Het botte is veel users niet vreemd, maar het trollerige was niet nodig.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:51 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben er niet eentje die vaak in R&P post maar is dit normaal?
Irritante shit-tests ofzo?
(Let vooral op Bob-B en z'n constructieve gedrag)
http://poll.dezeserver.nl/index.cgiquote:Op maandag 4 juni 2007 23:03 schreef simmu het volgende:
hoihoi,
ik wil hier: gedonder met afstudeer etentje graag een poll over, maar ik weet niet hoe dat moet........
zit ik dan hier goed?
Oeh, over het hoofd gezien, excuus.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef Deviant1nl het volgende:
De kunst van het loslaten van een ex # 50
zou een modje misschien de quote willen weghalen?
Heb mijn bericht namelijk gewijzigd/verwijderd maar hij staat nog in die quote.
Alvast bedankt
het gaat dus ook om die onderliggende post waarin mijn quote staatquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
Oeh, over het hoofd gezien, excuus.
Zie echter de directe noodzaak er niet van in, omdat niet alleen jouw post, maar ook de onderliggende posts dan aangepast zouden moeten worden. Topic staat vol met dezelfde soort posts, dus niemand die je erop afrekent.
Posts worden zelden op verzoek gewijzigd onder het motto 'twee keer nadenken voordat je op invoeren ramt' en ik zie niet waarom dit een uitzondering zou moeten zijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:36 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
het gaat dus ook om die onderliggende post waarin mijn quote staat
die van mezelf had ik al gewijzigd...
Done.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:52 schreef Burdie het volgende:
Ik ga me slechter en slechter voelen mag wel even een modje naar kijken.
(Nosh, ik kan je op msn niet bereiken, krijg alle berichtjes terug)
Owhquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, skippy, je zit weer tegen je maandelijkse kuttopic-grens aan.
Tof dat je dat ook even tegen haar zelf zegt!quote:
De reden van het slotje lijkt me duidelijk. De reden van de ban ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:04 schreef 7th_wave het volgende:
Inferieur voelen
wat is dit voor achterlijk gedoe van een labiele moderator? vanwaar een slotje en vanwaar een ban voor TS? aub een gegronde motivatie hiervoor. of waren de maandelijkse perikelen of wellicht een ongunstig verloop van je eigen leven genoeg reden?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:23 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Come on, het is maar FOK!, en het staat in R&P. Dan moet er een belletje rinkelen, lijkt me.
Alleen is het toch best triest hoe Clumsy reageert. Als of de hel zich zal open splijtenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent echt zo ontzettend de lul.
Fake-topic en geflame.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:04 schreef 7th_wave het volgende:
Inferieur voelen
wat is dit voor achterlijk gedoe van een labiele moderator? vanwaar een slotje en vanwaar een ban voor TS? aub een gegronde motivatie hiervoor. of waren de maandelijkse perikelen of wellicht een ongunstig verloop van je eigen leven genoeg reden?
nou sorry hoor maar het is toch geen KLB, waar TS per definitie gebashed mag worden? lees eens goed door de reacties heen, en kom dan nog maar eens tot een goed oordeel. als je nou eens zou beginnen met het bannen van iedereen die aan het flamen is richting TS.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
Fake-topic en geflame.
Dat valt ook te zien zonder een baarmoederwand die zijn restjes aan het uitscheiden is.
ach ja. vrouwen en hun overdreven gezeikquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De reden van het slotje lijkt me duidelijk. De reden van de ban ook.
[..]
[..]
Alleen is het toch best triest hoe Clumsy reageert. Als of de hel zich zal open splijten
Aardige give away:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:45 schreef 7th_wave het volgende:
en waar staat overigens dat het fake is?
En Nosh, dank voor de mental image. Net nu ik in mijn PMS periode zitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:23 schreef Stupiditeit het volgende:
Come on, het is maar FOK!, en het staat in R&P. Dan moet er een belletje rinkelen, lijkt me.
Dat zegt ze zelf lullo. Ga eerst zelf ff lezen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:45 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
en waar staat overigens dat het fake is?
overdrijven is iets anders dan fake. bovendien is het gemiddelde klaag huil topic over een vriendin die eerst vreemd ging, daarna homosexueel werd, en daarna zelfmoord pleegde objectief gezien evengoed overdreven.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:50 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
overdrijven is iets anders dan fake. bovendien is het gemiddelde klaag huil topic over een vriendin die eerst vreemd ging, daarna homosexueel werd, en daarna zelfmoord pleegde objectief gezien evengoed overdreven.
Topicstarter zegt zelf dat het de moeite van reageren niet waard is. Topic ging dicht.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:25 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]Dat jij daadwerkelijk nu nog de moeite neemt om te reageren. Oh jee, en de taalpurist spreekt.
![]()
ik lees alleen maar dat het apart is omdat het een opgekickt oud topic was. en die ban is natuurlijk ook heel logisch, of niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
[..]
Topicstarter zegt zelf dat het de moeite van reageren niet waard is. Topic ging dicht.
Simpel als dat.
De reden is hier herhaald. Daarnaast worden bans niet besproken op het forum en al helemaal niet als het over andermans ban gaat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:40 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
ik lees alleen maar dat het apart is omdat het een opgekickt oud topic was. en die ban is natuurlijk ook heel logisch, of niet?
welk aspect heeft dan meer gewogen? het zogenaamde geflame of het zogenaamde fake topic? is iemand borderliner noemen, of meer zulks geen geflame? is dat het soort gedrag dat we willen in R&P? ik ben best bereid daaraan mijn contributie te leveren hoor.quote:
dat maak ik wel uit.quote:Daarnaast worden bans niet besproken op het forum en al helemaal niet als het over andermans ban gaat.
Toch niet:quote:
Meneer kan mailen met een hele goede toelichting naar degenen die erover gaan, en hier is het klaar.quote:Over bans wordt niet gecorrespondeerd noch gediscussieerd. Je kunt wel besluiten je gedrag middels een mail toe te lichten, maar er is geen enkele garantie dat dat een kortere ban oplevert.
Er kon direct al een slotje op na het lezen van de OP, na het lezen van de titel zelfs. Maar goed, iemand moet d'r frustratie kwijt en ze wordt niet tot een halt geroepen door onderdanige modjes.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:07 schreef JoeyT het volgende:
Goed bezig dames!
tpoic gaat nergens over...
Hmjoah. De vraag die helemaal onderaan werd gesteld was een relevante, maar daar werd direct aan voorbij gegaan. Lange tenen, penisnijd, neiging om op de vrouw te willen spelen, weet ik het.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Er kon direct al een slotje op na het lezen van de OP, na het lezen van de titel zelfs. Maar goed, iemand moet d'r frustratie kwijt en ze wordt niet tot een halt geroepen door onderdanige modjes.
Dat was ook helemaal niet de doelstelling van de topic, dat kan je zien aan andere posts van TS in de topic, maar dat kan je ook weten als je weet hoe TS is. Essentie: vrouw VS man onzinnig, zwamtopic.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hmjoah. De vraag die helemaal onderaan werd gesteld was een relevante, maar daar werd direct aan voorbij gegaan. Lange tenen, penisnijd, neiging om op de vrouw te willen spelen, weet ik het.
Kom zeg, als een Admin een enorm kuttopic openen komen alle andere crewleden (m.n. moderators) kijken en een duit in het zakje doen.quote:Heeft niks met onderdanigheid te maken. hoezeer mensen ook willen geloven dat wij alle admins met een aureooltje en vleugeltjes op de rug zien.
Ik heb daar één keer naief on-topic gereageerd, daarna het topic het topic gelaten.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:38 schreef OldJeller het volgende:
Kom zeg, als een Admin een enorm kuttopic openen komen alle andere crewleden (m.n. moderators) kijken en een duit in het zakje doen.
Een goed voorbeeld uit 'de echte wereld' wat ook gebeurt op FOK!:
De baas maakt een grap en ondanks dat deze van dergelijk kaliber is dat je eigenlijk niet eens een glimlach op je smoel kan produceren, gaat iedereen (alle werknemers) toch lachen; het is immers de baas.
Alsof jullie altijd dergelijke aanpak hanteren.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb daar één keer naief on-topic gereageerd, daarna het topic het topic gelaten.
Het staat niet in de weg, enkele users reageren zéér vermakelijk in al hun vrouwenhaat, en het bloedde zelf al dood. Ik zie werkelijk waar het probleem niet.
Ik dacht dat jullie, en iig Clumsy, van R&P een hoogwaardig forum wilden maken. Ik zie het niet gebeuren en op deze manier blijft R&P het lachertje van FOK!.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb daar één keer naief on-topic gereageerd, daarna het topic het topic gelaten.
Het staat niet in de weg, enkele users reageren zéér vermakelijk in al hun vrouwenhaat, en het bloedde zelf al dood. Ik zie werkelijk waar het probleem niet.
Doe 's niet zo uit de hoogte, het wordt saai.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Er kon direct al een slotje op na het lezen van de OP, na het lezen van de titel zelfs. Maar goed, iemand moet d'r frustratie kwijt en ze wordt niet tot een halt geroepen door onderdanige modjes.
Sorry, dat kan niet anders vanuit mijn positie.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe 's niet zo uit de hoogte, het wordt saai.
Er staan vaak zat topics open die gewoon leuk zijn, even. Zodra de lol ervan af is gaat hij dicht of wordt hij geschopt. En wanneer dat is, is subjectief.
Er wordt anders best ok meegepost. Dat doen die users omdat iemand een geweer tegen hun kop aandrukt?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Sorry, dat kan niet anders vanuit mijn positie.
Vast, erg geloofwaardig. Leuk is inderdaad subjectief, maar dat dit suf en barmatig was is onbetwist.
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er wordt anders best ok meegepost. Dat doen die users omdat iemand een geweer tegen hun kop aandrukt?
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie, en iig Clumsy, van R&P een hoogwaardig forum wilden maken. Ik zie het niet gebeuren en op deze manier blijft R&P het lachertje van FOK!.
Het is geen zeldzaamheid dat baggertopics worden gesteund met baggerposts, maar of dat automatisch nou een pareltje van de topic maakt.....quote:Op maandag 18 juni 2007 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er wordt anders best ok meegepost. Dat doen die users omdat iemand een geweer tegen hun kop aandrukt?
Dicht. Cheers.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:14 schreef JoeyT het volgende:
Relatie op de klippen: ik zit ook met een vraag
Omdat er niet meer op viel te zeggen dan wat er in m'n sluitpost staat. Bijzonder interessante mening hoor, die halve zin, maar niet iets waar R&P iets aan heeft.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:47 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Jep, done, was het even vergeten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:20 schreef dawg het volgende:
Mensen met een lelijke partner?!
Moet je hem wel daadwerkelijk open gooien, c_c.
Ik zag verschillende vrouwen/meisjes die toegaven dat ze snel blozen. Het lijkt me wel interessant waaromquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat er niet meer op viel te zeggen dan wat er in m'n sluitpost staat. Bijzonder interessante mening hoor, die halve zin, maar niet iets waar R&P iets aan heeft.
Nosh is er niet, vanavond.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Nosh is er niet, vanavond.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:17 schreef kastanova het volgende:
Komt goed uit, het was een zware werkdag, dus Nosh zal me het werk uit hand nemen en de laatste categorie omschrijven.
Ik lees het morgen wel knul!
dan zijn er meer reacties, dat verhoogt toch gewoon de pret?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar dan kan ik het zaterdag pas lezen.
Ik pretendeer nergens boven het hokjes-denken uit te komen. Dat maakt mijn leven makkelijk. En overzichtelijk.quote:
Je beweerde echter wel dat iedere debiel er een dergelijke omschrijving van zou kunnen geven, dus doe je ding zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:42 schreef Nosh het volgende:
Ik pretendeer nergens boven het hokjes-denken uit te komen.
Het is een schijttopic, daar besteed ik geeneens aandacht aan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:11 schreef JoeyT het volgende:
De psychologie der vrouwen: Samengevat in hokjes
Wat is het nut van deze topic. Jullie zeiken altijd dat er ontopic gereageerd moet worden en dan doen jullie hier niets aan...
Het past in het hokje psychologie, mensen smullen ervan en na 300 posts is het dicht. Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:11 schreef JoeyT het volgende:
De psychologie der vrouwen: Samengevat in hokjes
Wat is het nut van deze topic. Jullie zeiken altijd dat er ontopic gereageerd moet worden en dan doen jullie hier niets aan...
Ik dacht jij aan de weg aan het timmeren was voor een grotere invloed van de P in R&P. Gaat lekker zo te zien...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het past in het hokje psychologie, mensen smullen ervan en na 300 posts is het dicht. Ik zie het probleem niet.
Wanneer komt het moment dat jij 's iets constructiefs gaat doen, in plaats van alleen maar klagen? Já, er liggen plannen voor R&P en já ik probeer meer topics te openen, maar het MED-je dat ik het rustig aan ga doen met R&P is nog steeds geldig. Daarnaast betekent dat niet dat alle andere topics maar klakkeloos gesloten gaan worden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik dacht jij aan de weg aan het timmeren was voor een grotere invloed van de P in R&P. Gaat lekker zo te zien...
Iedereen is op zoek naar geluk, maar hoe vinden jullie het?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wanneer komt het moment dat jij 's iets constructiefs gaat doen, in plaats van alleen maar klagen?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Iedereen is op zoek naar geluk, maar hoe vinden jullie het?![]()
Als je van scheermesjes gelukkig wordt dan zal dat waarschijnlijk alleen voor de korte termijn gelden. Dus ik raad je aan om het niet te doenquote:
Er zijn op Fok genoeg slowchats te vinden, en ook R&P heeft zijn eigen slap-ouwehoer reeks.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:43 schreef winterapfel het volgende:
[..]
er is zo te zien genoeg behoefte voor een SC voor singles onder elkaar... jammer dat dat blijkbaar niet mag
msn iemand? zie m'n profile![]()
Ja ik dacht FeedBack ? maar vergis ik me nu zo dan ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:52 schreef jd1982 het volgende:
Wat is een FB?
Wat? Wat mis ik?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:54 schreef Litpho het volgende:
34 posts, klungel, dat moet sneller kunnen.
In ieder geval niet de plek om te gaan kloten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:52 schreef jd1982 het volgende:
Wat is een FB?
Ik al weg, maar blijf je zelf ook wel fatsoenlijk reageren?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:00 schreef Frumzel het volgende:
Dit kan toch nooit gezond zijn?
Kan deze topicverknaller met z'n nutteloze fipo even uit mijn topic verdwijnen?
FeedBack.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:48 schreef jd1982 het volgende:
FB = Forum Beheerder... net geleerd...
Hallo, watskebeurt met 'als je reacties je niet aanstaan, gooien we niet meteen het topic op slot. Je moet ook reacties kunnen hebben die niet met je meesnikken'?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Dicht. TS wil geen 2e topics, dus dan komt het er ook niet.
Die geldt eigenlijk alleen voor topics die jezelf opentquote:Op maandag 2 juli 2007 15:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hallo, watskebeurt met 'als je reacties je niet aanstaan, gooien we niet meteen het topic op slot. Je moet ook reacties kunnen hebben die niet met je meesnikken'?
En vooral: wat moeten wij nou in de tussentijd? We branden van nieuwsgierigheid en nou opent hij nooit meer een ander topic natuurlijk..
Ow, smoesjes!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die geldt eigenlijk alleen voor topics die jezelf opentniet voor deel 2 t/m ...
Nah, ik beloof het je te melden als we hem weer ongegeneerd de waarheid kunnen vertellen. Tot die tijd kan je hier mannelijke ONZ-pubers leren hoe echte vrouwen in elkaar steken: FOK!tv: Wat doe jij voor een FOK!shirt #1quote:
Ik zat zelf even met het idee te spelen om de OP gewoon terug te zetten. Maar de vorige keer dat ik dat gedaan heb, heeft het me de halve nacht PM/Mail en Feedbackdiscussies opgeleverdquote:Op maandag 2 juli 2007 21:49 schreef Copycat het volgende:
Ja maar Sjeen, ik heb al mijn innerlijke krachten opgeroepen om de OP van ik voel me op een rare manier afgewezen te reproduceren.
We kunnen 'm natuurlijk alsnog terugzetten... met als reden dat OP leeghalen niet volgens de policy is. Heb je een momentje?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Goddomme, ik ga nú bij de FA's janken of ik mensen die hun OP's weghalen een ban aan kan smeren.
En hem dan een ban aansmeren omdat hij een modedit wijzigt? Goed planquote:Op maandag 2 juli 2007 21:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
We kunnen 'm natuurlijk alsnog terugzetten... met als reden dat OP leeghalen niet volgens de policy is. Heb je een momentje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |