Ja, vooral omdat ze op vakantie gaat. Dan is hetgene wat je toch echt meeneemt je telefoon...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:11 schreef Cuegirllie het volgende:
dat snap ik ook nooit.. reactie geven is t minste wat je kan doen en t kost ook geen tijd.
Of er moet toch echt toevallig iets zijn gebeurd waardoor t niet mogelijk is... bv accu leeg, geen oplader, of gewoon kwijt of wat dan ook. Maarja die kans is natuurlijk erg klein.
Ik denk dat ik je ga volgenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:33 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi!
Ik kom me even afmelden hier.
Doei!.
ik wou net zeggen wil best ruilen hoor :quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:05 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je ga volgen![]()
Godverdorie zo is er niks aan de hand en leef je lekker je leven en zo zet iemand hem totaal op zijn kop.
Pff maar wat voelt het goed
Frusterend ljikt me,..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik wou net zeggen wil best ruilen hoor :
ik kom alleen maar jongens tegen die niets voor mij voelen
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:33 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi!
Ik kom me even afmelden hier.
Doei!.
Ongepland en onverwacht de juiste man ontmoet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Leuk voor je trouwens!
Ongepland en onverwacht.. zo gaat dat altijdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ongepland en onverwacht de juiste man ontmoet..
Ik lijk wel zo'n verliefd pubertje, maar oh wat voelt het goed!.
Ik hoop dat ik je hier nooit weer zie!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ongepland en onverwacht de juiste man ontmoet..
Ik lijk wel zo'n verliefd pubertje, maar oh wat voelt het goed!.
zo was ik eerst ookquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:55 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Frusterend ljikt me,..
Ik ben zelf iemand die niet zo snel interesse heeft, kom niet supervaak iemand tegen waarbij ik denk "WOW", da's op zich wel relaxter, al denk ik af en toe dat ik het mezelf wel erg moeilijk maak![]()
Klinkt als een cliche maar tis wel waarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ongepland en onverwacht.. zo gaat dat altijd
Zoals ik eerder al poste in dit topic, als ze niet opnemen als je belt en niet reageren als je smst dan kunnen ze wat mij betreft toch vrij hard de tering krijgen. Dat ik een meisje leuk vind betekent niet dat ik geen ruggegraat heb of spelletjes met me laat spelen. Die fout heb ik 1 keer gemaakt, maar die maak ik niet nog een keerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:22 schreef Heldopsokken het volgende:
Bel dan toch ook. Dan ben je in ieder geval verzekerd van een antwoord.
Mensen die smsen maar niet het lef hebben om te bellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |