We zouden nog een keer naar de bios gaanquote:
Ah oke,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:35 schreef Luftwaffles het volgende:
[..]
Nou, ik zal ook nooit een versierpoging wagen in de kroeg of disco. De meisjes waar ik over spreek ontmoet ik op huisfeesten e.d of via via. In de kroeg of disco laat ik vrouwen compleet links liggen en ben ik bezig met pogingen ondernemen tot dansen en bier drinken![]()
Ik kom al 13 jaar non-stop in kroegen en het aantal interessante personen wat ik daar tegen ben gekomen is ook op 1 vinger te tellen ongeveer.quote:
ligt ook aan watvoor koregen kijk de ACU ofzo neequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom al 13 jaar non-stop in kroegen en het aantal interessante personen wat ik daar tegen ben gekomen is ook op 1 vinger te tellen ongeveer.. Dus relatietechnisch zet dat ook geen zoden aan de dijk.
Daar ben ik ook nog maar 4x geweest of zo hoor, ik ging altijd naar heel beschaafde tenten toe trouwens, van mijn 7 bezette vrienden hebben 5 hun vriendin in dezelfde kroeg (waar ik ook altijd heen ging) ontmoet. Het kan dus wel. Alleen niet voor mij blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ligt ook aan watvoor koregen kijk de ACU ofzo nee
Hoe dan ook, die overdadige nonchalance kwam erg simplistisch over.quote:
Tot nu toe een keer of 5, 6. Nog niet genoeg om wanhopig van te worden, maar wel genoeg om me af te vragen of ik iets verkeerds doequote:
So truequote:Op woensdag 27 juni 2007 10:24 schreef Garisson72 het volgende:
WOMAN'S POEM
Before I lay me down to sleep,
I pray for a man, who's not a creep,
One who's handsome, smart and strong.
One who loves to listen long,
One who thinks before he speaks,
One who'll call, not wait for weeks.
I pray he's gainfully employed,
When I spend his cash, won't be annoyed.
Pulls out my chair and opens my door,
Massages my back and begs to do more.
Oh! Send me a man who'll make love to my mind,
Knows what to answer to "how big is my behind?"
I pray that this man will love me to no end,
And always be my very best friend.
MAN'S POEM
I pray for a deaf-mute nymphomaniac with huge boobs who owns a liquor
store and a golf course. This doesn't rhyme and I don't care.
Niet echt een uitdaging ofwel !?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mister x heeft weer terug gesmst whaha
ik zou evt. kunnen afspreken
maarrrr.... ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mister x heeft weer terug gesmst whaha
ik zou evt. kunnen afspreken
Owkeey, lijkt me dan gewoon afspreken he. Maar sms niet te snelquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja ik had t niet echt verwacht zeg maar
Leeftijd is altijd wel handig om te weten ja...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
haha.. ik weet trouwens niet of ie echt wat voor mij is en hoe oud ie is
Strax issie 54quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
haha.. ik weet trouwens niet of ie echt wat voor mij is en hoe oud ie is
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef Miss_S het volgende:
alle regeltjes zijn stom
geen wonder dat er zoveel singles zijn
quote:
Helaas is hard-to-get voor sommigen onweerstaanbaarquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
, en dat slaat dus werkelijk nergens op he. Gewoon antwoorden of iets sturen op het moment dat jij dat wil.
Je hebt wel of geen intresse, zo eenvoudig is het. Als je dus moeilijk wil doen met dit soort puber regeltjes donder je maar op.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:24 schreef STING het volgende:
[..]
Helaas is hard-to-get voor sommigen onweerstaanbaar
Als het spel te gemakkelijk gaat, is dat voor sommigen een afknapper
Gotta love the game
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je hebt wel of geen intresse, zo eenvoudig is het. Als je dus moeilijk wil doen met dit soort puber regeltjes donder je maar op.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
is iedereen deuad of zo
meld zich vanuit zijn grafquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
is iedereen deuad of zo
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:24 schreef Garisson72 het volgende:
WOMAN'S POEM
Before I lay me down to sleep,
I pray for a man, who's not a creep,
One who's handsome, smart and strong.
One who loves to listen long,
One who thinks before he speaks,
One who'll call, not wait for weeks.
I pray he's gainfully employed,
When I spend his cash, won't be annoyed.
Pulls out my chair and opens my door,
Massages my back and begs to do more.
Oh! Send me a man who'll make love to my mind,
Knows what to answer to "how big is my behind?"
I pray that this man will love me to no end,
And always be my very best friend.
MAN'S POEM
I pray for a deaf-mute nymphomaniac with huge boobs who owns a liquor
store and a golf course. This doesn't rhyme and I don't care.
ben nu 3 weken single. goed genoeg onderwerp?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:50 schreef winterapfel het volgende:
[..]
gezocht: nieuw onderwerp voor in het singles topic waar we het van c_c wel over mogen hebben, ondewwerp kan afkomstig zijn van bijvoorbeeld een nieuwe single of een single met nieuwe inzichten....
Lips gaat ook naar Concert @ Sea!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:46 schreef Minkeltje het volgende:
Uitgaan, damn,,, donderdagavond naar Den Haag voor een NatRes infoavond, vrijdagavond uitzuipen in Utrecht, zaterdag naar Concert at Sea... Denk dat ik zondag niet verder kom dan slapen, slapen en nog eens slapen
Lijkt me logisch, hij heeft geen zin om iets met je te beginnen als je toch ver weg gaat. Dus houd ie zich in.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hmmm, die gast waar ik een tijdje niets van hoorde laatst gesproken op MSN. Nou weet ik helemaal niet meer wat ik ervan moet denken. Krijg wel een huilsmiley als ik zeg dat ik misschien niet terugkom en hij vroeg wel wat ik zou doen als ik voor mijn vertrek verliefd zou worden.. Verder neutraal gebabbeld en gelachen. Geen afspraken gemaakt enzo. De meeste mannen zijn zo doorzichtig maar ik krijg echt geen hoogte van hem.
Maar dan zou hij ook lekker zijn best kunnen doen to get in my pants en aan het eind van de zomer toedeloe zeggen. Oh wacht: hij gaat vast nog wel op vakantie.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:17 schreef ra het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, hij heeft geen zin om iets met je te beginnen als je toch ver weg gaat. Dus houd ie zich in.
Dat moet je even nader toelichten. Anders kunnen wij natuurlijk niet zeggen of dat telt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:27 schreef shifto het volgende:
Half single, telt dat?
welke helft?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:27 schreef shifto het volgende:
Half single, telt dat?
Maar misschien kom je een keer over alsof jij dat niet zo snel zal laten gebeurenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Maar dan zou hij ook lekker zijn best kunnen doen to get in my pants en aan het eind van de zomer toedeloe zeggen. Oh wacht: hij gaat vast nog wel op vakantie.
Ja, al is het alleen al voor een nieuwe aflevering in de WD soap.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Laat dit nou net de eerste gast zijn voor wie ik hard to get speelde. Tenminste, normaal reageer ik vlotter op sms-jes en laat ik veel eerder merken dat ik iemand leuk vind. Zal ik vragen of hij een keer meegaat lunchen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |