Heb alle 3 de modes geprobeerd maar hij werkt gewoon niet met een component cable heb het trouwens met alle VC gamesquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:43 schreef BMH het volgende:
[..]
50 of 60hz? En draai je het in 480p of i?
Goed en slecht nieuws... Goed dat ze de Wii eindelijk als goede console zien en games gaan uitbrengen... Slecht nieuws als ze games gaan uitbrngen puur voor het uitbrengen. Lijkt me an dat de games gerushed worden.quote:American publishers are rushing to catch lost profits by developing for the Nintendo Wii. Sales of Wii units in January and February 2007 outdid both competitors. Japan and U.S. numbers totaled 1.47 million, according to NPD Group Inc. and Enterbrain. Sony's PS3 totaled 604,331 units, while Microsoft came in last with 584,329 XBox 360s sold. According to Screen Digest of London, Wii is also on top in Europe.
Wii games took three of the top ten selling game spots in the U.S. in February 2007, according to NPD. All three were produced by Nintendo in Kyoto. Not a single U.S. publisher had a game on the Wii in the top 20 for February. Analysts predict Nintendo will ship 16.1 million units by year's end, with projected game sales totaling $2.2 billion. Given this fact, U.S. publishers like EA, Take-Two, and Activision are scrambling to produce titles for release.
Electronic Arts' sales dropped 25% in February 2007 compared to last year, due to their shortage of Wii games. EA now has six titles for the Wii, with 12 in total planned by the year's end. Take-Two had not one title for the Wii in development at launch, and now has three planned by the end of this year. Activision plans to release six more games, bringing its total to 11. Ubisoft (based in Montreal) was quicker to develop for the Wii. Seven of their games have been released already, which helped raise their December 2006 sales by 24% to $405 million. Ubisoft plans to release six more Wii games by June.
Games for the Wii cost about $2 million to $5 million to produce, a fraction of the $20 million to $30 million required to develop for PS3 or XBox 360. Publishers who were slow to jump on board before now see this as a golden opportunity. "It's not really a bet anymore," Tony Key, Vice President of Marketing for Montreal based Ubisoft, said. "It's a viable system that's going to make us money."
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:57 schreef Tomasso het volgende:
Flikker op, infantiele hersenloze.
Preciesquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef mrdjey het volgende:
voor dan kleine beetje extra geld kan je net zo goed wii play halen.
spel is 1x leuk maar ik laat mensen het altijd spelen als ze voor het eerst wii-en
handig spel om mensen er kennis mee te laten maken.
10 euro voor 1 keer spelen vind ik iets te duur. Dan kan je veel beter 1 of 2 VC games kopen waar je uren plezier van kan hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef mrdjey het volgende:
voor dan kleine beetje extra geld kan je net zo goed wii play halen.
spel is 1x leuk maar ik laat mensen het altijd spelen als ze voor het eerst wii-en
handig spel om mensen er kennis mee te laten maken.
Bier & Tietenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:59 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, en ook die reclame uit die TTAls iemand een betere TT weet, moet tie het maar melden
![]()
Ga ja gang zou ik zeggenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:07 schreef depax het volgende:
* depax vind tijd voor nieuwe op
launch is al 4 maanden geleden
vorige keer ook gedaan en die werd niet gebruikt.quote:
pff wat maakt die eene 10 euro nou uit? is toch gewoon een grappige bijkomst voor 10 euro. ik vind het geen geld, maarja, wie ben ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
10 euro voor 1 keer spelen vind ik iets te duur. Dan kan je veel beter 1 of 2 VC games kopen waar je uren plezier van kan hebben.
Je kan mensen net zo goed wii sports laten spelen als ze voor het eerst wii'en. Dat is ook redelijk simpel, maar wel leuk.
Nee te fanboyquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:19 schreef melluk het volgende:
ik stem voor [Wii 196] Waar de Wie Pleestation und Iksboks kontschopt
Een uurtje spelen voor 10 euro vind ik toch iets te duur.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
pff wat maakt die eene 10 euro nou uit? is toch gewoon een grappige bijkomst voor 10 euro. ik vind het geen geld, maarja, wie ben ik.
Inderdaad na de launch niks meer gezien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:28 schreef BMH het volgende:
[Wii 196] Na regen komt droogte.
Hhahahahaha!
doe dan deze.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:33 schreef depax het volgende:
[..]
Nee te fanboy
[Wii 196] Waar Super Paper Mario nog maanden van ons vandaan is.
niemand speelt dat pauper scheitspel....quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:34 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
doe dan deze.
[Wii 196] Waar iedereen DragonBall Z Budokai Tenkaichi 2 speelt.
met vrienden heb ik er veel lol aan gehad, dubbel en dwars waard voor naast wii sports.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:34 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Een uurtje spelen voor 10 euro vind ik toch iets te duur.
Tenzij je vanavond naar de Europalaan in Utrecht gaat, de dame daar je 10 euro geeft en een relatiegeschenk voor je vrouw voor niks erbij krijgt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
... tien ballen is gewoon geen fuck.
Is Paper mario nou al gereleased in de usa, ik heb er nog nergens iets van gelezenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:34 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
doe dan deze.
[Wii 196] Waar iedereen DragonBall Z Budokai Tenkaichi 2 speelt. Voor kleine jongetjes die van tekenfilms houden
Ga je die dan ook weer tussen je Wii games collectie zetten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:59 schreef WooZ het volgende:
hihi ik zit over anderhalf uur super pauper mario te spelen als het goed is
Goeie tip!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ga je die dan ook weer tussen je Wii games collectie zetten?
Help ik je er toch maar even aan herrineren om je gedownloade games collectie wel bij te houden.quote:
Stel je voor dat je een game dubbel downloadquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Help ik je er toch maar even aan herrineren om je gedownloade games collectie wel bij te houden.
Ja, je hebt een spelletje gekocht, yay. En nou op sodemieterenquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:57 schreef PastoorPeter het volgende:
Iedereen haat je, brandweerman.
idd derhalve het gezanik over illegaal kopieren verwijderd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:37 schreef BroesWillems het volgende:
mensen die opscheppen over een illegale copy...
tuurlijk ik ben geen heilige boon, maar ga nu niet stoer zitten doen dat je illegale copy hebt...
quote:Het bespreken van warez en alles wat ermee te maken heeft is niet toegestaan op Fok! (hieronder vallen ook emulators, modchips, abandonwarez etc.).
TBAquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:55 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt Super Paper Mario eigenlijk in Europa uit?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:55 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt Super Paper Mario eigenlijk in Europa uit?
1 2 3 | Japan: April 19, 2007 Europa: TBA |
Wat voor kabel gebruik jij om je Wii op je Tv aan te sluiten ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:31 schreef Fnx2 het volgende:
Ik ben zo tevree met mijn Wii! Ik speel elke dag veel VC games zoals Super Mario World, en alle Zelda's. Ik vermaak met echt prima met Wario Ware, Zelda, Wii Sports en Wii Play!
Maar toch als ik in de winkel kijk zie ik niet echt veel interessants, maar het wachten gaat nog wel.
RE4 voor de Wii lijkt me echt te gek, heb m nooit gespeeld.
quote:Harvest Moon creator, Yasuhiro Wada, has revealed to CVG that Project O, a secret Wii game currently in development, will be a single-player life-sim set in Europe.
He went on to reveal other juicy nuggets of info on the title: "Project O is a brand new game being developed by 'seven samurai' of the gaming world," he reveals, referring to the seven members of the currently tiny development team working on the game whose previously worked on Final Fantasy and Dragon Quest games.
The new game, which seems to still be in conceptual stages, incorporates life-sim gameplay which Wada compared to Sim City or Sim World. "However, in Sim World the player takes on the role of God, but in Project O the gamer plays among the people and creates the world around them from ground-level, not as god," he explains.
The game will feature a plot based on one main character - whom he declined to talk about - and is set in a past era in Europe. Building relationships with a community of people will form a key part of the game - similar to Harvest Moon.
Wada explained that "the player will select one person" to perform a task, "and he will go off and talk to several other people, who will then start to change the world around the player." It sounds like Wada and his team of "samurai" developers are cooking up some interesting AI for the game.
No Wi-Fi or multiplayer features are planned, but the player will be able to download new content via the Wii's wireless online capabilities.
You can expect to see Project O to release some time next year under a different name.
scarface:quote:Nibris wanted to clear the air of any rumors. For some reason people were thinking that Sadness was cancelled because of the fallout with Frontline Studios. Nibris sets things straight below.
Sadness is still in development - we simply have only new dev - partner. We would like to apologize for rumors and doubts that might arise. We want to assure, that Nibris ltd. makes great effort to make our projects completely innovative and meeting highest quality standards. First results of our works you could see on one of the games fair this year.
There are so many groups of people that believe Sadness is vaporware. I am willing to give them the benefit of the doubt.
ga je nog spijt van krijgen.niet van de ds maar wii weg.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:27 schreef Kersje86 het volgende:
Mijn wii gaat de huiskamer uit, ruilen tegen een ds , meeste zullen me voor gek verklaren maar het zij zo
IDD DBZ is een vet spel ik vind de serie bagger maar het spel is super uitgewerkt. Ik vind het niet vet omdat het DBZ is maar omdat het gewoon een goede beat em up is.quote:
Dit snap ik nou nooit he, hoe moelijk is het om een spel overal tegelijk uit te brengen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
helaas nog niet bekend...
edit: wat BMH zegt dus...
Err verschillende regio kantoren die niet samen werken en niet naar de vraag kijken maar alleen leveren wat zij willen.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:06 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Dit snap ik nou nooit he, hoe moelijk is het om een spel overal tegelijk uit te brengen?
moet ook zeggen dat je het kopieren ook een beetje in de hand speelt (zelfde ook voor films)
maar dat kan je in 5minuten oplossen hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 10:28 schreef mrdjey het volgende:
jammer dat ie niet regiovrij is geworden :-(
goed forum voor jouquote:Op woensdag 11 april 2007 11:47 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
maar dat kan je in 5minuten oplossen hoor![]()
thnxquote:
of mensen die niet kunnen wachten enzoquote:Op woensdag 11 april 2007 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ook niet![]()
![]()
Mensen die niet voor hun spelletjes willen betalen
![]()
![]()
mods watquote:Op woensdag 11 april 2007 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ook niet![]()
![]()
Mensen die niet voor hun spelletjes willen betalen
![]()
![]()
Voor zover ik weet word er aan een freeloader voor de Wii gewerkt.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil graag importeren... Ik wacht nog ff op een eventuele Freeloader, maar anders neem ik andere maatregelen. Desnoods een import Wii.
freeloader dr in > wachten > freeloader eruit > import bitch euuhhh disc erin > wachten > gamen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:30 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Voor zover ik weet word er aan een freeloader voor de Wii gewerkt.
Een kwart van m'n GC games waren import. En dan had ik nog een brakke Freeloader, waardoor ik het proces soms 20x moest herhalen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:34 schreef _GdR_ het volgende:
freeloader dr in > wachten > freeloader eruit > import bitch euuhhh disc erin > wachten > gamen.
nee dat doe je ook maar 1x denk ik.
ik ken tquote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Een kwart van m'n GC games waren import. En dan had ik nog een brakke Freeloader, waardoor ik het proces soms 20x moest herhalen.
Ik mis uberhaupt spellenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:01 schreef Apekoek het volgende:
Behalve dat ik een voetbal spel mis (op mario strikers straks na, aangezien ik dat niet beschouw als een realistische voetbal sim), mis ik ook een RTS! Zoiets als C&C lijkt me op de wii dan ook erg lekker spelen!
ik denk dat je via het internetkanaal en dan wiicade.com of een ander wiiportal wel een heel eind gaat komen op de wii.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:01 schreef Apekoek het volgende:
En ik mis een spel zoals in Wii Play, namelijk tanks, ook een geniale manier van gameplay, weet iemand een game die daar op lijkt of op gaat lijken?
sowieso is het intern geheugen van de wii te klein voor demos, tja misschien zou het kunnen via sd kaartjes.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:11 schreef mrdjey het volgende:
demo kanaal was zeker 1 april grap?
Een DS demokanaal kan best. Dat de Wii een demo doorstuurt naar de DS via download play.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:11 schreef mrdjey het volgende:
demo kanaal was zeker 1 april grap?
Dat is dan gelijk 'connectivity' waar je wat aan hebtquote:Op woensdag 11 april 2007 17:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een DS demokanaal kan best. Dat de Wii een demo doorstuurt naar de DS via download play.
quote:Wii-DS connectivity to start in Super Paper Mario?
Here's something we came across in Flickr. It's a screenshot for the upcoming Super Paper Mario game by Nintendo. What makes it so intriguing is that it seems to hint that there will be Wii and DS connectivity very soon.
Check out the Nintendo DS Lite on the wall and the text that says "awaiting data upgrade." We're not sure but the Wii may get an update soon to allow connectivity. How this will affect future DS and Wii games is still anyone's guess.
The connectivity between Nintendo's handheld and full-grown console should make for a lot more kid-friendly fun. Here's hoping it happens soon.
lijkt me nep, aangezien de game al uit is in amerika en er volgens mij geen DS-connectivity in zit.quote:
Lijkt me niet eigenlijk, Nintendo laat dit soort features vrijwel altijd al tijdens de development doorschemeren.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
lijkt me nep, aangezien de game al uit is in amerika en er volgens mij geen DS-connectivity in zit.
Maar misschien middels een update...
Als dat laatste waar is heb je dadelijk wii's op dokters recept voor mensen die dagelijkse checkups moeten hebben ( hart/nieren/longen ect) zou dus echt super mass market zijn.quote:I’ve been following this story for a couple days, and something about it just doesn’t sit right with me. I will mark as rumor for now, but give you guys the info.
A Greek interview with George Katrinakis, CEO of Greek Nintendo distributor Nortec Multimedia brings some new info on Wii Music and Health. I’ve listed the new info in bulletpoints below.
Wii Music
- control over specific muscians
- send musical creations over wifi connection
Wii Health
- gameplay includes various exercises
- data is collected and sent to a hospital, they look it over, and you are given a virtual check-up
Sounds suspicious doesn’t it? Thanks to everyone that sent in this tip.
link :http://www.joystiq.com/2007/04/11/greek-interview-reveals-new-wii-games-music-health-pack/
Is het gelukt ?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:14 schreef nlboy het volgende:
Hoi Wii-bezitters, ik heb een probleem. Ben nu bij een vriend thuis en we willen de Wii-updaten, alleen het probleem is dat hij maar een klein streepje aangeeft en verder niet 'groter' wordt. Het vierkantje met stipjes beweegt wel gewoon. Verder zegt het scherm dat ik niet aan de power-knop mag zitten. Is het normaal dat het zo lang duurt, zo niet wat moet ik doen?
daarnaast van de vriend die de gameshop runned in de uk vertelde me gisteren dat bust-a-move en eldees beiden pas in mei gaan uitkomenquote:- Parental Control support
- Optional Internet content filter provided by Astaro (available soon)
- Improved start-up speed
- Clearer text when zoomed-in
- Improved Wii Remote navigation
- Improved scrolling and zooming
- Built-in search via Yahoo! or Google
- Option to hide Toolbar
- New cursor animations and operation sounds
- Ability to view page security information
- Option to delete cookies
- Built-in support manual
ik kan niet op internet komen.quote:
Hoop wel voor je dat het nog te maken is dan. Vanmiddag meteen maar eens proberen.quote:Op donderdag 12 april 2007 07:30 schreef depax het volgende:
[..]
ik kan niet op internet komen.
updaten ging wel. ( oude update ) heb reset moeten doen.
alle gegevens zijn nog correct.
maar kom ook nie op virtual console channel.
Hoe bevalt hij remcheese
Maja ik heb een modchip er in laten zetten zodat ik mijn eigen originele gebacked up kan spelen .quote:Op donderdag 12 april 2007 07:49 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Hoop wel voor je dat het nog te maken is dan. Vanmiddag meteen maar eens proberen.
gfx wisequote:The Wii-specific controls for the game seem remarkably well put together. Once Harry's wand is drawn, the Wiimote can be used to directly control the spells you cast. Everything is handled through accelerometers; there is no pointing in the game whatsoever. Any of the game's spells can be cast quickly and easily, merely by a flick of the wrist. Thrust the Wiimote forward, and Harry will propel an object away from himself. Motion upward with both the Wiimote and nunchuk, and Harry will cause an object to levitate in the air.
en wat screens:quote:Visually, the game is quite obviously a port of the PS2 version. That's not to say that it looks ugly -- far from it -- but there are some aliasing issues, as well as some blurry textures. Still, the project runs at a fairly consistent 30 frames per second throughout and looks impressive nevertheless. It also supports 16:9 widescreen and 480p. From a visual design perspective, though, the game is quite striking. Hogwarts and its environs are brought to life flawlessly. We took the rare opportunity to turn on the game's debug mode and fly through the levels, and we came away really impressed. All of Hogwarts is connected seamlessly, creating a palpable sensation of being in the famed wizardry school. Technical shortcomings aside, the team at EA UK did a remarkable job of recreating Hogwarts and all of its many inhabitants./quote]
final preview judgement
[quote]
Harry Potter and the Order of the Phoenix still remains an enigma to some extent. What we saw of the game really intrigued us, and left us most definitely wanting more; however, there is still a whole lot that we don't know about the title. Most of the game's missions are still a mystery at this point, but the brief taste we were privy to was certainly enjoyable. EA made some promises about a Quidditch mini-game and playable versions of Sirius Black and Dumbledore, but we didn't get a chance to scope them out yet. The game comes out sometime in June, prior to the film's release in theaters on July 13. Be sure to check back once we get our hands on a final build of the game.
een spel die ik uitteraard nooit zou gaan spelen wegens des interesse in potter...maar ow, wat foei lelijk ziet het er allemaal uit. dit moet me toch helaas zelfs denken aan Nintendo 64 screensquote:Op donderdag 12 april 2007 08:23 schreef depax het volgende:
en jawel hoor eerste look van ign op harry potter wii:
En jawel je doet casting door de wiimote!!
controls
[..]
gfx wise
[..]
en wat screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zolang de PS2 nog ondersteund wordt: moeilijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:38 schreef Apekoek het volgende:
ik snap er allemaal geen hol van, ik heb hier een Wii staan die gezien zijn voorganger (GC) toch 2 maal beter is qua hardware, hoe moeilijk is het dan om daarop dan grafisch in te spelen?
jammer, waarom? door de ports?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Zolang de PS2 nog ondersteund wordt: moeilijk.
Ja, het is veel voordeliger voor twee platforms te ontwikkelen, en naast de Wii wordt alleen nog de PS2 ondersteund die op hardware vergelijkbaar is. Dat betekent dus nog een tijdlang crappy ports inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:04 schreef Apekoek het volgende:
jammer, waarom? door de ports?
Uit zoals in stekker eruit?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:13 schreef mrdjey het volgende:
tja mijnes stond uit dus geen blauw
De laatste versie van flash heeft Adobe nog niet vrij gegeven. Dus nee.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:23 schreef King_of_cubes het volgende:
Zit in de nieuwe Wii browser eigenlijk ook de laatste flash?
Ja, de meeste van dit soort games worden voor de PS2 ontwikkeld omdat deze de grootste installed base heeft. Vervolgens worden deze games geport naar de Wii of Cube whatever. Makkelijk cashen dus. Niet dat ik zit te wachten op een Harry Potter game ofzo, vind de films al niks.quote:
Je kunt het altijd proberen toch? Wat voor een snelheid haal je op het netwerk met je pc?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:02 schreef Weizz het volgende:
Hoe verbinden jullie dat ding met het internet??
Ik heb dus een crappy wireless verbinding in mijn (studenten)huis en vraag me af of het dan uberhaubt zin heeft...
Niets. Het is aardig voor een keertje, maar voor de rest volstrekt zinloos.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:20 schreef WooZ het volgende:
wat voor nut heeft een wii met een browser als je al een pc hebt
Kut. Ik kan nu bijvoorbeeld niet de Lama's kijken op mn Wii.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:01 schreef BMH het volgende:
[..]
De laatste versie van flash heeft Adobe nog niet vrij gegeven. Dus nee.
Bij mij zijn regelmatg alle twee de computers met internet bezet en als ik dan snel iets wil opzoeken is het heel handigquote:Op donderdag 12 april 2007 12:20 schreef WooZ het volgende:
wat voor nut heeft een wii met een browser als je al een pc hebt
ja wat zijn die sterren nou?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:20 schreef speknek het volgende:
En wanneer kun je nou eens die sterren omruilen voor wii points?.
Door games van Nintendo in een Nederlandse winkel te kopen.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:18 schreef melluk het volgende:
ja wat zijn die sterren nou?
hoe kun je die verkrijgen?
aha leuk?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Door games van Nintendo in een Nederlandse winkel te kopen.
snel, met je pointer letter voor letter aanwijzenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:03 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Bij mij zijn regelmatg alle twee de computers met internet bezet en als ik dan snel iets wil opzoeken is het heel handig
met andere woorden nintendo kan gewoon een bios update doen die 1.1 ghz toelaat.quote:I read somewhere than the 750 CL could go as high as 1.1 ghz... so what is broadway clocked at?
Software Clocked at 729 MHz via the Bios.
nieuwe sdk hogere resolutie dan 480p ? ze zeiden al dat de wii 720i aankon als dit gewoon gelocked is dus zeker.quote:Resolution is Restricted in the SDK not in the Hardware...
quote:But you can do the math. 8 pipelines at 243mhz… that’s about 1944 megapixels per second. That’s a lot higher than the GC could handle and around twice what the xbox was dishing out.
De Playstation 2 heeft games die kunnen draaien in 1080i en 720p. De Wii zou het dus ook wel kunnen.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:01 schreef depax het volgende:
dit is wel een goed artikel.
Gamecube x2 op elkaar toch
http://wiinside.blogspot.com/2007/04/inside-wii.html
dit vind ik vooral interresant
[..]
met andere woorden nintendo kan gewoon een bios update doen die 1.1 ghz toelaat.
en dit:
[..]
nieuwe sdk hogere resolutie dan 480p ? ze zeiden al dat de wii 720i aankon als dit gewoon gelocked is dus zeker.
Wat ik zo raar vind waarom houd nintendo dit alles verborgen ?
Zijn er grote plannen die pas eind 2007 te zien zijn bijvoorbeeld eerst games met 720i?
en als laatste:
[..]
Het ziet er allemaal een beetje fake uit.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:01 schreef depax het volgende:
dit is wel een goed artikel.
Gamecube x2 op elkaar toch
http://wiinside.blogspot.com/2007/04/inside-wii.html
dit vind ik vooral interresant
[..]
met andere woorden nintendo kan gewoon een bios update doen die 1.1 ghz toelaat.
en dit:
[..]
nieuwe sdk hogere resolutie dan 480p ? ze zeiden al dat de wii 720i aankon als dit gewoon gelocked is dus zeker.
Wat ik zo raar vind waarom houd nintendo dit alles verborgen ?
Zijn er grote plannen die pas eind 2007 te zien zijn bijvoorbeeld eerst games met 720i?
en als laatste:
[..]
Voor zover ik weet alleen doormiddel van upscaling.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef BMH het volgende:
[..]
De Playstation 2 heeft games die kunnen draaien in 1080i en 720p. De Wii zou het dus ook wel kunnen.
Waarom fake?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal een beetje fake uit.
Story mode is gewoon de spelletjes doen, makkelijk, 5 uur.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bernie!
Ik wil informatie over Rayman Raving Rabbids! Hoe is de 'story mode'? Issie leuk? Makkelijk? Hoe lang duur je er over? Dat soort dingen
Nope. Gran Turismo 4 kon via component in 480p & 1080i gedraaid worden zonder een upscaler.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:31 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Voor zover ik weet alleen doormiddel van upscaling.
Uhh, hij is leuk. Je hebt iets van 15 dagen, elke dag moet je 3 van de 4 minigames uitspelen om de "boss minigame" te halen van die dag. Niveau van het spel verschild per minigame. De ene is echt erg moeilijk, en de andere is weer erg makkelijk. Er valt veel zooi te unlocken (kleding, muziek etc) dus je bent er wel even zoet mee.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bernie!
Ik wil informatie over Rayman Raving Rabbids! Hoe is de 'story mode'? Issie leuk? Makkelijk? Hoe lang duur je er over? Dat soort dingen
Nouja ik vind al die blogs en "anonieme insiders" standaard al vrij verdacht.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:08 schreef depax het volgende:
[..]
Waarom fake?
Hij geeft normale specs aan alleen pipes en zo en dan is het gewoon zo dat het zo werkt.
Ik zie er niets fake aan. We zullen wel zien. Ik verwacht eigelijk veel van e for one.
super mario galaxy trailer in 720i
Ik raad het spel iig niet aan. Je speelt constant de zelfde minigames en vele van die games zijn ook nog eens niet boeiend. Ja, het spel heeft humor. Maar dan heb ik ook wel meteen het sterkste punt van het spel getyptquote:
probeer je router is opnieuw in te stellen. Misschien dat een simpele (router) reset ook al werkt?quote:Op donderdag 12 april 2007 18:08 schreef depax het volgende:
niemand een idee hoe ik mijn probleem kan oplossen.
Ik heb de wii ook al een keer opnieuw gekoppeld en nu ook geprobeerd de licentieovereenkost van wii connect 24 en internet nog een keer te draaien maar ook daar timed hij uit.
En omdat die acceptatie weg is werkt geen enkel kanaal meer.
ja heb ik dus geprobeerd voor je het zei en het werkte gewoon.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
probeer je router is opnieuw in te stellen. Misschien dat een simpele (router) reset ook al werkt?
Ligt eraan hoeveel je ervoor gaat betalen.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik raad het spel iig niet aan. Je speelt constant de zelfde minigames en vele van die games zijn ook nog eens niet boeiend. Ja, het spel heeft humor. Maar dan heb ik ook wel meteen het sterkste punt van het spel getypt
quote:
Nee. Typische Paper Mario humor.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:55 schreef BroesWillems het volgende:![]()
ik naam aan dat dat een soup is?
Oh dat ging niet verder dan 480p dacht ik. Maar waarom wel 1080i en geen 720p? Dat zou dan geen probleem moeten zijn lijkt me.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Nope. Gran Turismo 4 kon via component in 480p & 1080i gedraaid worden zonder een upscaler.
sterren krijg je alleen door games van nintendo te kopen en je wii te registreren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:16 schreef GGMM het volgende:
Laatste vraag; hoe krijg je die sterren? iedereen krijgt deze kennelijk bij aanschaf van een game/console, heb 2 games dus zou wellicht ook sterren kunnen aanmaken?
Er is zo veel nieuws uit (browser/manhunt 2 trailer ) en enigste wat je er op zet is vc dingen :'}quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe VC games te downloaden
Kutgames, maar een positief vooruitzicht!
Als ik zie wat je er nu van kan 'kopen' is het zeker niet onvoordelig. Wallpapers en die zooi zoek ik toch nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij aankoop van je Wii heb je Sterren gekregen. Daarmee kun je op de website van Nintendo onzin kopen. Binnenkort zou het mogelijk moeten zijn om sterren te ruilen tegen Wii Points, maar dat gaat een zeer onvoordelige wisselkoers zijn.
dat komt nog ook al 20 keer gezegd....quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik zie wat je er nu van kan 'kopen' is het zeker niet onvoordelig. Wallpapers en die zooi zoek ik toch nietBeter iets bruikbaars als Wii points zodat je extra spellen kan kopen dan een wallpaper of een ringtone of zo
Verdomme, ik kan niet zien welke vc games uit zijn, webfilter blokt alles met 'games' in de urlquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:10 schreef depax het volgende:
[..]
Er is zo veel nieuws uit (browser/manhunt 2 trailer ) en enigste wat je er op zet is vc dingen :'}
Ik reageerde op de 'onvoordelige', zelfs mijn penis weet dat de conversie van sterren naar wiipoints nog komt....quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:13 schreef depax het volgende:
[..]
dat komt nog ook al 20 keer gezegd....
NES: (500 Wii Points)quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verdomme, ik kan niet zien welke vc games uit zijn, webfilter blokt alles met 'games' in de url
Huillie.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:10 schreef depax het volgende:
[..]
Er is zo veel nieuws uit (browser/manhunt 2 trailer ) en enigste wat je er op zet is vc dingen :'}
Ja ok, het is nog altijd beter dan die wallpaper onzin. Maar ik las ergens dat het waarschijnlijk 4 sterren wordt voor 1 wiipoint. Dus op die manier heb je wel erg veel gekochte spellen nodig om recht te hebben op bijv. een gratis n64 vc-download a 1000 points.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:11 schreef Pheno het volgende:
Als ik zie wat je er nu van kan 'kopen' is het zeker niet onvoordelig. Wallpapers en die zooi zoek ik toch nietBeter iets bruikbaars als Wii points zodat je extra spellen kan kopen dan een wallpaper of een ringtone of zo
Ik vind het prima, na al die jaren heb ik ze ook maar ingevuld, nog nooit wat mee kunnen doen. Soms had je zo'n op=op actie, alsof ik dagelijks naar de nintendo site ga. Kortom, daar had ik ook niet veel aan. Nu heb je iig iets. Maar als je net begint met sparen heb je nog even te gaan inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja ok, het is nog altijd beter dan die wallpaper onzin. Maar ik las ergens dat het waarschijnlijk 4 sterren wordt voor 1 wiipoint. Dus op die manier heb je wel erg veel gekochte spellen nodig om recht te hebben op bijv. een gratis n64 vc-download a 1000 points.
Wiimote ff tegen de muur meppen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:42 schreef FJD het volgende:
Iemand enig idee waar dit aan ligt:
Toen ik Tiger Woods op m'n zusje d'r Wii speelde was alles perfect. B indrukken en je legde aan, swing en klaarNu speel ik hier op m'n eigen Wii en werkt het echt dramatisch. Als ik B indruk legt Tiger niet automatisch aan maar dat werkt pas als ik een beetje op het scherm mik en alstie dan aanlegt dan maakt Tiger zelf de swing naar achteren al zonder dat ik iets doe.
Het is echt ontzettend storend maar ik heb geen idee waar het aan ligtM'n B knopje werkt wel gewoon perfect, zowel ingame als in andere spellen.
Tis de enige werkende mote die ik heb hier en ik ben over dik een maand pas weer in NL dus ik ga geen risico lopen m'n laatste mote te verziekenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:46 schreef BMH het volgende:
Wiimote ff tegen de muur meppen?
Volgens mij bedoelde hij het serieus hoor, het werkt vaak als je de Wiimote ff een tik geeftquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis de enige werkende mote die ik heb hier en ik ben over dik een maand pas weer in NL dus ik ga geen risico lopen m'n laatste mote te verziekenVanavond komt mn oude save game, wellicht wordt de tutorial gebruikt om je mote settings in te stellen en dan zou mn oude save game deze misschien goed herstellen.
Ik dacht dat Heatseeker in Europa al in de winkels lag, alleen slecht verkrijgbaar geloof ik.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:13 schreef mini-lellan het volgende:
Ik wil een Starfox spel op de Wii.![]()
gewoon weer lekker old-skool vliegen.
Confirmedquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:52 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij het serieus hoor, het werkt vaak als je de Wiimote ff een tik geeft![]()
Wtf?!quote:
Weet ik. Ik maak hem dan ook niet belachelijk met m'n post het is meer een uitleg waarom ik die approach nog niet wil volgen tot alle andere opties uitgeput zijn omdat ik anders gewoon geen mote meer heb en hier in Roemenie zijn ze echt nergens te krijgen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:52 schreef gamefreek het volgende:
Volgens mij bedoelde hij het serieus hoor, het werkt vaak als je de Wiimote ff een tik geeft![]()
Je bent een schat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Weet ik. Ik maak hem dan ook niet belachelijk met m'n post het is meer een uitleg waarom ik die approach nog niet wil volgen tot alle andere opties uitgeput zijn omdat ik anders gewoon geen mote meer heb en hier in Roemenie zijn ze echt nergens te krijgen.
Je weet toch dat ik altijd van je ben blijven houden nadat je weg ging?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:30 schreef BMH het volgende:
Je bent een schat.
1: De muur is inderdaad een beetje een drastische maatregel, met je hand erop slaan werkt ook gewoon.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Weet ik. Ik maak hem dan ook niet belachelijk met m'n post het is meer een uitleg waarom ik die approach nog niet wil volgen tot alle andere opties uitgeput zijn omdat ik anders gewoon geen mote meer heb en hier in Roemenie zijn ze echt nergens te krijgen.
quote:2: Het is een Nintendoproduct, ik denk eerder dat je een gat in je muur slaat dan dat je je Wiimote kapot slaat
Valt wel mee, ik heb het in elke winkel waar ik was nog gezien.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:07 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Ik dacht dat Heatseeker in Europa al in de winkels lag, alleen slecht verkrijgbaar geloof ik.
Het is echt puur bij Tiger Woodsquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:22 schreef radioanne het volgende:
Ligt je balkje wel goed en heb je t goed ingesteld? (boven/onder tv, breedbeeld/normaal)
ik ben er net langsgekomen, heel dat stukje zit vol met typisce spm humor, leukquote:Op donderdag 12 april 2007 20:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]![]()
ik neem aan dat dat een soup is?
alsof je je wii heb gekocht voor de graphicsquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:57 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik mag hopen dat het PS2 screens of heel vroege screens zijn.
Ja! Daar draait het om, gameplay is irrelevant!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsof je je wii heb gekocht voor de graphics
Serieus alleen die gun heb je iets op aan te merken?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:41 schreef Cubewoods het volgende:
Ziet er best aardig uit, alleen die gun in die laaste screen doet wel heel erg Goldeneye 64 aanvoelen
Kutgames? Actraiser was (en is) een geweldig spel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe VC games te downloaden
Kutgames, maar een positief vooruitzicht!
PSP versie.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:57 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik mag hopen dat het PS2 screens of heel vroege screens zijn.
er wordt gezegd dat re5 wii ook wel eens gaat gebeuren als re4 wii en uc goed verkopenquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nu een aantal dingen bekeken van RE4 Wii en ik denk dat ik m maar gewoon laat liggen. Alle spannende momenten heb ik al meegemaakt en de extra's, tja, ik hou er niet zo van om een game meerdere keren te spelen...
En RE UC ga ik al helemaal niet halen, railshooters
Ik wacht wel op RE5 op de 360/PS3
Zeker niet maar de Wii kan beter.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsof je je wii heb gekocht voor de graphics
quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:01 schreef BroesWillems het volgende:
hier een wel hele foute RE:4 Wii Trailer http://www.capcom.co.jp/wii_bio4/swf/bio4wiim01.swf.
![]()
edit:
en er is nu een 2e trailer van Umbrella Chronicles:
http://www.capcom.co.jp/bio_uc/
op de middelste link klikken en daarna op 2
edit: directe link : http://www.capcom.co.jp/bio_uc/swf/bioUCm02.swf
Ziet er goed uit, omgevingen die kapot kunnen ed![]()
Volgens mij is er nog niets over bekend.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:19 schreef soco_cola het volgende:
Lees op internet dit artikel, dat Pro evolution Soccer op de Wii uitkomt:D:D hier ben ik heel blij mee
http://www.pro-g.co.uk/news/04-10-2006-3757.html
Dus mischien pro evo 7 op de Wii, heeft nintendo hier al wat over naar buiten gebracht??
lol Hoe dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:42 schreef depax het volgende:
[..]
er wordt gezegd dat re5 wii ook wel eens gaat gebeuren als re4 wii en uc goed verkopen
Xbox 360 is overschat.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wii controls zijn overschat.
Onzin. Ze worden alleen niet goed toegepast.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hopen maar.. Op pc is het ook niet allesquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:19 schreef soco_cola het volgende:
Lees op internet dit artikel, dat Pro evolution Soccer op de Wii uitkomt:D:D hier ben ik heel blij mee
http://www.pro-g.co.uk/news/04-10-2006-3757.html
Dus mischien pro evo 7 op de Wii, heeft nintendo hier al wat over naar buiten gebracht??
Had ik gistereavond al geupdate.. dus dat is em niet....quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:59 schreef __Saviour__ het volgende:
dat zal wel het bericht over de update van het internetkanaal zijn
je begint langzamerhand op GiantWorm te lijken...quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat ook. En alle games zijn of 'rol de omgeving' of PS2 portsquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Onzin. Ze worden alleen niet goed toegepast.
Wees blij dat je meerdere consoles hebtquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ook. En alle games zijn of 'rol de omgeving' of PS2 ports
Enige game die er een beetje uitspringt is Excite Truck, maar die game is niet meer te spelen dan 3 races op een dag omdat ie dan eentonig wordt. Daarnaast is Motorstorm beter.
Negatieveling. Ik heb m'n Wii ook al weken niet meer aangeraakt, maar jij schrijft nu wel een doemscenario hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Enige game die er een beetje uitspringt is Excite Truck, maar die game is niet meer te spelen dan 3 races op een dag omdat ie dan eentonig wordt. Daarnaast is Motorstorm beter.
Motorstormquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De PS3 is kut.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat Tomasso zegt. Bovendien is er nog genoeg tijd voor de Wii om op stoom te komen, die goede games komen echt nog wel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Negatieveling. Ik heb m'n Wii ook al weken niet meer aangeraakt, maar jij schrijft nu wel een doemscenario hoor.
Ik bedoel, er zijn genoeg games die geen ports zijn en waarbij je niet de wereld hoeft om te rollen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Negatieveling. Ik heb m'n Wii ook al weken niet meer aangeraakt, maar jij schrijft nu wel een doemscenario hoor.
De Wii mist gewoon een topper zoals SSB, die wel heel snel na de cube launch beschikbaar was. Jammer dat ze nu alle toppers bewaren tot het einde van het jaarquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik bedoel, er zijn genoeg games die geen ports zijn en waarbij je niet de wereld hoeft om te rollen.
Daarnaast verwacht ik dat het vanaf de zomer in Europa ook een beetje gaat rollen met de games, zoals BWii.
SSB moet je van houden, doe ik niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:18 schreef gamefreek het volgende:
[..]
De Wii mist gewoon een topper zoals SSB, die wel heel snel na de cube launch beschikbaar was. Jammer dat ze nu alle toppers bewaren tot het einde van het jaar![]()
Dat jij liever gfx games speelt dan goede controleerbare ports, zoals the godfather. Kunnen wij niks aan doen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
De wii is zo zwak en ik ben een klein kind dat altijd zeikt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
lol Hoe dan?
De Wii gaat dat echt niet aankunnen en een grafisch/geluidstechnisch mindere versie van een game spelen als ik toch alle drie de consoles heb staan? Euh don't think so
Elke Nintendo launch kende een Mario platformer, zelfs de Cube een beetje met Luigi's Mansion. En natuurlijk komen er nog veel games uit waarin ik geinteresseerd ben. Vooral natuurlijk de Mario games, maar ook Project HAMMER bijvoorbeeld lijkt me erg leuk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:16 schreef SPiDeY. het volgende:
Die dingen kun je gewoon niet verwachten binnen 4 maanden, heel simpel. Zijn genoeg leuke games uit, inderdaad nog teveel ports maar ik vermaak mij prima vooralsnog.
Ik ben zelf geen fanboy Ik kan ze helemaal niet uitstaan zelfs. Slaat nergens op om een favoriet te hebben, maar als je meteen zegt waarom zou ik het op de Wii willen spelen als ik de graphisch beter ps3/xbo360 versie kan spelen dan ben je wel een gfx man. Anders zou je wel zeggen laat ik eens zien hoe de wii versie SPEELT niet uitziet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik mag kritiek uiten als ik dat wil, zeker omdat ik een Wii fan ben van het eerste uur. Ik ben gewoon teleurgesteld in het gamesaanbod tot nu toe. Nintendo heeft veel beloftes niet waargemaakt. Waar is mijn Mario platformer? Waar is Smash Bros online? Dat soort dingen.
Ik vind het prima dat iedereen hier zich vermaakt met de Wii, graag zelfs, gamen is een leuke hobby voor iedereen. Dat ik ook een 360 en PS3 heb op dit moment doet ook niets af aan mijn liefde voor Nintendo. Als je in de PS3 en 360 topics zou meelezen zou je overigens ook zien dat ik daar flink wat kritiek heb (PS3 heeft helemaal geen games, levert een slechte AV kabel en gebruikt een controller uit 1995 en de 360 heeft bagger hardware en veel te veel gamevastlopers). Jij bent hier de blinde fanboy, niet ik
Mij een graphicshoer noemen is overigens helemaal belachelijk, dat zegt meer over jou dan over mij.
Ik vond dragon ball z pas say 200 combo's maken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:18 schreef De_Brandweer het volgende:
De enige leuke games zijn Zelda, Sports en Budokai. De rest is slecht, of nét niet goed genoeg.
Jij overschat heel roy`s punt. Het gamesaanbod op de wii zuigt op dit moment. Ook zijn er op dit moment meer ps2 poorts dan wii games. Dat is geen probleem, alleen zonde van de console, omdat er zoveel meer mogenlijk is.quote:
ZOMFG Gepwned door het eerste Wii virusquote:Op zondag 15 april 2007 09:05 schreef LadyS het volgende:
HELP!
Gisteren hebben we de wii geupdate. Vanochtend knipperde het blauwe lampje en nu doet ie niks meer.
Het groene lampje brandt wel.
Zwart beeld
![]()
Wat nu?
Niet toevallig super paper mario's update gedraait op een PAL console?quote:Op zondag 15 april 2007 09:05 schreef LadyS het volgende:
HELP!
Gisteren hebben we de wii geupdate. Vanochtend knipperde het blauwe lampje en nu doet ie niks meer.
Het groene lampje brandt wel.
Zwart beeld
![]()
Wat nu?
ja lach maarquote:Op zondag 15 april 2007 10:28 schreef Tware het volgende:
[..]
ZOMFG Gepwned door het eerste Wii virus![]()
Nee, alleen een systeemsoftware-updatequote:Op zondag 15 april 2007 10:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet toevallig super paper mario's update gedraait op een PAL console?
Haal de stekker eruitquote:Op zondag 15 april 2007 10:58 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja lach maar![]()
![]()
[..]
Nee, alleen een systeemsoftware-update
ook al gedaan, werkte ook niet.quote:
Jawel vrienden proberen al maanden een te krijgen. Er is gewoon een grote schipment geweest lijkt me. Het was ten slotte zaterdag dan komt het meeste binnen.quote:Op zondag 15 april 2007 09:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sinds gister eigenaar van een Wii. In België heeft elke winkel genoeg voorraad is hij daar niet populair of wat?
Ik denk dat je even met de helplijn moet bellen. Wat ook wil helpen is even de stroom er af voor een paar uur.quote:Op zondag 15 april 2007 11:16 schreef LadyS het volgende:
[..]
ook al gedaan, werkte ook niet.
Gisteren trouwens na die update nog wel gespeeld dus.
Jaaaaquote:Op zondag 15 april 2007 11:35 schreef BMH het volgende:
Voor de mensen die nog wat games zoeken:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zondag 15 april 2007 16:49 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik ga binnenkort Soul Caliber 2 lenen van Pastoor_Peter en die spelen. Er zijn niet genoeg leuke wii games.
Stroom er een tijdje vanaf werkt nietquote:Op zondag 15 april 2007 11:21 schreef depax het volgende:
[..]
Ik denk dat je even met de helplijn moet bellen. Wat ook wil helpen is even de stroom er af voor een paar uur.
En dan zeggen ze: "mm, ja dat kunnen we niet via de telefoon oplossen. Als je 'm in de originele doos stopt bladiebladiebla en naar dit adres op stuurt bladiebla."quote:Op zondag 15 april 2007 19:15 schreef LadyS het volgende:
[..]
Stroom er een tijdje vanaf werkt niet
Morgen de helpesk maar bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |