Nee, andere zaken doen dat. Maar daarom is het een beetje loze kritiek, aangezien niemand pretendeert dat er goed in wordt geacteerd.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:34 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar dat maakt een film nog niet goed natuurlijk.
Het casten van 'echte schoolkinderen' zonder acteerervaring heeft naar mijn mening geen enkele meerwaarde voor de film. Daarnaast vond van Sant het wel leuk om er af en toe een shotje van wat bewegende wolken in te stoppen, omdat dat vast wel interessant en mysterieus lijkt.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nee, andere zaken doen dat. Maar daarom is het een beetje loze kritiek, aangezien niemand pretendeert dat er goed in wordt geacteerd.
Ik vind het dubieus om een mening over de hele film te kunnen neerzetten als je halverwege bent afgehaakt. Er zijn genoeg films die erg traag op gang komen of nog wel eens willen omslaan (lees: die ik na een uur wel wilde uitzetten en uiteindelijk toch erg goed vond). Geen schande als je een film uitzet, maar pretendeer dan niet dat je een mening over de complete film hebt.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:03 schreef arneaux het volgende:
Ik vond er namelijk niet zoveel aan en ben afgehaakt na een uur.
Ik wil er best bijzetten dat ik mijn mening op het eerste deel van de film basseer, maar that goes without saying eigenlijk he. Bovendien pretendeer ik niet alsof ik een mening heb, ik héb een mening. Over het eerste deel.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik vind het dubieus om een mening over de hele film te kunnen neerzetten als je halverwege bent afgehaakt. Er zijn genoeg films die erg traag op gang komen of nog wel eens willen omslaan (lees: die ik na een uur wel wilde uitzetten en uiteindelijk toch erg goed vond). Geen schande als je een film uitzet, maar pretendeer dan niet dat je een mening over de complete film hebt.
Je trapt alleen niet zo zeer tegen een heilig huisje aan omdat je de film niks vond, want dat vinden er meer dan genoeg, maar wel vanwege het feit dat je 'm hebt afgezet. Een film die je half hebt gezien, heb je wat mij betreft niet gezien.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:08 schreef arneaux het volgende:
Maar wat ik al eerder zei, ik trap tegen een behoorlijk heilig huis aan en dit soort reacties waren te verwachten.
Ja, en die eerste helft vond ik bij een tweede maal kijken een stuk leuker ook nog.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:16 schreef Sokolsky het volgende:
2. De tweede helft vind ik stukken beter dan de eerste helft.
Ben je nog wel tot het punt gekomen...quote:Op maandag 12 februari 2007 12:45 schreef arneaux het volgende:
Het spijt me zeer, maar ik ga geen film afkijken die ik de 1ste helft niets vind. Zonde van mn tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk wel.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ben je nog wel tot het punt gekomen...Ja zeker, nog een kwartier later ook nog volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
Nee, dat hoeft ook niet. Iedereen moet natuurlijk zelf weten of 'ie een film uitkijkt of niet. Een film kan alleen heel anders uitpakken dan je verwacht. Stel je bv voor dat je van Mulholland Drive alleen het eerste deel ziet, dan heb je toch een heel andere film gezien als dat je 'm helemaal gezien hebt.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De kijker moet zich niet verplicht gaan voelen om een film uit te zitten.
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:15 schreef cwk het volgende:
Dat ligt er maar aan welke kritiek je hebt. Als je het over slecht spel of een tergend slecht verhaal hebt dan kan je daar het eerst uur al wel over oordelen. Als je gaat roepen dat er plotholes in zitten ben je natuurlijk onzin aan het praten.
Deze reacties omarmen de kern wel.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Een film hoort de kijker naar zich toe te trekken. Als dat niet gebeurt is het voor die kijker geen goede film. De kijker moet zich niet verplicht gaan voelen om een film uit te zitten.
Als jij een verschrikkelijk nummer luistert, ga je die toch ook niet zitten afluisteren om maar een beter gefundeerde mening te hebben. Volgens mij kun je een film gewoon, ook op de helft, slecht vinden.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:35 schreef NoSigar het volgende:
Het is natuurlijk erg knap van Lonewolf2003, dat hij toch tot een juist oordeel komt over de film, ook al heeft hij hem maar half gezien.
Beter vond ik The Last King of Scotland,
natuurlijk alleen al vanwege de geweldige rol van Whitaker. En dat overschaduwd een beetje het verhaal van de wat a-morele arts.
Zelfs dan vind ik dat als iemand kennelijk niet geïntrigreerd is geraakt in de eerste helft. Hij het recht heeft de film niks te vinden.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ook niet. Iedereen moet natuurlijk zelf weten of 'ie een film uitkijkt of niet. Een film kan alleen heel anders uitpakken dan je verwacht. Stel je bv voor dat je van Mulholland Drive alleen het eerste deel ziet, dan heb je toch een heel andere film gezien als dat je 'm helemaal gezien hebt.
Ik bedoelde het niet ironischquote:Op maandag 12 februari 2007 13:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als jij een verschrikkelijk nummer luistert, ga je die toch ook niet zitten afluisteren om maar een beter gefundeerde mening te hebben. Volgens mij kun je een film gewoon, ook op de helft, slecht vinden.
Klopt, en je kan hem dan toch aan het einde opeens goed vinden. Of nog slechter.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als jij een verschrikkelijk nummer luistert, ga je die toch ook niet zitten afluisteren om maar een beter gefundeerde mening te hebben. Volgens mij kun je een film gewoon, ook op de helft, slecht vinden.
Oh, maar dat recht heeft iemand altijd. Al is het na vijf minuten. Ik heb het er alleen over hoe serieus ik zo'n mening dan neem.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zelfs dan vind ik dat als iemand kennelijk niet geïntrigreerd is geraakt in de eerste helft. Hij het recht heeft de film niks te vinden.
Oké. Natuurlijk is iemand mening, die de film helemaal heeft gezien gefunderdeerder dan iemand die dat niet heeft gedaan. Daar ben ik het wel met je eens. Maar iemand mag dan nog steeds hier zijn mening geven vind ik.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Oh, maar dat recht heeft iemand altijd. Al is het na vijf minuten. Ik heb het er alleen over hoe serieus ik zo'n mening dan neem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |