![]()
Stel: je kent een chickie dat al jarenlang een vriendje heeft. Op een gegeven moment dumpt hij haar. Wat zou jouw strategie zijn om die chick te playen?
Opties:
1. Je doet je voor als degene die haar verdriet opvangt. Let wel: hier gaan misschien wel dagen in zitten, want ze heeft het heeeel zwaar
![]()
. Oeverloze gesprekken over wat ze fout heeft gedaan, veel bla bla, veel troostende woorden zullen gebruikt moeten worden. Echter, na een tijdje zal ze inzien dat ze beter met jou kan optrekken dan met haar ex-vriendje.
2. Je wacht totdat ze weer tot haar zinnen is gekomen, want het gaat je anders toch niet lukken om haar te veroveren. In het 'verwerkingsproces' hou je natuurlijk goed in de gaten waarom het uit is gegaan, wat de slechte kanten waren van die kerel en hoe je zelf beter bent dan hem. Op het juiste moment sla je toe met je geweldige kwaliteiten.
3. Je probeert haar meteen te versieren. Immers: ze is weer vrijgezel. Het risico is wel dat ze nog absoluut geen interesse heeft in mannen. Piemelangst na een liefdesbreuk, om maar in technische termen te spreken. Aan de andere kant, misschien mist ze wel de seks en wil ze snel weer 'aan de slag' en jij bent natuurlijk de perfecte gast om in haar behoeften te voorzien.
4. Overig.
[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 08-07-2007 21:49:00 ]
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007