Deze voorzet is wel makkelijk. Maar goed, komt ie toch:quote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
...
Heren, vertel mij nou maar eens hoe mijn seksleven er volgens jullie uit zou moeten zien.
Nah, om 10 uur vond ik het wel best geweest en heb ik een 'nonchalant' sms-je gestuurd. Maar nog niks gehoordquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hou je dat bij met een alarmpje? En zijn er ook regels voor de lengte van de eerste zoen enzo? Moet ik voortaan een stopwatch bij me dragen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoeft eigenlijk niet, momenteel. Hoewel ik het wel leuk zou vinden om nog eens af te spreken met de heer die mij gisteren nog een lift gaf. Denk niet dat ik anytime soon nog iets van hem ga horen dus dat nummer ga ik morgen maar weer deleten. Kan ik ook niet in de verleiding komen om hem te bellen. Ben in ieder geval niet van plan om achter iemand aan te lopen die mij niet leuk vindt. Duidelijk geval van he's just not that into me. En dat is ook geen big deal.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
1 tip, wil je ooit nog gelukkig worden met een vent: Speel minder spelletjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of hij is gewoon ook zo'n kneus die volgens de "Playing hard to het" reglementen leeftquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ben in ieder geval niet van plan om achter iemand aan te lopen die mij niet leuk vindt. Duidelijk geval van he's just not that into me. En dat is ook geen big deal.
Ik spéél het in ieder geval niet nee.. Ik ben gewoon emotioneel behoorlijk "stabiel" en dus ook niet snel dusdanig onder de indruk van iemand dat ik als een gek ga smsen ofzo...quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:49 schreef jorgentol het volgende:
Doe jij dat niet dan?
Ik denk van niet. Afgelopen weekend was het ook een tijdje stil ineens. Maar goed, ik weiger te wachten op een telefoontje of sms-jequote:Op woensdag 13 juni 2007 20:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Of hij is gewoon ook zo'n kneus die volgens de "Playing hard to het" reglementen leeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zelfde insteek hier, momenteel knap ik meestal tussen de eerste en tweede date af.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik spéél het in ieder geval niet nee.. Ik ben gewoon emotioneel behoorlijk "stabiel" en dus ook niet snel dusdanig onder de indruk van iemand dat ik als een gek ga smsen ofzo...
Als ik een leuke date heb met een meisje, stuur ik de volgende dag gewoon een smsje met de vraag wanneer we weer afspreken...
Twee mogelijkheden:
- Ze komt met een "te druk" verhaal, dan weet ik genoeg en houdt het contact op.
- Ze gaat er net zo mee om als ik en we spreken later die week weer af.
Tot nu godzijdank alleen normale vrouwen gehad die voor optie 2 kozen.
Maar ja, ik date/sms/bel dan ook niet om op een relatie aan te sturen, ik vind het gewoon leuk om me een avond met een meid te amuseren... En mocht ik me steeds vaker met haar amuseren, dan zal het vanzelf wel een relatie worden.
Tja, ik snap dat hele afknapgebeuren simpelweg niet...quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Zelfde insteek hier, momenteel knap ik meestal tussen de eerste en tweede date af.
Edit: na de eerste date natuurlijk. Als ik afknap, komt er geen tweede date.
tering laat jij je hoofd op hol jagen door wat rukkertjes op Fok! je vertellen?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Trouwens hè, het is ook nooit goed! Heb ik wel seks, dan kan dat niet want dan ben ik de Fok!slet, heb ik geen seks dat is het weer niet natuurlijk en noem maar op. Friends with benefits zijn niet OK, scharrels zijn niet OK... Ik denk echt elke week wel een keer of drie waar de mannen hier zich in vredesnaam druk over maken, wat boeit het nou of Whoopsydaisy van Fok! op regelmatige basis seks heeft met iemand die niet kan kiezen, of elke week telefoonnummers krijgt, of elke twee weken een date heeft? Ik vel over het gebrek aan actie aan jullie zijde ook geen oordeel.
Heren, vertel mij nou maar eens hoe mijn seksleven er volgens jullie uit zou moeten zien.
Nee, ik trek me niks aan van wat Fok!kers hierover te melden hebben.. Maar het valt me wel op dat ik er hoe dan ook commentaar op krijg. Maar goed, momenteel leef ik als een non (voor mijn doen dan).quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
tering laat jij je hoofd op hol jagen door wat rukkertjes op Fok! je vertellen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kom op neuk als je wil neuken, en leef als een non als je dat wilt..
je bent toch volwassen?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gefeliciteerd! Singlesparty at Whoopsydaisy's housequote:Op donderdag 14 juni 2007 09:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oh ja! Ik ben jarig!
waarom ben je zo rigoreus met het wissen van dat nummer, eigenlijk?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nog steeds niks gehoord van de heer die me een lift gaf, nummer gewist inmiddels.
Als iemand mij leuk vind, dan moet hij dat maar laten merken. Laat ze maar moeite doen. En dat nummer heb ik gewist want ik heb de neiging om in een dronken bui mensen wel eens op te bellen enzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
waarom ben je zo rigoreus met het wissen van dat nummer, eigenlijk?
hoe weet je zo zeker dat er nix meer van komt?
Daar kunnen natuurlijk heel interessante dingen uit voortkomen. Jammer dat je je die zelf altijd zo slecht herinnertquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
En dat nummer heb ik gewist want ik heb de neiging om in een dronken bui mensen wel eens op te bellen enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ken het probleemquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Als iemand mij leuk vind, dan moet hij dat maar laten merken. Laat ze maar moeite doen. En dat nummer heb ik gewist want ik heb de neiging om in een dronken bui mensen wel eens op te bellen enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik werk niet met lijstjes. Maar als ik na drie telefoontjes begin te zuchten en te steunen als iemand belt, dan trek ik wel de conclusie dat ik afgeknapt ben. En de dates zelf zijn overigens altijd leuk maar op dit moment heb ik geen zin om door de kleine dingetjes die me opvallen heen te prikken. Bovendien: voor mij zou het behoorlijk stom zijn om hier in Nederland nog echt verliefd te worden. Als ik in Brussel zit, ben ik een half jaar vrijgezel. Als ik Brussel redelijk ken (nog een half jaartje verder dus), ga ik weer eens rondkijken. En ik hoop dat ik voor die tijd niet verliefd word. Komt alleen maar ellende van want ik wil mijn wilde haren kwijtraken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, ik snap dat hele afknapgebeuren simpelweg niet...
Als ik met iemand date, dan is het omdat ik vrijwel zeker weet dat we een leuke avond gaan hebben met z'n tweeën. Heb ik dat ook inderdaad, dan zal het de keren daarop ook gewoon tof zijn.
Tja, als ik ook bij elke date het lijstje "Eisen om aan te voldoen als toekomstige huwelijkskandidaat" direct af zou gaan en het contact af zou kappen wanneer ik bespeur dat ze aan 1 van de eisen niet voldoet, dan zou ik ook niet echt veel dates meer hebben.
Djeez, het gaat er toch nog niet om hoeveel potentie iemand heeft, maar toch voornamelijk om hoeveel lol je met iemand hebt?
Mijn ervaring is dat de lol juist snel afneemt zodra je dan toch een relatie aangaat... Vrouwen zijn nu eenmaal totaal anders binnen een relatie...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar kunnen natuurlijk heel interessante dingen uit voortkomen. Jammer dat je je die zelf altijd zo slecht herinnertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je hebt dus een termijn waarbinnen een man moet reageren, anders hoeft het al niet meer?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Als iemand mij leuk vind, dan moet hij dat maar laten merken. Laat ze maar moeite doen. En dat nummer heb ik gewist want ik heb de neiging om in een dronken bui mensen wel eens op te bellen enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zeg ook niet dat het te laat is natuurlijk. Het is niet zo dat ik hem nou ineens niet meer leuk vind, maar het initiatief tot een verder contact moet maar van hem komen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je hebt dus een termijn waarbinnen een man moet reageren, anders hoeft het al niet meer?
en hoe lang is die termijn dan?
volgens mij was het toch een paar dagen geleden dat je die lift kreeg - ik kan me best voorstellen dat betrokkene misschien wel een hele week wacht, of nóg langer!
(maar goed, dat kan dus nog, want hij heeft jouw nummer nog wel. Gaan we vanuit. )
Ach, ik ben in een dergelijke toestand wel eens vergeten op te hangen en met degene die wel lijfelijk aanwezig was een uitgebreid gesprek begonnen over degene die dus nog aan de lijn hingquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vrijdagavond was ik echt zat en toen belde hij me. Ik heb echt een hoop onzin uitgekraamd!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pijnlijk!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, ik ben in een dergelijke toestand wel eens vergeten op te hangen en met degene die wel lijfelijk aanwezig was een uitgebreid gesprek begonnen over degene die dus nog aan de lijn hingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar dronken mensen spreken meestal wel de waarheidquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Dan zou ik hem waarschijnlijk uitschelden omdat hij me niet beltquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:57 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
maar dronken mensen spreken meestal wel de waarheidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat ben ik al een tijdje! Alleen de ene dag wat meer happy als de andere maar kga niet meer klagen zoals ik in het begin deed, als ik op mezelf terugkijk dan denk ik van mjah wat was je weer een kneus die periode. Maar in de tussentijd heb ik best veel geleerd waardoor mijn beeld van het leven aardig veranderd is op een positieve manierquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Happy single dus!
oe, aangename verrassing!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:08 schreef hugo2409 het volgende:
Btw Garisson nog bedankt voor je ideeën een deel of 2 a 3 geleden, heeft me toch weer een ander inzicht gegevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gefeliciteerd Whoeps!quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oh ja! Ik ben jarig!
Vraag het d'r nog 's in SC.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:21 schreef webspider het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Whoeps!
Heb je nog een feest gepland ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
WTH me too! gefeliciteerd jijquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oh ja! Ik ben jarig!
Autsj, niet geslaagd?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mijn uni verhaal valt even in duigenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En heb ook nog geen date of zo
nou ja half maar ik wil niet
gewoon doenquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mijn uni verhaal valt even in duigenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En heb ook nog geen date of zo
nou ja half maar ik wil niet
Heb je hem al via de telefoon gesproken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:32 schreef Fleurezeur het volgende:
Oh bah, ik zit echt met een serieus probleem op relationeel gebied!
Ik zit al een tijdje op MSN met een hele bijzondere man, we hebben gesprekken tot diep in de nacht over de meest verschillende onderwerpen ( zijn werk, mijn studieplannen, levensbeschouwing, kunst, architectuur, waarom komt tandpasta altijd zo netjes gestreept uit de tube?), en ik heb gewoon het gevoel dat hij een ontzettend lieve en leuke man is, ik wil hem daarom graag ontmoeten, en hij mij!
Maar nu het enige probleem, mijn ouders! Ik word gek van ze. De man in kwestie is 29, en toen ik een gesprek met hun erover aanging wilden ze er niets van weten, en wilden zeker niet dat ik hem ontmoet! ( je bent 19, 10 jaar is toch echt te gek, hij is een buitenstaander blablblabla internet niet te vertrouwen blablabla). Ze zijn gewoon erg voorzichtig.
Toen ik mijn vader vanmiddag heel lief en open vroeg waarom hij het niet goed vond antwoordde hij met ,, je bent mijn enige dochter, daar ben ik erg zuinig op, je bent zo'n zacht meiske"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik snap er maar weinig van.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En nu zit ik hier. Ik weet niet wat ik ermee aanmoet. Ik houd zielsveel van mijn ouders en respecteer ze....moet ik me bij hun besluit neerleggen of stiekem hem ontmoeten? Ik weet het niet....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het gaat er niet om wie het is, maar hoe ik dit op moet lossen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
je bedoelt met man in kwestie winterapfel?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, hij heeft me al vaak zat zijn nummer gegeven, maar ik ben bang dat als we gaan bellen, ik nog meer gehecht ga raken, wat ik niet wil nu het nog niet zeker is of ik de ,,zegening" van mijn ouders krijg.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:47 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Heb je hem al via de telefoon gesproken?
whehhequote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:47 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wie het is, maar hoe ik dit op moet lossen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar daar doe ik mijn ouders denk ik veel verdriet mee...ik weet ook niet of ik dat op het spel wil zetten. Het is allemaal zo moeilijk!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
whehheom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
doen wat jezelf wiltom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.je bent 19 je ouders kunnen je niet tegen houden, als het goed voelt moet je het fijn doenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.je bent meerderjarig.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik blijf er toch bij dat je via msn iemand sowieso niet kan leren kennen. Het kan dus ook juist zijn dat je hem helemaal niks meer vindt na het telefoneren. Kan je hem trouwens niet als "tussenstap" ontmoeten met een vriendin erbij. Dat vinden je ouders vast een stuk minder eng.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:49 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Nee, hij heeft me al vaak zat zijn nummer gegeven, maar ik ben bang dat als we gaan bellen, ik nog meer gehecht ga raken, wat ik niet wil nu het nog niet zeker is of ik de ,,zegening" van mijn ouders krijg.
Ze willen er sowiezo weinig mee te maken hebben. Ze vinden hem veel te oud, en iemand die je via het internet ontmoet is volgens hun al een halve seksmaniak ( zo kwam het in ieder geval op mij over). Ik vraag me af hoe ik kan zorgen dat ze zich wat coulanter opstellen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:53 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ik blijf er toch bij dat je via msn iemand sowieso niet kan leren kennen. Het kan dus ook juist zijn dat je hem helemaal niks meer vindt na het telefoneren. Kan je hem trouwens niet als "tussenstap" ontmoeten met een vriendin erbij. Dat vinden je ouders vast een stuk minder eng.
dan lekker wachten tot je op kamers zitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:52 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Maar daar doe ik mijn ouders denk ik veel verdriet mee...ik weet ook niet of ik dat op het spel wil zetten. Het is allemaal zo moeilijk!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
niet, generatiekloof und soquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:55 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ze willen er sowiezo weinig mee te maken hebben. Ze vinden hem veel te oud, en iemand die je via het internet ontmoet is volgens hun al een halve seksmaniak ( zo kwam het in ieder geval op mij over). Ik vraag me af hoe ik kan zorgen dat ze zich wat coulanter opstellen...
Dat weet je dus nog helemaal niet (msnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:57 schreef Fleurezeur het volgende:
Het is verschrikkelijk, en het is zo'n leukerd!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat kan in het echt goed heel anders zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:57 schreef Fleurezeur het volgende:
Het is verschrikkelijk, en het is zo'n leukerd!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet echt, de jongens hier in dit gehucht zijn allemaal wat simpel en zo...lompquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat kan in het echt goed heel anders zijn
heb je al ooit eens een relatie gehad?
dan lijkt me niet slimquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:03 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Niet echt, de jongens hier in dit gehucht zijn allemaal wat simpel en zo...lomp
Ik weet het niet hoor....ik ga maar eens vroeg onder de wol met een boekje en er een nachtje over slapen. Aan de ene kant wil ik wel, aan de andere kant niet. En zijn gesprekken niet serieus nemen? Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan lijkt me niet slim
dat je meteen met een 29 jarige van het internet begint
gewoon niet zo serieus nemen die gesprekken
omdat het internet isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:10 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor....ik ga maar eens vroeg onder de wol met een boekje en er een nachtje over slapen. Aan de ene kant wil ik wel, aan de andere kant niet. En zijn gesprekken niet serieus nemen? Waarom niet?
*zucht*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet zo huilen meid, er zijn meer leuke mannen op het internet. (dat weet ik zeker)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:10 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor....ik ga maar eens vroeg onder de wol met een boekje en er een nachtje over slapen. Aan de ene kant wil ik wel, aan de andere kant niet. En zijn gesprekken niet serieus nemen? Waarom niet?
*zucht*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind dat je iemand wel via internet beter kunt leren kennen. Als iemand verkeerde intenties blijkt te hebben, dan heb je vaak tijdens de MSN-sessies al wel het gevoel dat het niet klopt. Mijn internetdates waren voorspelbaar, d.w.z. ik had al een aardig beeld van wie er tegenover me zat. Zolang je op openbare plekken afspreekt en blijft, is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:10 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Je moet niet zo ingewikkeld doen hoor, dan snap ik er er niets meer van.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 06:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik vind dat je iemand wel via internet beter kunt leren kennen. Als iemand verkeerde intenties blijkt te hebben, dan heb je vaak tijdens de MSN-sessies al wel het gevoel dat het niet klopt. Mijn internetdates waren voorspelbaar, d.w.z. ik had al een aardig beeld van wie er tegenover me zat. Zolang je op openbare plekken afspreekt en blijft, is er niets aan de hand.
En wat betreft jullie leeftijdsverschil: hij zal daar rekening mee moeten houden, niet jij. Dat wil ook zeggen dat hij je niet thuis uit moet nodigen (want thuis is vaak seksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) en dat doe je niet met een jongedame van 19. Dus als hij voor je wil koken, dan heb je denk ik wel een indicatie waar hij op uit is.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:38 schreef mrbox het volgende:
Wat kunnen sommige mannen toch eikels zijn, snap niet dat "jullie" vrouwen daar dan juist op vallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan moet je je ouders eens uitleggen dat internet meer is dan alleen sex en dat er ook normale mensen op zitten. En dat het jouw leven is. En dat de tijd dat zij jouw leven bepaalden voorbij is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:55 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ze willen er sowiezo weinig mee te maken hebben. Ze vinden hem veel te oud, en iemand die je via het internet ontmoet is volgens hun al een halve seksmaniak ( zo kwam het in ieder geval op mij over). Ik vraag me af hoe ik kan zorgen dat ze zich wat coulanter opstellen...
Laat me raden: het meisje wat jij leuk vindt is geslagen of bedrogen door haar playende vriendje en jij wilt hetm nu het liefst doodvermoorden en uitleggen dat jij nooit zo zal zijn.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:38 schreef mrbox het volgende:
Wat kunnen sommige mannen toch eikels zijn, snap niet dat "jullie" vrouwen daar dan juist op vallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je zegt het goed er zitten OOK normale mensenquote:Op zondag 17 juni 2007 15:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan moet je je ouders eens uitleggen dat internet meer is dan alleen sex en dat er ook normale mensen op zitten. En dat het jouw leven is. En dat de tijd dat zij jouw leven bepaalden voorbij is.
Uitgeweest in foute kroeg en de verhalen van wat vrienden....quote:Op zondag 17 juni 2007 15:23 schreef winterapfel het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.uitleg!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bent wel erg stellig... dat mag, maar je zou je ook kunnen afvragenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan lijkt me niet slim
dat je meteen met een 29 jarige van het internet begint
gewoon niet zo serieus nemen die gesprekken
mensen met verkeerde bedoelingen zijn er overal.. Dan maar heelmaal niet met iemand afspreken??quote:Op zondag 17 juni 2007 15:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je zegt het goed er zitten OOK normale mensen
dus zijn er ook mensen met verkeerde bedoelingen
en lijkt me als 19jarige die nooit een relatie heeft gehad geen goed idee omdat meteen met iemand zoveel ouder van het internet af te spreken
dus jij vind dat iemand met helemaal geen ervaring maar met een veel ouder iemand van het internet moet afspreken?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:53 schreef winterapfel het volgende:
Apfeltje is ook weer back in town. Interessante discussie dit, toch maar even reageren!
[..]
Je bent wel erg stellig... dat mag, maar je zou je ook kunnen afvragen
- waar heeft ze hem leren kennen?
- wat weet ze van hem (reputatie en/of posthistorie, info van anderen, etc bijvoorbeeld)
En problemen kun je voorkomen he, stel dat je niet zeker weet wat de bedoelingen zijn maar je zou wel willen afspreken dan
- spreek je af op neutraal terrein ipv thuis (sowieso veel leuker lijkt me)
- spreek je waar je makkelijk met een excuus weg kunt
- spreek je ergens af waar er meerdere mensen aanwezig zijn.
[..]
mensen met verkeerde bedoelingen zijn er overal.. Dan maar heelmaal niet met iemand afspreken??
ik vind het nietbij voorbaat 'n nee: kijk wat je van iemand weet en te weten kunt komen, kijk in hoeverre die persoon zich bloot geeft (en dit op eerlijkheid te controleren is ipv dat z'n hele verhaal een fabeltje kan zijn), en neem dan een besluit!quote:Op zondag 17 juni 2007 16:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus jij vind dat iemand met helemaal geen ervaring maar met een veel ouder iemand van het internet moet afspreken?
ik vind het precies passen in het profiel van makkelijk slachtoffer
wat ik de laatste tijd al vaker om me heen heb gezien
Waarom zou iemand van 29 foutere bedoelingen kunnen hebben dan iemand van 20?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je zegt het goed er zitten OOK normale mensen
dus zijn er ook mensen met verkeerde bedoelingen
en lijkt me als 19jarige die nooit een relatie heeft gehad geen goed idee omdat meteen met iemand zoveel ouder van het internet af te spreken
omdat de meeste 29 jarige niets met een 19 jarige willenquote:Op zondag 17 juni 2007 16:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom zou iemand van 29 foutere bedoelingen kunnen hebben dan iemand van 20?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tijdens het vullen van de tubes tandpasta gaat eerst van bovenaf de witte tandpasta erin. Daarbovenop komt de gekleurde tandpasta. De truuk zit 'm in de dop. Daar zit een groot gat in het midden en om de rand een aantal kleinere gaatjes. Als je knijpt komt de witte tandpasta door het grote gat en de gekleurde tandpasta uit de kleine gaatjes.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:32 schreef Fleurezeur het volgende:
waarom komt tandpasta altijd zo netjes gestreept uit de tube?
Een man en vrouw kunnen vrienden zijn wanneer:quote:Op zondag 17 juni 2007 23:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Vriendschappen tussen mannen en vrouwen: ik weet het niet meer zo zeker of dat wel kan, er hing iets in de lucht.
Met deze persoon kan het wel ja, geen vlinders nuquote:Op zondag 17 juni 2007 23:53 schreef OldJeller het volgende:
Dus je kan wél sex hebben zonder verliefd te worden.
*Nieuwe ontdekking*
Ja, ik ga zeggen dat ik verliefd ben geworden op iemand anders. Ik kreeg trouwens ook nog een liefdesverklaring van iemand anders dit weekend.. Was wel heel lief maar ik heb de uitnodiging om uit eten te gaan afgeslagen.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Kanjer-boy.. whehehom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
damn je haalt me de woorden van m'n toetsenbord..quote:Op maandag 18 juni 2007 00:42 schreef dawg het volgende:
Word jij soms niet gestoord van jezelf WD?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb altijd twee gedachten bij WD:quote:Op maandag 18 juni 2007 00:42 schreef dawg het volgende:
Word jij soms niet gestoord van jezelf WD?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom doen vrouwen altijd zo moeilijk? Hij vraagt je mee uit eten, niet ten huwelijk. Gewoon een leuke avond, geen big deal, zolang je maar duidelijk bent. tenzij je hem gewoon geen leuk gezelschap vindt natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2007 00:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, ik ga zeggen dat ik verliefd ben geworden op iemand anders. Ik kreeg trouwens ook nog een liefdesverklaring van iemand anders dit weekend.. Was wel heel lief maar ik heb de uitnodiging om uit eten te gaan afgeslagen.
Is het nu heel goedkoop om te zeggen dat Nederlands best een moeilijke taal is voor non-native speakers?quote:En waarom schrijven mensen mij liefdesbrieven met allemaal spelfouten??!?!!!?!?!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja maar je moet wel moeilijk doen anders gaan ze straks denken dat je niet populair bentquote:Op maandag 18 juni 2007 09:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
Waarom doen vrouwen altijd zo moeilijk? Hij vraagt je mee uit eten, niet ten huwelijk. Gewoon een leuke avond, geen big deal, zolang je maar duidelijk bent. tenzij je hem gewoon geen leuk gezelschap vindt natuurlijk
[..]
Als dat als reden genoemd wordt bij een afwijzing zou ik heel blij zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 09:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar je moet wel moeilijk doen anders gaan ze straks denken dat je niet populair bent
Nee, natuurlijk niet! Sterker nog: ik zou mezelf als vrij zorgeloos omschrijvenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:42 schreef dawg het volgende:
ik accepteer de cookies.
Geen ferrari's, je doet net alsof ik elke week met een ander de koffer induik. Ik date veel, maar neuken komt er maar zelden van. En als het er wel van komt, dan is het voornamelijk op regelmatige basis. De mensen met wie ik wel seks heb gehad (en die zijn nog op 2 handen te tellen) waren geen van allen rare freaks. Allemaal nette jongens met een baan of studerend. Ik durf zelfs te stellen dat ze doorgaans erg betrouwbaar zijn. En dat is niet zo gek want ik ben ook heel betrouwbaar. Ik post alleen mijn dateleven hier hè? Maar ik snap wel dat jullie mij niet zo goed snappen, alleen dat boeit me niet zoquote:Op maandag 18 juni 2007 07:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb altijd twee gedachten bij WD:
1. Heeft ze gratis Ferrari's in haar kut hangen ofzo?
2. Wanneer 1 onjuist is; wat voor wereldvreemde, sociaal onbekwame en desperate dweebs trappen in godsnaam in dergelijke would-be charmes en simplistische spelletjes?
Hij is geen leuk gezelschap. En ook de hollanders die me liefdesverklaringen sturen, maken veel spelvauten. Probleem is wel dat de echt leuke mensen me geen liefdesbrieven schrijven. Heel eerlijk: de mensen die me wel liefdesbrieven sturen, vind ik eigenlijk gewoon sukkels.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
Waarom doen vrouwen altijd zo moeilijk? Hij vraagt je mee uit eten, niet ten huwelijk. Gewoon een leuke avond, geen big deal, zolang je maar duidelijk bent. tenzij je hem gewoon geen leuk gezelschap vindt natuurlijk
[..]
Is het nu heel goedkoop om te zeggen dat Nederlands best een moeilijke taal is voor non-native speakers?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zolang we er maar om kunnen lachen toch? ga vooral door.. het is leuk om te lezenquote:Op maandag 18 juni 2007 11:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Geen ferrari's, je doet net alsof ik elke week met een ander de koffer induik. Ik date veel, maar neuken komt er maar zelden van. En als het er wel van komt, dan is het voornamelijk op regelmatige basis. De mensen met wie ik wel seks heb gehad (en die zijn nog op 2 handen te tellen) waren geen van allen rare freaks. Allemaal nette jongens met een baan of studerend. Ik durf zelfs te stellen dat ze doorgaans erg betrouwbaar zijn. En dat is niet zo gek want ik ben ook heel betrouwbaar. Ik post alleen mijn dateleven hier hè? Maar ik snap wel dat jullie mij niet zo goed snappen, alleen dat boeit me niet zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
haha, way2go!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Maar ik snap wel dat jullie mij niet zo goed snappen, alleen dat boeit me niet zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus als een man wil dat je hem leuk vindt, moet-ie géén liefdesbrief sturen?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Probleem is wel dat de echt leuke mensen me geen liefdesbrieven schrijven. Heel eerlijk: de mensen die me wel liefdesbrieven sturen, vind ik eigenlijk gewoon sukkels.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tsja, dat schijnen vrouwen te denken ja. ik vind het maar flauwe spelletjes. Ik probeerde ook een tijdje een afspraakje te maken met een meisje, na 3 gestrande pogingen had ik zoiets van ik heb geen zin in deze onzin. nadat ze 2 weken niks meer gehoord had van me is ze mij begonnen te bellen. maar ja, ik heb nu zoiets van vergeet het maar, ik heb hier helemaal geen zin in.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:25 schreef Miss_S het volgende:
ja maar je moet wel moeilijk doen anders gaan ze straks denken dat je niet populair bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop