Voor ons niet, maar die jongens schrikken daar vanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waarom zou ik geen jongens aanspreken
alsof dat iets moeilijks is
ow?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:58 schreef Lips het volgende:
[..]
Voor ons niet, maar die jongens schrikken daar van
Dan moet je maar je tanden poetsenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:58 schreef Lips het volgende:
[..]
lolquote:
Dan zit je hier goed, dit is met zonder vriendjequote:
Ghehe... maar ik zie nooit een meisje waarvan ik denk, die zou ik wel willen aanspreken, heb ik gewoon nooit, maar als een meisje mij aanspreekt heeft ze ineens al 10 punten te pakken, werkt heel raar bij mij...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef Garisson72 het volgende:
zet je er overheen jd1982! kun je lachen!
Dan moet je naar een omgeving gaan met leukere meisjes.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:28 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Ghehe... maar ik zie nooit een meisje waarvan ik denk, die zou ik wel willen aanspreken, heb ik gewoon nooit, maar als een meisje mij aanspreekt heeft ze ineens al 10 punten te pakken, werkt heel raar bij mij...
Ook weer wat updates aan mn vrijgezellen-crib, zie onderschrift...
is mij 1x overkomen, maar volgens mij dacht ze dat ik ouder was dus is op niets uitgelopen helaasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:48 schreef jd1982 het volgende:
Ik ben tot nu toe ook altijd nog aangesproken, nooit andersom, durf ik niet
Pff, met die instelling zou ik als man niet eens meer op je af willen komen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik spreek geen jongens meer aan. Ze komen maar naar mij toe als ze écht interesse hebben en anders mogen ze opdonderen.
Wat is voor jou echte interesse?? Is echte interesse dat ze willen weten of er die avond nog gescoord wordt of is echte interesse dat ze willen weten hoe jij denkt over de oorlog in het midden-oosten en wat je toekomstdromen zijn (en natuurlijk de meisjesnaam van je moeder en je favoriete kleur wc papier)?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Het ontbreekt 'm dan ook vrijwel altijd aan de échte interesse. Ik noem het pure zelfbescherming.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik spreek geen jongens meer aan. Ze komen maar naar mij toe als ze écht interesse hebben en anders mogen ze opdonderen.
Ah ja, dat dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:04 schreef Lips het volgende:
[..]
Wat is voor jou echte interesse?? Is echte interesse dat ze willen weten of er die avond nog gescoord wordt of is echte interesse dat ze willen weten hoe jij denkt over de oorlog in het midden-oosten en wat je toekomstdromen zijn (en natuurlijk de meisjesnaam van je moeder en je favoriete kleur wc papier)?
Allereerst mogen ze wel eens naar mijn naam vragen in plaats van me 'lekker ding' of 'lekker wijf' te noemen. Ten tweede mogen ze niet aan me zitten, ik ben écht niet te beroerd om zelf dat initiatief te nemen als ik iemand leuk genoeg vind. Ten derde mogen ze best vragen naar mijn hobby's, werk, familie, karakter, vriendengroep en noem maar op. Ten vierde: vertel ook wat over jezelf, laat me maar gewoon weten wat je belangrijk vind in het leven en wat je zelf doet. Vertel er dan ook bij hoelang je vrijgezel bent. En als laatste: als je mij dan toch wil zoenen (wie weet denk je wel 'leuk koppie maar geen inhoud'), zorg dan dat je mínstens een uur met me gekletst en eventueel gedanst hebt. Vervolgens kus je mij op mijn mond, ga niet gelijk proberen te tongworstelen maar wacht mijn reactie even af. Als ik naar je lach, zit het goed. Daarna fiets je met mij en mijn vriendinnen mee en zet je me netjes thuis af. Zoals het hoort. Maar een beetje moeite doen zonder al te horkerig te worden, dat lijkt me niet teveel gevraagd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:04 schreef Lips het volgende:
[..]
Wat is voor jou echte interesse?? Is echte interesse dat ze willen weten of er die avond nog gescoord wordt of is echte interesse dat ze willen weten hoe jij denkt over de oorlog in het midden-oosten en wat je toekomstdromen zijn (en natuurlijk de meisjesnaam van je moeder en je favoriete kleur wc papier)?
Maar dat jij een jongen leuk vindt gaat toch ook puur op uiterlijk?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Als ik een jongen leuk vind, dan zou ik het zo aanpakken in ieder geval.
Generaliserend, met je 'jongens'.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:58 schreef Lips het volgende:
[..]
Dan is iemand wat mij betreft waarschijnlijk het zoenen niet eens waard, als je je na 5 minuten al verveelt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:19 schreef Lips het volgende:
[..]
Maar dat jij een jongen leuk vindt gaat toch ook puur op uiterlijk?
Ik moet zeggen dat ik niet geloof dat je de ware tegen gaat komen in de kroeg, met als gevolg dat ik niet zo veeleisend ben qua 'kroegcontacten'.
Van de benaming 'lekker wijf' knap ik ook wel af, maar ik word er doodmoe van als het een uur moet duren voordat ze me gewoon zoenen. Geloof me, als ik na 5 minuten nog naast je sta en nog niet met m'n ogen rol hoef je geen 55 min meer te wachten. Op stap ben ik om te flirten en om de nodige alcohol te nuttigen.
ehm, dus.... zo klink ik wel als een enorme slet...
Zou er nog eens bij moeten komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb nog nooit een jongen zien schrikken hoor toen ik begon te praten
Daar denken we dus hetzelfde overquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dan is iemand wat mij betreft waarschijnlijk het zoenen niet eens waard, als je je na 5 minuten al verveelt.
Als ik al niet meer mag genaraliseren......quote:
Kom maar met een onderwerp! Proberen wij er asap weer gedoe van te makenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:45 schreef mrbox het volgende:
Jemig wat een gedoe met dat zoenen en tijd enzo...
Geen interessanter onderwerp ?
Dat ik eisen begin te stellen, komt alleen maar door een paar negatieve ervaringen. Bovendien, de ervaring leert ook dat de heren die het op die manier aanpakken mij écht veel leuker vinden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:45 schreef mrbox het volgende:
Jemig wat een gedoe met dat zoenen en tijd enzo...
Geen interessanter onderwerp ?
Ik ben in zo'n moment in elk geval wel overrompeld.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:37 schreef Lips het volgende:
[..]
Als ik al niet meer mag genaraliseren......![]()
Nee, amateur.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:37 schreef Lips het volgende:
[..]
Als ik al niet meer mag genaraliseren......![]()
Als je de reacties zo leest, moet er altijd direct gezoend worden enzo...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:18 schreef jd1982 het volgende:
Ik vind het probleem altijd met in de kroeg iemand aanspreken, dat ze er direct vanuit gaan dat je ff wil zoenen of sex wil ofzo, terwijl ik liever iemands telefoon nummer wil of mail adres en beter wil leren kennen...
Onderwerp: afknappers (maak daar maar eens gedoe van)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:45 schreef Lips het volgende:
[..]
Kom maar met een onderwerp! Proberen wij er asap weer gedoe van te maken
Gelukkig ben jij hier de professionalquote:
Dat gaat toch wel in combinatie?? Mijn ervaring is dat mensen in de kroeg op je afstappen (of dat je zelf dus op iemand afstapt) omdat er een bepaalde lichamelijke aantrekking is. Je stapt niet op iemand af omdat je verwacht dat ie zo'n geweldig karakter heeft dat de verpakking er niet toe doet. Dus dus eerste impuls is lichamelijk (= lust). Als het dan wel klikt (lees: je gooit je gekregen biertje niet in een plant om zo snel mogelijk weg te kunnen) en je blijkt ook nog een gesprek met elkaar te kunnen voeren dan wissel je telefoonnummers uit om later die week nog eens af te spreken!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:18 schreef jd1982 het volgende:
Ik vind het probleem altijd met in de kroeg iemand aanspreken, dat ze er direct vanuit gaan dat je ff wil zoenen of sex wil ofzo, terwijl ik liever iemands telefoon nummer wil of mail adres en beter wil leren kennen...
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Onderwerp: afknappers (maak daar maar eens gedoe van)
Ik heb echt hekel aan rokende vrouwen![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Onderwerp: afknappers (maak daar maar eens gedoe van)
Ik heb echt hekel aan rokende vrouwen![]()
![]()
![]()
Na lang wikken en wegen toch maar een post van mij hier omdat mijn probleem zo mooi aansluit op jouw post, toen ik vroeger een jonge god zonder controle over zijn hormonen was lukte het scoren van one night stands nog wel. Maar nu ik dat zat ben en iets vasters zoek gaat het compleet mis. Als ik eenmaal contact met meisjes leg krijg ik hun nummer ook wel als ik er om vraag maar daarna breekt de volledige pleuris uit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:38 schreef Lips het volgende:
Als het dan wel klikt (lees: je gooit je gekregen biertje niet in een plant om zo snel mogelijk weg te kunnen) en je blijkt ook nog een gesprek met elkaar te kunnen voeren dan wissel je telefoonnummers uit om later die week nog eens af te spreken!
Zoals ook eerder al werd aangegeven, de kroeg is niet echt ideaal om relatiemateriaal op te doen. Het enige waar je (en die dames dus ook) over kunnen oordelen is het uiterlijk, en dat dan ook nog onder benevelde omstandigheden. Hoe je ook over komt, als je er zo op gefocust bent tijdens dat avondje uitgaan kan ik me niet voorstellen dat het gezellig wordt voor je.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef Luftwaffles het volgende:
...
Nou, ik zal ook nooit een versierpoging wagen in de kroeg of disco. De meisjes waar ik over spreek ontmoet ik op huisfeesten e.d of via via. In de kroeg of disco laat ik vrouwen compleet links liggen en ben ik bezig met pogingen ondernemen tot dansen en bier drinkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zoals ook eerder al werd aangegeven, de kroeg is niet echt ideaal om relatiemateriaal op te doen. Het enige waar je (en die dames dus ook) over kunnen oordelen is het uiterlijk, en dat dan ook nog onder benevelde omstandigheden. Hoe je ook over komt, als je er zo op gefocust bent tijdens dat avondje uitgaan kan ik me niet voorstellen dat het gezellig wordt voor je.
De meeste relaties schijnen overigens te ontstaan via werk, school, vrienden van vrienden, enz. en niet zozeer in de kroeg.
We zouden nog een keer naar de bios gaanquote:
Ah oke,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:35 schreef Luftwaffles het volgende:
[..]
Nou, ik zal ook nooit een versierpoging wagen in de kroeg of disco. De meisjes waar ik over spreek ontmoet ik op huisfeesten e.d of via via. In de kroeg of disco laat ik vrouwen compleet links liggen en ben ik bezig met pogingen ondernemen tot dansen en bier drinken![]()
Ik kom al 13 jaar non-stop in kroegen en het aantal interessante personen wat ik daar tegen ben gekomen is ook op 1 vinger te tellen ongeveer.quote:
ligt ook aan watvoor koregen kijk de ACU ofzo neequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom al 13 jaar non-stop in kroegen en het aantal interessante personen wat ik daar tegen ben gekomen is ook op 1 vinger te tellen ongeveer.. Dus relatietechnisch zet dat ook geen zoden aan de dijk.
Daar ben ik ook nog maar 4x geweest of zo hoor, ik ging altijd naar heel beschaafde tenten toe trouwens, van mijn 7 bezette vrienden hebben 5 hun vriendin in dezelfde kroeg (waar ik ook altijd heen ging) ontmoet. Het kan dus wel. Alleen niet voor mij blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ligt ook aan watvoor koregen kijk de ACU ofzo nee
Hoe dan ook, die overdadige nonchalance kwam erg simplistisch over.quote:
Tot nu toe een keer of 5, 6. Nog niet genoeg om wanhopig van te worden, maar wel genoeg om me af te vragen of ik iets verkeerds doequote:
So truequote:Op woensdag 27 juni 2007 10:24 schreef Garisson72 het volgende:
WOMAN'S POEM
Before I lay me down to sleep,
I pray for a man, who's not a creep,
One who's handsome, smart and strong.
One who loves to listen long,
One who thinks before he speaks,
One who'll call, not wait for weeks.
I pray he's gainfully employed,
When I spend his cash, won't be annoyed.
Pulls out my chair and opens my door,
Massages my back and begs to do more.
Oh! Send me a man who'll make love to my mind,
Knows what to answer to "how big is my behind?"
I pray that this man will love me to no end,
And always be my very best friend.
MAN'S POEM
I pray for a deaf-mute nymphomaniac with huge boobs who owns a liquor
store and a golf course. This doesn't rhyme and I don't care.
Niet echt een uitdaging ofwel !?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mister x heeft weer terug gesmst whaha
ik zou evt. kunnen afspreken
maarrrr.... ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mister x heeft weer terug gesmst whaha
ik zou evt. kunnen afspreken
Owkeey, lijkt me dan gewoon afspreken he. Maar sms niet te snelquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja ik had t niet echt verwacht zeg maar
Leeftijd is altijd wel handig om te weten ja...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
haha.. ik weet trouwens niet of ie echt wat voor mij is en hoe oud ie is
Strax issie 54quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
haha.. ik weet trouwens niet of ie echt wat voor mij is en hoe oud ie is
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef Miss_S het volgende:
alle regeltjes zijn stom
geen wonder dat er zoveel singles zijn
quote:
Helaas is hard-to-get voor sommigen onweerstaanbaarquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
, en dat slaat dus werkelijk nergens op he. Gewoon antwoorden of iets sturen op het moment dat jij dat wil.
Je hebt wel of geen intresse, zo eenvoudig is het. Als je dus moeilijk wil doen met dit soort puber regeltjes donder je maar op.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:24 schreef STING het volgende:
[..]
Helaas is hard-to-get voor sommigen onweerstaanbaar
Als het spel te gemakkelijk gaat, is dat voor sommigen een afknapper
Gotta love the game
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je hebt wel of geen intresse, zo eenvoudig is het. Als je dus moeilijk wil doen met dit soort puber regeltjes donder je maar op.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
is iedereen deuad of zo
meld zich vanuit zijn grafquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
is iedereen deuad of zo
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:24 schreef Garisson72 het volgende:
WOMAN'S POEM
Before I lay me down to sleep,
I pray for a man, who's not a creep,
One who's handsome, smart and strong.
One who loves to listen long,
One who thinks before he speaks,
One who'll call, not wait for weeks.
I pray he's gainfully employed,
When I spend his cash, won't be annoyed.
Pulls out my chair and opens my door,
Massages my back and begs to do more.
Oh! Send me a man who'll make love to my mind,
Knows what to answer to "how big is my behind?"
I pray that this man will love me to no end,
And always be my very best friend.
MAN'S POEM
I pray for a deaf-mute nymphomaniac with huge boobs who owns a liquor
store and a golf course. This doesn't rhyme and I don't care.
ben nu 3 weken single. goed genoeg onderwerp?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:50 schreef winterapfel het volgende:
[..]
gezocht: nieuw onderwerp voor in het singles topic waar we het van c_c wel over mogen hebben, ondewwerp kan afkomstig zijn van bijvoorbeeld een nieuwe single of een single met nieuwe inzichten....
Lips gaat ook naar Concert @ Sea!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:46 schreef Minkeltje het volgende:
Uitgaan, damn,,, donderdagavond naar Den Haag voor een NatRes infoavond, vrijdagavond uitzuipen in Utrecht, zaterdag naar Concert at Sea... Denk dat ik zondag niet verder kom dan slapen, slapen en nog eens slapen
Lijkt me logisch, hij heeft geen zin om iets met je te beginnen als je toch ver weg gaat. Dus houd ie zich in.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hmmm, die gast waar ik een tijdje niets van hoorde laatst gesproken op MSN. Nou weet ik helemaal niet meer wat ik ervan moet denken. Krijg wel een huilsmiley als ik zeg dat ik misschien niet terugkom en hij vroeg wel wat ik zou doen als ik voor mijn vertrek verliefd zou worden.. Verder neutraal gebabbeld en gelachen. Geen afspraken gemaakt enzo. De meeste mannen zijn zo doorzichtig maar ik krijg echt geen hoogte van hem.
Maar dan zou hij ook lekker zijn best kunnen doen to get in my pants en aan het eind van de zomer toedeloe zeggen. Oh wacht: hij gaat vast nog wel op vakantie.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:17 schreef ra het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, hij heeft geen zin om iets met je te beginnen als je toch ver weg gaat. Dus houd ie zich in.
Dat moet je even nader toelichten. Anders kunnen wij natuurlijk niet zeggen of dat telt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:27 schreef shifto het volgende:
Half single, telt dat?
welke helft?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:27 schreef shifto het volgende:
Half single, telt dat?
Maar misschien kom je een keer over alsof jij dat niet zo snel zal laten gebeurenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Maar dan zou hij ook lekker zijn best kunnen doen to get in my pants en aan het eind van de zomer toedeloe zeggen. Oh wacht: hij gaat vast nog wel op vakantie.
Ja, al is het alleen al voor een nieuwe aflevering in de WD soap.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Laat dit nou net de eerste gast zijn voor wie ik hard to get speelde. Tenminste, normaal reageer ik vlotter op sms-jes en laat ik veel eerder merken dat ik iemand leuk vind. Zal ik vragen of hij een keer meegaat lunchen?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:31 schreef shifto het volgende:
Nouja, ik en een meisje doen een hoop als een stelletje.
Meer dan alleen vriendschap en/of fuckbuddy, maar minder dan relatie.
Ah, is dat ook de reden dat je hem eerst voor een lunch wil uitnodigen? Je wil niet overkomen alsof je hem heel leuk vindt. Grappig, van jou had ik dit verhaal over niet durven inderdaad niet verwacht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik durf niet zo goed eigenlijk. Gek, normaal ben ik echt niet bang om een blauwtje te lopen. Ten eerste omdat mij dat zelden overkomt, ten tweede omdat ik hem toch wel behoorlijk leuk vind.
quote:
Ik denk dat hij het wel leuk vindtquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik durf niet zo goed eigenlijk. Gek, normaal ben ik echt niet bang om een blauwtje te lopen. Ten eerste omdat mij dat zelden overkomt, ten tweede omdat ik hem toch wel behoorlijk leuk vind.
Neuh, dat is single. Wel oppassen als je iemand anders krijgt kan ze zich 'verraden' voelen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:31 schreef shifto het volgende:
dequote:Op woensdag 27 juni 2007 21:31 schreef shifto het volgende:
Hij wordt telkens wakker... Zoooooooooo irrtant!quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
degeeft aan dat je eigenlijk niet helemaal enthousiast bent over deze situatie, lijkt het?
wat staat er nog in de weg om er vol voor te gaan dan?
Zijquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
degeeft aan dat je eigenlijk niet helemaal enthousiast bent over deze situatie, lijkt het?
wat staat er nog in de weg om er vol voor te gaan dan?
Blij, velen malen beter als niks. We zien wel hoe het loopt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
En jij bent nog wel blij met deze situiatie?
of hoor je al alarmbellen...
Ik weet het!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:48 schreef Frezer het volgende:
Klinkt alsof je aardige tijdelijke opvulling bent tot iets beters voorbij komt.
Lijkt me een combinatie van "dingen het verleden en dat jij (mogelijk) knap bent)quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:51 schreef Xanzi het volgende:
Wat moet ik hiermee? Tijd geven?
Sorry voor de lange post haha moest het even kwijt!
Nou, hij vind jou leuk, maar is verlegen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:51 schreef Xanzi het volgende:
Ik meld me ook....half jaartje single nu en laatste paar weken leuke jongen leren kennen.
Maar ik krijg totaal geen hoogte van hem! Hij smst me elke keer dat hij me mist en zelfs dat die verliefd op me is, en op msn hebben we ook hele gesprekken. Maar als ik hem in het echt tegenkom lijkt het wel alsof die verlegen is en niet goed weet wat die moet zeggen.
Afgelopen zaterdag waren we ook samen uit (met nog wat andere mensen erbij) en toen zei die: "je wil me zoenen he" dus ik zei ja en heb hem gezoend.
De volgende dag heb ik gevraagd of die het erg vond dat ik hem had gezoend en dat vond die niet erg. Maar toch zegt die elke keer: "Je kunt veel beter krijgen" "Ik kan me er niet voor open zetten" "Ik heb teveel meegemaakt" en ga zo maar door....heel tegenstrijdig allemaal dus
Wat moet ik hiermee? Tijd geven?
Sorry voor de lange post haha moest het even kwijt!
Jemig Whoops niet zo bang hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hmm mja misschien moet ik maar gewoon even zo doorgaan en misschien gaat die zich wel wat meer openstellen....we zullen het zienquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:21 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Nou, hij vind jou leuk, maar is verlegen.
Verder gebruikt hij humor waarbij hij zichzelf naar beneden haalt.
Hij vindt je leuk, mmmh wat moet je nu doen?
Wat dacht je van gewoon doorgaan.
Edit:
En je post geeft aan dat je onzeker bent, persoonlijk vindt ik dat een afknapper maar ach, ik ben die gozer niet.
Hij mag best weten dat ik hem leuk vind. Denk ik. Maar ik vraag me wel af waarom het allemaal zo lang moet duren. En waarom ik zoveel aan hem denk. Geen vlinders trouwens. Ik denk ook steeds aan relatie-dingen als ik aan hem denk. Je weet wel, samen op het strand, samen uit eten, samen op vakantie. Dus enige voorzichtigheid lijkt me wel handig want voor ik het weet ben ik helemaal hoteldebotel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:14 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ah, is dat ook de reden dat je hem eerst voor een lunch wil uitnodigen? Je wil niet overkomen alsof je hem heel leuk vindt. Grappig, van jou had ik dit verhaal over niet durven inderdaad niet verwacht.
hoezo, je had toch een crush?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:39 schreef Miss_S het volgende:
ik ben echt weer toe aan een date
nu nog een slachtoffer vinden
Slachtoffer? Bijt je dan ofzo?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja wel meer dan een maar of die voor slachtoffer willen spelen
Gezeik altijd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hij mag best weten dat ik hem leuk vind. Denk ik. Maar ik vraag me wel af waarom het allemaal zo lang moet duren. En waarom ik zoveel aan hem denk. Geen vlinders trouwens. Ik denk ook steeds aan relatie-dingen als ik aan hem denk. Je weet wel, samen op het strand, samen uit eten, samen op vakantie. Dus enige voorzichtigheid lijkt me wel handig want voor ik het weet ben ik helemaal hoteldebotel.
Inderdaad, het leven is al zo kort!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Gezeik altijd.![]()
Laat je gewoon lekekr verliefd worden en als ie je afwijst. Wordt je hard van!
En nou hup, die gozer gaan bellen.![]()
Nee momenteel vooral dingen aan het verpesten (Vrouwen boos maken enzoquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:35 schreef RealZeus het volgende:
Zijn alle singles zo veel met daten bezig?
Die indruk krijg ik in deze topics een beetje eigenlijk.
Dat is ook niet de bedoeling he. Wat doe je dan allemaal?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee momenteel vooral dingen aan het verpesten (Vrouwen boos maken enzo)
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:35 schreef RealZeus het volgende:
Wat is daar mis mee? Als single heb je nu eenmaal de vrijheid om met mensen van het andere geslacht af te spreken. Ik maakte daar graag gebruik van, nu wat minder omdat ik het wilde feestgedrag wel een beetje gehad heb. Voor nu dan he?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:35 schreef RealZeus het volgende:
Ja zeg dingen deze week die vrouwen "boos" maaktquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is ook niet de bedoeling he. Wat doe je dan allemaal?
Zoals?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja zeg dingen deze week die vrouwen "boos" maakt![]()
Dan miss toch maar je mond dichthouden de rest van de weekquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja zeg dingen deze week die vrouwen "boos" maakt![]()
Gelukkig niet.. Heb geen behoefte aan tig dates.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:35 schreef RealZeus het volgende:
hahahhahaquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan miss toch maar je mond dichthouden de rest van de week![]()
Of gewoon vrouwen zoeken die niet zo moeilijk doen![]()
* meldt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:40 schreef winterapfel het volgende:
[..]
elke single zou willen dattie zo veel aan het daten was... alle singles die niet daten melden zich hier niet he!
Tsja, de vraag is, zijn er dan kennelijk meer singles die het single zijn beu zijn,quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* meldt.
Ik vind het meer een date-tip-topic worden dan een single-topic.
Geeft niks verder, maar ik vraag me af of de TT dan niet aangepast moet worden.
Singles hoeven niet te daten, we hebben niet allemaal zoveel lef en uitstraling.
Nu begin ik me echt af te vragen wat je dan allemaal uitkraamtquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahahhaha![]()
Nee, deze vrouwen doen eigenlijk niet zo moeilijk maar toch krijg ik ze zover![]()
![]()
Inderdaad, het is, voor mijn gevoel , zo geforceerd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:56 schreef STING het volgende:
[..]
, erop los gaan daten heeft voor mij iets onnatuurlijks.
Vind het niet echt een ramp maar ga ook niet meer argeloos zitten wachten totdat "de juiste" langs komt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:56 schreef STING het volgende:
[..]
Tsja, de vraag is, zijn er dan kennelijk meer singles die het single zijn beu zijn,
ipv de singles die het totaal geen ramp vinden en wel zien wat er op hun weg komt
Ik kies voor het laatste in ieder geval, erop los gaan daten heeft voor mij iets onnatuurlijks.
Kraam niets uit, oke sommige dingen zijn niet slim en soms is het verkeerde interpretatiequote:Op donderdag 28 juni 2007 21:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nu begin ik me echt af te vragen wat je dan allemaal uitkraamt![]()
Oh, dan date ik elke dag. Maar serieus, ik zou niet eens weten hoe ik een date zou moeten regelen en vooral met wie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef STING het volgende:
[..]
Naar de supermarkt gaan en bier kopen, mag je ook best een date noemen hoor
wat is er geforceerd aan een leuke tijd hebben?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Inderdaad, het is, voor mijn gevoel , zo geforceerd.
Vind je Frans een beetje een sexy taal met Brussel op komst of spreken ze daar alleen nog maar Engels nu alle EU ambtenaren daar zitten?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hij mag best weten dat ik hem leuk vind. Denk ik. Maar ik vraag me wel af waarom het allemaal zo lang moet duren. En waarom ik zoveel aan hem denk. Geen vlinders trouwens. Ik denk ook steeds aan relatie-dingen als ik aan hem denk. Je weet wel, samen op het strand, samen uit eten, samen op vakantie. Dus enige voorzichtigheid lijkt me wel handig want voor ik het weet ben ik helemaal hoteldebotel.
Tuurlijk, is het ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vind het niet echt een ramp maar ga ook niet meer argeloos zitten wachten totdat "de juiste" langs komt.
En het is ook gewoon leuk om verschillende vrouwen te ontmoeten.
[..]
het botte boer syndroom?quote:Kraam niets uit, oke sommige dingen zijn niet slim en soms is het verkeerde interpretatie![]()
Dit is ook mijn instelling op het moment.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vind het niet echt een ramp maar ga ook niet meer argeloos zitten wachten totdat "de juiste" langs komt.
En het is ook gewoon leuk om verschillende vrouwen te ontmoeten.
Frans, helaas.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:12 schreef Heldopsokken het volgende:
met Brussel op komst of spreken ze daar alleen nog maar Engels nu alle EU ambtenaren daar zitten
Tja, je hebt mensen die na een MSN gesprekje al op date gaan. Als het nu geweldig klikt dan begrijp ik dat nog wel, maar ik wacht liever eventjes af. Dat heeft er tot nu toe in geresulteerd dat ik nog altijd een vorm van contact heb met m'n dates.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:14 schreef STING het volgende:
Maar je hebt bij wijze van spreken van die mensen die elke week het liefst 3 verschillende dates hebben,
dan vind ik het niet meer echt 'spontaan', maar zoals eerder gezegd een beetje geforceerd.
Beetje de kat uit de boom kijken dus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:22 schreef Nairua het volgende:
[..]
Tja, je hebt mensen die na een MSN gesprekje al op date gaan. Als het nu geweldig klikt dan begrijp ik dat nog wel, maar ik wacht liever eventjes af. Dat heeft er tot nu toe in geresulteerd dat ik nog altijd een vorm van contact heb met m'n dates.
ik heb ooit eens een half jaar gewacht maar dat ga ik echt niet meer doenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:22 schreef Nairua het volgende:
[..]
Tja, je hebt mensen die na een MSN gesprekje al op date gaan. Als het nu geweldig klikt dan begrijp ik dat nog wel, maar ik wacht liever eventjes af. Dat heeft er tot nu toe in geresulteerd dat ik nog altijd een vorm van contact heb met m'n dates.
en dan nog als het kllikt, moet de chemie er zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:30 schreef Cuegirllie het volgende:
als t klikt met iemand.. en de optie zit erin om af te spreken, waarom niet. Als t dan klikt is t mooi en wie weet wat er dan uitkomt. En klikt t niet, dan weet je dat tenminste gelijk.
Ik vind Frans een supersexy taal! Eigenlijk is het voor mijn ontwikkeling het beste als ik een Franstalige man/vrouw tegenkom. Liefst eentje die al klaar is met studeren, bij voorkeur ontmoeten na ongeveer een jaar of twee van mijn studie. Dan heb ik Brussel in mijn uppie ontdekt, heb ik lekker kunnen doen wat ik wil, dan pas ben ik echt lang single geweest en dan ben je in de relatie al wel zover dat je kunt gaan samenwonen na het studeren. Maar goed, liefde valt niet te plannen. Als ik de ware nu (alweer) tegenkom, dan zou ik wel zeer voorzichtig zijn. Het is echt niet gunstig om nu verliefd te worden op een Hollander, want dan maak ik die 4 jaar niet vol. En ik ga eigenlijk om niet meer terug te keren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:12 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Vind je Frans een beetje een sexy taal met Brussel op komst of spreken ze daar alleen nog maar Engels nu alle EU ambtenaren daar zitten?
Of nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
dan hou je altijd nog de vriendschap over
quote:Maar dat is beter dan weken met elkaar op de msn zitten en elkaar miss wel helemaal op te geilen om er daarna achter te komen dat t helemaal niks is. En nog erger is als er voor de 1 wel een aantrekkingskracht is en voor de ander niet. Hoe eerder je t weet, hoe beter
Jah, dat is erg gevaarlijk.. Dan maar een cam kopen hequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:36 schreef STING het volgende:
[..]
ja, de 'gevaren' van iemand daten die je alleen van internet. hij/zij leek toch anders op die foto.......![]()
Als ik iets sexy vind zijn het latina's die Engels spreken :quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah, dat is erg gevaarlijk.. Dan maar een cam kopen he![]()
@woopsydaisy.. ja vind je frans een supersexy taal?? Dat snap ik dus echt niet. Maarja ik ben ook 1 van de weinigen ben ik achtergekomen haha.
Volgens mij weet je, als je gaat daten , nog helemaal niet of je een leuke tijd zal hebben. Dat weet je achteraf toch pas.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat is er geforceerd aan een leuke tijd hebben?
Half jaar lijkt me weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:27 schreef Miss_S het volgende:
ik heb ooit eens een half jaar gewacht maar dat ga ik echt niet meer doen
tenminste niet als ik echt geinteresseerd ben in die persoon
Franse vrouwen die engels pratenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:51 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Als ik iets sexy vind zijn het latina's die Engels spreken :
Penelope Cruz in Vanilla Sky![]()
daar heb je weer gelijk inquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij weet je, als je gaat daten , nog helemaal niet of je een leuke tijd zal hebben. Dat weet je achteraf toch pas.
gemurmel en gekreun in het italiaans, spaans of protugees.. geen ervaring mee, maar tochquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:51 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
ach ik was jong en verliefd (dacht ik)quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:58 schreef Nairua het volgende:
[..]
Half jaar lijkt me weer het andere uiterste..
Of jij hebt overwegend positieve ervaringen, dat kan ook.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
daar heb je weer gelijk in
maar dat is toch wel mijn idee van een date maar kan inderdaad tegen vallen
Niet vooraf de poort dichtgooienquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
comedy central? is dat een zender?
ik ga trouwens op vakantie naar een soort semi jongeren dingdenk dat ik daarna ook nog wel single ben
Omdat het een stel sletten zijn als ze vragen of je wilt neuken.quote:
of mooie doch zeer bescheiden dames met een zachte belgische stem .. *zwijmel*quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:51 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ik snap ook niet echt de bedoeling van dit topic.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:12 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
Ik heb geen zin meer om hier mee te posten
alles is schijnbaar toch offtopic tenzij over WD
Niet bepaald. Enkelen hier nemen het hele Singles-ding héél, héél (héééél) serieus, en kunnen dus ook op meer date-ervaring rekenen. Neemt niet weg dat iedereen vrij staat om met ervaringen en vragen te komen, daarvoor is dit topic bedoeld.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar kan wel even verfrissend zijn een tijdjequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Inderdaad, het is, voor mijn gevoel , zo geforceerd.
Heulmaal mee eens.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik loop alleen niet zo te koop, zouden meer mensen moeten doen
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Niet bepaald. Enkelen hier nemen het hele Singles-ding héél, héél (héééél) serieus, en kunnen dus ook op meer date-ervaring rekenen. Neemt niet weg dat iedereen vrij staat om met ervaringen en vragen te komen, daarvoor is dit topic bedoeld.
Beginnen over de geneugten die Comedy Central biedt is alleen het andere uiterste.
Daarvoor bestaat de SC-reeks. En MSN. En..enfin.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[R&P FB] Zon, zee, zeur.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:43 schreef winterapfel het volgende:
[..]
er is zo te zien genoeg behoefte voor een SC voor singles onder elkaar... jammer dat dat blijkbaar niet mag
msn iemand? zie m'n profile![]()
haha ik bedoelde t niet zo persoonlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Ik post alweer een week op normale manier mee, hoor. Maar vorige week vond ik mezelf ook irritant. En dat ik hier mijn ervaringen deel, tja.. Ik doe er mijn voordeel mee want door het te delen met anderen, leer ik er ook heel veel van. En een ander kan dan ook leren van de idiote dingen die ik soms uithaal.![]()
Ja, vooral omdat ze op vakantie gaat. Dan is hetgene wat je toch echt meeneemt je telefoon...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:11 schreef Cuegirllie het volgende:
dat snap ik ook nooit.. reactie geven is t minste wat je kan doen en t kost ook geen tijd.
Of er moet toch echt toevallig iets zijn gebeurd waardoor t niet mogelijk is... bv accu leeg, geen oplader, of gewoon kwijt of wat dan ook. Maarja die kans is natuurlijk erg klein.
Ik denk dat ik je ga volgenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:33 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi!
Ik kom me even afmelden hier.
Doei!.
ik wou net zeggen wil best ruilen hoor :quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:05 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je ga volgen![]()
Godverdorie zo is er niks aan de hand en leef je lekker je leven en zo zet iemand hem totaal op zijn kop.
Pff maar wat voelt het goed
Frusterend ljikt me,..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik wou net zeggen wil best ruilen hoor :
ik kom alleen maar jongens tegen die niets voor mij voelen
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:33 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi!
Doei!.
Ongepland en onverwacht de juiste man ontmoet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Leuk voor je trouwens!
Ongepland en onverwacht.. zo gaat dat altijdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ongepland en onverwacht de juiste man ontmoet..
Ik lijk wel zo'n verliefd pubertje, maar oh wat voelt het goed!.
Ik hoop dat ik je hier nooit weer zie!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ongepland en onverwacht de juiste man ontmoet..
Ik lijk wel zo'n verliefd pubertje, maar oh wat voelt het goed!.
zo was ik eerst ookquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:55 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Frusterend ljikt me,..
Ik ben zelf iemand die niet zo snel interesse heeft, kom niet supervaak iemand tegen waarbij ik denk "WOW", da's op zich wel relaxter, al denk ik af en toe dat ik het mezelf wel erg moeilijk maak![]()
Klinkt als een cliche maar tis wel waarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ongepland en onverwacht.. zo gaat dat altijd
Zoals ik eerder al poste in dit topic, als ze niet opnemen als je belt en niet reageren als je smst dan kunnen ze wat mij betreft toch vrij hard de tering krijgen. Dat ik een meisje leuk vind betekent niet dat ik geen ruggegraat heb of spelletjes met me laat spelen. Die fout heb ik 1 keer gemaakt, maar die maak ik niet nog een keerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:22 schreef Heldopsokken het volgende:
Bel dan toch ook. Dan ben je in ieder geval verzekerd van een antwoord.
Mensen die smsen maar niet het lef hebben om te bellen![]()
Niet reageren?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:19 schreef Luftwaffles het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al poste in dit topic, als ze niet opnemen als je belt en niet reageren als je smst dan kunnen ze wat mij betreft toch vrij hard de tering krijgen. Dat ik een meisje leuk vind betekent niet dat ik geen ruggegraat heb of spelletjes met me laat spelen. Die fout heb ik 1 keer gemaakt, maar die maak ik niet nog een keer
En met dat hard to get spelen doe ik sowieso al niet mee.
Jij kiest er dan ook voor om een sms te sturen nadat ze niet opnemen. Dan geef ik je groot gelijk om af te haken als ze niet reageren. Als een antwoord op een sms lang op zich laat wachten blijf je echter toch niet in onzekerheid zitten, als je nooit gebeld hebt. Dan bel je toch gewoon even op en niet na een uurtje, maar dat kan best na twee of drie dagen. Als jij gevraagd hebt of ze op donderdag mee naar de bios wil, ga je toch niet wachten tot vrijdag.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:19 schreef Luftwaffles het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al poste in dit topic, als ze niet opnemen als je belt en niet reageren als je smst dan kunnen ze wat mij betreft toch vrij hard de tering krijgen. Dat ik een meisje leuk vind betekent niet dat ik geen ruggegraat heb of spelletjes met me laat spelen. Die fout heb ik 1 keer gemaakt, maar die maak ik niet nog een keer
En met dat hard to get spelen doe ik sowieso al niet mee.
Het is ook een kwestie van geduld, ik ben nog weinig mensen tegengekomen die echt wat voor mij voelen terwijl dat andersom wel zo is, meestal blijft het dan bij "vriendjes" .quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik wou net zeggen wil best ruilen hoor :
ik kom alleen maar jongens tegen die niets voor mij voelen
ben nogal verlegen dus dat helpt niet echtquote:Op zondag 1 juli 2007 14:28 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
Het is ook een kwestie van geduld, ik ben nog weinig mensen tegengekomen die echt wat voor mij voelen terwijl dat andersom wel zo is, meestal blijft het dan bij "vriendjes" .
Ik heb stiekem even op je hyves zitten spieken, en ik kan mij er raar genoeg weinig van voorstellen natuurlijk zegt uiterlijk niet alles.
Meestal is het ook zo dat je bij de juiste mensen dan weer geen last hebt van verlegen zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:38 schreef _Drake_ het volgende:
haha, ken het maar het is een kwestie van doorheen bijten, ik was vroeger erg verlegen ten opzichte van "onbekende" mensen. Plus je moet sowieso de juiste mensen tegenkomen en dat is lastiger dan verlegen zijn(vind ik dan).
Ik ben geen versierder om het zo maar te noemen en ik wil dat ook niet zijn, de meeste vrouwen die daarop vallen (het macho idee) zijn mijn type toch niet.
klinkt bekendquote:Op zondag 1 juli 2007 16:48 schreef RealZeus het volgende:
Damn, ik begin iemand leuker en leuker te vinden en ik heb ook dat onrustige gevoel weer, dat continue licht nerveuze gevoel in de onderbuik.
![]()
Dat wil ik niet, want het is weer een gevalletje out of reach.
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
klinkt bekend
je kan er toch niets aan doen dus je kan er beter van genieten![]()
als je je toch zo voelt en er niets aan kan doen kan je er net zo goed van genieten ookal word het nietsquote:Op zondag 1 juli 2007 17:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom moet ik genieten van een beginnende verliefdheid die voor 99% kansloos is?
Ik heb liever dat ik verliefd word en dat zij mij net zo leuk vindt. Dan kan ik er van genieten.
Nu niet.Sterker nog, ik ben liever ziek, want hier word ik haske onrustig van.
![]()
Verrader.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:33 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi!
Doei!.
Ik vind je zelfinzicht erg leuk. Er zijn volgens mij weinig meisjes van 17 die toegeven dat dat soort buien door het puberen komenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:48 schreef Liebe het volgende:
Ik meld me![]()
het is al een tijdje dood op liefdesgebied bij mij, al is dat nooit echt sprankelend geweest (vergeleken met leeftijdsgenootjes, die vriendje na vriendje verslijten, maar dat hoeft voor mij ook weer niet zo).
Maar dus paar maanden terug is het uitgegaan met mn allereerste vriendje en god wat heb ik daar mee gezeten*stiekem nog steeds wel een beetje, al weet ik niet of het ligt aan die jongen, of dat ik gewoon niet alleen wil zijn, en de liefde mis.
Ergens wil ik voor mezelf bewijs dat ik over hem heen ben, of dat ik nog leuk genoeg ben voor andere jongens, maar ik ben met uitgaan e.d. nogal terughoudend en onzeker. Ik ga wel uit, maar ontmoet daar nooit echt jongens (mede waarschijnlijk omdat m'n uiterlijk niet echt bijzonder mooi is. Ben niet smerig lelijk, maar ik zou ook niet op mezelf afstappen), en ik heb daar stiekem wel behoefte aan. Niet per se een relatie, maar gewoon een beetje rondzoenen en fysiek contact enzo. Losgaan. Zegmaar, zoals de meeste meisjes van mn leeftijd doen (ben zeventien overigens). Maarja.
Dat wilde ik ff kwijt, verder red ik het prima in m'n eentje (duh, ik ben nog hartstikke jong), heb af en toe wel van die puberale uitingen ('ik ben dik en lelijk boehoehoe en ik mag niks en alles is saaaaii') maar verder ben ik tevreden haha. Maar ik wil dus een beetje nieuwe mensen leren kennen, mijn pogingen een baantje te zoeken zijn tot nu toe mislukt en ik ben niet zo'n sporter. Heeft iemand tips voor mij?
Wat apart dat je dat op je werk hoortquote:Op zondag 1 juli 2007 17:06 schreef winterapfel het volgende:
paar keer gehoord de laatste tijd (zowel prive als werk) dat ik minder feiten/verstand en meer op gevoel/emotie moet afgaan, maar dat valt nog niet mee![]()
--> resultaat:ik weet het ook allemaal niet meer vandaag, vage dag
Is dansles trouwens niet iets voor jou om nieuwe mensen te leren kennen?quote:
hoe herkenbaar..quote:Op zondag 1 juli 2007 16:48 schreef Liebe het volgende:
Ergens wil ik voor mezelf bewijs dat ik over hem heen ben, of dat ik nog leuk genoeg ben voor andere jongens, maar ik ben met uitgaan e.d. nogal terughoudend en onzeker. Ik ga wel uit, maar ontmoet daar nooit echt jongens (mede waarschijnlijk omdat m'n uiterlijk niet echt bijzonder mooi is. Ben niet smerig lelijk, maar ik zou ook niet op mezelf afstappen), en ik heb daar stiekem wel behoefte aan. Niet per se een relatie, maar gewoon een beetje rondzoenen en fysiek contact enzo. Losgaan. Zegmaar, zoals de meeste meisjes van mn leeftijd doen (ben zeventien overigens). Maarja.
Tja, competenties, ontwikkeling, carriere en zo he... wil het wel een keer toelichten maar da's off topic hier, is m'n post straks weer weg...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:35 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Wat apart dat je dat op je werk hoort![]()
Dat is denk ik inderdaad positief, hoewel ik zelf denk dat dit soort eigenschappen erg samenhangen met het plezier dat je hebt in je werk. De dingen waarvan m'n vorige baas zei dat ik er slecht in was, schijnen nu mijn beste eigenschappen te zijn. Waarschijnlijk omdat ik de inhoud van mijn huidige werk veel interessanter vind. Dan communiceer ik er ook duidelijker en enthousiaster over. Heb je nu ook meer plezier in je werk gekregen, waardoor je prive ook lekkerder in je vel zit?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:05 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Tja, competenties, ontwikkeling, carriere en zo he... wil het wel een keer toelichten maar da's off topic hier, is m'n post straks weer weg...
Vond het juist typisch dat ik hiermee aan de slag ben gegaan op m'n werk en nu dezelfde opmerking privé krijg. Ik zie het maar als iets positiefs: de meid/vrouw die dit zei had me een jaar geleden als hopeloos beta gezien denk ik en me meteen afgeschreven
Niet zozeer meer plezier, klinkt toch net iets anders bij jou.. Ik heb nu de uitdaging heb die ik al langer wilde: loopbaan en ontwikkeling begint vaak met kennis, dan analyse/scenario denken, daarna kom je terecht in het richting geven/visie hebben/motiveren, dus andere zaken worden ook belangrijk. Dat je minder inhoudelijk bezig bent heeft ook op privé invloed he... maar dat het zou opvallen bij nieuwe contacten.. dat raakte me toch even onverwacht (positief onverwacht)quote:Op zondag 1 juli 2007 18:16 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Dat is denk ik inderdaad positief, hoewel ik zelf denk dat dit soort eigenschappen erg samenhangen met het plezier dat je hebt in je werk. De dingen waarvan m'n vorige baas zei dat ik er slecht in was, schijnen nu mijn beste eigenschappen te zijn. Waarschijnlijk omdat ik de inhoud van mijn huidige werk veel interessanter vind. Dan communiceer ik er ook duidelijker en enthousiaster over. Heb je nu ook meer plezier in je werk gekregen, waardoor je prive ook lekkerder in je vel zit?
fotooo !quote:Op zondag 1 juli 2007 16:48 schreef Liebe het volgende:
Ik meld me![]()
het is al een tijdje dood op liefdesgebied bij mij, al is dat nooit echt sprankelend geweest (vergeleken met leeftijdsgenootjes, die vriendje na vriendje verslijten, maar dat hoeft voor mij ook weer niet zo).
Maar dus paar maanden terug is het uitgegaan met mn allereerste vriendje en god wat heb ik daar mee gezeten*stiekem nog steeds wel een beetje, al weet ik niet of het ligt aan die jongen, of dat ik gewoon niet alleen wil zijn, en de liefde mis.
Dat wilde ik ff kwijt, verder red ik het prima in m'n eentje (duh, ik ben nog hartstikke jong), heb af en toe wel van die puberale uitingen ('ik ben dik en lelijk boehoehoe en ik mag niks en alles is saaaaii') maar verder ben ik tevreden haha. Maar ik wil dus een beetje nieuwe mensen leren kennen, mijn pogingen een baantje te zoeken zijn tot nu toe mislukt en ik ben niet zo'n sporter. Heeft iemand tips voor mij?
Zegt het foto loze vrouwtjequote:
Stom hè, de eerste keer dat ik haar zag had ik al zoiets van:quote:Op zondag 1 juli 2007 17:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als je je toch zo voelt en er niets aan kan doen kan je er net zo goed van genieten ookal word het niets
je kan je er nu wel ongelukkig door gaan voelen maar daar schiet je ook niets mee op
GVD.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Stom hè, de eerste keer dat ik haar zag had ik al zoiets van:![]()
Maar goed, ik ben niet zo knap en zij wel, dus dan kun je op je vingers natellen dat er niks gebeurd.
En dagdromen is wel leuk en zo, maar ik wil wel eens echt knuffelen en met haar aan het strand lopen en uit eten en zulkse kleffe dingen.![]()
Het is een beetje dit gevoel:
Waiting for a star to fall - Boy meets Girl
I hear your name whispered on the wind
It's a sound that makes me cry
I hear a song blow again and again
Through my mind and I don't know why
I wish I didn't feel so strong about you
Like happiness and love revolve around you
Trying to catch your heart
Is like trying to catch a star
So many people love you baby
That must be what you are
Waiting for a star to fall
And carry your heart into my arms
That's where you belong
In my arms baby, yeah
I've learned to feel what I cannot see
But with you I lose that vision
I don't know how to dream your dream
So I'm all caught up in superstition
I want to reach out and pull you to me
Who says I should let a wild one go free
Trying to catch your heart
Is like trying to catch a star
But I can't love you this much baby
And love you from this far
That's where you belong
In my arms baby, yeah
Waiting (however long...)
I don't like waiting (I'll wait for you...)
It's so hard waiting (don't be too long...)
Seems like waiting (makes me love you even more...)
That's where you belong
In my arms baby, yeah
En korter kan ik het niet maken,want het klopt. Ik wil wel ,maar het gebeurd niet, tenzij er een wonder gebeurd.
![]()
Deze post is nutteloos zonder picsquote:Op zondag 1 juli 2007 16:48 schreef Liebe het volgende:
omdat m'n uiterlijk niet echt bijzonder mooi is. Ben niet smerig lelijk, maar ik zou ook niet op mezelf afstappen
Het is geen gedichtje. Het is een liedje van de groep Boy meets Girl die in 1989 hier een hit mee hadden.En ik vind hem mooi omdat hij wel bij mijn gevoel past en het is ook nog eens een mooi deuntje.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat doen die gedichtjes steeds in dit topic?
Ik heb één voordeel: de keren dat ik haar zie ben ik redelijk mezelf en op een positieve manier aanwezig.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:07 schreef jorgentol het volgende:
[..]
GVD.
Jij gaat nu ophouden met je onzeker voelen. het booeit geen flikker hoe je eruit ziet, ik ben ook niet knap en ik krijg ook chicks. Niet zeiken dus. en nou erop af. hup hup.
Ik heb het gevoel dat jij niet heel tevreden over jezelf bent. Of je nou wel of niet iets met deze chick probeert, doe daar ook wat aan! Of klopt het niet wat ik zeg?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb één voordeel: de keren dat ik haar zie ben ik redelijk mezelf en op een positieve manier aanwezig.
Maar zij is echt heel mooi , zeg maar. Uitstraling en zo en elke man wil haar wel. Dus ik zou niet weten waarom ze mij uit al die mannen zou kiezen.
Ja (sommige) mannen zijn romantischer dan de meeste vrouwen denkenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat doen die gedichtjes steeds in dit topic?
Qua uiterlijk ben ik niet echt tevreden, maar goed, dat heb je niet voor het uitkiezen.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:24 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij niet heel tevreden over jezelf bent. Of je nou wel of niet iets met deze chick probeert, doe daar ook wat aan! Of klopt het niet wat ik zeg?
Klinkt bekend. Droom je bijvoorbeeld dat je wat de persoon in kwestie hebt en dan is wakker worden echt een bitch.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Single meldtben de laatste tijd weer iets meer met het feit bezig dat ik single ben, ik wil ook wel een lief vriendje en dan droom ik vage dingen
maar over het algemeen vind ik het wel prima zo en het komt vanzelf wel
Nee, als je een onzekere beta blijft zal ze je niet 'kiezen'.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb één voordeel: de keren dat ik haar zie ben ik redelijk mezelf en op een positieve manier aanwezig.
Maar zij is echt heel mooi , zeg maar. Uitstraling en zo en elke man wil haar wel. Dus ik zou niet weten waarom ze mij uit al die mannen zou kiezen.
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:38 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Nee, als je een onzekere beta blijft zal ze je niet 'kiezen'.
Ik denk nooit dat een meisje mij kiest, ik kies haar. en is ze blij om ook.
Als je niet weet wat je moet doen is alles goed. zolang het maar anders is dan wat de meeste mannen zouden proberen. Voorbeeldje: als iedereen aardig gaat doen enzo, beetje afstand nemen. en o ja. Kin omhoog, borst vooruit. vertraag al je bewegingen. loop alsof de zaak van jou is. niet teveel lachen.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat ik doen moet, weet je dat?
Hoe aan te pakken en zo, ik ben echt onhandig in die dingen.
ik droomde laatst dat ik iets had/begon te krijgen met iemand waar ik irl helemaal niet spanning mee heb ofzo, jheel vaag maar de droom was wel lieffig en fijn enzoquote:Op zondag 1 juli 2007 21:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Droom je bijvoorbeeld dat je wat de persoon in kwestie hebt en dan is wakker worden echt een bitch.
Dagdromen doe ik daarintegen doorlopend en als ik in de auto zit zit ze haast naast me.![]()
Maar goed, ik lul sowieso veel in mezelf.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik droomde laatst dat ik iets had/begon te krijgen met iemand waar ik irl helemaal niet spanning mee heb ofzo, jheel vaag maar de droom was wel lieffig en fijn enzo
als je diegene nu ziet, is er nu wel een spanning. Immers dromen soms ogen kunnen openen..quote:Op zondag 1 juli 2007 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik droomde laatst dat ik iets had/begon te krijgen met iemand waar ik irl helemaal niet spanning mee heb ofzo, jheel vaag maar de droom was wel lieffig en fijn enzo
Dan ben ik op dat laatste een grote uitzondering. Dat heb ik nog nooit geweten en wat ik ook deed :ik zat altijd fout.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:49 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je moet doen is alles goed. zolang het maar anders is dan wat de meeste mannen zouden proberen. Voorbeeldje: als iedereen aardig gaat doen enzo, beetje afstand nemen. en o ja. Kin omhoog, borst vooruit. vertraag al je bewegingen. loop alsof de zaak van jou is. niet teveel lachen.
en vast nog wel meer. maar dan wordt het teveel
Het belangrijkste: zelfvertrouwen, desnoods tot in het extreme doorgedrukt.
EDIT: Je weet wat je moet doen. dat weet ieder mens onbewust.
Je weet wat je fout doet. dan kun je het dus veranderen.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ben ik op dat laatste een grote uitzondering. Dat heb ik nog nooit geweten en wat ik ook deed :ik zat altijd fout.
wat dat anders doen dan anderen betreft: de meeste mannen proberen de hele tijd aan haar te zitten, dat doe ik dan weer niet.
Ik plaats vrouwen iets teveel op een voetstuk , dat is het.
Herkenbaar. Zo heb ik wel eens gedroomd dat een goede vriendin van mij me begon te zoenen. Terwijl ik niks met haar wil. Dan word je ook wakker:quote:Op zondag 1 juli 2007 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tja. Als jij jezelf niet eens anderen aan zou willen doen houdt het heel hard op. Kun je de boel nog zo relativeren met 'ik vind mijn karakter wel te pruimen', feit is dat jij jezelf keihard neerpraat, en zo jezelf niet eens een normale kans geeft om er wat van te maken. Laat staan dat zij die kans krijgt, want ook al wilt ze nog zo graag, iemand die zeven kleuren schijt omdat hij 'een beetje onhandig is', doet het voor niemand.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heb ik ook wel 's gehad vooral met meiden uit de klas 'vroeger' en dan die hele dag denk je hmmm ze is wel interessant... eind van de dag denk je... wat?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zo heb ik wel eens gedroomd dat een goede vriendin van mij me begon te zoenen. Terwijl ik niks met haar wil. Dan word je ook wakker:![]()
![]()
mompelt iets over dromen, ware verlangens, Es filtering etc...quote:Op zondag 1 juli 2007 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja, de oplossing ligt altijd bij jezelf.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tja. Als jij jezelf niet eens anderen aan zou willen doen houdt het heel hard op. Kun je de boel nog zo relativeren met 'ik vind mijn karakter wel te pruimen', feit is dat jij jezelf keihard neerpraat, en zo jezelf niet eens een normale kans geeft om er wat van te maken. Laat staan dat zij die kans krijgt, want ook al wilt ze nog zo graag, iemand die zeven kleuren schijt omdat hij 'een beetje onhandig is', doet het voor niemand.
Stop eens met dat zelfmedelijden, die 'als..dan'-en en het smachten naar onbereikbare-liefdes die jij zelf onbereikbaar maakt, en doe eens iets aan jezelf. Stuk moeilijker dan het afschuiven op het broertjessyndroom, maar uiteindelijk is dat ook alleen maar bedacht voor de mannen die de kloten niet kunnen vinden om eens op iemand af te stappen.
Al is t wel zo, dat stel je komt iemand tegen. ALs je op zoek bent dan zul je heel anders reageren in t gesprek dan wanneer je gewoon voor 'jezelf' erbent zeg maar, voor de lol. Je doet net iets anders, en daar zal wss het verschil inzitten.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:18 schreef jd1982 het volgende:
Net als, als je niet zoekt kom je vanzelf iemand tegen... is ook bedacht door luie mensen volgens mij. Alsof het vast staat dat je zomaar iemand tegenkomt... vanzelf...
ik had hetzelfdequote:Op zondag 1 juli 2007 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik vind dat dikgedrukte wel mooi gezegd eigenlijk. Wel iets om over na te denken. En iets waar je een punt mee hebt.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tja. Als jij jezelf niet eens anderen aan zou willen doen houdt het heel hard op. Kun je de boel nog zo relativeren met 'ik vind mijn karakter wel te pruimen', feit is dat jij jezelf keihard neerpraat, en zo jezelf niet eens een normale kans geeft om er wat van te maken. Laat staan dat zij die kans krijgt, want ook al wilt ze nog zo graag, iemand die zeven kleuren schijt omdat hij 'een beetje onhandig is', doet het voor niemand.
ik denk niet dat dat iets met lui zijn te maken heeft. Eerder met bang en onzeker zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:18 schreef jd1982 het volgende:
Net als, als je niet zoekt kom je vanzelf iemand tegen... is ook bedacht door luie mensen volgens mij. Alsof het vast staat dat je zomaar iemand tegenkomt... vanzelf...
Wat een zelfkennis.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat iets met lui zijn te maken heeft. Eerder met bang en onzeker zijn.
Omdat ik niet weet hoe.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:24 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Wat een zelfkennis.maar waarom verander je het dan niet?
Dan moet je idd lang zoeken voor je de ideale vrouw tegenkomt. Iemand die alleen neukt en t huishouden doet en verder haaar mond dicht houdtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:21 schreef brooklynzoo het volgende:
*Single Meldt*
ik zie vrouwen over het algemeen als zwakkere wezens. Individueel en solistisch kunnen ze amper opereren en bovendien raken ze in de war van ophemeling.
Maar daarom ben ik dan misschien ook wel single.
Ik geil op vrouwen maar zodra ze hun mond open doen (om te praten) haak ik af.
![]()
Momenteel verwijder ik iedere vrouw uit mijn vriendenkring als neuken er niet in zit.
Vrouwen zijn geen goede vrienden. Onbetrouwbare zakenpartners ook.
Bovendien prefereer ik een vrouw die geen kinderen wil, en die niet de neiging heeft om haar vriend te veranderen. En die zijn zeer schaars.
Ik zie het nut van een partner dan ook niet in...behalve de seks dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je idd lang zoeken voor je de ideale vrouw tegenkomt. Iemand die alleen neukt en t huishouden doet en verder haaar mond dicht houdt![]()
Het gaat erom wat een vrouw JOU te bieden heeft dude.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik een goed karakter heb en dat ik een vrouw wat dat aangaat best veel te bieden heb.
Meestal verandert dat als je de 20 gepasseerd bentquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:34 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Ik zie het nut van een partner dan ook niet in...behalve de seks dan.
Alleen neuken tochquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:36 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Het gaat erom wat een vrouw JOU te bieden heeft dude.
feit is dat je op je uiterlijk na alles kunt veranderen. en zelfs van je uiterlijk kun je nog het beste maken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet hoe.
Feit is dat ik niet de knapste ter wereld ben. Feit is ook dat ik elke keer weer op mijn bek ga. Feit is ook dat ik een gevoelig watje ben. Ik kan van een blauwtje echt verdrietig worden.
En ik ben jaloers, als ik dan degene die ik leuk vind zie met een ander dan word ik letterlijk misselijk.(maar dat zal ook onzekerheid zijn)
Ik weet ook wel dat ik een goed karakter heb en dat ik een vrouw wat dat aangaat best veel te bieden heb. En dat zijn ook de momenten dat ik best zeker ben van mezelf.
Maar op het moment dat ik gevoelens vor iemand krijg twijfel ik weer compleet aan mezelf.
En daar baal ik van, want ik weet ook dat geen vrouw zit te wachten op een onzekere kerel.
jij klinkt als mijn droommanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:21 schreef brooklynzoo het volgende:
*Single Meldt*
ik zie vrouwen over het algemeen als zwakkere wezens. Individueel en solistisch kunnen ze amper opereren en bovendien raken ze in de war van ophemeling.
Maar daarom ben ik dan misschien ook wel single.
Ik geil op vrouwen maar zodra ze hun mond open doen (om te praten) haak ik af.
![]()
Momenteel verwijder ik iedere vrouw uit mijn vriendenkring als neuken er niet in zit.
Vrouwen zijn geen goede vrienden. Onbetrouwbare zakenpartners ook.
Bovendien prefereer ik een vrouw die geen kinderen wil, en die niet de neiging heeft om haar vriend te veranderen. En die zijn zeer schaars.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:02 schreef dawg het volgende:
[..]
One small step voor Quickie, one big step for Singles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |