BS.Overal waar hij opduikt verandert het topic in BS. Ik denk echt dat ie zit te poepen en het lukt niet erg of zo...
Vertel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:02 schreef MUUS het volgende:
Oh, mijn tulpen waren fout.
Ik heb geen idee wie jij bent, behalve dan dat je een drama zit te maken poepventquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:01 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je bent, maar je lijkt me een exemplarische ONZ-user. Eerst tikken en op invoeren rossen, en dan denken. Als je al tot punt drie komt.
Maar, maar, mijn kloondar meet hoge frequenties van kloonactiviteit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoezo, kloon? Zo geniaal is 'ie toch niet, dat het wel een andere account móét hebben?
de 8ste van omansky pwnt mquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:05 schreef television het volgende:
Oh mensen, wat is de derde symfonie van Gorecki toch onmeunig trui. Machtig trui.
nouquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:09 schreef AlohaXa het volgende:
Zo hey, die zargon heeft zijn troetelstatus op fok toch vol weten te verwezelijken
Hmm, AlohaXa, hè? Hmm.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:09 schreef AlohaXa het volgende:
Zo hey, die zargon heeft zijn troetelstatus op fok toch vol weten te verwezelijken
zulks een grapquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:16 schreef SolidasRock het volgende:
Iemand zei dat je op FoK moest nadenken voordat je op invoeren moest klikken, grappig he!!
Velen missen die gave helaasquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:23 schreef Snakey het volgende:
Ik zeg altijd maar zo, niks mis met proberen je stupidity te verbergen.
Jij kan beter niks meer zeggen stupid idiot!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:23 schreef Snakey het volgende:
Ik zeg altijd maar zo, niks mis met proberen je stupidity te verbergen.
vast welquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:27 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil rellen, is er vanavond ruimte voor een reltopic?
Is FB dan ALWEER zwanger? Die dribbel is niet te stoppen he?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
vast wel
miss wordt er wel een zwangerschap verklapt via een topic![]()
een andere rel is ook goed btwquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is FB dan ALWEER zwanger? Die dribbel is niet te stoppen he?
quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt he..![]()
met pics?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:43 schreef SolidasRock het volgende:
Er is werkenlijk geen ruk meer aan he
Zal ik eens een topic openen over Yvonne haar linkertiet?
weet je wat, ik heb geen naakende pic van vonnequote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als je mij die ff stuurt plaats ik hem wel ff
Maak mij nou niet wijs dat jij hem niet hebt![]()
DAT LIEG JE GODVER...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wat, ik heb geen naakende pic van vonne![]()
voor wat het waard is:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |