ach ik was jong en verliefd (dacht ik)quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:58 schreef Nairua het volgende:
[..]
Half jaar lijkt me weer het andere uiterste..
Of jij hebt overwegend positieve ervaringen, dat kan ook.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
daar heb je weer gelijk in
maar dat is toch wel mijn idee van een date maar kan inderdaad tegen vallen
Niet vooraf de poort dichtgooienquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
comedy central? is dat een zender?
ik ga trouwens op vakantie naar een soort semi jongeren dingdenk dat ik daarna ook nog wel single ben
Omdat het een stel sletten zijn als ze vragen of je wilt neuken.quote:
of mooie doch zeer bescheiden dames met een zachte belgische stem .. *zwijmel*quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:51 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Als ik iets sexy vind zijn het latina's die Engels spreken :
Penelope Cruz in Vanilla Sky![]()
Ik snap ook niet echt de bedoeling van dit topic.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:12 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
Ik heb geen zin meer om hier mee te posten
alles is schijnbaar toch offtopic tenzij over WD
Niet bepaald. Enkelen hier nemen het hele Singles-ding héél, héél (héééél) serieus, en kunnen dus ook op meer date-ervaring rekenen. Neemt niet weg dat iedereen vrij staat om met ervaringen en vragen te komen, daarvoor is dit topic bedoeld.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar kan wel even verfrissend zijn een tijdjequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Inderdaad, het is, voor mijn gevoel , zo geforceerd.
Heulmaal mee eens.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik loop alleen niet zo te koop, zouden meer mensen moeten doen
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Niet bepaald. Enkelen hier nemen het hele Singles-ding héél, héél (héééél) serieus, en kunnen dus ook op meer date-ervaring rekenen. Neemt niet weg dat iedereen vrij staat om met ervaringen en vragen te komen, daarvoor is dit topic bedoeld.
Beginnen over de geneugten die Comedy Central biedt is alleen het andere uiterste.
Daarvoor bestaat de SC-reeks. En MSN. En..enfin.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[R&P FB] Zon, zee, zeur.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:43 schreef winterapfel het volgende:
[..]
er is zo te zien genoeg behoefte voor een SC voor singles onder elkaar... jammer dat dat blijkbaar niet mag
msn iemand? zie m'n profile![]()
haha ik bedoelde t niet zo persoonlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Ik post alweer een week op normale manier mee, hoor. Maar vorige week vond ik mezelf ook irritant. En dat ik hier mijn ervaringen deel, tja.. Ik doe er mijn voordeel mee want door het te delen met anderen, leer ik er ook heel veel van. En een ander kan dan ook leren van de idiote dingen die ik soms uithaal.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |