abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juli 2007 @ 21:13:36 #1
184423 gewoon_doen
niet aarzelen
pi_51072628
Ja dus leuk meisje ontmoet enzo en kregen veel contact, ook al was het door schoolse zaken. Steeds meer bellen en persoonlijker en dus had ik wat gevoelens ontwikkelt. Heb ik gezegd tegen haar, ik wist dat ze een vriend heeft, dus ik kon niets verwachten.
Ik ben dus haar type niet, maar ze vindt me een hele leuke jongen bla bla en wil ook zeker contact onderhouden; nu even niet maar dat komt dus door mijn gevoelens.
Ik ben dus haar type niet, maar ze wilt maar al te graag contact houden; OK!
Nu had ik haar vriend gevonden op hyves en dat blijkt zo'n rijkeluiszoon te zijn; ouders een woninkje in het Gooi of Wassenaar whatever.
Ookal zou ik dolgraag contact met haar hebben, ik heb nu het rare idee dat ik niet haar type ben omdat ik geen rijke pappa heb met een jacht. MIsschien kan ik haar maar beter vergeten en doorgaan met mijn leven. Ik weet het niet.

[ Bericht 97% gewijzigd door Sjeen op 02-07-2007 21:57:11 (OP verwijderen is niet netjes...) ]
pi_51072727
tja, of je bent echt haar type niet.

en waarom zou ze een opleiding volgen als ze ''later'' toch golddigger wordt?
pi_51072821
Wat zeur je nou als ze al die tijd al een vriend had jemig de pemig!
  maandag 2 juli 2007 @ 21:19:02 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51072920
Je kunt het natuurlijk altijd zo lullen dat jij de miskende sloeber bent en zij de golddigger.
Zing mee met Armand!
quote:
Wil je blijven, okay
Het heeft toch geen enkele zin
Als je me maar niet ziet als het jochie met de rozen
Want dan stort je hele droomwereld in
Jij was, zoals ze dat noemen, het idealistische type
Maar daar heb je nu verrekte weinig meer van
Je bent nu net zo materialistisch als ik
Maar hoe wil je 't, hoe wil je 't in Godsnaam anders dan

refr.
Ben ik te min
Ben ik te min omdat je ouders meer poen hebben dan de mijne
Ben ik te min
Ben ik te min omdat je pa in een grotere kar rijdt dan de mijne

En toch wil je blijven
Maar je pa die wil het niet
Ik denk dat je beter kunt gaan
En je moeder, die doe je ook veel verdriet
Als je thuiskomt zal ze zeggen "wat doe je me aan"
Jouw moeder die ik moest aanhoren met haar achterlijk gezwam
Over de studie van je broer
En dat je pa zo'n succesvol zakenman was
Met andere woorden: wat ben jij een boer

refr.

Maar kijk uit, je bent het niet gewend
Om te vreten van de straat
Als je lichamelijk maar niet belangrijk vind
Want dat is het in feite niet waar het om gaat
En als je 't aankunt, nou, kom dan gerust weer
En anders dan donder je maar op
Want het is echt niet dat ik niets om je geeft
Maar zo duw je je hoofd in een strop

refr.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_51073000
Als zn ouders geld hebben betekent dat niet dat hij ook geld heeft.....
  Licht Ontvlambaar maandag 2 juli 2007 @ 21:57:33 #6
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_51074605
Game on...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_51074781
Maar, misschien heeft dat rijkeluiszoontje gewoon een ander soort kakarakter dan jij, waar ze wel op valt. Waarom denk je dat iedereen die met een rijk persoon gaat, een golddigger is?
  maandag 2 juli 2007 @ 22:00:46 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51074782
potentieel persoon op hyves bash topic

OT: win de lotto
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 2 juli 2007 @ 22:02:20 #9
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_51074838
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:46 schreef Copycat het volgende:
Na enorme inspanning weet ik de volledige tekst van de OP weer uit mijn hoofd:
[..]
en wie zei er dat blondjes dom waren !

ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_51077026
kerel als je der type nie bent.. tjah dan kan je nie veel doen dan pogen het tegendeel te bewijzen.. als het een rijkeluisjochie is waar je der van probeert te jatten.. goed zo..
naja als ze zegt dat je niet der type bent en daarmee bedoelt dat ze alleen voor het poen gaat.. tjah dan kan je echt beter krijgen en heb je je enorm in haar vergist..
pi_51077140
Ze heeft toch een vriend? Pech gehad dan...
Er lopen nog zo veel vrijgezelle meisjes rond die waarschijnlijk wél jouw type zijn, toch?
The only way you can be original, is to be yourself.
  maandag 2 juli 2007 @ 22:56:36 #12
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51077332
Ze heeft klasse, ze heeft stijl dus valt ze niet op Br33z4H's
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 2 juli 2007 @ 23:25:05 #13
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51078612
Het minderwaardigheidscomplexje......
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_51080174
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:52 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ze heeft toch een vriend? Pech gehad dan...
Er lopen nog zo veel vrijgezelle meisjes rond die waarschijnlijk wél jouw type zijn, toch?
Haha neej je moet die smerige bourgeois gewoon van z'n vriendinnetje afjatten.. geen medelijden hebben met dat volk hebben, hebben ze ook nie met anderen want anders hadden ze ook nie zulke dikke bankrekeningen..
pi_51081809
kerel wat wil je nou? Ze heeft een vriend .
  dinsdag 3 juli 2007 @ 01:56:48 #16
82136 Xennia
gekroond
pi_51082205
Ja, morgen zet ze haar tiara op en gaat samen met haar rijke, doch lelijke vriend een tochtje maken met het jacht. Ze zegt: wees maar niet bang hoor schat, ik dump jou heus niet voor zo'n sloeber en haalt ondertussen haar neus op. Haar vriend gniffelt opgelucht en samen bedrijven ze de liefde in het gouden hemelbed.

Dat is de ware reden dat ze je niet wil, niet bijvoorbeeld dat ze je onaantrekkelijk vindt of zo. Of dat ze een vriend heeft of zo.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 09:40:25 #17
184423 gewoon_doen
niet aarzelen
pi_51084641
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 01:56 schreef Xennia het volgende:
Ja, morgen zet ze haar tiara op en gaat samen met haar rijke, doch lelijke vriend een tochtje maken met het jacht. Ze zegt: wees maar niet bang hoor schat, ik dump jou heus niet voor zo'n sloeber en haalt ondertussen haar neus op. Haar vriend gniffelt opgelucht en samen bedrijven ze de liefde in het gouden hemelbed.

Dat is de ware reden dat ze je niet wil, niet bijvoorbeeld dat ze je onaantrekkelijk vindt of zo. Of dat ze een vriend heeft of zo.
leuk stukje, maar snap wat je bedoelt Kan er niet veel mee als iemand zegt dat iemand je type niet is ofzo.
Als een man zegt dat iemand zijn type niet is, dan is expliciete boodschap meestal duidelijk: ze is lelijk, klaar.
Bij vrouwen weet ik het niet, maar zal waarschijnlijk niet erveel van afwijken.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 09:42:06 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51084689
Bij vrouwen is het net zo'n duidelijke boodschap: je bent haar type niet = ze valt niet op je. Klaar.
Hulde dat je toch terugkeert in het topic, trouwens .
pi_51084855
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef stonecoldcrazy het volgende:
kerel als je der type nie bent.. tjah dan kan je nie veel doen dan pogen het tegendeel te bewijzen.. als het een rijkeluisjochie is waar je der van probeert te jatten.. goed zo..
naja als ze zegt dat je niet der type bent en daarmee bedoelt dat ze alleen voor het poen gaat.. tjah dan kan je echt beter krijgen en heb je je enorm in haar vergist..
waarom nou weer 'goed zo' als het een rijkeluiszoon betreft?
jij kunt niet uitstaan dat iemand financieel het beter heeft dan jij?

iemands type niet zijn betekent overigens niet dat je dan dus lelijk gevonden wordt.
ook een zgn voor mooi doorgaand persoon kan je type niet zijn.

kwestie van chemie, en als die er niet is, blijft er hoogstens dus een vriendschap over.
blijkbaar heeft ze die chemie met haar eigen vriend wel.
zo moeilijk is het toch allemaal niet,?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 3 juli 2007 @ 09:55:43 #20
184423 gewoon_doen
niet aarzelen
pi_51085016
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 09:48 schreef milagro het volgende:

[..]

iemands type niet zijn betekent overigens niet dat je dan dus lelijk gevonden wordt.

kwestie van chemie, en als die er niet is, blijft er hoogstens dus een vriendschap over.
blijkbaar heeft ze die chemie met haar eigen vriend wel.
zo moeilijk is het toch allemaal niet,?
zo moeilijk is het niet nee, maar als je gevoelens heb etc. is het denken wat lastiger dan normaal. Maar thanks anyway.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:12:29 #21
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_51085379
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:19 schreef Copycat het volgende:
Je kunt het natuurlijk altijd zo lullen dat jij de miskende sloeber bent en zij de golddigger.
Zing mee met Armand!
[..]
1 van de weinige liedjes die ik wel mee kan zingen, op toonhoogte en met het juiste ritme!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:15:10 #22
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_51085434
Tuurlijk, het is altijd de schuld van degene die geld heeft.

Is hij te min omdat zijn papa meer geld heeft dan de jouwe ?

Heb je er wel eens bij stil gestaan dat ie naast geld misschien ook wel een stuk meer persoonlijkheid heeft dan jij ?
zzz
pi_51085532
Welk woord chinees valt er in de volgende zin:
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:13 schreef gewoon_doen het volgende:
Ik ben dus haar type niet, maar ze vindt me een hele leuke jongen bla bla en wil ook zeker contact onderhouden;
Ze wil je niet, klaar. Niks met geld te maken, gewoon met je karakter. Jaloezie rules.....
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_51087587
Iemand z'n type zijn is zo'n kulverhaal van wijven.
Zeg gewoon recht in je raap van 'ik moet je niet'.
Dat half om half gezeik zou ik niet zo zeker van zijn. Is meer mental image bij dr vriendinnen.

Voorbeeldgesprek:
- Oh nee mijn Hendrik-Pieter heeft me een rolex gegeven. Zo tof joh, 32 karaats, en wel 12.000 euro! Wat een kanjer.
- Goh mijn Willem-Pieter heeft me een Lexus IS220 gegeven met hondenmandje achterin.

En dan komt dus het probleem waarom jij haar type niet bent: zij zegt vrolijk: - we zijn uit eten geweest of iets dergelijks. Iig iets dat minder dan 250 euro kost.

En dan gaat ze af bij dr vriendinnen....DUS ben je haar type niet

Laat maar vallen.
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:33:48 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51087645
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:32 schreef Camplo het volgende:
Komt toch precies op hetzelfde neer? Alleen is het een wat aardiger ingekleed dan het ander. En dat is inderdaad wel een vrouwentrekje denk ik.
pi_51087693
Kut he, dat iemand niet voor je valt
  Licht Ontvlambaar dinsdag 3 juli 2007 @ 11:36:21 #27
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_51087734
quote:
Dat half om half gezeik zou ik niet zo zeker van zijn. Is meer mental image bij dr vriendinnen.

Voorbeeldgesprek:
- Oh nee mijn Hendrik-Pieter heeft me een rolex gegeven. Zo tof joh, 32 karaats, en wel 12.000 euro! Wat een kanjer.
- Goh mijn Willem-Pieter heeft me een Lexus IS220 gegeven met hondenmandje achterin.

En dan komt dus het probleem waarom jij haar type niet bent: zij zegt vrolijk: - we zijn uit eten geweest of iets dergelijks. Iig iets dat minder dan 250 euro kost.

Laat maar vallen.
Wat een lulverhaal...
Vent... niet iedereen trekt zich er iets van aan wat zijn of haar vrienden zeggen. Als iemand mijn type niet is, dan is het mijn type niet. Al heeftie miljoenen op de bank staan... Het gaat nog altijd om de combinatie van karakter, brains en looks...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:39:17 #28
31101 _Led_
pi_51087836
quote:

Voorbeeldgesprek:

Laat maar vallen.
Yup, blijf jezelf maar wijsmaken dat het aan je portemonnee ligt en niet aan je persoonlijkheid
zzz
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:41:05 #29
184423 gewoon_doen
niet aarzelen
pi_51087888
ik wil niet beweren dat het aan 'stand' ofzo ligt, het zette me alleen aan het denken. OK!
pi_51088124
Ik denk niet dat het wat wordt. Trouwens, valt het jullie ook op dat hier best veel topics geplaatst worden van mensen die wanhopig zijn, maar waarvan je al vrij snel ziet dat de kans erg klein is dat het wat wordt?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:53:18 #31
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_51088287
Erg knap dat jij aan de ouders van haar vriendje kan zien hoe zíj in elkaar zit Ik vind het niet echt raar dat ze niet op iemand valt die na het bekijken van een pagina op hyves al z'n oordeel klaar heeft
pi_51088355
quote:

[..]

neen ik ben een marxist, (niet dat ik uberhaupt ooit op de sp noch pvda zou stemmen want dat zijn ook maar sloebers.. ), ik erger mij gewoon de tering aan die mensen die niks in het leven hoeven te doen en andere mensen niks hebben, daarvan ken ik er ook genoeg.. ik zeg niet dat ik marx wil navolgen in een klassenloze samenleving, ik vind wel dat de rijken nog steeds te weinig belast worden en de armen te veel in verhouding, laten ze hen maar es vrijstelling geven van belastingen en de rijken het laten compenseren..
maar ik dwaal weer af van het topic dus ik laat mijn redevoering hierbij..
pi_51088501
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:55 schreef stonecoldcrazy het volgende:

[..]

neen ik ben een marxist, (niet dat ik uberhaupt ooit op de sp noch pvda zou stemmen want dat zijn ook maar sloebers.. ), ik erger mij gewoon de tering aan die mensen die niks in het leven hoeven te doen en andere mensen niks hebben, daarvan ken ik er ook genoeg.. ik zeg niet dat ik marx wil navolgen in een klassenloze samenleving, ik vind wel dat de rijken nog steeds te weinig belast worden en de armen te veel in verhouding, laten ze hen maar es vrijstelling geven van belastingen en de rijken het laten compenseren..
jezus wat een larie
alsof je persé de hele dag op je kont zit omdat je pa of opa toevallig geld heeft.

blablabla maar gewoon dus afgunst.
pi_51088540
wat is de rare manier hier? ze heeft een vriend en je bent haar typen ook nog eens niet...

zie niks raars....:s
pi_51088755
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:02 schreef EdwinHeijmen het volgende:
wat is de rare manier hier? ze heeft een vriend en je bent haar typen ook nog eens niet...

zie niks raars....:s
Hij probeert voor zichzelf goed te praten dat ze alleen valt op jongens die rijke ouders hebben, zodat zijn beeld van dat hij een heel leuke jongen is blijft staan.

Stel je voor, dat hij om zijn persoonlijkheid wordt afgewezen.....het moet wel aan haar liggen!!
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:49:15 #36
31101 _Led_
pi_51090257
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:55 schreef stonecoldcrazy het volgende:

[..]

Precies, geef arme mensen maar een reden om arm te blijven en rijke mensen een reden om niks meer te doen
90% van die rijke kerels in dure auto's met grote huizen hebben wel jarenlang 60 uur per week gewerkt terwijl een ander de kantjes er vanaf loopt en met een biertje op de bank voetballen zit te kijken
zzz
pi_51090396
Wat een kneusje ben je toch.
pi_51090581
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:49 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Precies, geef arme mensen maar een reden om arm te blijven en rijke mensen een reden om niks meer te doen
90% van die rijke kerels in dure auto's met grote huizen hebben wel jarenlang 60 uur per week gewerkt terwijl een ander de kantjes er vanaf loopt en met een biertje op de bank voetballen zit te kijken
haha kortzichtig... net alsof arm zijn een keuze is...
ik dacht gister ook nog van laat ik lekker arm zijn...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:02:15 #39
33189 RM-rf
1/998001
pi_51090679
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:58 schreef EdwinHeijmen het volgende:

Och , iets 'zijn' is meestal geen keuze, dat kan je gewoon gebeuren ....

De vraag of je zo wilt blijven, of dat je je situatie wilt verbeteren, bv door zélf domweg je handen eens flink uit de mouwen te steken is wél een keuze.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_51090807
Als we nou de hele tijd over armen gaan lullen kunnen we beter een ander topic open..
pi_51090941
De TS is een amateur. Gast, zoals jij het nu gedaan hebt, zo moet het dus precies niet. Als je zo doorgaat ga je nog eens alle negatieve verhalen horen over haar vriendje en wat voor 'een eikel' het wel soms is.

Face it; je wordt nu simpelweg gebruikt als iemand waarbij ze om de zoveel tijd haar gevoelens dumpt. Nu dat je haar vertelt hebt dat je haar leuk vindt heb je het verneukt voor jezelf en mag je mooi op zoek naar een andere dame. Trek er een wijze les uit: laat jezelf nooit gebruiken als broertjesmateriaal.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:10:51 #42
31101 _Led_
pi_51090981
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:58 schreef EdwinHeijmen het volgende:

[..]

ik dacht gister ook nog van laat ik lekker arm zijn...
Dus jij bent hard bezig om aan je imperium te werken ?
Vertel eerst eens wat jij op een dag allemaal doet, hoe veel uren je per dag werkt, hoe veel dagen in de week - dan zullen we eens kijken of we een oorzaak van jouw niet-rijk-zijn vast kunnen stellen.

Denk je dat Hans Breukhoven, John de Mol, Michiel Mol, Roel Pieper of roep het maar zo ver zijn gekomen door 8 uur per dag te werken en 25 vakantiedagen op te nemen ?

Zo laf die klaagcultuur, ik ben ook niet rijk maar ik ga daarom niet mensen afzeiken die het wel zijn.
Ik ben de eerste die toegeeft dat er een hoop mensen zijn die er meer aan doen om rijk te worden dan ik.
(Maar er zijn er ook heel veel die stukken minder doen )
zzz
pi_51091015
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:02 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Och , iets 'zijn' is meestal geen keuze, dat kan je gewoon gebeuren ....

De vraag of je zo wilt blijven, of dat je je situatie wilt verbeteren, bv door zélf domweg je handen eens flink uit de mouwen te steken is wél een keuze.
niet altijd... maar deze discussie hoort hier niet...
dus hier laat ik het bij...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:13:58 #44
31101 _Led_
pi_51091088
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:12 schreef EdwinHeijmen het volgende:

[..]

niet altijd... maar deze discussie hoort hier niet...
dus hier laat ik het bij...
Aha, analyse 1 :
een quitter
zzz
pi_51091111
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:10 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Dus jij bent hard bezig om aan je imperium te werken ?
Vertel eerst eens wat jij op een dag allemaal doet, hoe veel uren je per dag werkt, hoe veel dagen in de week - dan zullen we eens kijken of we een oorzaak van jouw niet-rijk-zijn vast kunnen stellen.
hier wil ik nog even op reageren...
ik ben 80-100% arbeidsafgekeurd...
jij betaalt samen met de rest van dit land mijn luizeleventje...
ik ben gehandicapt en heb een psychische afwijking...
ik kies er echt niet voor om met een inkomen van minder dan het minimumloon te zitten....
pi_51091137
Je bent echt een mongool als je denkt dat het om geld gaat bij vrouwen, ik kan het weten, ik kreeg wat met mijn vriendin toen ik platzak was en zij behoorlijk goed bij kas zat (en zit).
Gaat nergens over.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:18:02 #47
31101 _Led_
pi_51091231
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:14 schreef EdwinHeijmen het volgende:

[..]

hier wil ik nog even op reageren...
ik ben 80-100% arbeidsafgekeurd...
jij betaalt samen met de rest van dit land mijn luizeleventje...
ik ben gehandicapt en heb een psychische afwijking...
ik kies er echt niet voor om met een inkomen van minder dan het minimumloon te zitten....
Prima, maar dat is allemaal ook niet onze schuld.
Wij hebben er ook niet voor gekozen om jou thuis te laten zitten of gehandicapt te laten wezen.
Dat jij pech hebt is naar, maar is dat een rede om mensen die rijk zijn gelijk maar de schuld van alles te geven ?
Is het daarom opeens onterecht dat iemand die zich door studies heeft heengesleept en jarenlang 60uur per week gewerkt heeft, meer betaald krijgt dan een dropout die na het plantsoentjes harken op de bank voetbal gaat zitten kijken bij moeder de vrouw ?

Je zegt zelf al dat wij voor jouw kosten opdraaien, maar ipv. dat je dankbaar bent dat rijke mensen hier al 50% in moeten leveren voor dat soort zaken heb je liever dat ze 90% in moeten leveren ?
Denk je dat dat mensen motiveert om hun best te doen in het leven, als slackers meevallers krijgen en harde werkers alles moeten inleveren ?
zzz
pi_51091639
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:18 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Prima, maar dat is allemaal ook niet onze schuld.
Wij hebben er ook niet voor gekozen om jou thuis te laten zitten of gehandicapt te laten wezen.
Dat jij pech hebt is naar, maar is dat een rede om mensen die rijk zijn gelijk maar de schuld van alles te geven ?
Is het daarom opeens onterecht dat iemand die zich door studies heeft heengesleept en jarenlang 60uur per week gewerkt heeft, meer betaald krijgt dan een dropout die na het plantsoentjes harken op de bank voetbal gaat zitten kijken bij moeder de vrouw ?

Je zegt zelf al dat wij voor jouw kosten opdraaien, maar ipv. dat je dankbaar bent dat rijke mensen hier al 50% in moeten leveren voor dat soort zaken heb je liever dat ze 90% in moeten leveren ?
Denk je dat dat mensen motiveert om hun best te doen in het leven, als slackers meevallers krijgen en harde werkers alles moeten inleveren ?
haha... dat heb ik nergens gezegd... ik ben niet tegen rijke mensen...
ik ben geen marxist...
maar om iemand die vanwege intelligentie niet verder kan komen dan de (trouwens broodnodige) plantsoentjesharker of vuilnisman te betichten van het zijn van slackers vind ik een ander uiterste...
niet iedereen heeft de mogelijkheden in zijn leven om rijk te worden...
in een ideale wereld misschien wel, maar daar leven we niet in...
om terug te grijpen op mezelf, ik had de intelligentie om een universitaire studie te doen maar heb wegens psychische problemen andere keuzes moeten maken..
mijn punt was alleen dat arm zijn geen keuze is... of hoeft te zijn...
voor degene die door gebrek aan ambitie niet verder komen heb ik ook geen medelijden...
maar ontopic:
ik had een tijd geleden een vriendin uit een "rijke" familie en die keek dus niet neer op mij...
dus dat je om financiele redenen haar type niet was is een vreemde redenatie...
pi_51091711
Waarom ga je in hemelsnaam de hyves van haar vriend bekijken vraag ik me dan af is er iets mis in je hoofd ofzo...
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:42:02 #50
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_51092064
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:36 schreef Sjeen het volgende:

Als iemand mijn type niet is, dan is het mijn type niet. Al heeftie miljoenen op de bank staan... Het gaat nog altijd om de combinatie van karakter, brains en looks...
Maar er zijn er óóh zo veel die toch wel extra hun best zullen doen om het wel hun type te laten zijn / lijken... om die miljoenen op de bank!
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_51095845
quote:

[..]

?

Mwoah, het is over het algemeen wel de nette manier om te zeggen dat je iemand niet echt wat vindt.
pi_51096044
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:32 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Mwoah, het is over het algemeen wel de nette manier om te zeggen dat je iemand niet echt wat vindt.
ja en? het kan zo zijn dat je iemand lelijk vindt, ja, maar hoeft dus helemaal niet.

ik vind bij wijze van spreken tig per dag mannen 'niet echt wat' , betekent niet dat al die mannen niet om aan te gluren zijn in mijn ogen, hoor.
heeft niet per sé dus te maken met iemand lelijk vinden, maar gewoon dat iemand 'het' niet heeft voor je, je vindt hem niet aantrekkelijk.

ik vind Johnny Depp niet aantrekkelijk, hij heeft het niet voor me, en om nu te zeggen dat die meneer lelijk is? dacht het niet.

ik snap overigens sowieso dat gezeur over het waarom niet.
TS vindt zelf toch ook niet ALLE meisjes leuk? zijn of vindt hij daarom al die meisjes lelijk? nee, je hebt gewoon je voorkeur en soms is daar niet echt een vinger op te leggen waarom die ene het nu wel heeft, en die ander het nu niet.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:12:35 #53
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51101363
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:32 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben wel eens afgewezen door iemand die er voor uitkwam dat hij mij mooier vind dan zijn vriendin, maar zij was toch meer zijn type (ik vond mezelf trouwens ook mooier )
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:13:52 #54
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51101410
Ik vind Johnny Depp ook niet aantrekkelijk Milagro

Al hebben diverse mensen gezegd dat mijn teerbeminde wat van hem weg heeft
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:55:37 #55
82136 Xennia
gekroond
pi_51102760
quote:
Dan ben ik weer arrogant en ijskoud. Echt het ego van mannen is zo fragiel dat ze de door hun gewenste duidelijkheid helemaal niet aan kunnen.

''Je bent mijn type niet'' vind ik overigens zeer duidelijk. Er is geen klik, geen aantrekkingskracht en dan houdt het dus gewoon op.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:14:08 #56
33189 RM-rf
1/998001
pi_51103457
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:55 schreef Xennia het volgende:

Dan ben ik weer arrogant en ijskoud.
recht voor zijn raap betekent niet dat je gelijk arrogant en koud moet zijn? denk jij dat?

recht-voor-zijn-raap is gewoon eerlijk zeggen hoe het ervoor staat, en ja, dat kan heus ook wel op een meevoelende en aardige manier, enkel is het gewoonweg geen leuke boodschap, en hoef je het dan ook niet opeens leuker te maken dan dat het (niet) is.

en als de betroffene nog altijd duidelijk negatief reageert kan het mischien zij dat hij het geen leuke boodschap vind ... je kunt ook niet iedereen altijd behagen (en serieus, met dat 'niet rechtstreeks durven zeggen' behaag je óók niemand', enkel voorkom je harde en drekte confrontaties)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:18:31 #57
82136 Xennia
gekroond
pi_51103622
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:14 schreef RM-rf het volgende:

[..]

recht voor zijn raap betekent niet dat je gelijk arrogant en koud moet zijn? denk jij dat?
Dat is me meer dan eens verweten wanneer ik een man tijdens het uitgaan afwees en zo bot deed ik dat echt niet.
quote:
recht-voor-zijn-raap is gewoon eerlijk zeggen hoe het ervoor staat, en ja, dat kan heus ook wel op een meevoelende en aardige manier, enkel is het gewoonweg geen leuke boodschap, en hoef je het dan ook niet opeens leuker te maken dan dat het (niet) is.

en als de betroffene nog altijd duidelijk negatief reageert kan het mischien zij dat hij het geen leuke boodschap vind ... je kunt ook niet iedereen altijd behagen (en serieus, met dat 'niet rechtstreeks durven zeggen' behaag je óók niemand', enkel voorkom je harde en drekte confrontaties)
Maar wat is er mis met ''je bent mijn type niet''? Je zegt dus dat je je niet aangetrokken voelt door iemand en het dus niets wordt. Ik maak het niet onnodig kwetsend door erbij te zeggen dat hij mijn type niet is doordat ik hem een gladjakker vind, dat hij uit zijn mond stinkt, dat hij een dwerg is, of te veel borsthaar heeft waarbij zijn bloesje te ver open staat, of dat ik zijn grapjes irritant vind.
pi_51105815
Wat moet je dan uberhaupt met zo'n griet als haar keuze in mannen zo oppervlakkig is?

Ik denk dat dat de vraag is die je jezelf moet stellen.

Maybe is het ook gewoon een prima vent voor haar, dat kan ook nog. Rijk zijn zegt niet per se iets over de rest van zijn karakter.

Overigens vind ik het heel netjes dat ze het zo zegt, wat ze eigenlijk bedoeld is dat ze zich niet aangetrokken tot je voelt.
Verbaal terrorist
pi_51105900
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:55 schreef Xennia het volgende:
Dan ben ik weer arrogant en ijskoud. Echt het ego van mannen is zo fragiel dat ze de door hun gewenste duidelijkheid helemaal niet aan kunnen.
Vrouwen proberen toch altijd voor mannen te denken, wat een gelul van dat ego. Niemand vind zoiets leuk om te horen, maar duidelijkheid voorop hoor. Een dag later is zo'n vent je naam vergeten

Tijdens het uitgaan...
Verbaal terrorist
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:21:15 #60
82136 Xennia
gekroond
pi_51106044
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 20:15 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Wat moet je dan uberhaupt met zo'n griet als haar keuze in mannen zo oppervlakkig is?
Ik vind het nogal oppervlakkig om te veronderstellen dat haar mannenkeuze oppervlakkig is
pi_51110037
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:13 schreef gewoon_doen het volgende:
Steeds meer bellen en persoonlijker en dus had ik wat gevoelens ontwikkelt.
Oja
pi_51110246
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 20:21 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik vind het nogal oppervlakkig om te veronderstellen dat haar mannenkeuze oppervlakkig is
Dat is dan jouw opvatting van oppervlakkig zeg maar.

Ik bedoel, ik zou het oppervlakkig van haar kant vinden als financiele zekerheid en status de redenen waren om die vent uit Wassenaar leuk te vinden. Ik gok dat dit een vooral door de TS geschetst beeld is echter.
Verbaal terrorist
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:40:40 #63
31101 _Led_
pi_51120514
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben wel eens afgewezen door iemand die er voor uitkwam dat hij mij mooier vind dan zijn vriendin, maar zij was toch meer zijn type (ik vond mezelf trouwens ook mooier )
Joh, en dan begin je nog steeds niet te twijfelen over je eigen (gebrek aan) personality ?
zzz
pi_51120735
quote:

[..]

ms was dat wel een doekje voor het bloeden , Vivi....

"ik vind jou veel knapper, echt, je bent zooooooo mooi, veel mooier dan mijn eigen vriendin, dus..."

om daar nu troost of victory uit te halen is ook best wel een beetje suf, vind je niet
pi_51120761
geniaal, de OP reconstrueren
Ja doei.
pi_51120829
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:41 schreef gewoon_doen het volgende:
ik wil niet beweren dat het aan 'stand' ofzo ligt, het zette me alleen aan het denken. OK!
je spreekt jezelf tegen
Ja doei.
pi_51123027
Tis toch wat met al dit onbeantwoorde liefdes hier.. eigenlijk zouden we een dating topic moeten maken voor alle eenzame fokkers hier..
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:04:50 #68
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51124901
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:12 schreef stonecoldcrazy het volgende:
Tis toch wat met al dit onbeantwoorde liefdes hier.. eigenlijk zouden we een dating topic moeten maken voor alle eenzame fokkers hier..
Alsjeblieft niet... alhoewel.. dan krijg je users als Kastanova, JoeyT en consorten allemaal in 1 topic
PieAir
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:07:32 #69
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51124993
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:40 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Joh, en dan begin je nog steeds niet te twijfelen over je eigen (gebrek aan) personality ?
Nou nee, het te veel aan personality is vaker een probleem in mijn geval, mannen zoeken meestal een volgzaam vrouwtje die ze de baas zijn nml (hij wel iig, en kwam daar ook rond voor uit).

tja, wat zag ik erin he
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:09:57 #70
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51125073
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:51 schreef milagro het volgende:

[..]

ms was dat wel een doekje voor het bloeden , Vivi....

"ik vind jou veel knapper, echt, je bent zooooooo mooi, veel mooier dan mijn eigen vriendin, dus..."

om daar nu troost of victory uit te halen is ook best wel een beetje suf, vind je niet
Op die manier ging hij het helemaal niet, en neem het toch allemaal niet zo serieus zeg

Natuurlijk is het suf om daar victory uit te halen, maar hey, je ego wordt al genoeg gekreukeld op zo'n moment dus dan is zoiets toch leuker dan dat ie er achteraan gooit dat ie je een lelijke trol vindt toch?

Niets menselijks is mij vreemd hoor
pi_51125129
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:07 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou nee, het te veel aan personality is vaker een probleem in mijn geval, mannen zoeken meestal een volgzaam vrouwtje die ze de baas zijn nml (hij wel iig, en kwam daar ook rond voor uit).

tja, wat zag ik erin he
Inkoppertje zeg.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:12:08 #72
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51125154
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:11 schreef dawg het volgende:

[..]

Inkoppertje zeg.
Ja he
Maar ik wil ook wel ff een ander verhaal verzinnen hoor, als je de waarheid te voor de hand liggend vindt
pi_51126178
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:09 schreef Vivi het volgende:

[..]

Op die manier ging hij het helemaal niet, en neem het toch allemaal niet zo serieus zeg

Natuurlijk is het suf om daar victory uit te halen, maar hey, je ego wordt al genoeg gekreukeld op zo'n moment dus dan is zoiets toch leuker dan dat ie er achteraan gooit dat ie je een lelijke trol vindt toch?

Niets menselijks is mij vreemd hoor
het was een geintje, Vivi
rustig maar
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:01:41 #74
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51126996
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:40 schreef milagro het volgende:

[..]

rustig maar
wát een anti-climax
PieAir
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:04:11 #75
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51127096
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:40 schreef milagro het volgende:

[..]

rustig maar
Ik bén rustig, ik geef gewoon antwoord
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:06:12 #76
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51127182
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:01 schreef jpg97 het volgende:

[..]

wát een anti-climax
Wacht nu maar rustig af, ze krijgt me heus nog wel een keer op de kast
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:33:03 #77
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51128319
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:06 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wacht nu maar rustig af, ze krijgt me heus nog wel een keer op de kast
PieAir
pi_51128475
Wat is zijn hyves?
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:28:52 #79
94510 BillGates
Me postcount!
pi_51139571
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:37 schreef SvenM het volgende:
Wat is zijn hyves?
iets voor rijke paupers in wassenaar
pi_51146321
afgunst is echt een van de naarste karaktereigenschappen die je kan tegenkomen. je hebt gewoon een minderwaardigheidscomplex , get over it
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:19:36 #81
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_51148629
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:15 schreef Scorpie het volgende:
Je bent echt een mongool als je denkt dat het om geld gaat bij vrouwen, ik kan het weten, ik kreeg wat met mijn vriendin toen ik platzak was en zij behoorlijk goed bij kas zat (en zit).
Gaat nergens over.
we hebben het niet over dikke lelijke wijven
pi_51150821
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:01 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Dat is dan jouw opvatting van oppervlakkig zeg maar.

Ik bedoel, ik zou het oppervlakkig van haar kant vinden als financiele zekerheid en status de redenen waren om die vent uit Wassenaar leuk te vinden. Ik gok dat dit een vooral door de TS geschetst beeld is echter.
Dat zou ik inderdaad ook een oppervlakkige reden vinden, maar aangezien we hier enkel de kant van TS en zijn gedeukte ego horen, vind ik het oppervlakkig van jou deze reden als waar aan te nemen.
pi_51150912
quote:

[..]

Dat zei hij ook enkel omdat jij hem aanviel met dat strijk-ijzer van je!
  woensdag 4 juli 2007 @ 23:46:19 #84
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51151954
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat zei hij ook enkel omdat jij hem aanviel met dat strijk-ijzer van je!
Ik denk het ook

Hoewel ik toen nog wel een stuk slanker was
pi_51152358
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 23:46 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik denk het ook

Hoewel ik toen nog wel een stuk slanker was
Had niet iedereen de vergelijking met de door jou zo lyrisch beschreven grijze muis gewonnen?

Waarom onthoud ik alles wat ik ooit heb gelezen?
  donderdag 5 juli 2007 @ 00:38:19 #86
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51153629
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 23:57 schreef Xennia het volgende:

[..]

Had niet iedereen de vergelijking met de door jou zo lyrisch beschreven grijze muis gewonnen?

Waarom onthoud ik alles wat ik ooit heb gelezen?
dat is een vrouwenkwaaltje

Nou, wel veel ja, maar natuurlijk niet zo glansrijk als ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')