de wortel uit -1 is toch 1i?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Precies. Lijkt me een gevalletje wortel uit -1.
Dit is wel weer typisch vrouwelijk gedacht.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daar zit ik ook totaal niet mee. Wat wel vervelend is, is als je om die reden dan kennelijk wel als een ouwe krant aan de kant geschoven wordtIk kan er niks aan doen als een vriend mij seksueel aantrekkelijk vindt. Maar ik ben wel degene die daardoor dan een vriend verliest.
maar zie dat dan van de andere kant.... je wilt zo graag vrienden zijn. dus zijn innerlijk spreekt je zo erg aan. hoe lelijk moet hij dan wel niet zijn dat je nog steeds niks met hem wilt. terwijl het zo goed klikt....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]Maar als je haar leuk genoeg vindt "als persoon" om een relatie mee te krijgen, is ze toch ook leukgenoeg om mee bevriend te zijn. Dat is wat ik bedoelde. Wat is daar in godsnaam kortzichtig aan?
Ik heb een aantal vrienden waar ik heel leuk mee omga, terwijl hun insteek in eerste instantie anders was dan de mijne. Ik zou er erg van balen als ze me om die reden aan de kant hadden geschoven terwijl het verder wel goed klikt.
Misschien reageer ik iets gechargeerd, maar ik heb de andere kant regelmatig meegemaakt. Hoe denk je dat het is als je heel leuk met iemand omgaat maar je wil er niks mee verder en hij schuift je aan de kant omdat je geen relatie wil. Dat geeft mij het gevoel dat het dus alleen maar om de seks (en eventueel meer) ging en dat mijn gezelschap dus kennelijk niet de moeite waard is. En dat voelt kut.
Ik heb geen zin mezelf te gaan herhalen. Lees mijn reactie nog eens.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daar zit ik ook totaal niet mee. Wat wel vervelend is, is als je om die reden dan kennelijk wel als een ouwe krant aan de kant geschoven wordtIk kan er niks aan doen als een vriend mij seksueel aantrekkelijk vindt. Maar ik ben wel degene die daardoor dan een vriend verliest.
Dat zie je verkeerd. Jij wordt niet aan de kant geschoven, maar de praatpaal wordt bij gebrek aan rendabiliteit opgeheven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Er is een complexe inbedding die wortel(-1) naar i stuurt, maar ook een die wortel(-1) naar -i stuurt.quote:
Ok, ik ben ook maar een bijhobbyende onbenul.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:49 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Er is een complexe inbedding die wortel(-1) naar i stuurt, maar ook een die wortel(-1) naar -i stuurt.
goed idee, ga ik vandaag nog toepassenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Uiteraard een eerlijke kans. Ik heb trouwens dus wel eens geprobeerd gewoon het ultimatum te stellen om te kijken hoe dat ging. Gewoon letterlijk verteld dat ik er geen zin in had om hij klankbord te worden en dat ik hele andere intresses heb.
Mja ik moet nog steeds een beetje op het resultaat wachten daarvan het is inmiddels een dag geleden
nu, dat meisje zal gegarandeerd helemaal voor je smelten na zo'n leuk ultimatumquote:
Wat hij voor zichzelf rechtpraat als "het was dus toch niets geworden, dus maar goed dat ik er niet meer tijd aan verspild heb". Hij blij, zij blijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:30 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nu, dat meisje zal gegarandeerd helemaal voor je smelten na zo'n leuk ultimatum![]()
Een vriend is voor mij geen praatpaal. ja, ik vertel mijn vrienden wel wat me bezig houdt. Maar zij kunnen ook bij mij terecht. En doen dat ook vaak. Ik neem aan dat het ook waarde voor die vrienden eheft dat zij ook hun hart bij mij kunnen uitstorten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:45 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Jij wordt niet aan de kant geschoven, maar de praatpaal wordt bij gebrek aan rendabiliteit opgeheven.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:42 schreef Thomasumo het volgende:
Je begrijpt dat die vrouwen een valuable dating source zijn? Ik heb een goed aantal vrouwen gedate die ik via vriendinnen kende. Vraag je eens af hoe capabel je vrienden zijn je aan een leuke vrouw te koppelen.
En daarnaast, als je niet oppast gaat het alleen nog maar over bier en tieten. Nou moet het daar natuurlijk meestal over gaanmaar een vrouwelijk inzicht is af en toe harstikke handig.
Als jij op de bek gepakt wordt heb je daar signalen voor uitgezonden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een vriend is voor mij geen praatpaal. ja, ik vertel mijn vrienden wel wat me bezig houdt. Maar zij kunnen ook bij mij terecht. En doen dat ook vaak. Ik neem aan dat het ook waarde voor die vrienden eheft dat zij ook hun hart bij mij kunnen uitstorten.
Wat ik alleen vervelend vind is dat ze mij als praatpaal gebruiken en dat moment gebruiken om een soort van emotionele binding aan te gaan, me vervolgens op mijn bek proberen te pakken en daarna me aan de kant schuiven omdat ik niet wil.
Dat is het dus, ze interpeteren de signalen fout, doe je niks aan helaas maar dan is het niet per definitie de schuld van degene die het zogenaamd volgens de ander uitzend. Wat gezellig is voor de een is romantisch voor de ander.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:37 schreef mgerben het volgende:
[..]
Als jij op de bek gepakt wordt heb je daar signalen voor uitgezonden.
Het probleem is dat mannen die diepe persoonlijke gesprekken en zeer goede band opvatten als signalen.
Onzin. Dat zijn doorgaans juist de meest stabiele relaties omdat er al een een stevig fundament aanwezig is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:18 schreef thabit het volgende:
Relaties die uit vriendschappen ontstaan krijg je alleen maar gezeik mee.
Arwuh?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:40 schreef Ripley het volgende:
Vrouwen zijn niet alleen relatie- of neukobjecten - het zijn net mensen. Die ook wel eens gewoon met een man omgaan omdat ze hem aardig vinden en niet per se omdat ze er wat mee willen. Eikel.
Zolang er duidelijkheid is wat betreft de intenties van de ander dan valt er niet veel schuld te beleggen. Als er iemand niet eerlijk is over zijn/haar gevoelens ( wilt eigenlijk vriendschap/liefde maar zegt het niet eerlijk ) dan is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:40 schreef Ripley het volgende:
Begrijp ik het goed dat je vriendinnen zo maar aan de kant schuift omdat ze geen relatie met je willen/niet willen neuken? Lekkere vriend ben jij.
Iets dergelijks is mij recentelijk en in het verleden een paar keer overkomen - ik dacht dat iemand geinteresseerd was in mij als persoon en het bleek alleen daarom te gaan. Zo'n tegenvaller in die persoon was dat. En het voelde ook behoorlijk kwetsend. Denk anders ook eens na over de gevoelens van die andere persoon. Vrouwen zijn niet alleen relatie- of neukobjecten - het zijn net mensen. Die ook wel eens gewoon met een man omgaan omdat ze hem aardig vinden en niet per se omdat ze er wat mee willen. Eikel.
Ja, dat is ook wel waar. Ach wat, ik ben gewoon een beetje gefuckt omdat ik net tegen zoiets ben aangelopen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Zolang er duidelijkheid is wat betreft de intenties van de ander dan valt er niet veel schuld te beleggen. Als er iemand niet eerlijk is over zijn/haar gevoelens ( wilt eigenlijk vriendschap/liefde maar zegt het niet eerlijk ) dan is het een ander verhaal.
Nou ik heb nu ook z'n "vriendin", ben je er voor haar alles goedquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel waar. Ach wat, ik ben gewoon een beetje gefuckt omdat ik net tegen zoiets ben aangelopen.
ALLE MANNEN ZIJN SCHOFTEN!!!En verder zijn jullie best lief
![]()
Ikke wel ja. Tenminste, ik vind dat je een redelijke goeie vriendin bent als ze je om 3 uur je bed uit kunnen bellen om uit te huilen over hun vriendinnetje. But that's just mequote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ik heb nu ook z'n "vriendin", ben je er voor haar alles goed![]()
Heb je haar ff nodig, krijg je alleen maar gezeik over je heen![]()
![]()
![]()
(Ben je dus wel een goede "vriend" geweest !? )
Ach ja that's lifequote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ikke wel ja. Tenminste, ik vind dat je een redelijke goeie vriendin bent als ze je om 3 uur je bed uit kunnen bellen om uit te huilen over hun vriendinnetje. But that's just me
In dat geval zal er ook wel geen probleem geweest zijn met dat ze wat met jou wilden, right?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ikke wel ja. Tenminste, ik vind dat je een redelijke goeie vriendin bent als ze je om 3 uur je bed uit kunnen bellen om uit te huilen over hun vriendinnetje. But that's just me
Ligt er aan hoe je "Ik ben zo blij dat ik alles met jou kan bespreken. We hebben een speciale band" en vervolgens een tong in je nek interpreteertquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:42 schreef oddman het volgende:
[..]
In dat geval zal er ook wel geen probleem geweest zijn met dat ze wat met jou wilden, right?
Wrs zend je foute signalen uitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je "Ik ben zo blij dat ik alles met jou kan bespreken. We hebben een speciale band" en vervolgens een tong in je nek interpreteert
Jeez, d8 dat ik kampioen was in fouten maken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:00 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
goed idee, ga ik vandaag nog toepassen
Net ietsje te makkelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is het dus, ze interpeteren de signalen fout, doe je niks aan helaas maar dan is het niet per definitie de schuld van degene die het zogenaamd volgens de ander uitzend. Wat gezellig is voor de een is romantisch voor de ander.
Hou toch op. En als ik met mijn verkreukelde slaaphoofd in een topje en mijn trainingsbroek op de bank met een kopje thee zitten luisteren naar gejank over zijn vriendinnetje, dan is dat ookzeker ook "verkeerde signalen uitzenden".quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:57 schreef mgerben het volgende:
[..]
Net ietsje te makkelijk.
Jij mag je er best bewust van zijn dat je die signalen uitzendt. Dat lijkt me nuttig, omdat je dat gewoon doet.
Je kunt wel lekker met een rokje tot boven je heupen zonder slip en met een t-shirt met 'pak me' erop door de disco gaan lopen en dan klagen over ongewenst gedrag.
Maar het is dus niet zo simpel dat het alleen de schuld van de ontvanger is dat hij oppikt wat jij uitzendt.
Je moet gewoon leren dat mannen dat anders interpreteren.
Door over 'hun schuld' te praten doe je net alsof alle mannen (3 miljard) maar even zsm moeten veranderen. Maar non-verbaal gedrag zit diep in je genen. Dat verander je niet zomaar omdat jij dat nodig vindt.
Daar kun je beter mee om leren gaan dan te doen alsof het allemaal 'hun schuld' is. Daar kom je een stuk verder mee in het leven.
Jep. Met je verkreukelde slaaphoofd kun je beter koffie nemen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hou toch op. En als ik met mijn verkreukelde slaaphoofd in een topje en mijn trainingsbroek op de bank met een kopje thee zitten luisteren naar gejank over zijn vriendinnetje, dan is dat ookzeker ook "verkeerde signalen uitzenden".
waarschijnlijk niet, maar ik heb toch al besloten geen energie meer in haar te steken, dus wat maakt het uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:30 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nu, dat meisje zal gegarandeerd helemaal voor je smelten na zo'n leuk ultimatum![]()
Mja, ik zeg hetzelfde alleen dan over de vrouwen. 'niet per definitie de schuld van' betekent ook niet dat het absoluut de schuld van de ontvanger is. Zelfde punt, andere kant van de medaille. Je mag er als man ook van bewust zijn dat de signalen die je denkt te ontvangen misschien niet helemaal zo bedoelt zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:57 schreef mgerben het volgende:
[..]
Net ietsje te makkelijk.
Jij mag je er best bewust van zijn dat je die signalen uitzendt. Dat lijkt me nuttig, omdat je dat gewoon doet.
Je kunt wel lekker met een rokje tot boven je heupen zonder slip en met een t-shirt met 'pak me' erop door de disco gaan lopen en dan klagen over ongewenst gedrag.
Maar het is dus niet zo simpel dat het alleen de schuld van de ontvanger is dat hij oppikt wat jij uitzendt.
Je moet gewoon leren dat mannen dat anders interpreteren.
Door over 'hun schuld' te praten doe je net alsof alle mannen (3 miljard) maar even zsm moeten veranderen. Maar non-verbaal gedrag zit diep in je genen. Dat verander je niet zomaar omdat jij dat nodig vindt.
Daar kun je beter mee om leren gaan dan te doen alsof het allemaal 'hun schuld' is. Daar kom je een stuk verder mee in het leven.
Idd. Echt 0,001% kans dat ze ineens uit paniek er heel anders over gaat denken een je "toch ineens wil"quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:04 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet, maar ik heb toch al besloten geen energie meer in haar te steken, dus wat maakt het uit.
Wat een ongelofelijke bullshit. Dat is geen vaststaand feit en op iedere gelegenheid waarbij een vrouw ongevraagd op de bek gepakt wordt van toepassing. Het zal best gebeuren dat sommimge vrouwen (bewust) die signalen uitzenden, maar wat jij dus zegt is dat omdat mannen nu eenmaal op een bepaalde manier signalen oppikken (of die er nu zijn of niet, maakt niet uit, zij ervaren die signalen als zodanig) vrouwen de signalen uitgezonden hebben en dus aan zichzelf te danken hebben dat ze op de bek gepakt worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:37 schreef mgerben het volgende:
[..]
Als jij op de bek gepakt wordt heb je daar signalen voor uitgezonden.
Nee, niet verdraaien wat ik gezegd heb.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:15 schreef miss_sly het volgede:
[..]
Wat een ongelofelijke bullshit. Dat is geen vaststaand feit en op iedere gelegenheid waarbij een vrouw ongevraagd op de bek gepakt wordt van toepassing. Het zal best gebeuren dat sommimge vrouwen (bewust) die signalen uitzenden, maar wat jij dus zegt is dat omdat mannen nu eenmaal op een bepaalde manier signalen oppikken (of die er nu zijn of niet, maakt niet uit, zij ervaren die signalen als zodanig) vrouwen de signalen uitgezonden hebben en dus aan zichzelf te danken hebben dat ze op de bek gepakt worden.
Je moet dan eens bij jezelf te rade gaan, desnoods gedragstherapie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:00 schreef miss_sly het volgende:
Ok, dan had ik je wat verkeerd begrepen. Dit klinkt wel beter iig. Maar dan nog ben ik het niet geheel met je eens. Ik zou als vrouw niet boos worden als een man mijn 'signalen' zou interpreteren als een uitnodiging om verliefd te worden ofzo, maar, en daar gaat het regelmatig mis als ik die verbitterde, boze reacties hier soms lees: hij mag ook niet boos worden op mij omdat hij iets opgevangen denkt te hebben dat ik niet uitgezonden denk te hebben.
Wat betreft het laatste stukje van je reply: en als je je dat dan gaat afvragen, wat dan? Moet je dan veranderen (hoe? want je hebt geen idee welke signalen het nou precies zijn die zo worden geinterpreteerd)? Moet je dan mannen als vrienden afzweren? Moet je dan voortaan tegen iedere man van begin af aan zeggen: luister, ik wil echt, ECHT, [b]ECHT helemaal niets met je, wat je ook denkt straks dat mijn signalen zijn?[/b]
En waarom?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je moet dan eens bij jezelf te rade gaan, desnoods gedragstherapie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |