Wiimote ff tegen de muur meppen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:42 schreef FJD het volgende:
Iemand enig idee waar dit aan ligt:
Toen ik Tiger Woods op m'n zusje d'r Wii speelde was alles perfect. B indrukken en je legde aan, swing en klaarNu speel ik hier op m'n eigen Wii en werkt het echt dramatisch. Als ik B indruk legt Tiger niet automatisch aan maar dat werkt pas als ik een beetje op het scherm mik en alstie dan aanlegt dan maakt Tiger zelf de swing naar achteren al zonder dat ik iets doe.
Het is echt ontzettend storend maar ik heb geen idee waar het aan ligtM'n B knopje werkt wel gewoon perfect, zowel ingame als in andere spellen.
Tis de enige werkende mote die ik heb hier en ik ben over dik een maand pas weer in NL dus ik ga geen risico lopen m'n laatste mote te verziekenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:46 schreef BMH het volgende:
Wiimote ff tegen de muur meppen?
Volgens mij bedoelde hij het serieus hoor, het werkt vaak als je de Wiimote ff een tik geeftquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis de enige werkende mote die ik heb hier en ik ben over dik een maand pas weer in NL dus ik ga geen risico lopen m'n laatste mote te verziekenVanavond komt mn oude save game, wellicht wordt de tutorial gebruikt om je mote settings in te stellen en dan zou mn oude save game deze misschien goed herstellen.
Ik dacht dat Heatseeker in Europa al in de winkels lag, alleen slecht verkrijgbaar geloof ik.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:13 schreef mini-lellan het volgende:
Ik wil een Starfox spel op de Wii.![]()
gewoon weer lekker old-skool vliegen.
Confirmedquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:52 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij het serieus hoor, het werkt vaak als je de Wiimote ff een tik geeft![]()
Wtf?!quote:
Weet ik. Ik maak hem dan ook niet belachelijk met m'n post het is meer een uitleg waarom ik die approach nog niet wil volgen tot alle andere opties uitgeput zijn omdat ik anders gewoon geen mote meer heb en hier in Roemenie zijn ze echt nergens te krijgen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:52 schreef gamefreek het volgende:
Volgens mij bedoelde hij het serieus hoor, het werkt vaak als je de Wiimote ff een tik geeft![]()
Je bent een schat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Weet ik. Ik maak hem dan ook niet belachelijk met m'n post het is meer een uitleg waarom ik die approach nog niet wil volgen tot alle andere opties uitgeput zijn omdat ik anders gewoon geen mote meer heb en hier in Roemenie zijn ze echt nergens te krijgen.
Je weet toch dat ik altijd van je ben blijven houden nadat je weg ging?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:30 schreef BMH het volgende:
Je bent een schat.
1: De muur is inderdaad een beetje een drastische maatregel, met je hand erop slaan werkt ook gewoon.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Weet ik. Ik maak hem dan ook niet belachelijk met m'n post het is meer een uitleg waarom ik die approach nog niet wil volgen tot alle andere opties uitgeput zijn omdat ik anders gewoon geen mote meer heb en hier in Roemenie zijn ze echt nergens te krijgen.
quote:2: Het is een Nintendoproduct, ik denk eerder dat je een gat in je muur slaat dan dat je je Wiimote kapot slaat
Valt wel mee, ik heb het in elke winkel waar ik was nog gezien.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:07 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Ik dacht dat Heatseeker in Europa al in de winkels lag, alleen slecht verkrijgbaar geloof ik.
Het is echt puur bij Tiger Woodsquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:22 schreef radioanne het volgende:
Ligt je balkje wel goed en heb je t goed ingesteld? (boven/onder tv, breedbeeld/normaal)
ik ben er net langsgekomen, heel dat stukje zit vol met typisce spm humor, leukquote:Op donderdag 12 april 2007 20:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]![]()
ik neem aan dat dat een soup is?
alsof je je wii heb gekocht voor de graphicsquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:57 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik mag hopen dat het PS2 screens of heel vroege screens zijn.
Ja! Daar draait het om, gameplay is irrelevant!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsof je je wii heb gekocht voor de graphics
Serieus alleen die gun heb je iets op aan te merken?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:41 schreef Cubewoods het volgende:
Ziet er best aardig uit, alleen die gun in die laaste screen doet wel heel erg Goldeneye 64 aanvoelen
Kutgames? Actraiser was (en is) een geweldig spel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe VC games te downloaden
Kutgames, maar een positief vooruitzicht!
PSP versie.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:57 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik mag hopen dat het PS2 screens of heel vroege screens zijn.
er wordt gezegd dat re5 wii ook wel eens gaat gebeuren als re4 wii en uc goed verkopenquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nu een aantal dingen bekeken van RE4 Wii en ik denk dat ik m maar gewoon laat liggen. Alle spannende momenten heb ik al meegemaakt en de extra's, tja, ik hou er niet zo van om een game meerdere keren te spelen...
En RE UC ga ik al helemaal niet halen, railshooters
Ik wacht wel op RE5 op de 360/PS3
Zeker niet maar de Wii kan beter.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsof je je wii heb gekocht voor de graphics
quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:01 schreef BroesWillems het volgende:
hier een wel hele foute RE:4 Wii Trailer http://www.capcom.co.jp/wii_bio4/swf/bio4wiim01.swf.
![]()
edit:
en er is nu een 2e trailer van Umbrella Chronicles:
http://www.capcom.co.jp/bio_uc/
op de middelste link klikken en daarna op 2
edit: directe link : http://www.capcom.co.jp/bio_uc/swf/bioUCm02.swf
Ziet er goed uit, omgevingen die kapot kunnen ed![]()
Volgens mij is er nog niets over bekend.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:19 schreef soco_cola het volgende:
Lees op internet dit artikel, dat Pro evolution Soccer op de Wii uitkomt:D:D hier ben ik heel blij mee
http://www.pro-g.co.uk/news/04-10-2006-3757.html
Dus mischien pro evo 7 op de Wii, heeft nintendo hier al wat over naar buiten gebracht??
lol Hoe dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:42 schreef depax het volgende:
[..]
er wordt gezegd dat re5 wii ook wel eens gaat gebeuren als re4 wii en uc goed verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |