Wat een onzin...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:18 schreef thabit het volgende:
Heel verstandig, dat geouwehoer heb je niks aan. Relaties die uit vriendschappen ontstaan krijg je alleen maar gezeik mee.
Nee heeft geen negatief effect, een "alles of niets"-instelling is juist het enige dat wel werkt. Prinsen op witte paarden en zo bestaan niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:11 schreef SpecialK het volgende:
Maar dan ga je toch twijfelen aan je manier van doen. Is het realistisch om de dating-game in te gaan met een meisje met de volle intentie dat het alles of niets wordt? Dus dat de gehele omgang met elkaar af gaat hangen van het feit of zij na bijvoorbeeld 2 weken oid iig der benen heeft gespreid? Heeft dit niet een negatief effect op de manier waarop een relatie hoort te groeien misschien?
Precies. Lijkt me een gevalletje wortel uit -1.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:18 schreef thabit het volgende:
Heel verstandig, dat geouwehoer heb je niks aan. Relaties die uit vriendschappen ontstaan krijg je alleen maar gezeik mee.
Ben je het niet eens met z'n hele standpunt of alleen het gedeelte van de relaties die dus toevallig wel zijn ontstaan vanuit vriendschap?quote:
Hij heeft wel gelijk, maar alleen als de relatie af loopt.quote:
Het is ook niet "hun" policy maar die de mijne. No friendships.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:50 schreef TheThirdMark het volgende:
Ennuh de TT is fout.
Jij bedoelt No Sex policy.
Anders zou het betekenen dat ze alleen maar sex willen en geen vrienden willen zijn.
En daar kan ik het probleem niet in vinden.
Uiteraard een eerlijke kans. Ik heb trouwens dus wel eens geprobeerd gewoon het ultimatum te stellen om te kijken hoe dat ging. Gewoon letterlijk verteld dat ik er geen zin in had om hij klankbord te worden en dat ik hele andere intresses heb.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:51 schreef Kreupelhout het volgende:
In den beginne alles een eerlijke kans geven en als je op een gegeven moment merkt dat de ander niet wil enz enz, dan maar lekker laten verwateren of de contactfrequentie verlagen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:24 schreef thabit het volgende:
[..]
Nee heeft geen negatief effect, een "alles of niets"-instelling is juist het enige dat wel werkt. Prinsen op witte paarden en zo bestaan niet.
Dat klopt wel, maar ik vind het zeg maar niet zo je van het om eerst een half jaar lang alle veroveringen van haar te mogen aanschouwen. En dan zegt ze van: Nou zijn mijn hormonen uitgewerkt, nu mag jij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:23 schreef STING het volgende:
Beetje lastig parket
Mannen zijn door hun biologische drive meer op 'jacht' dan vrouwen.
Dat betekent dat mannen in de meeste gevallen uit zijn op een relatie en geen vriendschap.
Die 'klacht' hoor je ook weleens bij vrouwen, dat de meeste mannen veelal gelijk een relatie willen.
Gemiddeld genomen als we een vrouw leuk vinden, hebben we geen zin om eerst een bepaalde periode gewoon vrienden te zijn. Dat werkt gewoon niet.
Ook wel logisch, want als we actief op zoek zijn, ligt de focus bewust of onbewust op het fyiseke. (ook wel bekend onder het eufemismen 'chemie' of 'vonk')
Het is natuurlijk een ander verhaal als je een vriendschap hebt en dat je pas in die vriendschap iets voor elkaar bent gaan voelen. Dan ligt de focus gemiddeld veel minder op het fysieke, maar ook meer op de geestelijke band. Daarom zeggen ze ook dat relaties op basis van een vriendschap meer kans van slagen hebben - de fysieke verliefdheid gaat er na een tijdje vanaf - maar de geestelijke band is niet gebonden aan 'hormonale verveeldheid'.
Gemiddeld genomen voor mannen: een vriendschap is prima, zolang je niet actief op zoek bent en je hebt geen gevoelens voor die persoon. Gelukkig is er natuurlijk ook nog de friendship with benefits constructie, maar daar moet je ook het persoon voor zijn natuurlijk
Als je het hebt over het aanschouwen van veroveringen, dan heb je het al over het "verplicht uitzitten" van een vriendschap, wat dus inderdaad niet werkt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:28 schreef dyslexie_man het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar ik vind het zeg maar niet zo je van het om eerst een half jaar lang alle veroveringen van haar te mogen aanschouwen. En dan zegt ze van: Nou zijn mijn hormonen uitgewerkt, nu mag jij.
Ja ik ben een egoistische klootzak waarschijnlijk, net zoals 99,9% van de vrouwen.
Ik ben het met TS eens. En wel om de volgende punten:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:40 schreef Ripley het volgende:
Begrijp ik het goed dat je vriendinnen zo maar aan de kant schuift omdat ze geen relatie met je willen/niet willen neuken? Lekkere vriend ben jij.
Iets dergelijks is mij recentelijk en in het verleden een paar keer overkomen - ik dacht dat iemand geinteresseerd was in mij als persoon en het bleek alleen daarom te gaan. Zo'n tegenvaller in die persoon was dat. En het voelde ook behoorlijk kwetsend. Denk anders ook eens na over de gevoelens van die andere persoon. Vrouwen zijn niet alleen relatie- of neukobjecten - het zijn net mensen. Die ook wel eens gewoon met een man omgaan omdat ze hem aardig vinden en niet per se omdat ze er wat mee willen. Eikel.
Nee je schuift je vriendinnen niet 'zomaar' aan de kant. Dan heb je het volgens mij niet helemaal begrepen. Hoe denk je dat het voelt voor een man om constant te horen van een vrouw waar hij meer dan gewone gevoelens voor heeft hoe fantastisch haar nieuwe vriend is?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:40 schreef Ripley het volgende:
Begrijp ik het goed dat je vriendinnen zo maar aan de kant schuift omdat ze geen relatie met je willen/niet willen neuken? Lekkere vriend ben jij.
Iets dergelijks is mij recentelijk en in het verleden een paar keer overkomen - ik dacht dat iemand geinteresseerd was in mij als persoon en het bleek alleen daarom te gaan. Zo'n tegenvaller in die persoon was dat. En het voelde ook behoorlijk kwetsend. Denk anders ook eens na over de gevoelens van die andere persoon. Vrouwen zijn niet alleen relatie- of neukobjecten - het zijn net mensen. Die ook wel eens gewoon met een man omgaan omdat ze hem aardig vinden en niet per se omdat ze er wat mee willen. Eikel.
Gastquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:11 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben dus single en actief opzoek. En wat mij de laatste tijd opvalt is dat ik dames uit m'n leven aan het wegwerken ben die me steeds aan het lijntje houden of steeds (subtiel) aangeven dat ze slechts vrienden willen zijn. Een soort van "no-friendship policy" dus.
Ik vind voor mezelf dat vriendschap met een meisje waar je je tot aangetrokken voelt nogal moeizaam gaat. Je hebt altijd toch bepaalde verwachtingen en je blijft dus te veel hangen bij 1 persoon in de hoop dat ooit eens geen bot gaat vangen.
Dus ik heb er deze week twee, waarvan bij eentje in echt het gevoel had dat ze de liefde van m'n leven zou worden 2 jaar geleden, gewoon permanent uit gesodeflikkert. Wil ik gewoon niks meer mee te maken hebben.
Maar dan ga je toch twijfelen aan je manier van doen. Is het realistisch om de dating-game in te gaan met een meisje met de volle intentie dat het alles of niets wordt? Dus dat de gehele omgang met elkaar af gaat hangen van het feit of zij na bijvoorbeeld 2 weken oid iig der benen heeft gespreid? Heeft dit niet een negatief effect op de manier waarop een relatie hoort te groeien misschien?
Zijn er hier wel eens mensen die vanuit een vriendschap waarbij een van de 2 eigenlijk dus een beetje aan het wachten is op de ander toch nog bij elkaar zijn gekomen als stelletje? Of zijn er mensen die op dezelfde manier als ik de vuilnis buiten zetten zodra het maar een beetje duidelijk wordt dat het of te lang gaat duren of het uitzichtloos is?
Graag jullie ervaringen dus
*mompelt iets over klokken en samen over blijven*quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:07 schreef Forkbender het volgende:
In mijn omgeving is het gros van de relaties die uit vriendschap zijn ontstaan, ontstaan uit een vriendschap waarbij de een niet meer voelde dan de ander. De vonk sloeg zeg maar gewoon later over.
Nee dat begrijp je dan niet goed. Ik heb genoeg normale vriendinnen die ik niet zie als mogelijke partners maar waar ik gewoon erg goed mee op kan schieten. Het gaat mij om de meisjes die ik juist wel aantrekkelijk vind om verder mee te gaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:40 schreef Ripley het volgende:
Kijk, hier ga je al de fout in: je reageert op een vrouw die mannen graag als praatpaal gebruikt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:23 schreef SpecialK het volgende:
Even snel een reactie... tijdens werktijd.![]()
[..]
Nee dat begrijp je dan niet goed. Ik heb genoeg normale vriendinnen die ik niet zie als mogelijke partners maar waar ik gewoon erg goed mee op kan schieten. Het gaat mij om de meisjes die ik juist wel aantrekkelijk vind om verder mee te gaan.
Daarnaast denk ik dat die aanpak juist een hoop teleurstellingen aan beide kanten kan voorkomen. Je bent in het begin duidelijk en eerlijk en en zorgt ervoor dat de relatie niet eindigd in frustratie en ruzie en gewoon teleurstellingen. Ik denk dat de basisvoorwaarde voor een goede vriendschap wel is dat je iig allebij overeenkomende motieven hebt.
Dan ben'k toch geen eikel?![]()
@iedereen in het topic
Bedankt voor de positieve reacties! Ik begon gisteren beetje aan mezelf te twijfelen eigenlijk maar fijn om te weten dat ik iig niet een compleet achterlijk pad ben ingeslagen
Dat vind ik niet arrogant, maar selectief zijn en dat is goedquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:23 schreef mgerben het volgende:
TS moet eens lezen over de Frienship zone, waar hij zich met zijn luisterend oor naar binnen manouvreert.
Ooit eens een claim gelezen van iemand (je kunt het niet controleren maar het klinkt goed) dat hij veel meer vrouwen kreeg nadat hij de lat voor vrouwen direct bij binnenkomst heel hoog legde.
Dus niet: Luisteren luisteren luisteren luisteren praten luisteren en maar wachten op drijfnatte passie die niet komt.
Wel: Tikje uit de hoogte: Wat neem jij mee om met mij naar bed te mogen? Zoen je wel goed, anders hoef ik je niet!
Vrouwen zullen niet zeggen dat ze dat leuk vinden. Ze zullen zeggen dat ze je een arrogante kwal vinden. Tegen jou en tegen hun vriendinnen. En ze menen het ook.
En tegelijkertijd worden ze onweerstaanbaar aangetrokken door een man die zijn eigen plan trekt en niet als een schoothondje achter ze aanloopt.
En daarom zou ik mezelf dag in dag uit moeten pijnigen? Dank je de koekkoek.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:40 schreef Ripley het volgende:
Vrouwen zijn niet alleen relatie- of neukobjecten - het zijn net mensen. Die ook wel eens gewoon met een man omgaan omdat ze hem aardig vinden en niet per se omdat ze er wat mee willen. Eikel.
Stel, ik werk ook zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:40 schreef Ripley het volgende:
Hij is dan ook geen vriend, hij vindt ze zo leuk dat hij méér wil. Dat jij dat negatief wil duiden...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:40 schreef Ripley het volgende:
quote:Iets dergelijks is mij recentelijk en in het verleden een paar keer overkomen - ik dacht dat iemand geinteresseerd was in mij als persoon en het bleek alleen daarom te gaan.
Ik ga bijna vermoeden dat je hier zit te stangen.quote:Zo'n tegenvaller in die persoon was dat. En het voelde ook behoorlijk kwetsend. Denk anders ook eens na over de gevoelens van die andere persoon. Vrouwen zijn niet alleen relatie- of neukobjecten - het zijn net mensen. Die ook wel eens gewoon met een man omgaan omdat ze hem aardig vinden en niet per se omdat ze er wat mee willen. Eikel.
Als er geen seksuele aantrekkingskracht is kun je het sowieso schudden. Je moet durven stappen te ondernemen als man waarbij je richting een relatie werkt. Als de vrouw daar niet ontvankelijk voor is: zo snel mogelijk buiten flikkeren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:11 schreef SpecialK het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:46 schreef oddman het volgende:
[..]
Stel, ik werk ook zo.
Aanname: ik ben single en dus op zoek. Gezien het feit dat ik op vrouwen val, zijn vrouwen voor mij per definitie potentiële neuk/relatieobjecten.
Als de vrouw niet neukbaar is, is de vraag of ze een waardevolle toevoeging aan mijn kennissenkring is, of met jouw woorden, 'als persoon'.
Als de vrouw wèl neukbaar is, is het ALSNOG de vraag of ze een waardevol persoon is, want ik hanteer echt wel degelijke standaarden wat betreft relatiemateriaal.
Losse neukjes ben ik eigenlijk niet echt naar op zoek en als dat er al van komt dan alleen als beide kanten het eens zijn met los/tijdelijk contact. Is het mogelijk relatiemateriaal, dan is het voor mij JUIST belangrijk wat voor persoon ze is en gaat het me daar JUIST om. Daarom vind ik jouw beweringen kortzichtig en jammer en val jij af.
Als persoon.
Heel erg mee eens.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:56 schreef Friek_ het volgende: - wijze woorden geknipt-
Zoiets als 'vrienden' blijven na een relatie vind ik ook maar onzinnig. Na een relatie flikker ik je gewoon pertinent uit m'n leven en hoef ik even niks meer met je te maken te hebben.
Als je leuk genoeg bent als persoon om bevriend mee te zijn én je bent neukbaar, dan ben je ook leuk genoeg voor een relatie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]Maar als je haar leuk genoeg vindt "als persoon" om een relatie mee te krijgen, is ze toch ook leukgenoeg om mee bevriend te zijn. Dat is wat ik bedoelde. Wat is daar in godsnaam kortzichtig aan?
Ik heb een aantal vrienden waar ik heel leuk mee omga, terwijl hun insteek in eerste instantie anders was dan de mijne. Ik zou er erg van balen als ze me om die reden aan de kant hadden geschoven terwijl het verder wel goed klikt.
Misschien reageer ik iets gechargeerd, maar ik heb de andere kant regelmatig meegemaakt. Hoe denk je dat het is als je heel leuk met iemand omgaat maar je wil er niks mee verder en hij schuift je aan de kant omdat je geen relatie wil. Dat geeft mij het gevoel dat het dus alleen maar om de seks (en eventueel meer) ging en dat mijn gezelschap dus kennelijk niet de moeite waard is. En dat voelt kut.
Idd, als je iemand aantrekkelijk vindt en je wil meer, dan moet je dat (subtielquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als er geen seksuele aantrekkingskracht is kun je het sowieso schudden. Je moet durven stappen te ondernemen als man waarbij je richting een relatie werkt. Als de vrouw daar niet ontvankelijk voor is: zo snel mogelijk buiten flikkeren.
Tuurlijk. Daar zit ik ook totaal niet mee. Wat wel vervelend is, is als je om die reden dan kennelijk wel als een ouwe krant aan de kant geschoven wordtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
Vrouwen met hun gezeik over 'gewaardeerd worden als persoon'
. Noem mij eens een man die het vervelend vindt als een vrouw seksueel in hem geinteresseerd is. Dat is toch een compliment?
de wortel uit -1 is toch 1i?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Precies. Lijkt me een gevalletje wortel uit -1.
Dit is wel weer typisch vrouwelijk gedacht.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daar zit ik ook totaal niet mee. Wat wel vervelend is, is als je om die reden dan kennelijk wel als een ouwe krant aan de kant geschoven wordtIk kan er niks aan doen als een vriend mij seksueel aantrekkelijk vindt. Maar ik ben wel degene die daardoor dan een vriend verliest.
maar zie dat dan van de andere kant.... je wilt zo graag vrienden zijn. dus zijn innerlijk spreekt je zo erg aan. hoe lelijk moet hij dan wel niet zijn dat je nog steeds niks met hem wilt. terwijl het zo goed klikt....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]Maar als je haar leuk genoeg vindt "als persoon" om een relatie mee te krijgen, is ze toch ook leukgenoeg om mee bevriend te zijn. Dat is wat ik bedoelde. Wat is daar in godsnaam kortzichtig aan?
Ik heb een aantal vrienden waar ik heel leuk mee omga, terwijl hun insteek in eerste instantie anders was dan de mijne. Ik zou er erg van balen als ze me om die reden aan de kant hadden geschoven terwijl het verder wel goed klikt.
Misschien reageer ik iets gechargeerd, maar ik heb de andere kant regelmatig meegemaakt. Hoe denk je dat het is als je heel leuk met iemand omgaat maar je wil er niks mee verder en hij schuift je aan de kant omdat je geen relatie wil. Dat geeft mij het gevoel dat het dus alleen maar om de seks (en eventueel meer) ging en dat mijn gezelschap dus kennelijk niet de moeite waard is. En dat voelt kut.
Ik heb geen zin mezelf te gaan herhalen. Lees mijn reactie nog eens.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daar zit ik ook totaal niet mee. Wat wel vervelend is, is als je om die reden dan kennelijk wel als een ouwe krant aan de kant geschoven wordtIk kan er niks aan doen als een vriend mij seksueel aantrekkelijk vindt. Maar ik ben wel degene die daardoor dan een vriend verliest.
Dat zie je verkeerd. Jij wordt niet aan de kant geschoven, maar de praatpaal wordt bij gebrek aan rendabiliteit opgeheven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Er is een complexe inbedding die wortel(-1) naar i stuurt, maar ook een die wortel(-1) naar -i stuurt.quote:
Ok, ik ben ook maar een bijhobbyende onbenul.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:49 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Er is een complexe inbedding die wortel(-1) naar i stuurt, maar ook een die wortel(-1) naar -i stuurt.
goed idee, ga ik vandaag nog toepassenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Uiteraard een eerlijke kans. Ik heb trouwens dus wel eens geprobeerd gewoon het ultimatum te stellen om te kijken hoe dat ging. Gewoon letterlijk verteld dat ik er geen zin in had om hij klankbord te worden en dat ik hele andere intresses heb.
Mja ik moet nog steeds een beetje op het resultaat wachten daarvan het is inmiddels een dag geleden
nu, dat meisje zal gegarandeerd helemaal voor je smelten na zo'n leuk ultimatumquote:
Wat hij voor zichzelf rechtpraat als "het was dus toch niets geworden, dus maar goed dat ik er niet meer tijd aan verspild heb". Hij blij, zij blijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:30 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nu, dat meisje zal gegarandeerd helemaal voor je smelten na zo'n leuk ultimatum![]()
Een vriend is voor mij geen praatpaal. ja, ik vertel mijn vrienden wel wat me bezig houdt. Maar zij kunnen ook bij mij terecht. En doen dat ook vaak. Ik neem aan dat het ook waarde voor die vrienden eheft dat zij ook hun hart bij mij kunnen uitstorten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:45 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Jij wordt niet aan de kant geschoven, maar de praatpaal wordt bij gebrek aan rendabiliteit opgeheven.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:42 schreef Thomasumo het volgende:
Je begrijpt dat die vrouwen een valuable dating source zijn? Ik heb een goed aantal vrouwen gedate die ik via vriendinnen kende. Vraag je eens af hoe capabel je vrienden zijn je aan een leuke vrouw te koppelen.
En daarnaast, als je niet oppast gaat het alleen nog maar over bier en tieten. Nou moet het daar natuurlijk meestal over gaanmaar een vrouwelijk inzicht is af en toe harstikke handig.
Als jij op de bek gepakt wordt heb je daar signalen voor uitgezonden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een vriend is voor mij geen praatpaal. ja, ik vertel mijn vrienden wel wat me bezig houdt. Maar zij kunnen ook bij mij terecht. En doen dat ook vaak. Ik neem aan dat het ook waarde voor die vrienden eheft dat zij ook hun hart bij mij kunnen uitstorten.
Wat ik alleen vervelend vind is dat ze mij als praatpaal gebruiken en dat moment gebruiken om een soort van emotionele binding aan te gaan, me vervolgens op mijn bek proberen te pakken en daarna me aan de kant schuiven omdat ik niet wil.
Dat is het dus, ze interpeteren de signalen fout, doe je niks aan helaas maar dan is het niet per definitie de schuld van degene die het zogenaamd volgens de ander uitzend. Wat gezellig is voor de een is romantisch voor de ander.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:37 schreef mgerben het volgende:
[..]
Als jij op de bek gepakt wordt heb je daar signalen voor uitgezonden.
Het probleem is dat mannen die diepe persoonlijke gesprekken en zeer goede band opvatten als signalen.
Onzin. Dat zijn doorgaans juist de meest stabiele relaties omdat er al een een stevig fundament aanwezig is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:18 schreef thabit het volgende:
Relaties die uit vriendschappen ontstaan krijg je alleen maar gezeik mee.
Arwuh?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:40 schreef Ripley het volgende:
Vrouwen zijn niet alleen relatie- of neukobjecten - het zijn net mensen. Die ook wel eens gewoon met een man omgaan omdat ze hem aardig vinden en niet per se omdat ze er wat mee willen. Eikel.
Zolang er duidelijkheid is wat betreft de intenties van de ander dan valt er niet veel schuld te beleggen. Als er iemand niet eerlijk is over zijn/haar gevoelens ( wilt eigenlijk vriendschap/liefde maar zegt het niet eerlijk ) dan is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:40 schreef Ripley het volgende:
Ja, dat is ook wel waar. Ach wat, ik ben gewoon een beetje gefuckt omdat ik net tegen zoiets ben aangelopen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Zolang er duidelijkheid is wat betreft de intenties van de ander dan valt er niet veel schuld te beleggen. Als er iemand niet eerlijk is over zijn/haar gevoelens ( wilt eigenlijk vriendschap/liefde maar zegt het niet eerlijk ) dan is het een ander verhaal.
Nou ik heb nu ook z'n "vriendin", ben je er voor haar alles goedquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel waar. Ach wat, ik ben gewoon een beetje gefuckt omdat ik net tegen zoiets ben aangelopen.
ALLE MANNEN ZIJN SCHOFTEN!!!En verder zijn jullie best lief
![]()
Ikke wel ja. Tenminste, ik vind dat je een redelijke goeie vriendin bent als ze je om 3 uur je bed uit kunnen bellen om uit te huilen over hun vriendinnetje. But that's just mequote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ik heb nu ook z'n "vriendin", ben je er voor haar alles goed![]()
Heb je haar ff nodig, krijg je alleen maar gezeik over je heen![]()
![]()
![]()
(Ben je dus wel een goede "vriend" geweest !? )
Ach ja that's lifequote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ikke wel ja. Tenminste, ik vind dat je een redelijke goeie vriendin bent als ze je om 3 uur je bed uit kunnen bellen om uit te huilen over hun vriendinnetje. But that's just me
In dat geval zal er ook wel geen probleem geweest zijn met dat ze wat met jou wilden, right?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ikke wel ja. Tenminste, ik vind dat je een redelijke goeie vriendin bent als ze je om 3 uur je bed uit kunnen bellen om uit te huilen over hun vriendinnetje. But that's just me
Ligt er aan hoe je "Ik ben zo blij dat ik alles met jou kan bespreken. We hebben een speciale band" en vervolgens een tong in je nek interpreteertquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:42 schreef oddman het volgende:
[..]
In dat geval zal er ook wel geen probleem geweest zijn met dat ze wat met jou wilden, right?
Wrs zend je foute signalen uitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je "Ik ben zo blij dat ik alles met jou kan bespreken. We hebben een speciale band" en vervolgens een tong in je nek interpreteert
Jeez, d8 dat ik kampioen was in fouten maken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:00 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
goed idee, ga ik vandaag nog toepassen
Net ietsje te makkelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is het dus, ze interpeteren de signalen fout, doe je niks aan helaas maar dan is het niet per definitie de schuld van degene die het zogenaamd volgens de ander uitzend. Wat gezellig is voor de een is romantisch voor de ander.
Hou toch op. En als ik met mijn verkreukelde slaaphoofd in een topje en mijn trainingsbroek op de bank met een kopje thee zitten luisteren naar gejank over zijn vriendinnetje, dan is dat ookzeker ook "verkeerde signalen uitzenden".quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:57 schreef mgerben het volgende:
[..]
Net ietsje te makkelijk.
Jij mag je er best bewust van zijn dat je die signalen uitzendt. Dat lijkt me nuttig, omdat je dat gewoon doet.
Je kunt wel lekker met een rokje tot boven je heupen zonder slip en met een t-shirt met 'pak me' erop door de disco gaan lopen en dan klagen over ongewenst gedrag.
Maar het is dus niet zo simpel dat het alleen de schuld van de ontvanger is dat hij oppikt wat jij uitzendt.
Je moet gewoon leren dat mannen dat anders interpreteren.
Door over 'hun schuld' te praten doe je net alsof alle mannen (3 miljard) maar even zsm moeten veranderen. Maar non-verbaal gedrag zit diep in je genen. Dat verander je niet zomaar omdat jij dat nodig vindt.
Daar kun je beter mee om leren gaan dan te doen alsof het allemaal 'hun schuld' is. Daar kom je een stuk verder mee in het leven.
Jep. Met je verkreukelde slaaphoofd kun je beter koffie nemen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hou toch op. En als ik met mijn verkreukelde slaaphoofd in een topje en mijn trainingsbroek op de bank met een kopje thee zitten luisteren naar gejank over zijn vriendinnetje, dan is dat ookzeker ook "verkeerde signalen uitzenden".
waarschijnlijk niet, maar ik heb toch al besloten geen energie meer in haar te steken, dus wat maakt het uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:30 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nu, dat meisje zal gegarandeerd helemaal voor je smelten na zo'n leuk ultimatum![]()
Mja, ik zeg hetzelfde alleen dan over de vrouwen. 'niet per definitie de schuld van' betekent ook niet dat het absoluut de schuld van de ontvanger is. Zelfde punt, andere kant van de medaille. Je mag er als man ook van bewust zijn dat de signalen die je denkt te ontvangen misschien niet helemaal zo bedoelt zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:57 schreef mgerben het volgende:
[..]
Net ietsje te makkelijk.
Jij mag je er best bewust van zijn dat je die signalen uitzendt. Dat lijkt me nuttig, omdat je dat gewoon doet.
Je kunt wel lekker met een rokje tot boven je heupen zonder slip en met een t-shirt met 'pak me' erop door de disco gaan lopen en dan klagen over ongewenst gedrag.
Maar het is dus niet zo simpel dat het alleen de schuld van de ontvanger is dat hij oppikt wat jij uitzendt.
Je moet gewoon leren dat mannen dat anders interpreteren.
Door over 'hun schuld' te praten doe je net alsof alle mannen (3 miljard) maar even zsm moeten veranderen. Maar non-verbaal gedrag zit diep in je genen. Dat verander je niet zomaar omdat jij dat nodig vindt.
Daar kun je beter mee om leren gaan dan te doen alsof het allemaal 'hun schuld' is. Daar kom je een stuk verder mee in het leven.
Idd. Echt 0,001% kans dat ze ineens uit paniek er heel anders over gaat denken een je "toch ineens wil"quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:04 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet, maar ik heb toch al besloten geen energie meer in haar te steken, dus wat maakt het uit.
Wat een ongelofelijke bullshit. Dat is geen vaststaand feit en op iedere gelegenheid waarbij een vrouw ongevraagd op de bek gepakt wordt van toepassing. Het zal best gebeuren dat sommimge vrouwen (bewust) die signalen uitzenden, maar wat jij dus zegt is dat omdat mannen nu eenmaal op een bepaalde manier signalen oppikken (of die er nu zijn of niet, maakt niet uit, zij ervaren die signalen als zodanig) vrouwen de signalen uitgezonden hebben en dus aan zichzelf te danken hebben dat ze op de bek gepakt worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:37 schreef mgerben het volgende:
[..]
Als jij op de bek gepakt wordt heb je daar signalen voor uitgezonden.
Nee, niet verdraaien wat ik gezegd heb.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:15 schreef miss_sly het volgede:
[..]
Wat een ongelofelijke bullshit. Dat is geen vaststaand feit en op iedere gelegenheid waarbij een vrouw ongevraagd op de bek gepakt wordt van toepassing. Het zal best gebeuren dat sommimge vrouwen (bewust) die signalen uitzenden, maar wat jij dus zegt is dat omdat mannen nu eenmaal op een bepaalde manier signalen oppikken (of die er nu zijn of niet, maakt niet uit, zij ervaren die signalen als zodanig) vrouwen de signalen uitgezonden hebben en dus aan zichzelf te danken hebben dat ze op de bek gepakt worden.
Je moet dan eens bij jezelf te rade gaan, desnoods gedragstherapie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:00 schreef miss_sly het volgende:
Ok, dan had ik je wat verkeerd begrepen. Dit klinkt wel beter iig. Maar dan nog ben ik het niet geheel met je eens. Ik zou als vrouw niet boos worden als een man mijn 'signalen' zou interpreteren als een uitnodiging om verliefd te worden ofzo, maar, en daar gaat het regelmatig mis als ik die verbitterde, boze reacties hier soms lees: hij mag ook niet boos worden op mij omdat hij iets opgevangen denkt te hebben dat ik niet uitgezonden denk te hebben.
Wat betreft het laatste stukje van je reply: en als je je dat dan gaat afvragen, wat dan? Moet je dan veranderen (hoe? want je hebt geen idee welke signalen het nou precies zijn die zo worden geinterpreteerd)? Moet je dan mannen als vrienden afzweren? Moet je dan voortaan tegen iedere man van begin af aan zeggen: luister, ik wil echt, ECHT, [b]ECHT helemaal niets met je, wat je ook denkt straks dat mijn signalen zijn?[/b]
En waarom?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je moet dan eens bij jezelf te rade gaan, desnoods gedragstherapie.
Het is niet iets dat mij vaak overkomt, het was een reactie op een post.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Omdat het je problemen oplevert. Of je moet dat niet erg vinden natuurlijk.
Niet dus, heb ik al uitgelegd in de opvolgende post.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:32 schreef mgerben het volgende:
[..]
Nee, niet verdraaien wat ik gezegd heb.
Jogy suggereerde dat het volledig bij de ontvanger ligt; dat die (de mannen dus) fout zijn omdat ze van alles fout interpreteren.
Hm, de andere kant blijft verantwoordelijk en aansprakelijk voor zijn (of haar!) gedrag. Als iemand dus boos op jou wordt omdat hij verliefd op je is geworden: Ja, dat is dan wel zijn probleem, en niet jouw schuld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:00 schreef miss_sly het volgende:
Ok, dan had ik je wat verkeerd begrepen. Dit klinkt wel beter iig. Maar dan nog ben ik het niet geheel met je eens. Ik zou als vrouw niet boos worden als een man mijn 'signalen' zou interpreteren als een uitnodiging om verliefd te worden ofzo, maar, en daar gaat het regelmatig mis als ik die verbitterde, boze reacties hier soms lees: hij mag ook niet boos worden op mij omdat hij iets opgevangen denkt te hebben dat ik niet uitgezonden denk te hebben.
Dat is best interessant om te leren herkennen. Daarna kun je altijd nog besluiten of je er iets mee doet of niet.quote:Wat betreft het laatste stukje van je reply: en als je je dat dan gaat afvragen, wat dan? Moet je dan veranderen (hoe? want je hebt geen idee welke signalen het nou precies zijn die zo worden geinterpreteerd)?
Zeker niet. Stel dat je er wél iets mee wilt...quote:Moet je dan mannen als vrienden afzweren? Moet je dan voortaan tegen iedere man van begin af aan zeggen: luister, ik wil echt, ECHT, ECHT helemaal niets met je, wat je ook denkt straks dat mijn signalen zijn?
Ik had ook wat aangetrokken, namelijk een topje en een trainigsbroek. Ik ga om 3 uur 's nacht niet helemaal in de steigers hangen hoor. Wat aanrakingen betreft - ik ben vrij lichamelijk. Mensen die mij wat langer kennen zien dat ik dat bij iedereen doe. Misschien moet ik daar wel iets aan doen inderdaad, want alleen vorige week al werd ik daar 2 keer over aangesproken. Maar ik bedoel er niks mee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:16 schreef mgerben het volgende:
Die zijn bijvoorbeeld: Diepe persoonlijke gesprekken. Aanrakingen (!!!). Je persoonlije presentatie negeren (pak ik uit het voorbeeld van Jodgy) - zonder makeup in pyama iemand ontvangen.
Dat laatste voorbeeld is een hele sterke: Als je iemand in pyama ontvangt geef je daarmee aan dat je je volledig bij hem/haar op je gemak voelt. Dat is in feite een heel groot en erg persoonlijk compliment, zonder dat je er een woord bij zegt.
Natuurlijk is dan gelijk de vraag: Mag ik dat dan nooit meer doen?
Natuurlijk wel. Maar als het een jongen is waarvan je weet dat hij een oogje op je heeft en jij wilt niets met hem, dan ben je veel eerder geneigd om te zeggen:"Momentje, ik trek even iets aan" - of niet soms?
Je voelt het in sommige situaties dus echt wel aan.
Tja, ik denk nou nooit dat iemand verliefd op me wordt, ga er gewoon vanuit dat dat niet gebeurtquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:16 schreef mgerben het volgende:
[..]
Hm, de andere kant blijft verantwoordelijk en aansprakelijk voor zijn (of haar!) gedrag. Als iemand dus boos op jou wordt omdat hij verliefd op je is geworden: Ja, dat is dan wel zijn probleem, en niet jouw schuld.
[..]
Dat is best interessant om te leren herkennen. Daarna kun je altijd nog besluiten of je er iets mee doet of niet.
Sorry hoor, maar ik vind dit absoluut geen signalen dat ik iets zou willen. Al die dingen zou ik ookdoen bij een goede vriendin, dus ook bij een goede vriend. Voor mij is geslacht daarbij van geen belang. En ik benook neit van plan dat te wijzigen, daarvoor moet ik mezelf geweld aandoen in wie ik ben, en dat wil ik helemaal niet.quote:Zeker niet. Stel dat je er wél iets mee wilt...
Bovendien werkt het niet.
Die signalen zijn sterker dan woorden.
Die zijn bijvoorbeeld: Diepe persoonlijke gesprekken. Aanrakingen (!!!). Je persoonlije presentatie negeren (pak ik uit het voorbeeld van Jodgy) - zonder makeup in pyama iemand ontvangen.
Ja, een persoonlijk compliment dat ik me prettig voel bij die persoon. Niet dat ik er ook maar iets mee zou willenquote:Dat laatste voorbeeld is een hele sterke: Als je iemand in pyama ontvangt geef je daarmee aan dat je je volledig bij hem/haar op je gemak voelt. Dat is in feite een heel groot en erg persoonlijk compliment, zonder dat je er een woord bij zegt.
Tja, dan komen we weer uit op het punt dat ik nooit denk dat een jongen een oogje op me heeft, dus dat wordt knap lastigquote:Natuurlijk is dan gelijk de vraag: Mag ik dat dan nooit meer doen?
Natuurlijk wel. Maar als het een jongen is waarvan je weet dat hij een oogje op je heeft en jij wilt niets met hem, dan ben je veel eerder geneigd om te zeggen:"Momentje, ik trek even iets aan" - of niet soms?
Je voelt het in sommige situaties dus echt wel aan.
Ik laat vaak in het gesprek vallen dat ik een vriend heb. Niet om ze te waarschuwen, maar omdat ik gewoon graag over mijn vriend praatquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:29 schreef mgerben het volgende:
Wat je soms ziet bij meisjes die daar wat alerter in zijn of het wat vaker zijn tegengekomen of het wat sneller herkennen is dat ze wat meer afstand houden. Of dat ze heel vroeg in een contact even subtiel in het gesprek laten vallen dat ze een vriend hebben.
Dus mensen die nieuw zijn kunnen dat als een signaal opvattenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik had ook wat aangetrokken, namelijk een topje en een trainigsbroek. Ik ga om 3 uur 's nacht niet helemaal in de steigers hangen hoor. Wat aanrakingen betreft - ik ben vrij lichamelijk. Mensen die mij wat langer kennen zien dat ik dat bij iedereen doe. Misschien moet ik daar wel iets aan doen inderdaad, want alleen vorige week al werd ik daar 2 keer over aangesproken. Maar ik bedoel er niks mee.
En als ik niet diepgaand kan praten met mijn vrienden..... Dat is toch juist een van de basisvoorwaarden van een vriendschap? Anders blijft het wel gewoon een kroegkennis.
Hiero hetzelfde, alleen dan over mijn vriendin.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik laat vaak in het gesprek vallen dat ik een vriend heb. Niet om ze te waarschuwen, maar omdat ik gewoon graag over mijn vriend praat
In dit geval was het iemand die ik al een jaar kende. Maar goed, dat is het enige punt waarvan ik wel denk dat ik er meer op moet letten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dus mensen die nieuw zijn kunnen dat als een signaal opvatten![]()
Verstandigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:45 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Jij wordt niet aan de kant geschoven, maar de praatpaal wordt bij gebrek aan rendabiliteit opgeheven.
Sorry, maar de heel veel mannen trekken zich daar weinig tot niets van aanquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:01 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hiero hetzelfde, alleen dan over mijn vriendin.
Maakt veel gesprekken een stuk makkelijker als je allebei weet wat je aan elkaar hebt.
Zo voorkom je ook een hoop gezeik.
ik denk daar ook nooit aan, ik ga er ook van uit dat de man niet verliefd zal worden. Ik heb vriendinnen die denken dat elke vent verliefd op hen zal worden, en daarom ook geen man/vrouw-vriendschappen aangaan. Ik kan dat ok niet begrijpen, en ik vind het zeer arrogantquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:49 schreef miss_sly het volgende:
Tja, ik denk nou nooit dat iemand verliefd op me wordt, ga er gewoon vanuit dat dat niet gebeurt
Op de een of andere manier denk ik wel eens dat er een dergelijk signaal komt, maar dan denk ik meteen: joh, doe niet zo arrogant
Als echte wetenschapper vraag ik me dan af: wordt deze opvatting ondersteund door valide bewijs?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:35 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik denk daar ook nooit aan, ik ga er ook van uit dat de man niet verliefd zal worden. Ik heb vriendinnen die denken dat elke vent verliefd op hen zal worden, en daarom ook geen man/vrouw-vriendschappen aangaan. Ik kan dat ok niet begrijpen, en ik vind het zeer arrogant
Dit klinkt ook behoorlijk zuurquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:20 schreef dyslexie_man het volgende:
Ik denk dat je het helemaal bij het rechte eind hebt. Als je op zoek bent naar een relatie, heb je geen mensen nodig die je tijd opslokken ter ere en meerdere glorie van zichzelf. Sorry dames, maar veel van jullie hebben die neiging.
Je krijgt een douche over je heen vant afgunst, onverteerde gevoelens en onzekerheid van die dame, mijn god. Wat heb ik dat vaak mee gemaakt. BAH BAH BAH! En dan maar mekkeren als je het onderwerp naar iets luchtigers wil tillen. Ja hallo, als ik zuur over me heen wil hebben, ga ik wel accu's bijvullen.
En het probleem is, je krijgt later, na het gesprek pas het gevoel van: "Kut, nu laat ik weer me gebruiken als praatpaal." Nee ik denk dat je op het juiste spoor zit met deze aanpak. Ik kan me ook wel zo voorstellen dat veel vrouwen niet zitten te wachten op een jongen/man die door verschillende vrouwen als praatpaal gebruikt wordt.
Preach it, sistah (waarom is er geen neger-smiley?)!quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:02 schreef jaoka het volgende:
[..]
Dit klinkt ook behoorlijk zuur![]()
Verder vind ik best wat te zeggen voor de instelling van de TS. Beter dat dan zo eentje die zich als een broertje-vriend gedraagt (en zelf de hele tijd tegen je aan jammert over zijn tegenvallers in de liefde) en dan opeens allemaal gezeik over je heenstort omdat hij eigenlijk toch geen vriendschap wil (zoals hij voordeed), maar wat anders. Liever duidelijkheid vanaf het begin![]()
Ik probeer het zo te verwoorden dat jij je niet aangevallen voelt... laat ik dit stukkie er ff uitpikken:quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:49 schreef miss_sly het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dit absoluut geen signalen dat ik iets zou willen. Al die dingen zou ik ookdoen bij een goede vriendin, dus ook bij een goede vriend. Voor mij is geslacht daarbij van geen belang. En ik benook neit van plan dat te wijzigen, daarvoor moet ik mezelf geweld aandoen in wie ik ben, en dat wil ik helemaal niet.
Ja... maar die ontvanger kiest daar niet voor, dat moet je goed beseffen.quote:Ja, een persoonlijk compliment dat ik me prettig voel bij die persoon. Niet dat ik er ook maar iets mee zou willenDat is toch echt aan de ontvanger om dat niet als zodanig te interpreteren!
... krijg jij ook eens wat verrassingen. Leukquote:Tja, dan komen we weer uit op het punt dat ik nooit denk dat een jongen een oogje op me heeft, dus dat wordt knap lastig
Dat soort types ken ik, daar moet je met een grote boog omheenlopen. Die zijn op andere vlakken ook niet gespeend van dat soort zwart-wit opvattingen waarin zijzelf altijd als de meest geweldige partij uit de bus komen.quote:Ik heb vriendinnen die denken dat elke vent verliefd op hen zal worden, en daarom ook geen man/vrouw-vriendschappen aangaan.
Klopt jaquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:33 schreef katerwater het volgende:
Ik was ook zo: ofwel liefde, ofwel vriendschap, ofwel niets. Maar ik ben ervan afgestapt!
Voor mannen is het doorgaans erg duidelijk of hij iemand wil of niet. Vele vrouwen worden echter verteerd door twijfel. Hoe die twijfel ontstaat, doet er niet toe. Elke vrouw moet een periode van onzekerheid doorgaan om zeker te zijn of deze ene kerel wel de moeite is om verder mee te gaan. Dat kan weken, zoniet maanden duren.
Maar je moet ook niet passief gaan afwachten tot een meisje verder wil. Dan kan zij weer gaan denken dat je niet meer geinteresseerd bentquote:Als ze me op een zijspoor zet, word ik niet meer kwaad of gefrustreerd. Ik denk dan altijd, ik date ondertussen met andere vrouwen. Wordt het iets met haar, dan ga ik ervoor (ik weet namelijk dat ze me ergens leuk vindt, maar twijfelt).
Als je natuurlijk maar met 1 meisje date, en zij de enige is die je wilt, kan ik best begrijpen dat je erg gefrustreerd raakt![]()
Ik denk dat als er al iets is dat je kan benoemen als een 'werkende'-theorie om de aandacht van een vrouw te trekken, dat het dan toch inderdaad wel de no-friends policy is. Tuurlijk zijn er uitzonderingen en gaan ook heel veel vrouwen voor zekerheid en no-games-policy'squote:Op donderdag 5 juli 2007 10:29 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Bij mij is het alles of niets, ik heb ook een 'no friends-policy'. Toch kun je best leuk met elkaar vriendschappelijk klikken, dat is dan direct duidelijk. In dat geval sta ik er wel voor open, in alle andere gevallen...![]()
Naja, kom op, welke man dit topic herkent dit niet, ook al is het maar een beetje?quote:We can only pursue what runs away from us. A man who is devoted to something else besides the woman is autmatically more attractive. Any intellectual whore who has ever listened to a girl complain about how her boyfriend-ran-off-with-a-slut or how her boyfriend-is-really-not-dumb-he's-just-streetsmart-and-he- has-to-sell-weed-to-support-his-baby's-mama or he's-really-nice-even-though-he-ignores-me-and-hits-me-sometimes-but-you-don't- know-what-he's-like-when-we're-alone or he's-not-emotionally-available-that's-why-I-like-talk-to-you-until-it's-time-to-go-fuck-him while he himself is sitting right there and would like nothing better than to be with her but of course is sitting solidly on the friends ladder knows this intuitively. Ultimately, almost all guys learn this truth for themselves: The best way to never score with a woman is to show too much interest in her.
Women seem to especially like it if you are more devoted to your bad music, biker gang, forearm tattoo or marijuana. These all seem to work wonders.
"Talloze malen" zelfs. Stoer!quote:Op zondag 8 juli 2007 16:12 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik vind de nadruk hier wel erg liggen op mannen die altijd maar meer willen dan vriendschap. In mijn omgeving zie ik dat inderdaad ook, maar ook in vele gevallen precies andersom. Er zijn ook zat vrouwen die meer willen van hun beste vriend en ikzelf heb het al talloze malen meegemaakt dat vriendinnen verliefd op me werden.
Onzin. Mannen zijn direct, en zullen in de meeste gevallen vrij snel laten weten dat ze haar meer dan leuk vinden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:59 schreef Cutebutpsycho het volgende:
{disclaimer: Voor de teddybeertjes in de zaal: We doen het niet express.. Vaak hebben vrouwen volgens mij niet eens door dat ze leuk gevonden worden en eigenlijk een goede vriend ontzettend kwetsen...)
Ik doe dus ook niet aan friendship with benefits, daar krijg je scheve gezichten van in 9/10 gevallen. Ik heb daar mijn les wel in geleerd. Er zijn nog zat meiden die niet in mijn friend-zone zitten.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:29 schreef JeOma het volgende:
[..]
"Talloze malen" zelfs. Stoer!Jij bent echt de goeiste zeg...
![]()
Maar ontopic, je hebt wel gelijk natuurlijk. Dit soort dingen zie je van 2 kanten.
Ik vind trouwens (als ik ook even een plas mag doen over dit topic) dat er ook niet zoveel nadruk ligt op het onderdeel "sexualiteit". Niet omdat ik het tot een SEX-topic wil maken (zeker niet, I love R&P)maar in mijn ervaring (nee, niet "talloze malen", zo gaaf ben ik dan weer niet, maar toch wel een paar keer) is er soms toch wel sprake van friendship with benefits, maar dan weer niet echt "relatie-materiaal".
Onzin. Teddybeertjes (of hoe ze nu ook weer genoemd wordenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Onzin. Mannen zijn direct, en zullen in de meeste gevallen vrij snel laten weten dat ze haar meer dan leuk vinden.
En nu lees je m'n signature nog maar eens.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:59 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Naja, kom op, welke man dit topic herkent dit niet, ook al is het maar een beetje?
Ja, klinkt heel verstandig. Alleen... (ik herken mezelf heel erg in jouw omschrijving, een vriendschap met een dame waar ik het -op verschillende manieren- heel goed mee kan vinden, maar ik voel meer voor haar dan zij voor mij, een echte relatie zit er niet in waarschijnlijk)... DOE HET MAAR EENS!! Als je echt verliefde gevoelens voor zo'n meid hebt en zij "vindt het wel prima zo". Tja... IK kies er nog maar even voor om de virendschap aan te houden. Tegen beter weten in wellicht.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:48 schreef CvB het volgende:
Heb alleen de OP gelezen, maar hier mijn visie op het geheel:
Vrienden worden/blijven met vrouwen waar je je eerder op seksuele danwel romantische wijze toe aangetrokken voelde is zwaar zinloos.
Zelf heb ik heel lang zo'n vriendin gehad. Ik was verliefd op haar geworden, zij niet op mij, we zijn daarna vrienden gebleven en vier jaar lang hoopte ik stiekem dat t nog wat zou worden!Sinds begin dit jaar heb ik er pas echt vrede mee dat we gewoon vrienden zijn en verdomd; de laatste keer dat we afspraken kreeg ik een smsje met de strekking: weet niet waardoor t komt, maar vond t echt leuk vandaag, heb me nog nooit zo op m'n gemak gevoeld bij je"
Dat wil dus zeggen dat als je vrienden blijft met zo'n meisje, je eigenlijk alleen jezelf loopt te kwellen en je toch gespannen blijft in de omgang met haar. Allebei heb je er uiteindelijk dus niets aan. Daarom heb ik al een lange tijd besloten alleen vrienden te zijn met meisjes waarvan ik zeker weet dat ik niets méér van ze wil. Heel verstandig dus om die meisjes waar je dates mee hebt niet als vriendinnen te houden (tenzij t van jouw kant niet klikt...dan kan je t nog overwegen (voor als je n keer eenzaam bent op een avond!!)).
Helemaal met je eens. Echt. Ik WEET ook dat je gelijk hebt. Maar nogmaals: als je gevoelens voor de betreffende persoon hebt is het een verdomd lastig besluit.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:05 schreef CvB het volgende:
Optie 2 is erg leuk tot ze een vriendje krijgt ja...mag je elke keer aan gaan horen hoe fijne n leuk ze 't met hem heeft. Maar je moet t zelf weten...als ik jou was zou ik het contact met haar op een laag pitje zetten en me eens op leuke dames gaan richten die wel helemaal voor je willen gaan.
Ik heb een beter plan: geef me haar nummer en ik zorg dat ze een leuke kerel tegenkomtquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:14 schreef JeOma het volgende:
[..]
(ik heb iemand nodig die me een geladen pistool onder m'n neus duwt en me dwingt het contact te verbreken ofzo...)![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |