Of je kan er ook gewoon om lachen... 'Leuk verhaal voor later'quote:Op maandag 2 juli 2007 14:24 schreef Inu het volgende:
Als het mijn vriendje zou zijn geweest zou ik hem niet meer echt willen... Of iig niet als zoiets gebeurt wanneer de hele familie hem voor het eerste zietJe kunt je toch gewoon een beetje normaal gedragen?
Gewaagde opmerkingquote:Aan de andere kant, hoeveel realistische vrouwen ken je ?
Het is vandaag Judgement Dayquote:Op maandag 2 juli 2007 14:33 schreef Armageddon het volgende:
Wat gaat er gebeuren dan om 19:00?
quote:Seventh-Heaven
Seventh-Heaven - zondag 1 juli 2007 @ 22:44
nou de smsjes die ze stuurt eindigen met GR (doet ze nooit... altijd liefs, kus, of love ya) en ze wilt morgenavond om 7 uur afspreken. en als ik dr bel drukt ze me weg. dus... wel zwak dat ik hierom kan opzouten.. dan moet ze zoiezo niet veel in me gezien hebben dan denk ik.. maargoed, hopelijk heb ik het mis.
Dan gaat hij met zijn vriendin praten. Zij wil namelijk praten. Jawel, praten.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:33 schreef Armageddon het volgende:
Wat gaat er gebeuren dan om 19:00?
Kom, drankgebruik viel best mee. Het kan verkeerd vallen door te weinig eten, of spanningen.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Als het mijn vriendje zou zijn geweest zou ik hem niet meer echt willen... Of iig niet als zoiets gebeurt wanneer de hele familie hem voor het eerste zietJe kunt je toch gewoon een beetje normaal gedragen?
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:52 schreef jpg97 het volgende:
Ja je hebt het verkloot.
1 foutje is echt onvergeeflijk.
Meld je hier maar alvast: het loslaten van je ex. (ook boven een ravijn) # 52.
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:36 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Kom, drankgebruik viel best mee. Het kan verkeerd vallen door te weinig eten, of spanningen.
Inderdaad was het niet echt een beste beurt die TS maakte.
Maar moet je iemand daar dan gelijk op afrekenen ? Verdient TS geen tweede kans ?
Liefde moet alles overwinnen en als de liefde van z'n vriendin hier niet tegen bestand is dan zou ik als TS zelf m'n eigen biezen breezer pakken.
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:37 schreef Apfel. het volgende:
Succes TS vanavond... Kun je niet een tape recorder camera meenemen? Kunnen we je live streamen op Youtube zetten
Ja, dat zou ik idd na een relatie van een aanzienlijke periode goed kunnen doen, maar bij de eerste ontmoeting kan ik dat echt niet op prijs stellen.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Of je kan er ook gewoon om lachen... 'Leuk verhaal voor later'
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:22 schreef jpg97 het volgende:
Hey Seventh-Heaven, ik zou voor 19.00u nog ff wat moed indrinken als ik jou was
Juist niet de schuld op t eten of drank gooien. Het was z'n eig fout, hij weet dat ie niet veel kan hebben en zeker op zo'n familiegebeuren voor de eerste keer. Doe je gewoon rustig aan. Dit was wel gelijk t hele extremen.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:44 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik zou vanavond gewoon het initiatief nemen. Voor zij begint gelijk vertellen waarom je dat niet verdient. Als zij eerst spreekt wordt het een achterhoedegevecht. Bereid je goed voor. Het lag aan het eten. Je hebt excuses gemaakt. Je hebt opgeruimd. Vertaal haar wat ze voor je betekent en waarom je de (prille) relatie nog een kans wil geven. Bloemen meenemen zou kunnen, maar kan ook als schuld bekennen worden gezien en dan ben je verloren.
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
En! En! En!
Welke ziekte heeft hij in de tussentijd erbij geGoogled?
Hij heeft in ieder geval een symptoom erbijquote:Op maandag 2 juli 2007 14:17 schreef Seventh-Heaven het volgende:
beetje last van stemmingswisselingen enzo.
lol nee vrouwen zitten te w8en op het feit dat er een kip tussen haar en haar vriendje komtquote:Op maandag 2 juli 2007 14:44 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik zou vanavond gewoon het initiatief nemen. Voor zij begint gelijk vertellen waarom je dat niet verdient. Als zij eerst spreekt wordt het een achterhoedegevecht. Bereid je goed voor. Het lag aan het eten. Je hebt excuses gemaakt. Je hebt opgeruimd. Vertaal haar wat ze voor je betekent en waarom je de (prille) relatie nog een kans wil geven. Bloemen meenemen zou kunnen, maar kan ook als schuld bekennen worden gezien en dan ben je verloren.
Vrouwen zijn niet rationeel, maar emotioneel. Die moet je dus niet met ratio gaan bepraten, lukt niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:47 schreef l3laster het volgende:
[..]
lol nee vrouwen zitten te w8en op het feit dat er een kip tussen haar en haar vriendje komt![]()
goed bezig![]()
Heheh, ik mag je wel Apfel snelle denkerquote:Op maandag 2 juli 2007 14:45 schreef Apfel. het volgende:
Kan iemand een countdown in de OP zetten ?
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Gewoon afwachten wat zij allemaal zegt, en dan kun je daarna nog altijd vanalles erbij halen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:49 schreef l3laster het volgende:
[..]
Heheh, ik mag je wel Apfel snelle denker![]()
iets van:
Countdown: 4 hours and 15 minutes
* * till the moment of truth * *![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |