abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50606120
We zijn in korte tijd alweer aanbeland bij deel nummer 20!

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze gewaardeerde Clumsy_Clown is terecht erg streng hierop. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.

Een overzicht van de vorige delen:
[SINGLES # 19] *insert grappige titel hier*

[ Bericht 0% gewijzigd door Whoopsydaisy op 19-06-2007 10:37:09 ]
pi_50606229
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

een zeer interesant karakter en niet zo standaard zoals de rest van de vrouwen. Ben wel benieuwd naar de persoon achter woopsydaisy.

Niet meer dan dat trouwens dus maak je geen zorgen
[..]

dat idee had ik al alleen wel vaag. Want je bent voordurend op zoek naar een nieuwe vis vijvertjes en nieuwe prooien. Dan is het inernet voor jou de hemel. Maar waarom doe je het daar dan juist niet. Dat is een onuitputbare bron.
Thanks. Ik heb een vrij afwijkend karakter inderdaad. Toch leuk dat jij daar benieuwd naar bent . Internet zou in principe de hemel voor me zijn, maar ik hoef me niet tot internet te wenden om mensen te leren kennen want de mannen komen momenteel bij bosjes uit de hemel vallen. Stappen en winkelen enzo, dat is al een onuitputbare bron voor mij.
pi_50606296
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat is leuk om te doen voor een (semi) date buiten bioscoop, uit eten, terrassje..
Kitesurfen
Muurklimmen
Boswandeling met zijn hond

Voor een semi-date zou ik het in de sportieve sfeer zoeken.
pi_50606394
is dat daten verplicht... want dan zie je mij hier niet meer denk ik... ik ben namelijk nog niet actief aan het daten begonnen
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:46:16 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50606518
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
of aardbeien eten bij die ene groenteboer in scheveningen
en
quote:
Op maandag 18 juni 2007 23:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

uhm ken ik jou?

ik heb een vermoede wie jij bent gezien je naam maar dat kan ik me niet indenken.
Krijg jij wel eens briefjes met principessa er op in een bakje?

nu ga je niet meer reageren natuurlijk om mij in spanning te houden
ben erg benieuwd
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:49:18 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50606608
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Thanks. Ik heb een vrij afwijkend karakter inderdaad. Toch leuk dat jij daar benieuwd naar bent . Internet zou in principe de hemel voor me zijn, maar ik hoef me niet tot internet te wenden om mensen te leren kennen want de mannen komen momenteel bij bosjes uit de hemel vallen. Stappen en winkelen enzo, dat is al een onuitputbare bron voor mij.
Geen dank en meteen een volgende vraag. Liggen jou grenzen zo hoog dat je tot op de dag van vandaag nog zo extreem aan het zoeken ben?

Ik heb het idee dat je zo graag iets wil dat je er echt alles voor over heb en het bijna een levenstraak aan het worden is. Als of je bijna niet zonder kan.

Waarom niet gewoon relext zoals de rest van de grote groep lekker rustig leven en kijken wat er gebeurd en ook gewoon dingen afslaan.

Ik krijg het idee dat wanneer jij een date hebt dat je dan al de kindernamen in je hoofd heb zitten die je graag met hem samen wilt hebben?

kan er natuurlijk naast zitten
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_50606624
Natuurlijk is daten niet verplicht! Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik ook niet echt serieus date om er een relatie aan over te houden.

Wat mij betreft is het een leuk tijdverdrijf en ik vind het altijd interessant om nieuwe mensen te leren kennen, want die voegen soms nieuwe impulsen toe aan je leven. Op die manier kom je op heel veel verschillende plekken en beweeg je je in heel veel verschillende groepen. Met meiden is het nu eenmaal lastiger om bij een groep te gaan horen, met mannen is het altijd gezellig om te stappen.
pi_50606734
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Geen dank en meteen een volgende vraag. Liggen jou grenzen zo hoog dat je tot op de dag van vandaag nog zo extreem aan het zoeken ben?

Ik heb het idee dat je zo graag iets wil dat je er echt alles voor over heb en het bijna een levenstraak aan het worden is. Als of je bijna niet zonder kan.

Waarom niet gewoon relext zoals de rest van de grote groep lekker rustig leven en kijken wat er gebeurd en ook gewoon dingen afslaan.

Ik krijg het idee dat wanneer jij een date hebt dat je dan al de kindernamen in je hoofd heb zitten die je graag met hem samen wilt hebben?

kan er natuurlijk naast zitten
Ik snap best waarom iedereen dat denkt. De reden dat ik het hier post, is dat ik het anders allemaal thuis en aan vrienden ga vertellen, dat kan ik op deze manier voorkomen.

Maar nee, ik wil GEEN kinderen. Inderdaad, ik vind mijn carriére belangrijker want ik schep voldoening uit werken. Ik ben behoorlijk ambitieus en een gezin is absoluut niets voor mij. Op dit moment wil ik ook GEEN relatie, ten eerste omdat ik daar nog helemaal niet aan toe ben, ten tweede omdat ik door het daten en het vele stappen eindelijk mijn wilde haren kan verliezen. Ik woonde op mijn 17e samen en ik heb behoorlijk wat feestjes en dates in te halen .

Ik krijg nu eenmaal veel aandacht omdat ik een leuk koppie heb, een redelijk figuurtje en daarnaast ben ik ook nog eens toegankelijk. Het is heel makkelijk om een gesprek aan te knopen met mij als je een beetje een grote mond hebt en een goeie kop, leuke kleding en een redelijk goed figuur. Ik stel niet zoveel eisen. Mag ik je en zie je er leuk uit, dan ga ik gezellig met je mee en dan hebben we nog een gezellige avond ook. Tel daar mijn impulsiviteit bij op en zo kom je dus op elke maand 2 dates. Ik sla overigens meer aanbiedingen af dan dat ik erop inga.

Het komt er gewoon op neer dat ik daten ontzettend leuk vind. Ik beschouw het stiekem een beetje als een hobby .
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:11:38 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50607326
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik snap best waarom iedereen dat denkt. De reden dat ik het hier post, is dat ik het anders allemaal thuis en aan vrienden ga vertellen, dat kan ik op deze manier voorkomen.
Gek ik vertel niet zo veel op fok. Ik vertel het vaak juist aan vrienden en ouders lachen toch als je weer eens een gekke date gehad heb
quote:
Ik krijg nu eenmaal veel aandacht omdat ik een leuk koppie heb, een redelijk figuurtje en daarnaast ben ik ook nog eens toegankelijk.
Ik wil je niet kwetsen of wat dan ook. Maar geloof me het feit dat je er leuk uit ziet heeft daar niks mee te maken. Jij komt over als iemand die geneukt kan worden dat is al meer dan genoeg. Is puur lichaamshouding en gedrag niet meer niet minder. Denk je nou echt dat een man op een leuke date zit te wachten. Het is effe door bijten en uit eindelijk neuken wat maakt het uit of het etentje gezellig was

Zo denken de meeste mannen
quote:
Het komt er gewoon op neer dat ik daten ontzettend leuk vind. Ik beschouw het stiekem een beetje als een hobby .
Is het niet gewoon een bevestiging voor je zelf dat je er leuk uit ziet. Dat je goed in de markt ligt.
Vroeger erg onzeker geweest en nu soms nog okal doe je anders laten overkomen?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:15:32 #10
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_50607451
blijft grappig om te zien hoe veel mannen op dit forum steeds maar blijven proberen dit te doorgronden, of zelfs onderuit proberen te halen. het strookt kennelijk niet met het beeld dat ze vinden horen bij iemand die zo frivool is als jij! Bijna alsof je getemd moet worden, of zo.

Dat idee krijg ik er althans bij. Je ziet het aan die laatste post van Ook_Gek. In de vorige episode van dit topic kwam het ook weer een aantal keren voorbij, sowieso heb je dit laatste verhaaltje al een aantal keren verteld.
Het intrigeert, kennelijk!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:19:06 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50607562
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:15 schreef Garisson72 het volgende:
blijft grappig om te zien hoe veel mannen op dit forum steeds maar blijven proberen dit te doorgronden, of zelfs onderuit proberen te halen. het strookt kennelijk niet met het beeld dat ze vinden horen bij iemand die zo frivool is als jij! Bijna alsof je getemd moet worden, of zo.

Dat idee krijg ik er althans bij. Je ziet het aan die laatste post van Ook_Gek. In de vorige episode van dit topic kwam het ook weer een aantal keren voorbij, sowieso heb je dit laatste verhaaltje al een aantal keren verteld.
Oh nee hoor verveel me gewoon en inderdaad vind het interesant. Eindelijk eens een vrouw die anders durft te zijn dan het groepje waar de gemiddelde vrouw onder valt.

Je leeft maar 1x dus doe dat dan ook zeg ik altijd maar
Maar de reden er achter kan soms wel interesant zijn toch. Waarom zij juist lekker haar eigen gang gaat en andere vrouwen dat zeggen te doen maar gewoon bij het vaste groepje blijven zitten.
pi_50607887
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:26 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

was je ons kwijt!
en wij maar roepen...
sure

Ik liep vd week trouwens nog me ex tegen t lijf.. 't was eigenlijk best leuk om haar weer een keer te zien

Meer mensen van dat soort momenten gehad? Of is het water en vuur?
pi_50608040
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Gek ik vertel niet zo veel op fok. Ik vertel het vaak juist aan vrienden en ouders lachen toch als je weer eens een gekke date gehad heb
[..]

Ik wil je niet kwetsen of wat dan ook. Maar geloof me het feit dat je er leuk uit ziet heeft daar niks mee te maken. Jij komt over als iemand die geneukt kan worden dat is al meer dan genoeg. Is puur lichaamshouding en gedrag niet meer niet minder. Denk je nou echt dat een man op een leuke date zit te wachten. Het is effe door bijten en uit eindelijk neuken wat maakt het uit of het etentje gezellig was

Zo denken de meeste mannen
En dat vind ik natuurlijk geen probleem. Ik prik daar vrij snel doorheen. Daarom heb ik nooit seks na een date, omdat het hun alleen om de seks te doen is. Er wordt alleen geneukt met mensen die mij waarderen omdat ik Whoopsydaisy ben en mensen met wie daarna of daarvoor al een vriendschap ontstaan is. Maar ondertussen ontmoet ik nieuwe mensen, ga ik uit eten in leuke restaurants en heb ik de tijd van mijn leven. Ik ben niet gek natuurlijk , ik heb zelf de regie in handen. Overigens: de meeste mensen die me mee uit eten nemen, blijven toch bellen, ook als er niet geneukt is. Zijn mannen echt zó wanhopig?
quote:
[..]

Is het niet gewoon een bevestiging voor je zelf dat je er leuk uit ziet. Dat je goed in de markt ligt.
Vroeger erg onzeker geweest en nu soms nog okal doe je anders laten overkomen?
Nee, ik hou gewoon echt van aandacht. Vroeger trok ik die op een negatieve manier, nu op een positieve manier. Tenminste op zo'n manier dat ik me er goed over voel. Dat dat toevallig ook bevestiging is van de 'marktwaarde' is bijzaak. Ik weet dat ik marktwaarde heb. Ik merk ook een heel groot verschil in flirtgedrag, als ik op mijn werk lekker bezig ben en daar veel complimenten krijg over het geleverde werk of ik kan mezelf weer eens flink op de schouder kloppen voor een goeie actie, dan is dat ook positieve aandacht. Dan heb ik 's avonds veel minder behoefte aan aandacht. Vandaar ook de ambities.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:35:20 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50608086
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

sure

Ik liep vd week trouwens nog me ex tegen t lijf.. 't was eigenlijk best leuk om haar weer een keer te zien

ik heb er wel eens 1 gezien ja die vroeg op een gegeven moment of alles nog wel goed met me ging. Zo van je kan eigelijk niet zonder mij houding draai gaf ze aan het gesprek.

Mijn antwoord was van. Hoezo had je gedacht dat ik niet kan leven zonder jou of zo dat mijn leven dan stopte?
Voel me beter dan ooit

met haar heb ik nooit echt iets gehad eerder een goeie vriendschap met sex er bij.
pi_50608138
quote:

[..]

sure

nu je het zegt... ik heb afgelopen week omgedoopt tot nationale exen val me lastig (=zoek weer contact) week (kheb er niet zoveel dus kan ze snel allemaal tegenkomen) de eerste heb ik vrijdag gesproken en zaterdag gezien (met er nieuwe vlam) en gesproken. De tweede heb ik zondag, maandag, woensdag gesproken en woensdag en vrijdag gezien.

Het was allemaal gewoon een samenzwering en een test om te zien of ik er overheen ben... Wat ik dus blijkbaar ben aangezien de gesprekken niet vreemd voelden, gevoelens niet in de weg kwamen en dat soort dingen waardoor ik nu "officieel" kan zeggen dak over beide dames heen ben. Time for a new chapter in the book called my life
pi_50608155
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:15 schreef Garisson72 het volgende:

Jep, ik vind het ook wel grappig. Mensen willen blijkbaar horen uit mijn mond dat ik mezelf desperate vind. Sorry heren, dat vind ik echt niet. Maar ik kan jullie toch niet overtuigen van het tegendeel en jullie overtuigen mij ook niet van jullie 'punt'. Dat ik een attentionslut ben, ok, dat wil ik wel toegeven. Maar uiteindelijk heb ik geen aandacht nodig van mannen om gelukkig te zijn. Ik kan dergelijke voldoening ook uit mijn werk halen, of uit vriendschappen of uit (nóg) simpeler dingen dan mannen.

Ik ben heel open en toch niet te doorgronden. Tweelingen he?
pi_50608216
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:36 schreef hugo2409 het volgende:

[..]

nu je het zegt... ik heb afgelopen week omgedoopt tot nationale exen val me lastig (=zoek weer contact) week (kheb er niet zoveel dus kan ze snel allemaal tegenkomen) de eerste heb ik vrijdag gesproken en zaterdag gezien (met er nieuwe vlam) en gesproken. De tweede heb ik zondag, maandag, woensdag gesproken en woensdag en vrijdag gezien.

Het was allemaal gewoon een samenzwering en een test om te zien of ik er overheen ben... Wat ik dus blijkbaar ben aangezien de gesprekken niet vreemd voelden, gevoelens niet in de weg kwamen en dat soort dingen waardoor ik nu "officieel" kan zeggen dak over beide dames heen ben. Time for a new chapter in the book called my life
Goed nieuws
pi_50608251
Over exen gesproken: die van mij belde nog met mijn verjaardag, was supergezellig. Ik hem een beetje uithoren over zijn dateleven, maar daar wil hij niks over loslaten. En ik ben zo nieuwsgierig! Ik hoop echt dat hij een leuke meid tegen het lijf loopt binnenkort.

Mijn andere ex: daar begin ik nu wel nieuwsgierig naar te worden, ik heb geen idee hoe het met hem gaat, het is nu 2 jaar voorbij. Ben de boosheid nu wel voorbij.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:43:33 #19
94676 Garisson72
pi_50608370
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Jep, ik vind het ook wel grappig. Mensen willen blijkbaar horen uit mijn mond dat ik mezelf desperate vind. Sorry heren, dat vind ik echt niet. Maar ik kan jullie toch niet overtuigen van het tegendeel en jullie overtuigen mij ook niet van jullie 'punt'.
mag ik mezelf buiten deze 'jullie' scharen, met uw welnemen?
quote:
ja, dat bedoelde ik dus met 'het intrigeert, kennelijk'.
pi_50608501
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:43 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

mag ik mezelf buiten deze 'jullie' scharen, met uw welnemen?

Zou het komen omdat jij de enige bent die mij hier IRL kent?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:48:58 #21
94676 Garisson72
pi_50608602
quote:

geen water en vuur, contact is gewoon geëindigd toen het uitging. Ik heb nooit de behoefte om contact te houden, vriendschap op te bouwen of haar anderszins in mijn leven te houden. Voorbij is voorbij; ik was in haar geïnteresseerd in de vorm van een liefdesrelatie met alles wat daarbij hoort. Ik doe geen stap terug, het is dat of niets.
Om het bot te stellen: het interesseert me niet meer, zogauw het uitgaan van de relatie verwerkt is.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:51:34 #22
94676 Garisson72
pi_50608697
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Zou het komen omdat jij de enige bent die mij hier IRL kent?
hoe kort die IRL-meet ook was, dat heeft ertoe bijgedragen idd. Als je het je nog kan herinneren: ik heb je toen verteld dat je me heel sterk doet denken aan een vriendin die ik ooit had.
Misschien plaats ik daardoor alles een beetje anders dan de meeste mannen hier kennelijk doen.
pi_50608981
quote:
En dat is dan nog een van onze goede eigenschappen .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:08:14 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50609348
quote:

ik denk eerder doen als of je een open boek bent maar het totaal niet ben
En dat maakt het vaak wel interesant
pi_50613059
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zijn mannen echt zó wanhopig?
[..]
Ja, doh. De meesten althans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')