Er zitten geen extra's in de ▀▄▀▄▀ █ █ versie van Rival Swords.. Die zitten enkel in de PSP versie.. Op de controls na uiteraard. Het verschil in graphics is de 25 euro extra niet waard imo. Sterker nog.. Ik zie geen verschilquote:Op zondag 4 maart 2007 18:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Klopt, maar de GC versie mist de extra's en de opgepoetste graphics.
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Er zitten geen extra's in de wii versie van Rival Swords.. Die zitten enkel in de PSP versie..
Verassing! Ik kwam erachter door een FAQ op het ubisoft forumquote:Op zondag 4 maart 2007 18:38 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]!
Ik dacht dat die in alle versies zaten.
quote:Op maandag 5 maart 2007 08:40 schreef mschol het volgende:
vandaag wordt me Wii aangesloten op de Philips 80cm Ambilight tv van me ouders![]()
ben errrug benieuwd (normaal staat ie aangesloten op een 15" tv...)
ik zit in het dinosaurussen level. Vind het lastig, maar wel erg leukquote:Op maandag 5 maart 2007 09:15 schreef donderopman het volgende:
ik ben nu bij de piraten levels, maar het word al wel een stuk moeilijker....
nee, hij is kleiner.. scheelt niet veel maar hij is kleiner (de sensorbalk, that is..)quote:Op maandag 5 maart 2007 09:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]mijn pc monitor is nog 24"
Dus dat ledbalkje is nog breder dan jouw tv
Ik heb ook nog geen bron gezien, maarja het enquete kanaal was er ook in een keerquote:Op maandag 5 maart 2007 10:52 schreef Pronk het volgende:
[..]
Is er nu al een bron waarin dit bevestigd wordt?
er gebeurd helemaal niets.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:52 schreef Pronk het volgende:
[..]
de control is het zelfde inderdaad... tenminste wat ik er zo van zie.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:22 schreef _GdR_ het volgende:
mij lijkt ie ook leuk. maar heb net wat reviews van excite truck gelezen. en een arcade racer is wel leuk.
maar sonic kan je ook als racer beschouwen natuurlijk.
want de control zijn t zelfde toch in verhouding?
nope.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:25 schreef _GdR_ het volgende:
die dingen zijn nu toch zeker wel goed verkrijgbaar in NL?
Het is al maanden bevestigd dat Miyamoto een keynote zal houden.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:52 schreef Pronk het volgende:
[..]
Maar er verschijnen ook overal berichten op internet dat ze niets mogen zeggen op de GDC, dus ik verwacht niets en hoop dat ik verrast wordquote:Op maandag 5 maart 2007 17:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is al maanden bevestigd dat Miyamoto een keynote zal houden.
Nog 3 dagen.
Whooptiedoo. Gehype om niksquote:Op maandag 5 maart 2007 17:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is al maanden bevestigd dat Miyamoto een keynote zal houden.
Nog 3 dagen.
Ik hoop dat ze het hele OS snel aanpassen zodat je niet telkens opnieuw moet connecten met internet als je ergens op drukt. Er is geen enkele reden waarom de wii steeds de verbinding met het internet uitschakelt :Squote:Op maandag 5 maart 2007 18:33 schreef GcKing het volgende:
No hype, just facts
Zou wel tof zijn als er een kanaal voor de Wii komt waarop je de nieuwe media kunt checken.
Dus dingen als screenshots en movies van games.
Kan natuurlijk via het internetkanaal, maar speciaal voor de Wii en alles mooi fullscreen is beter.
Over 3 dagen zie je dat ik voor de zoveelste keer gelijk heb.quote:
als je nu eens terug kijkt zie je dat ze NIETS mogen zeggen ivm hun aandelen.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Over 3 dagen zie je dat ik voor de zoveelste keer gelijk heb.
quote:Blazing Angels is not online
Ubisoft have confirmed that Blazing Angels on Wii will not feature online multiplayer.
Our contact at Ubisoft has confirmed that the Wii incarnation of Blazing Angels, due out at the end of March, will not feature online multiplayer in any form whatsoever.
As far as is currently known, the first Wii game to feature a 'proper' online mode will be the upcoming Pokémon game from Nintendo.
Stay tuned for more news.
Jij was die jongen die toch het hele topic een Wii had beloofd omdat je er naast zat over de launchdate? Ik wacht nog steeds.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Over 3 dagen zie je dat ik voor de zoveelste keer gelijk heb.
Ze mogen niets over de toekomst zeggen, als ze iets laten zien mogen ze daar wel wat over zeggen omdat het geen toekomst meer isquote:Op maandag 5 maart 2007 19:04 schreef depax het volgende:
[..]
als je nu eens terug kijkt zie je dat ze NIETS mogen zeggen ivm hun aandelen.
Je vergist je, dat was namelijk Tomasso.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Jij was die jongen die toch het hele topic een Wii had beloofd omdat je er naast zat over de launchdate? Ik wacht nog steeds..
en wat dacht je van een goede MP3 speler?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het hele OS snel aanpassen zodat je niet telkens opnieuw moet connecten met internet als je ergens op drukt. Er is geen enkele reden waarom de wii steeds de verbinding met het internet uitschakelt :S
Weer een slachtoffer ge--... wat zeg ik, nee inderdaad die demokanaal komt er. Believe.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:19 schreef RaymanNL het volgende:
En dat stomme demokanaal moet komen, als ze die woensdag nou is launchenAls verassing
Het enquete kanaal was er ook zomaar. BELIEVE!!!11quote:Op maandag 5 maart 2007 20:23 schreef Mortale het volgende:
Het demo kanaal komt vast... alleen de vraag is wanneer.
Streams als in Flash is niet mogelijk. Adobe bied namelijk geen nieuwe versie van de integrated player aan.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:02 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat dacht je van een goede MP3 speler?
in internetkanaal ondersteuning voor alle soorten streams
nieuwe-oude controller werkt niet bij de Gamecube spellenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:33 schreef flappiewappie het volgende:
mede-wiiers;
vroegah speelde ik altijd SSBM met een vriend van mij, nu heeft hij zijn hele gamecube weg gedaan, en nu wou ik voor zijn verjaardag weer SSBM opnieuw kopen; nu heb ik dat al gedaan, maar hebben we nog geen controllers. Bij de dixons heb ik al controllers gezie van 9 euro wat opzich wel leuk is.
Maar de officiele controller is ook wel grappig en hoewel de kwaliteit nou nu je van het hoeft te zijn (af en toe spelen) zijn kabels niet echt tof. Dus toen las ik dat de wavebird het gewoon deed op de wii (zonder iets in te pluggen?)
Mijn vraag dus; Is de "nieuwe-oude" controller zijn geld waard (20,-) of kan je beter een wavebird kopen van dat geld. Of denken jullie dat het voor af en toe spelen van SSBM je beter een cheap ass controllertje kunt kopen?
doen we!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb gewoon zo'n Bigben controller van 9 euro voor gamecubespellen gehaald, werkt perfect.
Geheugen zou ik niet cheap ass halen, een viend van mij heeft daar hele nare ervaringen mee gehad (kaart ging zichzelf elke keer wissen ed)quote:Op maandag 5 maart 2007 21:15 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
doen we!
en zijn er nog ergens cheap ass geheugen kaartjes te koop?word nog dure verjaardag
![]()
16,50 voor een dane-elec 2GB kaartje...quote:Op maandag 5 maart 2007 21:15 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
doen we!
en zijn er nog ergens cheap ass geheugen kaartjes te koop?word nog dure verjaardag
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Streams als in Flash is niet mogelijk. Adobe bied namelijk geen nieuwe versie van de integrated player aan.
ik heb net m'n kingston 2gb kaartje binnen á 13,-quote:Op maandag 5 maart 2007 21:15 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
doen we!
![]()
Dat soort dingen mag je niet posten zonder te vertellen waar je die vandaan hebt.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:47 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik heb net m'n kingston 2gb kaartje binnen á 13,-
Gaat niet gebeurenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]die volg ik eff niet..
maar ik heb het over de gangbare Windows media player streams, realplayer streams..
en anders een mogelijkheid om zelf codec's toe te voegen
Batum.nl Komen nog wel verzendkosten bij maar omdat ik toch een draadloos toetsenbord en muis daar ging bestellen maakte dat niet uitquote:Op maandag 5 maart 2007 21:58 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Dat soort dingen mag je niet posten zonder te vertellen waar je die vandaan hebt.
kom maar is op met die "mooie post" van je... het blijft dom gelul, ik heb gister 'Streets of Rage' gedownload (double dragon is beter), en ik was binnen 20 seconden klaar...quote:Op zondag 4 maart 2007 15:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hebben we ook gedaan.
alles ligt bij een maatje van me thuis.
ga er wel een mooie post van maken.
mja fanboys zullen toch nooit van hun leven toegeven. dus heeft eigenlijk zowiezo geen zin
Bij Tennis zijn 1900 en 2000 de maxquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:39 schreef neggix het volgende:
Oeehh, Dit weekend eindelijk ook een Wii
Tot nu toe alleen maar Wii Sports, maar vermaak me er zeker mee.
Boksen tegen een vriend is Way too intensIets te, verder zijn Tennis, Bowlen en Golf echt super.
Klopt het dat je tennis tegenstanders niet verder gaan dan 1800?Ik krijg ze niet meer hoger terwijl ik op 1400 sta... Maar goed, morgen draadloos routertje binnen, gaan we die online shit is ff checken.
Ben benieuwd
Maar de controllers vallen me 100% mee... echt beter dan ik had verwacht...
3 dagen? Het is morgen toch de 7equote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:58 schreef linebear het volgende:
hyper hyper, nog 3 dagen wachten.... op iets geloof ik
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:04 schreef linebear het volgende:
oh jadus morgen komt het Demo kanaal !?
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 6 maart 2007 06:13 schreef linebear het volgende:
Ontwikkelaar Rare heeft een leuk nieuwtje de wereld in gestuurd. Jullie kennen Rare waarschijnlijk wel als de uitgever van toptitels voor de Nintendo 64 vroeger. Denken we aan goldeneye en Banjo-Kazooie of Donkey Kong64. Rare werd daarna echter opgekocht door Microsoft, iets wat vele Nintendo aanhangers zeer spijtig vonden.
Vandaag heeft Rare ons echter verrast door te zeggen dat Goldeneye misschien wel naar de Wii Virtual console zou kunnen komen. Eerst werd dit onmogelijk geacht omdat Microsoft dit nooit zou toestaan.
Maar blijkbaar is het nog steeds mogelijk. Het zou in ieder geval een eer zijn om deze titel op de Wii te kunnen gamen en misschien volgen de andere toppers dan ook wel!
Het zit diep he?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:00 schreef Oksel het volgende:
Ach, zelfs ex-Nintendo fan Roy heeft zijn Zelda verkocht.. dus ik verbaas me nergens meer over.
Wel frappant dat de Wii stukker beter verkoopt dan elke andere console..![]()
Als ik dit zo lees mag jij ook wel een PS3 erbij gaan halen.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:01 schreef Oksel het volgende:
Ik heb geen zin in Mario. Ik wil een nieuw, langer en moeilijker Zelda avontuur. Of een goede adventure à la Beyond Good and Evil. Of een échte Final Fantasy. Of een Resident Evil. Of een leuke Point and Click adventure à la Monkey Island!
Doen ze snelquote:
Maar het lijkt me dat je dan niet meer online kan of heb ik het mis?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:55 schreef linebear het volgende:
ze zijn toch al lang met modchips bezig. Dit is al de derde volgens mij...
Jaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:15 schreef RoelRoel het volgende:
De PS3 heeft soms problemen met oude PS2 spellen, maar de Wii kan alle Gamecube spellen. Is dit het bewijs dat de Wii gewoon een Gamecube is met coole controllers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |