Ruzbeh baseert zich op een of ander interview. Daarin stond het dus over dat het demo kanaal deze week uit zou komen.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:27 schreef __Saviour__ het volgende:
dus je weet het niet! maar wat bedoelde ruzbeh dan
Heb ook geen DS... maar het zal heus niet alleen om ds demo's gaanquote:Op zondag 4 maart 2007 16:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Leuk voor ons. Ruzbeh heeft alleen geen DS
misschien wel alleen ds hoor. want zoals hierboven gezegd werd, het eigen geheugen van de DS is érg beperkt en SD kaartjes zijn niet overal snel genoeg voor. Bovendien ondersteunt de Wii niet eens direct vanaf SD-kaart iets spelen. Je moet het eerst weer terugzetten naar het flashgeheugenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:40 schreef linebear het volgende:
[..]
Heb ook geen DS... maar het zal heus niet alleen om ds demo's gaan
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Leuk voor ons. Ruzbeh heeft alleen geen DS
Wat is er gebeurd met het Wii topic?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:04 schreef linebear het volgende:
en dat is belangrijk, die keynote ?
Overigens zijn gele katten prima mogelijk. Bananen zijn ook geel.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Overigens zijn Wii demos prima mogelijk. Zelda op de Gamecube is rond de 400MB.
Ik heb ook gewoon een hele snelle verbinding hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:07 schreef _GdR_ het volgende:
whehehe inderdaad ja
daarom hebben we t ook getest in rotterdam, dordrecht en gorcum.
jullie zijn echt de enige positievo's op dit punt.
echt iedereen loopt terecht de online services van nintendo zwart te maken. NIEMAND die ik irl gesproken hebt heeft gezegt: "zo nou deze update ging echt super snel oid"
het is gewoon ruk en je moet t gewoon toegeven. de snelheden die ik op xbox live haal met dezelfde verbinding zijn zo'n 3 tot 4x hoger.
maar laten we er aub over ophouden.
in amsterdam ookquote:Op zondag 4 maart 2007 17:09 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon een hele snelle verbinding hoor.
Echt, serieus. Hype nietsquote:Op zondag 4 maart 2007 17:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog 4 dagen tot Miyamoto zijn keynote geeft. Dat zit ik te hypen. Als je voortaan niet weet waar je het over hebt kun je voortaan gewoon niets zeggen hoor BMH.
Die vergelijking slaat nergens op.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:08 schreef Oksel het volgende:
[..]
Overigens zijn gele katten prima mogelijk. Bananen zijn ook geel.
Ja lief hè?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:08 schreef Oksel het volgende:
Wel schattig hoor.
Ik hype wat ik wil, muddaphukka.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Echt, serieus. Hype niets. Er wordt geen ene tering gezegd. Straks zit je weer te schelden op Nintendo dat ze niets hebben gezegd...
Ja.. 400 mb.. En jij denkt dat het prima mogelijk is?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog 4 dagen tot Miyamoto zijn keynote geeft. Dat zit ik te hypen. Als je voortaan niet weet waar je het over hebt kun je voortaan gewoon niets zeggen hoor BMH.
Verhoog jezelf nu niet door mensen uit te schelden.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]![]()
![]()
:D
!11
Irritant klein kind. Wanneer ik bepaalde dingen koop bepaal ik zelf.
Geweldig spel. Alleen is de Gamecube versie een heel stuk goedkoper. Verplichte kost voor fans van het actie/platform genre.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:14 schreef King_of_cubes het volgende:
Nieuwe Pop Rival Swords screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt, maar de GC versie mist de extra's en de opgepoetste graphics.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Geweldig spel. Alleen is de Gamecube versie een heel stuk goedkoper. Verplichte kost voor fans van het actie/platform genre.
Video review
Er zitten geen extra's in de ▀▄▀▄▀ █ █ versie van Rival Swords.. Die zitten enkel in de PSP versie.. Op de controls na uiteraard. Het verschil in graphics is de 25 euro extra niet waard imo. Sterker nog.. Ik zie geen verschilquote:Op zondag 4 maart 2007 18:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Klopt, maar de GC versie mist de extra's en de opgepoetste graphics.
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Er zitten geen extra's in de wii versie van Rival Swords.. Die zitten enkel in de PSP versie..
Verassing! Ik kwam erachter door een FAQ op het ubisoft forumquote:Op zondag 4 maart 2007 18:38 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]!
Ik dacht dat die in alle versies zaten.
quote:Op maandag 5 maart 2007 08:40 schreef mschol het volgende:
vandaag wordt me Wii aangesloten op de Philips 80cm Ambilight tv van me ouders![]()
ben errrug benieuwd (normaal staat ie aangesloten op een 15" tv...)
ik zit in het dinosaurussen level. Vind het lastig, maar wel erg leukquote:Op maandag 5 maart 2007 09:15 schreef donderopman het volgende:
ik ben nu bij de piraten levels, maar het word al wel een stuk moeilijker....
nee, hij is kleiner.. scheelt niet veel maar hij is kleiner (de sensorbalk, that is..)quote:Op maandag 5 maart 2007 09:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]mijn pc monitor is nog 24"
Dus dat ledbalkje is nog breder dan jouw tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |