Het ziet er allemaal een beetje fake uit.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:01 schreef depax het volgende:
dit is wel een goed artikel.
Gamecube x2 op elkaar toch
http://wiinside.blogspot.com/2007/04/inside-wii.html
dit vind ik vooral interresant
[..]
met andere woorden nintendo kan gewoon een bios update doen die 1.1 ghz toelaat.
en dit:
[..]
nieuwe sdk hogere resolutie dan 480p ? ze zeiden al dat de wii 720i aankon als dit gewoon gelocked is dus zeker.
Wat ik zo raar vind waarom houd nintendo dit alles verborgen ?
Zijn er grote plannen die pas eind 2007 te zien zijn bijvoorbeeld eerst games met 720i?
en als laatste:
[..]
Voor zover ik weet alleen doormiddel van upscaling.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef BMH het volgende:
[..]
De Playstation 2 heeft games die kunnen draaien in 1080i en 720p. De Wii zou het dus ook wel kunnen.
Waarom fake?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal een beetje fake uit.
Story mode is gewoon de spelletjes doen, makkelijk, 5 uur.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bernie!
Ik wil informatie over Rayman Raving Rabbids! Hoe is de 'story mode'? Issie leuk? Makkelijk? Hoe lang duur je er over? Dat soort dingen
Nope. Gran Turismo 4 kon via component in 480p & 1080i gedraaid worden zonder een upscaler.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:31 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Voor zover ik weet alleen doormiddel van upscaling.
Uhh, hij is leuk. Je hebt iets van 15 dagen, elke dag moet je 3 van de 4 minigames uitspelen om de "boss minigame" te halen van die dag. Niveau van het spel verschild per minigame. De ene is echt erg moeilijk, en de andere is weer erg makkelijk. Er valt veel zooi te unlocken (kleding, muziek etc) dus je bent er wel even zoet mee.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bernie!
Ik wil informatie over Rayman Raving Rabbids! Hoe is de 'story mode'? Issie leuk? Makkelijk? Hoe lang duur je er over? Dat soort dingen
Nouja ik vind al die blogs en "anonieme insiders" standaard al vrij verdacht.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:08 schreef depax het volgende:
[..]
Waarom fake?
Hij geeft normale specs aan alleen pipes en zo en dan is het gewoon zo dat het zo werkt.
Ik zie er niets fake aan. We zullen wel zien. Ik verwacht eigelijk veel van e for one.
super mario galaxy trailer in 720i
Ik raad het spel iig niet aan. Je speelt constant de zelfde minigames en vele van die games zijn ook nog eens niet boeiend. Ja, het spel heeft humor. Maar dan heb ik ook wel meteen het sterkste punt van het spel getyptquote:
probeer je router is opnieuw in te stellen. Misschien dat een simpele (router) reset ook al werkt?quote:Op donderdag 12 april 2007 18:08 schreef depax het volgende:
niemand een idee hoe ik mijn probleem kan oplossen.
Ik heb de wii ook al een keer opnieuw gekoppeld en nu ook geprobeerd de licentieovereenkost van wii connect 24 en internet nog een keer te draaien maar ook daar timed hij uit.
En omdat die acceptatie weg is werkt geen enkel kanaal meer.
ja heb ik dus geprobeerd voor je het zei en het werkte gewoon.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
probeer je router is opnieuw in te stellen. Misschien dat een simpele (router) reset ook al werkt?
Ligt eraan hoeveel je ervoor gaat betalen.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik raad het spel iig niet aan. Je speelt constant de zelfde minigames en vele van die games zijn ook nog eens niet boeiend. Ja, het spel heeft humor. Maar dan heb ik ook wel meteen het sterkste punt van het spel getypt
quote:
Nee. Typische Paper Mario humor.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:55 schreef BroesWillems het volgende:![]()
ik naam aan dat dat een soup is?
Oh dat ging niet verder dan 480p dacht ik. Maar waarom wel 1080i en geen 720p? Dat zou dan geen probleem moeten zijn lijkt me.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Nope. Gran Turismo 4 kon via component in 480p & 1080i gedraaid worden zonder een upscaler.
sterren krijg je alleen door games van nintendo te kopen en je wii te registreren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:16 schreef GGMM het volgende:
Laatste vraag; hoe krijg je die sterren? iedereen krijgt deze kennelijk bij aanschaf van een game/console, heb 2 games dus zou wellicht ook sterren kunnen aanmaken?
Er is zo veel nieuws uit (browser/manhunt 2 trailer ) en enigste wat je er op zet is vc dingen :'}quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe VC games te downloaden
Kutgames, maar een positief vooruitzicht!
Als ik zie wat je er nu van kan 'kopen' is het zeker niet onvoordelig. Wallpapers en die zooi zoek ik toch nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij aankoop van je Wii heb je Sterren gekregen. Daarmee kun je op de website van Nintendo onzin kopen. Binnenkort zou het mogelijk moeten zijn om sterren te ruilen tegen Wii Points, maar dat gaat een zeer onvoordelige wisselkoers zijn.
dat komt nog ook al 20 keer gezegd....quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik zie wat je er nu van kan 'kopen' is het zeker niet onvoordelig. Wallpapers en die zooi zoek ik toch nietBeter iets bruikbaars als Wii points zodat je extra spellen kan kopen dan een wallpaper of een ringtone of zo
Verdomme, ik kan niet zien welke vc games uit zijn, webfilter blokt alles met 'games' in de urlquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:10 schreef depax het volgende:
[..]
Er is zo veel nieuws uit (browser/manhunt 2 trailer ) en enigste wat je er op zet is vc dingen :'}
Ik reageerde op de 'onvoordelige', zelfs mijn penis weet dat de conversie van sterren naar wiipoints nog komt....quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:13 schreef depax het volgende:
[..]
dat komt nog ook al 20 keer gezegd....
NES: (500 Wii Points)quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verdomme, ik kan niet zien welke vc games uit zijn, webfilter blokt alles met 'games' in de url
Huillie.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:10 schreef depax het volgende:
[..]
Er is zo veel nieuws uit (browser/manhunt 2 trailer ) en enigste wat je er op zet is vc dingen :'}
Ja ok, het is nog altijd beter dan die wallpaper onzin. Maar ik las ergens dat het waarschijnlijk 4 sterren wordt voor 1 wiipoint. Dus op die manier heb je wel erg veel gekochte spellen nodig om recht te hebben op bijv. een gratis n64 vc-download a 1000 points.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:11 schreef Pheno het volgende:
Als ik zie wat je er nu van kan 'kopen' is het zeker niet onvoordelig. Wallpapers en die zooi zoek ik toch nietBeter iets bruikbaars als Wii points zodat je extra spellen kan kopen dan een wallpaper of een ringtone of zo
Ik vind het prima, na al die jaren heb ik ze ook maar ingevuld, nog nooit wat mee kunnen doen. Soms had je zo'n op=op actie, alsof ik dagelijks naar de nintendo site ga. Kortom, daar had ik ook niet veel aan. Nu heb je iig iets. Maar als je net begint met sparen heb je nog even te gaan inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja ok, het is nog altijd beter dan die wallpaper onzin. Maar ik las ergens dat het waarschijnlijk 4 sterren wordt voor 1 wiipoint. Dus op die manier heb je wel erg veel gekochte spellen nodig om recht te hebben op bijv. een gratis n64 vc-download a 1000 points.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |