Mwoah, het is over het algemeen wel de nette manier om te zeggen dat je iemand niet echt wat vindt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:48 schreef milagro het volgende:
[..]
?
iemands type niet zijn betekent overigens niet dat je dan dus lelijk gevonden wordt.
ook een zgn voor mooi doorgaand persoon kan je type niet zijn.
ja en? het kan zo zijn dat je iemand lelijk vindt, ja, maar hoeft dus helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mwoah, het is over het algemeen wel de nette manier om te zeggen dat je iemand niet echt wat vindt.
Nee hoor, ik ben wel eens afgewezen door iemand die er voor uitkwam dat hij mij mooier vind dan zijn vriendin, maar zij was toch meer zijn typequote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mwoah, het is over het algemeen wel de nette manier om te zeggen dat je iemand niet echt wat vindt.
Dan ben ik weer arrogant en ijskoud. Echt het ego van mannen is zo fragiel dat ze de door hun gewenste duidelijkheid helemaal niet aan kunnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:32 schreef Camplo het volgende:
Iemand z'n type zijn is zo'n kulverhaal van wijven.
Zeg gewoon recht in je raap van 'ik moet je niet'.
recht voor zijn raap betekent niet dat je gelijk arrogant en koud moet zijn? denk jij dat?quote:
Dat is me meer dan eens verweten wanneer ik een man tijdens het uitgaan afwees en zo bot deed ik dat echt niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
recht voor zijn raap betekent niet dat je gelijk arrogant en koud moet zijn? denk jij dat?
Maar wat is er mis met ''je bent mijn type niet''? Je zegt dus dat je je niet aangetrokken voelt door iemand en het dus niets wordt. Ik maak het niet onnodig kwetsend door erbij te zeggen dat hij mijn type niet is doordat ik hem een gladjakker vind, dat hij uit zijn mond stinkt, dat hij een dwerg is, of te veel borsthaar heeft waarbij zijn bloesje te ver open staat, of dat ik zijn grapjes irritant vind.quote:recht-voor-zijn-raap is gewoon eerlijk zeggen hoe het ervoor staat, en ja, dat kan heus ook wel op een meevoelende en aardige manier, enkel is het gewoonweg geen leuke boodschap, en hoef je het dan ook niet opeens leuker te maken dan dat het (niet) is.
en als de betroffene nog altijd duidelijk negatief reageert kan het mischien zij dat hij het geen leuke boodschap vind ... je kunt ook niet iedereen altijd behagen (en serieus, met dat 'niet rechtstreeks durven zeggen' behaag je óók niemand', enkel voorkom je harde en drekte confrontaties)
Vrouwen proberen toch altijd voor mannen te denken, wat een gelul van dat ego. Niemand vind zoiets leuk om te horen, maar duidelijkheid voorop hoor. Een dag later is zo'n vent je naam vergetenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:55 schreef Xennia het volgende:
Dan ben ik weer arrogant en ijskoud. Echt het ego van mannen is zo fragiel dat ze de door hun gewenste duidelijkheid helemaal niet aan kunnen.
Ik vind het nogal oppervlakkig om te veronderstellen dat haar mannenkeuze oppervlakkig isquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:15 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Wat moet je dan uberhaupt met zo'n griet als haar keuze in mannen zo oppervlakkig is?
Ojaquote:Op maandag 2 juli 2007 21:13 schreef gewoon_doen het volgende:
Steeds meer bellen en persoonlijker en dus had ik wat gevoelens ontwikkelt.
Dat is dan jouw opvatting van oppervlakkig zeg maar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het nogal oppervlakkig om te veronderstellen dat haar mannenkeuze oppervlakkig is
Joh, en dan begin je nog steeds niet te twijfelen over je eigen (gebrek aan) personality ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben wel eens afgewezen door iemand die er voor uitkwam dat hij mij mooier vind dan zijn vriendin, maar zij was toch meer zijn type(ik vond mezelf trouwens ook mooier
)
ms was dat wel een doekje voor het bloeden , Vivi....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben wel eens afgewezen door iemand die er voor uitkwam dat hij mij mooier vind dan zijn vriendin, maar zij was toch meer zijn type(ik vond mezelf trouwens ook mooier
)
je spreekt jezelf tegenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:41 schreef gewoon_doen het volgende:
ik wil niet beweren dat het aan 'stand' ofzo ligt, het zette me alleen aan het denken. OK!
Alsjeblieft niet... alhoewel.. dan krijg je users als Kastanova, JoeyT en consorten allemaal in 1 topicquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:12 schreef stonecoldcrazy het volgende:
Tis toch wat met al dit onbeantwoorde liefdes hier.. eigenlijk zouden we een dating topic moeten maken voor alle eenzame fokkers hier..![]()
Nou nee, het te veel aan personality is vaker een probleem in mijn geval, mannen zoeken meestal een volgzaam vrouwtje die ze de baas zijn nmlquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:40 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Joh, en dan begin je nog steeds niet te twijfelen over je eigen (gebrek aan) personality ?
Op die manier ging hij het helemaal niet, en neem het toch allemaal niet zo serieus zegquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:51 schreef milagro het volgende:
[..]
ms was dat wel een doekje voor het bloeden , Vivi....
"ik vind jou veel knapper, echt, je bent zooooooo mooi, veel mooier dan mijn eigen vriendin, dus..."
om daar nu troost of victory uit te halen is ook best wel een beetje suf, vind je niet
Inkoppertje zeg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou nee, het te veel aan personality is vaker een probleem in mijn geval, mannen zoeken meestal een volgzaam vrouwtje die ze de baas zijn nml(hij wel iig, en kwam daar ook rond voor uit).
tja, wat zag ik erin he![]()
Ja hequote:
het was een geintje, Viviquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Op die manier ging hij het helemaal niet, en neem het toch allemaal niet zo serieus zeg![]()
Natuurlijk is het suf om daar victory uit te halen, maar hey, je ego wordt al genoeg gekreukeld op zo'n moment dus dan is zoiets toch leuker dan dat ie er achteraan gooit dat ie je een lelijke trol vindt toch?
Niets menselijks is mij vreemd hoor![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:40 schreef milagro het volgende:
[..]
het was een geintje, Vivi
rustig maar![]()
Ik bén rustig, ik geef gewoon antwoordquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:40 schreef milagro het volgende:
[..]
het was een geintje, Vivi
rustig maar![]()
Wacht nu maar rustig af, ze krijgt me heus nog wel een keer op de kastquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wacht nu maar rustig af, ze krijgt me heus nog wel een keer op de kast![]()
iets voor rijke paupers in wassenaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:37 schreef SvenM het volgende:
Wat is zijn hyves?
we hebben het niet over dikke lelijke wijvenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:15 schreef Scorpie het volgende:
Je bent echt een mongool als je denkt dat het om geld gaat bij vrouwen, ik kan het weten, ik kreeg wat met mijn vriendin toen ik platzak was en zij behoorlijk goed bij kas zat (en zit).
Gaat nergens over.
Dat zou ik inderdaad ook een oppervlakkige reden vinden, maar aangezien we hier enkel de kant van TS en zijn gedeukte ego horen, vind ik het oppervlakkig van jou deze reden als waar aan te nemen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:01 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dat is dan jouw opvatting van oppervlakkig zeg maar.![]()
Ik bedoel, ik zou het oppervlakkig van haar kant vinden als financiele zekerheid en status de redenen waren om die vent uit Wassenaar leuk te vinden. Ik gok dat dit een vooral door de TS geschetst beeld is echter.
Dat zei hij ook enkel omdat jij hem aanviel met dat strijk-ijzer van je!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
)
Ik denk het ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat zei hij ook enkel omdat jij hem aanviel met dat strijk-ijzer van je!
Had niet iedereen de vergelijking met de door jou zo lyrisch beschreven grijze muis gewonnen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik denk het ook
Hoewel ik toen nog wel een stuk slanker was
dat is een vrouwenkwaaltjequote:Op woensdag 4 juli 2007 23:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Had niet iedereen de vergelijking met de door jou zo lyrisch beschreven grijze muis gewonnen?
Waarom onthoud ik alles wat ik ooit heb gelezen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |