Ja, en te veel vage buizen met stoom, enzo.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:48 schreef Falco het volgende:
Brazil
[afbeelding]
Wat een aparte, bizarre film! Gedurende de hele film, kun je totaal niet verwachten wat er allemaal zal gebeuren. Na het einde begreep ik ook niet alles. Qua decors ziet er deze film er fantastisch uit en de Gilliams visie over een overgebureaucratiseerde 1984-samenleving is ook best interessant. Minpunt is dat het einde iets te lang op zich laat wachten. Cijfer: 7
Hehe, mjah de helft slaat natuurlijk nergens op, maar dat kon me niet zo heel veel schelen.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, en te veel vage buizen met stoom, enzo.
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:16 schreef Falco het volgende:
Singin' in the Rain
Jammer dat er niet iemand eens het idee kreeg om met een honkbalknuppel een paar van die vreselijke smoelen te bewerken. Dit is overigens eveneens de laatste keer dat ik me aan een musical waag. Cijfer: 4,5
En dan ook nog eens dat de film nu z'n 50 jaar oud is. Een woord geweldig. Dat één ventje die twijfels heeft (en dus zelf niet eens overtuigd is van de onschuld). Enige wat hem is dat er wel erg gemakkelijk gedacht wordt over een leven. Je zit echt in spanning.... Denk dat het meer dan terecht is dat deze op #15 staat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:09 schreef Mainport het volgende:
12 Angry Men (Sidney Lumet, 1957)
Ongelofelijk hoe letterlijk anderhalf uur gepraat in één kamer toch boeiend, confronterend en nagelbijtend spannend kan zijn. Fantastisch.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:25 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Ze had wel 'n klein rolletje,in vergelijking met bijvoorbeeld Evan Rachel Wood.
Ik vond dat kleine kamertje van die shrink geweldig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
En het is nog slechter om dat het ook nog eens afgekeken drifting race-film is van een Chinees/HK-film.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik schreef destijds iets in de richting van: "1 van de slechtste "films" ooit gemaakt. Niets eens waardig de naam film te dragen." En nog meer van dat soort dingen
Cijfer was geloof ik een 3,0/10
Alles behalve diequote:Op zondag 25 februari 2007 23:20 schreef Sokolsky het volgende:
Probeer Hedwig and the Angry Inch eens.
Ik heb een behoorlijke aversie voor musicals, maar ik vond Singin' in the Rain dan op de één of andere manier, wel weer geweldig.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:16 schreef Falco het volgende:
Singin' in the Rain
Jammer dat er niet iemand eens het idee kreeg om met een honkbalknuppel een paar van die vreselijke smoelen te bewerken. Dit is overigens eveneens de laatste keer dat ik me aan een musical waag. Cijfer: 4,5
Voor mij geldt hetzelfdequote:Op maandag 26 februari 2007 13:24 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijke aversie voor musicals, maar ik vond Singin' in the Rain dan op de één of andere manier, wel weer geweldig.
Die heb ik dan gelukkig niet gezienquote:Op maandag 26 februari 2007 10:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En het is nog slechter om dat het ook nog eens afgekeken drifting race-film is van een Chinees/HK-film.
Initial D
Ik vind die film wel een 8/10 waard eig.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:32 schreef mitt het volgende:
Brick
[afbeelding]
Niet erg geloofwaardig, maar goed te doen, Gordon-Levitt was best goed en Nora![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7 / imdb 7.3
The Holiday (2006)
2 uur duurend romantische komediy met Kate Winslet en Cameron Diaz.
Beide dames zijn hun relatie zat en willen er echt tussen uit. En komen op een huis-uitwissel site terecht. Diaz de rijke troel gaat naar Engeland en Winslet armetierig grietje gaat naar LA. En prompt wordt Diaz verliefd op de broer van WInslet , Jude Law, als hij dronken daar arriveerd. Ohhh wat een heerlijke zoetsappigheid.![]()
cijfer 6.5 / imdb 6.6
Flyboys (2006)
Groepje amerikanen worden opgeleid om de biplanes te besturen tijdens WOI, op een frans kamp. de leider daar is Jean Reno. Allemaal jonge knapen die vechten tegne de duitser. Uiteraard wordt de protagonist verliefd op een Frans meisje uit een dichtbijstand dorp. Het is geen slechte film alleen kon je er een beetje aan afzien dat de biplanes gerendere shit is. Het geluid van die vliegtuigen blijft geweldig. En natuurlijk is het op waarheid berust geheel
cijfer 6 / imdb 6.6
Ten till Noon (2006)
Je ziet van meerdere personen hoe ze die 10 minuten besteden. Op zich is het nog wel een aardig film alleen je ziet er aan af dat b-film is.
cijfer 6.5 / 6.0
Five fingers (2006)
de ex van Reese Witherspoon speelt een Nederlandse jongen( waarom geen echt NL jongen) die naar Marokko gaat om daar een voedselbank-achtig iets op te zetten. UIteraard gaat het mis en wordt hij overmeesterd en ontvoerd. Vervolgens wordt hij extreem onder vraagd door Lawrence Fishborne. En hij werkt niet echt mee en wordt stuk voor stuk z'n vingers afgeknipt.
Met flashbacks zie je onze strand. ohja Isa hoes heeft een klein rolletje die ook in de bus zit
cijfer 6 / imdb 6.5
Wicker Man (1973)
Dit is wel even een betere film dan de remake. Maar de 7.7 vind ik wel wat overdreven.
Ook hier is een politieagent opzoek naar een verdwenen kind.
Wat ze prompt hebben vergeten in de remake is de 'knappe' dames die naakt rond huppelen. In deze versie zit een verleidt dans van ettelijke minuten van Britt Ekland waarbij je haar borsten goed ziet wapperen.
Ik wordt een beetje moe van het kuize gedoe van de films van tegenwoordig ook NL doet er aan mee. Wat is er nu zo op tegen bloot ?
cijfer 7 / imdb 7.7
Frenzy (1972)
de tie-murder film van Hitchcock. In London is een gek bezig allerlei vrouwen de vermooorden dmv van een stropdas om hun nek. UIteraard wordt de verkeerde vervolgd door de politie.
cijfer 7 / imdb 7.5Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Pardon? Een docu over paperclips heeft waarschijnlijk een plassexscène als ze door een Nederlander werd gemaakt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:09 schreef Lambiekje het volgende:
Ik wordt een beetje moe van het kuize gedoe van de films van tegenwoordig ook NL doet er aan mee. Wat is er nu zo op tegen bloot ?
Misschien komt dat allemaal omdat het geen thriller, maar een horror is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:00 schreef Scofield het volgende:
Hills have eyes, d8 echt dat dit een goede thriller was. Nee dus, een paar raar gemaakte monsters die een familie uitmoorden in een berggebied. Hetgeen waar ik me ontzettend aan stoor is dat sommige filmmakers inspiratieloos zijn, en daardoor het laatste hulpmiddel gebruiken om publiciteit te krijgen. -> Baby's , Honden en verkrachting.
Ik vind dit een zo ontzettend slechte methode om een succes te behalen.. maargoed, that's my opinion. Misschien zijn er mensen die deze film wel een succes vonden... reageer dan ff en onderbouw je mening...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Pardon? Een docu over paperclips heeft waarschijnlijk een plassexscène als ze door een Nederlander werd gemaakt.
http://www.imdb.com/title/tt0380615/quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Pardon? Een docu over paperclips heeft waarschijnlijk een plassexscène als ze door een Nederlander werd gemaakt.
Dat soort kritiek op de plot vind ik nogal onzinnig; als je weet dat dit je ding niet is, waarom zou je het dan gaan kijken?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:00 schreef Scofield het volgende:
Hills have eyes, d8 echt dat dit een goede thriller was. Nee dus, een paar raar gemaakte monsters die een familie uitmoorden in een berggebied. Hetgeen waar ik me ontzettend aan stoor is dat sommige filmmakers inspiratieloos zijn, en daardoor het laatste hulpmiddel gebruiken om publiciteit te krijgen. -> Baby's , Honden en verkrachting.
Ik vind dit een zo ontzettend slechte methode om een succes te behalen.. maargoed, that's my opinion. Misschien zijn er mensen die deze film wel een succes vonden... reageer dan ff en onderbouw je mening...
Daar heb je een punt. maar wel amateuristisch opgezet..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:27 schreef Doff het volgende:
[..]
Dat soort kritiek op de plot vind ik nogal onzinnig; als je weet dat dit je ding niet is, waarom zou je het dan gaan kijken?
Zoals Lonewolf al zegt, het is geen thriller maar een horror, dus het ligt bijna voor de hand dat er nogal wat gewelddadige onzinnigheden inzitten, alhoewel die verkrachting van mij ook niet had gehoeven. Maar verder zeker geen slechte film, heb me prima vermaakt.
Waarom?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:38 schreef Scofield het volgende:
[..]
[...] maar wel amateuristisch opgezet..
Bedoel meer dat er minder en minder wordt. En dat kan je niet echt ontkennen. toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: nou is Mean Streets niet m`n favoriete Scorsese. Maar een 5 is wel erg laagquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:53 schreef Falco het volgende:
Ik heb me ook gewaagd aan een vroege film van Scorsese: Mean Streets. Het gaat eigenlijk helemaal nergens over. Robert de Niro die een onbezonnen karakter neerzet is wel oke en sommige scenes waren ook best wel te pruimen, maar over het algemeen was het onsamenhangend en vooral niet-boeiend. Afijn, het komt nooit meer goed tussen Scorsese en mij. Cijfer: 5
In een zaal vol studenten werd na afloop aan Lammers gevraagd waarom hij 'een gezette vrouw' had gecast, en of het was om aan te tonen dat hij enkel troost zocht. Na Lammers relaas over dat hij het een mooie vrouw vond en zijn vraag of wat dikkere vrouwen geen liefde kunnen geven zei die jongen maar niets meerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:53 schreef Mainport het volgende:
Langer Licht (David Lammers, 2006)
Vrij aardig drama over een ruzie tussen vader en zoon. Hij is de moeite waard door het sterke spel van de vader en de fijne regie van Lammers. Een What-the-Fuck-moment was de seksscène.
Heartwormpje.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Groundhog day
Af en toe best wel grappig, maar vaak ook wel erg flauwVind het een zwaar overgewaardeerde film
![]()
pas na 1000 keer kijken wordt de film beter .. De film heeft zo veel meer lagen dan platvermaak. Hele levenslessen zitten er in.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:10 schreef Posdnous het volgende:
Dat hoor je wel vaker van mensen die die film nu pas voor het eerst zien.
Ach ja... Rutger Hauer is ook moeilijk te overtreffen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:01 schreef Off-ShoRe het volgende:
The Hitcher (2007).
Geen IMDB link, geen verder commentaar ook. Als je in dit soort topics komt, wil je films zoals deze gewoon niet zien. Punt. 1/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |