Generaliserend, met je 'jongens'.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:58 schreef Lips het volgende:
[..]
Voor ons niet, maar die jongens schrikken daar van
Dan is iemand wat mij betreft waarschijnlijk het zoenen niet eens waard, als je je na 5 minuten al verveelt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:19 schreef Lips het volgende:
[..]
Maar dat jij een jongen leuk vindt gaat toch ook puur op uiterlijk?
Ik moet zeggen dat ik niet geloof dat je de ware tegen gaat komen in de kroeg, met als gevolg dat ik niet zo veeleisend ben qua 'kroegcontacten'.
Van de benaming 'lekker wijf' knap ik ook wel af, maar ik word er doodmoe van als het een uur moet duren voordat ze me gewoon zoenen. Geloof me, als ik na 5 minuten nog naast je sta en nog niet met m'n ogen rol hoef je geen 55 min meer te wachten. Op stap ben ik om te flirten en om de nodige alcohol te nuttigen.
ehm, dus.... zo klink ik wel als een enorme slet...
Zou er nog eens bij moeten komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb nog nooit een jongen zien schrikken hoor toen ik begon te praten
Daar denken we dus hetzelfde overquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dan is iemand wat mij betreft waarschijnlijk het zoenen niet eens waard, als je je na 5 minuten al verveelt.
Als ik al niet meer mag genaraliseren......quote:
Kom maar met een onderwerp! Proberen wij er asap weer gedoe van te makenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:45 schreef mrbox het volgende:
Jemig wat een gedoe met dat zoenen en tijd enzo...
Geen interessanter onderwerp ?
Dat ik eisen begin te stellen, komt alleen maar door een paar negatieve ervaringen. Bovendien, de ervaring leert ook dat de heren die het op die manier aanpakken mij écht veel leuker vinden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:45 schreef mrbox het volgende:
Jemig wat een gedoe met dat zoenen en tijd enzo...
Geen interessanter onderwerp ?
Ik ben in zo'n moment in elk geval wel overrompeld.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:37 schreef Lips het volgende:
[..]
Als ik al niet meer mag genaraliseren......![]()
Nee, amateur.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:37 schreef Lips het volgende:
[..]
Als ik al niet meer mag genaraliseren......![]()
Als je de reacties zo leest, moet er altijd direct gezoend worden enzo...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:18 schreef jd1982 het volgende:
Ik vind het probleem altijd met in de kroeg iemand aanspreken, dat ze er direct vanuit gaan dat je ff wil zoenen of sex wil ofzo, terwijl ik liever iemands telefoon nummer wil of mail adres en beter wil leren kennen...
Onderwerp: afknappers (maak daar maar eens gedoe van)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:45 schreef Lips het volgende:
[..]
Kom maar met een onderwerp! Proberen wij er asap weer gedoe van te maken
Gelukkig ben jij hier de professionalquote:
Dat gaat toch wel in combinatie?? Mijn ervaring is dat mensen in de kroeg op je afstappen (of dat je zelf dus op iemand afstapt) omdat er een bepaalde lichamelijke aantrekking is. Je stapt niet op iemand af omdat je verwacht dat ie zo'n geweldig karakter heeft dat de verpakking er niet toe doet. Dus dus eerste impuls is lichamelijk (= lust). Als het dan wel klikt (lees: je gooit je gekregen biertje niet in een plant om zo snel mogelijk weg te kunnen) en je blijkt ook nog een gesprek met elkaar te kunnen voeren dan wissel je telefoonnummers uit om later die week nog eens af te spreken!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:18 schreef jd1982 het volgende:
Ik vind het probleem altijd met in de kroeg iemand aanspreken, dat ze er direct vanuit gaan dat je ff wil zoenen of sex wil ofzo, terwijl ik liever iemands telefoon nummer wil of mail adres en beter wil leren kennen...
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Onderwerp: afknappers (maak daar maar eens gedoe van)
Ik heb echt hekel aan rokende vrouwen![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Onderwerp: afknappers (maak daar maar eens gedoe van)
Ik heb echt hekel aan rokende vrouwen![]()
![]()
![]()
Na lang wikken en wegen toch maar een post van mij hier omdat mijn probleem zo mooi aansluit op jouw post, toen ik vroeger een jonge god zonder controle over zijn hormonen was lukte het scoren van one night stands nog wel. Maar nu ik dat zat ben en iets vasters zoek gaat het compleet mis. Als ik eenmaal contact met meisjes leg krijg ik hun nummer ook wel als ik er om vraag maar daarna breekt de volledige pleuris uit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:38 schreef Lips het volgende:
Als het dan wel klikt (lees: je gooit je gekregen biertje niet in een plant om zo snel mogelijk weg te kunnen) en je blijkt ook nog een gesprek met elkaar te kunnen voeren dan wissel je telefoonnummers uit om later die week nog eens af te spreken!
Zoals ook eerder al werd aangegeven, de kroeg is niet echt ideaal om relatiemateriaal op te doen. Het enige waar je (en die dames dus ook) over kunnen oordelen is het uiterlijk, en dat dan ook nog onder benevelde omstandigheden. Hoe je ook over komt, als je er zo op gefocust bent tijdens dat avondje uitgaan kan ik me niet voorstellen dat het gezellig wordt voor je.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:17 schreef Luftwaffles het volgende:
...
Nou, ik zal ook nooit een versierpoging wagen in de kroeg of disco. De meisjes waar ik over spreek ontmoet ik op huisfeesten e.d of via via. In de kroeg of disco laat ik vrouwen compleet links liggen en ben ik bezig met pogingen ondernemen tot dansen en bier drinkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zoals ook eerder al werd aangegeven, de kroeg is niet echt ideaal om relatiemateriaal op te doen. Het enige waar je (en die dames dus ook) over kunnen oordelen is het uiterlijk, en dat dan ook nog onder benevelde omstandigheden. Hoe je ook over komt, als je er zo op gefocust bent tijdens dat avondje uitgaan kan ik me niet voorstellen dat het gezellig wordt voor je.
De meeste relaties schijnen overigens te ontstaan via werk, school, vrienden van vrienden, enz. en niet zozeer in de kroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |