Je komt wel ietwat gefrustreerd over als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:19 schreef brooklynzoo het volgende:
Maar goed, de dames zijn blijkbaar uitgeluld, en zo gaat het zo vaak:
ze blaten wat, doen druk om niets en lopen weer net zo hard door naar het volgende object waar ze tegen aan kunnen zeiken. Geef een beetje tegengas en ze zijn weer oh zo blij in hun eigen fictieve wereldje.
Vrouwen zijn slechte zakenpartners. Topic mag dicht.
Ach, aangezien hij momenteel het 'niets' symboliseert waar de vrouwen zich druk om maken vind ik het nog wel meevallen.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Je komt wel ietwat gefrustreerd over als ik eerlijk ben.
Jogy! We moeten blij zijn met zijn heldere en duidelijke inzichten in de vrouwelijke psyche. Dit is duidelijk het resultaat van jarenlang onderzoek in verschillende lagen van de samenleving en wie zijn wij om deze professor tegen te spreken?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Je komt wel ietwat gefrustreerd over als ik eerlijk ben.
Nee, vrouwen zijn slechte schakers..quote:Op maandag 18 juni 2007 15:22 schreef Armageddon het volgende:
Volgens mij is die brooklynzoo een keer zo hard zakelijk genaaid door een wijf
Inderdaad, je moet niet doelbewust iemand gaan veranderen, dat werkt niet of het werkt alleen bij hele zwakke mensen en daar heb je ook niet veel aanquote:Op maandag 18 juni 2007 15:02 schreef jogy het volgende:
Dat er vrouwen zijn die zich niet al te gemakkelijk voelen met het hebben van keuzes binnen een relatie is gewoon waar, niet allemaal gelukkig maar volgens mij is het wel een meerderheid. Een beetje een overheersende man vinden ze dan dus wel lekker want die regelt de uitjes en andere zaken. En mensen moeten gewoon niet zo gebrand zijn op het hebben van een relatie want dan schiet het ideaalbeeld er weleens bij in en komt het 'ik verander hem/haar wel gaandeweg' Gaat even goed en misschien wel tot het sterfbed maar ik weet wel dat een opgelegde verandering bij mijzelf niet werkt, binnen een paar maanden klim ik tegen de muren op en barst er een bommetje ergens in mijn achterhoofd wat er voor zorgt dat het bye bye zwaai zwaai is. Dus daar doe ik maar niet meer aan. Sommige mensen (man/vrouw) zoeken het geluk bij de partner en dat is hoe dan ook niet echt slim volgens mij.
Mja, ik maak mij er niet druk om eigenlijkquote:Op maandag 18 juni 2007 15:25 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Nee, vrouwen zijn slechte schakers..
Ik heb slechte ervaringen met de "kortvluchtigheid" van vrouwen. (is dat een woord?)
Ze verplaatsen hun focus met ontzagwekkend gemak, of dat nu in alledaagse afspraken is of in relaties. Heel bijzonder. Daarom zijn het slechte zakenpartners. Je weet gewoon niet wat je aan ze hebt als het op afspraken aan komt.
De natuur blijft me echter dwingen af en toe achter mijn stijve pik aan te rennen.
Nee!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:35 schreef jogy het volgende:
[..]
dan is het misschien een idee om te experimenteren met mannen ofzo.
Wellicht dat een admin ook andere taken heeft. Kan maar zo hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:36 schreef brooklynzoo het volgende:
De TS is allang gevlogen...ze opent een topic en roept een hoop 'oehs' en 'aahs' inclusief een hele batterij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat moet dan een topic voorstellen.
Blijf dan weg ofzo.
Als ze een echte admin is helpt ze nu eerst haar eigen topic om zeep.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wellicht dat een admin ook andere taken heeft. Kan maar zo hoor.
quote:
Die eigen identiteit had je toch al niet als je zo sterk laat beinvloeden door de dingen die vrouwen zeggen, denken, willen en denken te willen, niks aan verloren dus.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:53 schreef extreme het volgende:
hoe kunnen mannen nog een eigen identiteit houden als de vrouw zich het liefst zwanger laat neuken door een stoere macho om vervolgens een knuffelnerd te willen om samen de kinderen mee op te voeden?
Wel veel reacties gekregenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er klopt alleen geen hol van zijn bewering, maar dat terzijde.
Ja, jij komt er welquote:Op maandag 18 juni 2007 14:12 schreef brooklynzoo het volgende:
Ik begin me steeds meer te realiseren dat je Hollandse vrouwen moet vermijden als de pest. Een verwend, materialistisch, opdringerig zootje is het.
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:36 schreef brooklynzoo het volgende:
De TS is allang gevlogen...ze opent een topic en roept een hoop 'oehs' en 'aahs' inclusief een hele batterij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat moet dan een topic voorstellen.
Blijf dan weg ofzo.
Gooi gewoon een slotje op je eigen topicquote:
Echt wel geweldig, in navolging van brooklynzoo moet ik ook opmerken dat yvonne met veel bombarie hoog van de toren blaast over het verwijfde mannelijke geslacht, de eerste twee pagina's nog enigszins van zich afbijt, maar nu uiteindelijk de discussie in het voordeel van de mannen lijkt uit te vallen (met veel dank aan brooklynzoo) ze helaas geen constructieve post meer kan verwoorden en enkel andere mensen belachelijk maakt (althans, een poging daartoe onderneemt).quote:
Dat de mannen in jouw omgeving watjes zijn wil niet zeggen dat alle mannen watjes zijn. Kom maar eens in het mooie Zuid-Oost Brabant kijken. Daar heb je nog veel echte mannen. Wij mannen in Zuid-Oost Brabant zijn niet van die mietjes zoals in de randstad. Oeps, nu begin ik over iets anders.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker op, iteejer en de IKEA om maar wat te noemen, en dat gekloot met dat washandje moest ik helemaal niks van hebben, opbokken.
Geef nou maar toe dat jullie watjes geworden zijn.
IK of Dagonet komen zo nog wel met andere eye-openers
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:29 schreef Nikske het volgende:
Geen van beide, liever een gewoon mens, een man die zich wel tot op zekere hoogte wil aanpassen, net als ik dat voor hem doe, maar zeker genoeg is dat hij zich niet gaat/laat veranderen...
Ik laat m'n vriend in zijn waarde, dring hem niets op, hij laat mij in mn waarde...
Hij haat Ikea, geen probleem, ik ook... Hij wil geen kinderen, geen probleem ik ook niet (had ooit een relatie met een man die wel kinderen wilde, dat werkt dus voor geen meter)... Als je goed bij elkaar past en op de belangrijke punten overeenstemming hebt, is er toch geen reden om de ander te veranderen?
Als ik een andere vent wilde, zou ik die wel zoeken, en niet mijn huidige vriend in die ander willen veranderen...
Waarom moet er een 'winnaar' uit een discussie komen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:20 schreef BeF_Aviko het volgende:
[..]
Echt wel geweldig, in navolging van brooklynzoo moet ik ook opmerken dat yvonne met veel bombarie hoog van de toren blaast over het verwijfde mannelijke geslacht, de eerste twee pagina's nog enigszins van zich afbijt, maar nu uiteindelijk de discussie in het voordeel van de mannen lijkt uit te vallen (met veel dank aan brooklynzoo) ze helaas geen constructieve post meer kan verwoorden en enkel andere mensen belachelijk maakt (althans, een poging daartoe onderneemt).
Jammer.
Maar om nog even een nuttige bijdrage in deze discussie te leveren:
Dames, wat hebben jullie liever? Een macho man die ofwel de halve avond niets nuttigs uitvoert door met een biertje in de hand naar het gebruikelijke voetbal op tv te kijken, ofwel de bink is en het gezin onderhoudt maar tijdens avondlijke 'bedrijfsbezoekjes' vreemdgaat? Of een man die, inderdaad, een bezoekje aan de Ikea wel kan waarderen (want het is toch 'ons huis') en waar wél mee samen te leven valt tot de dood ons scheidt?
En brooklynzoo noemt alleen de vrouwelijke makke schapen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:23 schreef BeF_Aviko het volgende:
Muus, de mannen en vrouwen in het grijze gebied zijn in deze niet onderwerp van discussie, wel? Yvonne noemt namelijk ook enkel de mannen die écht als makke schaapjes achter de al dan niet lekkere kont van de vrouw aanlopen. Daarover kún je bijna alleen maar in zwart wit discussieren.
Het geslacht...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
En brooklynzoo noemt alleen de vrouwelijke makke schapen.
Wat is het verschil dan?
Dat zou je hier niet uit opmaken...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:46 schreef MUUS het volgende:
Ze basht niet en als je dat zo opvat, basht ze nog het meest de vrouwen die altijd maar anders willen dan ze hebben..
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:10 schreef yvonne het volgende:
Geef nou maar toe dat jullie watjes geworden zijn.
Yep, Balkan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:18 schreef Sanne het volgende:
Maar voor een macho moet ik nu dus naar het buitenland?
Is dat een bash?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:50 schreef BeF_Aviko het volgende:
[..]
Dat zou je hier niet uit opmaken...
[..]
Om af te sluiten met een concluderende 'nu hébben vrouwen wat ze willen, en neuken ze buiten de deur'.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:46 schreef BeF_Aviko het volgende:
Dat is niet als bash bedoeld, meer om aan te geven dat ik me niet kan vinden in MUUS haar bevindingen. Daarnaast vind ik het in ieder geval uit de OP moeilijk te destilleren, aangezien je daar over de eigenschappen die je blijkbaar in een man wílt zien, ook niet bepaald positief schrijft (termen als 'meuk' en 'haffel' komen zelfs op mij als Brabander ook niet al te positief over)
Het hoogtepunt van emancipatie!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
Om af te sluiten met een concluderende 'nu hébben vrouwen wat ze willen, en neuken ze buiten de deur'.
Wat op z'n minst typisch te noemen is.
Een haffel sigaren moet je juist als Brabo wél kennen ( handvol) en meuk is gewoon trope, IKEA troep in deze, nergens een bash.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:46 schreef BeF_Aviko het volgende:
Dat is niet als bash bedoeld, meer om aan te geven dat ik me niet kan vinden in MUUS haar bevindingen. Daarnaast vind ik het in ieder geval uit de OP moeilijk te destilleren, aangezien je daar over de eigenschappen die je blijkbaar in een man wílt zien, ook niet bepaald positief schrijft (termen als 'meuk' en 'haffel' komen zelfs op mij als Brabander ook niet al te positief over)
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:43 schreef Astoreth het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog best echte mannen.
En echte vrouwen die dat waarderen.
Lieve Yvonne, ik kén de termen ook wel, maar ze komen niet bepaald positief over...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:17 schreef yvonne het volgende:
Een haffel sigaren moet je juist als Brabo wél kennen ( handvol) en meuk is gewoon trope, IKEA troep in deze, nergens een bash.
Have you now? Ik zal zeker niet zeggen dat we weer terug moeten naar de oertijd/Middeleeuwen waar de vrouw als slavin wordt gezien die maar moet doen 'whatever her husband damn well pleases', want ik vind de relatie die ik op dit moment heb met mijn vriendin (wederzijds respect) i-de-aal! We begrijpen mekaar, we laten elkaar de ruimte, maar zij heeft tenminste nog haar eigen identiteit.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:31 schreef smammela het volgende:
na jaren en jaren onderdrukking zijn we eindelijk op het punt bereikt dat we de kerels idd. hebben waar we ze willen hebben.
maar ik blijf me toch afvragen.... waarom blijven wij om ALLES zeuren en blijven we ondanks onze vooruitgang van elk klein foutje die (onze) kerels hebben een enorm groot punt van maken.
ik snap het niet
we hebben ons doel toch al bereikt?
De man moet dus de dochter niet meer opvoeden, maar verdwijnt stilaan uit het beeld.quote:Op maandag 25 juni 2007 07:52 schreef BeF_Aviko het volgende:
[..]
Lieve Yvonne, ik kén de termen ook wel, maar ze komen niet bepaald positief over...
[..]
Maar wát proberen jullie nu eigenlijk te bereiken met het 'omturnen' van de man? Vroeger was het inderdaad te lomp, de man vat de vrouw vast, doet z'n broek omlaag en haar rok omhoog en neemt het ervan en we mogen blij zijn dat we dáár vanaf zijn. Willen jullie nu dat wíj als mannen het huishouden gaan doen terwijl jullie het eten op tafel bij
Moeten wij als mannen dan de schuld krijgen? Of de marketingafdelingen van de cosmeticabedrijven? Als je een beetje rondvraagt vinden de meeste mannen een Rubenstypeje helemaal niet storend, maar zitten de vrouwen onder elkaar te mekkeren dat ze zich te dik voelen.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:08 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
Maar in ieder geval, kijk eens waar de vrouw nu staat tegenover vroeger.
We laten in onze huid snijden, liters vet weghalen, siliconen er bij insteken,
we zijn constant op dieet, we ontharen ons waar het maar kan.
Dan verdienen we het toch dat jij even meebeslist over de gordijntjes ?
En dan als de man uitgestorven is, niet komen mekkeren dat je zin in seks hebt hè?quote:Op maandag 25 juni 2007 08:10 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
De man moet dus de dochter niet meer opvoeden, maar verdwijnt stilaan uit het beeld.
Net zoals vele diertjes zich ongeslachtelijk voortplanten, our time will come![]()
Oh wacht, dat hoort zo...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:31 schreef smammela het volgende:
waarom blijven wij om ALLES zeuren
dan kun je ook niet meer van vrouwen spreken. Dus your time wont come.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:10 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
[..]
De man moet dus de dochter niet meer opvoeden, maar verdwijnt stilaan uit het beeld.
Net zoals vele diertjes zich ongeslachtelijk voortplanten, our time will come![]()
zolang ze batterijen verkopen zal dat geen probleem zijnquote:En dan als de man uitgestorven is, niet komen mekkeren dat je zin in seks hebt hè?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |