Lijkt me niet anders word Nintendo weer aangeklaagd met rondvliegende Wiimote's die TV's slopen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:26 schreef mschol het volgende:
tvp maar
n.a.v. de dart wedstijd:
ik wil kunne darten op me wii
ze hebben zich juridisch waarschijnlijk helemaal dicht getimmerd inmiddels (ook door de safety instructies op de site)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:30 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Lijkt me niet anders word Nintendo weer aangeklaagd met rondvliegende Wiimote's die TV's slopen.![]()
Genoeg zien liggen hier nog in het Oosten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:37 schreef RipCore het volgende:
Ik ga morgen naar 't Oosten des lands om vakantie te vieren, misschien hebben ze daar WEL Wiimotes/nunchucks te koop!
Monkey Ballquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:26 schreef mschol het volgende:
tvp maar
n.a.v. de dart wedstijd:
ik wil kunne darten op me wii
Denk dat je toch op gameshops bent aangewezen of marktplaats/ebay.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor wanneer ik twilight princess heb uitgespeeld, ga ik alvast even kijken naar andere zelda spellen.
wind waker bijvoorbeeld wil ik ook. maar die zie ik echt nergens meer liggen in de winkels (waar het cube aanbod in z'n geheel al erg mager is). Zijn er nog goede online winkels of speciaalzaken ofzo, of moet je voor cube games tegenwoordig op ebay zijn?
ook wil ik later ocarina of time spelen. als je die hebt, is masterquest dan ook nog leuk? en is er al iets bekend of en wanneer die games op de virtual console verschijnen?
Zeker of importeren uit de VS daar is de kans nog dat ie wel te krijgen is zoals bij cduniverse voor 25 euro inclusief portoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:55 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Denk dat je toch op gameshops bent aangewezen of marktplaats/ebay.
Vond zelf monkey ball een beetje een bagger game. Maar tja de meningen zijn er over verdeeld you love it or hate it I gues ...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Monkey Ball in z'n geheel werkt niet lekker of er zit een dart game in die niet lekker werkt?
(offtopic) En wat wil je daar mee zeggen ???quote:
ik heb die zelda collectors schijf/mario kart bundle gescoord door gewoone en 2e hands game cube vorige week op te duikelen, The four swords adventures is nog gewoon bij FRS in Emmen te krijgen. Wind Waker heb ik ook nog nergens gezien.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor wanneer ik twilight princess heb uitgespeeld, ga ik alvast even kijken naar andere zelda spellen.
wind waker bijvoorbeeld wil ik ook. maar die zie ik echt nergens meer liggen in de winkels (waar het cube aanbod in z'n geheel al erg mager is). Zijn er nog goede online winkels of speciaalzaken ofzo, of moet je voor cube games tegenwoordig op ebay zijn?
ook wil ik later ocarina of time spelen. als je die hebt, is masterquest dan ook nog leuk? en is er al iets bekend of en wanneer die games op de virtual console verschijnen?
Het lijkt erop dat je niet de juiste stand van je input aan het gebruiken bent. Als je de Wii aanzet druk je waarschijnlijk op de input/ingang knop (mits je composite gebruikt, RGB gaat automatisch). Voor composite zijn er echter vaak 2 verschillende weergave modi. Druk nogmaals op dezelfde knop om in de goede weergave modus te gaan (werkt op de meeste tv's zo)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:16 schreef remcheese het volgende:
Ik heb een vraag :
Wij hebben dit weekend wegens het doorbranden van de oude tv een nieuwe moeten kopen
Nu is de nieuwe een LCD (82 cm hd-ready staat erop? ), en het lijkt wel dat als ik 60Hz kies het beeld een beetje dubbel is, dan staat er bijvoorbeeld bij het starten van de browser een 2tal cm links van de letters WII nog een keer de om lijning van de letters WII
op 50 Hz lijkt het minder te zijn maar toch is het beeld dan een beetje "streperig" , Blauw is niet mooi blauw maar meer "blauw met een beetje ///// ruis enzo"
Concreet : ALS ik daarom een component cable aan zou schaffen, is de kans dan dat dat weg is groot (omdat je dan geloof ik voor de hogere 3e stand van de wii kan kiezen) of is het dan nog steeds zo dat ik die lijntjes krijg omdat het scherm nou eenmaal groter is dan de normale beeldbuis-tv resolutie ?
mezzin-at-mezzin.comquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:04 schreef metalheadBOC het volgende:
Zondag nog even Rayman uitgespeelt in 5 uurtjeseven avondje doorspelen en je bent door de storymode heen
![]()
Maar het spel is wel te goedmet veel humor
vanaf het moment dat je het konijnenpak krijgt alleen nog maar in konijnenpak rondgelopen
Wie beheert tegenwoordig de lijst met Wii nrs?deze heeft hier in het forum wel weer een updatetje nodig.
Als je composite blijft gebruiken moet je handmatig je tv op 16:9 zetten. Als je een RGB kabel koopt gaat dit (vaak) automatisch. RGB scart geeft namelijk een digitaal signaal door met gegevens over de aspect rate van het signaal.. Composite doet dit niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:24 schreef Haay1971 het volgende:
Vraagje over de 16:9 mode van de Wii...
In mijn DVD speler heb ik ingesteld dat er een breedbeeld TV aan hangt, en wanneer een film 16:9 anamorphic widescreen is geeft de DVD speler een signaal mee waardoor de TV (in Auto mode) naar "FULL" mode springt (om anamorphic widescreen beeld netjes beeldvullend weer te geven).
In mijn Wii heb ik ook ingesteld dat er een 16:9 TV aan hangt, maar er is geen signaal om mijn TV automatisch naar FULL mode te laten springen. Ik heb m'n Wii op het moment nog via composite met het SCART-blokje aangesloten (op dezelfde SCART poort als m'n DVD speler, dmv. een SCART-verdeelblokje).
Nu is eigenlijk mijn vraag: is dit een "live with it" eigenschap en moet ik gewoon altijd handmatig de TV op FULL zetten om bv. Wii Sports beeldvullend in breedbeeld te hebben, of wordt dat signaal-vlaggetje simpelweg niet via composite doorgegeven, maar wel via bv. de RGB-SCART kabel ?
Bedankt! Dat is precies wat ik wilde weten. Nu was ik sowieso wel van plan om een RGB SCART kabel te kopen. Wacht alleen nog tot hij op de FreeRecordShop site te bestellen is, omdat ik daar nog twee 10 euro kortingsbonnen heb. Scheelt toch weer 33 % van de prijsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:45 schreef BMH het volgende:
Als je composite blijft gebruiken moet je handmatig je tv op 16:9 zetten. Als je een RGB kabel koopt gaat dit (vaak) automatisch. RGB scart geeft namelijk een digitaal signaal door met gegevens over de aspect rate van het signaal.. Composite doet dit niet.
Ik heb zelda.quote:
neem een abbo op de NGAMERquote:
zag het idd net onder de lijst staanquote:
f een Wii mote aanschaffen en je krijgt Wii Play erbijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:07 schreef Haay1971 het volgende:
* Haay1971 will Wii Play en Zelda TP !
zit er over te denken om die idd aan te gaan schaffen over paar weekjes. is deze de moeite waard? hoor beetje verschillende meningen erover.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:09 schreef Tware het volgende:
Als je zelda hebt uigespeeld is RED STEEL echt prima om je mee te vermaken.![]()
Vond hem niet slecht heb hem iets van 4 uur gespeeld maar voor 60 euro vond ik hem te duur dus toen maar rayman gehaald ... en nog geen spijt gehadquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:10 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
zit er over te denken om die idd aan te gaan schaffen over paar weekjes. is deze de moeite waard? hoor beetje verschillende meningen erover.
Mij lijkt dat dus ook een melig spel. (Zouden ze ook een koffiekamer hebben met leuke zustertjes?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:14 schreef speknek het volgende:
Misschien kun je dan beter op Trauma Center wachten, die kreeg een behoorlijke rave review van eurogamer.
brrr...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:02 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
neem een abbo op de NGAMER![]()
http://www.ngamer.nl/nl/405ab3482ceb8
krijg je hem er bijvoor 64 euro!
Da's niet waar. Een losse Wii-mote kost 40 euro en is kaal, zonder Play. Overigen wil ik natuurlijk zoals iedereen Wii Play voornamelijk voor de extra Wii-mote, en Play als geinig extra'tje erbij voor een paar euro'tjes extra.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:09 schreef metalheadBOC het volgende:
f een Wii mote aanschaffen en je krijgt Wii Play erbij
Tenzij je 'm al op de DS hebt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:14 schreef speknek het volgende:
Misschien kun je dan beter op Trauma Center wachten, die kreeg een behoorlijke rave review van eurogamer.
vraag is uiteraard: "wie heeft er zin an tonks in 2k7?"quote:
Nou die rave reviewer had hem ook op de DS, alwaar hij hem helemaal doodgespeeld had. Volgens hem was het duidelijk geen port, en nog net zo verslavend als eerst.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:39 schreef Mortale het volgende:
Tenzij je 'm al op de DS hebt.
leuke tip, zal vanmiddag eerst eens een exemplaar van NGamer kopen om te kijken of dat wat is...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:02 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
neem een abbo op de NGAMER![]()
http://www.ngamer.nl/nl/405ab3482ceb8
krijg je hem er bijvoor 64 euro!
Heb je een link naar die review?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou die rave reviewer had hem ook op de DS, alwaar hij hem helemaal doodgespeeld had. Volgens hem was het duidelijk geen port, en nog net zo verslavend als eerst.
Maar kan me zelf voorstellen dat je het mechanisme dan al een beetje gehad hebt.
heb ze bijde gewoon oldscool op de NES liggenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:19 schreef PastoorPeter het volgende:
Zojuist Bomberman '93 en Super Mario 64 aangeschaft.
Tevens tvp.
ga naar de MM koop een snellader inclusief 2 AA batterijen, kost je 10 euro...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:27 schreef Nollem het volgende:
Ik wil een lader want mijn duracells gaan wel erg hard nu.
http://www.joytech.nl/index.asp?strPageType=productpagina&intProductID=15324&intHoofdgroepID=1273&intSubgroepID=
Of heb f geduld tot eind van deze maand dan komen er accupacks voorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ga naar de MM koop een snellader inclusief 2 AA batterijen, kost je 10 euro...
en betaal je de hoofdprijs van 30-40 euroquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:52 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Of heb f geduld tot eind van deze maand dan komen er accupacks voor![]()
jah maar accupack is puur gemakzucht he van niet batterijen te hoeven wisselenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
en betaal je de hoofdprijs van 30-40 euro
ik houd die 30-40 euro wel in me zak aangezien ik hier 3 paar oplaadbare AA batterijen hebquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:05 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
jah maar accupack is puur gemakzucht he van niet batterijen te hoeven wisselen![]()
Zelf even opgezocht, hij komt hier op 27 januariquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:46 schreef speknek het volgende:
Is er sinds ik weg ben geweest al iets bekend gemaakt over het nieuwskanaal?
Ja geweldig, mijn vriendin laat de Wii niet meer losquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:30 schreef Megalomaniac het volgende:
Afgelopen vrijdag Zelda uitgespeeld!
Wat een geweldig spel!!!
Maar het ziet er zo mooi uit !!! Maar eigenlijk heb je wel gelijk... dank voor de tipquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik houd die 30-40 euro wel in me zak aangezien ik hier 3 paar oplaadbare AA batterijen heb
zodra zuiderpark hem binnen heeft wordt ie verstuurd, maar ik heb nog niks gehoord... dus ik denk te vroeg...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:43 schreef Henk-B het volgende:
Iemand al Wario Ware gespot?
Of is het nog te vroeg om deze stiekum in de winkel te zien liggen?
zo snelquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:30 schreef Megalomaniac het volgende:
Afgelopen vrijdag Zelda uitgespeeld!
Wat een geweldig spel!!!
Kijk, dat zoek ik bijvoorbeeld. Die collector's edition. Maar op ebay kost die nu zo'n 40 euro en dat gaat nog stijgen, beetje te duur vind ik dat.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:21 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb die zelda collectors schijf/mario kart bundle gescoord door gewoone en 2e hands game cube vorige week op te duikelen, The four swords adventures is nog gewoon bij FRS in Emmen te krijgen. Wind Waker heb ik ook nog nergens gezien.
Nou hopelijk gaan ze Zelda - A link to the past ook nog uitbrengen in VC
Tijdens de lunchpauze maar weer ff door Hoog Catherijne in Utrecht gelopen, ook op zoek naar Wii Play. Maar helaas, niet te vinden bij: FreeRecordShop, V&D, Bart Smit, E-Plaza en Media Markt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:04 schreef Adagio het volgende:
Ik wil Wii PlayHeel Enschede al doorgelopen, maar nergens Play te vinden. Overigens heeft MM Enschede wel een aantal nunchucks en een stuk of acht losse controllers liggen...
Als je een Wii-mote koopt zit play er gewoon bij dat kan je beter doen dan Wii play los te kopen. zoiezo zou ik play niet de moeite waard vinden om los te kopenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:21 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Tijdens de lunchpauze maar weer ff door Hoog Catherijne in Utrecht gelopen, ook op zoek naar Wii Play. Maar helaas, niet te vinden bij: FreeRecordShop, V&D, Bart Smit, E-Plaza en Media Markt.
Heb Wii Play wel bij Spotter Media Outlet (in Almere) besteld, en hoop maar dat ze hem daar deze week weer binnen krijgen.
Tis precies andersom. De Wii-mote zit bij Wii Play. Daarnaast kun je de Wii motes los kopen (je 3e en 4e bv.).quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:33 schreef metalheadBOC het volgende:
Als je een Wii-mote koopt zit play er gewoon bij dat kan je beter doen dan Wii play los te kopen. zoiezo zou ik play niet de moeite waard vinden om los te kopen
Nee, het is omgekeerd. Je koopt Wii Play (adviesprijs 50 euro), en je krijgt er een Wii-mote bij. Je kunt ook een losse Wii-mote kopen (adviesprijs 40 euro), maar daar krijg je geen Play bij.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:33 schreef metalheadBOC het volgende:
Als je een Wii-mote koopt zit play er gewoon bij dat kan je beter doen dan Wii play los te kopen. zoiezo zou ik play niet de moeite waard vinden om los te kopen
Maar een Wiimote+play kost toch 30 euries? is een wiimote zonder play goedkoper dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis precies andersom. De Wii-mote zit bij Wii Play. Daarnaast kun je de Wii motes los kopen (je 3e en 4e bv.).
wiimote+play = 50quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:44 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Maar een Wiimote+play kost toch 30 euries? is een wiimote zonder play goedkoper dan?
zit het nu idd nu op de site van dixons te checken en zie het staan beetje jmmr weerquote:
Probeer het in die kleine dorpjes met een intertoys /bartsmit die hebben vaak nog wel controlers en meukquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:00 schreef Haay1971 het volgende:
Heb nu SPIJT..... Zo'n 2 weken vóór de kerst zag ik bij de V&D in Utrecht gewoon 3 dozen Wii-Play in de vitrine staan. Maar toen had ik m'n Wii nog niet, en hoopte ik hem tzt wel goedkoper te kunnen kopen dan de 50 euro bij de V&D. Maar nu heb ik m'n Wii, en wil ik ERG GRAAG multiplayer games kunnen spelen, en nu kan ik nergens aan Wii Play komen (puur voor de extra Wii-mote natuurlijk).
HAD ik hem toen maar gekocht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |