Je kent me, ik deins niet terug van een FB-zeur of 2.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
We kunnen 'm natuurlijk alsnog terugzetten... met als reden dat OP leeghalen niet volgens de policy is. Heb je een momentje?
Als het goed is kán hij het dan niet eens meer aanpassen. Zal 'm leren.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
En hem dan een ban aansmeren omdat hij een modedit wijzigt? Goed plan.
Ik heb toestemming van bovenafquote:Op maandag 2 juli 2007 22:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En anders verschuil je je achter 'ik ben slechts gastmod'.
wat wraakzuchtig.... zo ken ik je niet... ijsje?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als het goed is kán hij het dan niet eens meer aanpassen. Zal 'm leren.
Sommige bovenafjes zijn uitermate cool!quote:
SInds dat uitkomt?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Huu, sinds wanneer is S-F fiets 'van bovenaf'?
De andere CC begrijpt me tenminste... Ik voel me miskendquote:Op maandag 2 juli 2007 22:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Huu, sinds wanneer is S-F fiets 'van bovenaf'?
was een reactie op deze,maar er was alweer zoveel gepostquote:Op maandag 2 juli 2007 21:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Goddomme, ik ga nú bij de FA's janken of ik mensen die hun OP's weghalen een ban aan kan smeren.
Cc!!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De andere CC begrijpt me tenminste... Ik voel me miskend![]()
Nou, eigenlijk was het volgens mij DDquote:
* nixxx zwijgt gepast...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
NU NIET WEER BEGINNEN OVER DAT IK Cc NOOIT VOLWAARDIG OP ZAL KUNNEN VOLGEN!
Immer. Maar toch goed om te zien dat iedereen er iedere keer weer in vliegtquote:Op maandag 2 juli 2007 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
De onzekere-meisjes-act blijft succesvol.
Hoe zou het nou afgelopen zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 20:02 schreef MUUS het volgende:
Het 19:00 scenario topic....
Seventh-Heaven zou om 19:05 een update geven
Kijk hoe het leeft onder de FOK!kers!
We zullen het NOOIT te weten komen.quote:
Uhhuh.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
MUUS, je guilttrip-act gaat niet werken.
Damn, ik roeleer grote tijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, ok, ik PM hem morgen wel met het verzoek om een update.
Errrrm....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
De lul heeft gewoon een te sappig verhaal.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, ok, ik PM hem morgen wel met het verzoek om een update.
wordt gequote door een schaap, die reageert metquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:25 schreef dude_flipper12 het volgende:
Ik zei toch al dat zelfmoord eigenlijk geen goed idee is? eigenlijk schiet je er niks mee op...
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:04 schreef lennart12 het volgende:
[..]
hoezo niet? niemand die 'm mist, want vrienden heeft-ie niet...
Ja, al acht dagen. Heeft het echt haast?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:31 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Toch geen vrijgezel: waarom liegen mannen over hun relatie?
Verwijzing naar krassen
Nou, pfoe, een grapje in een MANNEN ZIJN KLOOTZAKKEN topic.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:31 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Toch geen vrijgezel: waarom liegen mannen over hun relatie?
Verwijzing naar krassen
Maar niets mee gedaanquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Gezien.
Is al gesloten door een medemod zie ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:21 schreef zarGon het volgende:
Een middel om soms eventjes uit je dip te komen.
als ik m in onzin zet krijg ik geen serieuse antwoorden en dan heb ik er nog niks aanquote:Op zondag 8 juli 2007 16:46 schreef dawg het volgende:
Als ie in ONZ of PUB stond was ie nu nog open geweest vermoed ik.
PM dawg maar gewoon. Die kan al je vragen beantwoordenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als ik m in onzin zet krijg ik geen serieuse antwoorden en dan heb ik er nog niks aan![]()
Doe normaal, en ga iemand anders vervelen. In R&P zijn kutkloontjes niet welkom.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:58 schreef Viswijfje het volgende:
CLUMSYCLOWN IK WEET DAT JE ER BENT!!!! DOE ES REAGEREN, DAS WEL BELEEFD!!!
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe normaal, en ga iemand anders vervelen. In R&P zijn kutkloontjes niet welkom.
Woef.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:58 schreef Viswijfje het volgende:
CLUMSYCLOWN IK WEET DAT JE ER BENT!!!! DOE ES REAGEREN, DAS WEL BELEEFD!!!
Haha.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
PM dawg maar gewoon. Die kan al je vragen beantwoorden![]()
Alsof je iets doet met serieuze antwoorden. Waarschijnlijk kun je er niets aan doen en mis je gewoon een paar IQ-punten om de reacties te begrijpenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als ik m in onzin zet krijg ik geen serieuse antwoorden en dan heb ik er nog niks aan![]()
Als de mods online zijn zien ze het vanzelf wel. Echt, ze hebben zelf oogjes en ze kunnen he-le-maal zelf beslissingen nemen! Echt waar!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:17 schreef JoeyT het volgende:
Hoe een pas gedumpte chick te playen
Goed topic!
Al gezien, beste Joey.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:17 schreef JoeyT het volgende:
Hoe een pas gedumpte chick te playen
Goed topic!
De discussie an sich vind ik een interessante, de achterliggende gedachte van de TS helpt alleen niet.quote:
goed planquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
De discussie an sich vind ik een interessante, de achterliggende gedachte van de TS helpt alleen niet.
Wie weet. Snel, in de toekomst, met een flinke dosis objectiviteit in plaats van bronnen als www.psychiaterszijnverantwoordelijkvoordeholocaustenhongersnood.nl.
Omdat ook mods het volledig vrij staat om binnen de policy hun mening te posten.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vanwaar plaatst een Mod in hemelsnaam deze slecht onderbouwde en niets toevoegende post in een al lang gesloten topic?
Niet met kritiek om kunnen gaan past wel enorm bij autisme. Ik neem mijn voorgaande stelling dat SHE geen autist is derhalve terug.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:58 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Kan iemand mevrouw SHE even aanspreken op haar gedrag ieder weerwoord in haar Asperger-topic weg te editen?
Bij voorbaat dank.
V_O.
Er zit helemaal niemand iets te verstieren, er geeft iemand weerwoord en jij bent toevallig mod.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:00 schreef SHE het volgende:
Wie denk jij dat je bent?
Je zit een prima topic te verstieren met je onzin en verwacht dan ook nog dat er wat aan gedaan wordt?
Dat heb je via PM gehad, zoals het hoort.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:00 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Niet met kritiek om kunnen gaan past wel enorm bij autisme. Ik neem mijn voorgaande stelling dat SHE geen autist is derhalve terug.![]()
SHE, je had best normaal kunnen reageren op mijn redelijk uitvoerig geschreven stukje.
Krankzinnigheid zou volgens jou meer bij jou passen, daar heb ik part noch deel in. De OP was prima duidelijk, maar ik signaleerde enkel even een aantal discrepanties. Don't shoot the messenger.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:02 schreef SHE het volgende:
Was de OP niet duidelijk?
Stuur MIJ een mail, stuur FOK! een mail, maar pleur op met je krankzinnige posts over asperges, aandoeningen en andere crap.
Het is internet; je kent de mensen niet eens.
Nee dank je, ik heb al iemand met een leukere fantasie.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:07 schreef SHE het volgende:
Klopt, lik me!
Liever één topic dan 10 van die dingen verspreid over de AT.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:45 schreef dawg het volgende:
Ik wil even melden dat ik het partner-op-vakantie-topic lekker hypocriet vind, en niet anders dan de so-called sc in het singlestopic.
Ik heb gezegd.
Genote en weggehaald.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:01 schreef Greys het volgende:
*Zeur ende jenghel...*
Nog steeds niemand die dat even weg kan halen?
Omdat het topic geen hulpvragende insteek heeft, en de discussie verschoven is naar een meer algemene 'Hulp bij iemand met Borderline of niet'-discussie. Een discussie die weliswaar regelmatig terug komt, maar weinig kwaad kan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:07 schreef Burdie het volgende:
Waarom is dit topic nog open?
Automutileren
Ongelukkige TT ook, m.i.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:37 schreef Nosh het volgende:
[..]
Omdat het topic geen hulpvragende insteek heeft, en de discussie verschoven is naar een meer algemene 'Hulp bij iemand met Borderline of niet'-discussie. Een discussie die weliswaar regelmatig terug komt, maar weinig kwaad kan.
Kwestie van ongelukkige openingspost, dus..
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:34 schreef clumsy_clown het volgende:
(...)Topics waarin users aankondigen zelfmoord te plegen, worden verwijderd. R&P is niet de plaats daarvoor. Topics over automutilatie zijn ook niet meer gewenst hier. Reden van deze restricties is, dat zowel crew als het merendeel van de users geen hulpverleners zijn.
(...)
Wáár staat er in de policy dat er hulp gevraagd moet worden? Welk deel van "topics over automutilatie zijn ook niet meer gewenst hier" is onduidelijk?quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wáár staat er in de policy dat er hulp gevraagd moet worden? Welk deel van "topics over automutilatie zijn ook niet meer gewenst hier" is onduidelijk?
De hulpvraag is totaal niet de reden dat die topics hier niet welkom zijn, het heeft een veel langere geschiedenis. Topics over automutilatie kunnen 'triggeren'. Daarom waren ze hier niet welkom. Dat was nog in het Frenkie-tijdperk, toen de R&P-policy voor het laatst grondig op de schop is gegaan.
Nogmaals, zowel openingsposts als titel waren ongelukkig. Volgende keer zal dat gewijzigd worden, dit topic is nu toch al stervende. Verder zijn daadwerkelijke automutilatie-ervaring topics uit de boze, maar dit was een 'DSM-IV'-topic, naar aanleiding van het stokoude kras-garpje.quote:Reden van deze restricties is, dat zowel crew als het merendeel van de users geen hulpverleners zijn.
Done, voor het nageslacht.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:48 schreef Burdie het volgende:
Verander dan in elk geval de topictitel
Nah. Mosterd na de maaltijd, en schuilt sowieso weinig kwaads achter.quote:en de respectloze "figuurtjes zijn helemaal hip nu"-posts in iets zinnigs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |