abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2007 @ 15:21:03 #151
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50579214
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:19 schreef brooklynzoo het volgende:
Maar goed, de dames zijn blijkbaar uitgeluld, en zo gaat het zo vaak:

ze blaten wat, doen druk om niets en lopen weer net zo hard door naar het volgende object waar ze tegen aan kunnen zeiken. Geef een beetje tegengas en ze zijn weer oh zo blij in hun eigen fictieve wereldje.

Vrouwen zijn slechte zakenpartners. Topic mag dicht.
Je komt wel ietwat gefrustreerd over als ik eerlijk ben.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 18 juni 2007 @ 15:22:53 #152
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_50579261
Volgens mij is die brooklynzoo een keer zo hard zakelijk genaaid door een wijf
pi_50579264
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Ach, aangezien hij momenteel het 'niets' symboliseert waar de vrouwen zich druk om maken vind ik het nog wel meevallen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 18 juni 2007 @ 15:24:53 #154
127981 Misstique
11-07-2014
pi_50579354
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Jogy! We moeten blij zijn met zijn heldere en duidelijke inzichten in de vrouwelijke psyche. Dit is duidelijk het resultaat van jarenlang onderzoek in verschillende lagen van de samenleving en wie zijn wij om deze professor tegen te spreken?
Nee ik ben om hoor, helemaal.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_50579392
hij heeft anders wel volkomen gelijk. En ik moet erom lachen ook, vooral de manier waarop hij het verwoord . En ik denk dat meesten ook snappen wat hij bedoelt (gevoelsmatig), maar verstandelijk niet vergeleken willen worden met dergelijk gedrag
  maandag 18 juni 2007 @ 15:25:58 #156
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_50579398
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:22 schreef Armageddon het volgende:
Volgens mij is die brooklynzoo een keer zo hard zakelijk genaaid door een wijf
Nee, vrouwen zijn slechte schakers..

Ik heb slechte ervaringen met de "kortvluchtigheid" van vrouwen. (is dat een woord?)

Ze verplaatsen hun focus met ontzagwekkend gemak, of dat nu in alledaagse afspraken is of in relaties. Heel bijzonder. Daarom zijn het slechte zakenpartners. Je weet gewoon niet wat je aan ze hebt als het op afspraken aan komt.

De natuur blijft me echter dwingen af en toe achter mijn stijve pik aan te rennen.
  maandag 18 juni 2007 @ 15:28:31 #157
2964 Armageddon
pi_50579516
Een stijve pik doe je niets tegen inderdaad.
pi_50579525
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:02 schreef jogy het volgende:
Dat er vrouwen zijn die zich niet al te gemakkelijk voelen met het hebben van keuzes binnen een relatie is gewoon waar, niet allemaal gelukkig maar volgens mij is het wel een meerderheid. Een beetje een overheersende man vinden ze dan dus wel lekker want die regelt de uitjes en andere zaken. En mensen moeten gewoon niet zo gebrand zijn op het hebben van een relatie want dan schiet het ideaalbeeld er weleens bij in en komt het 'ik verander hem/haar wel gaandeweg' Gaat even goed en misschien wel tot het sterfbed maar ik weet wel dat een opgelegde verandering bij mijzelf niet werkt, binnen een paar maanden klim ik tegen de muren op en barst er een bommetje ergens in mijn achterhoofd wat er voor zorgt dat het bye bye zwaai zwaai is. Dus daar doe ik maar niet meer aan. Sommige mensen (man/vrouw) zoeken het geluk bij de partner en dat is hoe dan ook niet echt slim volgens mij.
Inderdaad, je moet niet doelbewust iemand gaan veranderen, dat werkt niet of het werkt alleen bij hele zwakke mensen en daar heb je ook niet veel aan
Maar je leert in relaties en vriendschappen wel jezelf beter kennen en als je inziet dat sommige eigenschappen niet zo gunstig zijn, kun je dat zelf proberen aan te passen. Dat betekent niet dat je je persoonlijkheid verliest, hooguit dat je wat makkelijker met andere mensen om kunt gaan.
  maandag 18 juni 2007 @ 15:35:33 #159
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50579766
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:25 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

Nee, vrouwen zijn slechte schakers..

Ik heb slechte ervaringen met de "kortvluchtigheid" van vrouwen. (is dat een woord?)

Ze verplaatsen hun focus met ontzagwekkend gemak, of dat nu in alledaagse afspraken is of in relaties. Heel bijzonder. Daarom zijn het slechte zakenpartners. Je weet gewoon niet wat je aan ze hebt als het op afspraken aan komt.

De natuur blijft me echter dwingen af en toe achter mijn stijve pik aan te rennen.
Mja, ik maak mij er niet druk om eigenlijk . De kortvluchtigheid zoals je het zo mooi zegt is er inderdaad vaak wel ja maar dat vind ik wel leuk eigenlijk. Laat het ze zichzelf maar moeilijk maken. Ik sta erbij en kijk ernaar met een kleine glimlach hoe sommige zichzelf in eem moeras van tegenstrijdige gevoelens aan het verstrikken zijn. Ik blijf gewoon mezelf en op een gegeven moment komt er wel iemand langs die niet moeilijk doet en dan komt het helemaal goed, of niet en dan is het ook ok. Vrouwen moet je ook niet vergelijken met jezelf, als je iemand wil hebben die precies hetzelfde is als jij dan is het misschien een idee om te experimenteren met mannen ofzo. En het achter mijn stijve geslachtsdeel aanrennen heb ik onderhand wel afgeleerd, komt ( ) niet veel goeds uit.

Nu klinkt het wel alsof ik er van geniet als het helemaal fout gaan maar dat is het zeker niet, ik ga alleen iemand anders d'r problemen niet proberen op te lossen, dan wordt het alleen maar erger vaak. Ik geef wel aan dat ik er ben, de rest moeten ze zelf doen. Projecteer het allemaal niet zo op jezelf ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 18-06-2007 15:40:56 ]
Vrijheid
  maandag 18 juni 2007 @ 15:36:55 #160
148736 brooklynzoo
pi_50579805
De TS is allang gevlogen...ze opent een topic en roept een hoop 'oehs' en 'aahs' inclusief een hele batterij en dat moet dan een topic voorstellen.

Blijf dan weg ofzo.
  maandag 18 juni 2007 @ 15:38:22 #161
2964 Armageddon
pi_50579854
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:35 schreef jogy het volgende:

[..]

dan is het misschien een idee om te experimenteren met mannen ofzo.
Nee!
  maandag 18 juni 2007 @ 15:40:58 #162
127981 Misstique
11-07-2014
pi_50579948
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:36 schreef brooklynzoo het volgende:
De TS is allang gevlogen...ze opent een topic en roept een hoop 'oehs' en 'aahs' inclusief een hele batterij en dat moet dan een topic voorstellen.

Blijf dan weg ofzo.
Wellicht dat een admin ook andere taken heeft. Kan maar zo hoor.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  maandag 18 juni 2007 @ 15:41:52 #163
148736 brooklynzoo
pi_50579981
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:40 schreef Misstique het volgende:

[..]

Wellicht dat een admin ook andere taken heeft. Kan maar zo hoor.
Als ze een echte admin is helpt ze nu eerst haar eigen topic om zeep.

Of open een Tegengas Part 2.
  maandag 18 juni 2007 @ 15:43:05 #164
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50580024
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:38 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Nee!
. Alleen als je teleurgesteld bent in het vrouwelijke ras hoor.
Vrijheid
  maandag 18 juni 2007 @ 15:53:24 #165
17075 extreme
-wannahave-
pi_50580413
hoe kunnen mannen nog een eigen identiteit houden als de vrouw zich het liefst zwanger laat neuken door een stoere macho om vervolgens een knuffelnerd te willen om samen de kinderen mee op te voeden?
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_50580628
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:53 schreef extreme het volgende:
hoe kunnen mannen nog een eigen identiteit houden als de vrouw zich het liefst zwanger laat neuken door een stoere macho om vervolgens een knuffelnerd te willen om samen de kinderen mee op te voeden?
Die eigen identiteit had je toch al niet als je zo sterk laat beinvloeden door de dingen die vrouwen zeggen, denken, willen en denken te willen, niks aan verloren dus.

pi_50583110
quote:
Op maandag 18 juni 2007 14:28 schreef Misstique het volgende:

[..]

Er klopt alleen geen hol van zijn bewering, maar dat terzijde.
Wel veel reacties gekregen

Wat TS zegt in de OP, vind ik even zinloos.
  maandag 18 juni 2007 @ 17:18:07 #168
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50583499
Ik ben wel n's mee geweest naar de ikea, de zweedse gehaktballen waren erg lekker, en me ex was vlot klaar.
Daarna heeft ze me afgezet bij de kroeg.
pi_50585044
quote:
Op maandag 18 juni 2007 14:12 schreef brooklynzoo het volgende:
Ik begin me steeds meer te realiseren dat je Hollandse vrouwen moet vermijden als de pest. Een verwend, materialistisch, opdringerig zootje is het.
Ja, jij komt er wel
  Admin maandag 18 juni 2007 @ 18:08:41 #170
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50585107
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:36 schreef brooklynzoo het volgende:

Blijf dan weg ofzo.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 18 juni 2007 @ 18:42:26 #171
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_50586025
quote:
Op maandag 18 juni 2007 18:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

Gooi gewoon een slotje op je eigen topic
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 19 juni 2007 @ 09:20:14 #172
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_50604472
quote:
Op maandag 18 juni 2007 18:08 schreef yvonne het volgende:
Echt wel geweldig, in navolging van brooklynzoo moet ik ook opmerken dat yvonne met veel bombarie hoog van de toren blaast over het verwijfde mannelijke geslacht, de eerste twee pagina's nog enigszins van zich afbijt, maar nu uiteindelijk de discussie in het voordeel van de mannen lijkt uit te vallen (met veel dank aan brooklynzoo) ze helaas geen constructieve post meer kan verwoorden en enkel andere mensen belachelijk maakt (althans, een poging daartoe onderneemt).

Jammer.

Maar om nog even een nuttige bijdrage in deze discussie te leveren:

Dames, wat hebben jullie liever? Een macho man die ofwel de halve avond niets nuttigs uitvoert door met een biertje in de hand naar het gebruikelijke voetbal op tv te kijken, ofwel de bink is en het gezin onderhoudt maar tijdens avondlijke 'bedrijfsbezoekjes' vreemdgaat? Of een man die, inderdaad, een bezoekje aan de Ikea wel kan waarderen (want het is toch 'ons huis') en waar wél mee samen te leven valt tot de dood ons scheidt?
Je weet het niet...
Ziezo! Da's mooi van Aviko! --> Power to the pieper!
pi_50604639
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Flikker op, iteejer en de IKEA om maar wat te noemen , en dat gekloot met dat washandje moest ik helemaal niks van hebben, opbokken.

Geef nou maar toe dat jullie watjes geworden zijn.

IK of Dagonet komen zo nog wel met andere eye-openers
Dat de mannen in jouw omgeving watjes zijn wil niet zeggen dat alle mannen watjes zijn. Kom maar eens in het mooie Zuid-Oost Brabant kijken. Daar heb je nog veel echte mannen. Wij mannen in Zuid-Oost Brabant zijn niet van die mietjes zoals in de randstad. Oeps, nu begin ik over iets anders.
History became legend, legend became myth.
pi_50604662
Geen van beide, liever een gewoon mens, een man die zich wel tot op zekere hoogte wil aanpassen, net als ik dat voor hem doe, maar zeker genoeg is dat hij zich niet gaat/laat veranderen...
Ik laat m'n vriend in zijn waarde, dring hem niets op, hij laat mij in mn waarde...

Hij haat Ikea, geen probleem, ik ook... Hij wil geen kinderen, geen probleem ik ook niet (had ooit een relatie met een man die wel kinderen wilde, dat werkt dus voor geen meter)... Als je goed bij elkaar past en op de belangrijke punten overeenstemming hebt, is er toch geen reden om de ander te veranderen?

Als ik een andere vent wilde, zou ik die wel zoeken, en niet mijn huidige vriend in die ander willen veranderen...
Make something foolproof and someone will invent a bigger fool
  dinsdag 19 juni 2007 @ 09:40:47 #175
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_50604890
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 09:29 schreef Nikske het volgende:
Geen van beide, liever een gewoon mens, een man die zich wel tot op zekere hoogte wil aanpassen, net als ik dat voor hem doe, maar zeker genoeg is dat hij zich niet gaat/laat veranderen...
Ik laat m'n vriend in zijn waarde, dring hem niets op, hij laat mij in mn waarde...

Hij haat Ikea, geen probleem, ik ook... Hij wil geen kinderen, geen probleem ik ook niet (had ooit een relatie met een man die wel kinderen wilde, dat werkt dus voor geen meter)... Als je goed bij elkaar past en op de belangrijke punten overeenstemming hebt, is er toch geen reden om de ander te veranderen?

Als ik een andere vent wilde, zou ik die wel zoeken, en niet mijn huidige vriend in die ander willen veranderen...
Marry me!

(figuurlijk dan)
Je weet het niet...
pi_50605402
lol... Heel lief, maarreh...
Toch maar niet...
Make something foolproof and someone will invent a bigger fool
pi_50605778
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 09:20 schreef BeF_Aviko het volgende:

[..]

Echt wel geweldig, in navolging van brooklynzoo moet ik ook opmerken dat yvonne met veel bombarie hoog van de toren blaast over het verwijfde mannelijke geslacht, de eerste twee pagina's nog enigszins van zich afbijt, maar nu uiteindelijk de discussie in het voordeel van de mannen lijkt uit te vallen (met veel dank aan brooklynzoo) ze helaas geen constructieve post meer kan verwoorden en enkel andere mensen belachelijk maakt (althans, een poging daartoe onderneemt).

Jammer.

Maar om nog even een nuttige bijdrage in deze discussie te leveren:

Dames, wat hebben jullie liever? Een macho man die ofwel de halve avond niets nuttigs uitvoert door met een biertje in de hand naar het gebruikelijke voetbal op tv te kijken, ofwel de bink is en het gezin onderhoudt maar tijdens avondlijke 'bedrijfsbezoekjes' vreemdgaat? Of een man die, inderdaad, een bezoekje aan de Ikea wel kan waarderen (want het is toch 'ons huis') en waar wél mee samen te leven valt tot de dood ons scheidt?
Waarom moet er een 'winnaar' uit een discussie komen?
Je vindt brooklynzoo geweldig en die is juist enorm zwart-wit aan het rondmeppen. Yvonne kan het heel zwart-wit plaatsen, maar dat is vooral om de discussie aan te zwengelen.

Vreemd dat je hem dan beter vindt in de discussie, terwijl je zelf wel grijs kan denken. Dat is juist wat yvonne bedoelt en brooklynzoo helemaal niet.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:23:40 #178
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_50605903
Muus, de mannen en vrouwen in het grijze gebied zijn in deze niet onderwerp van discussie, wel? Yvonne noemt namelijk ook enkel de mannen die écht als makke schaapjes achter de al dan niet lekkere kont van de vrouw aanlopen. Daarover kún je bijna alleen maar in zwart wit discussieren.
Je weet het niet...
pi_50606081
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:23 schreef BeF_Aviko het volgende:
Muus, de mannen en vrouwen in het grijze gebied zijn in deze niet onderwerp van discussie, wel? Yvonne noemt namelijk ook enkel de mannen die écht als makke schaapjes achter de al dan niet lekkere kont van de vrouw aanlopen. Daarover kún je bijna alleen maar in zwart wit discussieren.
En brooklynzoo noemt alleen de vrouwelijke makke schapen.

Wat is het verschil dan?
Oi!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:42:33 #180
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_50606401
Ze verschillen ook niet in het feit dat ze allebei zwart wit discussieren, maar wel dat brooklynzoo in ieder geval naar mijn mening méér argumenten heeft aangedragen dan Yvonne, die, wederom naar mijn mening, meer aan het bashen was dan daadwerkelijk meediscussieren (niet dat dat niet haar goed recht is, als PMS-Godin )

[edit]
En daarnaast, ik ben benieuwd hoe jij het zou aanpakken om deze discussie recht te trekken: de goede eigenschappen van de zwakke mannen aanhalen, of het beeld dat de vrouw van deze mannen heeft recht te trekken door dit beeld aan de kaak te stellen? (Wat dus op twee manieren mogelijk is)
Je weet het niet...
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:45:33 #181
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_50606501
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:30 schreef MUUS het volgende:

[..]

En brooklynzoo noemt alleen de vrouwelijke makke schapen.

Wat is het verschil dan?
Het geslacht...
pi_50606517
Ze basht niet en als je dat zo opvat, basht ze nog het meest de vrouwen die altijd maar anders willen dan ze hebben. .
Oi!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:50:19 #183
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_50606644
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:46 schreef MUUS het volgende:
Ze basht niet en als je dat zo opvat, basht ze nog het meest de vrouwen die altijd maar anders willen dan ze hebben. .
Dat zou je hier niet uit opmaken...
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:10 schreef yvonne het volgende:
Geef nou maar toe dat jullie watjes geworden zijn.
Je weet het niet...
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:18:41 #184
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_50607547
Ik heb het nooit begrepen.

Maar voor een macho moet ik nu dus naar het buitenland?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_50607622
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:18 schreef Sanne het volgende:
Maar voor een macho moet ik nu dus naar het buitenland?
Yep, Balkan.

Admin dinsdag 19 juni 2007 @ 11:47:37 #186
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50608556
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:50 schreef BeF_Aviko het volgende:

[..]

Dat zou je hier niet uit opmaken...
[..]
Is dat een bash?
En MUUS heeft het ( uiteraard) goed begrepen!
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

dinsdag 19 juni 2007 @ 12:46:58 #187
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_50610722
Dat is niet als bash bedoeld, meer om aan te geven dat ik me niet kan vinden in MUUS haar bevindingen. Daarnaast vind ik het in ieder geval uit de OP moeilijk te destilleren, aangezien je daar over de eigenschappen die je blijkbaar in een man wílt zien, ook niet bepaald positief schrijft (termen als 'meuk' en 'haffel' komen zelfs op mij als Brabander ook niet al te positief over)
Je weet het niet...
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:14:09 #188
136780 Nosh
hurpdurp
pi_50613692
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:46 schreef BeF_Aviko het volgende:
Dat is niet als bash bedoeld, meer om aan te geven dat ik me niet kan vinden in MUUS haar bevindingen. Daarnaast vind ik het in ieder geval uit de OP moeilijk te destilleren, aangezien je daar over de eigenschappen die je blijkbaar in een man wílt zien, ook niet bepaald positief schrijft (termen als 'meuk' en 'haffel' komen zelfs op mij als Brabander ook niet al te positief over)
Om af te sluiten met een concluderende 'nu hébben vrouwen wat ze willen, en neuken ze buiten de deur'.

Wat op z'n minst typisch te noemen is.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_50753817
heeej, een nieuwe variatie op Welke zaken vind je aantrekkelijk bij mannen/vrouwen? wat leuk
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:05:55 #190
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_50753826
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:14 schreef Nosh het volgende:

[..]

Om af te sluiten met een concluderende 'nu hébben vrouwen wat ze willen, en neuken ze buiten de deur'.

Wat op z'n minst typisch te noemen is.
Het hoogtepunt van emancipatie!
We zijn net kerels geworden!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Admin zaterdag 23 juni 2007 @ 11:17:42 #191
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50754755
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:46 schreef BeF_Aviko het volgende:
Een haffel sigaren moet je juist als Brabo wél kennen ( handvol) en meuk is gewoon trope, IKEA troep in deze, nergens een bash.
Als ik zou willen bashen zou ik zeggen dat alle Brabo's gewelddadig zijn, maar dát is zo'n FOK!klassieker, daar begin ik maar niet aan

pi_50754998
na jaren en jaren onderdrukking zijn we eindelijk op het punt bereikt dat we de kerels idd. hebben waar we ze willen hebben.

maar ik blijf me toch afvragen.... waarom blijven wij om ALLES zeuren en blijven we ondanks onze vooruitgang van elk klein foutje die (onze) kerels hebben een enorm groot punt van maken.

ik snap het niet

we hebben ons doel toch al bereikt?
r.e.d.h.e.a.d.
ready, erotic, desirable, horny, excellent, attractive, damn good
  zaterdag 23 juni 2007 @ 14:43:19 #193
161685 Astoreth
Too much heaven on their minds
pi_50759108
Gelukkig zijn er ook nog best echte mannen.
En echte vrouwen die dat waarderen.
Tell me what you think about your friends at the top
Now who d'you think besides yourself's the pick of the crop?
Buddha was he where it's at - is he where you are?
Could Mohammed move a mountain or was that just PR?
pi_50776244
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 14:43 schreef Astoreth het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog best echte mannen.
En echte vrouwen die dat waarderen.

windinblaastopic
  maandag 25 juni 2007 @ 07:52:30 #195
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_50809921
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:17 schreef yvonne het volgende:
Een haffel sigaren moet je juist als Brabo wél kennen ( handvol) en meuk is gewoon trope, IKEA troep in deze, nergens een bash.
Lieve Yvonne, ik kén de termen ook wel, maar ze komen niet bepaald positief over...
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:31 schreef smammela het volgende:
na jaren en jaren onderdrukking zijn we eindelijk op het punt bereikt dat we de kerels idd. hebben waar we ze willen hebben.

maar ik blijf me toch afvragen.... waarom blijven wij om ALLES zeuren en blijven we ondanks onze vooruitgang van elk klein foutje die (onze) kerels hebben een enorm groot punt van maken.

ik snap het niet

we hebben ons doel toch al bereikt?
Have you now? Ik zal zeker niet zeggen dat we weer terug moeten naar de oertijd/Middeleeuwen waar de vrouw als slavin wordt gezien die maar moet doen 'whatever her husband damn well pleases', want ik vind de relatie die ik op dit moment heb met mijn vriendin (wederzijds respect) i-de-aal! We begrijpen mekaar, we laten elkaar de ruimte, maar zij heeft tenminste nog haar eigen identiteit.

Anderzijds ben ik haar wel enigszins tegemoet gekomen in sommige dingen (minder achter de computer, gezellige dingen doen, GTST (laten) kijken) maar ook ik heb nog steeds mijn eigen dingetjes (Eend sleutelen, en jawel, ik speel nog steeds graag een spelletje)

Maar wát proberen jullie nu eigenlijk te bereiken met het 'omturnen' van de man? Vroeger was het inderdaad te lomp, de man vat de vrouw vast, doet z'n broek omlaag en haar rok omhoog en neemt het ervan en we mogen blij zijn dat we dáár vanaf zijn. Willen jullie nu dat wíj als mannen het huishouden gaan doen terwijl jullie het eten op tafel bij mekaar verdienen? Heeft dat zin? Is dat überhaupt verstandig om een man je dochter op te laten voeden?

Is het niet beter als we de hele maatschappij weer een jaartje of 15, 20 terugdraaien, naar toen er nog wél een duidelijke scheidslijn was tussen man en vrouw?
Je weet het niet...
pi_50810012
De man is de baas in huis, wat de vrouw zegt zal gebeuren .
Maar in ieder geval, kijk eens waar de vrouw nu staat tegenover vroeger.
We laten in onze huid snijden, liters vet weghalen, siliconen er bij insteken,
we zijn constant op dieet, we ontharen ons waar het maar kan.

Dan verdienen we het toch dat jij even meebeslist over de gordijntjes ?
Got cat ?
pi_50810035
quote:
Op maandag 25 juni 2007 07:52 schreef BeF_Aviko het volgende:

[..]

Lieve Yvonne, ik kén de termen ook wel, maar ze komen niet bepaald positief over...
[..]

Maar wát proberen jullie nu eigenlijk te bereiken met het 'omturnen' van de man? Vroeger was het inderdaad te lomp, de man vat de vrouw vast, doet z'n broek omlaag en haar rok omhoog en neemt het ervan en we mogen blij zijn dat we dáár vanaf zijn. Willen jullie nu dat wíj als mannen het huishouden gaan doen terwijl jullie het eten op tafel bij
De man moet dus de dochter niet meer opvoeden, maar verdwijnt stilaan uit het beeld.
Net zoals vele diertjes zich ongeslachtelijk voortplanten, our time will come
Got cat ?
  maandag 25 juni 2007 @ 08:29:11 #198
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_50810196
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:08 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
Maar in ieder geval, kijk eens waar de vrouw nu staat tegenover vroeger.
We laten in onze huid snijden, liters vet weghalen, siliconen er bij insteken,
we zijn constant op dieet, we ontharen ons waar het maar kan.

Dan verdienen we het toch dat jij even meebeslist over de gordijntjes ?
Moeten wij als mannen dan de schuld krijgen? Of de marketingafdelingen van de cosmeticabedrijven? Als je een beetje rondvraagt vinden de meeste mannen een Rubenstypeje helemaal niet storend, maar zitten de vrouwen onder elkaar te mekkeren dat ze zich te dik voelen.
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:10 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
De man moet dus de dochter niet meer opvoeden, maar verdwijnt stilaan uit het beeld.
En dan als de man uitgestorven is, niet komen mekkeren dat je zin in seks hebt hè?
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:31 schreef smammela het volgende:
waarom blijven wij om ALLES zeuren
Oh wacht, dat hoort zo...
Je weet het niet...
pi_50810387
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:10 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:

[..]

dan kun je ook niet meer van vrouwen spreken. Dus your time wont come.
pi_50814342
quote:
En dan als de man uitgestorven is, niet komen mekkeren dat je zin in seks hebt hè?
zolang ze batterijen verkopen zal dat geen probleem zijn
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')