Er zitten geen extra's in de ▀▄▀▄▀ █ █ versie van Rival Swords.. Die zitten enkel in de PSP versie.. Op de controls na uiteraard. Het verschil in graphics is de 25 euro extra niet waard imo. Sterker nog.. Ik zie geen verschilquote:Op zondag 4 maart 2007 18:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Klopt, maar de GC versie mist de extra's en de opgepoetste graphics.
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Er zitten geen extra's in de wii versie van Rival Swords.. Die zitten enkel in de PSP versie..
Verassing! Ik kwam erachter door een FAQ op het ubisoft forumquote:Op zondag 4 maart 2007 18:38 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]!
Ik dacht dat die in alle versies zaten.
quote:Op maandag 5 maart 2007 08:40 schreef mschol het volgende:
vandaag wordt me Wii aangesloten op de Philips 80cm Ambilight tv van me ouders![]()
ben errrug benieuwd (normaal staat ie aangesloten op een 15" tv...)
ik zit in het dinosaurussen level. Vind het lastig, maar wel erg leukquote:Op maandag 5 maart 2007 09:15 schreef donderopman het volgende:
ik ben nu bij de piraten levels, maar het word al wel een stuk moeilijker....
nee, hij is kleiner.. scheelt niet veel maar hij is kleiner (de sensorbalk, that is..)quote:Op maandag 5 maart 2007 09:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]mijn pc monitor is nog 24"
Dus dat ledbalkje is nog breder dan jouw tv
Ik heb ook nog geen bron gezien, maarja het enquete kanaal was er ook in een keerquote:Op maandag 5 maart 2007 10:52 schreef Pronk het volgende:
[..]
Is er nu al een bron waarin dit bevestigd wordt?
er gebeurd helemaal niets.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:52 schreef Pronk het volgende:
[..]
de control is het zelfde inderdaad... tenminste wat ik er zo van zie.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:22 schreef _GdR_ het volgende:
mij lijkt ie ook leuk. maar heb net wat reviews van excite truck gelezen. en een arcade racer is wel leuk.
maar sonic kan je ook als racer beschouwen natuurlijk.
want de control zijn t zelfde toch in verhouding?
nope.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:25 schreef _GdR_ het volgende:
die dingen zijn nu toch zeker wel goed verkrijgbaar in NL?
Het is al maanden bevestigd dat Miyamoto een keynote zal houden.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:52 schreef Pronk het volgende:
[..]
Maar er verschijnen ook overal berichten op internet dat ze niets mogen zeggen op de GDC, dus ik verwacht niets en hoop dat ik verrast wordquote:Op maandag 5 maart 2007 17:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is al maanden bevestigd dat Miyamoto een keynote zal houden.
Nog 3 dagen.
Whooptiedoo. Gehype om niksquote:Op maandag 5 maart 2007 17:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is al maanden bevestigd dat Miyamoto een keynote zal houden.
Nog 3 dagen.
Ik hoop dat ze het hele OS snel aanpassen zodat je niet telkens opnieuw moet connecten met internet als je ergens op drukt. Er is geen enkele reden waarom de wii steeds de verbinding met het internet uitschakelt :Squote:Op maandag 5 maart 2007 18:33 schreef GcKing het volgende:
No hype, just facts
Zou wel tof zijn als er een kanaal voor de Wii komt waarop je de nieuwe media kunt checken.
Dus dingen als screenshots en movies van games.
Kan natuurlijk via het internetkanaal, maar speciaal voor de Wii en alles mooi fullscreen is beter.
Over 3 dagen zie je dat ik voor de zoveelste keer gelijk heb.quote:
als je nu eens terug kijkt zie je dat ze NIETS mogen zeggen ivm hun aandelen.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Over 3 dagen zie je dat ik voor de zoveelste keer gelijk heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |