Doe ik ook, en in de verte staat een mooie xbox 360 die mij aanstaart als een geile engel straight from heavenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:52 schreef Tomasso het volgende:
Van iemand met een Mac verwacht ik dat hij wat verder kijkt dan z'n neus lang is![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Doe ik ook, en in de verte staat een mooie xbox 360 die mij aanstaart als een geile engel straight from heaven
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:52 schreef Tomasso het volgende:
Van iemand met een Mac verwacht ik dat hij wat verder kijkt dan z'n neus lang is![]()
ook fan van Nintendo is.
Ik heb, of heb gehad:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:08 schreef BMH het volgende:
Ik moet ook wel lachen om twylight. Ik lach om iedereen die een console als kut of slecht ervaart enkel omdat hij/zij hem niet heeft/een andere voorkeur heeft.
De mensen die ECHT lachen zijn de multiconsole owners.
Dat doe ik ook echt niet. Ik ben fan van provocerende posts.. Maar dan moet het niet van iemand komen die het ook daadwerkelijk meent.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb, of heb gehad:
PSX, PS2, Xbox, Xbox 360, Nintendo 64
En zo serieus moet je de TT ook niet nemen hoor
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:08 schreef BMH het volgende:
Ik moet ook wel lachen om BMH. Ik lach om iedereen die een developer als kut of slecht ervaart enkel omdat hij/zij de spellen niet heeft/een andere voorkeur heeft.
De mensen die ECHT lachen zijn de multidevelopergame owners
Agh, de Wii is net zo kut nu als de 360 een jaar geledenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat doe ik ook echt niet. Ik ben fan van provocerende posts.. Maar dan moet het niet van iemand komen die het ook daadwerkelijk meent.
ik beleef echt wel meer plezier met een kut dan met de wii...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:04 schreef BMH het volgende:
Wie wist dat een kut zoveel plezier kon brengen?!
Dat is toch het hele concept achter de Wii, revolutionaire besturing?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:31 schreef TwyLight het volgende:
De wii is best een leuke console met motion control, maar dan ook enkel daardoor.
Zonder dat heeft de Wii niks te bieden.
Het is primair een Nintendo console. Dat betekend voor de fans en gamers een stuk meer dan de besturing.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:31 schreef TwyLight het volgende:
De wii is best een leuke console met motion control, maar dan ook enkel daardoor.
Zonder dat heeft de Wii niks te bieden.
Voor mij niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is primair een Nintendo console. Dat betekend voor de fans en gamers een stuk meer dan de besturing.
Leuk he, een klein stukje eruit halenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Multidevelopergames.... Dat is nieuw denk ik.
Heb je ook wel weer gelijk in jaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is primair een Nintendo console. Dat betekend voor de fans en gamers een stuk meer dan de besturing.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb je ook wel weer gelijk in jamaar toch, qua innovatie en next-gen is het toch maar matig i.m.o.
Ligt er ook maar net aan waar je van houd natuurlijk, ik persoonlijk vind games met super graphics en veel actie zoals b.v. Gears of War o.i.d. veel leuker dan een Mario Kart.
Hier niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Een avatar zegt niets over de mening de mening van de persoon die hem draagt. Daarom heb ik avatars ook uitgeschakeld op dit forum. Zoals ik al vaak heb gezegd ben ik het oneens met de manier waarop EA zaken doet op de console markt. Inspiratieloos knip en plak werk dat als een trage groene drek door de gamesindustriewateren drijft.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:37 schreef Nielz. het volgende:
[..]
Leuk he, een klein stukje eruit halen
![]()
Je hebt het eerst over de motion controls die je wel leuk vind en vervolgens vind je het niet innovatief genoeg. Dat spreekt elkaar een beetje tegen niet? Zeker als je een 360 fan bent, want dat apparaat heeft nul komma nul innovatie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:43 schreef TwyLight het volgende:
Beargumenteer eens dan?
Dit is toch het Wii topic? ik heb het niet eens over de 360, alleen dat ik de soort games voor de 360 leuker vindt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je hebt het eerst over de motion controls die je wel leuk vind en vervolgens vind je het niet innovatief genoeg. Dat spreekt elkaar een beetje tegen niet? Zeker als je een 360 fan bent, want dat apparaat heeft nul komma nul innovatie.
Ik denk dat de 360 wel degelijk innovaties brengt aan de industrie. Een alles overkoepelende online service incl. media applicaties & downloadbare games bijvoorbeeld. Om het gebied van gameplay is het idd niet erg vernieuwend. Waar de wii developers dwingt creatief te doen (met gemengd resultaat) word er bij de 360 eigenlijk enkel geëist dat er met een flink budget games worden gemaakt. Je ziet hierdoor nog teveel save bets of als er iets nieuws is een kunstmatige internet hype waar ook de consumenten met veel plezier aan mee doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je hebt het eerst over de motion controls die je wel leuk vind en vervolgens vind je het niet innovatief genoeg. Dat spreekt elkaar een beetje tegen niet? Zeker als je een 360 fan bent, want dat apparaat heeft nul komma nul innovatie.
Speel een half uur op de Wii en kom dan maar weer terug.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:50 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dit is toch het Wii topic? ik heb het niet eens over de 360, alleen dat ik de soort games voor de 360 leuker vindt.
En ja, de motion control is wel leuk ja maar niet echt heel innovatief vind ik.
De ps2 had het al met de eyetoy.
niet helemaal het zelfde maar toch.
En bij de ps2 was het een accessoire, de Wii is eigenlijk de motion control en dan is jammer.
Heb ik gespeeld, 10 minuten en toen had ik het wel gehadquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Speel Zelda op de Wii en we praten weer verder.
Speel een ander spelquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb ik gespeeld, 10 minuten en toen had ik het wel gehad
Ik heb ook nog rayman gespeeld, en zon spel waar je moet schietenquote:
Ik had na 10 minuten ook genoeg van FFX.. Toch speelde ik het spel nog een dozijn uur langer. Hoe durf je anders een mening of zelfs een oordeel te vellen over een game of zelfs een console.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarom zou je iets spelen wat je niet leuk vind? Ik speel games voor mijn plezier en niet omdat het moet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:59 schreef BMH het volgende:
Ik had na 10 minuten ook genoeg van FFX.. Toch speelde ik het spel nog een dozijn uur langer. Hoe durf je anders een mening of zelfs een oordeel te vellen over een game of zelfs een console.
Je hebt het wel over het ontbreken van vernieuwing bij de wii, maar daar draait het niet om. Het draait om de games en nergens anders om. Als jij nu al een oordeel velt over een console dat nog geen 4 maand op de markt is vind ik je gewoon negeerbaar. Ja. Dat is nu een woord.
Dat heb je hem niet gespeeld.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
De Wii heeft meer games dan Zelda en Rayman hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarom zou je iets spelen wat je niet leuk vind? Ik speel games voor mijn plezier en niet omdat het moet.
Als ik een game na 10 minuten al niet meer leuk vind (nou misschien was het 15 of 20) dan ga ik lekker wat anders doen en niet tegen mijn zin in spelen.
Met rayman heb ik me wel wat langer vermaakt maar toch is het niet mijn smaak qua games.
De wii is best een leuke console en heeft het goed gedaan in de 4 maand maar het is geen wonder apparaat.
?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:12 schreef TwyLight het volgende:
Oh je hebt niks anders meer te zeggen dus kom je met zo'n poepargument?
Omdat ik ervaringen wil vergaren. Hoe weet je nu of je iets niet leuk vind als je het maar 10 minuten gedaan hebt? Je krijgt pas een duidelijk beeld als je het langer speelt en vooral ook speelt op de manier waarop het bedoelt is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarom zou je iets spelen wat je niet leuk vind? Ik speel games voor mijn plezier en niet omdat het moet.
Als ik een game na 10 minuten al niet meer leuk vind (nou misschien was het 15 of 20) dan ga ik lekker wat anders doen en niet tegen mijn zin in spelen.
Met rayman heb ik me wel wat langer vermaakt maar toch is het niet mijn smaak qua games.
De wii is best een leuke console en heeft het goed gedaan in de 4 maand maar het is geen wonder apparaat.
Ik heb ook nog redsteel gespeeld, zie net de naam van dat spel in de OP.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
?
Doe eens rustig man, ik val je niet persoonlijk aan ofzo... Het is jouw keuze om de Wii niets te vinden, mij best, maar op 2 speelsessies kan je imo niet een duidelijk oordeel vellen.
Dan heb je het ook over iemandquote:
Sonic en Wii sports zijn vooralsnog de enige games die ik tof vind. Ik vind het hele concept van de Wii ook wel gaaf alleen er wordt vooralsnog veels te weinig mee gedaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan heb je het ook over iemand![]()
.
Maargoed, jammer dat het niets voor je is. Misschien ooit nog
kakkerlakquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan heb je het ook over iemand![]()
.
Maargoed, jammer dat het niets voor je is. Misschien ooit nog
Goedkoop(er) hèquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:00 schreef Oksel het volgende:
Ach, zelfs ex-Nintendo fan Roy heeft zijn Zelda verkocht.. dus ik verbaas me nergens meer over.
Wel frappand dat de Wii stukker beter verkoopt dan elke andere console..![]()
Dus? Het is een feit. En hij bestaat pas paar maanden.. dus veel games zijn er nog niet nee..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Goedkoop(er) hèen een stuk kind-vriendelijke qua games
Dus? Dús wordt die vaker verkocht.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:06 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dus? Het is een feit. En hij bestaat pas paar maanden.. dus veel games zijn er nog niet nee..
Ik zou best een 360 willen, voor wat gave shooters of RPG's. Maar ik moet er niet aan denken om weer met een normale controller te moeten gamen. Die controller is gewoon top. Echt, TOP zelfs.
Ik merk persoonlijk dat je meer verbonden bent met het spel dankzij de controls. Je zit dus niet stil op de bank. Ik zou niets kunnen noemen dat het spel beter zou maken op de 360..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:03 schreef Oksel het volgende:
Is Excite truck leuker met de Wii controller dan wanneer hij op de 360 uit zou komen? Heeft het meerwaarde?
Betere graphics en xbox livequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik merk persoonlijk dat je meer verbonden bent met het spel dankzij de controls. Je zit dus niet stil op de bank. Ik zou niets kunnen noemen dat het spel beter zou maken op de 360..
Het spel in deze vorm. En ik denk niet dat betere graphics dit spel beter maken. Een online mode wel. Maar online is niet verbonden aan de 360. De wii kan ook wel online.quote:
LOL, dan moet er nog wel wat gedaan worden met die graphics en xbox live. Zonder leuke en goede games kom je nergens en je noemt niet eens een game. Kortom als de wii je niet bevalt, prima. maar ga dan gewoon naar het 360 topic.quote:
mja ik persoonlijk vind dat wel maar heb dan ook wel erg veel oog op details en design. heb ook niet voor niets een macquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Het spel in deze vorm. En ik denk niet dat betere graphics dit spel beter maken. Een online mode wel. Maar online is niet verbonden aan de 360. De wii kan ook wel online.
oh, hoi newbiequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:16 schreef Slein83 het volgende:
[..]
LOL, dan moet er nog wel wat gedaan worden met die graphics en xbox live. Zonder leuke en goede games kom je nergens en je noemt niet eens een game. Kortom als de wii je niet bevalt, prima. maar ga dan gewoon naar het 360 topic.
Hier lukt het je toch niet om mensen te bekeren![]()
Surequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
mja ik persoonlijk vind dat wel maar heb dan ook wel erg veel oog op details en design. heb ook niet voor niets een mac. maar voor sommige mensen geld dat misschien minder.
En ik weet niet of je wel eens xbox live hebt gedaan, maar daar kan geen enkele online service tegen op hoor.
dat is echt super en bijna perfect. wel jammer dat het geld kost maarja, voor 30 euro heb je een jaar abonnement.
Moet je het ook niet in de winkel kopen slimmertquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Sure![]()
Ik heb het dubbele moeten betalen.
Ik heb van de week nog PoP uitgespeeld. En nu ga ik beginnen met Beyond Good & Evil. Is nog steeds leuk hoor, met een controller gamenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:06 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dus? Het is een feit. En hij bestaat pas paar maanden.. dus veel games zijn er nog niet nee..
Ik zou best een 360 willen, voor wat gave shooters of RPG's. Maar ik moet er niet aan denken om weer met een normale controller te moeten gamen. Die controller is gewoon top. Echt, TOP zelfs.
Ik ben al 2+ jaar lid van xbox live. En ik irriteer me dood aan de ingame browsers & het zelf hosten terwijl je betaald. Neemt niet weg dat het wel een goede service is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
mja ik persoonlijk vind dat wel maar heb dan ook wel erg veel oog op details en design. heb ook niet voor niets een mac. maar voor sommige mensen geld dat misschien minder.
En ik weet niet of je wel eens xbox live hebt gedaan, maar daar kan geen enkele online service tegen op hoor.
dat is echt super en bijna perfect. wel jammer dat het geld kost maarja, voor 30 euro heb je een jaar abonnement.
Snap in ieder geval dat jij een eerste klas zeikerd bent en hier geen fuck te zoeken heeft.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
oh, hoi newbieje snapt het niet zie ik.
fok is vrij voor iedereen, net als dit topic.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:42 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Snap in ieder geval dat jij een eerste klas zeikerd bent en hier geen fuck te zoeken heeft.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
xbox live wordt nooit niet door iemand overtroeft.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:47 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Mensen die van zichzelf zeggen dat ze wel erg veel oog voor detail en design hebben.
En wel grappig xboxlive is ook de enige online service die er is op het moment, Sony en Nintendo hebben beide nog geen online service, wat jij dus doet is appels met peren vergelijken.
Daar valt werkelijk waar nog niks over te zeggen, beide hebben nog niks laten zien!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:49 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
xbox live wordt nooit niet door niemand overtroeft.
hoeveel knaken sony of nintendo er in stopt.
Wtfquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:47 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Mensen die van zichzelf zeggen dat ze wel erg veel oog voor detail en design hebben.
En wel grappig xboxlive is ook de enige online service die er is op het moment, Sony en Nintendo hebben beide nog geen online service, wat jij dus doet is appels met peren vergelijken.
ja maar sony zuigt op alle frontenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
WtfWaarom zou ik niet over mijzelf kunnen zeggen dat ik erg let op detail en design?...
Sony heeft wel een online service slimmert
Wel vrij tragisch dat je je tijd niet beter kan besteden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
fok is vrij voor iedereen, net als dit topic.
Duh, denk daar maar eens over na.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
WtfWaarom zou ik niet over mijzelf kunnen zeggen dat ik erg let op detail en design?...
Sony heeft wel een online service slimmert
Dat was het al vanaf het moment dat een bepaald persoon dit topic opende.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:54 schreef BMH het volgende:
Ok.. Nu word het een fanboy topic.. Ik ga weg
klopt ik heb geen vriendenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wel vrij tragisch dat je je tijd niet beter kan besteden.
Nee leg eens uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:54 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Duh, denk daar maar eens over na.
En wat Sony heeft kun je geen online service noemen.
Nee hoor, want als er iets is, wil het niet meteen zeggen dat het een service is. Straks ga je nog verkondigen dat Nintendo ook een online service had op de cube, je kon immers online op de cube.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee leg eens uit.
En sony heeft inderdaad een bagger online service, maar het bestaat wel dus je lult je nu een beetje vast he.
Jawel hoor http://www.us.playstation.com/PS3/Networkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:58 schreef Slein83 het volgende:
Nee hoor, want als er iets is, wil het niet meteen zeggen dat het een service is. Straks ga je nog verkondigen dat Nintendo ook een online service had op de cube, je kon immers online op de cube.
Ik ga er op in en zeg je alleen dit: "IK"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jawel hoor http://www.us.playstation.com/PS3/Network
Dat zeg ik dus, het is lang niet zo goed als xbox live maar het is wel degelijk een service.
en nu lul je weer om mijn andere vraag heen, maar daar heb je zeker geen antwoord op omdat het een domme reactie was
jij bent echt domquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:06 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ik ga er op in en zeg je alleen dit: "IK"![]()
Mooi. Verder nog iets?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:11 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb geen teringhekel aan de Wii. best een leuk ding
Je bevestigd precies hetgeen wat ik bedoel. Met "IK" bedoelde ik niks anders te zeggen dat jij een betweter bent, iemand die zich verheven voelt boven alle anderen. Want jij weet alles beter, hebt ontzettend veel oog voor detail en graphics. Jij bepaalt dus wat design en dergelijke isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom post lekker verder, aangezien jij dit topic hebt aangemaakt wil je natuurlijk over al je naam zien staan![]()
Chantyquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:10 schreef Chanty87 het volgende:
Jezus, hou eens op kinderenHet lijkt me vrij logisch dat mensen die een teringhekel aan de Wii hebben hier niks te zoeken hebben, net als mensen die een teringhekel aan de PS3 hebben niks te zoeken hebben in het PS3 topic. Bovendien heeft iedereen z'n eigen voorkeur maar heeft het vrij weinig zin om erover te discussiëren.
Zo. Is er nog nieuws?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:19 schreef _GdR_ het volgende:
nee man das een vies wijf.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:20 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Je bevestigd precies hetgeen wat ik bedoel. Met "IK" bedoelde ik niks anders te zeggen dat jij een betweter bent, iemand die zich verheven voelt boven alle anderen. Want jij weet alles beter, hebt ontzettend veel oog voor detail en graphics. Jij bepaalt dus wat design en dergelijke is![]()
Kortom een arrgogant mannetje, en mensen die andere dom noemen
Hou es opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom post lekker verder, aangezien jij dit topic hebt aangemaakt wil je natuurlijk over al je naam zien staan![]()
シ
mieren neuker...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:25 schreef TwyLight het volgende:
Jij snapt er dus helemaal niks van.
Ik bedoelde daarmee dus mee dat ik erg LET op detail en design.
Als ik iets koop kijk ik daar dus naar inplaats van alleen de functie en als er iets kleins bijvoorbeeld net even niet mooi is kan ik me daar al aan ergeren.
Dat jij er wat anders van maakt kan ik ook niks aan doen. een opleiding moet je namelijk zelf volgen.
Eensch.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:19 schreef _GdR_ het volgende:
nee man das een vies wijf.
mijn vader tilt de belastingquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:15 schreef MaHawK het volgende:
Waarom gaan mensen dit soort discussies uberhaubt beginnen? Is dat niet een beetje het kleuter niveau? "Mijn vader kan een auto optillen", "Nou dan ken je mijn vader nog niet, die kan een huis optillen!".
Je vader is George Bush?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:20 schreef TwyLight het volgende:
mijn vader houd a.t.m. de hele aarde omhoog. stel je eens voor dat die kriebels krijgt bij zijn rug!
Draadloos routertje en hoppa! Da's maar iets van 40 a 50 euro.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:31 schreef neggix het volgende:
Nu of ff een nieuwe modem of effe netwerkadapter halen
Gewoon de ninty dongle halen voor dat geldquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Draadloos routertje en hoppa! Da's maar iets van 40 a 50 euro.
Hij heeft nog nooit een datum gekregenquote:Op zondag 4 maart 2007 11:45 schreef JK het volgende:
Nog steeds geen Wii !!! Ik loop er vanzelf wel een keer tegen aan. Geen haast, hoe langer i kwacht, hoe goedkoper ie wordt incl. spellen... en mario is toch nog niet uit. Alhoewel, dat duurt ook niet lang meer toch, of issie verschoven ?
Jaaaaaaaaaa, Monkey Island met een goede, lange nieuwe editie lijkt mij ook Uber, djiezes, op de Amiga heb ik me daar al gek mee gespeeld! Verder zie ik graag in de drie tientjes bak verschijnen: Van Big Fish Games Mystery Case Files. Smullen, ook voor de vrouw overigens. Maar Monkey Island graag eerst. Mag zlefs volledig 2D, als de droogkloterij waar ik zo van hou er maar in zit! (A Rubber Chicken with a Pulley in the middle!)quote:Op zondag 4 maart 2007 12:01 schreef Oksel het volgende:
Ik heb geen zin in Mario. Ik wil een nieuw, langer en moeilijker Zelda avontuur. Of een goede adventure à la Beyond Good and Evil. Of een échte Final Fantasy. Of een Resident Evil. Of een leuke Point and Click adventure à la Monkey Island!
Of bierquote:Op zondag 4 maart 2007 12:01 schreef Oksel het volgende:
Ik heb geen zin in Mario. Ik wil een nieuw, langer en moeilijker Zelda avontuur. Of een goede adventure à la Beyond Good and Evil. Of een échte Final Fantasy. Of een Resident Evil. Of een leuke Point and Click adventure à la Monkey Island!
Nee, die zuigt. Daarvoor moet je computer aanstaan. Dan is een routertje toch veel handiger, daar kunnen ook nog andere apparaten mee online.quote:Op zondag 4 maart 2007 05:04 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Gewoon de ninty dongle halen voor dat geld![]()
ja dat zei ik ook al tegen hem een keertjequote:Op zondag 4 maart 2007 11:59 schreef Oksel het volgende:
Oh, _GdR_, dat jouw verbinding met Nintendo zuigt hoeft niet te betekenen dat dat bij iedereen zo is. Hier zijn de servers namelijk retesnel. Bij alles, altijd.
same here, maar voorlopig wel ff zoet met Red Steel en Re zero/4. Bij Red Steel zit ik ongeveer op 70%, Scott-San is kicking serious assquote:
Hier ook, al kon ik één keer geen verbinding krijgen toen ik wat spelletjes wilde downloaden. Maar verder geen problemenquote:Op zondag 4 maart 2007 11:59 schreef Oksel het volgende:
Oh, _GdR_, dat jouw verbinding met Nintendo zuigt hoeft niet te betekenen dat dat bij iedereen zo is. Hier zijn de servers namelijk retesnel. Bij alles, altijd.
nee, enkel een GC freeloader die met Wii werktquote:Op zondag 4 maart 2007 14:59 schreef __Saviour__ het volgende:
is er al een wii freeloader?
quote:Op zondag 4 maart 2007 11:59 schreef Oksel het volgende:
ja, serieus. het ligt echt aan jouw verbinding hoor.quote:
Ga de snelheid dan eens echt meten :pquote:Op zondag 4 maart 2007 15:20 schreef _GdR_ het volgende:
kom die discussie nu weer
heb je vorige keer al replies van halve A4tjes getiept.
het ligt niet aan mij. ligt niet aan mn woonplaats. ligt niet aan mn verbinding én t ligt niet aan t tijdstip.
we hebben op zn 10 verschillden locaties getest. en t is over gewoon ruk
hebben we getest met NES games. (max 1mb ofzo) en er gewoon langer dan een minuut over doen.echt t gaat als een speer
hebben we ook gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:51 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Ga de snelheid dan eens echt meten :p
dan mag je weer bitchen
Volgens du-meter haal ik gewoon mn max van de ninty servers
Leuk voor ons. Ruzbeh heeft alleen geen DSquote:Op zondag 4 maart 2007 16:32 schreef __Saviour__ het volgende:
DS demo's. Die komen wel, dat was al een hele tijd geleden door Nintendo als voorbeeld genoemd van een van de connect24 dienst.
Ruzbeh baseert zich op een of ander interview. Daarin stond het dus over dat het demo kanaal deze week uit zou komen.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:27 schreef __Saviour__ het volgende:
dus je weet het niet! maar wat bedoelde ruzbeh dan
Heb ook geen DS... maar het zal heus niet alleen om ds demo's gaanquote:Op zondag 4 maart 2007 16:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Leuk voor ons. Ruzbeh heeft alleen geen DS
misschien wel alleen ds hoor. want zoals hierboven gezegd werd, het eigen geheugen van de DS is érg beperkt en SD kaartjes zijn niet overal snel genoeg voor. Bovendien ondersteunt de Wii niet eens direct vanaf SD-kaart iets spelen. Je moet het eerst weer terugzetten naar het flashgeheugenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:40 schreef linebear het volgende:
[..]
Heb ook geen DS... maar het zal heus niet alleen om ds demo's gaan
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Leuk voor ons. Ruzbeh heeft alleen geen DS
Wat is er gebeurd met het Wii topic?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:04 schreef linebear het volgende:
en dat is belangrijk, die keynote ?
Overigens zijn gele katten prima mogelijk. Bananen zijn ook geel.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Overigens zijn Wii demos prima mogelijk. Zelda op de Gamecube is rond de 400MB.
Ik heb ook gewoon een hele snelle verbinding hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:07 schreef _GdR_ het volgende:
whehehe inderdaad ja
daarom hebben we t ook getest in rotterdam, dordrecht en gorcum.
jullie zijn echt de enige positievo's op dit punt.
echt iedereen loopt terecht de online services van nintendo zwart te maken. NIEMAND die ik irl gesproken hebt heeft gezegt: "zo nou deze update ging echt super snel oid"
het is gewoon ruk en je moet t gewoon toegeven. de snelheden die ik op xbox live haal met dezelfde verbinding zijn zo'n 3 tot 4x hoger.
maar laten we er aub over ophouden.
in amsterdam ookquote:Op zondag 4 maart 2007 17:09 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon een hele snelle verbinding hoor.
Echt, serieus. Hype nietsquote:Op zondag 4 maart 2007 17:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog 4 dagen tot Miyamoto zijn keynote geeft. Dat zit ik te hypen. Als je voortaan niet weet waar je het over hebt kun je voortaan gewoon niets zeggen hoor BMH.
Die vergelijking slaat nergens op.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:08 schreef Oksel het volgende:
[..]
Overigens zijn gele katten prima mogelijk. Bananen zijn ook geel.
Ja lief hè?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:08 schreef Oksel het volgende:
Wel schattig hoor.
Ik hype wat ik wil, muddaphukka.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Echt, serieus. Hype niets. Er wordt geen ene tering gezegd. Straks zit je weer te schelden op Nintendo dat ze niets hebben gezegd...
Ja.. 400 mb.. En jij denkt dat het prima mogelijk is?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog 4 dagen tot Miyamoto zijn keynote geeft. Dat zit ik te hypen. Als je voortaan niet weet waar je het over hebt kun je voortaan gewoon niets zeggen hoor BMH.
Verhoog jezelf nu niet door mensen uit te schelden.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]![]()
![]()
:D
!11
Irritant klein kind. Wanneer ik bepaalde dingen koop bepaal ik zelf.
Geweldig spel. Alleen is de Gamecube versie een heel stuk goedkoper. Verplichte kost voor fans van het actie/platform genre.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:14 schreef King_of_cubes het volgende:
Nieuwe Pop Rival Swords screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt, maar de GC versie mist de extra's en de opgepoetste graphics.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Geweldig spel. Alleen is de Gamecube versie een heel stuk goedkoper. Verplichte kost voor fans van het actie/platform genre.
Video review
Er zitten geen extra's in de ▀▄▀▄▀ █ █ versie van Rival Swords.. Die zitten enkel in de PSP versie.. Op de controls na uiteraard. Het verschil in graphics is de 25 euro extra niet waard imo. Sterker nog.. Ik zie geen verschilquote:Op zondag 4 maart 2007 18:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Klopt, maar de GC versie mist de extra's en de opgepoetste graphics.
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Er zitten geen extra's in de wii versie van Rival Swords.. Die zitten enkel in de PSP versie..
Verassing! Ik kwam erachter door een FAQ op het ubisoft forumquote:Op zondag 4 maart 2007 18:38 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]!
Ik dacht dat die in alle versies zaten.
quote:Op maandag 5 maart 2007 08:40 schreef mschol het volgende:
vandaag wordt me Wii aangesloten op de Philips 80cm Ambilight tv van me ouders![]()
ben errrug benieuwd (normaal staat ie aangesloten op een 15" tv...)
ik zit in het dinosaurussen level. Vind het lastig, maar wel erg leukquote:Op maandag 5 maart 2007 09:15 schreef donderopman het volgende:
ik ben nu bij de piraten levels, maar het word al wel een stuk moeilijker....
nee, hij is kleiner.. scheelt niet veel maar hij is kleiner (de sensorbalk, that is..)quote:Op maandag 5 maart 2007 09:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]mijn pc monitor is nog 24"
Dus dat ledbalkje is nog breder dan jouw tv
Ik heb ook nog geen bron gezien, maarja het enquete kanaal was er ook in een keerquote:Op maandag 5 maart 2007 10:52 schreef Pronk het volgende:
[..]
Is er nu al een bron waarin dit bevestigd wordt?
er gebeurd helemaal niets.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:52 schreef Pronk het volgende:
[..]
de control is het zelfde inderdaad... tenminste wat ik er zo van zie.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:22 schreef _GdR_ het volgende:
mij lijkt ie ook leuk. maar heb net wat reviews van excite truck gelezen. en een arcade racer is wel leuk.
maar sonic kan je ook als racer beschouwen natuurlijk.
want de control zijn t zelfde toch in verhouding?
nope.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:25 schreef _GdR_ het volgende:
die dingen zijn nu toch zeker wel goed verkrijgbaar in NL?
Het is al maanden bevestigd dat Miyamoto een keynote zal houden.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:52 schreef Pronk het volgende:
[..]
Maar er verschijnen ook overal berichten op internet dat ze niets mogen zeggen op de GDC, dus ik verwacht niets en hoop dat ik verrast wordquote:Op maandag 5 maart 2007 17:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is al maanden bevestigd dat Miyamoto een keynote zal houden.
Nog 3 dagen.
Whooptiedoo. Gehype om niksquote:Op maandag 5 maart 2007 17:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is al maanden bevestigd dat Miyamoto een keynote zal houden.
Nog 3 dagen.
Ik hoop dat ze het hele OS snel aanpassen zodat je niet telkens opnieuw moet connecten met internet als je ergens op drukt. Er is geen enkele reden waarom de wii steeds de verbinding met het internet uitschakelt :Squote:Op maandag 5 maart 2007 18:33 schreef GcKing het volgende:
No hype, just facts
Zou wel tof zijn als er een kanaal voor de Wii komt waarop je de nieuwe media kunt checken.
Dus dingen als screenshots en movies van games.
Kan natuurlijk via het internetkanaal, maar speciaal voor de Wii en alles mooi fullscreen is beter.
Over 3 dagen zie je dat ik voor de zoveelste keer gelijk heb.quote:
als je nu eens terug kijkt zie je dat ze NIETS mogen zeggen ivm hun aandelen.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Over 3 dagen zie je dat ik voor de zoveelste keer gelijk heb.
quote:Blazing Angels is not online
Ubisoft have confirmed that Blazing Angels on Wii will not feature online multiplayer.
Our contact at Ubisoft has confirmed that the Wii incarnation of Blazing Angels, due out at the end of March, will not feature online multiplayer in any form whatsoever.
As far as is currently known, the first Wii game to feature a 'proper' online mode will be the upcoming Pokémon game from Nintendo.
Stay tuned for more news.
Jij was die jongen die toch het hele topic een Wii had beloofd omdat je er naast zat over de launchdate? Ik wacht nog steeds.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Over 3 dagen zie je dat ik voor de zoveelste keer gelijk heb.
Ze mogen niets over de toekomst zeggen, als ze iets laten zien mogen ze daar wel wat over zeggen omdat het geen toekomst meer isquote:Op maandag 5 maart 2007 19:04 schreef depax het volgende:
[..]
als je nu eens terug kijkt zie je dat ze NIETS mogen zeggen ivm hun aandelen.
Je vergist je, dat was namelijk Tomasso.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Jij was die jongen die toch het hele topic een Wii had beloofd omdat je er naast zat over de launchdate? Ik wacht nog steeds..
en wat dacht je van een goede MP3 speler?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het hele OS snel aanpassen zodat je niet telkens opnieuw moet connecten met internet als je ergens op drukt. Er is geen enkele reden waarom de wii steeds de verbinding met het internet uitschakelt :S
Weer een slachtoffer ge--... wat zeg ik, nee inderdaad die demokanaal komt er. Believe.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:19 schreef RaymanNL het volgende:
En dat stomme demokanaal moet komen, als ze die woensdag nou is launchenAls verassing
Het enquete kanaal was er ook zomaar. BELIEVE!!!11quote:Op maandag 5 maart 2007 20:23 schreef Mortale het volgende:
Het demo kanaal komt vast... alleen de vraag is wanneer.
Streams als in Flash is niet mogelijk. Adobe bied namelijk geen nieuwe versie van de integrated player aan.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:02 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat dacht je van een goede MP3 speler?
in internetkanaal ondersteuning voor alle soorten streams
nieuwe-oude controller werkt niet bij de Gamecube spellenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:33 schreef flappiewappie het volgende:
mede-wiiers;
vroegah speelde ik altijd SSBM met een vriend van mij, nu heeft hij zijn hele gamecube weg gedaan, en nu wou ik voor zijn verjaardag weer SSBM opnieuw kopen; nu heb ik dat al gedaan, maar hebben we nog geen controllers. Bij de dixons heb ik al controllers gezie van 9 euro wat opzich wel leuk is.
Maar de officiele controller is ook wel grappig en hoewel de kwaliteit nou nu je van het hoeft te zijn (af en toe spelen) zijn kabels niet echt tof. Dus toen las ik dat de wavebird het gewoon deed op de wii (zonder iets in te pluggen?)
Mijn vraag dus; Is de "nieuwe-oude" controller zijn geld waard (20,-) of kan je beter een wavebird kopen van dat geld. Of denken jullie dat het voor af en toe spelen van SSBM je beter een cheap ass controllertje kunt kopen?
doen we!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb gewoon zo'n Bigben controller van 9 euro voor gamecubespellen gehaald, werkt perfect.
Geheugen zou ik niet cheap ass halen, een viend van mij heeft daar hele nare ervaringen mee gehad (kaart ging zichzelf elke keer wissen ed)quote:Op maandag 5 maart 2007 21:15 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
doen we!
en zijn er nog ergens cheap ass geheugen kaartjes te koop?word nog dure verjaardag
![]()
16,50 voor een dane-elec 2GB kaartje...quote:Op maandag 5 maart 2007 21:15 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
doen we!
en zijn er nog ergens cheap ass geheugen kaartjes te koop?word nog dure verjaardag
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Streams als in Flash is niet mogelijk. Adobe bied namelijk geen nieuwe versie van de integrated player aan.
ik heb net m'n kingston 2gb kaartje binnen á 13,-quote:Op maandag 5 maart 2007 21:15 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
doen we!
![]()
Dat soort dingen mag je niet posten zonder te vertellen waar je die vandaan hebt.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:47 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik heb net m'n kingston 2gb kaartje binnen á 13,-
Gaat niet gebeurenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]die volg ik eff niet..
maar ik heb het over de gangbare Windows media player streams, realplayer streams..
en anders een mogelijkheid om zelf codec's toe te voegen
Batum.nl Komen nog wel verzendkosten bij maar omdat ik toch een draadloos toetsenbord en muis daar ging bestellen maakte dat niet uitquote:Op maandag 5 maart 2007 21:58 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Dat soort dingen mag je niet posten zonder te vertellen waar je die vandaan hebt.
kom maar is op met die "mooie post" van je... het blijft dom gelul, ik heb gister 'Streets of Rage' gedownload (double dragon is beter), en ik was binnen 20 seconden klaar...quote:Op zondag 4 maart 2007 15:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hebben we ook gedaan.
alles ligt bij een maatje van me thuis.
ga er wel een mooie post van maken.
mja fanboys zullen toch nooit van hun leven toegeven. dus heeft eigenlijk zowiezo geen zin
Bij Tennis zijn 1900 en 2000 de maxquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:39 schreef neggix het volgende:
Oeehh, Dit weekend eindelijk ook een Wii
Tot nu toe alleen maar Wii Sports, maar vermaak me er zeker mee.
Boksen tegen een vriend is Way too intensIets te, verder zijn Tennis, Bowlen en Golf echt super.
Klopt het dat je tennis tegenstanders niet verder gaan dan 1800?Ik krijg ze niet meer hoger terwijl ik op 1400 sta... Maar goed, morgen draadloos routertje binnen, gaan we die online shit is ff checken.
Ben benieuwd
Maar de controllers vallen me 100% mee... echt beter dan ik had verwacht...
3 dagen? Het is morgen toch de 7equote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:58 schreef linebear het volgende:
hyper hyper, nog 3 dagen wachten.... op iets geloof ik
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:04 schreef linebear het volgende:
oh jadus morgen komt het Demo kanaal !?
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 6 maart 2007 06:13 schreef linebear het volgende:
Ontwikkelaar Rare heeft een leuk nieuwtje de wereld in gestuurd. Jullie kennen Rare waarschijnlijk wel als de uitgever van toptitels voor de Nintendo 64 vroeger. Denken we aan goldeneye en Banjo-Kazooie of Donkey Kong64. Rare werd daarna echter opgekocht door Microsoft, iets wat vele Nintendo aanhangers zeer spijtig vonden.
Vandaag heeft Rare ons echter verrast door te zeggen dat Goldeneye misschien wel naar de Wii Virtual console zou kunnen komen. Eerst werd dit onmogelijk geacht omdat Microsoft dit nooit zou toestaan.
Maar blijkbaar is het nog steeds mogelijk. Het zou in ieder geval een eer zijn om deze titel op de Wii te kunnen gamen en misschien volgen de andere toppers dan ook wel!
Het zit diep he?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:00 schreef Oksel het volgende:
Ach, zelfs ex-Nintendo fan Roy heeft zijn Zelda verkocht.. dus ik verbaas me nergens meer over.
Wel frappant dat de Wii stukker beter verkoopt dan elke andere console..![]()
Als ik dit zo lees mag jij ook wel een PS3 erbij gaan halen.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:01 schreef Oksel het volgende:
Doen ze snelquote:
Maar het lijkt me dat je dan niet meer online kan of heb ik het mis?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:55 schreef linebear het volgende:
ze zijn toch al lang met modchips bezig. Dit is al de derde volgens mij...
Jaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:15 schreef RoelRoel het volgende:
De PS3 heeft soms problemen met oude PS2 spellen, maar de Wii kan alle Gamecube spellen. Is dit het bewijs dat de Wii gewoon een Gamecube is met coole controllers?
Nee. Sony verprutst het gewoon. Er zat een chip in voor PS2 spellen maar die hebben ze eruit gehaald.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:15 schreef RoelRoel het volgende:
De PS3 heeft soms problemen met oude PS2 spellen, maar de Wii kan alle Gamecube spellen afspelen. Is dit het bewijs dat de Wii gewoon een Gamecube is met coole controllers?
Ik had eigenlijk best graag 349 euro betaald voor een Wii met betere graphics.
Maarja het is niet anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |