abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50463521
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 20:16 schreef MUUS het volgende:

[..]

.
Zelfvertrouwen is nogal schaars in R&P MUUS, dat zou je moeten weten.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2007 20:39:49 ]
pi_50463816
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 20:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen is nogal schaars in R&P MUUS, dat zou je moeten weten.
Klopt, maar soms is het wel heel extreem en eng.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_50464113
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 20:16 schreef MUUS het volgende:

[..]

.
Ach, dat jij een doos bent, en niet-interessante mensen in je netwerk hebt.
pi_50464127
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 20:38 schreef Sense het volgende:

[..]

Ik walg nu al van die gast en ik ken hem niet eens
Omdat hij zo volmaakt is?
pi_50464148
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 20:58 schreef Stupiditeit het volgende:

[..]

Wow, één smiley maakt een hoop bij je los, hè kind? .
Oi!
pi_50464164
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 19:59 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Een bosje bloemen he? Wat's de gelegenheid?

Zo te zien wil dit 'hoogwaardige' persoon eventjes lekker z'n primiotieve lusten om een lekker jong ding botvieren.

Echt een verlicht persoon idd. Ik moet echt bij deze pussycontrol guru in de leer.
Wilde hij maar neuken. Hij is te ethisch correct ingesteld.
pi_50464205
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 20:59 schreef MUUS het volgende:

[..]

Wow, één smiley maakt een hoop bij je los, hè kind? .
Och, dat is inclusief bedoeld voor je latere reacite. Maar ach, ik snap dat je jaloers bent.
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:03:20 #58
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_50464273
Overigens gok ik dat 80% overdreven is omdat TS verliefd op persoon in kwestie is en dus alles romantiseert. De andere 20% lult hij uit z'n nek. 40 landen, 4 landen... Wie kan dat nou controleren?

[ Bericht 15% gewijzigd door Xebrozius op 14-06-2007 21:07:37 (kut, het is weer zo\'n borderlinejankvrouw) ]
pi_50464378
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:01 schreef Stupiditeit het volgende:

[..]

Och, dat is inclusief bedoeld voor je latere reacite. Maar ach, ik snap dat je jaloers bent.
Je hebt gelijk, ik zou dolgraag net zo onzeker willen zijn als jij, inclusief kort lontje en uitslaande nagels. Lijkt me dolletjes en totaal niet frustrerend.
Oi!
pi_50464450
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 20:59 schreef Stupiditeit het volgende:

[..]

Omdat hij zo volmaakt is?
Ik hou juist van mensen die níet volmaakt zijn. Mensen die af en toe op hun bek gaan, mensen die fouten maken, mensen die nog moeten léren in het leven.
Ik heb ook ooit zo'n 'perfecte' man in mijn leven gehad. God wat was die jongen boring. Perfectie is saai, en bovendien haat ik het om me inferieur te moeten voelen bij iemand. Daar ben ik te trots voor.
In mijn ogen kan een eventuele relatie met zo iemand nooit werken. Omdat je je niet gelijkwaardig voelt, omdat hij leermeester is en jij leerling. Dat hou je toch niet vol??
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:13:25 #61
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_50464667
Oei, drie rationele posts onder elkaar, als Stupiditeit nu niet schuimbekkend achter haar beeldscherm zit weet ik het ook niet meer...
pi_50465657
Ondanks dat ik me erg kan storen aan mensen die zichzelf voordoen als zijnde erg ontwikkeld maar het vervolgens niet voor elkaar krijgen een stukje tekst op een forum foutloos te formuleren, wil ik toch wel even inhoudelijk reageren op dit topic. Wanneer iemand op dezelfde golflengte zit als jij en tegelijkertijd veel interessants te melden heeft is het een plezier om met zo iemand te converseren, niet in de laatste plaats omdat het jezelf ook prikkelt om je intellectueel te profileren. Zelfverwerkelijking is immers de top van de piramide van Mazlov. Maar wanneer zo iemand zich er duidelijk van bewust is dat de ander zich niet gelijkwaardig voelt aan hem of haar is het in voorkomend geval aannemelijk dat deze persoon de positie die dit voor hem of haarzelf creëert zal accepteren, zodat er een ongelijke machtsverhouding ontstaat. Zodoende kan er geenszins sprake zijn van een situatie waarbij beide partijen hetzelfde doel nastreven, namelijk de zelfverwerkelijking van zowel zichzelf als elkaar.

Afgaande op de posts van 'Stupiditeit' lijkt het er sterk op dat er hier ook van zo een situatie sprake is.
Onderken dit en handel ernaar, tenzij je graag minderwaardig wenst te blijven.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_50472235
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 20:58 schreef Stupiditeit het volgende:

[..]

Zeg, doe 's normaal.
pi_50472360
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 20:38 schreef Sense het volgende:

[..]

Ik walg nu al van die gast en ik ken hem niet eens
Gek is dat. Ik walg meer van de onderdanigheid en minderwaardigheidsgevoelens van TS. De totale verheerlijking van de man die ze nauwelijks kent. Brr
pi_50472401
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 00:33 schreef Xennia het volgende:

[..]

Gek is dat. Ik walg meer van de onderdanigheid en minderwaardigheidsgevoelens van TS. De totale verheerlijking van de man die ze nauwelijks kent. Brr
Ik heb zelfs moeite met het serieus nemen ervan, eerlijk gezegd.
pi_50472526
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb zelfs moeite met het serieus nemen ervan, eerlijk gezegd.
Ik hoop dat het niet serieus is
  vrijdag 15 juni 2007 @ 00:44:06 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50472569
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 00:33 schreef Xennia het volgende:

[..]

dat is voor mannen erg makkelijk om misbruik van te maken. wij voelen dat soort dingen feilloos aan. mannelijke intuïtie.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_50472644
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 00:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat is voor mannen erg makkelijk om misbruik van te maken. wij voelen dat soort dingen feilloos aan. mannelijke intuïtie.
Bosje bloemen sturen, keer er overheen en dan een keer een smsje sturen met ''ik vind je geweldig, maar ik heb belangrijkere dingen te doen in dit leven. Dingen die jij niet kunt bevatten.'' TS zal zich zelfs nog gevleid voelen dat hun paden zich even hebben mogen kruisen en de man in kwestie heeft gewoon zijn zak geleegd, want ook Ubermenschen zijn gewoon geil.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 00:48:58 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50472686
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 00:47 schreef Xennia het volgende:

[..]

Bosje bloemen sturen, keer er overheen en dan een keer een smsje sturen met ''ik vind je geweldig, maar ik heb belangrijkere dingen te doen in dit leven. Dingen die jij niet kunt bevatten.'' TS zal zich zelfs nog gevleid voelen dat hun paden zich even hebben mogen kruisen en de man in kwestie heeft gewoon zijn zak geleegd, want ook Ubermenschen zijn gewoon geil.
liefde is soms ook leuk moppie. ook tijdens het neuken met schilfers.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_50472849
Ik herken het ook wel een beetje. Ik heb het meer gehad met mensen die veel meer wereldwijs dan ik waren en die mij konden helpen om een bepaalde onzekere periode in mijn leven door te komen. Ik heb veel van ze geleerd en het grensde aan verliefdheid, in elk geval een soort adoratie voor die personen zoals jij ook een beetje beschrijft. Ik ben blij dat het nooit 'iets' geworden is, ik zie ze nu als een soort 'oudere broers' die op een bepaald soort manier raad gaven. Ik zie ze overigens nu nooit meer. Maar hun denkwijze (cynisch en minder emotioneel) hebben mij zeker gevormd.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_50472930
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 00:56 schreef Blinky het volgende:
Ik herken het ook wel een beetje. Ik heb het meer gehad met mensen die veel meer wereldwijs dan ik waren en die mij konden helpen om een bepaalde onzekere periode in mijn leven door te komen. Ik heb veel van ze geleerd en het grensde aan verliefdheid, in elk geval een soort adoratie voor die personen zoals jij ook een beetje beschrijft. Ik ben blij dat het nooit 'iets' geworden is, ik zie ze nu als een soort 'oudere broers' die op een bepaald soort manier raad gaven. Ik zie ze overigens nu nooit meer. Maar hun denkwijze (cynisch en minder emotioneel) hebben mij zeker gevormd.
Zou een relatie met een dergelijk persoon niet per definitie ongelijkwaardig zijn?
pi_50473445
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 00:41 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik hoop dat het niet serieus is
Come on, het is maar FOK! , en het staat in R&P. Dan moet er een belletje rinkelen, lijkt me.
pi_50473467
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:03 schreef Xebrozius het volgende:

Overigens gok ik dat 80% overdreven is omdat TS verliefd op persoon in kwestie is en dus alles romantiseert. De andere 20% lult hij uit z'n nek. 40 landen, 4 landen... Wie kan dat nou controleren?
Ja, ach, moeilijk voorstelbaar he?
pi_50473486
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:37 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ondanks dat ik me erg kan storen aan mensen die zichzelf voordoen als zijnde erg ontwikkeld maar het vervolgens niet voor elkaar krijgen een stukje tekst op een forum foutloos te formuleren, wil ik toch wel even inhoudelijk reageren op dit topic. Wanneer iemand op dezelfde golflengte zit als jij en tegelijkertijd veel interessants te melden heeft is het een plezier om met zo iemand te converseren, niet in de laatste plaats omdat het jezelf ook prikkelt om je intellectueel te profileren. Zelfverwerkelijking is immers de top van de piramide van Mazlov. Maar wanneer zo iemand zich er duidelijk van bewust is dat de ander zich niet gelijkwaardig voelt aan hem of haar is het in voorkomend geval aannemelijk dat deze persoon de positie die dit voor hem of haarzelf creëert zal accepteren, zodat er een ongelijke machtsverhouding ontstaat. Zodoende kan er geenszins sprake zijn van een situatie waarbij beide partijen hetzelfde doel nastreven, namelijk de zelfverwerkelijking van zowel zichzelf als elkaar.

Afgaande op de posts van 'Stupiditeit' lijkt het er sterk op dat er hier ook van zo een situatie sprake is.
Onderken dit en handel ernaar, tenzij je graag minderwaardig wenst te blijven.
Dat jij daadwerkelijk nu nog de moeite neemt om te reageren. Oh jee, en de taalpurist spreekt.
pi_50473545
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 01:23 schreef Stupiditeit het volgende:

[..]

Come on, het is maar FOK! , en het staat in R&P. Dan moet er een belletje rinkelen, lijkt me.
Jij bent echt zo ontzettend de lul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')