Inderdaad, het is, voor mijn gevoel , zo geforceerd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:56 schreef STING het volgende:
[..]
, erop los gaan daten heeft voor mij iets onnatuurlijks.
Vind het niet echt een ramp maar ga ook niet meer argeloos zitten wachten totdat "de juiste" langs komt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:56 schreef STING het volgende:
[..]
Tsja, de vraag is, zijn er dan kennelijk meer singles die het single zijn beu zijn,
ipv de singles die het totaal geen ramp vinden en wel zien wat er op hun weg komt
Ik kies voor het laatste in ieder geval, erop los gaan daten heeft voor mij iets onnatuurlijks.
Kraam niets uit, oke sommige dingen zijn niet slim en soms is het verkeerde interpretatiequote:Op donderdag 28 juni 2007 21:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nu begin ik me echt af te vragen wat je dan allemaal uitkraamt![]()
Oh, dan date ik elke dag. Maar serieus, ik zou niet eens weten hoe ik een date zou moeten regelen en vooral met wie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef STING het volgende:
[..]
Naar de supermarkt gaan en bier kopen, mag je ook best een date noemen hoor
wat is er geforceerd aan een leuke tijd hebben?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Inderdaad, het is, voor mijn gevoel , zo geforceerd.
Vind je Frans een beetje een sexy taal met Brussel op komst of spreken ze daar alleen nog maar Engels nu alle EU ambtenaren daar zitten?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hij mag best weten dat ik hem leuk vind. Denk ik. Maar ik vraag me wel af waarom het allemaal zo lang moet duren. En waarom ik zoveel aan hem denk. Geen vlinders trouwens. Ik denk ook steeds aan relatie-dingen als ik aan hem denk. Je weet wel, samen op het strand, samen uit eten, samen op vakantie. Dus enige voorzichtigheid lijkt me wel handig want voor ik het weet ben ik helemaal hoteldebotel.
Tuurlijk, is het ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vind het niet echt een ramp maar ga ook niet meer argeloos zitten wachten totdat "de juiste" langs komt.
En het is ook gewoon leuk om verschillende vrouwen te ontmoeten.
[..]
het botte boer syndroom?quote:Kraam niets uit, oke sommige dingen zijn niet slim en soms is het verkeerde interpretatie![]()
Dit is ook mijn instelling op het moment.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vind het niet echt een ramp maar ga ook niet meer argeloos zitten wachten totdat "de juiste" langs komt.
En het is ook gewoon leuk om verschillende vrouwen te ontmoeten.
Frans, helaas.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:12 schreef Heldopsokken het volgende:
met Brussel op komst of spreken ze daar alleen nog maar Engels nu alle EU ambtenaren daar zitten
Tja, je hebt mensen die na een MSN gesprekje al op date gaan. Als het nu geweldig klikt dan begrijp ik dat nog wel, maar ik wacht liever eventjes af. Dat heeft er tot nu toe in geresulteerd dat ik nog altijd een vorm van contact heb met m'n dates.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:14 schreef STING het volgende:
Maar je hebt bij wijze van spreken van die mensen die elke week het liefst 3 verschillende dates hebben,
dan vind ik het niet meer echt 'spontaan', maar zoals eerder gezegd een beetje geforceerd.
Beetje de kat uit de boom kijken dus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:22 schreef Nairua het volgende:
[..]
Tja, je hebt mensen die na een MSN gesprekje al op date gaan. Als het nu geweldig klikt dan begrijp ik dat nog wel, maar ik wacht liever eventjes af. Dat heeft er tot nu toe in geresulteerd dat ik nog altijd een vorm van contact heb met m'n dates.
ik heb ooit eens een half jaar gewacht maar dat ga ik echt niet meer doenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:22 schreef Nairua het volgende:
[..]
Tja, je hebt mensen die na een MSN gesprekje al op date gaan. Als het nu geweldig klikt dan begrijp ik dat nog wel, maar ik wacht liever eventjes af. Dat heeft er tot nu toe in geresulteerd dat ik nog altijd een vorm van contact heb met m'n dates.
en dan nog als het kllikt, moet de chemie er zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:30 schreef Cuegirllie het volgende:
als t klikt met iemand.. en de optie zit erin om af te spreken, waarom niet. Als t dan klikt is t mooi en wie weet wat er dan uitkomt. En klikt t niet, dan weet je dat tenminste gelijk.
Ik vind Frans een supersexy taal! Eigenlijk is het voor mijn ontwikkeling het beste als ik een Franstalige man/vrouw tegenkom. Liefst eentje die al klaar is met studeren, bij voorkeur ontmoeten na ongeveer een jaar of twee van mijn studie. Dan heb ik Brussel in mijn uppie ontdekt, heb ik lekker kunnen doen wat ik wil, dan pas ben ik echt lang single geweest en dan ben je in de relatie al wel zover dat je kunt gaan samenwonen na het studeren. Maar goed, liefde valt niet te plannen. Als ik de ware nu (alweer) tegenkom, dan zou ik wel zeer voorzichtig zijn. Het is echt niet gunstig om nu verliefd te worden op een Hollander, want dan maak ik die 4 jaar niet vol. En ik ga eigenlijk om niet meer terug te keren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:12 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Vind je Frans een beetje een sexy taal met Brussel op komst of spreken ze daar alleen nog maar Engels nu alle EU ambtenaren daar zitten?
Of nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
dan hou je altijd nog de vriendschap over
quote:Maar dat is beter dan weken met elkaar op de msn zitten en elkaar miss wel helemaal op te geilen om er daarna achter te komen dat t helemaal niks is. En nog erger is als er voor de 1 wel een aantrekkingskracht is en voor de ander niet. Hoe eerder je t weet, hoe beter
Jah, dat is erg gevaarlijk.. Dan maar een cam kopen hequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:36 schreef STING het volgende:
[..]
ja, de 'gevaren' van iemand daten die je alleen van internet. hij/zij leek toch anders op die foto.......![]()
Als ik iets sexy vind zijn het latina's die Engels spreken :quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah, dat is erg gevaarlijk.. Dan maar een cam kopen he![]()
@woopsydaisy.. ja vind je frans een supersexy taal?? Dat snap ik dus echt niet. Maarja ik ben ook 1 van de weinigen ben ik achtergekomen haha.
Volgens mij weet je, als je gaat daten , nog helemaal niet of je een leuke tijd zal hebben. Dat weet je achteraf toch pas.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat is er geforceerd aan een leuke tijd hebben?
Half jaar lijkt me weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:27 schreef Miss_S het volgende:
ik heb ooit eens een half jaar gewacht maar dat ga ik echt niet meer doen
tenminste niet als ik echt geinteresseerd ben in die persoon
Franse vrouwen die engels pratenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:51 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Als ik iets sexy vind zijn het latina's die Engels spreken :
Penelope Cruz in Vanilla Sky![]()
daar heb je weer gelijk inquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij weet je, als je gaat daten , nog helemaal niet of je een leuke tijd zal hebben. Dat weet je achteraf toch pas.
gemurmel en gekreun in het italiaans, spaans of protugees.. geen ervaring mee, maar tochquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:51 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
ach ik was jong en verliefd (dacht ik)quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:58 schreef Nairua het volgende:
[..]
Half jaar lijkt me weer het andere uiterste..
Of jij hebt overwegend positieve ervaringen, dat kan ook.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
daar heb je weer gelijk in
maar dat is toch wel mijn idee van een date maar kan inderdaad tegen vallen
Niet vooraf de poort dichtgooienquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
comedy central? is dat een zender?
ik ga trouwens op vakantie naar een soort semi jongeren dingdenk dat ik daarna ook nog wel single ben
Omdat het een stel sletten zijn als ze vragen of je wilt neuken.quote:
of mooie doch zeer bescheiden dames met een zachte belgische stem .. *zwijmel*quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:51 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ik snap ook niet echt de bedoeling van dit topic.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:12 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
Ik heb geen zin meer om hier mee te posten
alles is schijnbaar toch offtopic tenzij over WD
Niet bepaald. Enkelen hier nemen het hele Singles-ding héél, héél (héééél) serieus, en kunnen dus ook op meer date-ervaring rekenen. Neemt niet weg dat iedereen vrij staat om met ervaringen en vragen te komen, daarvoor is dit topic bedoeld.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar kan wel even verfrissend zijn een tijdjequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Inderdaad, het is, voor mijn gevoel , zo geforceerd.
Heulmaal mee eens.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik loop alleen niet zo te koop, zouden meer mensen moeten doen
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Niet bepaald. Enkelen hier nemen het hele Singles-ding héél, héél (héééél) serieus, en kunnen dus ook op meer date-ervaring rekenen. Neemt niet weg dat iedereen vrij staat om met ervaringen en vragen te komen, daarvoor is dit topic bedoeld.
Beginnen over de geneugten die Comedy Central biedt is alleen het andere uiterste.
Daarvoor bestaat de SC-reeks. En MSN. En..enfin.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[R&P FB] Zon, zee, zeur.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:43 schreef winterapfel het volgende:
[..]
er is zo te zien genoeg behoefte voor een SC voor singles onder elkaar... jammer dat dat blijkbaar niet mag
msn iemand? zie m'n profile![]()
haha ik bedoelde t niet zo persoonlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Ik post alweer een week op normale manier mee, hoor. Maar vorige week vond ik mezelf ook irritant. En dat ik hier mijn ervaringen deel, tja.. Ik doe er mijn voordeel mee want door het te delen met anderen, leer ik er ook heel veel van. En een ander kan dan ook leren van de idiote dingen die ik soms uithaal.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |