Wat een onzin...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:18 schreef thabit het volgende:
Heel verstandig, dat geouwehoer heb je niks aan. Relaties die uit vriendschappen ontstaan krijg je alleen maar gezeik mee.
Nee heeft geen negatief effect, een "alles of niets"-instelling is juist het enige dat wel werkt. Prinsen op witte paarden en zo bestaan niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:11 schreef SpecialK het volgende:
Maar dan ga je toch twijfelen aan je manier van doen. Is het realistisch om de dating-game in te gaan met een meisje met de volle intentie dat het alles of niets wordt? Dus dat de gehele omgang met elkaar af gaat hangen van het feit of zij na bijvoorbeeld 2 weken oid iig der benen heeft gespreid? Heeft dit niet een negatief effect op de manier waarop een relatie hoort te groeien misschien?
Precies. Lijkt me een gevalletje wortel uit -1.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:18 schreef thabit het volgende:
Heel verstandig, dat geouwehoer heb je niks aan. Relaties die uit vriendschappen ontstaan krijg je alleen maar gezeik mee.
Ben je het niet eens met z'n hele standpunt of alleen het gedeelte van de relaties die dus toevallig wel zijn ontstaan vanuit vriendschap?quote:
Hij heeft wel gelijk, maar alleen als de relatie af loopt.quote:
Het is ook niet "hun" policy maar die de mijne. No friendships.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:50 schreef TheThirdMark het volgende:
Ennuh de TT is fout.
Jij bedoelt No Sex policy.
Anders zou het betekenen dat ze alleen maar sex willen en geen vrienden willen zijn.
En daar kan ik het probleem niet in vinden.
Uiteraard een eerlijke kans. Ik heb trouwens dus wel eens geprobeerd gewoon het ultimatum te stellen om te kijken hoe dat ging. Gewoon letterlijk verteld dat ik er geen zin in had om hij klankbord te worden en dat ik hele andere intresses heb.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:51 schreef Kreupelhout het volgende:
In den beginne alles een eerlijke kans geven en als je op een gegeven moment merkt dat de ander niet wil enz enz, dan maar lekker laten verwateren of de contactfrequentie verlagen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:24 schreef thabit het volgende:
[..]
Nee heeft geen negatief effect, een "alles of niets"-instelling is juist het enige dat wel werkt. Prinsen op witte paarden en zo bestaan niet.
Dat klopt wel, maar ik vind het zeg maar niet zo je van het om eerst een half jaar lang alle veroveringen van haar te mogen aanschouwen. En dan zegt ze van: Nou zijn mijn hormonen uitgewerkt, nu mag jij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:23 schreef STING het volgende:
Beetje lastig parket
Mannen zijn door hun biologische drive meer op 'jacht' dan vrouwen.
Dat betekent dat mannen in de meeste gevallen uit zijn op een relatie en geen vriendschap.
Die 'klacht' hoor je ook weleens bij vrouwen, dat de meeste mannen veelal gelijk een relatie willen.
Gemiddeld genomen als we een vrouw leuk vinden, hebben we geen zin om eerst een bepaalde periode gewoon vrienden te zijn. Dat werkt gewoon niet.
Ook wel logisch, want als we actief op zoek zijn, ligt de focus bewust of onbewust op het fyiseke. (ook wel bekend onder het eufemismen 'chemie' of 'vonk')
Het is natuurlijk een ander verhaal als je een vriendschap hebt en dat je pas in die vriendschap iets voor elkaar bent gaan voelen. Dan ligt de focus gemiddeld veel minder op het fysieke, maar ook meer op de geestelijke band. Daarom zeggen ze ook dat relaties op basis van een vriendschap meer kans van slagen hebben - de fysieke verliefdheid gaat er na een tijdje vanaf - maar de geestelijke band is niet gebonden aan 'hormonale verveeldheid'.
Gemiddeld genomen voor mannen: een vriendschap is prima, zolang je niet actief op zoek bent en je hebt geen gevoelens voor die persoon. Gelukkig is er natuurlijk ook nog de friendship with benefits constructie, maar daar moet je ook het persoon voor zijn natuurlijk
Als je het hebt over het aanschouwen van veroveringen, dan heb je het al over het "verplicht uitzitten" van een vriendschap, wat dus inderdaad niet werkt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:28 schreef dyslexie_man het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar ik vind het zeg maar niet zo je van het om eerst een half jaar lang alle veroveringen van haar te mogen aanschouwen. En dan zegt ze van: Nou zijn mijn hormonen uitgewerkt, nu mag jij.
Ja ik ben een egoistische klootzak waarschijnlijk, net zoals 99,9% van de vrouwen.
Ik ben het met TS eens. En wel om de volgende punten:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:40 schreef Ripley het volgende:
Begrijp ik het goed dat je vriendinnen zo maar aan de kant schuift omdat ze geen relatie met je willen/niet willen neuken? Lekkere vriend ben jij.
Iets dergelijks is mij recentelijk en in het verleden een paar keer overkomen - ik dacht dat iemand geinteresseerd was in mij als persoon en het bleek alleen daarom te gaan. Zo'n tegenvaller in die persoon was dat. En het voelde ook behoorlijk kwetsend. Denk anders ook eens na over de gevoelens van die andere persoon. Vrouwen zijn niet alleen relatie- of neukobjecten - het zijn net mensen. Die ook wel eens gewoon met een man omgaan omdat ze hem aardig vinden en niet per se omdat ze er wat mee willen. Eikel.
Nee je schuift je vriendinnen niet 'zomaar' aan de kant. Dan heb je het volgens mij niet helemaal begrepen. Hoe denk je dat het voelt voor een man om constant te horen van een vrouw waar hij meer dan gewone gevoelens voor heeft hoe fantastisch haar nieuwe vriend is?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:40 schreef Ripley het volgende:
Begrijp ik het goed dat je vriendinnen zo maar aan de kant schuift omdat ze geen relatie met je willen/niet willen neuken? Lekkere vriend ben jij.
Iets dergelijks is mij recentelijk en in het verleden een paar keer overkomen - ik dacht dat iemand geinteresseerd was in mij als persoon en het bleek alleen daarom te gaan. Zo'n tegenvaller in die persoon was dat. En het voelde ook behoorlijk kwetsend. Denk anders ook eens na over de gevoelens van die andere persoon. Vrouwen zijn niet alleen relatie- of neukobjecten - het zijn net mensen. Die ook wel eens gewoon met een man omgaan omdat ze hem aardig vinden en niet per se omdat ze er wat mee willen. Eikel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |