abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50980823
Ik zoek een single party
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50980845
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:51 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Als ik iets sexy vind zijn het latina's die Engels spreken :

Penelope Cruz in Vanilla Sky
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
of mooie doch zeer bescheiden dames met een zachte belgische stem .. *zwijmel*
Zeg nee tegen thee
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UGtKGX8B9hU&eurl=http%3A%2F%2Fwww.flabber.nl%2Flinkdump%2Fanimatie%2Ffransen-en-koffie-dat-gaat-niet-goed-2511&feature=player_embedded[/youtube]
pi_50980920
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 19:50 schreef jd1982 het volgende:
Ik zoek een single party
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ga naar je lokale dansschuur?
pi_50980968
of zet muziek op .. ga dansen in je eentje ..

een party met een single .. logisch toch .
Zeg nee tegen thee
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UGtKGX8B9hU&eurl=http%3A%2F%2Fwww.flabber.nl%2Flinkdump%2Fanimatie%2Ffransen-en-koffie-dat-gaat-niet-goed-2511&feature=player_embedded[/youtube]
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:11:38 #185
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_50981586
Ohja, deze reeks bestond ook nog!

Ontopic: Singles parties ben ik een keertje naar toe geweest in Bob's Saloon. Alle tandjes, wat was dat een triest "hoi, ik ben hier alleen maar voor het feest en niet voor de mensen"-publiek zeg
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 00:34:49 #186
136780 Nosh
hurpdurp
pi_50989586
Kleine lading aan slowchat verwijderd. Alweer.

Gelieve deze reeks on-topic te houden, verhalen over Dr. House, wiskunde en je fysieke toestand passen daar niet tussen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_50991786
Ik heb geen zin meer om hier mee te posten
alles is schijnbaar toch offtopic tenzij over WD
  zaterdag 30 juni 2007 @ 02:16:14 #188
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_50991837
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 02:12 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
Ik snap ook niet echt de bedoeling van dit topic.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zaterdag 30 juni 2007 @ 02:34:49 #189
136780 Nosh
hurpdurp
pi_50992122
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 02:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Niet bepaald. Enkelen hier nemen het hele Singles-ding héél, héél (héééél) serieus, en kunnen dus ook op meer date-ervaring rekenen. Neemt niet weg dat iedereen vrij staat om met ervaringen en vragen te komen, daarvoor is dit topic bedoeld.

Beginnen over de geneugten die Comedy Central biedt is alleen het andere uiterste.
Daarvoor bestaat de SC-reeks. En MSN. En..enfin.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_50992215
ik illustreer mijn single leven rijkelijk met voorbeelden
er gaat niemand toch dood van omg

wie zegt dat ik niet net zoveel date ervaring heb
ik loop alleen niet zo te koop, zouden meer mensen moeten doen
pi_50993841
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:03 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Inderdaad, het is, voor mijn gevoel , zo geforceerd.
Maar kan wel even verfrissend zijn een tijdje
Assumption is the mother of all fuck-ups.....
pi_50997123
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 02:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik loop alleen niet zo te koop, zouden meer mensen moeten doen
Heulmaal mee eens.
Zeg nee tegen thee
pi_50997208
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 02:34 schreef Nosh het volgende:

[..]

Niet bepaald. Enkelen hier nemen het hele Singles-ding héél, héél (héééél) serieus, en kunnen dus ook op meer date-ervaring rekenen. Neemt niet weg dat iedereen vrij staat om met ervaringen en vragen te komen, daarvoor is dit topic bedoeld.

Beginnen over de geneugten die Comedy Central biedt is alleen het andere uiterste.
Daarvoor bestaat de SC-reeks. En MSN. En..enfin.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
er is zo te zien genoeg behoefte voor een SC voor singles onder elkaar... jammer dat dat blijkbaar niet mag

msn iemand?

[ Bericht 6% gewijzigd door winterapfel op 30-06-2007 12:51:08 ]
pi_50997348
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 02:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik post alweer een week op normale manier mee, hoor. Maar vorige week vond ik mezelf ook irritant. En dat ik hier mijn ervaringen deel, tja.. Ik doe er mijn voordeel mee want door het te delen met anderen, leer ik er ook heel veel van. En een ander kan dan ook leren van de idiote dingen die ik soms uithaal.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:54:55 #195
136780 Nosh
hurpdurp
pi_50997547
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:43 schreef winterapfel het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
er is zo te zien genoeg behoefte voor een SC voor singles onder elkaar... jammer dat dat blijkbaar niet mag

msn iemand? zie m'n profile
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
[R&P FB] Zon, zee, zeur.

Daar verder. Game on.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_50997633
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik post alweer een week op normale manier mee, hoor. Maar vorige week vond ik mezelf ook irritant. En dat ik hier mijn ervaringen deel, tja.. Ik doe er mijn voordeel mee want door het te delen met anderen, leer ik er ook heel veel van. En een ander kan dan ook leren van de idiote dingen die ik soms uithaal.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
haha ik bedoelde t niet zo persoonlijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

maar tis wel goed als je 400 posts over t zelfde zegt
maar als je dan 1x zegt dat je t zo saai hebt en zonder vriendje niet
en dat je een date zou hebben maar niet doorging is t opeens offtopic

nou het zal allemaal wel
raar topic
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50998036
Ik vind het sowieso te suf dat op dit forum ijverige mods threads wijzigen terwijl er geen klachten van users (of gebagger dat aanleiding kan geven tot klachten) zijn geweest. Maar dat zal wel te maken hebben met een andere kijk op wat een internetforum behoort te zijn.

On topic nu:
Status update: nog steeds single. Wel een feestje vanavond,dus wellicht morgen spannende verhalen.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_50998991
Dit wordt een boring weekend. Ik krijg weer even mee dat ik verhuisd ben en hier nog niet zo gek veel mensen ken. Dat was de afgelopen weken anders. Een vriendinnetje zou best leuk wezen nu.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:45:42 #199
101353 mrbox
Miep miep
pi_50999118
Hier wat mindere week
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Moet iets minder afstandelijk worden denk ik ....
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:47:56 #200
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_50999194
Vanavond weer uit.. eens kijken wat we tegen gaan komen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zaterdag 30 juni 2007 @ 14:33:34 #201
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_51000409
Ja hoi!

Ik kom me even afmelden hier.

Doei!

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
KuikenGuppy
  zaterdag 30 juni 2007 @ 14:57:08 #202
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51000977
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:07:53 #203
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_51001265
Bleeeh, ik erger me dood. Ik heb een meisje gesmst of ze misschien met me naar de bios wilde. Echt een leuke meid enzo, ik voel wel wat voor d'r... Ik heb haar donderdag om 11 uur gesmst. Ze zou vandaag op vakantie gaan.

Ik heb dus echt 0,0 reactie. Is het nou zoveel moeite om 'nee' te zeggen?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"The meaning of life is 'bucket'."
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:11:30 #204
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51001371
dat snap ik ook nooit.. reactie geven is t minste wat je kan doen en t kost ook geen tijd.
Of er moet toch echt toevallig iets zijn gebeurd waardoor t niet mogelijk is... bv accu leeg, geen oplader, of gewoon kwijt of wat dan ook. Maarja die kans is natuurlijk erg klein.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:18:19 #205
179239 Poekel
pi_51001535
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:11 schreef Cuegirllie het volgende:
dat snap ik ook nooit.. reactie geven is t minste wat je kan doen en t kost ook geen tijd.
Of er moet toch echt toevallig iets zijn gebeurd waardoor t niet mogelijk is... bv accu leeg, geen oplader, of gewoon kwijt of wat dan ook. Maarja die kans is natuurlijk erg klein.
Ja, vooral omdat ze op vakantie gaat. Dan is hetgene wat je toch echt meeneemt je telefoon...
pi_51001608
tsk. belachelijk.
pi_51001611
ehm.. als het een irritante stalker is sms ik niet terug
van die mensen die op msn/sms je bedelven onder berichtjes
zie je ze in t echt negeren ze je
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
?
en dan toch heel verliefd zijn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
DIE
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_51002521
Haha, ik ga juist irritant doen als ze niet reageren (slechte eigenschap
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
), snap dat ook nooit alsof negeren helpt, zeg dan gewoon nee... is het klaar, nu denk je na een week ofzo, hmmm miss is ze gewoon vergeten te smsen ofzo, stuur je weer iets... terwijl het kansloze missie is.

Ben trouwens niet toe aan een relatie, maar wel aan een scharrel, hoeft niet eens zo ver te gaan, gewoon een 'projectje' haha, iemand om af en toe te smsen, of leuk te vinden, heb nu echt 0,0 op het oog, heeel saai...
  zaterdag 30 juni 2007 @ 16:08:42 #209
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51002798
Van dat soort projectjes kunnen leuk zijn. Ik had er eentje, alleen dat is sinds gister afgelopen volgens mij.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Achja weer opzoek naar iets anders. En me inhouden om niet alsnog smsjes te sturen snachts haha..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 30 juni 2007 @ 16:12:38 #210
179239 Poekel
pi_51002889
Ik heb maar 1 smsje gestuurd hoor. Ben niet zo'n stalkerig type.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop