en hier de link naar topic #1 Heb ik het verkloot?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:02 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Ok ik zit nu dus in een situatie waarin ik me zeer klote voel..
tot gisteren was alles nog helemaal perfect. we hadden gisteren een tuinfeest bij haar oom. die we samen met haar nichtjes en die oom zelf georganiseerd hadden.
nu begon de avond heel goed. beetje kennis gemaakt met iedereen. en toen kwam het.. drank.. 1 glaasje. 2 glaasjes etc. op een gegeven moment was ik dus voorbij mn eigen grens.. (heel stom!) en ben ik abrubt gestopt met drinken. maar het was al te laat...
Ik stortte in de tuin in elkaar nadat ik gekotst had (vluchtig een emmer gepakt) toen heeft die oom en mijn schoonvader mij met zn 2en naar binnen gesleept en op de bank neergelegd. toen ging het pas goed mis.. kotste de hele bank onder (gelukkig van leer)
en voelde de hele controle over mijn lichaam verdwijnen... mijn gezicht voelde ik niet meer.. ik kon op mn tong bijten wat ik wilde maar ik voelde totaal niks meer.. kon niet meer praten. kon niet meer bewegen... maar kon wel luisteren.
maar meer niks (zeer angstig) naderhand ben ik van de bank gelazerd en hebben ze me op de grond laten liggen met een deken over me heen en gezorgd dat ik op mn zij beef liggen. dik een uur later kwam ik eigenlijk abrubt weer bij.. eerst nog heel misselijk en wazig.. later wat scherper. toen ben ik opgestaan en gaan zitten bij de rest. na alle \"gaat het weer\" etc bevestigd te hebben. en aan iedereen mn excuses aangeboden te hebben..
toen ben ik daar op de bank blijven slapen (ik rijd niet met alcohol op. en helemaal niet als ik dit achter de rug heb natuurlijk)
al met al een hele godvergeten KUT AVOND! met mn stomme kop ook...
vannacht op de bank dus heel verrot geslapen. slechts 3 uur ofzo.. toen was ik om 5 uur klaarwakker en kotsmisselijk.. maargoed ik had zoiets van.. kan hier wel blijven liggen... dus heb alvast de hele teringzooi opgeruimd. van slingers tot een 50tal ballonnen. in de tuin het zeil weggehaald. alvast de grote dingen opgeruimd. waren ze natuurlijk heel blij mee..
maarja. mn vriendin doet dus al de hele dag afwezig tegen me. geen goedemorgen zoen. negeert me. en geen afscheidszoen.. (ik liep naar haar toe, zei liep naar boven, ik verontwaardigd: \"geen zoen?\" zei met dr hand een klapzoen gedaan en liep verder...) ik zei: \"dan niet\" en ben verdrietig naar huis gereden..
we hebben nu net 1.5 maand ongeveer. en alles liep heel goed tot gisteravond.. en morgen gaan we praten erover.. ik vroeg eigenlijk al: heb ik het verpest? en ze zei dat we er morgen over zouden praten... dus ik word helemaal gek van mezelf nu...!
al met al... wat jullie? bah wat voel ik mezelf zo\'n kloothommel zeg!
thank, OP aangepastquote:Op maandag 2 juli 2007 14:04 schreef Garisson72 het volgende:
je vergeet:
- Hoeveel bossen bloemen zullen ten tonele worden gevoerd om deze rampspoed te keren?
En! En! En!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:03 schreef Sant het volgende:
Gaat u hier allen verder om de spannende avonturen te volgen van de jongen die voor het eerst bij zijn schoonfamilie kwam. Het feestje was gezellig, maar hij heeft zich helemaal toeter gezopen..
HIER de OP!
[..]
De vragen die ons allen rijzen:
- Wil ze hem nog zien?
- Waarom was ie met de auto?
-Wat gaat er vaanvond gebeuren om 19.00????
- wat gaat ie doen om het weer goed te maken?
- Hoeveel bossen bloemen zullen ten tonele worden gevoerd om deze rampspoed te keren?
maar het meest belangrijk
SCHOPT ZE HEM NU BUITEN!!!???
Seventh-Heaven is bijna 19, evenals vriendin en is out gegaan na het drinken van ca. 6 vodka-cola/jus en 1 biertje!
ohjah, sorry, vergetenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
En! En! En!
Welke ziekte heeft hij in de tussentijd erbij geGoogled?
en: - kan het menselijk lichaam wel zo hard kotsen dat je niet eens in de bank kunt blijven liggen?quote:
Welk liedje zal hij te gehoren brengen?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:03 schreef Sant het volgende:
De vragen die ons allen rijzen:
- Wil ze hem nog zien?
- Waarom was ie met de auto?
-Wat gaat er vaanvond gebeuren om 19.00????
- wat gaat ie doen om het weer goed te maken?
maar het meest belangrijk
SCHOPT ZE HEM NU BUITEN!!!???
-Welke ziekte heeft hij in de tussentijd erbij geGoogled?
Hij heeft reeds:
-alcoholvergiftiging
-voedselvergiftiging van de kip
Seventh-Heaven is bijna 19, evenals vriendin en is out gegaan na het drinken van ca. 6 vodka-cola/jus en 1 biertje!
Foie gras special... voor op de barbequequote:Ik hoor nergens dat je schoonfamilie een trechter op je keel heeft gezet. En zeker gezien het feit dat jij met de auto was en je voornam om niet te drinken of slechts 1 drankje, is het gewoon allemaal lekker * JOUW * schuld.
Als je er nu zelf ook om kunt lachen kerel, dan heb je t vanavond heel wat minder zwaar.. want hoe leuk ze ook is, als ze het hierom al uitmaakt... poeh, dan bedenk je maar dat je een hoop ellende blijft bespaard door het zo vroeg te laten eindigen...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:09 schreef Seventh-Heaven het volgende:
oh jezus... het lijkt verdomme wel een soap opera...
achja. beetje zelfspot hé.
im an asshole
wel als je na zo weinig drinken al over je nek gaat!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
Damn das vrij lullig... Als ik jouw vriendin was zou ik eerst een beetje bezorgd zijn, dan heul boos, maar ik zou het er niet om uitmaken!![]()
Succes!![]()
nou de verhoudingen waren dus niet zoals normaal. 50/50 bijna.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:11 schreef Serious_Sven het volgende:
Het drankgebruik valt naar mijn mening wel mee, mits er normaal is omgesprongen met de verhouding vodka/jus.
hij heeft de fout gelijk ingezien, zijn excuses aangeboden en geholpen met opruimen, dit geeft wel een blijk van verantwoordelijkheidsgevoel.
Al met al zijn de kansen zeker niet bekeken, als de vriendin redelijk is dan moet dit zeker goed gaan komen.
Misschien wilde ze geen zoen geven omdat ze bang was voor een kotslucht of dat het overgeven haar nog vers op het netvlies stond?
Ga je schamen!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:12 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
nou de verhoudingen waren dus niet zoals normaal. 50/50 bijna.
editted, thanksquote:Op maandag 2 juli 2007 14:11 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Welk liedje zal hij te gehoren brengen?
Zo jij durftquote:Op maandag 2 juli 2007 14:12 schreef Seventh-Heaven het volgende:
nou de verhoudingen waren dus niet zoals normaal. 50/50 bijna.
Euh, omdat we niet met je meejanken?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:14 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Wat een kut topic word dit...
slotje? als jullie lief zijn open ik wel een nieuw topic vanavond om te laten weten hoe het gegaan is.
man we helpen je alleen maar... bekijk ook de zonnige kant van 't verhaal.... Wij vermaken ons, DOOR JOU. Er is toch niets mooiers dan je medemens een glimlach bij brengen..quote:Op maandag 2 juli 2007 14:14 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Wat een kut topic word dit...
slotje? als jullie lief zijn open ik wel een nieuw topic vanavond om te laten weten hoe het gegaan is.
Weet ik. dus eindig ik het ook weer zelf.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Euh, omdat we niet met je meejanken?.
Ja sorry hoor, maar je hebt er zelf zo'n circus van gemaakt.
Laat je t nog wel weten vanavond wat de afloop hiervan is?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:16 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
Weet ik. dus eindig ik het ook weer zelf.
gelukkig veel reacties gehad waar ik wat van kan leren. en waar ik wat aan heb. maar nu draait het op iets uit waar ik helemaal niet blij van wordt..
nog eentje dan.... linkje naar het geniale topic part #1quote:Op maandag 2 juli 2007 14:13 schreef Sant het volgende:
[..]
editted, thanks
En nu kappen met aanpassingen voor de OP, k moet ook nog wat nuttigs doen vandaag
Daarom zoop hij het ook wegquote:Op maandag 2 juli 2007 14:17 schreef Sant het volgende:
verliefdheid is a motherfucker he, ga je rare dingen van denken, doen, zien, etc.
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Omdat jij het bent lekker twents ding.
ok danquote:Op maandag 2 juli 2007 14:17 schreef l3laster het volgende:
[..]
nog eentje dan.... linkje naar het geniale topic part #1
Heb ik het verkloot?
Als het mijn vriendje zou zijn geweest zou ik hem niet meer echt willen... Of iig niet als zoiets gebeurt wanneer de hele familie hem voor het eerste zietquote:Op maandag 2 juli 2007 14:11 schreef Serious_Sven het volgende:
Het drankgebruik valt naar mijn mening wel mee, mits er normaal is omgesprongen met de verhouding vodka/jus.
hij heeft de fout gelijk ingezien, zijn excuses aangeboden en geholpen met opruimen, dit geeft wel een blijk van verantwoordelijkheidsgevoel.
Al met al zijn de kansen zeker niet bekeken, als de vriendin redelijk is dan moet dit zeker goed gaan komen.
Misschien wilde ze geen zoen geven omdat ze bang was voor een kotslucht of dat het overgeven haar nog vers op het netvlies stond?
Tuurlijk. maar wat als de rest wel helemaal perfect liep? gezellig dagjes uitgeweest. opgehaald bij dr tante 200 km verderop. samen uren aan de telefoon. altijd gezellig. kan goed met dr nichtjes en oom en ouders opschieten. en alleen nu deze stommiteit van mij...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Als het mijn vriendje zou zijn geweest zou ik hem niet meer echt willen... Of iig niet als zoiets gebeurt wanneer de hele familie hem voor het eerste zietJe kunt je toch gewoon een beetje normaal gedragen?
Of je kan er ook gewoon om lachen... 'Leuk verhaal voor later'quote:Op maandag 2 juli 2007 14:24 schreef Inu het volgende:
Als het mijn vriendje zou zijn geweest zou ik hem niet meer echt willen... Of iig niet als zoiets gebeurt wanneer de hele familie hem voor het eerste zietJe kunt je toch gewoon een beetje normaal gedragen?
Gewaagde opmerkingquote:Aan de andere kant, hoeveel realistische vrouwen ken je ?
Het is vandaag Judgement Dayquote:Op maandag 2 juli 2007 14:33 schreef Armageddon het volgende:
Wat gaat er gebeuren dan om 19:00?
quote:Seventh-Heaven
Seventh-Heaven - zondag 1 juli 2007 @ 22:44
nou de smsjes die ze stuurt eindigen met GR (doet ze nooit... altijd liefs, kus, of love ya) en ze wilt morgenavond om 7 uur afspreken. en als ik dr bel drukt ze me weg. dus... wel zwak dat ik hierom kan opzouten.. dan moet ze zoiezo niet veel in me gezien hebben dan denk ik.. maargoed, hopelijk heb ik het mis.
Dan gaat hij met zijn vriendin praten. Zij wil namelijk praten. Jawel, praten.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:33 schreef Armageddon het volgende:
Wat gaat er gebeuren dan om 19:00?
Kom, drankgebruik viel best mee. Het kan verkeerd vallen door te weinig eten, of spanningen.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:24 schreef Inu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:52 schreef jpg97 het volgende:
Ja je hebt het verkloot.
1 foutje is echt onvergeeflijk.
Meld je hier maar alvast: het loslaten van je ex. (ook boven een ravijn) # 52.
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:36 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Kom, drankgebruik viel best mee. Het kan verkeerd vallen door te weinig eten, of spanningen.
Inderdaad was het niet echt een beste beurt die TS maakte.
Maar moet je iemand daar dan gelijk op afrekenen ? Verdient TS geen tweede kans ?
Liefde moet alles overwinnen en als de liefde van z'n vriendin hier niet tegen bestand is dan zou ik als TS zelf m'n eigen biezen breezer pakken.
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:37 schreef Apfel. het volgende:
Succes TS vanavond... Kun je niet een tape recorder camera meenemen? Kunnen we je live streamen op Youtube zetten
Ja, dat zou ik idd na een relatie van een aanzienlijke periode goed kunnen doen, maar bij de eerste ontmoeting kan ik dat echt niet op prijs stellen.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Of je kan er ook gewoon om lachen... 'Leuk verhaal voor later'
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:22 schreef jpg97 het volgende:
Hey Seventh-Heaven, ik zou voor 19.00u nog ff wat moed indrinken als ik jou was
Juist niet de schuld op t eten of drank gooien. Het was z'n eig fout, hij weet dat ie niet veel kan hebben en zeker op zo'n familiegebeuren voor de eerste keer. Doe je gewoon rustig aan. Dit was wel gelijk t hele extremen.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:44 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik zou vanavond gewoon het initiatief nemen. Voor zij begint gelijk vertellen waarom je dat niet verdient. Als zij eerst spreekt wordt het een achterhoedegevecht. Bereid je goed voor. Het lag aan het eten. Je hebt excuses gemaakt. Je hebt opgeruimd. Vertaal haar wat ze voor je betekent en waarom je de (prille) relatie nog een kans wil geven. Bloemen meenemen zou kunnen, maar kan ook als schuld bekennen worden gezien en dan ben je verloren.
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
En! En! En!
Welke ziekte heeft hij in de tussentijd erbij geGoogled?
Hij heeft in ieder geval een symptoom erbijquote:Op maandag 2 juli 2007 14:17 schreef Seventh-Heaven het volgende:
beetje last van stemmingswisselingen enzo.
lol nee vrouwen zitten te w8en op het feit dat er een kip tussen haar en haar vriendje komtquote:Op maandag 2 juli 2007 14:44 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik zou vanavond gewoon het initiatief nemen. Voor zij begint gelijk vertellen waarom je dat niet verdient. Als zij eerst spreekt wordt het een achterhoedegevecht. Bereid je goed voor. Het lag aan het eten. Je hebt excuses gemaakt. Je hebt opgeruimd. Vertaal haar wat ze voor je betekent en waarom je de (prille) relatie nog een kans wil geven. Bloemen meenemen zou kunnen, maar kan ook als schuld bekennen worden gezien en dan ben je verloren.
Vrouwen zijn niet rationeel, maar emotioneel. Die moet je dus niet met ratio gaan bepraten, lukt niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:47 schreef l3laster het volgende:
[..]
lol nee vrouwen zitten te w8en op het feit dat er een kip tussen haar en haar vriendje komt![]()
goed bezig![]()
Heheh, ik mag je wel Apfel snelle denkerquote:Op maandag 2 juli 2007 14:45 schreef Apfel. het volgende:
Kan iemand een countdown in de OP zetten ?
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Gewoon afwachten wat zij allemaal zegt, en dan kun je daarna nog altijd vanalles erbij halen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:49 schreef l3laster het volgende:
[..]
Heheh, ik mag je wel Apfel snelle denker![]()
iets van:
Countdown: 4 hours and 15 minutes
* * till the moment of truth * *![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |