Lijkt me niet eigenlijk, Nintendo laat dit soort features vrijwel altijd al tijdens de development doorschemeren.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
lijkt me nep, aangezien de game al uit is in amerika en er volgens mij geen DS-connectivity in zit.
Maar misschien middels een update...
Als dat laatste waar is heb je dadelijk wii's op dokters recept voor mensen die dagelijkse checkups moeten hebben ( hart/nieren/longen ect) zou dus echt super mass market zijn.quote:I’ve been following this story for a couple days, and something about it just doesn’t sit right with me. I will mark as rumor for now, but give you guys the info.
A Greek interview with George Katrinakis, CEO of Greek Nintendo distributor Nortec Multimedia brings some new info on Wii Music and Health. I’ve listed the new info in bulletpoints below.
Wii Music
- control over specific muscians
- send musical creations over wifi connection
Wii Health
- gameplay includes various exercises
- data is collected and sent to a hospital, they look it over, and you are given a virtual check-up
Sounds suspicious doesn’t it? Thanks to everyone that sent in this tip.
link :http://www.joystiq.com/2007/04/11/greek-interview-reveals-new-wii-games-music-health-pack/
Is het gelukt ?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:14 schreef nlboy het volgende:
Hoi Wii-bezitters, ik heb een probleem. Ben nu bij een vriend thuis en we willen de Wii-updaten, alleen het probleem is dat hij maar een klein streepje aangeeft en verder niet 'groter' wordt. Het vierkantje met stipjes beweegt wel gewoon. Verder zegt het scherm dat ik niet aan de power-knop mag zitten. Is het normaal dat het zo lang duurt, zo niet wat moet ik doen?
daarnaast van de vriend die de gameshop runned in de uk vertelde me gisteren dat bust-a-move en eldees beiden pas in mei gaan uitkomenquote:- Parental Control support
- Optional Internet content filter provided by Astaro (available soon)
- Improved start-up speed
- Clearer text when zoomed-in
- Improved Wii Remote navigation
- Improved scrolling and zooming
- Built-in search via Yahoo! or Google
- Option to hide Toolbar
- New cursor animations and operation sounds
- Ability to view page security information
- Option to delete cookies
- Built-in support manual
ik kan niet op internet komen.quote:
Hoop wel voor je dat het nog te maken is dan. Vanmiddag meteen maar eens proberen.quote:Op donderdag 12 april 2007 07:30 schreef depax het volgende:
[..]
ik kan niet op internet komen.
updaten ging wel. ( oude update ) heb reset moeten doen.
alle gegevens zijn nog correct.
maar kom ook nie op virtual console channel.
Hoe bevalt hij remcheese
Maja ik heb een modchip er in laten zetten zodat ik mijn eigen originele gebacked up kan spelen .quote:Op donderdag 12 april 2007 07:49 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Hoop wel voor je dat het nog te maken is dan. Vanmiddag meteen maar eens proberen.
gfx wisequote:The Wii-specific controls for the game seem remarkably well put together. Once Harry's wand is drawn, the Wiimote can be used to directly control the spells you cast. Everything is handled through accelerometers; there is no pointing in the game whatsoever. Any of the game's spells can be cast quickly and easily, merely by a flick of the wrist. Thrust the Wiimote forward, and Harry will propel an object away from himself. Motion upward with both the Wiimote and nunchuk, and Harry will cause an object to levitate in the air.
en wat screens:quote:Visually, the game is quite obviously a port of the PS2 version. That's not to say that it looks ugly -- far from it -- but there are some aliasing issues, as well as some blurry textures. Still, the project runs at a fairly consistent 30 frames per second throughout and looks impressive nevertheless. It also supports 16:9 widescreen and 480p. From a visual design perspective, though, the game is quite striking. Hogwarts and its environs are brought to life flawlessly. We took the rare opportunity to turn on the game's debug mode and fly through the levels, and we came away really impressed. All of Hogwarts is connected seamlessly, creating a palpable sensation of being in the famed wizardry school. Technical shortcomings aside, the team at EA UK did a remarkable job of recreating Hogwarts and all of its many inhabitants./quote]
final preview judgement
[quote]
Harry Potter and the Order of the Phoenix still remains an enigma to some extent. What we saw of the game really intrigued us, and left us most definitely wanting more; however, there is still a whole lot that we don't know about the title. Most of the game's missions are still a mystery at this point, but the brief taste we were privy to was certainly enjoyable. EA made some promises about a Quidditch mini-game and playable versions of Sirius Black and Dumbledore, but we didn't get a chance to scope them out yet. The game comes out sometime in June, prior to the film's release in theaters on July 13. Be sure to check back once we get our hands on a final build of the game.
een spel die ik uitteraard nooit zou gaan spelen wegens des interesse in potter...maar ow, wat foei lelijk ziet het er allemaal uit. dit moet me toch helaas zelfs denken aan Nintendo 64 screensquote:Op donderdag 12 april 2007 08:23 schreef depax het volgende:
en jawel hoor eerste look van ign op harry potter wii:
En jawel je doet casting door de wiimote!!
controls
[..]
gfx wise
[..]
en wat screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zolang de PS2 nog ondersteund wordt: moeilijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:38 schreef Apekoek het volgende:
ik snap er allemaal geen hol van, ik heb hier een Wii staan die gezien zijn voorganger (GC) toch 2 maal beter is qua hardware, hoe moeilijk is het dan om daarop dan grafisch in te spelen?
jammer, waarom? door de ports?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Zolang de PS2 nog ondersteund wordt: moeilijk.
Ja, het is veel voordeliger voor twee platforms te ontwikkelen, en naast de Wii wordt alleen nog de PS2 ondersteund die op hardware vergelijkbaar is. Dat betekent dus nog een tijdlang crappy ports inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:04 schreef Apekoek het volgende:
jammer, waarom? door de ports?
Uit zoals in stekker eruit?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:13 schreef mrdjey het volgende:
tja mijnes stond uit dus geen blauw
De laatste versie van flash heeft Adobe nog niet vrij gegeven. Dus nee.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:23 schreef King_of_cubes het volgende:
Zit in de nieuwe Wii browser eigenlijk ook de laatste flash?
Ja, de meeste van dit soort games worden voor de PS2 ontwikkeld omdat deze de grootste installed base heeft. Vervolgens worden deze games geport naar de Wii of Cube whatever. Makkelijk cashen dus. Niet dat ik zit te wachten op een Harry Potter game ofzo, vind de films al niks.quote:
Je kunt het altijd proberen toch? Wat voor een snelheid haal je op het netwerk met je pc?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:02 schreef Weizz het volgende:
Hoe verbinden jullie dat ding met het internet??
Ik heb dus een crappy wireless verbinding in mijn (studenten)huis en vraag me af of het dan uberhaubt zin heeft...
Niets. Het is aardig voor een keertje, maar voor de rest volstrekt zinloos.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:20 schreef WooZ het volgende:
wat voor nut heeft een wii met een browser als je al een pc hebt
Kut. Ik kan nu bijvoorbeeld niet de Lama's kijken op mn Wii.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:01 schreef BMH het volgende:
[..]
De laatste versie van flash heeft Adobe nog niet vrij gegeven. Dus nee.
Bij mij zijn regelmatg alle twee de computers met internet bezet en als ik dan snel iets wil opzoeken is het heel handigquote:Op donderdag 12 april 2007 12:20 schreef WooZ het volgende:
wat voor nut heeft een wii met een browser als je al een pc hebt
ja wat zijn die sterren nou?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:20 schreef speknek het volgende:
En wanneer kun je nou eens die sterren omruilen voor wii points?.
Door games van Nintendo in een Nederlandse winkel te kopen.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:18 schreef melluk het volgende:
ja wat zijn die sterren nou?
hoe kun je die verkrijgen?
aha leuk?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Door games van Nintendo in een Nederlandse winkel te kopen.
snel, met je pointer letter voor letter aanwijzenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:03 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Bij mij zijn regelmatg alle twee de computers met internet bezet en als ik dan snel iets wil opzoeken is het heel handig
met andere woorden nintendo kan gewoon een bios update doen die 1.1 ghz toelaat.quote:I read somewhere than the 750 CL could go as high as 1.1 ghz... so what is broadway clocked at?
Software Clocked at 729 MHz via the Bios.
nieuwe sdk hogere resolutie dan 480p ? ze zeiden al dat de wii 720i aankon als dit gewoon gelocked is dus zeker.quote:Resolution is Restricted in the SDK not in the Hardware...
quote:But you can do the math. 8 pipelines at 243mhz… that’s about 1944 megapixels per second. That’s a lot higher than the GC could handle and around twice what the xbox was dishing out.
De Playstation 2 heeft games die kunnen draaien in 1080i en 720p. De Wii zou het dus ook wel kunnen.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:01 schreef depax het volgende:
dit is wel een goed artikel.
Gamecube x2 op elkaar toch
http://wiinside.blogspot.com/2007/04/inside-wii.html
dit vind ik vooral interresant
[..]
met andere woorden nintendo kan gewoon een bios update doen die 1.1 ghz toelaat.
en dit:
[..]
nieuwe sdk hogere resolutie dan 480p ? ze zeiden al dat de wii 720i aankon als dit gewoon gelocked is dus zeker.
Wat ik zo raar vind waarom houd nintendo dit alles verborgen ?
Zijn er grote plannen die pas eind 2007 te zien zijn bijvoorbeeld eerst games met 720i?
en als laatste:
[..]
Het ziet er allemaal een beetje fake uit.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:01 schreef depax het volgende:
dit is wel een goed artikel.
Gamecube x2 op elkaar toch
http://wiinside.blogspot.com/2007/04/inside-wii.html
dit vind ik vooral interresant
[..]
met andere woorden nintendo kan gewoon een bios update doen die 1.1 ghz toelaat.
en dit:
[..]
nieuwe sdk hogere resolutie dan 480p ? ze zeiden al dat de wii 720i aankon als dit gewoon gelocked is dus zeker.
Wat ik zo raar vind waarom houd nintendo dit alles verborgen ?
Zijn er grote plannen die pas eind 2007 te zien zijn bijvoorbeeld eerst games met 720i?
en als laatste:
[..]
Voor zover ik weet alleen doormiddel van upscaling.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef BMH het volgende:
[..]
De Playstation 2 heeft games die kunnen draaien in 1080i en 720p. De Wii zou het dus ook wel kunnen.
Waarom fake?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal een beetje fake uit.
Story mode is gewoon de spelletjes doen, makkelijk, 5 uur.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bernie!
Ik wil informatie over Rayman Raving Rabbids! Hoe is de 'story mode'? Issie leuk? Makkelijk? Hoe lang duur je er over? Dat soort dingen
Nope. Gran Turismo 4 kon via component in 480p & 1080i gedraaid worden zonder een upscaler.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:31 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Voor zover ik weet alleen doormiddel van upscaling.
Uhh, hij is leuk. Je hebt iets van 15 dagen, elke dag moet je 3 van de 4 minigames uitspelen om de "boss minigame" te halen van die dag. Niveau van het spel verschild per minigame. De ene is echt erg moeilijk, en de andere is weer erg makkelijk. Er valt veel zooi te unlocken (kleding, muziek etc) dus je bent er wel even zoet mee.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bernie!
Ik wil informatie over Rayman Raving Rabbids! Hoe is de 'story mode'? Issie leuk? Makkelijk? Hoe lang duur je er over? Dat soort dingen
Nouja ik vind al die blogs en "anonieme insiders" standaard al vrij verdacht.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:08 schreef depax het volgende:
[..]
Waarom fake?
Hij geeft normale specs aan alleen pipes en zo en dan is het gewoon zo dat het zo werkt.
Ik zie er niets fake aan. We zullen wel zien. Ik verwacht eigelijk veel van e for one.
super mario galaxy trailer in 720i
Ik raad het spel iig niet aan. Je speelt constant de zelfde minigames en vele van die games zijn ook nog eens niet boeiend. Ja, het spel heeft humor. Maar dan heb ik ook wel meteen het sterkste punt van het spel getyptquote:
probeer je router is opnieuw in te stellen. Misschien dat een simpele (router) reset ook al werkt?quote:Op donderdag 12 april 2007 18:08 schreef depax het volgende:
niemand een idee hoe ik mijn probleem kan oplossen.
Ik heb de wii ook al een keer opnieuw gekoppeld en nu ook geprobeerd de licentieovereenkost van wii connect 24 en internet nog een keer te draaien maar ook daar timed hij uit.
En omdat die acceptatie weg is werkt geen enkel kanaal meer.
ja heb ik dus geprobeerd voor je het zei en het werkte gewoon.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
probeer je router is opnieuw in te stellen. Misschien dat een simpele (router) reset ook al werkt?
Ligt eraan hoeveel je ervoor gaat betalen.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik raad het spel iig niet aan. Je speelt constant de zelfde minigames en vele van die games zijn ook nog eens niet boeiend. Ja, het spel heeft humor. Maar dan heb ik ook wel meteen het sterkste punt van het spel getypt
quote:
Nee. Typische Paper Mario humor.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:55 schreef BroesWillems het volgende:![]()
ik naam aan dat dat een soup is?
Oh dat ging niet verder dan 480p dacht ik. Maar waarom wel 1080i en geen 720p? Dat zou dan geen probleem moeten zijn lijkt me.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Nope. Gran Turismo 4 kon via component in 480p & 1080i gedraaid worden zonder een upscaler.
sterren krijg je alleen door games van nintendo te kopen en je wii te registreren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:16 schreef GGMM het volgende:
Laatste vraag; hoe krijg je die sterren? iedereen krijgt deze kennelijk bij aanschaf van een game/console, heb 2 games dus zou wellicht ook sterren kunnen aanmaken?
Er is zo veel nieuws uit (browser/manhunt 2 trailer ) en enigste wat je er op zet is vc dingen :'}quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe VC games te downloaden
Kutgames, maar een positief vooruitzicht!
Als ik zie wat je er nu van kan 'kopen' is het zeker niet onvoordelig. Wallpapers en die zooi zoek ik toch nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij aankoop van je Wii heb je Sterren gekregen. Daarmee kun je op de website van Nintendo onzin kopen. Binnenkort zou het mogelijk moeten zijn om sterren te ruilen tegen Wii Points, maar dat gaat een zeer onvoordelige wisselkoers zijn.
dat komt nog ook al 20 keer gezegd....quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik zie wat je er nu van kan 'kopen' is het zeker niet onvoordelig. Wallpapers en die zooi zoek ik toch nietBeter iets bruikbaars als Wii points zodat je extra spellen kan kopen dan een wallpaper of een ringtone of zo
Verdomme, ik kan niet zien welke vc games uit zijn, webfilter blokt alles met 'games' in de urlquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:10 schreef depax het volgende:
[..]
Er is zo veel nieuws uit (browser/manhunt 2 trailer ) en enigste wat je er op zet is vc dingen :'}
Ik reageerde op de 'onvoordelige', zelfs mijn penis weet dat de conversie van sterren naar wiipoints nog komt....quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:13 schreef depax het volgende:
[..]
dat komt nog ook al 20 keer gezegd....
NES: (500 Wii Points)quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verdomme, ik kan niet zien welke vc games uit zijn, webfilter blokt alles met 'games' in de url
Huillie.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:10 schreef depax het volgende:
[..]
Er is zo veel nieuws uit (browser/manhunt 2 trailer ) en enigste wat je er op zet is vc dingen :'}
Ja ok, het is nog altijd beter dan die wallpaper onzin. Maar ik las ergens dat het waarschijnlijk 4 sterren wordt voor 1 wiipoint. Dus op die manier heb je wel erg veel gekochte spellen nodig om recht te hebben op bijv. een gratis n64 vc-download a 1000 points.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:11 schreef Pheno het volgende:
Als ik zie wat je er nu van kan 'kopen' is het zeker niet onvoordelig. Wallpapers en die zooi zoek ik toch nietBeter iets bruikbaars als Wii points zodat je extra spellen kan kopen dan een wallpaper of een ringtone of zo
Ik vind het prima, na al die jaren heb ik ze ook maar ingevuld, nog nooit wat mee kunnen doen. Soms had je zo'n op=op actie, alsof ik dagelijks naar de nintendo site ga. Kortom, daar had ik ook niet veel aan. Nu heb je iig iets. Maar als je net begint met sparen heb je nog even te gaan inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja ok, het is nog altijd beter dan die wallpaper onzin. Maar ik las ergens dat het waarschijnlijk 4 sterren wordt voor 1 wiipoint. Dus op die manier heb je wel erg veel gekochte spellen nodig om recht te hebben op bijv. een gratis n64 vc-download a 1000 points.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |