Je weet wat je fout doet. dan kun je het dus veranderen.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ben ik op dat laatste een grote uitzondering. Dat heb ik nog nooit geweten en wat ik ook deed :ik zat altijd fout.
wat dat anders doen dan anderen betreft: de meeste mannen proberen de hele tijd aan haar te zitten, dat doe ik dan weer niet.
Ik plaats vrouwen iets teveel op een voetstuk , dat is het.
Herkenbaar. Zo heb ik wel eens gedroomd dat een goede vriendin van mij me begon te zoenen. Terwijl ik niks met haar wil. Dan word je ook wakker:quote:Op zondag 1 juli 2007 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik droomde laatst dat ik iets had/begon te krijgen met iemand waar ik irl helemaal niet spanning mee heb ofzo, jheel vaag maar de droom was wel lieffig en fijn enzo
Tja. Als jij jezelf niet eens anderen aan zou willen doen houdt het heel hard op. Kun je de boel nog zo relativeren met 'ik vind mijn karakter wel te pruimen', feit is dat jij jezelf keihard neerpraat, en zo jezelf niet eens een normale kans geeft om er wat van te maken. Laat staan dat zij die kans krijgt, want ook al wilt ze nog zo graag, iemand die zeven kleuren schijt omdat hij 'een beetje onhandig is', doet het voor niemand.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb één voordeel: de keren dat ik haar zie ben ik redelijk mezelf en op een positieve manier aanwezig.
Maar zij is echt heel mooi , zeg maar. Uitstraling en zo en elke man wil haar wel. Dus ik zou niet weten waarom ze mij uit al die mannen zou kiezen.
Heb ik ook wel 's gehad vooral met meiden uit de klas 'vroeger' en dan die hele dag denk je hmmm ze is wel interessant... eind van de dag denk je... wat?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zo heb ik wel eens gedroomd dat een goede vriendin van mij me begon te zoenen. Terwijl ik niks met haar wil. Dan word je ook wakker:![]()
![]()
mompelt iets over dromen, ware verlangens, Es filtering etc...quote:Op zondag 1 juli 2007 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik droomde laatst dat ik iets had/begon te krijgen met iemand waar ik irl helemaal niet spanning mee heb ofzo, jheel vaag maar de droom was wel lieffig en fijn enzo
Ja, de oplossing ligt altijd bij jezelf.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tja. Als jij jezelf niet eens anderen aan zou willen doen houdt het heel hard op. Kun je de boel nog zo relativeren met 'ik vind mijn karakter wel te pruimen', feit is dat jij jezelf keihard neerpraat, en zo jezelf niet eens een normale kans geeft om er wat van te maken. Laat staan dat zij die kans krijgt, want ook al wilt ze nog zo graag, iemand die zeven kleuren schijt omdat hij 'een beetje onhandig is', doet het voor niemand.
Stop eens met dat zelfmedelijden, die 'als..dan'-en en het smachten naar onbereikbare-liefdes die jij zelf onbereikbaar maakt, en doe eens iets aan jezelf. Stuk moeilijker dan het afschuiven op het broertjessyndroom, maar uiteindelijk is dat ook alleen maar bedacht voor de mannen die de kloten niet kunnen vinden om eens op iemand af te stappen.
Al is t wel zo, dat stel je komt iemand tegen. ALs je op zoek bent dan zul je heel anders reageren in t gesprek dan wanneer je gewoon voor 'jezelf' erbent zeg maar, voor de lol. Je doet net iets anders, en daar zal wss het verschil inzitten.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:18 schreef jd1982 het volgende:
Net als, als je niet zoekt kom je vanzelf iemand tegen... is ook bedacht door luie mensen volgens mij. Alsof het vast staat dat je zomaar iemand tegenkomt... vanzelf...
ik had hetzelfdequote:Op zondag 1 juli 2007 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik vind dat dikgedrukte wel mooi gezegd eigenlijk. Wel iets om over na te denken. En iets waar je een punt mee hebt.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tja. Als jij jezelf niet eens anderen aan zou willen doen houdt het heel hard op. Kun je de boel nog zo relativeren met 'ik vind mijn karakter wel te pruimen', feit is dat jij jezelf keihard neerpraat, en zo jezelf niet eens een normale kans geeft om er wat van te maken. Laat staan dat zij die kans krijgt, want ook al wilt ze nog zo graag, iemand die zeven kleuren schijt omdat hij 'een beetje onhandig is', doet het voor niemand.
ik denk niet dat dat iets met lui zijn te maken heeft. Eerder met bang en onzeker zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:18 schreef jd1982 het volgende:
Net als, als je niet zoekt kom je vanzelf iemand tegen... is ook bedacht door luie mensen volgens mij. Alsof het vast staat dat je zomaar iemand tegenkomt... vanzelf...
Wat een zelfkennis.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat iets met lui zijn te maken heeft. Eerder met bang en onzeker zijn.
Omdat ik niet weet hoe.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:24 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Wat een zelfkennis.maar waarom verander je het dan niet?
Dan moet je idd lang zoeken voor je de ideale vrouw tegenkomt. Iemand die alleen neukt en t huishouden doet en verder haaar mond dicht houdtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:21 schreef brooklynzoo het volgende:
*Single Meldt*
ik zie vrouwen over het algemeen als zwakkere wezens. Individueel en solistisch kunnen ze amper opereren en bovendien raken ze in de war van ophemeling.
Maar daarom ben ik dan misschien ook wel single.
Ik geil op vrouwen maar zodra ze hun mond open doen (om te praten) haak ik af.
![]()
Momenteel verwijder ik iedere vrouw uit mijn vriendenkring als neuken er niet in zit.
Vrouwen zijn geen goede vrienden. Onbetrouwbare zakenpartners ook.
Bovendien prefereer ik een vrouw die geen kinderen wil, en die niet de neiging heeft om haar vriend te veranderen. En die zijn zeer schaars.
Ik zie het nut van een partner dan ook niet in...behalve de seks dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je idd lang zoeken voor je de ideale vrouw tegenkomt. Iemand die alleen neukt en t huishouden doet en verder haaar mond dicht houdt![]()
Het gaat erom wat een vrouw JOU te bieden heeft dude.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik een goed karakter heb en dat ik een vrouw wat dat aangaat best veel te bieden heb.
Meestal verandert dat als je de 20 gepasseerd bentquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:34 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Ik zie het nut van een partner dan ook niet in...behalve de seks dan.
Alleen neuken tochquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:36 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Het gaat erom wat een vrouw JOU te bieden heeft dude.
feit is dat je op je uiterlijk na alles kunt veranderen. en zelfs van je uiterlijk kun je nog het beste maken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet hoe.
Feit is dat ik niet de knapste ter wereld ben. Feit is ook dat ik elke keer weer op mijn bek ga. Feit is ook dat ik een gevoelig watje ben. Ik kan van een blauwtje echt verdrietig worden.
En ik ben jaloers, als ik dan degene die ik leuk vind zie met een ander dan word ik letterlijk misselijk.(maar dat zal ook onzekerheid zijn)
Ik weet ook wel dat ik een goed karakter heb en dat ik een vrouw wat dat aangaat best veel te bieden heb. En dat zijn ook de momenten dat ik best zeker ben van mezelf.
Maar op het moment dat ik gevoelens vor iemand krijg twijfel ik weer compleet aan mezelf.
En daar baal ik van, want ik weet ook dat geen vrouw zit te wachten op een onzekere kerel.
jij klinkt als mijn droommanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:21 schreef brooklynzoo het volgende:
*Single Meldt*
ik zie vrouwen over het algemeen als zwakkere wezens. Individueel en solistisch kunnen ze amper opereren en bovendien raken ze in de war van ophemeling.
Maar daarom ben ik dan misschien ook wel single.
Ik geil op vrouwen maar zodra ze hun mond open doen (om te praten) haak ik af.
![]()
Momenteel verwijder ik iedere vrouw uit mijn vriendenkring als neuken er niet in zit.
Vrouwen zijn geen goede vrienden. Onbetrouwbare zakenpartners ook.
Bovendien prefereer ik een vrouw die geen kinderen wil, en die niet de neiging heeft om haar vriend te veranderen. En die zijn zeer schaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |