quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:31 schreef shifto het volgende:
Nouja, ik en een meisje doen een hoop als een stelletje.
Meer dan alleen vriendschap en/of fuckbuddy, maar minder dan relatie.
Ah, is dat ook de reden dat je hem eerst voor een lunch wil uitnodigen? Je wil niet overkomen alsof je hem heel leuk vindt. Grappig, van jou had ik dit verhaal over niet durven inderdaad niet verwacht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik durf niet zo goed eigenlijk. Gek, normaal ben ik echt niet bang om een blauwtje te lopen. Ten eerste omdat mij dat zelden overkomt, ten tweede omdat ik hem toch wel behoorlijk leuk vind.
quote:
Ik denk dat hij het wel leuk vindtquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik durf niet zo goed eigenlijk. Gek, normaal ben ik echt niet bang om een blauwtje te lopen. Ten eerste omdat mij dat zelden overkomt, ten tweede omdat ik hem toch wel behoorlijk leuk vind.
Neuh, dat is single. Wel oppassen als je iemand anders krijgt kan ze zich 'verraden' voelen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:31 schreef shifto het volgende:
dequote:Op woensdag 27 juni 2007 21:31 schreef shifto het volgende:
Hij wordt telkens wakker... Zoooooooooo irrtant!quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
degeeft aan dat je eigenlijk niet helemaal enthousiast bent over deze situatie, lijkt het?
wat staat er nog in de weg om er vol voor te gaan dan?
Zijquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
degeeft aan dat je eigenlijk niet helemaal enthousiast bent over deze situatie, lijkt het?
wat staat er nog in de weg om er vol voor te gaan dan?
Blij, velen malen beter als niks. We zien wel hoe het loopt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
En jij bent nog wel blij met deze situiatie?
of hoor je al alarmbellen...
Ik weet het!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:48 schreef Frezer het volgende:
Klinkt alsof je aardige tijdelijke opvulling bent tot iets beters voorbij komt.
Lijkt me een combinatie van "dingen het verleden en dat jij (mogelijk) knap bent)quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:51 schreef Xanzi het volgende:
Wat moet ik hiermee? Tijd geven?
Sorry voor de lange post haha moest het even kwijt!
Nou, hij vind jou leuk, maar is verlegen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:51 schreef Xanzi het volgende:
Ik meld me ook....half jaartje single nu en laatste paar weken leuke jongen leren kennen.
Maar ik krijg totaal geen hoogte van hem! Hij smst me elke keer dat hij me mist en zelfs dat die verliefd op me is, en op msn hebben we ook hele gesprekken. Maar als ik hem in het echt tegenkom lijkt het wel alsof die verlegen is en niet goed weet wat die moet zeggen.
Afgelopen zaterdag waren we ook samen uit (met nog wat andere mensen erbij) en toen zei die: "je wil me zoenen he" dus ik zei ja en heb hem gezoend.
De volgende dag heb ik gevraagd of die het erg vond dat ik hem had gezoend en dat vond die niet erg. Maar toch zegt die elke keer: "Je kunt veel beter krijgen" "Ik kan me er niet voor open zetten" "Ik heb teveel meegemaakt" en ga zo maar door....heel tegenstrijdig allemaal dus
Wat moet ik hiermee? Tijd geven?
Sorry voor de lange post haha moest het even kwijt!
Jemig Whoops niet zo bang hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hmm mja misschien moet ik maar gewoon even zo doorgaan en misschien gaat die zich wel wat meer openstellen....we zullen het zienquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:21 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Nou, hij vind jou leuk, maar is verlegen.
Verder gebruikt hij humor waarbij hij zichzelf naar beneden haalt.
Hij vindt je leuk, mmmh wat moet je nu doen?
Wat dacht je van gewoon doorgaan.
Edit:
En je post geeft aan dat je onzeker bent, persoonlijk vindt ik dat een afknapper maar ach, ik ben die gozer niet.
Hij mag best weten dat ik hem leuk vind. Denk ik. Maar ik vraag me wel af waarom het allemaal zo lang moet duren. En waarom ik zoveel aan hem denk. Geen vlinders trouwens. Ik denk ook steeds aan relatie-dingen als ik aan hem denk. Je weet wel, samen op het strand, samen uit eten, samen op vakantie. Dus enige voorzichtigheid lijkt me wel handig want voor ik het weet ben ik helemaal hoteldebotel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:14 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ah, is dat ook de reden dat je hem eerst voor een lunch wil uitnodigen? Je wil niet overkomen alsof je hem heel leuk vindt. Grappig, van jou had ik dit verhaal over niet durven inderdaad niet verwacht.
hoezo, je had toch een crush?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:39 schreef Miss_S het volgende:
ik ben echt weer toe aan een date
nu nog een slachtoffer vinden
Slachtoffer? Bijt je dan ofzo?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja wel meer dan een maar of die voor slachtoffer willen spelen
Gezeik altijd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hij mag best weten dat ik hem leuk vind. Denk ik. Maar ik vraag me wel af waarom het allemaal zo lang moet duren. En waarom ik zoveel aan hem denk. Geen vlinders trouwens. Ik denk ook steeds aan relatie-dingen als ik aan hem denk. Je weet wel, samen op het strand, samen uit eten, samen op vakantie. Dus enige voorzichtigheid lijkt me wel handig want voor ik het weet ben ik helemaal hoteldebotel.
Inderdaad, het leven is al zo kort!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Gezeik altijd.![]()
Laat je gewoon lekekr verliefd worden en als ie je afwijst. Wordt je hard van!
En nou hup, die gozer gaan bellen.![]()
Nee momenteel vooral dingen aan het verpesten (Vrouwen boos maken enzoquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:35 schreef RealZeus het volgende:
Zijn alle singles zo veel met daten bezig?
Die indruk krijg ik in deze topics een beetje eigenlijk.
Dat is ook niet de bedoeling he. Wat doe je dan allemaal?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee momenteel vooral dingen aan het verpesten (Vrouwen boos maken enzo)
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:35 schreef RealZeus het volgende:
Wat is daar mis mee? Als single heb je nu eenmaal de vrijheid om met mensen van het andere geslacht af te spreken. Ik maakte daar graag gebruik van, nu wat minder omdat ik het wilde feestgedrag wel een beetje gehad heb. Voor nu dan he?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:35 schreef RealZeus het volgende:
Ja zeg dingen deze week die vrouwen "boos" maaktquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is ook niet de bedoeling he. Wat doe je dan allemaal?
Zoals?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja zeg dingen deze week die vrouwen "boos" maakt![]()
Dan miss toch maar je mond dichthouden de rest van de weekquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja zeg dingen deze week die vrouwen "boos" maakt![]()
Gelukkig niet.. Heb geen behoefte aan tig dates.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:35 schreef RealZeus het volgende:
hahahhahaquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan miss toch maar je mond dichthouden de rest van de week![]()
Of gewoon vrouwen zoeken die niet zo moeilijk doen![]()
* meldt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:40 schreef winterapfel het volgende:
[..]
elke single zou willen dattie zo veel aan het daten was... alle singles die niet daten melden zich hier niet he!
Tsja, de vraag is, zijn er dan kennelijk meer singles die het single zijn beu zijn,quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* meldt.
Ik vind het meer een date-tip-topic worden dan een single-topic.
Geeft niks verder, maar ik vraag me af of de TT dan niet aangepast moet worden.
Singles hoeven niet te daten, we hebben niet allemaal zoveel lef en uitstraling.
Nu begin ik me echt af te vragen wat je dan allemaal uitkraamtquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahahhaha![]()
Nee, deze vrouwen doen eigenlijk niet zo moeilijk maar toch krijg ik ze zover![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |