Euh, omdat we niet met je meejanken?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:14 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Wat een kut topic word dit...
slotje? als jullie lief zijn open ik wel een nieuw topic vanavond om te laten weten hoe het gegaan is.
man we helpen je alleen maar... bekijk ook de zonnige kant van 't verhaal.... Wij vermaken ons, DOOR JOU. Er is toch niets mooiers dan je medemens een glimlach bij brengen..quote:Op maandag 2 juli 2007 14:14 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Wat een kut topic word dit...
slotje? als jullie lief zijn open ik wel een nieuw topic vanavond om te laten weten hoe het gegaan is.
Weet ik. dus eindig ik het ook weer zelf.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Euh, omdat we niet met je meejanken?.
Ja sorry hoor, maar je hebt er zelf zo'n circus van gemaakt.
Laat je t nog wel weten vanavond wat de afloop hiervan is?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:16 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
Weet ik. dus eindig ik het ook weer zelf.
gelukkig veel reacties gehad waar ik wat van kan leren. en waar ik wat aan heb. maar nu draait het op iets uit waar ik helemaal niet blij van wordt..
nog eentje dan.... linkje naar het geniale topic part #1quote:Op maandag 2 juli 2007 14:13 schreef Sant het volgende:
[..]
editted, thanks
En nu kappen met aanpassingen voor de OP, k moet ook nog wat nuttigs doen vandaag
Daarom zoop hij het ook wegquote:Op maandag 2 juli 2007 14:17 schreef Sant het volgende:
verliefdheid is a motherfucker he, ga je rare dingen van denken, doen, zien, etc.
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Omdat jij het bent lekker twents ding.
ok danquote:Op maandag 2 juli 2007 14:17 schreef l3laster het volgende:
[..]
nog eentje dan.... linkje naar het geniale topic part #1
Heb ik het verkloot?
Als het mijn vriendje zou zijn geweest zou ik hem niet meer echt willen... Of iig niet als zoiets gebeurt wanneer de hele familie hem voor het eerste zietquote:Op maandag 2 juli 2007 14:11 schreef Serious_Sven het volgende:
Het drankgebruik valt naar mijn mening wel mee, mits er normaal is omgesprongen met de verhouding vodka/jus.
hij heeft de fout gelijk ingezien, zijn excuses aangeboden en geholpen met opruimen, dit geeft wel een blijk van verantwoordelijkheidsgevoel.
Al met al zijn de kansen zeker niet bekeken, als de vriendin redelijk is dan moet dit zeker goed gaan komen.
Misschien wilde ze geen zoen geven omdat ze bang was voor een kotslucht of dat het overgeven haar nog vers op het netvlies stond?
Tuurlijk. maar wat als de rest wel helemaal perfect liep? gezellig dagjes uitgeweest. opgehaald bij dr tante 200 km verderop. samen uren aan de telefoon. altijd gezellig. kan goed met dr nichtjes en oom en ouders opschieten. en alleen nu deze stommiteit van mij...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Als het mijn vriendje zou zijn geweest zou ik hem niet meer echt willen... Of iig niet als zoiets gebeurt wanneer de hele familie hem voor het eerste zietJe kunt je toch gewoon een beetje normaal gedragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |