Dus? Het is een feit. En hij bestaat pas paar maanden.. dus veel games zijn er nog niet nee..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Goedkoop(er) hèen een stuk kind-vriendelijke qua games
Dus? Dús wordt die vaker verkocht.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:06 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dus? Het is een feit. En hij bestaat pas paar maanden.. dus veel games zijn er nog niet nee..
Ik zou best een 360 willen, voor wat gave shooters of RPG's. Maar ik moet er niet aan denken om weer met een normale controller te moeten gamen. Die controller is gewoon top. Echt, TOP zelfs.
Ik merk persoonlijk dat je meer verbonden bent met het spel dankzij de controls. Je zit dus niet stil op de bank. Ik zou niets kunnen noemen dat het spel beter zou maken op de 360..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:03 schreef Oksel het volgende:
Is Excite truck leuker met de Wii controller dan wanneer hij op de 360 uit zou komen? Heeft het meerwaarde?
Betere graphics en xbox livequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik merk persoonlijk dat je meer verbonden bent met het spel dankzij de controls. Je zit dus niet stil op de bank. Ik zou niets kunnen noemen dat het spel beter zou maken op de 360..
Het spel in deze vorm. En ik denk niet dat betere graphics dit spel beter maken. Een online mode wel. Maar online is niet verbonden aan de 360. De wii kan ook wel online.quote:
LOL, dan moet er nog wel wat gedaan worden met die graphics en xbox live. Zonder leuke en goede games kom je nergens en je noemt niet eens een game. Kortom als de wii je niet bevalt, prima. maar ga dan gewoon naar het 360 topic.quote:
mja ik persoonlijk vind dat wel maar heb dan ook wel erg veel oog op details en design. heb ook niet voor niets een macquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Het spel in deze vorm. En ik denk niet dat betere graphics dit spel beter maken. Een online mode wel. Maar online is niet verbonden aan de 360. De wii kan ook wel online.
oh, hoi newbiequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:16 schreef Slein83 het volgende:
[..]
LOL, dan moet er nog wel wat gedaan worden met die graphics en xbox live. Zonder leuke en goede games kom je nergens en je noemt niet eens een game. Kortom als de wii je niet bevalt, prima. maar ga dan gewoon naar het 360 topic.
Hier lukt het je toch niet om mensen te bekeren![]()
Surequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
mja ik persoonlijk vind dat wel maar heb dan ook wel erg veel oog op details en design. heb ook niet voor niets een mac. maar voor sommige mensen geld dat misschien minder.
En ik weet niet of je wel eens xbox live hebt gedaan, maar daar kan geen enkele online service tegen op hoor.
dat is echt super en bijna perfect. wel jammer dat het geld kost maarja, voor 30 euro heb je een jaar abonnement.
Moet je het ook niet in de winkel kopen slimmertquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Sure![]()
Ik heb het dubbele moeten betalen.
Ik heb van de week nog PoP uitgespeeld. En nu ga ik beginnen met Beyond Good & Evil. Is nog steeds leuk hoor, met een controller gamenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:06 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dus? Het is een feit. En hij bestaat pas paar maanden.. dus veel games zijn er nog niet nee..
Ik zou best een 360 willen, voor wat gave shooters of RPG's. Maar ik moet er niet aan denken om weer met een normale controller te moeten gamen. Die controller is gewoon top. Echt, TOP zelfs.
Ik ben al 2+ jaar lid van xbox live. En ik irriteer me dood aan de ingame browsers & het zelf hosten terwijl je betaald. Neemt niet weg dat het wel een goede service is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
mja ik persoonlijk vind dat wel maar heb dan ook wel erg veel oog op details en design. heb ook niet voor niets een mac. maar voor sommige mensen geld dat misschien minder.
En ik weet niet of je wel eens xbox live hebt gedaan, maar daar kan geen enkele online service tegen op hoor.
dat is echt super en bijna perfect. wel jammer dat het geld kost maarja, voor 30 euro heb je een jaar abonnement.
Snap in ieder geval dat jij een eerste klas zeikerd bent en hier geen fuck te zoeken heeft.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
oh, hoi newbieje snapt het niet zie ik.
fok is vrij voor iedereen, net als dit topic.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:42 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Snap in ieder geval dat jij een eerste klas zeikerd bent en hier geen fuck te zoeken heeft.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
xbox live wordt nooit niet door iemand overtroeft.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:47 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Mensen die van zichzelf zeggen dat ze wel erg veel oog voor detail en design hebben.
En wel grappig xboxlive is ook de enige online service die er is op het moment, Sony en Nintendo hebben beide nog geen online service, wat jij dus doet is appels met peren vergelijken.
Daar valt werkelijk waar nog niks over te zeggen, beide hebben nog niks laten zien!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:49 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
xbox live wordt nooit niet door niemand overtroeft.
hoeveel knaken sony of nintendo er in stopt.
Wtfquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:47 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Mensen die van zichzelf zeggen dat ze wel erg veel oog voor detail en design hebben.
En wel grappig xboxlive is ook de enige online service die er is op het moment, Sony en Nintendo hebben beide nog geen online service, wat jij dus doet is appels met peren vergelijken.
ja maar sony zuigt op alle frontenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
WtfWaarom zou ik niet over mijzelf kunnen zeggen dat ik erg let op detail en design?...
Sony heeft wel een online service slimmert
Wel vrij tragisch dat je je tijd niet beter kan besteden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
fok is vrij voor iedereen, net als dit topic.
Duh, denk daar maar eens over na.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
WtfWaarom zou ik niet over mijzelf kunnen zeggen dat ik erg let op detail en design?...
Sony heeft wel een online service slimmert
Dat was het al vanaf het moment dat een bepaald persoon dit topic opende.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:54 schreef BMH het volgende:
Ok.. Nu word het een fanboy topic.. Ik ga weg
klopt ik heb geen vriendenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wel vrij tragisch dat je je tijd niet beter kan besteden.
Nee leg eens uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:54 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Duh, denk daar maar eens over na.
En wat Sony heeft kun je geen online service noemen.
Nee hoor, want als er iets is, wil het niet meteen zeggen dat het een service is. Straks ga je nog verkondigen dat Nintendo ook een online service had op de cube, je kon immers online op de cube.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee leg eens uit.
En sony heeft inderdaad een bagger online service, maar het bestaat wel dus je lult je nu een beetje vast he.
Jawel hoor http://www.us.playstation.com/PS3/Networkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:58 schreef Slein83 het volgende:
Nee hoor, want als er iets is, wil het niet meteen zeggen dat het een service is. Straks ga je nog verkondigen dat Nintendo ook een online service had op de cube, je kon immers online op de cube.
Ik ga er op in en zeg je alleen dit: "IK"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jawel hoor http://www.us.playstation.com/PS3/Network
Dat zeg ik dus, het is lang niet zo goed als xbox live maar het is wel degelijk een service.
en nu lul je weer om mijn andere vraag heen, maar daar heb je zeker geen antwoord op omdat het een domme reactie was
jij bent echt domquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:06 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ik ga er op in en zeg je alleen dit: "IK"![]()
Mooi. Verder nog iets?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:11 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb geen teringhekel aan de Wii. best een leuk ding
Je bevestigd precies hetgeen wat ik bedoel. Met "IK" bedoelde ik niks anders te zeggen dat jij een betweter bent, iemand die zich verheven voelt boven alle anderen. Want jij weet alles beter, hebt ontzettend veel oog voor detail en graphics. Jij bepaalt dus wat design en dergelijke isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom post lekker verder, aangezien jij dit topic hebt aangemaakt wil je natuurlijk over al je naam zien staan![]()
Chantyquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:10 schreef Chanty87 het volgende:
Jezus, hou eens op kinderenHet lijkt me vrij logisch dat mensen die een teringhekel aan de Wii hebben hier niks te zoeken hebben, net als mensen die een teringhekel aan de PS3 hebben niks te zoeken hebben in het PS3 topic. Bovendien heeft iedereen z'n eigen voorkeur maar heeft het vrij weinig zin om erover te discussiëren.
Zo. Is er nog nieuws?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:19 schreef _GdR_ het volgende:
nee man das een vies wijf.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:20 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Je bevestigd precies hetgeen wat ik bedoel. Met "IK" bedoelde ik niks anders te zeggen dat jij een betweter bent, iemand die zich verheven voelt boven alle anderen. Want jij weet alles beter, hebt ontzettend veel oog voor detail en graphics. Jij bepaalt dus wat design en dergelijke is![]()
Kortom een arrgogant mannetje, en mensen die andere dom noemen
Hou es opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom post lekker verder, aangezien jij dit topic hebt aangemaakt wil je natuurlijk over al je naam zien staan![]()
シ
mieren neuker...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:25 schreef TwyLight het volgende:
Jij snapt er dus helemaal niks van.
Ik bedoelde daarmee dus mee dat ik erg LET op detail en design.
Als ik iets koop kijk ik daar dus naar inplaats van alleen de functie en als er iets kleins bijvoorbeeld net even niet mooi is kan ik me daar al aan ergeren.
Dat jij er wat anders van maakt kan ik ook niks aan doen. een opleiding moet je namelijk zelf volgen.
Eensch.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:19 schreef _GdR_ het volgende:
nee man das een vies wijf.
mijn vader tilt de belastingquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:15 schreef MaHawK het volgende:
Waarom gaan mensen dit soort discussies uberhaubt beginnen? Is dat niet een beetje het kleuter niveau? "Mijn vader kan een auto optillen", "Nou dan ken je mijn vader nog niet, die kan een huis optillen!".
Je vader is George Bush?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:20 schreef TwyLight het volgende:
mijn vader houd a.t.m. de hele aarde omhoog. stel je eens voor dat die kriebels krijgt bij zijn rug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |