Wiimote ff tegen de muur meppen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:42 schreef FJD het volgende:
Iemand enig idee waar dit aan ligt:
Toen ik Tiger Woods op m'n zusje d'r Wii speelde was alles perfect. B indrukken en je legde aan, swing en klaarNu speel ik hier op m'n eigen Wii en werkt het echt dramatisch. Als ik B indruk legt Tiger niet automatisch aan maar dat werkt pas als ik een beetje op het scherm mik en alstie dan aanlegt dan maakt Tiger zelf de swing naar achteren al zonder dat ik iets doe.
Het is echt ontzettend storend maar ik heb geen idee waar het aan ligtM'n B knopje werkt wel gewoon perfect, zowel ingame als in andere spellen.
Tis de enige werkende mote die ik heb hier en ik ben over dik een maand pas weer in NL dus ik ga geen risico lopen m'n laatste mote te verziekenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:46 schreef BMH het volgende:
Wiimote ff tegen de muur meppen?
Volgens mij bedoelde hij het serieus hoor, het werkt vaak als je de Wiimote ff een tik geeftquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis de enige werkende mote die ik heb hier en ik ben over dik een maand pas weer in NL dus ik ga geen risico lopen m'n laatste mote te verziekenVanavond komt mn oude save game, wellicht wordt de tutorial gebruikt om je mote settings in te stellen en dan zou mn oude save game deze misschien goed herstellen.
Ik dacht dat Heatseeker in Europa al in de winkels lag, alleen slecht verkrijgbaar geloof ik.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:13 schreef mini-lellan het volgende:
Ik wil een Starfox spel op de Wii.![]()
gewoon weer lekker old-skool vliegen.
Confirmedquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:52 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij het serieus hoor, het werkt vaak als je de Wiimote ff een tik geeft![]()
Wtf?!quote:
Weet ik. Ik maak hem dan ook niet belachelijk met m'n post het is meer een uitleg waarom ik die approach nog niet wil volgen tot alle andere opties uitgeput zijn omdat ik anders gewoon geen mote meer heb en hier in Roemenie zijn ze echt nergens te krijgen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:52 schreef gamefreek het volgende:
Volgens mij bedoelde hij het serieus hoor, het werkt vaak als je de Wiimote ff een tik geeft![]()
Je bent een schat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Weet ik. Ik maak hem dan ook niet belachelijk met m'n post het is meer een uitleg waarom ik die approach nog niet wil volgen tot alle andere opties uitgeput zijn omdat ik anders gewoon geen mote meer heb en hier in Roemenie zijn ze echt nergens te krijgen.
Je weet toch dat ik altijd van je ben blijven houden nadat je weg ging?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:30 schreef BMH het volgende:
Je bent een schat.
1: De muur is inderdaad een beetje een drastische maatregel, met je hand erop slaan werkt ook gewoon.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Weet ik. Ik maak hem dan ook niet belachelijk met m'n post het is meer een uitleg waarom ik die approach nog niet wil volgen tot alle andere opties uitgeput zijn omdat ik anders gewoon geen mote meer heb en hier in Roemenie zijn ze echt nergens te krijgen.
quote:2: Het is een Nintendoproduct, ik denk eerder dat je een gat in je muur slaat dan dat je je Wiimote kapot slaat
Valt wel mee, ik heb het in elke winkel waar ik was nog gezien.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:07 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Ik dacht dat Heatseeker in Europa al in de winkels lag, alleen slecht verkrijgbaar geloof ik.
Het is echt puur bij Tiger Woodsquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:22 schreef radioanne het volgende:
Ligt je balkje wel goed en heb je t goed ingesteld? (boven/onder tv, breedbeeld/normaal)
ik ben er net langsgekomen, heel dat stukje zit vol met typisce spm humor, leukquote:Op donderdag 12 april 2007 20:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]![]()
ik neem aan dat dat een soup is?
alsof je je wii heb gekocht voor de graphicsquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:57 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik mag hopen dat het PS2 screens of heel vroege screens zijn.
Ja! Daar draait het om, gameplay is irrelevant!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsof je je wii heb gekocht voor de graphics
Serieus alleen die gun heb je iets op aan te merken?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:41 schreef Cubewoods het volgende:
Ziet er best aardig uit, alleen die gun in die laaste screen doet wel heel erg Goldeneye 64 aanvoelen
Kutgames? Actraiser was (en is) een geweldig spel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe VC games te downloaden
Kutgames, maar een positief vooruitzicht!
PSP versie.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:57 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik mag hopen dat het PS2 screens of heel vroege screens zijn.
er wordt gezegd dat re5 wii ook wel eens gaat gebeuren als re4 wii en uc goed verkopenquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nu een aantal dingen bekeken van RE4 Wii en ik denk dat ik m maar gewoon laat liggen. Alle spannende momenten heb ik al meegemaakt en de extra's, tja, ik hou er niet zo van om een game meerdere keren te spelen...
En RE UC ga ik al helemaal niet halen, railshooters
Ik wacht wel op RE5 op de 360/PS3
Zeker niet maar de Wii kan beter.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsof je je wii heb gekocht voor de graphics
quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:01 schreef BroesWillems het volgende:
hier een wel hele foute RE:4 Wii Trailer http://www.capcom.co.jp/wii_bio4/swf/bio4wiim01.swf.
![]()
edit:
en er is nu een 2e trailer van Umbrella Chronicles:
http://www.capcom.co.jp/bio_uc/
op de middelste link klikken en daarna op 2
edit: directe link : http://www.capcom.co.jp/bio_uc/swf/bioUCm02.swf
Ziet er goed uit, omgevingen die kapot kunnen ed![]()
Volgens mij is er nog niets over bekend.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:19 schreef soco_cola het volgende:
Lees op internet dit artikel, dat Pro evolution Soccer op de Wii uitkomt:D:D hier ben ik heel blij mee
http://www.pro-g.co.uk/news/04-10-2006-3757.html
Dus mischien pro evo 7 op de Wii, heeft nintendo hier al wat over naar buiten gebracht??
lol Hoe dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:42 schreef depax het volgende:
[..]
er wordt gezegd dat re5 wii ook wel eens gaat gebeuren als re4 wii en uc goed verkopen
Xbox 360 is overschat.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wii controls zijn overschat.
Onzin. Ze worden alleen niet goed toegepast.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hopen maar.. Op pc is het ook niet allesquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:19 schreef soco_cola het volgende:
Lees op internet dit artikel, dat Pro evolution Soccer op de Wii uitkomt:D:D hier ben ik heel blij mee
http://www.pro-g.co.uk/news/04-10-2006-3757.html
Dus mischien pro evo 7 op de Wii, heeft nintendo hier al wat over naar buiten gebracht??
Had ik gistereavond al geupdate.. dus dat is em niet....quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:59 schreef __Saviour__ het volgende:
dat zal wel het bericht over de update van het internetkanaal zijn
je begint langzamerhand op GiantWorm te lijken...quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat ook. En alle games zijn of 'rol de omgeving' of PS2 portsquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Onzin. Ze worden alleen niet goed toegepast.
Wees blij dat je meerdere consoles hebtquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ook. En alle games zijn of 'rol de omgeving' of PS2 ports
Enige game die er een beetje uitspringt is Excite Truck, maar die game is niet meer te spelen dan 3 races op een dag omdat ie dan eentonig wordt. Daarnaast is Motorstorm beter.
Negatieveling. Ik heb m'n Wii ook al weken niet meer aangeraakt, maar jij schrijft nu wel een doemscenario hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Enige game die er een beetje uitspringt is Excite Truck, maar die game is niet meer te spelen dan 3 races op een dag omdat ie dan eentonig wordt. Daarnaast is Motorstorm beter.
Motorstormquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De PS3 is kut.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat Tomasso zegt. Bovendien is er nog genoeg tijd voor de Wii om op stoom te komen, die goede games komen echt nog wel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Negatieveling. Ik heb m'n Wii ook al weken niet meer aangeraakt, maar jij schrijft nu wel een doemscenario hoor.
Ik bedoel, er zijn genoeg games die geen ports zijn en waarbij je niet de wereld hoeft om te rollen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Negatieveling. Ik heb m'n Wii ook al weken niet meer aangeraakt, maar jij schrijft nu wel een doemscenario hoor.
De Wii mist gewoon een topper zoals SSB, die wel heel snel na de cube launch beschikbaar was. Jammer dat ze nu alle toppers bewaren tot het einde van het jaarquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik bedoel, er zijn genoeg games die geen ports zijn en waarbij je niet de wereld hoeft om te rollen.
Daarnaast verwacht ik dat het vanaf de zomer in Europa ook een beetje gaat rollen met de games, zoals BWii.
SSB moet je van houden, doe ik niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:18 schreef gamefreek het volgende:
[..]
De Wii mist gewoon een topper zoals SSB, die wel heel snel na de cube launch beschikbaar was. Jammer dat ze nu alle toppers bewaren tot het einde van het jaar![]()
Dat jij liever gfx games speelt dan goede controleerbare ports, zoals the godfather. Kunnen wij niks aan doen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
De wii is zo zwak en ik ben een klein kind dat altijd zeikt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
lol Hoe dan?
De Wii gaat dat echt niet aankunnen en een grafisch/geluidstechnisch mindere versie van een game spelen als ik toch alle drie de consoles heb staan? Euh don't think so
Elke Nintendo launch kende een Mario platformer, zelfs de Cube een beetje met Luigi's Mansion. En natuurlijk komen er nog veel games uit waarin ik geinteresseerd ben. Vooral natuurlijk de Mario games, maar ook Project HAMMER bijvoorbeeld lijkt me erg leuk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:16 schreef SPiDeY. het volgende:
Die dingen kun je gewoon niet verwachten binnen 4 maanden, heel simpel. Zijn genoeg leuke games uit, inderdaad nog teveel ports maar ik vermaak mij prima vooralsnog.
Ik ben zelf geen fanboy Ik kan ze helemaal niet uitstaan zelfs. Slaat nergens op om een favoriet te hebben, maar als je meteen zegt waarom zou ik het op de Wii willen spelen als ik de graphisch beter ps3/xbo360 versie kan spelen dan ben je wel een gfx man. Anders zou je wel zeggen laat ik eens zien hoe de wii versie SPEELT niet uitziet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik mag kritiek uiten als ik dat wil, zeker omdat ik een Wii fan ben van het eerste uur. Ik ben gewoon teleurgesteld in het gamesaanbod tot nu toe. Nintendo heeft veel beloftes niet waargemaakt. Waar is mijn Mario platformer? Waar is Smash Bros online? Dat soort dingen.
Ik vind het prima dat iedereen hier zich vermaakt met de Wii, graag zelfs, gamen is een leuke hobby voor iedereen. Dat ik ook een 360 en PS3 heb op dit moment doet ook niets af aan mijn liefde voor Nintendo. Als je in de PS3 en 360 topics zou meelezen zou je overigens ook zien dat ik daar flink wat kritiek heb (PS3 heeft helemaal geen games, levert een slechte AV kabel en gebruikt een controller uit 1995 en de 360 heeft bagger hardware en veel te veel gamevastlopers). Jij bent hier de blinde fanboy, niet ik
Mij een graphicshoer noemen is overigens helemaal belachelijk, dat zegt meer over jou dan over mij.
Ik vond dragon ball z pas say 200 combo's maken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:18 schreef De_Brandweer het volgende:
De enige leuke games zijn Zelda, Sports en Budokai. De rest is slecht, of nét niet goed genoeg.
Jij overschat heel roy`s punt. Het gamesaanbod op de wii zuigt op dit moment. Ook zijn er op dit moment meer ps2 poorts dan wii games. Dat is geen probleem, alleen zonde van de console, omdat er zoveel meer mogenlijk is.quote:
ZOMFG Gepwned door het eerste Wii virusquote:Op zondag 15 april 2007 09:05 schreef LadyS het volgende:
HELP!
Gisteren hebben we de wii geupdate. Vanochtend knipperde het blauwe lampje en nu doet ie niks meer.
Het groene lampje brandt wel.
Zwart beeld
![]()
Wat nu?
Niet toevallig super paper mario's update gedraait op een PAL console?quote:Op zondag 15 april 2007 09:05 schreef LadyS het volgende:
HELP!
Gisteren hebben we de wii geupdate. Vanochtend knipperde het blauwe lampje en nu doet ie niks meer.
Het groene lampje brandt wel.
Zwart beeld
![]()
Wat nu?
ja lach maarquote:Op zondag 15 april 2007 10:28 schreef Tware het volgende:
[..]
ZOMFG Gepwned door het eerste Wii virus![]()
Nee, alleen een systeemsoftware-updatequote:Op zondag 15 april 2007 10:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet toevallig super paper mario's update gedraait op een PAL console?
Haal de stekker eruitquote:Op zondag 15 april 2007 10:58 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja lach maar![]()
![]()
[..]
Nee, alleen een systeemsoftware-update
ook al gedaan, werkte ook niet.quote:
Jawel vrienden proberen al maanden een te krijgen. Er is gewoon een grote schipment geweest lijkt me. Het was ten slotte zaterdag dan komt het meeste binnen.quote:Op zondag 15 april 2007 09:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sinds gister eigenaar van een Wii. In België heeft elke winkel genoeg voorraad is hij daar niet populair of wat?
Ik denk dat je even met de helplijn moet bellen. Wat ook wil helpen is even de stroom er af voor een paar uur.quote:Op zondag 15 april 2007 11:16 schreef LadyS het volgende:
[..]
ook al gedaan, werkte ook niet.
Gisteren trouwens na die update nog wel gespeeld dus.
Jaaaaquote:Op zondag 15 april 2007 11:35 schreef BMH het volgende:
Voor de mensen die nog wat games zoeken:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zondag 15 april 2007 16:49 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik ga binnenkort Soul Caliber 2 lenen van Pastoor_Peter en die spelen. Er zijn niet genoeg leuke wii games.
Stroom er een tijdje vanaf werkt nietquote:Op zondag 15 april 2007 11:21 schreef depax het volgende:
[..]
Ik denk dat je even met de helplijn moet bellen. Wat ook wil helpen is even de stroom er af voor een paar uur.
En dan zeggen ze: "mm, ja dat kunnen we niet via de telefoon oplossen. Als je 'm in de originele doos stopt bladiebladiebla en naar dit adres op stuurt bladiebla."quote:Op zondag 15 april 2007 19:15 schreef LadyS het volgende:
[..]
Stroom er een tijdje vanaf werkt niet
Morgen de helpesk maar bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |