abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50606120
We zijn in korte tijd alweer aanbeland bij deel nummer 20!

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze gewaardeerde Clumsy_Clown is terecht erg streng hierop. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.

Een overzicht van de vorige delen:
[SINGLES # 19] *insert grappige titel hier*

[ Bericht 0% gewijzigd door Whoopsydaisy op 19-06-2007 10:37:09 ]
pi_50606229
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

een zeer interesant karakter en niet zo standaard zoals de rest van de vrouwen. Ben wel benieuwd naar de persoon achter woopsydaisy.

Niet meer dan dat trouwens dus maak je geen zorgen
[..]

dat idee had ik al alleen wel vaag. Want je bent voordurend op zoek naar een nieuwe vis vijvertjes en nieuwe prooien. Dan is het inernet voor jou de hemel. Maar waarom doe je het daar dan juist niet. Dat is een onuitputbare bron.
Thanks. Ik heb een vrij afwijkend karakter inderdaad. Toch leuk dat jij daar benieuwd naar bent . Internet zou in principe de hemel voor me zijn, maar ik hoef me niet tot internet te wenden om mensen te leren kennen want de mannen komen momenteel bij bosjes uit de hemel vallen. Stappen en winkelen enzo, dat is al een onuitputbare bron voor mij.
pi_50606296
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat is leuk om te doen voor een (semi) date buiten bioscoop, uit eten, terrassje..
Kitesurfen
Muurklimmen
Boswandeling met zijn hond

Voor een semi-date zou ik het in de sportieve sfeer zoeken.
pi_50606394
is dat daten verplicht... want dan zie je mij hier niet meer denk ik... ik ben namelijk nog niet actief aan het daten begonnen
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:46:16 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50606518
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
of aardbeien eten bij die ene groenteboer in scheveningen
en
quote:
Op maandag 18 juni 2007 23:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

uhm ken ik jou?

ik heb een vermoede wie jij bent gezien je naam maar dat kan ik me niet indenken.
Krijg jij wel eens briefjes met principessa er op in een bakje?

nu ga je niet meer reageren natuurlijk om mij in spanning te houden
ben erg benieuwd
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:49:18 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50606608
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Thanks. Ik heb een vrij afwijkend karakter inderdaad. Toch leuk dat jij daar benieuwd naar bent . Internet zou in principe de hemel voor me zijn, maar ik hoef me niet tot internet te wenden om mensen te leren kennen want de mannen komen momenteel bij bosjes uit de hemel vallen. Stappen en winkelen enzo, dat is al een onuitputbare bron voor mij.
Geen dank en meteen een volgende vraag. Liggen jou grenzen zo hoog dat je tot op de dag van vandaag nog zo extreem aan het zoeken ben?

Ik heb het idee dat je zo graag iets wil dat je er echt alles voor over heb en het bijna een levenstraak aan het worden is. Als of je bijna niet zonder kan.

Waarom niet gewoon relext zoals de rest van de grote groep lekker rustig leven en kijken wat er gebeurd en ook gewoon dingen afslaan.

Ik krijg het idee dat wanneer jij een date hebt dat je dan al de kindernamen in je hoofd heb zitten die je graag met hem samen wilt hebben?

kan er natuurlijk naast zitten
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_50606624
Natuurlijk is daten niet verplicht! Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik ook niet echt serieus date om er een relatie aan over te houden.

Wat mij betreft is het een leuk tijdverdrijf en ik vind het altijd interessant om nieuwe mensen te leren kennen, want die voegen soms nieuwe impulsen toe aan je leven. Op die manier kom je op heel veel verschillende plekken en beweeg je je in heel veel verschillende groepen. Met meiden is het nu eenmaal lastiger om bij een groep te gaan horen, met mannen is het altijd gezellig om te stappen.
pi_50606734
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Geen dank en meteen een volgende vraag. Liggen jou grenzen zo hoog dat je tot op de dag van vandaag nog zo extreem aan het zoeken ben?

Ik heb het idee dat je zo graag iets wil dat je er echt alles voor over heb en het bijna een levenstraak aan het worden is. Als of je bijna niet zonder kan.

Waarom niet gewoon relext zoals de rest van de grote groep lekker rustig leven en kijken wat er gebeurd en ook gewoon dingen afslaan.

Ik krijg het idee dat wanneer jij een date hebt dat je dan al de kindernamen in je hoofd heb zitten die je graag met hem samen wilt hebben?

kan er natuurlijk naast zitten
Ik snap best waarom iedereen dat denkt. De reden dat ik het hier post, is dat ik het anders allemaal thuis en aan vrienden ga vertellen, dat kan ik op deze manier voorkomen.

Maar nee, ik wil GEEN kinderen. Inderdaad, ik vind mijn carriére belangrijker want ik schep voldoening uit werken. Ik ben behoorlijk ambitieus en een gezin is absoluut niets voor mij. Op dit moment wil ik ook GEEN relatie, ten eerste omdat ik daar nog helemaal niet aan toe ben, ten tweede omdat ik door het daten en het vele stappen eindelijk mijn wilde haren kan verliezen. Ik woonde op mijn 17e samen en ik heb behoorlijk wat feestjes en dates in te halen .

Ik krijg nu eenmaal veel aandacht omdat ik een leuk koppie heb, een redelijk figuurtje en daarnaast ben ik ook nog eens toegankelijk. Het is heel makkelijk om een gesprek aan te knopen met mij als je een beetje een grote mond hebt en een goeie kop, leuke kleding en een redelijk goed figuur. Ik stel niet zoveel eisen. Mag ik je en zie je er leuk uit, dan ga ik gezellig met je mee en dan hebben we nog een gezellige avond ook. Tel daar mijn impulsiviteit bij op en zo kom je dus op elke maand 2 dates. Ik sla overigens meer aanbiedingen af dan dat ik erop inga.

Het komt er gewoon op neer dat ik daten ontzettend leuk vind. Ik beschouw het stiekem een beetje als een hobby .
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:11:38 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50607326
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik snap best waarom iedereen dat denkt. De reden dat ik het hier post, is dat ik het anders allemaal thuis en aan vrienden ga vertellen, dat kan ik op deze manier voorkomen.
Gek ik vertel niet zo veel op fok. Ik vertel het vaak juist aan vrienden en ouders lachen toch als je weer eens een gekke date gehad heb
quote:
Ik krijg nu eenmaal veel aandacht omdat ik een leuk koppie heb, een redelijk figuurtje en daarnaast ben ik ook nog eens toegankelijk.
Ik wil je niet kwetsen of wat dan ook. Maar geloof me het feit dat je er leuk uit ziet heeft daar niks mee te maken. Jij komt over als iemand die geneukt kan worden dat is al meer dan genoeg. Is puur lichaamshouding en gedrag niet meer niet minder. Denk je nou echt dat een man op een leuke date zit te wachten. Het is effe door bijten en uit eindelijk neuken wat maakt het uit of het etentje gezellig was

Zo denken de meeste mannen
quote:
Het komt er gewoon op neer dat ik daten ontzettend leuk vind. Ik beschouw het stiekem een beetje als een hobby .
Is het niet gewoon een bevestiging voor je zelf dat je er leuk uit ziet. Dat je goed in de markt ligt.
Vroeger erg onzeker geweest en nu soms nog okal doe je anders laten overkomen?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:15:32 #10
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_50607451
blijft grappig om te zien hoe veel mannen op dit forum steeds maar blijven proberen dit te doorgronden, of zelfs onderuit proberen te halen. het strookt kennelijk niet met het beeld dat ze vinden horen bij iemand die zo frivool is als jij! Bijna alsof je getemd moet worden, of zo.

Dat idee krijg ik er althans bij. Je ziet het aan die laatste post van Ook_Gek. In de vorige episode van dit topic kwam het ook weer een aantal keren voorbij, sowieso heb je dit laatste verhaaltje al een aantal keren verteld.
Het intrigeert, kennelijk!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:19:06 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50607562
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:15 schreef Garisson72 het volgende:
blijft grappig om te zien hoe veel mannen op dit forum steeds maar blijven proberen dit te doorgronden, of zelfs onderuit proberen te halen. het strookt kennelijk niet met het beeld dat ze vinden horen bij iemand die zo frivool is als jij! Bijna alsof je getemd moet worden, of zo.

Dat idee krijg ik er althans bij. Je ziet het aan die laatste post van Ook_Gek. In de vorige episode van dit topic kwam het ook weer een aantal keren voorbij, sowieso heb je dit laatste verhaaltje al een aantal keren verteld.
Oh nee hoor verveel me gewoon en inderdaad vind het interesant. Eindelijk eens een vrouw die anders durft te zijn dan het groepje waar de gemiddelde vrouw onder valt.

Je leeft maar 1x dus doe dat dan ook zeg ik altijd maar
Maar de reden er achter kan soms wel interesant zijn toch. Waarom zij juist lekker haar eigen gang gaat en andere vrouwen dat zeggen te doen maar gewoon bij het vaste groepje blijven zitten.
pi_50607887
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:26 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

was je ons kwijt!
en wij maar roepen...
sure

Ik liep vd week trouwens nog me ex tegen t lijf.. 't was eigenlijk best leuk om haar weer een keer te zien

Meer mensen van dat soort momenten gehad? Of is het water en vuur?
pi_50608040
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Gek ik vertel niet zo veel op fok. Ik vertel het vaak juist aan vrienden en ouders lachen toch als je weer eens een gekke date gehad heb
[..]

Ik wil je niet kwetsen of wat dan ook. Maar geloof me het feit dat je er leuk uit ziet heeft daar niks mee te maken. Jij komt over als iemand die geneukt kan worden dat is al meer dan genoeg. Is puur lichaamshouding en gedrag niet meer niet minder. Denk je nou echt dat een man op een leuke date zit te wachten. Het is effe door bijten en uit eindelijk neuken wat maakt het uit of het etentje gezellig was

Zo denken de meeste mannen
En dat vind ik natuurlijk geen probleem. Ik prik daar vrij snel doorheen. Daarom heb ik nooit seks na een date, omdat het hun alleen om de seks te doen is. Er wordt alleen geneukt met mensen die mij waarderen omdat ik Whoopsydaisy ben en mensen met wie daarna of daarvoor al een vriendschap ontstaan is. Maar ondertussen ontmoet ik nieuwe mensen, ga ik uit eten in leuke restaurants en heb ik de tijd van mijn leven. Ik ben niet gek natuurlijk , ik heb zelf de regie in handen. Overigens: de meeste mensen die me mee uit eten nemen, blijven toch bellen, ook als er niet geneukt is. Zijn mannen echt zó wanhopig?
quote:
[..]

Is het niet gewoon een bevestiging voor je zelf dat je er leuk uit ziet. Dat je goed in de markt ligt.
Vroeger erg onzeker geweest en nu soms nog okal doe je anders laten overkomen?
Nee, ik hou gewoon echt van aandacht. Vroeger trok ik die op een negatieve manier, nu op een positieve manier. Tenminste op zo'n manier dat ik me er goed over voel. Dat dat toevallig ook bevestiging is van de 'marktwaarde' is bijzaak. Ik weet dat ik marktwaarde heb. Ik merk ook een heel groot verschil in flirtgedrag, als ik op mijn werk lekker bezig ben en daar veel complimenten krijg over het geleverde werk of ik kan mezelf weer eens flink op de schouder kloppen voor een goeie actie, dan is dat ook positieve aandacht. Dan heb ik 's avonds veel minder behoefte aan aandacht. Vandaar ook de ambities.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:35:20 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50608086
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

sure

Ik liep vd week trouwens nog me ex tegen t lijf.. 't was eigenlijk best leuk om haar weer een keer te zien

ik heb er wel eens 1 gezien ja die vroeg op een gegeven moment of alles nog wel goed met me ging. Zo van je kan eigelijk niet zonder mij houding draai gaf ze aan het gesprek.

Mijn antwoord was van. Hoezo had je gedacht dat ik niet kan leven zonder jou of zo dat mijn leven dan stopte?
Voel me beter dan ooit

met haar heb ik nooit echt iets gehad eerder een goeie vriendschap met sex er bij.
pi_50608138
quote:

[..]

sure

nu je het zegt... ik heb afgelopen week omgedoopt tot nationale exen val me lastig (=zoek weer contact) week (kheb er niet zoveel dus kan ze snel allemaal tegenkomen) de eerste heb ik vrijdag gesproken en zaterdag gezien (met er nieuwe vlam) en gesproken. De tweede heb ik zondag, maandag, woensdag gesproken en woensdag en vrijdag gezien.

Het was allemaal gewoon een samenzwering en een test om te zien of ik er overheen ben... Wat ik dus blijkbaar ben aangezien de gesprekken niet vreemd voelden, gevoelens niet in de weg kwamen en dat soort dingen waardoor ik nu "officieel" kan zeggen dak over beide dames heen ben. Time for a new chapter in the book called my life
pi_50608155
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:15 schreef Garisson72 het volgende:

Jep, ik vind het ook wel grappig. Mensen willen blijkbaar horen uit mijn mond dat ik mezelf desperate vind. Sorry heren, dat vind ik echt niet. Maar ik kan jullie toch niet overtuigen van het tegendeel en jullie overtuigen mij ook niet van jullie 'punt'. Dat ik een attentionslut ben, ok, dat wil ik wel toegeven. Maar uiteindelijk heb ik geen aandacht nodig van mannen om gelukkig te zijn. Ik kan dergelijke voldoening ook uit mijn werk halen, of uit vriendschappen of uit (nóg) simpeler dingen dan mannen.

Ik ben heel open en toch niet te doorgronden. Tweelingen he?
pi_50608216
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:36 schreef hugo2409 het volgende:

[..]

nu je het zegt... ik heb afgelopen week omgedoopt tot nationale exen val me lastig (=zoek weer contact) week (kheb er niet zoveel dus kan ze snel allemaal tegenkomen) de eerste heb ik vrijdag gesproken en zaterdag gezien (met er nieuwe vlam) en gesproken. De tweede heb ik zondag, maandag, woensdag gesproken en woensdag en vrijdag gezien.

Het was allemaal gewoon een samenzwering en een test om te zien of ik er overheen ben... Wat ik dus blijkbaar ben aangezien de gesprekken niet vreemd voelden, gevoelens niet in de weg kwamen en dat soort dingen waardoor ik nu "officieel" kan zeggen dak over beide dames heen ben. Time for a new chapter in the book called my life
Goed nieuws
pi_50608251
Over exen gesproken: die van mij belde nog met mijn verjaardag, was supergezellig. Ik hem een beetje uithoren over zijn dateleven, maar daar wil hij niks over loslaten. En ik ben zo nieuwsgierig! Ik hoop echt dat hij een leuke meid tegen het lijf loopt binnenkort.

Mijn andere ex: daar begin ik nu wel nieuwsgierig naar te worden, ik heb geen idee hoe het met hem gaat, het is nu 2 jaar voorbij. Ben de boosheid nu wel voorbij.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:43:33 #19
94676 Garisson72
pi_50608370
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Jep, ik vind het ook wel grappig. Mensen willen blijkbaar horen uit mijn mond dat ik mezelf desperate vind. Sorry heren, dat vind ik echt niet. Maar ik kan jullie toch niet overtuigen van het tegendeel en jullie overtuigen mij ook niet van jullie 'punt'.
mag ik mezelf buiten deze 'jullie' scharen, met uw welnemen?
quote:
ja, dat bedoelde ik dus met 'het intrigeert, kennelijk'.
pi_50608501
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:43 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

mag ik mezelf buiten deze 'jullie' scharen, met uw welnemen?

Zou het komen omdat jij de enige bent die mij hier IRL kent?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:48:58 #21
94676 Garisson72
pi_50608602
quote:

geen water en vuur, contact is gewoon geëindigd toen het uitging. Ik heb nooit de behoefte om contact te houden, vriendschap op te bouwen of haar anderszins in mijn leven te houden. Voorbij is voorbij; ik was in haar geïnteresseerd in de vorm van een liefdesrelatie met alles wat daarbij hoort. Ik doe geen stap terug, het is dat of niets.
Om het bot te stellen: het interesseert me niet meer, zogauw het uitgaan van de relatie verwerkt is.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:51:34 #22
94676 Garisson72
pi_50608697
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Zou het komen omdat jij de enige bent die mij hier IRL kent?
hoe kort die IRL-meet ook was, dat heeft ertoe bijgedragen idd. Als je het je nog kan herinneren: ik heb je toen verteld dat je me heel sterk doet denken aan een vriendin die ik ooit had.
Misschien plaats ik daardoor alles een beetje anders dan de meeste mannen hier kennelijk doen.
pi_50608981
quote:
En dat is dan nog een van onze goede eigenschappen .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:08:14 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50609348
quote:

ik denk eerder doen als of je een open boek bent maar het totaal niet ben
En dat maakt het vaak wel interesant
pi_50613059
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zijn mannen echt zó wanhopig?
[..]
Ja, doh. De meesten althans.
pi_50614293
*lacht andere mannen uit*
genoeg gelachen.
pi_50618252
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:42 schreef hugo2409 het volgende:
is dat daten verplicht... want dan zie je mij hier niet meer denk ik... ik ben namelijk nog niet actief aan het daten begonnen
For me the same

Ben zondag naar een festival hier in de buurt geweest en zat sjans gehad maar veel verder dan oogcontact, korte gesprekken en een gezellige avond is het tot op heden nog niet gekomen.

Maar goed, was wel weer even goed voor mijn ego
pi_50624663
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:48 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

geen water en vuur, contact is gewoon geëindigd toen het uitging. Ik heb nooit de behoefte om contact te houden, vriendschap op te bouwen of haar anderszins in mijn leven te houden. Voorbij is voorbij; ik was in haar geïnteresseerd in de vorm van een liefdesrelatie met alles wat daarbij hoort. Ik doe geen stap terug, het is dat of niets.
Om het bot te stellen: het interesseert me niet meer, zogauw het uitgaan van de relatie verwerkt is.
nja das duidelijk
pi_50652042
Wie hier is nog niet over zijn of haar ex heen? Ik vraag me af of je je dan echt single voelt, of dat je in je achterhoofd rekening houdt met het feit dat je je nog gebonden voelt.
  FOK!fotograaf woensdag 20 juni 2007 @ 14:06:07 #30
18921 freud
Who's John Galt?
pi_50652514
Djeez, nummer 20 alweer!

okok, slechte tvp...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_50653020
zijn "over iemand heen zijn" en "je gebonden voelen" niet twee totaal verschillende dingen? want toen het pas uit was met me eerste meisje was ik niet meer gebonden, zo voelde het dus ook niet, maar ik was er niet overheen. Al was ik wel single, voor me gevoel ook, alleen geen happy single
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:28:32 #32
94676 Garisson72
pi_50653331
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

nja das duidelijk
imo is dat de meest gezonde manier om ermee om te gaan. Het gaat om iets wat voorbij is, waarom zou je dat dan met de moed der wanhoop nog bij je proberen te houden? de neus moet richting horizon, niet richting wat-ooit-was.

Mijn stelling wordt overigens gestaafd door het feit dat de meeste pogingen tot vriendschap-met-ex vaak maar een kort leven beschoren blijken te zijn. Er is vaak het stellige voornemen om vriendschap op te bouwen, maar als alle sores eenmaal verwerkt is, hoeft het vaak niet meer zo nodig.

Edit: trouwens, dit beantwoordt tegelijkitair jouw vraag denk ik, WD!

[ Bericht 5% gewijzigd door Garisson72 op 20-06-2007 14:35:56 ]
pi_50671049
Tweeling met Leeuw partner

Relatiecijfer 6

De tweeling kan zich absoluut aanpassen, dat kan de leeuw niet. De leeuw doet dingen omdat ‘het zo hoort’, de tweeling zegt dat niets. De tweeling zal zich nooit laten domineren door de leeuw. Terwijl de leeuw het niet bewust doet. Wel zijn jullie allebei handig en komen er samen wel uit!
pi_50672705
Ik ben nóg steeds singel. Ben het zat, waarom kom ik niet gewoon iemand tegen. Heb geen zin moeite te doen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:33:14 #35
141482 Q.
JurassiQ
pi_50672807
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:31 schreef vencodark het volgende:
Ik ben nóg steeds singel. Ben het zat, waarom kom ik niet gewoon iemand tegen. Heb geen zin moeite te doen.
Idem. Wanneer gaan we daten? .
For great justice!
pi_50672949
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:33 schreef Q. het volgende:

[..]

Idem. Wanneer gaan we daten? .
Jij weer he
Jou kom ik ook altijd overal tegen op fok.

Oh wacht, dat is offtopic.
pi_50676799
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:53 schreef dawg het volgende:

[..]

Hahahah. Al zal dat niet zoveel uitmaken, aangezien ik praktisch nooit op msn zit.
Hmm, ik moet je zelfs opnieuw toe gaan voegen.. Tjonge jonge, en dat alles omdat je een waterman bent.
pi_50677012
Oh ja: update.. Die gast van vorige week heeft weer van zich laten horen. Na een volle 8 dagen, maar ik zat even niet achter MSN. Ik ben nou wel nieuwsgierig wat 'ie nou moest, gewoon een gezellig babbeltje maken of vind hij me nou toch leuk? Tot dusver heeft zich nog geen leuker exemplaar aangediend dus he's still in the running towards becoming Whoopsydaisy's next .. tja, wat eigenlijk? Nou ja, ik zie wel of hij binnenkort weer online is, zo niet dan maakt dat ook niet uit.
pi_50677014
Hoe kan het ook anders.
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:28:29 #40
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_50678002
Oeh leuk, sterrebeelden!

Whoops, hoe doet tweelingen met ram het??
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_50678373
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Natuurlijk wil je dat! 250 euro, vooraf betalen s.v.p., exclusief reiskosten.
oke.. wanneer gaan we plannen?
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:59:55 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50678791
heb meteen een leuke vraag. Zijn er mensen die heilig geloven dat liefde gekoppelt staat aan sterrenbeelden. Zo van ik moet een ram zoeken want dat is de perfecte partner bla bla bla

ik zelf geloof er geen letter van
pi_50680629
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:59 schreef ook_gek het volgende:
heb meteen een leuke vraag. Zijn er mensen die heilig geloven dat liefde gekoppelt staat aan sterrenbeelden. Zo van ik moet een ram zoeken want dat is de perfecte partner bla bla bla

geloven niet..

maar dit soort topics helpt je de avond door he
  donderdag 21 juni 2007 @ 08:59:41 #44
94676 Garisson72
pi_50681527
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Hoger dan een 8 scoor je niet. Maar dan wel gelijk met 2 sterrenbeelden en wel met de boogschutter en de tweeling.
ik neem aan dat mijn Ram-zijn je bekend is; vervolgens mag ik hieruit denk ik concluderen dat ik met geen enkel ander sterrenbeeld hoger dan een 8 scoor?

en dan nog eens wat... was jij geen tweeling...?
pi_50683930
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:28 schreef DumDaDum het volgende:
Oeh leuk, sterrebeelden!

Whoops, hoe doet tweelingen met ram het??
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 08:59 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ik neem aan dat mijn Ram-zijn je bekend is; vervolgens mag ik hieruit denk ik concluderen dat ik met geen enkel ander sterrenbeeld hoger dan een 8 scoor?

en dan nog eens wat... was jij geen tweeling...?
Klopt, nergens hoger dan een 8. Tweelingen scoren 2 keer 10. Maar wij zijn dan ook redelijk makkelijk.

Ram met Tweeling Partner

Relatiecijfer 8

Jullie houden allebei van lekker bezig zijn en verandering. Jullie zijn een goede match want de tweeling houdt van plannen bedenken en de ram zal degene zijn die het plan zou uitwerken. Jullie gaan samen op stap om wat leuks te beleven! De tweeling praat alleen een beetje veel en dat is een ideale combinatie want de ram zwijgt liever!
pi_50684216
quote:

Ik weet wel dat ik een typische tweelingen ben. Als iemand anders een typische tweelingen of waterman is, dan kun je doorgaans wel van tevoren inschatten of het werkt. Ik geloof overigens totaal niet in de daghoroscopen of weekhoroscopen.

Wat trouwens wel grappig is: mijn moeder heeft ooit een jaarhoroscoop laten maken. Daar stonden wel hele treffende dingen in die later ook bleken te kloppen. Er stond in dat ze 4 hele bijzondere kinderen had met ieder kwaliteiten op hun eigen gebied. Niet om op te scheppen maar wij hebben inderdaad allevier wel een bijzondere kwaliteit. Er werd ook gezegd dat één van de kinderen in oktober in de bekendheid zou treden, toen won ik een landelijke zangwedstrijd en naar aanleiding daarvan heb ik een CD gemaakt en erg veel opgetreden. Er stonden ook dingen in die niet klopten: mijn moeder zou de man van haar leven ontmoeten. Dat is nooit gebeurd, mijn paps en mams zijn nog steeds erg gelukkig met elkaar.
pi_50684263
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 08:04 schreef winterapfel het volgende:

[..]

geloven niet..

maar dit soort topics helpt je de avond door he
Jij zegt t
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:28:12 #48
94676 Garisson72
pi_50685347
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Klopt, nergens hoger dan een 8. Tweelingen scoren 2 keer 10. Maar wij zijn dan ook redelijk makkelijk.
ja wij Rammen zijn erg moeilijk. Vuur en zo he. Mars. Linke soep.

Overigens ben ik niet zo sceptisch als ik nu laat toeschijnen. Vaak genoeg gezien dat iemands daadwerkelijke karakter erg sterk overeenkomt met het sterrenbeeldprofiel. Bij mijzelf bijvoorbeeld.

een 8 is toch best hoog? Of op welke schaal moet ik dat zien... is het bijv zo dat sommige sterrenbeelden maar magere zesjes scoren, of zelfs droevige onvoldoendes?
quote:
Ram met Tweeling Partner

Relatiecijfer 8

Jullie houden allebei van lekker bezig zijn en verandering. Jullie zijn een goede match want de tweeling houdt van plannen bedenken en de ram zal degene zijn die het plan zou uitwerken. Jullie gaan samen op stap om wat leuks te beleven! De tweeling praat alleen een beetje veel en dat is een ideale combinatie want de ram zwijgt liever!
als hier bedoeld wordt: 'luistert liever', of 'praat liever alleen als er ook echt wat te melden is' dan ja.
In dat licht bezien zegt het wellicht ook wat over de tweeling...
pi_50685543
Schorpioenen matchen met minder sterrenbeelden.
pi_50685682
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik weet wel dat ik een typische tweelingen ben. Als iemand anders een typische tweelingen of waterman is, dan kun je doorgaans wel van tevoren inschatten of het werkt. Ik geloof overigens totaal niet in de daghoroscopen of weekhoroscopen.

Wat trouwens wel grappig is: mijn moeder heeft ooit een jaarhoroscoop laten maken. Daar stonden wel hele treffende dingen in die later ook bleken te kloppen. Er stond in dat ze 4 hele bijzondere kinderen had met ieder kwaliteiten op hun eigen gebied. Niet om op te scheppen maar wij hebben inderdaad allevier wel een bijzondere kwaliteit. Er werd ook gezegd dat één van de kinderen in oktober in de bekendheid zou treden, toen won ik een landelijke zangwedstrijd en naar aanleiding daarvan heb ik een CD gemaakt en erg veel opgetreden. Er stonden ook dingen in die niet klopten: mijn moeder zou de man van haar leven ontmoeten. Dat is nooit gebeurd, mijn paps en mams zijn nog steeds erg gelukkig met elkaar.
Whoops, dat je het (ten dele) herkent komt door het Barnum-effect meer niet
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_50686549
Leg het Barnum-effect eens uit.
pi_50686798
quote:
Het Forer-effect, ook Barnum-effect genoemd, is afkomstig uit de psychologie en betreft de neiging van mensen om vage en algemeen geldende uitspraken over de eigen persoon te accepteren als rake, typerende omschrijving, zonder zich te realiseren dat diezelfde omschrijving voor bijna iedereen opgaat.
pi_50686935
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Leg het Barnum-effect eens uit.
Barnum-effect Dit houdt in dat mensen van vage en algemene persoonlijkheidsbeschrijvingen meestal vinden dat ze kloppen en specifiek op henzelf van toepassing zijn, zonder zich te realiseren dat diezelfde omschrijvingen voor bijna iedereen opgaat. Het verschijnsel is genoemd naar Phineas Taylor Barnum.
(bron: psychologie mag mei 07)
pi_50686987
Hmm, als in een vage omschrijving staat dat ik altijd nadenk voor ik iets zeg, dan zou ik dat niet direct voor waar aannemen.
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:19:53 #55
17075 extreme
-wannahave-
pi_50687022
quote:

grappig is dat het in de praktijk toch wel wat zegt over het karakter van iemand,
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_50687392
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hmm, als in een vage omschrijving staat dat ik altijd nadenk voor ik iets zeg, dan zou ik dat niet direct voor waar aannemen.
In die psychologie mag. stond ook wel een leuk stukje met allerlei sterrenbeelden en omschrijvingen. Deze omschrijvingen stonden voor de uitleg van het barnum-effect. Had ook mijn sterrenbeeld opgezocht enzo en dacht ook van "dat klopt aardig"....
Later bleek dat ze alles door elkaar hadden gehusseld
Maar je bent vrij om geloven wat je wil geloven
pi_50688375
*waterman is

Tja, ik heb ook van Inleiding Sterrenkunde geleerd dat de huidige sterrenbeelden bijvoorbeeld al lang niet meer kloppen, omdat sinds ze zijn opgesteld, de hemel al dusdanig is verandert, dat ze twee maanden ofzo achterlopen... In dat geval zou ik dus eigenlijk een Ram ofzo moeten zijn
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:13:44 #58
91868 boemboem
Eeuwig duurt het langst
pi_50688687
hmmm mijn ervaring als single
ik ben inmiddels alweer 5 jaar single. Heb daarvoor een relatie gehad die half jaartje heeft geduurd.
maar single zijn en dan de soort van vraag of ik daar blij mee ben?
ene kant wel, andere kant niet.

Waarom wel?
Heb niemand om rekening mee te houden, kan doen en laten wat ik zelf wil. Als ik op stap wil, iets wil gaan doen met vrienden etc niemand die zegt van "nee, vanavond gaan we samen film kijken" (bij wijze van). Dat bevalt me wel aan het single zijn.

Waarom niet?
Dit wordt wat langer Ik mis eigenlijk iemand die erg dicht bij me staat en me liefde geeft, die ik eigenlijk best hard nodig heb. Gewoon het fijne samen zijn, iemand hebben waarvan je weet dat je er jezelf helemaal kan zijn, gevoel van iemand die je helemaal het einde vindt...
Daarnaast in mijn omgeving/vriendengroep is zo ongeveer iedereen "bezet". Het stappen in het weekend wordt al minder en alleen thuis zitten is voor mij niet echt een goede optie.

Maarja, er valt helaas weinig aan te doen. Ben op dit moment net niet een type waar vrouwen helemaal voor zullen gaan en daar zal ik me maar bij neer moeten leggen. Hoop voor mezelf dat de vriendengroep iig nog regelmatig wat blijft doen enzo.

Dat was het
that's just me :)
pi_50688854
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:13 schreef boemboem het volgende:
hmmm mijn ervaring als single
ik ben inmiddels alweer 5 jaar single. Heb daarvoor een relatie gehad die half jaartje heeft geduurd.
maar single zijn en dan de soort van vraag of ik daar blij mee ben?
ene kant wel, andere kant niet.

Waarom wel?
Heb niemand om rekening mee te houden, kan doen en laten wat ik zelf wil. Als ik op stap wil, iets wil gaan doen met vrienden etc niemand die zegt van "nee, vanavond gaan we samen film kijken" (bij wijze van). Dat bevalt me wel aan het single zijn.

Waarom niet?
Dit wordt wat langer Ik mis eigenlijk iemand die erg dicht bij me staat en me liefde geeft, die ik eigenlijk best hard nodig heb. Gewoon het fijne samen zijn, iemand hebben waarvan je weet dat je er jezelf helemaal kan zijn, gevoel van iemand die je helemaal het einde vindt...
Daarnaast in mijn omgeving/vriendengroep is zo ongeveer iedereen "bezet". Het stappen in het weekend wordt al minder en alleen thuis zitten is voor mij niet echt een goede optie.

Maarja, er valt helaas weinig aan te doen. Ben op dit moment net niet een type waar vrouwen helemaal voor zullen gaan en daar zal ik me maar bij neer moeten leggen. Hoop voor mezelf dat de vriendengroep iig nog regelmatig wat blijft doen enzo.

Dat was het
Sta je ook al vijf jaar droog?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:22:44 #60
91868 boemboem
Eeuwig duurt het langst
pi_50689001
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:18 schreef nozem het volgende:

[..]

Sta je ook al vijf jaar droog?
kurkdroog
pi_50691630
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:13 schreef boemboem het volgende:
Maarja, er valt helaas weinig aan te doen. Ben op dit moment net niet een type waar vrouwen helemaal voor zullen gaan en daar zal ik me maar bij neer moeten leggen.
Tsja, met zo'n instelling...
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:36:27 #62
94676 Garisson72
pi_50691730
Nou ja, hij zegt: 'op dit moment'.
Dus dat gaat kennelijk veranderen.
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:40:32 #63
91868 boemboem
Eeuwig duurt het langst
pi_50691891
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef Garisson72 het volgende:
Nou ja, hij zegt: 'op dit moment'.
Dus dat gaat kennelijk veranderen.
Inderdaad... komt wel, maar er zijn nu belangrijkere dingen om me zorgen over te maken en als dat goed is, komen de vrouwen vanzelf wel (niet dat ik haar weg zal sturen als ze straks voor de deur staat )
pi_50694925
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:40 schreef boemboem het volgende:

[..]

Inderdaad... komt wel, maar er zijn nu belangrijkere dingen om me zorgen over te maken en als dat goed is, komen de vrouwen vanzelf wel (niet dat ik haar weg zal sturen als ze straks voor de deur staat )
vrouwen die vanzelf komen
Maar goed ik ga naar mijn "gezellige avondje"
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:56:14 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50695010
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:40 schreef boemboem het volgende:

[..]

en wat ga je verranderen dan
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:13:32 #66
91868 boemboem
Eeuwig duurt het langst
pi_50695543
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

en wat ga je verranderen dan
m'n instelling niet meer de "ik ben minder", maar "ik ben gelijk aan"... ben er mee bezig, maar dat gaat niet binnen een week of een maand... maar als dat veranderd is, zal het wel anders worden

overigens de vrouwen vanzelf komen, bedoel meer van "dat komt dan wel goed, moet ze tegen komen, niet op zoek gaan" (is mijn idee)
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:23:14 #67
94676 Garisson72
pi_50695842
hm, dus je blijft de vergelijking maken? vind je dat een goed idee?
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:25:52 #68
91868 boemboem
Eeuwig duurt het langst
pi_50695926
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:23 schreef Garisson72 het volgende:
hm, dus je blijft de vergelijking maken? vind je dat een goed idee?
blijft een vergelijking maken, mwah... zie het anders... jezelf als gelijke zien ipv mindere vind ik niet verkeerd
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:35:16 #69
94676 Garisson72
pi_50696188
ja, kan.
ik vind het beter om te zorgen dat je gelukkig bent met wie je bent, ongeacht wat iemand anders daarvan vindt. Het hele concept van gelijk, meer of minder dan iemand anders moet overboord.
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:24:02 #70
91868 boemboem
Eeuwig duurt het langst
pi_50697754
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:35 schreef Garisson72 het volgende:
ja, kan.
ik vind het beter om te zorgen dat je gelukkig bent met wie je bent, ongeacht wat iemand anders daarvan vindt. Het hele concept van gelijk, meer of minder dan iemand anders moet overboord.
dan snap je mijn gedachtengang niet...
op het moment dat ik mezelf ten opzichte van jou minder voel, zal ik me zo gedragen en er anders naar buiten komen dan dat ik denk van "hey goed persoon, leuk om te kennen" (ipv "nee, die is te goed voor iemand als mij")
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:47:39 #71
94676 Garisson72
pi_50698454
je kan ook zeggen: ik zorg dat ik me goed voel over mezelf, en treed andere mensen dus open tegenmoet, zonder 'ten opzichte van'.

[ Bericht 13% gewijzigd door Garisson72 op 21-06-2007 18:01:45 ]
  donderdag 21 juni 2007 @ 19:10:31 #72
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_50700695
Ik geloof dat ik wel over m'n ex heenben
Dat wilde ik ff melden hier, ik ga vanavond uit en hij komt niet (hopelijk! Maar dankzij een vriendin van me misschien toch.. Ze vroeg iets en dat vatte hij op als een uitnodiging, maargoed). Dus ik ga los vanavond
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:12:30 #73
101353 mrbox
Miep miep
pi_50719807
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:54 schreef mrbox het volgende:

[..]
Maar goed ik ga naar mijn "gezellige avondje"
Nou gezellige avondje is geweest....
Was wel gezellig veel gelachen maar er miste iets. Dat heb ik wel vaker, hoe nu dat stukje intimiteit/spanning er in te brengen
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:31:55 #74
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50720404
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Tweelingen en Tweelingen gaat ook heel goed samen, een 10. Stier scoort een 9.
Je denkt serieus dat je 6 miljard mensen in 12 hokjes kan plaatsen?
pi_50721891
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:12 schreef mrbox het volgende:

[..]

Nou gezellige avondje is geweest....
Was wel gezellig veel gelachen maar er miste iets. Dat heb ik wel vaker, hoe nu dat stukje intimiteit/spanning er in te brengen
Ik weet niet of dat wel af te dwingen is, eigenlijk.
pi_50722092
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:31 schreef Nairua het volgende:

[..]

Je denkt serieus dat je 6 miljard mensen in 12 hokjes kan plaatsen?
Zeker, beetje proppen lukt alles
pi_50729182
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Zie vooral niet mijn smiley over het hoofd. Maar even serieus he, het lijkt me wel een keer cool om te daten met een fokker, en dan allebei tot in detail verslag doen. Met Kasta of dwag dawg of zo.
Dit lijkt me nog steeds een leuk plan.

Liefst realtime met foto's en live verslagen vanaf de locatie
  vrijdag 22 juni 2007 @ 15:11:50 #78
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50730487
Leuke opzet. Maar live verslag geven gaat er wel weer wat over. .

Wat houdt je tegen? .
pi_50730959
OK, Kasta valt al af. En Dawg is wel maar ook wel heel erg tegendraads. Maar misschien profileert hij zich wel bewust zo op fok. Voor Fok! wil ik natuurlijk wel een eenmalige uitzondering maken wat betreft internetdaten.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 17:39:34 #80
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_50735461
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:12 schreef mrbox het volgende:

[..]

hoe nu dat stukje intimiteit/spanning er in te brengen
Ga voor dr zingen

http://youtube.com/watch?v=jGTGoP4Y3f8
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 22 juni 2007 @ 17:56:29 #81
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50735918
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 15:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:
OK, Kasta valt al af.
Well there's news. .
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 15:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:
En Dawg is wel maar ook wel heel erg tegendraads. Maar misschien profileert hij zich wel bewust zo op fok. Voor Fok! wil ik natuurlijk wel een eenmalige uitzondering maken wat betreft internetdaten.
Mogelijk. Maar dat risico kun je natuurlijk met iedereen hebben.

Wanneer gaan jullie? .
pi_50737268
date ging niet door omdat ik ziek was en nu is meneer volgens mij beledigd
mannen............
op naar de volgende dan maar
pi_50737409
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:36 schreef Miss_S het volgende:
mannen............
op naar de volgende dan maar
denktie niet dat het een flut-smoesje was? Of dat je hard to get speelde?
pi_50737485
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:40 schreef winterapfel het volgende:

[..]

denktie niet dat het een flut-smoesje was? Of dat je hard to get speelde?
ja dat zou je natuurlijk denken
maar ik had het een paar dagen van te voren laten weten
als je je zo beroerd voelde weet je dat je niet binnen 2 dagen beter bent
dus ik denk ik laat het van te voren weten is niet zo lullig als 1 uur van te voren
maar dat vond hij dus niet
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:48:12 #85
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50737647
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:36 schreef Miss_S het volgende:
mannen............
Weet je het zeker? .
pi_50737704
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:48 schreef Nairua het volgende:

[..]

Weet je het zeker? .
dat ik ziek was of dat hij beledigd was?
beide weet ik zeker ja
ik heb de hele week bijna niet kunnen werken en hem zal ik niet meer spreken
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:51:37 #87
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50737745
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:50 schreef Miss_S het volgende:
ik heb de hele week bijna niet kunnen werken en hem zal ik niet meer spreken
Ging me idd om zijn reactie. Iig, beterschap. .
pi_50737811
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:51 schreef Nairua het volgende:

[..]

Ging me idd om zijn reactie. Iig, beterschap. .
nog geen berichtje van beterschap ofzo dus dat vond ik al genoeg zeggen
en bedankt
pi_50738641
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja dat zou je natuurlijk denken
maar ik had het een paar dagen van te voren laten weten
als je je zo beroerd voelde weet je dat je niet binnen 2 dagen beter bent
dus ik denk ik laat het van te voren weten is niet zo lullig als 1 uur van te voren
maar dat vond hij dus niet
Hij denkt:"Oh, ze zegt af."
en dan maakt het niet uit of het twee dagen of een uur van te voren is, hij denkt dat je hem niet leuk genoeg vindt.

Dan kun je twee dingen doen: of je belt hem om nog een keer wat af te spreken zodat hij weet dat je echt ziek was en nog wel interesse hebt, of je belt hem niet en was je interesse in hem toch niet zo groot.
pi_50738678
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:20 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Hij denkt:"Oh, ze zegt af."
en dan maakt het niet uit of het twee dagen of een uur van te voren is, hij denkt dat je hem niet leuk genoeg vindt.

Dan kun je twee dingen doen: of je belt hem om nog een keer wat af te spreken zodat hij weet dat je echt ziek was en nog wel interesse hebt, of je belt hem niet en was je interesse in hem toch niet zo groot.
ik heb alweer contact opgenomen
maar toen deed hij heel afstandelijk
en zo leuk is hij nou ook weer niet om er achter aan te gaan lopen
pi_50738987
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

opzoek naar een volgende prooi, lijkt me inderdaad beter dan beetje afwachten. Al blijft het een beetje rare actie van die kerel
pi_50739228
quote:

[..]

Kijk, dan is het duidelijk. Dan kun je beter op zoek naar de volgende.
pi_50739429
inhaakt
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:14:28 #94
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50740614
quote:
Gevalletje "Next!". .
pi_50741218
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:14 schreef Nairua het volgende:

[..]

Gevalletje "Next!". .
precies
en ik heb er al weer een paar op het oog
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:34:57 #96
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50741312
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:31 schreef Miss_S het volgende:
en ik heb er al weer een paar op het oog
Je zit niet stil. . Heb je er niet genoeg aan eentje?

.
pi_50744051
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:56 schreef Nairua het volgende:

[..]

Well there's news. .
[..]

Mogelijk. Maar dat risico kun je natuurlijk met iedereen hebben.

Wanneer gaan jullie? .
Ja dawg, wanneer gaan we?
pi_50744406
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:34 schreef Nairua het volgende:

[..]

.
Waarom zou je je beperken tot 1? Alsof mannen zich beperken tot 1 vrouw tegelijk .
  vrijdag 22 juni 2007 @ 22:30:12 #99
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50745257
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Waarom zou je je beperken tot 1? Alsof mannen zich beperken tot 1 vrouw tegelijk .
Dat laatste is een drogreden. En daarbij ook nog eens onjuist, er zijn genoeg mannen die het bij één vrouw kunnen houden.

En waarom? Persoonlijke keuze, dunkt me.
pi_50745466
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:30 schreef Nairua het volgende:

[..]

Dat laatste is een drogreden. En daarbij ook nog eens onjuist, er zijn genoeg mannen die het bij één vrouw kunnen houden.

En waarom? Persoonlijke keuze, dunkt me.
Ik geniet ervan zolang ik vrijgezel ben en mijn wilde haren nog niet kwijt ben in ieder geval, en wat een ander doet moet hij/zij lekker zelf weten zolang niemand opzettelijk gekwetst wordt.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 22:54:41 #101
101353 mrbox
Miep miep
pi_50746237
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat wel af te dwingen is, eigenlijk.
Mja mss iets meer laten gaan ofzo
pi_50746640
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:34 schreef Nairua het volgende:

[..]

.
als ik er echt voor eentje ga dan heb ik meer dan genoeg aan een persoon
pi_50747170
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik geniet ervan zolang ik vrijgezel ben en mijn wilde haren nog niet kwijt ben in ieder geval
Prima instelling
pi_50747331
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:54 schreef mrbox het volgende:

[..]

Mja mss iets meer laten gaan ofzo
Oh ja.. OK, de sfeer moet iets bijzonders hebben natuurlijk. Romantisch dinertje, zeg maar. Op een terrasje aan het water met allemaal vuurkorven om je heen en een pianomuziekje op de achtergrond. Nee, ik denk dat je die sfeer ook wel af kunt dwingen met een bepaalde spontaanheid en de nodige humor. Mijn ervaring is, dat de dates waarop je regelmatig om elkaar moet lachen altijd wel een speciale sfeer oproepen. Als je veel lacht om elkaar ben je volledig ontspannen. Een goed gesprek kan ook wonderen doen. Wel minder kans op vonken want het is soms moeilijk om jezelf kwetsbaar op te stellen tijdens een eerste date, daardoor kun je ook een beetje dichtklappen. Dus hou het luchtig qua gespreksonderwerp. Praten over je familie bijvoorbeeld, dat kan wel heel leuk zijn. Ik vind die achtergrond tenminste vaak interessant, omdat het een beeld geeft van hoe iemand opgegroeid is. Het geeft ook vaak anekdotes en nieuwe gespreksonderwerpen.

En daarna voer je haar op je schouders af naar je bungalow tegen een bergwand waar jullie op het berenvel voor de open haard eindigen.
pi_50748986
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

ja
pi_50749054
Goh. Er zijn tientallen posts weg. Wie had dat gedacht?! !

Kom op, jullie kunnen bést bedenken dat dat hele horoscoop/kapper-gedoe zó niet hier hoort. Dawg, WD, de rest, káppen.

Daarnaast wordt het een beetje een onemanshow hier, ook niet helemaal de bedoeling. WD, leuk dat je met nieuwe onderwerpen komt, maar hou het dan wel ontopic.
pi_50749145
Denk aan je bloeddruk, lieve c_c.
pi_50749224
Sorry.. Ik verveelde me.
pi_50749256
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:27 schreef dawg het volgende:
Denk aan je bloeddruk, lieve c_c.
Ik wil héél, héél graag slapen, maar het was een zooitje.
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Sorry.. Ik verveelde me.
Zoek ONZ op, de volgende keer.
pi_50752154
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Goh. Er zijn tientallen posts weg. Wie had dat gedacht?! !

Kom op, jullie kunnen bést bedenken dat dat hele horoscoop/kapper-gedoe zó niet hier hoort. Dawg, WD, de rest, káppen.

Daarnaast wordt het een beetje een onemanshow hier, ook niet helemaal de bedoeling. WD, leuk dat je met nieuwe onderwerpen komt, maar hou het dan wel ontopic.
Want het had IMO niks meer met single zijn te maken, het was meer een date tip en horoscoop topic geworden.

Happy singles daten niet, die gaan gewoon met vrienden de kroeg in en drinken bier en spelen luchtgitaar/bass.

Ja, dat heb ik net gedaan.

Daten ze wel, dan zijn ze mijns inziens toch niet helemaal happy met hun status als single zijnde.
pi_50755749
We waren inderdaad nogal offtopic.

Je snapt natuurlijk wel dat ik het met je stelling niet mee eens ben. Ben jij een happy single? Want die indruk heb ik niet echt gekregen, als ik eerlijk moet zijn. Je hebt wel lol met je vrienden enzo, maar ondertussen wil je ook graag een relatie.

Dus als je dan wél date, dan is 'de single' ineens niet helemaal happy met de single-status?
  zaterdag 23 juni 2007 @ 12:18:52 #112
101353 mrbox
Miep miep
pi_50755843
Hoe creeer je nu z'n zoen moment op een date...
pi_50756001
Daarvoor is dansen een heel goed middel. Als je samen stom aan tafel blijft zitten, dan gebeurt er niet veel nee. In de auto is ook altijd awkward, dus zorg in ieder geval dat je staat. Dus maak nog even een wandeling langs het water of door het park (en grijp die kans als ze zegt dat ze het koud heeft!).
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:03:11 #114
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_50756752
<-- Heeft een date.
"The meaning of life is 'bucket'."
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:28:25 #115
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50757343
"Happy Single" wat een tenenkrommend begrip is dat. Er zijn toch ook geen "happy relationelen"?
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 12:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Daarvoor is dansen een heel goed middel. Als je samen stom aan tafel blijft zitten, dan gebeurt er niet veel nee.
Ik dans niet maar zoen wel eens, hoe ken da dan
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_50757362
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:28 schreef Frezer het volgende:
"Happy Single" wat een tenenkrommend begrip is dat. Er zijn toch ook geen "happy relationelen"?
[..]

euh, geluk
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:32:12 #117
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50757432
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:29 schreef jorgentol het volgende:

[..]

euh, geluk
Nou ja, ik denk eerder dat het causale verband tussen zoenen en dansen welhaast ontbreekt, . Ik gok er op dat een bepaalde spanning tussen persoon A en B er meer toe doet, en dan maakt de setting niet zo gek veel uit.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_50757470
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:28 schreef Frezer het volgende:
[..]

Ja, OK.. Maar over het algemeen wordt het makkelijker als je samen staat, want daarmee kun je makkelijker dicht bij elkaar komen.
pi_50757497
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:32 schreef Frezer het volgende:

[..]

Nou ja, ik denk eerder dat het causale verband tussen zoenen en dansen welhaast ontbreekt, . Ik gok er op dat een bepaalde spanning tussen persoon A en B er meer toe doet, en dan maakt de setting niet zo gek veel uit.
Ook daar heb je gelijk in. Maar je kunt de omstandigheden wel een handje helpen. Je kunt de spanning makkelijk verhogen door bijvoorbeeld te dansen. Of ga een proefles worstelen doen
pi_50757507
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:03 schreef Poekel het volgende:
<-- Heeft een date.
Wanneer, met wie en met welke insteek?
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:35:55 #121
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50757512
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ja, OK.. Maar over het algemeen wordt het makkelijker als je samen staat, want daarmee kun je makkelijker dicht bij elkaar komen.
Als je op een terrasje oid zit kun je ook naast elkaar zitten ipv tegen over elkaar, . Als je van A naar B loopt, loop je ook dicht bij elkaar, .

Om maar wat te noemen.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:36:43 #122
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50757526
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ook daar heb je gelijk in. Maar je kunt de omstandigheden wel een handje helpen. Je kunt de spanning makkelijk verhogen door bijvoorbeeld te dansen. Of ga een proefles worstelen doen
Ik pas voor beide opties, .
pi_50757563
Ja, je moet het niet overdrijven natuurlijk. Maar de meeste meiden houden toch wel van dansen, door dansen en lachen ontspan je en juist dan kan die spanning ontstaan.
pi_50757569
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:36 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ik pas voor beide opties, .
Poolen? Dat lijkt me ook leuk om te doen tijdens een eerste date. En dan niet te opzichtig over haar heen gaan hangen. En voor de heren is het een leuke kans om tieten te zien.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:43:17 #125
101353 mrbox
Miep miep
pi_50757680
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Kijk dat soort maffe ideen lijkt me dan wel weer grappig
pi_50759986
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 12:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:
We waren inderdaad nogal offtopic.

Je snapt natuurlijk wel dat ik het met je stelling niet mee eens ben. Ben jij een happy single? Want die indruk heb ik niet echt gekregen, als ik eerlijk moet zijn. Je hebt wel lol met je vrienden enzo, maar ondertussen wil je ook graag een relatie.

Dus als je dan wél date, dan is 'de single' ineens niet helemaal happy met de single-status?
Er zijn inderdaad momenten dat ik geen happy single ben, nee.
Niets menselijks is mij vreemd.

Maar als ik kijk hoe vaak jij het over daten hebt kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat het meer een date-topic wordt dan een single topic.en dat jij ook niet onverdeeld gelukkig bent met je single-status.
pi_50760279
Single zijn is
pi_50760309
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:24 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad momenten dat ik geen happy single ben, nee.
Niets menselijks is mij vreemd.

Maar als ik kijk hoe vaak jij het over daten hebt kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat het meer een date-topic wordt dan een single topic.en dat jij ook niet onverdeeld gelukkig bent met je single-status.
Goeie vraag eigenlijk: bestaat de happy single eigenlijk wel?
Mijn antwoord: nee.

Tuurlijk kan happy single zijn, voor de korte termijn, maar blijvend is dat niet. Ik vermaak me als single, net zoals velen hier.. Maar denk eens over je eigen leven over een half jaar: denk dat velen dan toch liever gelukkig zouden zijn mét dan zonder relatie. Dus kan me wel iets voorstellen bij de instelling van Whoops, lekker op zoek en genieten van wat er in de tussentijd gebeurd!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 16:12:14 #129
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_50761146
Wat winterapfel zegt (en Whoops dus ook), lekker genieten van t leven zolang je single bent maar wel met een half oog blijven kijken naar mogelijke relaties
[16:08] &lt;portier&gt; Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_50761531
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:40 schreef winterapfel het volgende:
Maar denk eens over je eigen leven over een half jaar: denk dat velen dan toch liever gelukkig zouden zijn mét dan zonder relatie.
Als dat slechts velen zijn, dan is het bestaan van de permanente happy single dus niet uitgesloten. Alhoewel ik het met je eens ben dat happy single zijn voor de meeste mensen eerder een fase lijkt te zijn en dus tijdelijk. Wat niet wegneemt dat ze op dat moment zelf zeker wel voor het labeltje in aanmerking komen.
pi_50761859
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 12:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Daarvoor is dansen een heel goed middel. Als je samen stom aan tafel blijft zitten, dan gebeurt er niet veel nee. In de auto is ook altijd awkward, dus zorg in ieder geval dat je staat. Dus maak nog even een wandeling langs het water of door het park (en grijp die kans als ze zegt dat ze het koud heeft!).
een wandeling doet het altijd goed
pi_50763755
Ik heb wel mijn dagen soms, meestal 1 of 2 dagen per maand. Dan zou ik liever een vriendje of een vriendinnetje hebben. Maar de volgende dag heb ik dan weer sjans met iemand en dan ben ik ook net zo blij dat ik geen relatie heb. Verder is het inderdaad een kwestie van het zo leuk mogelijk voor jezelf maken, de liefde volgt dan uiteindelijk vanzelf wel. Kom alleen weinig echt leuke mannen tegen.
pi_50764623
Pfff gister was hier een muziekfestival en ik heb me toch een sjans gehad. Moest ze bijna wegslaan :$

Een jongen pakte in de loop van de avond ineens me hand vast tijdens het lopen.. Was echt waaaazig.. heb dat anderhalf jaar moeten missen.

Voelde me dus wel even bijzonder :$

Maar goed, denk niet dat daar iets uit komt. Heeft al bijna 4 jaar een vriendin enzo.. lastig allemaal.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 18:23:01 #134
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_50765024
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:03 schreef Poekel het volgende:
<-- Heeft een date.
Volgende vrijdag, met een oud klasgenote, ze schijnt me leuk te vinden. Ze is zelf ook niet verkeerd.
"The meaning of life is 'bucket'."
  zaterdag 23 juni 2007 @ 18:32:28 #135
94676 Garisson72
pi_50765291
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Poolen? Dat lijkt me ook leuk om te doen tijdens een eerste date. En dan niet te opzichtig over haar heen gaan hangen. En voor de heren is het een leuke kans om tieten te zien.
did U say the magic word?!?!
*pool-addict meldt...
De first dates in de poolhal pik je er altijd zó uit. Ze staan altijd enorm te kijk - om elkaar heen drentelen, beetje stoethaspelen op die tafel, de jongen probeert te imponeren maar faalt jammerlijk en als het wel lukt, kijkt zij net verveeld om zich heen, en als ze dan aan de beurt is blijkt dat laag uitgesneden truitje toch veel meer te laten zien dan ze vantevoren had gedacht...
  zaterdag 23 juni 2007 @ 18:40:34 #136
94676 Garisson72
pi_50765533
quote:

Mijn antwoord: nee.

Tuurlijk kan happy single zijn, voor de korte termijn, maar blijvend is dat niet. Ik vermaak me als single, net zoals velen hier.. Maar denk eens over je eigen leven over een half jaar: denk dat velen dan toch liever gelukkig zouden zijn mét dan zonder relatie. Dus kan me wel iets voorstellen bij de instelling van Whoops, lekker op zoek en genieten van wat er in de tussentijd gebeurd!
dit is raar, aan de ene kant wil ik zeggen: "spreek je jezelf niet enorm tegen?", en aan de andere kant ben ik het gewoon helemaal met je eens.

Je maakt in het leven je eigen geluk, is mijn overtuiging. Betekent dus dat je moet zorgen dat je in je single-status ook happy moet kunnen zijn. Waarom zou dat uitsluiten dat je de optie voor een relatie openhoudt?
What it boils down to: als de juiste voorbij komt, en diegene vindt jou ook de juiste, dan zet je je Happy Single-status zo bij het grofvuil en werk je in de richting van een heuse relatie. In de tussentijd ga je lekker je gang, met alles wat daarbij komt kijken. Toch?
pi_50772083
ik was dit topic kwijt, hier geen vorderingen ofzo maar vin dhet interessant om allemaal te volgen hier
  zondag 24 juni 2007 @ 00:44:42 #138
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50776386
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:42 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik heb wel mijn dagen soms, meestal 1 of 2 dagen per maand. Dan zou ik liever een vriendje of een vriendinnetje hebben. Maar de volgende dag heb ik dan weer sjans met iemand en dan ben ik ook net zo blij dat ik geen relatie heb. Verder is het inderdaad een kwestie van het zo leuk mogelijk voor jezelf maken, de liefde volgt dan uiteindelijk vanzelf wel. Kom alleen weinig echt leuke mannen tegen.
Ik denk dat jij continu aandacht nodig hebt, . En daar ben je veel meer van verzekerd als je een relatie hebt (met iemand die je dat wil geven). Nu je single bent echter, is het aanbod van aandacht veel wisselvalliger, dus Realzeus heeft wel een punt.
  zondag 24 juni 2007 @ 00:51:04 #139
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50776547
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 18:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar goed, denk niet dat daar iets uit komt. Heeft al bijna 4 jaar een vriendin enzo.. lastig allemaal.
Mja, ik geloof ook niet dat ik met zo'n start veel vertrouwen in een solide relatie zou hebben.
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 18:40 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dit is raar, aan de ene kant wil ik zeggen: "spreek je jezelf niet enorm tegen?", en aan de andere kant ben ik het gewoon helemaal met je eens.
Soms ben je gelukkig, soms niet, ongeacht relationele status. vrij menselijk lijkt me.

Dat happy single begrip nergens op, ik vind het eerder wanhopig klinken als je jezelf dat predicaat opplakt.
  zondag 24 juni 2007 @ 12:27:54 #140
88139 JoeyT
pi_50782900
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:43 schreef mrbox het volgende:

[..]

Kijk dat soort maffe ideen lijkt me dan wel weer grappig
Ja leuk met je date worstelen
  zondag 24 juni 2007 @ 12:45:28 #141
101353 mrbox
Miep miep
pi_50783426
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:27 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja leuk met je date worstelen
Ja lache toch !? Wat me ook wel grappig lijkt is gewoon 's ochtends wakker worden en dan besluiten om croissants in Parijs te gaan eten.
pi_50784922
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:44 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ik denk dat jij continu aandacht nodig hebt, . En daar ben je veel meer van verzekerd als je een relatie hebt (met iemand die je dat wil geven). Nu je single bent echter, is het aanbod van aandacht veel wisselvalliger, dus Realzeus heeft wel een punt.
Nodig hebben is te zwaar, al zeg ik het zelf. Zonder aandacht ben ik ook gelukkig. Maar nu ik het krijg, neem ik het er van. En de aandacht die ik in relaties krijg, ja, dat klopt wel. Relaties waarin ik veel positieve bevestiging krijg en kan geven, werken voor mij het beste. Waarom ben ik ooit weggegaan bij mijn ex ??!?!?!
pi_50784991
Iemand die zegt dat ie geen aandacht nodig heeft lult uit zijn nek.
pi_50785015
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:45 schreef mrbox het volgende:

[..]

Ja lache toch !? Wat me ook wel grappig lijkt is gewoon 's ochtends wakker worden en dan besluiten om croissants in Parijs te gaan eten.

Dat soort wilde ideeën, GE-WEL-DIG! Ik hoop echt dat ik ooit zo'n romanticus tref. Zo iemand die de touwtjes in handen neemt en je midden in de nacht uit bed belt om iets leuks te gaan doen. Heel vaak doe je dat niet meer als je eenmaal in een relatie zit. Dan zit je een beetje op de bank, je zorgen te maken over wat er op TV komt en hoe duur de bioscoop wel niet is. In mijn volgende relatie wil ik wel meer actie en minder bank.
pi_50785103
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Dat soort wilde ideeën, GE-WEL-DIG! Ik hoop echt dat ik ooit zo'n romanticus tref. Zo iemand die de touwtjes in handen neemt en je midden in de nacht uit bed belt om iets leuks te gaan doen. Heel vaak doe je dat niet meer als je eenmaal in een relatie zit. Dan zit je een beetje op de bank, je zorgen te maken over wat er op TV komt en hoe duur de bioscoop wel niet is. In mijn volgende relatie wil ik wel meer actie en minder bank.
Hoevaak zal je daar zelf het initiatief voor nemen? Of laat je het aan hem liggen?
pi_50785176
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Hoevaak zal je daar zelf het initiatief voor nemen? Of laat je het aan hem liggen?
Dit soort dingen lijkt iedereen altijd geweldig, maar zodra puntje bij paaltje ( ) komt, doet bijna niemand van die spontane dingen.
pi_50785249
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:35 schreef dawg het volgende:
Iemand die zegt dat ie geen aandacht nodig heeft lult uit zijn nek.

OK, even nuanceren dan. De mate van aandacht waaraan ik soms word blootgesteld, dat heb ik helemaal niet nodig. En om even heel eerlijk te zijn... Ik begin het een beetje zat te worden, ik merk wel dat ik er onderhand een beetje cynisch van word. De meeste mannen willen toch maar één ding. Het is soms wel vervelend om elke keer opmerkingen te krijgen. En als je niet reageert ben je ineens een slet enzo. Bovendien, als je een opmerking krijgt, weet je dat je nagekeken wordt dus dan moet je ineens op gaan letten of je niet op je stilleto's tussen de straatstenen blijft hangen enzo. Een leuke opmerking kan ik best om lachen maar voor de tiende keer op een dag horen dat je 'tres jolie' bent, jongens, verzin dan iets origineels.
pi_50785309
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Dat ligt eraan. Als je allebei zo ingesteld bent, dan zal ik zelf ook vaak het initiatief nemen. Ik ga altijd mee in de flow van een ander, een dooie bankhanger zal wat dat betreft het beste ook niet uit mij trekken, maar iemand die zelf het uitgaanstype is kan dat soort dingen makkelijk in mij losmaken.
pi_50785342
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:41 schreef dawg het volgende:

[..]

Dit soort dingen lijkt iedereen altijd geweldig, maar zodra puntje bij paaltje ( ) komt, doet bijna niemand van die spontane dingen.
Hoe spontaan ben jij in dat soort dingen dan?
pi_50785349
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

OK, even nuanceren dan. De mate van aandacht waaraan ik soms word blootgesteld, dat heb ik helemaal niet nodig. En om even heel eerlijk te zijn... Ik begin het een beetje zat te worden, ik merk wel dat ik er onderhand een beetje cynisch van word. De meeste mannen willen toch maar één ding. Het is soms wel vervelend om elke keer opmerkingen te krijgen. En als je niet reageert ben je ineens een slet enzo. Bovendien, als je een opmerking krijgt, weet je dat je nagekeken wordt dus dan moet je ineens op gaan letten of je niet op je stilleto's tussen de straatstenen blijft hangen enzo. Een leuke opmerking kan ik best om lachen maar voor de tiende keer op een dag horen dat je 'tres jolie' bent, jongens, verzin dan iets origineels.
Herkenbaar, van mijn kant gezien. Ik krijg zo nu en dan weleens opmerkingen van vrouwen dat ze het raar vinden dat ik niet meteen over sex begin. Terwijl mijn motivatie voor een date over het algemeen gewoon een leuke tijd hebben is, mensen ontmoeten, etc. En dat is uniek. And so am I.
pi_50785371
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Kan ik niet zeggen, aangezien mijn gezondheid dat lange tijd niet toegelaten heeft. Dan doel ik op vakantie, weekendjes weg, etc. Als het gaat om spontaan naar het strand rijden, terras, stedentrip (mits niet te ver, buitenland ofzo), etc, dan wel. Ik doe graag dingen.
  zondag 24 juni 2007 @ 13:52:02 #152
101353 mrbox
Miep miep
pi_50785539
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Sommige vrouwen (mannen vast ook) kunnen daar zo moeilijk over doen. Gewoon gezellig picknicken kan niet eens omdat er te veel achter gezocht wordt.
pi_50785541
quote:

[..]

Een leuke opmerking kan ik best om lachen maar voor de tiende keer op een dag horen dat je 'tres jolie' bent, jongens, verzin dan iets origineels.
Ja magoed, hoe origineel wil je zijn? Aangezien je veel aandacht krijgt heb je alles toch al een keer gehoord?
  zondag 24 juni 2007 @ 14:05:22 #154
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50785932
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:46 schreef dawg het volgende:
En dat is uniek.
Dat valt reuze mee lijkt me.

Maar idd, iedereen heeft aandacht nodig, sommigen lijken echter een tikkeltje wanhopig daar naar op zoek te zijn.
pi_50788018
ik heb ook weer eens aandacht nodig
  zondag 24 juni 2007 @ 15:26:17 #156
101353 mrbox
Miep miep
pi_50788436
quote:
Op zondag 24 juni 2007 15:12 schreef Miss_S het volgende:
Dat is een twee kanten systeem he Aandacht geven en aandacht nemen.
pi_50788545
aandacht is goed!!
pi_50789861
quote:
Op zondag 24 juni 2007 15:12 schreef Miss_S het volgende:
Daar zijn vast allerlei manieren voor te bedenken
pi_50791276
als je aandacht nodig hebt PM maar, ik wil geen tentamens leren
pi_50791320
quote:
Op zondag 24 juni 2007 16:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Daar zijn vast allerlei manieren voor te bedenken
zoals?
pi_50791505
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zoals?
PM, mail, sms, telefoon, msn, TMF-chat, whátever.
pi_50791585
quote:

[..]

OK, even nuanceren dan. De mate van aandacht waaraan ik soms word blootgesteld, dat heb ik helemaal niet nodig.
No offence, maar élke post die je hier plaatst en soms ook in andere topics schrééuwt om aandacht. Dat is niet heel erg, je bent niet de enige daarin, maar als je ook zo'n uitstraling IRL hebt, kan ik het de jongens niet kwalijk nemen om niet al teveel moeite te doen om origineel te zijn. Die pikken zo'n houding écht wel op namelijk. Misschien moet je 's duidelijk hebben wát je nou precies wil.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2007 17:17:36 ]
pi_50792124
quote:

[..]

Jawel, mits single vrienden en bier. Dan is het prima te doen.
pi_50792415
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:17 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

No offence, maar élke post die je hier plaatst en soms ook in andere topics schrééuwt om aandacht. Dat is niet heel erg, je bent niet de enige daarin, maar als je ook zo'n uitstraling IRL hebt, kan ik het de jongens niet kwalijk nemen om niet al teveel moeite te doen om origineel te zijn. Die pikken zo'n houding écht wel op namelijk. Misschien moet je 's duidelijk hebben wát je nou precies wil.
Zodra whoops een goeie kerel tegen komt is wel duidelijk wat ze wil. Tot die tijd: have fun!!
  zondag 24 juni 2007 @ 18:10:59 #165
101353 mrbox
Miep miep
pi_50793103
Wel een beetje Whoops topic zo.... Hoest met de andere dames eigenlijk
pi_50793191
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:10 schreef mrbox het volgende:
niet zo happy single
begrijp weinig van (sommige) jongens
pi_50793222
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ja magoed, hoe origineel wil je zijn? Aangezien je veel aandacht krijgt heb je alles toch al een keer gehoord?
Ik ben al blij verrast als iemand vraagt hoe het met me gaat of hoe ik heet. En da's niet eens een grapje.
pi_50793330
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:10 schreef mrbox het volgende:
sorry guys, heb de laatste week veel tijd gehad om te internetten, morgen weer gewoon werken en dan ben ik minder prominent aanwezig.

Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. Fleur, principessa enzo, waar zijn ze nou gebleuven?
pi_50793722
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

niet zo happy single
misschien kunnen wel wel een lichtje op e.e.a laten schijnen Geef ons een kans!
pi_50793723
Waar vinden jullie je dates eigenlijk? Kom hier amper nog nieuwe vrouwen tegen...
  zondag 24 juni 2007 @ 18:32:32 #171
141482 Q.
JurassiQ
pi_50793742
Niet.
For great justice!
  zondag 24 juni 2007 @ 18:32:46 #172
101353 mrbox
Miep miep
pi_50793747
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik ben al blij verrast als iemand vraagt hoe het met me gaat of hoe ik heet. En da's niet eens een grapje.
Dat is ziek. Knap zijn kan soms een vloek zijn, helemaal als je ook naar gaat leven (ff los of jij dat wel of niet doet)
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:31 schreef jd1982 het volgende:
Waar vinden jullie je dates eigenlijk? Kom hier amper nog nieuwe vrouwen tegen...
uhm ja internet
pi_50793813
Nee joh, Margriet past echt niet bij mij. Ik heb de laatste paar weken weinig gedate, maar ik kom ze altijd tegen op straat of tijdens het stappen.
pi_50794235
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:31 schreef winterapfel het volgende:

[..]

misschien kunnen wel wel een lichtje op e.e.a laten schijnen Geef ons een kans!
begrijpen mannen elkaar wel altijd dan
pi_50794598
quote:

[..]

niet zo happy single
En ik begrijp weinig van sommige vrouwen , klein voorbeeldje ik hoor zo vaak dat mensen een relatie hebben met iemand die onaardig is, drugs gebruikt, zijn vriendin slaat, enz. wie zou in vredesnaam op zoiemand vallen
nu ben ik een heeeel erg nuchter persoon wat je weer kan uitdrukken als in "niet zo spannend en verassend".

En ik kamp nog steeds (te)vaak met dit probeem: zie in de kroeg een leuk meisje die leuk staat te kijken je kent het wel, en ondanks dat ik niet zomaar op iemand afstap heb ik dan toch het idee om dat wel te doen, maar voordat het gebeurd... voila daar komt haar vriend aan

En internetdaten is voor mij de grootste flop tot nu toe (ondanks dat ik het nog wel probeer), begint een beetje hopenloos te worden voor mij ben ik bang .

Happy single? ... nee niet echt , behalve dat ben ik verder nog steeds tevreden met mijn leven en ik kom ik eigenlijk altijd tijd tekort.

[ Bericht 5% gewijzigd door _Drake_ op 24-06-2007 19:07:32 ]
pi_50794754
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

begrijpen mannen elkaar wel altijd dan
mwah.. dat ook niet.. maar je weet het nooit he
  zondag 24 juni 2007 @ 19:13:36 #177
101353 mrbox
Miep miep
pi_50795009
Nee Whoops is meer een Marloes ...
Net nog ff te leuke dame gesproken via msn die op vakantie is.... *zwijmel*
pi_50795064
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:00 schreef _Drake_ het volgende:

[..]

En internetdaten is voor mij de grootste flop tot nu toe (ondanks dat ik het nog wel probeer), begint een beetje hopenloos te worden voor mij ben ik bang .
een date via internet regelen gaat nog wel
maar je moet niet al verliefd worden voordat je op date gaat
  zondag 24 juni 2007 @ 19:17:19 #179
101353 mrbox
Miep miep
pi_50795141
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

een date via internet regelen gaat nog wel
maar je moet niet al verliefd worden voordat je op date gaat
oeh ja dat valt dan meestal zo tegen
pi_50795159
Ow dat lukt mij al moeilijk laat ik het zo zeggen... ik schijnt heel gezellig te zijn om mee te praten e.d maar daar houd het bij op tenminste dat idee krijg ik steeds.
pi_50795196
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:17 schreef _Drake_ het volgende:
Ow dat lukt mij al moeilijk laat ik het zo zeggen... ik schijnt heel gezellig te zijn om mee te praten e.d maar daar houd het bij op tenminste dat idee krijg ik steeds.
ja maar als je het over internet hebt
dan houd het daar ook op
meer word het pas bij dates en elkaar leren kennen enzo
pi_50795375
Precies, maar ze willen mij dan niet "beter" leren kennen, laat ik het daarop houden.
Liefst zou ik gewoon een keer leuk gezellig ergens met iemand gaan stappen zonder het idee dat je wat van elkaar moet, maar 2 single's bij elkaar zitten en dat idee krijg je dan helaas wel snel. je verwacht wat van elkaar.
pi_50799115
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

hmm oke.. is iets om te onthouden
pi_50800939
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Madelief en Marloes is het ook al niet, heren. Ik heb een Engelse naam. Je hoort het niet vaak en ik persoonlijk zou zo'n naam ook wel toekennen aan iemand van adel bijvoorbeeld. Dus geen Felicity/Hope/Beautifull en noem maar op. Ik ben eigenlijk best wel trots op mijn naam .
Serieus, hou 's op met het topic een WD-topic te maken. Ik heb je gister al gewaarschuwd. Het topic begint nu al een incrowd zooitje te worden, en daar heb ik geen zin in.
  zondag 24 juni 2007 @ 22:34:22 #185
93643 DumDaDum
pi_50801965
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:05 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Serieus, hou 's op met het topic een WD-topic te maken. Ik heb je gister al gewaarschuwd. Het topic begint nu al een incrowd zooitje te worden, en daar heb ik geen zin in.
Ik mis een paar posts. Om iets specifieker te zijn; mijn posts!?!

Btw, het is al game-over, ze heet Elizabeth
— Heather Nova
pi_50802166
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:34 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Ik mis een paar posts. Om iets specifieker te zijn; mijn posts!?!

Btw, het is al game-over, ze heet Elizabeth
Was het geen duidelijke hint? Posts over horoscopen, kappersbezoeken, de naam van WD en het weer zijn niet gewenst. En ik raak het schoonmaken flink zat, dus dit is dan ook de laatste waarschuwing.
  zondag 24 juni 2007 @ 22:44:44 #187
93643 DumDaDum
pi_50802383
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Was het geen duidelijke hint? Posts over horoscopen, kappersbezoeken, de naam van WD en het weer zijn niet gewenst. En ik raak het schoonmaken flink zat, dus dit is dan ook de laatste waarschuwing.
OK, goed dan. Ik ben single en ik ben het zat. Ik wil nu een date.
On-topic genoeg zo??

-edit-
En als die date zich in een bepaalde richting ontwikkelt zal ik stoppen hier te posten. Zo.
— Heather Nova
  zondag 24 juni 2007 @ 23:48:49 #188
62419 CherryLips
chocoholic
pi_50804645
quote:
hier ben ik .
Tap tap tap
pi_50805531
quote:
Nergens. Ik ben ten eerste te schijterig en te onhandig om te daten en ten tweede zijn de meeste vrouwen van mijn leeftijd bezet. Nu mag ze natuurlijk best jonger zijn, maar die zitten niet te wachten op iemand van 30. (en nee, ik bedoel niet onder de 20, zo erg ben ik ook weer niet.)

Ik dacht;ik gooi er maar even een ontopic-post tegenaan want anders gaat het single topic dicht, met al dat kliekjes-gereutel over van alles en nog wat.
  maandag 25 juni 2007 @ 09:20:51 #190
94676 Garisson72
pi_50810959
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:17 schreef _Drake_ het volgende:
En zo lang je dit tegen jezelf blijft zeggen is het ook zo. That's what they call a self-fullfilling prophecy.
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:24 schreef _Drake_ het volgende:
Precies, maar ze willen mij dan niet "beter" leren kennen, laat ik het daarop houden.
Liefst zou ik gewoon een keer leuk gezellig ergens met iemand gaan stappen zonder het idee dat je wat van elkaar moet, maar 2 single's bij elkaar zitten en dat idee krijg je dan helaas wel snel. je verwacht wat van elkaar.
Die situatie creëer je zelf, is mijn ervaring inmiddels. Voorheen had ik ook altijd deze blokkerende gedachten, maar inmiddels weet ik dat je dat gewoon los kunt laten. Is erg bevrijdend!
quote:
Op maandag 25 juni 2007 00:18 schreef RealZeus het volgende:

Nu mag ze natuurlijk best jonger zijn, maar die zitten niet te wachten op iemand van 30.
En zolang je dat voor de dames in kwestie blijft invullen blijf jij lekker in je poreuze cirkel zitten.

sorry c_c, kanhetnietlaten... G72 weet wel hoe WD heet! en het was geen Elizabeth
pi_50811422
quote:
Op maandag 25 juni 2007 00:18 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nergens. Ik ben ten eerste te schijterig en te onhandig om te daten en ten tweede zijn de meeste vrouwen van mijn leeftijd bezet. Nu mag ze natuurlijk best jonger zijn, maar die zitten niet te wachten op iemand van 30. (en nee, ik bedoel niet onder de 20, zo erg ben ik ook weer niet.)

Ik dacht;ik gooi er maar even een ontopic-post tegenaan want anders gaat het single topic dicht, met al dat kliekjes-gereutel over van alles en nog wat.
Sjah ben zelf ook niet de handigste in daten, men zegt dan... ach je komt "vanzelf" iemand tegen, nou reken maar dat dat niet vanzelf gaat
pi_50813370
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:42 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Sjah ben zelf ook niet de handigste in daten, men zegt dan... ach je komt "vanzelf" iemand tegen, nou reken maar dat dat niet vanzelf gaat
Nope, bij mij ging het ook niet vanzelf.
  FOK!fotograaf maandag 25 juni 2007 @ 10:59:43 #193
18921 freud
Who's John Galt?
pi_50813472
quote:

[..]

Je moet dat 'vanzelf' wel een beetje helpen natuurlijk...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  maandag 25 juni 2007 @ 11:01:55 #194
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50813517
quote:
Als je weet dat je niet vaak in de gelegenheid bent iemand tegen het lijf te lopen: internet?
pi_50813919
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:01 schreef Nairua het volgende:

[..]

Als je weet dat je niet vaak in de gelegenheid bent iemand tegen het lijf te lopen: internet?
dat heb ik dus ook
maar eigenlijk is het niets voor mij
pi_50814103
Nou inderdaad... hoe gaat dat dan? Je schrijft je ergens in, betaal je 50 euro per maand en je krijgt van die halve msn contactjes?
pi_50814132
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:20 schreef jd1982 het volgende:
Nou inderdaad... hoe gaat dat dan? Je schrijft je ergens in, betaal je 50 euro per maand en je krijgt van die halve msn contactjes?
voor betalen doe ik sowieso niet
pi_50814182
quote:
of zo
  maandag 25 juni 2007 @ 11:27:46 #199
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50814355
quote:
Ergens begin 2006 heb ik drie maanden RP gedaan(40,-). Inderdaad wat MSN contacten aan over gehouden, maar ook enkele dates. En bij de laatste een relatie. .
pi_50815445
Ik maak zelf wel een "datingsite"
  maandag 25 juni 2007 @ 14:21:59 #201
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50820232
tvp
pi_50820547
Maar even ontopic, wat doen jullie als single op een avond? Met een vriendin keek ik 's avonds 2 a 3 keer per week een filmpje en soms gewoon samen hangen op de bank was ook gezellig. Samen koken en eten is ook leuk, maar als single...

Ik ben maar 3 avonden in de week gaan fitnessen uit verveling, maar hou dan nog steeds enorm veel vrije tijd over, 4 avonden en 2 volle dagen in het weekend, alleen op de bank liggen is maar saai, film kijken ook, doe het wel, maar meer uit verveling...

Ps. ik heb geen vrienden om savonds langs te gaan ofzo, meeste zitten dan bij hun vriendin of hebben voetbal training of iets dergelijks, en mn beste vriend is verhuist naar de andere kant van het land... zit hier dus eigenlijk alleen...
  FOK!fotograaf maandag 25 juni 2007 @ 14:33:05 #203
18921 freud
Who's John Galt?
pi_50820678
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:29 schreef jd1982 het volgende:
Maar even ontopic, wat doen jullie als single op een avond? Met een vriendin keek ik 's avonds 2 a 3 keer per week een filmpje en soms gewoon samen hangen op de bank was ook gezellig. Samen koken en eten is ook leuk, maar als single...

Ik ben maar 3 avonden in de week gaan fitnessen uit verveling, maar hou dan nog steeds enorm veel vrije tijd over, 4 avonden en 2 volle dagen in het weekend, alleen op de bank liggen is maar saai, film kijken ook, doe het wel, maar meer uit verveling...

Ps. ik heb geen vrienden om savonds langs te gaan ofzo, meeste zitten dan bij hun vriendin of hebben voetbal training of iets dergelijks...
OK, komt ie:
3x avonden sporten
1x fotoshoot of feest fotograferen
2 a 3x nabewerken fotoshoot
2x familie/vrienden over de vloer
2x websites bakken / bijbeunen

En ja, ik kan tellen. Ik sport altijd na mijn werk en heb dan de avond nog 'over' .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_50820699
ik sport ook veel savonds en verder bij vrienden rondhangen
maar ik werk ook meestal tot 7 uur en dan is het ook zo weer bed tijd
kan goed alleen zijn dus ben altijd wel bezig
  maandag 25 juni 2007 @ 14:37:56 #205
94676 Garisson72
pi_50820860
aantal keren per week sporten, paar keer poolen (doordeweeks en in het weekend), thuis aanrommelen, afspreken met vrienden, films kijken, doelloos internetten...
Uiteindelijk raakt daar de week wel mee vol.
pi_50820882
Hmmm bijbeunen heb ik niet zoveel zin meer in tegenwoordig, verdien genoeg en weet mijn God niet waar ik het geld aan uitgeven moet, dus heb ook geen drive om bij te beunen.

Maar goed, ik sport dus 3x per week, ook na het eten, en dan is het inderdaad nog maar 8uur als je thuiskomt... verveel me echt de pleuris elke dag

Vrienden over de vloer is dus ook niet echt een optie, en heb geen collega's, dus kom eigenlijk ook nergens nieuwe mensen tegen, miss is dat internet daten wel een optie voor mij, vind het alleen een erg raar idee, en weiger er ook voor te betalen eigenlijk...
  maandag 25 juni 2007 @ 14:44:01 #207
94676 Garisson72
pi_50821035
jd1982, ms is PaiQ iets voor je, al weet ik niet hoezeer dat nog ´leeft´ tegenwoordig. Ik kan je wel aan een invite helpen eventueel. PM maar.

volgens mij is het voor jou alleen eerst en vooral zaak om je leven wat meer inhoud te geven. Doe iets aan die verveling! Er moet toch wel iets zijn dat je interesseert, waar je je tanden in kan zetten in je vrije tijd?
Want pardon my French, maar je komt niet zo over als iemand die laaiend enthousiast is over zichzelf en zijn leven...
pi_50821173
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef Garisson72 het volgende:
jd1982, ms is PaiQ iets voor je, al weet ik niet hoezeer dat nog ´leeft´ tegenwoordig. Ik kan je wel aan een invite helpen eventueel. PM maar.

volgens mij is het voor jou alleen eerst en vooral zaak om je leven wat meer inhoud te geven. Doe iets aan die verveling! Er moet toch wel iets zijn dat je interesseert, waar je je tanden in kan zetten in je vrije tijd?
Want pardon my French, maar je komt niet zo over als iemand die laaiend enthousiast is over zichzelf en zijn leven...
Over mezelf wel, alles wat ik wil lukt me wel, maar dat is het hem nou juist denk ik, geen uitdaging, en nee ik ga niet meer een uitdaging zoeken in materialisme, want dat helpt me niet.

Ik moet idd iets te doen hebben als single, maar wat, dat is het hem nou juist, ben 3 jaar single geweest, toen 2 maand niet en nu weer wel, maar ben dr een beetje zat van om alleen te zijn eigenlijk, hoewel een relatie me ook niet echt 100% beviel...

BTW... wat is PaiQ?
  maandag 25 juni 2007 @ 15:13:18 #209
94676 Garisson72
pi_50822175
paiq is een gratis singles-contact-site, waar je alleen met invite op kunt komen. De grap is dat je niet meteen foto's ziet, maar eerst met mensen moet praten. Langzaamaan worden foto's dan 'unblurred' - bedoeling is dus om het vleeskeurings-element te elimineren. (Hoewel er ook weer een site is om dat te omzeilen.)
Hier op Fok zijn er in het verleden ettelijke topics over geweest trouwens.
pi_50822198
hoe kun je het omzeilen . .
Tap tap tap
  maandag 25 juni 2007 @ 15:20:28 #211
94676 Garisson72
pi_50822430
heb ik iemand wakkergemaakt? haha!

PaiQ PeeQ : http://arminus.darktech.org/paiq/
Gebruik niet de plugin, want die rammelt nogal, maar gewoon de webinterface.
pi_50822855
Je hebt toch PM?
  maandag 25 juni 2007 @ 15:35:37 #213
94676 Garisson72
pi_50822977
ja klopt, ik regel het straks thuis even voor je. Komt goed jongen, rúúúústig...
pi_50823410
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
ja klopt, ik regel het straks thuis even voor je. Komt goed jongen, rúúúústig...
Sjah computer is aan't renderen... dus verveeeeeeeel me dood
pi_50824404
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:20 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

[..]

En zolang je dat voor de dames in kwestie blijft invullen blijf jij lekker in je poreuze cirkel zitten.
Nou, na al die keren op mijn bek durf ik dat rustig te stellen. Slechts één keer heb ik meegemaakt dat een meisje tegen mij aan begon te lullen. 5 jaar terug op Terschelling.
Op een gegeven moment vroeg ze zelfs nog of ik mee ging en ik dacht:"Hoe kom ik dan weer terug?En vinden haar vriendinnen dat wel goed?" En stiekem vond ik het ook wel eng, dat is me nog nooit gebeurd

Op een gegeven moment hadden we even buiten gezeten en we kwamen weer binnen en een vriendin van haar vroeg:"En?"
Ze sloeg een arm om mijn middel en zei:"Hij is lief."

En voor ik er erg in had was haar taxibusje er en de lijnbus waar ik mee moest ook, drie kusjes op de wang en ik zat in de bus en dacht:"Volgens mij heb ik iets hééél doms gedaan."

Volgende dag kwam een vriend van mij langs en die kreeg , na het horen van dat verhaal, ernstig de behoefte mij op mijn bek te hameren.

Dus zelfs met hints in die richting kon ik me eigenlijk niet voorstellen dat ze me leuk vond.

Internet is trouwens ook niet mijn ding, daar ben ik heel wat jaren terug al achter gekomen. Ik raakte op Chatpoint ( ) aan de praat met een meisje, dat praten werd mailen en bellen en foto's uitwisselen en toen was er zelfs een moment dat we beiden zoiets hadden van: .
Maar op het moment dat we elkaar zagen zag ik al haar de blik in haar ogen dat het toch wat anders was en ik had gelijk: ze zei dat ze verliefd was op de spanning.

Om maar te zwijgen van de keren dat ik het broertje was, die zijn niet meer op de vingers van 1 hand te tellen.

Dus eerlijk gezegd durf ik niet meer.
pi_50824547
quote:
Maar even ontopic, wat doen jullie als single op een avond?
Werken, internetten, naar vrienden en in het weekend op stap. En soms tv kijken.
pi_50824789
internetten, werken, bios, tv kijken, bij vrienden eten, de stad in, winkelen.
Tap tap tap
pi_50824857
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:20 schreef Garisson72 het volgende:
heb ik iemand wakkergemaakt? haha!

PaiQ PeeQ : http://arminus.darktech.org/paiq/
Gebruik niet de plugin, want die rammelt nogal, maar gewoon de webinterface.
oké, en hoe werkt dat precies? *blondt* .
Tap tap tap
  maandag 25 juni 2007 @ 16:31:40 #219
94676 Garisson72
pi_50825042
ok, op PaiQ klik je rechts op de foto en kiest voor 'afbeeldingslocatie kopieren' of zoiets.
op die PaiQ PeeQ site kun je dan kiezen voor webinterface, dan de afbeeldingslocatie pasten et voila. De desbetreffende tronie in beeld!
pi_50825173
kak, doet t niet.
Tap tap tap
  maandag 25 juni 2007 @ 16:42:48 #221
94676 Garisson72
pi_50825374
jamaar als ik er nu nog meer op doorga, komt c_c me om de oren slaan.
Snel CL, zeg iets dat met het zo bejubelde single-life te maken heeft!
pi_50825517
ik ben aan het PAIQ'en, voor het eerst in 2 jaar !!
Kijk, ik ga met sprongen vooruit!
Tap tap tap
pi_50825816
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:12 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nou, na al die keren op mijn bek durf ik dat rustig te stellen. Slechts één keer heb ik meegemaakt dat een meisje tegen mij aan begon te lullen. 5 jaar terug op Terschelling.
Op een gegeven moment vroeg ze zelfs nog of ik mee ging en ik dacht:"Hoe kom ik dan weer terug?En vinden haar vriendinnen dat wel goed?" En stiekem vond ik het ook wel eng, dat is me nog nooit gebeurd

Op een gegeven moment hadden we even buiten gezeten en we kwamen weer binnen en een vriendin van haar vroeg:"En?"
Ze sloeg een arm om mijn middel en zei:"Hij is lief."

En voor ik er erg in had was haar taxibusje er en de lijnbus waar ik mee moest ook, drie kusjes op de wang en ik zat in de bus en dacht:"Volgens mij heb ik iets hééél doms gedaan."

Volgende dag kwam een vriend van mij langs en die kreeg , na het horen van dat verhaal, ernstig de behoefte mij op mijn bek te hameren.

Dus zelfs met hints in die richting kon ik me eigenlijk niet voorstellen dat ze me leuk vond.

Internet is trouwens ook niet mijn ding, daar ben ik heel wat jaren terug al achter gekomen. Ik raakte op Chatpoint ( ) aan de praat met een meisje, dat praten werd mailen en bellen en foto's uitwisselen en toen was er zelfs een moment dat we beiden zoiets hadden van: .
Maar op het moment dat we elkaar zagen zag ik al haar de blik in haar ogen dat het toch wat anders was en ik had gelijk: ze zei dat ze verliefd was op de spanning.

Om maar te zwijgen van de keren dat ik het broertje was, die zijn niet meer op de vingers van 1 hand te tellen.

Dus eerlijk gezegd durf ik niet meer.
Allemaal heeeel herkenbaar... ben ook op Terschelling versierd zelfs ze pakte mn lolly af en toen ik hem terug wilde pakken pakte ze me vol op de bek...

Ben idd ook vaak een vriend... iemand waar ze zich vertrouwd en op hun gemak voelen, maar bijna nooit meer...
  maandag 25 juni 2007 @ 16:58:42 #224
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50825900
Heeft ooit iemand eens zo'n soort van "Hoe versier ik vrouwen" boek gelezen? Zijn hele fora op internet aan gewijd en ik vraag me af of zulke dingen serieus werken..

Niet dat ik persé nu een nieuwe vriendin/scharrel wat dan ook wil, maargoed, in een café durf ik niet op een onbekende af te stappen, sowieso ben ik erg verglegen en stil in de buurt van mensen die ik niet ken.

En omdat ik redelijk nieuw ben in deze reeks:

Hallo, ik ben QCC en ik ben nu 2 maanden single. Daarvoor 2 jaar een relatie gehad en weer daarvoor 17 jaar single geweest , maar het single zijn nu voelt toch wel een beetje anders aan
  maandag 25 juni 2007 @ 16:59:42 #225
94676 Garisson72
pi_50825946
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:47 schreef CherryLips het volgende:
ik ben aan het PAIQ'en, voor het eerst in 2 jaar !!
Kijk, ik ga met sprongen vooruit!
en is het nog wat, dat PaiQ tegenwoordig? ben er zelf allang niet meer echt actief, alleen ff checken als ik weer een mailtje heb gehad.
heb je al leuke speeddates? of wordt er driftig voor je gebattled door 2 hanige figuren?
pi_50826011
ik ben te grof in de mond denk ik, ik zeg dingen die meisjes niet horen te zeggen . daarom vinden jongens me wel leuk om mee te ouwehoeren maar verder ook niet.
Tap tap tap
pi_50826063
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:59 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

en is het nog wat, dat PaiQ tegenwoordig? ben er zelf allang niet meer echt actief, alleen ff checken als ik weer een mailtje heb gehad.
heb je al leuke speeddates? of wordt er driftig voor je gebattled door 2 hanige figuren?
nee, ben aan het chatten met een match . heb er een half uur over gedaan om er achter te komen met welk e-mailadres is ook alweer ingeschreven stond .
Tap tap tap
  maandag 25 juni 2007 @ 17:10:57 #228
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50826319
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:56 schreef jd1982 het volgende:

Ben idd ook vaak een vriend... iemand waar ze zich vertrouwd en op hun gemak voelen, maar bijna nooit meer...
Dit stukje was voor mij enigzins herkenbaar, de eeuwige twist waarom vrouwen liever op klootzakken vallen dan lieve jongens

http://heartless-bitches.com/rants/niceguys/niceguys.shtml
pi_50826325
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:01 schreef CherryLips het volgende:
ik ben te grof in de mond denk ik, ik zeg dingen die meisjes niet horen te zeggen . daarom vinden jongens me wel leuk om mee te ouwehoeren maar verder ook niet.
Eindelijk, een vrouw waarbij je niet op je tenen hoeft te lopen qua taalgebruik.
  maandag 25 juni 2007 @ 19:11:07 #230
88139 JoeyT
pi_50830315
Ik wil ook een Paiq invite ...
pi_50830422
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:11 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil ook een Paiq invite ...
Jij hebt toch een relatie?
  maandag 25 juni 2007 @ 19:29:02 #232
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50830991
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Jawel. Tegengas is tof.
pi_50831000
quote:

Ps. ik heb geen vrienden om savonds langs te gaan ofzo, meeste zitten dan bij hun vriendin of hebben voetbal training of iets dergelijks, en mn beste vriend is verhuist naar de andere kant van het land... zit hier dus eigenlijk alleen...
ik werk in de avonden nu nogal veel.. daarnaast train ik een voetbalelftal.. sta ik zelf een avondje per week in de sportschool om de conditie weer een beetje op peil te krijgen.. EN niet te vergeten ook aardig wat op t terras te vinden voor een lekker drankje!
  maandag 25 juni 2007 @ 19:34:33 #234
88139 JoeyT
pi_50831172
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Jij hebt toch een relatie?
Ik ben ook niet van plan om er mee naar bed te gaan. Maar zoiets lijkt me wel grappig. Kletsen en dan de foto langzaam zien komen. En vooral dat je gekoppeld wordt.

Lijkt t je niet leuk?
pi_50832224
Het lijkt me wel grappig, maar ik heb niet het idee dat het de moeite waard is. Bovendien: internetdaten heb ik niet zo'n behoefte aan. Via internet is allemaal nóg onbetrouwbaarder. Trouwens, als ik een relatie heb, heb ik écht geen behoefte om te chatten met wildvreemde mannen, en al helemaal niet op een singles-site.

Ik kwam er zojuist achter dat ik een maand geleden gezoend heb met een jongen die al een vriendin heeft. En ik had hem vorige week net ge-sms't omdat ik ineens weer aan hem dacht, dus we MSN-den een beetje. Waarom ontkennen mannen zulk soort dingen? Ik vroeg het voordat we zoenden en hij was heel stellig dat hij geen vriendin had. Toch voelde ik toen al nattigheid, anders had ik het waarschijnlijk niet eens gevraagd. Dat was ook de reden dat ik bijna een maand gewacht heb voor ik hem sms-te.

Ik kom er wel achter dat hoe meer je actief bent op dat vlak, hoe meer onbetrouwbare types voorbij komen. Het hele 'date-gebeuren' levert eigenlijk niets meer op voor mij, ik raak hoe langer hoe verveelder. Ik word steeds cynischer en de 'aandacht' die ik krijg is niets anders dan een lege huls. Want niemand heeft écht interesse in mij en ik trek met deze levensstijl de foute types aan. Het was even erg leuk, maar ik begin toch wel degelijk in te zien hoe leeg dit alles kan zijn, hoeveel lol ik soms ook heb. Het lekker los gaan na jaren relaties gehad te hebben begint na 4 maanden al te vervelen.

Ik denk dat ik maar eens na ga denken over een nuttiger invulling van mijn vrijgezellenbestaan. Dan kan ik in Brussel een frisse start maken, nieuwe omgeving die zich hopelijk goed gaat lenen voor een nieuwe levensstijl op mannengebied.
pi_50832324
Volgens mij neem je het allemaal gewoon veel te serieus .
Tap tap tap
pi_50832381
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:07 schreef CherryLips het volgende:
dat idee kreeg ik ook
pi_50832528
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:07 schreef CherryLips het volgende:
Daar heb je wel weer een heel goed punt! Het mag best wat spontaner, ik zoek altijd nieuwe dingen op (niet alleen qua dates, ook qua werk, vrienden, woonruimtes, huisdieren en als het even kon zou ik mijn familie nog inruilen voor een nieuwe want nieuw = leuk). Ik wil teveel en te vaak verandering. Dat hoeft niet op zo'n krampachtige manier te gebeuren, al zeg ik het zelf.
pi_50832559
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:11 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Eindelijk, een vrouw waarbij je niet op je tenen hoeft te lopen qua taalgebruik.
Daar heb ik werkelijk nog nooit op gelet als ik met een vrouw praat.

Oh, en Paiq is kut. Heb me er dan ook heel snel weer uitgeschreven. Sowieso is internetdating niet mijn ding, ik ben meer van het aankijken, flirten, etc.
  maandag 25 juni 2007 @ 20:15:54 #240
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50832689
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:04 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Want niemand heeft écht interesse in mij en ik trek met deze levensstijl de foute types aan. Het was even erg leuk, maar ik begin toch wel degelijk in te zien hoe leeg dit alles kan zijn, hoeveel lol ik soms ook heb. Het lekker los gaan na jaren relaties gehad te hebben begint na 4 maanden al te vervelen.
Wijsheid komt met de jaren... . Mooi inzicht. .
pi_50832815
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:13 schreef dawg het volgende:

[..]

Daar heb ik werkelijk nog nooit op gelet als ik met een vrouw praat.

Oh, en Paiq is kut. Heb me er dan ook heel snel weer uitgeschreven. Sowieso is internetdating niet mijn ding, ik ben meer van het aankijken, flirten, etc.
dus jou kom ik daar niet tegen?
.
Tap tap tap
pi_50832910
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

dus jou kom ik daar niet tegen?
.
Niet meer. Sorry CL. Maar, toch wil ik je even feliciteren met je aanstaande huwelijk.
pi_50835017
Sporten was wel lekker... alweer een kilo aangekomen, gaat de goeie kant op!
  maandag 25 juni 2007 @ 22:16:14 #244
101353 mrbox
Miep miep
pi_50838005
Paiq moet je niet al te veel van verwachten dan is het leuk
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Daar heb je wel weer een heel goed punt! Het mag best wat spontaner, ik zoek altijd nieuwe dingen op (niet alleen qua dates, ook qua werk, vrienden, woonruimtes, huisdieren en als het even kon zou ik mijn familie nog inruilen voor een nieuwe want nieuw = leuk). Ik wil teveel en te vaak verandering. Dat hoeft niet op zo'n krampachtige manier te gebeuren, al zeg ik het zelf.
Heb je al eens nagedacht waarom je alles zo nieuw wil hebben ? en waarom is nieuw leuk ? (en kijk vooral goed naar de antwoorden die je geeft )
pi_50838420
Haha zie net dat ik mn verhaal niet eens afgemaakt heb

Wat ik dus wilde zeggen:

Sporten was wel lekker... alweer een kilo aangekomen, gaat de goeie kant op!

Langzaam beetje spieren opbouwen, beetje toonbaar worden voor de zomer, jammer dat mn vrienden allemaal met vriendin op vakantie gaan, moet ik maar alleen een strandje zoeken
  maandag 25 juni 2007 @ 23:43:48 #246
141482 Q.
JurassiQ
pi_50841605
Ik geloof dat ik inmiddels op het punt ben aangekomen dat ik echt behoefte heb aan een relatie: alles in mijn leven is ingericht, huis, baan, social life, het enige wat er mist is een relatie. Zonder dat denk ik dat ik gewoon blijf op het punt waar ik nou zit en dat wil ik niet. .
For great justice!
  maandag 25 juni 2007 @ 23:55:49 #247
101353 mrbox
Miep miep
pi_50842041
Iemand missen wat toch niet een relatie wordt hoe kanslozer kan ik worden
  maandag 25 juni 2007 @ 23:58:50 #248
141482 Q.
JurassiQ
pi_50842159
Ah, dat heb ik ook al. .
For great justice!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:07:47 #249
88139 JoeyT
pi_50842505
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:58 schreef Q. het volgende:
Ah, dat heb ik ook al. .
Misschien kan je proberen om je spiritueel wat meer te ontwikkelen. Zodat je het ontbreken van een relatie niet meer als een groot gemis zal zien en zeker niet als een blokkade voor verdere ontwikkeling...
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:17:54 #250
93643 DumDaDum
pi_50842841
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef Q. het volgende:
Ik geloof dat ik inmiddels op het punt ben aangekomen dat ik echt behoefte heb aan een relatie: alles in mijn leven is ingericht, huis, baan, social life, het enige wat er mist is een relatie. Zonder dat denk ik dat ik gewoon blijf op het punt waar ik nou zit en dat wil ik niet. .
Wat wil je nou, een vrouw of een relatie? Zoals jij het schrijf is de vrouw (toch?) tamelijk inwisselbaar; als ze maar een relatie wil. Een lastige bijkomstigheid bijna...

Doe je het omdat het zo hoort, of omdat je vindt dat je zonodig moet?
Gaat natuurlijk niet werken zo
— Heather Nova
pi_50848798
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef Q. het volgende:
Zo zat ik hier ook begin dit jaar was ik 3 jaar single, dacht heb nu alles, vaste baan, huis gekocht, auto, etc... behalve een vrouw, die kwam er... maar dat was NIET wat ik miste... mis dr nu wel, maar dat gaat wel weer over...

Maar wat ik wel mis weet ik niet
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:12:13 #252
94676 Garisson72
pi_50849378
Ik vind het erop lijken dat jullie eerst eens blij moeten leren zijn met jezelf, jd1982 en Q.
Het is een cliché, en daarom dus waar : een relatie moet iets toevoegen, niet invullen. Uit jullie posts kun je opmaken dat jullie verwachten dat een relatie het walhalla zal inluiden, vind ik. En zo is 't niet.
  FOK!fotograaf dinsdag 26 juni 2007 @ 10:36:34 #253
18921 freud
Who's John Galt?
pi_50849992
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:12 schreef Garisson72 het volgende:
Ik vind het erop lijken dat jullie eerst eens blij moeten leren zijn met jezelf, jd1982 en Q.
Het is een cliché, en daarom dus waar : een relatie moet iets toevoegen, niet invullen. Uit jullie posts kun je opmaken dat jullie verwachten dat een relatie het walhalla zal inluiden, vind ik. En zo is 't niet.
Precies, eerst happy met jezelf, dan komt de ander vanzelf .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_50850861
:S

Dat leg ik net zelf uit, in mijn post...
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:22:16 #255
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_50851352
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:06 schreef jd1982 het volgende:
:S

Dat leg ik net zelf uit, in mijn post...
Misschien heb jij je zaakjes wel te goed geregeld en mis je het avontuurlijke en impulsieve van vroeger

@CherryLips: er spat me toch een dosis uitstraling van jouw fotoboek, niet normaal.

Single + vakantie Spanje =
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_50851822
Hmmm aan het geld ligt het niet en heb 3 weken vakantie van 20 juli t/m 12 augustus... is dat te boeken? Een 1 persoons reis?

Btw... je hebt wel gelijk hoor, mis het avontuurlijke van kom ik wel of niet rond... ik weet gewoon niet wat ik nog als uitdaging moet nemen, heb alles exact op rij, kan nu zo verder leven tot mn dood.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:49:21 #257
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_50852364
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:34 schreef jd1982 het volgende:
Hmmm aan het geld ligt het niet en heb 3 weken vakantie van 20 juli t/m 12 augustus... is dat te boeken? Een 1 persoons reis?

Btw... je hebt wel gelijk hoor, mis het avontuurlijke van kom ik wel of niet rond... ik weet gewoon niet wat ik nog als uitdaging moet nemen, heb alles exact op rij, kan nu zo verder leven tot mn dood.
Da's een goeie vraag. Ik denk dat de prijs dan vrij hoog wordt omdat je in een groter appartement zit. Een ander probleem is dat je niemand kent als je daar aankomt, dus het initiatief om nieuwe mensen te ontmoeten zal iets meer bij jouzelf moeten liggen dan wanneer je met een groep gaat.

Je hebt nu een hoger inkomen dus is er ook meer geld om hobby's te ontwikkelen en dingen te doen die je altijd al hebt willen doen! Contact onderhouden met (oude) vrienden is ook heel belangrijk hierbij, zij zorgen ervoor dat je niet in de sleur raakt
Dit hoeven niet per se "uitdagingen" te zijn, maar het kan natuurlijk wel afhankelijk van het soort hobby dat je neemt. Je kunt bijvoorbeeld iets compleet nieuws gaan doen waar je helemaal geen ervaring in hebt en het dus twijfelachtig is of je er iets van kunt Dit heb ik zelf ook gedaan, heeft enorm geholpen!
pi_50852884
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:49 schreef Nexie het volgende:

[..]

Da's een goeie vraag. Ik denk dat de prijs dan vrij hoog wordt omdat je in een groter appartement zit. Een ander probleem is dat je niemand kent als je daar aankomt, dus het initiatief om nieuwe mensen te ontmoeten zal iets meer bij jouzelf moeten liggen dan wanneer je met een groep gaat.

Je hebt nu een hoger inkomen dus is er ook meer geld om hobby's te ontwikkelen en dingen te doen die je altijd al hebt willen doen! Contact onderhouden met (oude) vrienden is ook heel belangrijk hierbij, zij zorgen ervoor dat je niet in de sleur raakt
Dit hoeven niet per se "uitdagingen" te zijn, maar het kan natuurlijk wel afhankelijk van het soort hobby dat je neemt. Je kunt bijvoorbeeld iets compleet nieuws gaan doen waar je helemaal geen ervaring in hebt en het dus twijfelachtig is of je er iets van kunt Dit heb ik zelf ook gedaan, heeft enorm geholpen!
Noem een voorbeeld...
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:22:24 #259
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_50853431
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:03 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Noem een voorbeeld...
Het is belangrijk dat je zoekt wat je passies zijn. Ik ben altijd al veel met auto's beziggeweest. Dat is een leuke omdat ie prima meeschaalt met inkomen. Het begint met kijken naar filmpjes/afbeeldingen van auto's van anderen, na 18 met een beetje geluk het rondtoeren in de auto van de ouders, de eerste eigen auto en vervolgens steeds meer opties afhankelijk van inkomen. Daarnaast is dansen echt geweldig, ik heb sinds een halfjaar 1x per week les en ik kan niet meer zonder - echt iets om naar uit te kijken in een saaie week.

Ik denk dat een passie is wat jij nu mist, en het kan soms best een zoektocht zijn om die te vinden maar iedereen heeft er volgens mij wel minimaal een. Om de lijn terug te trekken naar dit topic, een passie is naar mijn mening een van de meest aantrekkelijke eigenschappen die iemand kan hebben. Iemand echt al zijn of haar energie in een activiteit (bv een muziekinstrument) te zien stoppen, of met een glimlach erover horen vertellen is echt prachtig. Daarnaast geeft het een gespreksonderwerp en zorgt het ervoor dat je leven niet constant om die ene persoon draait.

Als je echt een uitdaging zoekt kun je altijd nog bij gaan leren, of dat nou voor je eigen ontwikkeling of voor betere toekomstkansen is maakt daarbij niet veel uit. Juist nu je al een opleiding afgerond hebt en alles voor elkaar hebt is dat extra makkelijk omdat het niet erg is als het toch niets voor jou is - je hebt dan altijd je huidige baan en afgeronde opleiding om op terug te vallen.
pi_50855023
Auto's waren mijn passie, heb er nu 6 gehad, ik fiets nu, want auto's doen me niks meer. Mijn droom vanaf mijn 16e was een Audi Cabrio, die had ik op m'n 24ste... na 3 maand verkocht, werd er niet gelukkig van...
pi_50855774
Buuuuh ik zit weer even in een "ik-wil een-lief-vriendje-en-verliefd-zijn-fase" voroal nadat ik vannacht een droom had gehad over iemand in mijn omgeving waar ik iets mee had/begon te krijgen terwijl er irl echt helemaal niks gaande is echt vaaaaag en beetje eng
  dinsdag 26 juni 2007 @ 13:32:02 #262
141482 Q.
JurassiQ
pi_50855909
Anyone we know?
For great justice!
pi_50856419
Nopes gelukkig niet maar zoals ik al zei irl is er niks, ook totaal geen aantrekkingsklracht van mij naar hem echt vaaaag allemaal
pi_50856814
O hier zijn jullie
pi_50856854
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

en
[..]

ben erg benieuwd
haha je kent me wel
@ msn dan
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:12:18 #266
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_50857457
*single meldt zich*
Momenteel even geen happy single, maar dat kan een aantal keer per dag veranderen Voel me iedere keer klote als ik doorheb dat mijn sociale omgeving allemaal lekker gesetteld is. Voel me prima als ik op stap ben en gewoon lekker kan flirten en doen waar ik zin in heb.
Nu nog het probleem aanpakken dat die gesettelde vrienden niet echt mee gaan stappen...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_50857529
zoek nieuwe vrienden
pi_50857820
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:22 schreef Nexie het volgende:

[..]

Misschien heb jij je zaakjes wel te goed geregeld en mis je het avontuurlijke en impulsieve van vroeger

@CherryLips: er spat me toch een dosis uitstraling van jouw fotoboek, niet normaal.

Single + vakantie Spanje =
.

Over vakanties gesproken, een vriendin van me is eens twee weken alleen op een jongerenvakantie geweest naar Ierland en kwam thuis met een vriend, dus het heeft wel potentie .
Tap tap tap
pi_50857822
Hier net zo, zoek ook vrienden die net als mij (rond de 25 zijn, iets ouder of jonger mag ook), maar die niet al zo gesetteld zijn, mn beste vrienden zitten al met kids thuis
pi_50857896
Kunnen we niet 1 grote single vakantie fixen?
pi_50857911
mijn vrienden zijn grotendeels studenten en dus nog niet gesettled, dus dat valt wel mee. Anders zou ik ook knettergek worden.
Tap tap tap
pi_50858101
Ik ben 2 jaar geleden in de zomer naar Spanje gereden, zonder iets te plannen... daar ergens gezegd: WE NEED HOTEL... binnen uur hadden we een hotel voor 20euro/nacht... we kunnen wel met 40 singles een bus huren
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:29:34 #273
141482 Q.
JurassiQ
pi_50858169
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:23 schreef CherryLips het volgende:
mijn vrienden zijn grotendeels studenten en dus nog niet gesettled, dus dat valt wel mee. Anders zou ik ook knettergek worden.
Van mijn 'oude' vriendenclub is het 2e stel nu zwanger, we zijn met zn 9en waarvan er twee (waaronder ik dus) niet samenwonen. Ik voel me dan ook regelmatig een beetje een vreemde eend in de bijt.
For great justice!
pi_50858298
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:18 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

sorry guys, heb de laatste week veel tijd gehad om te internetten, morgen weer gewoon werken en dan ben ik minder prominent aanwezig.

Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. Fleur, principessa enzo, waar zijn ze nou gebleuven?
ik ben hierrr
waarschijnlijk heb ik een date
want nou ja kreeg smsje en zo maar weet niet of ik terug moet sturen
pi_50858381
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:29 schreef Q. het volgende:

[..]

Van mijn 'oude' vriendenclub is het 2e stel nu zwanger, we zijn met zn 9en waarvan er twee (waaronder ik dus) niet samenwonen. Ik voel me dan ook regelmatig een beetje een vreemde eend in de bijt.
zwanger gelukkig heb je ons nog
pi_50858387
ik heb ook misschien nog een date voordat ik op vakantie ga naar griekenland
pi_50858520
leuk
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:42:57 #278
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_50858678
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
zoek nieuwe vrienden
Haha, dat had ik zelf ook al bedacht

Op vakantie ben ik dit jaar al geweest! Ben in m'n uppie 2 weken naar Italië geweest, heerlijke vakantie gehad!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:44:02 #279
101353 mrbox
Miep miep
pi_50858727
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik ben hierrr
waarschijnlijk heb ik een date
want nou ja kreeg smsje en zo maar weet niet of ik terug moet sturen
Ja gezellig Mss een goed idee
pi_50858771
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:44 schreef mrbox het volgende:

[..]

Ja gezellig Mss een goed idee
haha..

o god er lezen hier mensen mee

iig.. ik sliep bij iemand en haar vriendje sliep daar ook + aanhang.
en de aanhang sliep dus bij mij

ik had er nog niet overna gedacht of ik hem leuk vond
maar hijs wel heel aardig duss afspreken kan geen kwaad
pi_50858818
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:42 schreef Lips het volgende:

[..]

Op vakantie ben ik dit jaar al geweest! Ben in m'n uppie 2 weken naar Italië geweest, heerlijke vakantie gehad!
Ja?

Beviel dat goed? Wat doe je dan zoal de hele dag?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:47:25 #282
141482 Q.
JurassiQ
pi_50858855
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:35 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

zwanger gelukkig heb je ons nog
Zolang jullie nog niet zwanger zijn.
For great justice!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:49:44 #283
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_50858937
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:46 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Ja?

Beviel dat goed? Wat doe je dan zoal de hele dag?
Cultuur snuiven
Ik ben in die 15 dagen in 7 verschillende steden geweest dus er was steeds genoeg te zien. Ik sliep in hostels dus je komt makkelijk mensen tegen waar je 's avonds mee gaat eten (of gaat koken).
Ik vond het ideaal! Je kan doen en laten wat je wilt en je hoeft met niemand rekening te houden. Ik zou het zo weer doen! Maar dan wel ook het slapen in hostels dat je toch wel makkelijk aanspraak hebt.
Miauw
pi_50859270
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:47 schreef Q. het volgende:

[..]

Zolang jullie nog niet zwanger zijn.
no way
pi_50859638
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:42 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik zou me vooral s avonds echt kapot vervelen .
ik maak niet zo snel contact met vreemden.
Tap tap tap
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:11:13 #286
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_50859817
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik zou me vooral s avonds echt kapot vervelen .
ik maak niet zo snel contact met vreemden.
Daarom ook de hostels-tip. Nu scheelt het wel dat ik redelijk makkelijk contact maak (lees: nogal brutaal aangelegd ben)
Miauw
pi_50860349
Sjah ik maak helemaal niet snel contacten...

Maar heb ze hier ook niet, of ik nu alleen thuis zit 2 weken of alleen in Spanje...
pi_50860411
thuis maak je ze zeker niet Je moet als je uitgaat gewoon niet heel wanhopig aan de kant hangen zo van IK BEN ALLEEN PRAAT MET MIJ EN IK WIL EEN VRIENDIN

dat soort jongens zou ik nooit aanspreken meer gewoon tijdens t feestje haak je in op een situatie enz enz
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:27:44 #289
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_50860414
Voel me hier soms eenzamer dan toen in Italië
Miauw
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:32:58 #290
172358 oddman
Introspecteur
pi_50860577
quote:

[..]

niet zo happy single
Vertel ons eens wat het probleem is.
Wij, illustere representanten van het y-chromosomale geslacht zjin hier om u in al uw begripsbehoeften te voorzien.
Mits deze zich op het rationele in tegenstelling tot het emotionele vlak bevinden, natuurlijk.
Emotioneel is het namelijk heel simpel: mannen zijn direct, seksist en varkens.

Oink.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:35:30 #291
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_50860680
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:32 schreef oddman het volgende:

[..]
Emotioneel is het namelijk heel simpel: mannen zijn direct, seksist en varkens.

Oink.
Dat moet het probleem toch ook niet zijn! Als ik diepgang en emotionele gelijkheid wil zoek ik wel een vrouw!
Miauw
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:56:58 #292
101353 mrbox
Miep miep
pi_50861417
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

haha..

o god er lezen hier mensen mee

iig.. ik sliep bij iemand en haar vriendje sliep daar ook + aanhang.
en de aanhang sliep dus bij mij

ik had er nog niet overna gedacht of ik hem leuk vond
maar hijs wel heel aardig duss afspreken kan geen kwaad
Heel aardig klinkt wel fout
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
thuis maak je ze zeker niet Je moet als je uitgaat gewoon niet heel wanhopig aan de kant hangen zo van IK BEN ALLEEN PRAAT MET MIJ EN IK WIL EEN VRIENDIN

dat soort jongens zou ik nooit aanspreken meer gewoon tijdens t feestje haak je in op een situatie enz enz
Een vrouw die jongens aanspreekt
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:35 schreef Lips het volgende:

[..]

Dat moet het probleem toch ook niet zijn! Als ik diepgang en emotionele gelijkheid wil zoek ik wel een vrouw!
Vrouwen willen nu eenmaal zelfverzekerde eikels (oeh begin nu wel als kastanova te klinken )

[ Bericht 10% gewijzigd door mrbox op 26-06-2007 16:05:50 ]
pi_50862381
Hmmm ik moet dus zelfverzekerde eikel spelen deze zomer
pi_50862473
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:21 schreef jd1982 het volgende:
Hmmm ik moet dus zelfverzekerde eikel spelen deze zomer
Nee, je moet het zijn. Spelen is mogelijk genoeg om hier en daar wat rond te neuken, maar in een relatie prikken ze daar doorheen, eerder vroeger dan later, dus voor je singlestatus is dat niet genoeg.
pi_50862729
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:24 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nee, je moet het zijn. Spelen is mogelijk genoeg om hier en daar wat rond te neuken, maar in een relatie prikken ze daar doorheen, eerder vroeger dan later, dus voor je singlestatus is dat niet genoeg.
en je hoeft trouwens geen eikel te zijn, als je maar niet over je heen laat lopen en zelfverzekerd bent.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:33:36 #296
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_50862834
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:30 schreef jorgentol het volgende:

[..]

en je hoeft trouwens geen eikel te zijn, als je maar niet over je heen laat lopen en zelfverzekerd bent.
Maar wel met mate dan he, anders knappen we er weer op af
Miauw
pi_50862982
quote:

's Avonds?

Mhhmzz.. Meestal even bij vrienden buurten of zij komen naar mij, aan school werken, zappen, lezen, met me katten kroelen, bij mensen langs gaan, thuis lekker rommelen en klussen

Mijn avonden zijn altidj zo voorbij
Meestal lig ik ook wel zo rond een uurtje of 10 in bed moet ik zeggen.

Kom meestal pas na 7 uur thuis van werk of stage. Dus dan gaat de tijd die je voor jezelf hebt erg snel.
pi_50863119
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:33 schreef Lips het volgende:

[..]

Maar wel met mate dan he, anders knappen we er weer op af
tuurlijk niet, gewoon harstikke overdrijven
pi_50863136
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef mrbox het volgende:

[..]

Heel aardig klinkt wel fout
[..]
whaha nee was gewoon gezellig.. en was alleen maar slapen omdat ik in mn eentje op een 2pers bed sliep en hij anders op de grond op alleen een deken moest en dat vond ik zielig
maar nu is ie wel aan t smsen en zo haha
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:44:11 #300
101353 mrbox
Miep miep
pi_50863172
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

whaha nee was gewoon gezellig.. en was alleen maar slapen omdat ik in mn eentje op een 2pers bed sliep en hij anders op de grond op alleen een deken moest en dat vond ik zielig
maar nu is ie wel aan t smsen en zo haha
Kijk dat was dus gewoon onderdeel van het plan wrs
pi_50863185
waarom zou ik geen jongens aanspreken
alsof dat iets moeilijks is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')