abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50606120
We zijn in korte tijd alweer aanbeland bij deel nummer 20!

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze gewaardeerde Clumsy_Clown is terecht erg streng hierop. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.

Een overzicht van de vorige delen:
[SINGLES # 19] *insert grappige titel hier*

[ Bericht 0% gewijzigd door Whoopsydaisy op 19-06-2007 10:37:09 ]
pi_50606229
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

een zeer interesant karakter en niet zo standaard zoals de rest van de vrouwen. Ben wel benieuwd naar de persoon achter woopsydaisy.

Niet meer dan dat trouwens dus maak je geen zorgen
[..]

dat idee had ik al alleen wel vaag. Want je bent voordurend op zoek naar een nieuwe vis vijvertjes en nieuwe prooien. Dan is het inernet voor jou de hemel. Maar waarom doe je het daar dan juist niet. Dat is een onuitputbare bron.
Thanks. Ik heb een vrij afwijkend karakter inderdaad. Toch leuk dat jij daar benieuwd naar bent . Internet zou in principe de hemel voor me zijn, maar ik hoef me niet tot internet te wenden om mensen te leren kennen want de mannen komen momenteel bij bosjes uit de hemel vallen. Stappen en winkelen enzo, dat is al een onuitputbare bron voor mij.
pi_50606296
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat is leuk om te doen voor een (semi) date buiten bioscoop, uit eten, terrassje..
Kitesurfen
Muurklimmen
Boswandeling met zijn hond

Voor een semi-date zou ik het in de sportieve sfeer zoeken.
pi_50606394
is dat daten verplicht... want dan zie je mij hier niet meer denk ik... ik ben namelijk nog niet actief aan het daten begonnen
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:46:16 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50606518
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
of aardbeien eten bij die ene groenteboer in scheveningen
en
quote:
Op maandag 18 juni 2007 23:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

uhm ken ik jou?

ik heb een vermoede wie jij bent gezien je naam maar dat kan ik me niet indenken.
Krijg jij wel eens briefjes met principessa er op in een bakje?

nu ga je niet meer reageren natuurlijk om mij in spanning te houden
ben erg benieuwd
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:49:18 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50606608
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Thanks. Ik heb een vrij afwijkend karakter inderdaad. Toch leuk dat jij daar benieuwd naar bent . Internet zou in principe de hemel voor me zijn, maar ik hoef me niet tot internet te wenden om mensen te leren kennen want de mannen komen momenteel bij bosjes uit de hemel vallen. Stappen en winkelen enzo, dat is al een onuitputbare bron voor mij.
Geen dank en meteen een volgende vraag. Liggen jou grenzen zo hoog dat je tot op de dag van vandaag nog zo extreem aan het zoeken ben?

Ik heb het idee dat je zo graag iets wil dat je er echt alles voor over heb en het bijna een levenstraak aan het worden is. Als of je bijna niet zonder kan.

Waarom niet gewoon relext zoals de rest van de grote groep lekker rustig leven en kijken wat er gebeurd en ook gewoon dingen afslaan.

Ik krijg het idee dat wanneer jij een date hebt dat je dan al de kindernamen in je hoofd heb zitten die je graag met hem samen wilt hebben?

kan er natuurlijk naast zitten
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_50606624
Natuurlijk is daten niet verplicht! Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik ook niet echt serieus date om er een relatie aan over te houden.

Wat mij betreft is het een leuk tijdverdrijf en ik vind het altijd interessant om nieuwe mensen te leren kennen, want die voegen soms nieuwe impulsen toe aan je leven. Op die manier kom je op heel veel verschillende plekken en beweeg je je in heel veel verschillende groepen. Met meiden is het nu eenmaal lastiger om bij een groep te gaan horen, met mannen is het altijd gezellig om te stappen.
pi_50606734
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Geen dank en meteen een volgende vraag. Liggen jou grenzen zo hoog dat je tot op de dag van vandaag nog zo extreem aan het zoeken ben?

Ik heb het idee dat je zo graag iets wil dat je er echt alles voor over heb en het bijna een levenstraak aan het worden is. Als of je bijna niet zonder kan.

Waarom niet gewoon relext zoals de rest van de grote groep lekker rustig leven en kijken wat er gebeurd en ook gewoon dingen afslaan.

Ik krijg het idee dat wanneer jij een date hebt dat je dan al de kindernamen in je hoofd heb zitten die je graag met hem samen wilt hebben?

kan er natuurlijk naast zitten
Ik snap best waarom iedereen dat denkt. De reden dat ik het hier post, is dat ik het anders allemaal thuis en aan vrienden ga vertellen, dat kan ik op deze manier voorkomen.

Maar nee, ik wil GEEN kinderen. Inderdaad, ik vind mijn carriére belangrijker want ik schep voldoening uit werken. Ik ben behoorlijk ambitieus en een gezin is absoluut niets voor mij. Op dit moment wil ik ook GEEN relatie, ten eerste omdat ik daar nog helemaal niet aan toe ben, ten tweede omdat ik door het daten en het vele stappen eindelijk mijn wilde haren kan verliezen. Ik woonde op mijn 17e samen en ik heb behoorlijk wat feestjes en dates in te halen .

Ik krijg nu eenmaal veel aandacht omdat ik een leuk koppie heb, een redelijk figuurtje en daarnaast ben ik ook nog eens toegankelijk. Het is heel makkelijk om een gesprek aan te knopen met mij als je een beetje een grote mond hebt en een goeie kop, leuke kleding en een redelijk goed figuur. Ik stel niet zoveel eisen. Mag ik je en zie je er leuk uit, dan ga ik gezellig met je mee en dan hebben we nog een gezellige avond ook. Tel daar mijn impulsiviteit bij op en zo kom je dus op elke maand 2 dates. Ik sla overigens meer aanbiedingen af dan dat ik erop inga.

Het komt er gewoon op neer dat ik daten ontzettend leuk vind. Ik beschouw het stiekem een beetje als een hobby .
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:11:38 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50607326
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik snap best waarom iedereen dat denkt. De reden dat ik het hier post, is dat ik het anders allemaal thuis en aan vrienden ga vertellen, dat kan ik op deze manier voorkomen.
Gek ik vertel niet zo veel op fok. Ik vertel het vaak juist aan vrienden en ouders lachen toch als je weer eens een gekke date gehad heb
quote:
Ik krijg nu eenmaal veel aandacht omdat ik een leuk koppie heb, een redelijk figuurtje en daarnaast ben ik ook nog eens toegankelijk.
Ik wil je niet kwetsen of wat dan ook. Maar geloof me het feit dat je er leuk uit ziet heeft daar niks mee te maken. Jij komt over als iemand die geneukt kan worden dat is al meer dan genoeg. Is puur lichaamshouding en gedrag niet meer niet minder. Denk je nou echt dat een man op een leuke date zit te wachten. Het is effe door bijten en uit eindelijk neuken wat maakt het uit of het etentje gezellig was

Zo denken de meeste mannen
quote:
Het komt er gewoon op neer dat ik daten ontzettend leuk vind. Ik beschouw het stiekem een beetje als een hobby .
Is het niet gewoon een bevestiging voor je zelf dat je er leuk uit ziet. Dat je goed in de markt ligt.
Vroeger erg onzeker geweest en nu soms nog okal doe je anders laten overkomen?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:15:32 #10
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_50607451
blijft grappig om te zien hoe veel mannen op dit forum steeds maar blijven proberen dit te doorgronden, of zelfs onderuit proberen te halen. het strookt kennelijk niet met het beeld dat ze vinden horen bij iemand die zo frivool is als jij! Bijna alsof je getemd moet worden, of zo.

Dat idee krijg ik er althans bij. Je ziet het aan die laatste post van Ook_Gek. In de vorige episode van dit topic kwam het ook weer een aantal keren voorbij, sowieso heb je dit laatste verhaaltje al een aantal keren verteld.
Het intrigeert, kennelijk!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:19:06 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50607562
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:15 schreef Garisson72 het volgende:
blijft grappig om te zien hoe veel mannen op dit forum steeds maar blijven proberen dit te doorgronden, of zelfs onderuit proberen te halen. het strookt kennelijk niet met het beeld dat ze vinden horen bij iemand die zo frivool is als jij! Bijna alsof je getemd moet worden, of zo.

Dat idee krijg ik er althans bij. Je ziet het aan die laatste post van Ook_Gek. In de vorige episode van dit topic kwam het ook weer een aantal keren voorbij, sowieso heb je dit laatste verhaaltje al een aantal keren verteld.
Oh nee hoor verveel me gewoon en inderdaad vind het interesant. Eindelijk eens een vrouw die anders durft te zijn dan het groepje waar de gemiddelde vrouw onder valt.

Je leeft maar 1x dus doe dat dan ook zeg ik altijd maar
Maar de reden er achter kan soms wel interesant zijn toch. Waarom zij juist lekker haar eigen gang gaat en andere vrouwen dat zeggen te doen maar gewoon bij het vaste groepje blijven zitten.
pi_50607887
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:26 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

was je ons kwijt!
en wij maar roepen...
sure

Ik liep vd week trouwens nog me ex tegen t lijf.. 't was eigenlijk best leuk om haar weer een keer te zien

Meer mensen van dat soort momenten gehad? Of is het water en vuur?
pi_50608040
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Gek ik vertel niet zo veel op fok. Ik vertel het vaak juist aan vrienden en ouders lachen toch als je weer eens een gekke date gehad heb
[..]

Ik wil je niet kwetsen of wat dan ook. Maar geloof me het feit dat je er leuk uit ziet heeft daar niks mee te maken. Jij komt over als iemand die geneukt kan worden dat is al meer dan genoeg. Is puur lichaamshouding en gedrag niet meer niet minder. Denk je nou echt dat een man op een leuke date zit te wachten. Het is effe door bijten en uit eindelijk neuken wat maakt het uit of het etentje gezellig was

Zo denken de meeste mannen
En dat vind ik natuurlijk geen probleem. Ik prik daar vrij snel doorheen. Daarom heb ik nooit seks na een date, omdat het hun alleen om de seks te doen is. Er wordt alleen geneukt met mensen die mij waarderen omdat ik Whoopsydaisy ben en mensen met wie daarna of daarvoor al een vriendschap ontstaan is. Maar ondertussen ontmoet ik nieuwe mensen, ga ik uit eten in leuke restaurants en heb ik de tijd van mijn leven. Ik ben niet gek natuurlijk , ik heb zelf de regie in handen. Overigens: de meeste mensen die me mee uit eten nemen, blijven toch bellen, ook als er niet geneukt is. Zijn mannen echt zó wanhopig?
quote:
[..]

Is het niet gewoon een bevestiging voor je zelf dat je er leuk uit ziet. Dat je goed in de markt ligt.
Vroeger erg onzeker geweest en nu soms nog okal doe je anders laten overkomen?
Nee, ik hou gewoon echt van aandacht. Vroeger trok ik die op een negatieve manier, nu op een positieve manier. Tenminste op zo'n manier dat ik me er goed over voel. Dat dat toevallig ook bevestiging is van de 'marktwaarde' is bijzaak. Ik weet dat ik marktwaarde heb. Ik merk ook een heel groot verschil in flirtgedrag, als ik op mijn werk lekker bezig ben en daar veel complimenten krijg over het geleverde werk of ik kan mezelf weer eens flink op de schouder kloppen voor een goeie actie, dan is dat ook positieve aandacht. Dan heb ik 's avonds veel minder behoefte aan aandacht. Vandaar ook de ambities.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:35:20 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50608086
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

sure

Ik liep vd week trouwens nog me ex tegen t lijf.. 't was eigenlijk best leuk om haar weer een keer te zien

ik heb er wel eens 1 gezien ja die vroeg op een gegeven moment of alles nog wel goed met me ging. Zo van je kan eigelijk niet zonder mij houding draai gaf ze aan het gesprek.

Mijn antwoord was van. Hoezo had je gedacht dat ik niet kan leven zonder jou of zo dat mijn leven dan stopte?
Voel me beter dan ooit

met haar heb ik nooit echt iets gehad eerder een goeie vriendschap met sex er bij.
pi_50608138
quote:

[..]

sure

nu je het zegt... ik heb afgelopen week omgedoopt tot nationale exen val me lastig (=zoek weer contact) week (kheb er niet zoveel dus kan ze snel allemaal tegenkomen) de eerste heb ik vrijdag gesproken en zaterdag gezien (met er nieuwe vlam) en gesproken. De tweede heb ik zondag, maandag, woensdag gesproken en woensdag en vrijdag gezien.

Het was allemaal gewoon een samenzwering en een test om te zien of ik er overheen ben... Wat ik dus blijkbaar ben aangezien de gesprekken niet vreemd voelden, gevoelens niet in de weg kwamen en dat soort dingen waardoor ik nu "officieel" kan zeggen dak over beide dames heen ben. Time for a new chapter in the book called my life
pi_50608155
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:15 schreef Garisson72 het volgende:

Jep, ik vind het ook wel grappig. Mensen willen blijkbaar horen uit mijn mond dat ik mezelf desperate vind. Sorry heren, dat vind ik echt niet. Maar ik kan jullie toch niet overtuigen van het tegendeel en jullie overtuigen mij ook niet van jullie 'punt'. Dat ik een attentionslut ben, ok, dat wil ik wel toegeven. Maar uiteindelijk heb ik geen aandacht nodig van mannen om gelukkig te zijn. Ik kan dergelijke voldoening ook uit mijn werk halen, of uit vriendschappen of uit (nóg) simpeler dingen dan mannen.

Ik ben heel open en toch niet te doorgronden. Tweelingen he?
pi_50608216
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:36 schreef hugo2409 het volgende:

[..]

nu je het zegt... ik heb afgelopen week omgedoopt tot nationale exen val me lastig (=zoek weer contact) week (kheb er niet zoveel dus kan ze snel allemaal tegenkomen) de eerste heb ik vrijdag gesproken en zaterdag gezien (met er nieuwe vlam) en gesproken. De tweede heb ik zondag, maandag, woensdag gesproken en woensdag en vrijdag gezien.

Het was allemaal gewoon een samenzwering en een test om te zien of ik er overheen ben... Wat ik dus blijkbaar ben aangezien de gesprekken niet vreemd voelden, gevoelens niet in de weg kwamen en dat soort dingen waardoor ik nu "officieel" kan zeggen dak over beide dames heen ben. Time for a new chapter in the book called my life
Goed nieuws
pi_50608251
Over exen gesproken: die van mij belde nog met mijn verjaardag, was supergezellig. Ik hem een beetje uithoren over zijn dateleven, maar daar wil hij niks over loslaten. En ik ben zo nieuwsgierig! Ik hoop echt dat hij een leuke meid tegen het lijf loopt binnenkort.

Mijn andere ex: daar begin ik nu wel nieuwsgierig naar te worden, ik heb geen idee hoe het met hem gaat, het is nu 2 jaar voorbij. Ben de boosheid nu wel voorbij.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:43:33 #19
94676 Garisson72
pi_50608370
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Jep, ik vind het ook wel grappig. Mensen willen blijkbaar horen uit mijn mond dat ik mezelf desperate vind. Sorry heren, dat vind ik echt niet. Maar ik kan jullie toch niet overtuigen van het tegendeel en jullie overtuigen mij ook niet van jullie 'punt'.
mag ik mezelf buiten deze 'jullie' scharen, met uw welnemen?
quote:
ja, dat bedoelde ik dus met 'het intrigeert, kennelijk'.
pi_50608501
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:43 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

mag ik mezelf buiten deze 'jullie' scharen, met uw welnemen?

Zou het komen omdat jij de enige bent die mij hier IRL kent?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:48:58 #21
94676 Garisson72
pi_50608602
quote:

geen water en vuur, contact is gewoon geëindigd toen het uitging. Ik heb nooit de behoefte om contact te houden, vriendschap op te bouwen of haar anderszins in mijn leven te houden. Voorbij is voorbij; ik was in haar geïnteresseerd in de vorm van een liefdesrelatie met alles wat daarbij hoort. Ik doe geen stap terug, het is dat of niets.
Om het bot te stellen: het interesseert me niet meer, zogauw het uitgaan van de relatie verwerkt is.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:51:34 #22
94676 Garisson72
pi_50608697
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Zou het komen omdat jij de enige bent die mij hier IRL kent?
hoe kort die IRL-meet ook was, dat heeft ertoe bijgedragen idd. Als je het je nog kan herinneren: ik heb je toen verteld dat je me heel sterk doet denken aan een vriendin die ik ooit had.
Misschien plaats ik daardoor alles een beetje anders dan de meeste mannen hier kennelijk doen.
pi_50608981
quote:
En dat is dan nog een van onze goede eigenschappen .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:08:14 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50609348
quote:

ik denk eerder doen als of je een open boek bent maar het totaal niet ben
En dat maakt het vaak wel interesant
pi_50613059
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zijn mannen echt zó wanhopig?
[..]
Ja, doh. De meesten althans.
pi_50614293
*lacht andere mannen uit*
genoeg gelachen.
pi_50618252
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:42 schreef hugo2409 het volgende:
is dat daten verplicht... want dan zie je mij hier niet meer denk ik... ik ben namelijk nog niet actief aan het daten begonnen
For me the same

Ben zondag naar een festival hier in de buurt geweest en zat sjans gehad maar veel verder dan oogcontact, korte gesprekken en een gezellige avond is het tot op heden nog niet gekomen.

Maar goed, was wel weer even goed voor mijn ego
pi_50624663
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:48 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

geen water en vuur, contact is gewoon geëindigd toen het uitging. Ik heb nooit de behoefte om contact te houden, vriendschap op te bouwen of haar anderszins in mijn leven te houden. Voorbij is voorbij; ik was in haar geïnteresseerd in de vorm van een liefdesrelatie met alles wat daarbij hoort. Ik doe geen stap terug, het is dat of niets.
Om het bot te stellen: het interesseert me niet meer, zogauw het uitgaan van de relatie verwerkt is.
nja das duidelijk
pi_50652042
Wie hier is nog niet over zijn of haar ex heen? Ik vraag me af of je je dan echt single voelt, of dat je in je achterhoofd rekening houdt met het feit dat je je nog gebonden voelt.
  FOK!fotograaf woensdag 20 juni 2007 @ 14:06:07 #30
18921 freud
Who's John Galt?
pi_50652514
Djeez, nummer 20 alweer!

okok, slechte tvp...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_50653020
zijn "over iemand heen zijn" en "je gebonden voelen" niet twee totaal verschillende dingen? want toen het pas uit was met me eerste meisje was ik niet meer gebonden, zo voelde het dus ook niet, maar ik was er niet overheen. Al was ik wel single, voor me gevoel ook, alleen geen happy single
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:28:32 #32
94676 Garisson72
pi_50653331
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

nja das duidelijk
imo is dat de meest gezonde manier om ermee om te gaan. Het gaat om iets wat voorbij is, waarom zou je dat dan met de moed der wanhoop nog bij je proberen te houden? de neus moet richting horizon, niet richting wat-ooit-was.

Mijn stelling wordt overigens gestaafd door het feit dat de meeste pogingen tot vriendschap-met-ex vaak maar een kort leven beschoren blijken te zijn. Er is vaak het stellige voornemen om vriendschap op te bouwen, maar als alle sores eenmaal verwerkt is, hoeft het vaak niet meer zo nodig.

Edit: trouwens, dit beantwoordt tegelijkitair jouw vraag denk ik, WD!

[ Bericht 5% gewijzigd door Garisson72 op 20-06-2007 14:35:56 ]
pi_50671049
Tweeling met Leeuw partner

Relatiecijfer 6

De tweeling kan zich absoluut aanpassen, dat kan de leeuw niet. De leeuw doet dingen omdat ‘het zo hoort’, de tweeling zegt dat niets. De tweeling zal zich nooit laten domineren door de leeuw. Terwijl de leeuw het niet bewust doet. Wel zijn jullie allebei handig en komen er samen wel uit!
pi_50672705
Ik ben nóg steeds singel. Ben het zat, waarom kom ik niet gewoon iemand tegen. Heb geen zin moeite te doen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:33:14 #35
141482 Q.
JurassiQ
pi_50672807
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:31 schreef vencodark het volgende:
Ik ben nóg steeds singel. Ben het zat, waarom kom ik niet gewoon iemand tegen. Heb geen zin moeite te doen.
Idem. Wanneer gaan we daten? .
For great justice!
pi_50672949
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:33 schreef Q. het volgende:

[..]

Idem. Wanneer gaan we daten? .
Jij weer he
Jou kom ik ook altijd overal tegen op fok.

Oh wacht, dat is offtopic.
pi_50676799
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:53 schreef dawg het volgende:

[..]

Hahahah. Al zal dat niet zoveel uitmaken, aangezien ik praktisch nooit op msn zit.
Hmm, ik moet je zelfs opnieuw toe gaan voegen.. Tjonge jonge, en dat alles omdat je een waterman bent.
pi_50677012
Oh ja: update.. Die gast van vorige week heeft weer van zich laten horen. Na een volle 8 dagen, maar ik zat even niet achter MSN. Ik ben nou wel nieuwsgierig wat 'ie nou moest, gewoon een gezellig babbeltje maken of vind hij me nou toch leuk? Tot dusver heeft zich nog geen leuker exemplaar aangediend dus he's still in the running towards becoming Whoopsydaisy's next .. tja, wat eigenlijk? Nou ja, ik zie wel of hij binnenkort weer online is, zo niet dan maakt dat ook niet uit.
pi_50677014
Hoe kan het ook anders.
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:28:29 #40
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_50678002
Oeh leuk, sterrebeelden!

Whoops, hoe doet tweelingen met ram het??
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_50678373
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Natuurlijk wil je dat! 250 euro, vooraf betalen s.v.p., exclusief reiskosten.
oke.. wanneer gaan we plannen?
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:59:55 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50678791
heb meteen een leuke vraag. Zijn er mensen die heilig geloven dat liefde gekoppelt staat aan sterrenbeelden. Zo van ik moet een ram zoeken want dat is de perfecte partner bla bla bla

ik zelf geloof er geen letter van
pi_50680629
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:59 schreef ook_gek het volgende:
heb meteen een leuke vraag. Zijn er mensen die heilig geloven dat liefde gekoppelt staat aan sterrenbeelden. Zo van ik moet een ram zoeken want dat is de perfecte partner bla bla bla

geloven niet..

maar dit soort topics helpt je de avond door he
  donderdag 21 juni 2007 @ 08:59:41 #44
94676 Garisson72
pi_50681527
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Hoger dan een 8 scoor je niet. Maar dan wel gelijk met 2 sterrenbeelden en wel met de boogschutter en de tweeling.
ik neem aan dat mijn Ram-zijn je bekend is; vervolgens mag ik hieruit denk ik concluderen dat ik met geen enkel ander sterrenbeeld hoger dan een 8 scoor?

en dan nog eens wat... was jij geen tweeling...?
pi_50683930
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:28 schreef DumDaDum het volgende:
Oeh leuk, sterrebeelden!

Whoops, hoe doet tweelingen met ram het??
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 08:59 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ik neem aan dat mijn Ram-zijn je bekend is; vervolgens mag ik hieruit denk ik concluderen dat ik met geen enkel ander sterrenbeeld hoger dan een 8 scoor?

en dan nog eens wat... was jij geen tweeling...?
Klopt, nergens hoger dan een 8. Tweelingen scoren 2 keer 10. Maar wij zijn dan ook redelijk makkelijk.

Ram met Tweeling Partner

Relatiecijfer 8

Jullie houden allebei van lekker bezig zijn en verandering. Jullie zijn een goede match want de tweeling houdt van plannen bedenken en de ram zal degene zijn die het plan zou uitwerken. Jullie gaan samen op stap om wat leuks te beleven! De tweeling praat alleen een beetje veel en dat is een ideale combinatie want de ram zwijgt liever!
pi_50684216
quote:

Ik weet wel dat ik een typische tweelingen ben. Als iemand anders een typische tweelingen of waterman is, dan kun je doorgaans wel van tevoren inschatten of het werkt. Ik geloof overigens totaal niet in de daghoroscopen of weekhoroscopen.

Wat trouwens wel grappig is: mijn moeder heeft ooit een jaarhoroscoop laten maken. Daar stonden wel hele treffende dingen in die later ook bleken te kloppen. Er stond in dat ze 4 hele bijzondere kinderen had met ieder kwaliteiten op hun eigen gebied. Niet om op te scheppen maar wij hebben inderdaad allevier wel een bijzondere kwaliteit. Er werd ook gezegd dat één van de kinderen in oktober in de bekendheid zou treden, toen won ik een landelijke zangwedstrijd en naar aanleiding daarvan heb ik een CD gemaakt en erg veel opgetreden. Er stonden ook dingen in die niet klopten: mijn moeder zou de man van haar leven ontmoeten. Dat is nooit gebeurd, mijn paps en mams zijn nog steeds erg gelukkig met elkaar.
pi_50684263
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 08:04 schreef winterapfel het volgende:

[..]

geloven niet..

maar dit soort topics helpt je de avond door he
Jij zegt t
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:28:12 #48
94676 Garisson72
pi_50685347
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Klopt, nergens hoger dan een 8. Tweelingen scoren 2 keer 10. Maar wij zijn dan ook redelijk makkelijk.
ja wij Rammen zijn erg moeilijk. Vuur en zo he. Mars. Linke soep.

Overigens ben ik niet zo sceptisch als ik nu laat toeschijnen. Vaak genoeg gezien dat iemands daadwerkelijke karakter erg sterk overeenkomt met het sterrenbeeldprofiel. Bij mijzelf bijvoorbeeld.

een 8 is toch best hoog? Of op welke schaal moet ik dat zien... is het bijv zo dat sommige sterrenbeelden maar magere zesjes scoren, of zelfs droevige onvoldoendes?
quote:
Ram met Tweeling Partner

Relatiecijfer 8

Jullie houden allebei van lekker bezig zijn en verandering. Jullie zijn een goede match want de tweeling houdt van plannen bedenken en de ram zal degene zijn die het plan zou uitwerken. Jullie gaan samen op stap om wat leuks te beleven! De tweeling praat alleen een beetje veel en dat is een ideale combinatie want de ram zwijgt liever!
als hier bedoeld wordt: 'luistert liever', of 'praat liever alleen als er ook echt wat te melden is' dan ja.
In dat licht bezien zegt het wellicht ook wat over de tweeling...
pi_50685543
Schorpioenen matchen met minder sterrenbeelden.
pi_50685682
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik weet wel dat ik een typische tweelingen ben. Als iemand anders een typische tweelingen of waterman is, dan kun je doorgaans wel van tevoren inschatten of het werkt. Ik geloof overigens totaal niet in de daghoroscopen of weekhoroscopen.

Wat trouwens wel grappig is: mijn moeder heeft ooit een jaarhoroscoop laten maken. Daar stonden wel hele treffende dingen in die later ook bleken te kloppen. Er stond in dat ze 4 hele bijzondere kinderen had met ieder kwaliteiten op hun eigen gebied. Niet om op te scheppen maar wij hebben inderdaad allevier wel een bijzondere kwaliteit. Er werd ook gezegd dat één van de kinderen in oktober in de bekendheid zou treden, toen won ik een landelijke zangwedstrijd en naar aanleiding daarvan heb ik een CD gemaakt en erg veel opgetreden. Er stonden ook dingen in die niet klopten: mijn moeder zou de man van haar leven ontmoeten. Dat is nooit gebeurd, mijn paps en mams zijn nog steeds erg gelukkig met elkaar.
Whoops, dat je het (ten dele) herkent komt door het Barnum-effect meer niet
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_50686549
Leg het Barnum-effect eens uit.
pi_50686798
quote:
Het Forer-effect, ook Barnum-effect genoemd, is afkomstig uit de psychologie en betreft de neiging van mensen om vage en algemeen geldende uitspraken over de eigen persoon te accepteren als rake, typerende omschrijving, zonder zich te realiseren dat diezelfde omschrijving voor bijna iedereen opgaat.
pi_50686935
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Leg het Barnum-effect eens uit.
Barnum-effect Dit houdt in dat mensen van vage en algemene persoonlijkheidsbeschrijvingen meestal vinden dat ze kloppen en specifiek op henzelf van toepassing zijn, zonder zich te realiseren dat diezelfde omschrijvingen voor bijna iedereen opgaat. Het verschijnsel is genoemd naar Phineas Taylor Barnum.
(bron: psychologie mag mei 07)
pi_50686987
Hmm, als in een vage omschrijving staat dat ik altijd nadenk voor ik iets zeg, dan zou ik dat niet direct voor waar aannemen.
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:19:53 #55
17075 extreme
-wannahave-
pi_50687022
quote:

grappig is dat het in de praktijk toch wel wat zegt over het karakter van iemand,
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_50687392
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hmm, als in een vage omschrijving staat dat ik altijd nadenk voor ik iets zeg, dan zou ik dat niet direct voor waar aannemen.
In die psychologie mag. stond ook wel een leuk stukje met allerlei sterrenbeelden en omschrijvingen. Deze omschrijvingen stonden voor de uitleg van het barnum-effect. Had ook mijn sterrenbeeld opgezocht enzo en dacht ook van "dat klopt aardig"....
Later bleek dat ze alles door elkaar hadden gehusseld
Maar je bent vrij om geloven wat je wil geloven
pi_50688375
*waterman is

Tja, ik heb ook van Inleiding Sterrenkunde geleerd dat de huidige sterrenbeelden bijvoorbeeld al lang niet meer kloppen, omdat sinds ze zijn opgesteld, de hemel al dusdanig is verandert, dat ze twee maanden ofzo achterlopen... In dat geval zou ik dus eigenlijk een Ram ofzo moeten zijn
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:13:44 #58
91868 boemboem
Eeuwig duurt het langst
pi_50688687
hmmm mijn ervaring als single
ik ben inmiddels alweer 5 jaar single. Heb daarvoor een relatie gehad die half jaartje heeft geduurd.
maar single zijn en dan de soort van vraag of ik daar blij mee ben?
ene kant wel, andere kant niet.

Waarom wel?
Heb niemand om rekening mee te houden, kan doen en laten wat ik zelf wil. Als ik op stap wil, iets wil gaan doen met vrienden etc niemand die zegt van "nee, vanavond gaan we samen film kijken" (bij wijze van). Dat bevalt me wel aan het single zijn.

Waarom niet?
Dit wordt wat langer Ik mis eigenlijk iemand die erg dicht bij me staat en me liefde geeft, die ik eigenlijk best hard nodig heb. Gewoon het fijne samen zijn, iemand hebben waarvan je weet dat je er jezelf helemaal kan zijn, gevoel van iemand die je helemaal het einde vindt...
Daarnaast in mijn omgeving/vriendengroep is zo ongeveer iedereen "bezet". Het stappen in het weekend wordt al minder en alleen thuis zitten is voor mij niet echt een goede optie.

Maarja, er valt helaas weinig aan te doen. Ben op dit moment net niet een type waar vrouwen helemaal voor zullen gaan en daar zal ik me maar bij neer moeten leggen. Hoop voor mezelf dat de vriendengroep iig nog regelmatig wat blijft doen enzo.

Dat was het
that's just me :)
pi_50688854
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:13 schreef boemboem het volgende:
hmmm mijn ervaring als single
ik ben inmiddels alweer 5 jaar single. Heb daarvoor een relatie gehad die half jaartje heeft geduurd.
maar single zijn en dan de soort van vraag of ik daar blij mee ben?
ene kant wel, andere kant niet.

Waarom wel?
Heb niemand om rekening mee te houden, kan doen en laten wat ik zelf wil. Als ik op stap wil, iets wil gaan doen met vrienden etc niemand die zegt van "nee, vanavond gaan we samen film kijken" (bij wijze van). Dat bevalt me wel aan het single zijn.

Waarom niet?
Dit wordt wat langer Ik mis eigenlijk iemand die erg dicht bij me staat en me liefde geeft, die ik eigenlijk best hard nodig heb. Gewoon het fijne samen zijn, iemand hebben waarvan je weet dat je er jezelf helemaal kan zijn, gevoel van iemand die je helemaal het einde vindt...
Daarnaast in mijn omgeving/vriendengroep is zo ongeveer iedereen "bezet". Het stappen in het weekend wordt al minder en alleen thuis zitten is voor mij niet echt een goede optie.

Maarja, er valt helaas weinig aan te doen. Ben op dit moment net niet een type waar vrouwen helemaal voor zullen gaan en daar zal ik me maar bij neer moeten leggen. Hoop voor mezelf dat de vriendengroep iig nog regelmatig wat blijft doen enzo.

Dat was het
Sta je ook al vijf jaar droog?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:22:44 #60
91868 boemboem
Eeuwig duurt het langst
pi_50689001
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:18 schreef nozem het volgende:

[..]

Sta je ook al vijf jaar droog?
kurkdroog
pi_50691630
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:13 schreef boemboem het volgende:
Maarja, er valt helaas weinig aan te doen. Ben op dit moment net niet een type waar vrouwen helemaal voor zullen gaan en daar zal ik me maar bij neer moeten leggen.
Tsja, met zo'n instelling...
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:36:27 #62
94676 Garisson72
pi_50691730
Nou ja, hij zegt: 'op dit moment'.
Dus dat gaat kennelijk veranderen.
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:40:32 #63
91868 boemboem
Eeuwig duurt het langst
pi_50691891
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef Garisson72 het volgende:
Nou ja, hij zegt: 'op dit moment'.
Dus dat gaat kennelijk veranderen.
Inderdaad... komt wel, maar er zijn nu belangrijkere dingen om me zorgen over te maken en als dat goed is, komen de vrouwen vanzelf wel (niet dat ik haar weg zal sturen als ze straks voor de deur staat )
pi_50694925
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:40 schreef boemboem het volgende:

[..]

Inderdaad... komt wel, maar er zijn nu belangrijkere dingen om me zorgen over te maken en als dat goed is, komen de vrouwen vanzelf wel (niet dat ik haar weg zal sturen als ze straks voor de deur staat )
vrouwen die vanzelf komen
Maar goed ik ga naar mijn "gezellige avondje"
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:56:14 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50695010
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:40 schreef boemboem het volgende:

[..]

en wat ga je verranderen dan
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:13:32 #66
91868 boemboem
Eeuwig duurt het langst
pi_50695543
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

en wat ga je verranderen dan
m'n instelling niet meer de "ik ben minder", maar "ik ben gelijk aan"... ben er mee bezig, maar dat gaat niet binnen een week of een maand... maar als dat veranderd is, zal het wel anders worden

overigens de vrouwen vanzelf komen, bedoel meer van "dat komt dan wel goed, moet ze tegen komen, niet op zoek gaan" (is mijn idee)
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:23:14 #67
94676 Garisson72
pi_50695842
hm, dus je blijft de vergelijking maken? vind je dat een goed idee?
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:25:52 #68
91868 boemboem
Eeuwig duurt het langst
pi_50695926
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:23 schreef Garisson72 het volgende:
hm, dus je blijft de vergelijking maken? vind je dat een goed idee?
blijft een vergelijking maken, mwah... zie het anders... jezelf als gelijke zien ipv mindere vind ik niet verkeerd
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:35:16 #69
94676 Garisson72
pi_50696188
ja, kan.
ik vind het beter om te zorgen dat je gelukkig bent met wie je bent, ongeacht wat iemand anders daarvan vindt. Het hele concept van gelijk, meer of minder dan iemand anders moet overboord.
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:24:02 #70
91868 boemboem
Eeuwig duurt het langst
pi_50697754
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:35 schreef Garisson72 het volgende:
ja, kan.
ik vind het beter om te zorgen dat je gelukkig bent met wie je bent, ongeacht wat iemand anders daarvan vindt. Het hele concept van gelijk, meer of minder dan iemand anders moet overboord.
dan snap je mijn gedachtengang niet...
op het moment dat ik mezelf ten opzichte van jou minder voel, zal ik me zo gedragen en er anders naar buiten komen dan dat ik denk van "hey goed persoon, leuk om te kennen" (ipv "nee, die is te goed voor iemand als mij")
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:47:39 #71
94676 Garisson72
pi_50698454
je kan ook zeggen: ik zorg dat ik me goed voel over mezelf, en treed andere mensen dus open tegenmoet, zonder 'ten opzichte van'.

[ Bericht 13% gewijzigd door Garisson72 op 21-06-2007 18:01:45 ]
  donderdag 21 juni 2007 @ 19:10:31 #72
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_50700695
Ik geloof dat ik wel over m'n ex heenben
Dat wilde ik ff melden hier, ik ga vanavond uit en hij komt niet (hopelijk! Maar dankzij een vriendin van me misschien toch.. Ze vroeg iets en dat vatte hij op als een uitnodiging, maargoed). Dus ik ga los vanavond
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:12:30 #73
101353 mrbox
Miep miep
pi_50719807
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:54 schreef mrbox het volgende:

[..]
Maar goed ik ga naar mijn "gezellige avondje"
Nou gezellige avondje is geweest....
Was wel gezellig veel gelachen maar er miste iets. Dat heb ik wel vaker, hoe nu dat stukje intimiteit/spanning er in te brengen
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:31:55 #74
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50720404
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Tweelingen en Tweelingen gaat ook heel goed samen, een 10. Stier scoort een 9.
Je denkt serieus dat je 6 miljard mensen in 12 hokjes kan plaatsen?
pi_50721891
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:12 schreef mrbox het volgende:

[..]

Nou gezellige avondje is geweest....
Was wel gezellig veel gelachen maar er miste iets. Dat heb ik wel vaker, hoe nu dat stukje intimiteit/spanning er in te brengen
Ik weet niet of dat wel af te dwingen is, eigenlijk.
pi_50722092
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:31 schreef Nairua het volgende:

[..]

Je denkt serieus dat je 6 miljard mensen in 12 hokjes kan plaatsen?
Zeker, beetje proppen lukt alles
pi_50729182
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Zie vooral niet mijn smiley over het hoofd. Maar even serieus he, het lijkt me wel een keer cool om te daten met een fokker, en dan allebei tot in detail verslag doen. Met Kasta of dwag dawg of zo.
Dit lijkt me nog steeds een leuk plan.

Liefst realtime met foto's en live verslagen vanaf de locatie
  vrijdag 22 juni 2007 @ 15:11:50 #78
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50730487
Leuke opzet. Maar live verslag geven gaat er wel weer wat over. .

Wat houdt je tegen? .
pi_50730959
OK, Kasta valt al af. En Dawg is wel maar ook wel heel erg tegendraads. Maar misschien profileert hij zich wel bewust zo op fok. Voor Fok! wil ik natuurlijk wel een eenmalige uitzondering maken wat betreft internetdaten.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 17:39:34 #80
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_50735461
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:12 schreef mrbox het volgende:

[..]

hoe nu dat stukje intimiteit/spanning er in te brengen
Ga voor dr zingen

http://youtube.com/watch?v=jGTGoP4Y3f8
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 22 juni 2007 @ 17:56:29 #81
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50735918
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 15:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:
OK, Kasta valt al af.
Well there's news. .
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 15:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:
En Dawg is wel maar ook wel heel erg tegendraads. Maar misschien profileert hij zich wel bewust zo op fok. Voor Fok! wil ik natuurlijk wel een eenmalige uitzondering maken wat betreft internetdaten.
Mogelijk. Maar dat risico kun je natuurlijk met iedereen hebben.

Wanneer gaan jullie? .
pi_50737268
date ging niet door omdat ik ziek was en nu is meneer volgens mij beledigd
mannen............
op naar de volgende dan maar
pi_50737409
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:36 schreef Miss_S het volgende:
mannen............
op naar de volgende dan maar
denktie niet dat het een flut-smoesje was? Of dat je hard to get speelde?
pi_50737485
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:40 schreef winterapfel het volgende:

[..]

denktie niet dat het een flut-smoesje was? Of dat je hard to get speelde?
ja dat zou je natuurlijk denken
maar ik had het een paar dagen van te voren laten weten
als je je zo beroerd voelde weet je dat je niet binnen 2 dagen beter bent
dus ik denk ik laat het van te voren weten is niet zo lullig als 1 uur van te voren
maar dat vond hij dus niet
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:48:12 #85
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50737647
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:36 schreef Miss_S het volgende:
mannen............
Weet je het zeker? .
pi_50737704
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:48 schreef Nairua het volgende:

[..]

Weet je het zeker? .
dat ik ziek was of dat hij beledigd was?
beide weet ik zeker ja
ik heb de hele week bijna niet kunnen werken en hem zal ik niet meer spreken
  vrijdag 22 juni 2007 @ 18:51:37 #87
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50737745
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:50 schreef Miss_S het volgende:
ik heb de hele week bijna niet kunnen werken en hem zal ik niet meer spreken
Ging me idd om zijn reactie. Iig, beterschap. .
pi_50737811
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:51 schreef Nairua het volgende:

[..]

Ging me idd om zijn reactie. Iig, beterschap. .
nog geen berichtje van beterschap ofzo dus dat vond ik al genoeg zeggen
en bedankt
pi_50738641
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja dat zou je natuurlijk denken
maar ik had het een paar dagen van te voren laten weten
als je je zo beroerd voelde weet je dat je niet binnen 2 dagen beter bent
dus ik denk ik laat het van te voren weten is niet zo lullig als 1 uur van te voren
maar dat vond hij dus niet
Hij denkt:"Oh, ze zegt af."
en dan maakt het niet uit of het twee dagen of een uur van te voren is, hij denkt dat je hem niet leuk genoeg vindt.

Dan kun je twee dingen doen: of je belt hem om nog een keer wat af te spreken zodat hij weet dat je echt ziek was en nog wel interesse hebt, of je belt hem niet en was je interesse in hem toch niet zo groot.
pi_50738678
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:20 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Hij denkt:"Oh, ze zegt af."
en dan maakt het niet uit of het twee dagen of een uur van te voren is, hij denkt dat je hem niet leuk genoeg vindt.

Dan kun je twee dingen doen: of je belt hem om nog een keer wat af te spreken zodat hij weet dat je echt ziek was en nog wel interesse hebt, of je belt hem niet en was je interesse in hem toch niet zo groot.
ik heb alweer contact opgenomen
maar toen deed hij heel afstandelijk
en zo leuk is hij nou ook weer niet om er achter aan te gaan lopen
pi_50738987
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

opzoek naar een volgende prooi, lijkt me inderdaad beter dan beetje afwachten. Al blijft het een beetje rare actie van die kerel
pi_50739228
quote:

[..]

Kijk, dan is het duidelijk. Dan kun je beter op zoek naar de volgende.
pi_50739429
inhaakt
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:14:28 #94
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50740614
quote:
Gevalletje "Next!". .
pi_50741218
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:14 schreef Nairua het volgende:

[..]

Gevalletje "Next!". .
precies
en ik heb er al weer een paar op het oog
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:34:57 #96
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50741312
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:31 schreef Miss_S het volgende:
en ik heb er al weer een paar op het oog
Je zit niet stil. . Heb je er niet genoeg aan eentje?

.
pi_50744051
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:56 schreef Nairua het volgende:

[..]

Well there's news. .
[..]

Mogelijk. Maar dat risico kun je natuurlijk met iedereen hebben.

Wanneer gaan jullie? .
Ja dawg, wanneer gaan we?
pi_50744406
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:34 schreef Nairua het volgende:

[..]

Je zit niet stil. . Heb je er niet genoeg aan eentje?

.
Waarom zou je je beperken tot 1? Alsof mannen zich beperken tot 1 vrouw tegelijk .
  vrijdag 22 juni 2007 @ 22:30:12 #99
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50745257
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Waarom zou je je beperken tot 1? Alsof mannen zich beperken tot 1 vrouw tegelijk .
Dat laatste is een drogreden. En daarbij ook nog eens onjuist, er zijn genoeg mannen die het bij één vrouw kunnen houden.

En waarom? Persoonlijke keuze, dunkt me.
pi_50745466
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:30 schreef Nairua het volgende:

[..]

Dat laatste is een drogreden. En daarbij ook nog eens onjuist, er zijn genoeg mannen die het bij één vrouw kunnen houden.

En waarom? Persoonlijke keuze, dunkt me.
Ik geniet ervan zolang ik vrijgezel ben en mijn wilde haren nog niet kwijt ben in ieder geval, en wat een ander doet moet hij/zij lekker zelf weten zolang niemand opzettelijk gekwetst wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')