quote:Op maandag 12 februari 2007 15:18 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb zojuist de eerste vijf minuten van Professione reporter gezien en vond 't maar matig.
Vond t een erg goede film.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:47 schreef _JBX_ het volgende:
Vannacht nog Babel, erg goeie film, beetje droevig alleen..
een van de beste rollen van Jack johquote:Op maandag 12 februari 2007 15:18 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb zojuist de eerste vijf minuten van Professione reporter gezien en vond 't maar matig. Warrig verhaal, en de hoofdrolspeler was niet zo overtuigend. Ook vind ik dat Antonioni wat veel hooi op z'n vork neemt, door al die verschillende thema's te willen aansnijden, zonder ze echter goed uit te werken. Nee, deze film is zeker overgewaardeerd.
Het was natuurlijk ironisch bedoeld, maar dat het de een-na-laatste post van het topic was hielp niet zo goed.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een van de beste rollen van Jack joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een ander groot minpunt is dat die dokter Garrigan wel echt heel irritant naiëf is. Natuurlijk dient hij als een hulpmiddel om een inkijk te krijgen in het leven van Amin. Maar iets meer hersens had toch wel gemogen. (zie de spoiler nog maar eens.) Ik vond sowieso James McAvoy erg matig.
cijfer: 7.5
P.S. wel leuk om Scully weer eens te zien.
Haha, wat toevallig. Ik heb gister ook V for Vendetta gekekenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:24 schreef bleiblei het volgende:
Naja, vandaag, meer gisteren... V for Vendetta.
Goeie film, ik wist niet wat ik er van kon verwachten, het leek me een erg vage film maar de film heeft me wel aan het denken gezet. Heb wel mijn mening wat bijgesteld over overheid en controle. Goeie film wmb.!
Ik vond hem echt 'n stuk beter dan Flags of our Fathersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:23 schreef hornage het volgende:
Flags of Our Fathers
Ik zette de film op met veel verwachtingen. In de productie zitten flink wat grote namen en ik zag hem ook al wat langskomen in verschillende nominaties van awards. Ook het feit dat het eigenlijk deel 1 is vind ik erg intrigerend. Uiteindelijk vond ik zeker niet dat aan alle verwachtingen was voldaan.
Er is gekozen om het verhaal niet synchroon te vertellen. Bij deze film vond ik dat niet nodig en zeker niet zorgen voor een duidelijkere of boeiendere film. Het zorgde juist soms voor onduidelijkheid. Ook gebeurd er in de hele film eigenlijk weinig vernieuwends. Het ontkracht de mythe rond helden op een manier waarop de laatste tijd wel vaker de maatschappij bekritiseerd wordt. De film ziet er ook super uit trouwens. Gevechtscenes en shots van het eiland met alle gevechtsschepen etc zijn imposant maar in dezelfde stijl en zeker kleurfilter hebben we al vaker films gezien. Dat Steven Spielberg ook producent was wel te merken in dat opzicht.
Weinig nieuws onder de zon toch maar zeker een kwalitatieve film waar ik me wel mee kon vermaken. Dat zorgt voor een 7,5. Ik ben trouwens erg benieuwd naar Letters from Iwo Jima.
Fan meldt zich.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:08 schreef cwk het volgende:
Down By Law (Jim Jarmusch, 1986)
Oh wat houd ik toch van Jarmusch. Die man weet hoe je een camera moet gebruiken. Down By Law werpt een wat summier verhaaltje op, en het acteerwerk van Waits en die andere knakker is wat beperkt maar dat doet er niet toe. Prachtige plaatjes (mooi gebruik van schaduw en licht) die sterk aan Dead Man doen denken, gelardeerd met die mysterieuze muziekjes van Waits. Die held van een Benigni zorgt met succes voor een vrolijke noot en is de slagroom op de taart. Niet zo fijn als Deadman, maar het komt in de buurt. 8-
Reese is altijd goedquote:Op maandag 12 februari 2007 16:45 schreef LENUS het volgende:
zaterdagavond: Fear (mark wahlberg wordt gek en wil reese watherspoon vermoorden) en Cabin Fever (5 tieners in een hutje en een dodelijk virus)
Cabin Fever was een prima horror en Fear heeft mij in positieve zin verbaasd! Kende de film niet, maar zeker de moeite waard!
is dat de deel dat de hij via een compuspel zijn slachtoffers pakt, of iets dergelijks ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:50 schreef Falco het volgende:
A Nightmare on Elm Street 4: The Dream Master
Eind jaren '80-meuk op zijn best. Alleen deel I is nog iets beter. Cijfer: 7.
Nee gewoon nog via de oude manier met dromenquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
is dat de deel dat de hij via een compuspel zijn slachtoffers pakt, of iets dergelijks ?
Een van de mooiste docu's ever.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:43 schreef Lambiekje het volgende:
Planet Earth (2006)
Disc 2 / 3 en 4.
De serie blijft me verbazen. Hoe mooi de natuur is
Die cave aflvering is geweldig. Dat ze ontdekken 'zeg maar' dat er gewoon vissen zwemmen in zwavelzuur. En dat een compleet eco-systeem is op guano (vleermuisshit) ipv de zon. En dat er reeks van dieren leven waarbij de ogen zijn weggeëvolueert. The Lechuguilla Cave wat is dat prachtig.!
Met het feit dat er leven is in zwavelzuur en dergelijke geeft voor mij aan de God gewoon klinklare bullshit is ... met dat hij de wereld heeft geschapen ammehoela.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |