Ik denk dat ik je ga volgenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:33 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi!
Ik kom me even afmelden hier.
Doei!.
ik wou net zeggen wil best ruilen hoor :quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:05 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je ga volgen![]()
Godverdorie zo is er niks aan de hand en leef je lekker je leven en zo zet iemand hem totaal op zijn kop.
Pff maar wat voelt het goed
Frusterend ljikt me,..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik wou net zeggen wil best ruilen hoor :
ik kom alleen maar jongens tegen die niets voor mij voelen
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:33 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi!
Ik kom me even afmelden hier.
Doei!.
Ongepland en onverwacht de juiste man ontmoet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Leuk voor je trouwens!
Ongepland en onverwacht.. zo gaat dat altijdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ongepland en onverwacht de juiste man ontmoet..
Ik lijk wel zo'n verliefd pubertje, maar oh wat voelt het goed!.
Ik hoop dat ik je hier nooit weer zie!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ongepland en onverwacht de juiste man ontmoet..
Ik lijk wel zo'n verliefd pubertje, maar oh wat voelt het goed!.
zo was ik eerst ookquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:55 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Frusterend ljikt me,..
Ik ben zelf iemand die niet zo snel interesse heeft, kom niet supervaak iemand tegen waarbij ik denk "WOW", da's op zich wel relaxter, al denk ik af en toe dat ik het mezelf wel erg moeilijk maak![]()
Klinkt als een cliche maar tis wel waarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ongepland en onverwacht.. zo gaat dat altijd
Zoals ik eerder al poste in dit topic, als ze niet opnemen als je belt en niet reageren als je smst dan kunnen ze wat mij betreft toch vrij hard de tering krijgen. Dat ik een meisje leuk vind betekent niet dat ik geen ruggegraat heb of spelletjes met me laat spelen. Die fout heb ik 1 keer gemaakt, maar die maak ik niet nog een keerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:22 schreef Heldopsokken het volgende:
Bel dan toch ook. Dan ben je in ieder geval verzekerd van een antwoord.
Mensen die smsen maar niet het lef hebben om te bellen![]()
Niet reageren?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:19 schreef Luftwaffles het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al poste in dit topic, als ze niet opnemen als je belt en niet reageren als je smst dan kunnen ze wat mij betreft toch vrij hard de tering krijgen. Dat ik een meisje leuk vind betekent niet dat ik geen ruggegraat heb of spelletjes met me laat spelen. Die fout heb ik 1 keer gemaakt, maar die maak ik niet nog een keer
En met dat hard to get spelen doe ik sowieso al niet mee.
Jij kiest er dan ook voor om een sms te sturen nadat ze niet opnemen. Dan geef ik je groot gelijk om af te haken als ze niet reageren. Als een antwoord op een sms lang op zich laat wachten blijf je echter toch niet in onzekerheid zitten, als je nooit gebeld hebt. Dan bel je toch gewoon even op en niet na een uurtje, maar dat kan best na twee of drie dagen. Als jij gevraagd hebt of ze op donderdag mee naar de bios wil, ga je toch niet wachten tot vrijdag.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:19 schreef Luftwaffles het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al poste in dit topic, als ze niet opnemen als je belt en niet reageren als je smst dan kunnen ze wat mij betreft toch vrij hard de tering krijgen. Dat ik een meisje leuk vind betekent niet dat ik geen ruggegraat heb of spelletjes met me laat spelen. Die fout heb ik 1 keer gemaakt, maar die maak ik niet nog een keer
En met dat hard to get spelen doe ik sowieso al niet mee.
Het is ook een kwestie van geduld, ik ben nog weinig mensen tegengekomen die echt wat voor mij voelen terwijl dat andersom wel zo is, meestal blijft het dan bij "vriendjes" .quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik wou net zeggen wil best ruilen hoor :
ik kom alleen maar jongens tegen die niets voor mij voelen
ben nogal verlegen dus dat helpt niet echtquote:Op zondag 1 juli 2007 14:28 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
Het is ook een kwestie van geduld, ik ben nog weinig mensen tegengekomen die echt wat voor mij voelen terwijl dat andersom wel zo is, meestal blijft het dan bij "vriendjes" .
Ik heb stiekem even op je hyves zitten spieken, en ik kan mij er raar genoeg weinig van voorstellen natuurlijk zegt uiterlijk niet alles.
Meestal is het ook zo dat je bij de juiste mensen dan weer geen last hebt van verlegen zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:38 schreef _Drake_ het volgende:
haha, ken het maar het is een kwestie van doorheen bijten, ik was vroeger erg verlegen ten opzichte van "onbekende" mensen. Plus je moet sowieso de juiste mensen tegenkomen en dat is lastiger dan verlegen zijn(vind ik dan).
Ik ben geen versierder om het zo maar te noemen en ik wil dat ook niet zijn, de meeste vrouwen die daarop vallen (het macho idee) zijn mijn type toch niet.
klinkt bekendquote:Op zondag 1 juli 2007 16:48 schreef RealZeus het volgende:
Damn, ik begin iemand leuker en leuker te vinden en ik heb ook dat onrustige gevoel weer, dat continue licht nerveuze gevoel in de onderbuik.
![]()
Dat wil ik niet, want het is weer een gevalletje out of reach.
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
klinkt bekend
je kan er toch niets aan doen dus je kan er beter van genieten![]()
als je je toch zo voelt en er niets aan kan doen kan je er net zo goed van genieten ookal word het nietsquote:Op zondag 1 juli 2007 17:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom moet ik genieten van een beginnende verliefdheid die voor 99% kansloos is?
Ik heb liever dat ik verliefd word en dat zij mij net zo leuk vindt. Dan kan ik er van genieten.
Nu niet.Sterker nog, ik ben liever ziek, want hier word ik haske onrustig van.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |