Het lijkt erop dat je niet de juiste stand van je input aan het gebruiken bent. Als je de Wii aanzet druk je waarschijnlijk op de input/ingang knop (mits je composite gebruikt, RGB gaat automatisch). Voor composite zijn er echter vaak 2 verschillende weergave modi. Druk nogmaals op dezelfde knop om in de goede weergave modus te gaan (werkt op de meeste tv's zo)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:16 schreef remcheese het volgende:
Ik heb een vraag :
Wij hebben dit weekend wegens het doorbranden van de oude tv een nieuwe moeten kopen
Nu is de nieuwe een LCD (82 cm hd-ready staat erop? ), en het lijkt wel dat als ik 60Hz kies het beeld een beetje dubbel is, dan staat er bijvoorbeeld bij het starten van de browser een 2tal cm links van de letters WII nog een keer de om lijning van de letters WII
op 50 Hz lijkt het minder te zijn maar toch is het beeld dan een beetje "streperig" , Blauw is niet mooi blauw maar meer "blauw met een beetje ///// ruis enzo"
Concreet : ALS ik daarom een component cable aan zou schaffen, is de kans dan dat dat weg is groot (omdat je dan geloof ik voor de hogere 3e stand van de wii kan kiezen) of is het dan nog steeds zo dat ik die lijntjes krijg omdat het scherm nou eenmaal groter is dan de normale beeldbuis-tv resolutie ?
mezzin-at-mezzin.comquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:04 schreef metalheadBOC het volgende:
Zondag nog even Rayman uitgespeelt in 5 uurtjeseven avondje doorspelen en je bent door de storymode heen
![]()
Maar het spel is wel te goedmet veel humor
vanaf het moment dat je het konijnenpak krijgt alleen nog maar in konijnenpak rondgelopen
Wie beheert tegenwoordig de lijst met Wii nrs?deze heeft hier in het forum wel weer een updatetje nodig.
Als je composite blijft gebruiken moet je handmatig je tv op 16:9 zetten. Als je een RGB kabel koopt gaat dit (vaak) automatisch. RGB scart geeft namelijk een digitaal signaal door met gegevens over de aspect rate van het signaal.. Composite doet dit niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:24 schreef Haay1971 het volgende:
Vraagje over de 16:9 mode van de Wii...
In mijn DVD speler heb ik ingesteld dat er een breedbeeld TV aan hangt, en wanneer een film 16:9 anamorphic widescreen is geeft de DVD speler een signaal mee waardoor de TV (in Auto mode) naar "FULL" mode springt (om anamorphic widescreen beeld netjes beeldvullend weer te geven).
In mijn Wii heb ik ook ingesteld dat er een 16:9 TV aan hangt, maar er is geen signaal om mijn TV automatisch naar FULL mode te laten springen. Ik heb m'n Wii op het moment nog via composite met het SCART-blokje aangesloten (op dezelfde SCART poort als m'n DVD speler, dmv. een SCART-verdeelblokje).
Nu is eigenlijk mijn vraag: is dit een "live with it" eigenschap en moet ik gewoon altijd handmatig de TV op FULL zetten om bv. Wii Sports beeldvullend in breedbeeld te hebben, of wordt dat signaal-vlaggetje simpelweg niet via composite doorgegeven, maar wel via bv. de RGB-SCART kabel ?
Bedankt! Dat is precies wat ik wilde weten. Nu was ik sowieso wel van plan om een RGB SCART kabel te kopen. Wacht alleen nog tot hij op de FreeRecordShop site te bestellen is, omdat ik daar nog twee 10 euro kortingsbonnen heb. Scheelt toch weer 33 % van de prijsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:45 schreef BMH het volgende:
Als je composite blijft gebruiken moet je handmatig je tv op 16:9 zetten. Als je een RGB kabel koopt gaat dit (vaak) automatisch. RGB scart geeft namelijk een digitaal signaal door met gegevens over de aspect rate van het signaal.. Composite doet dit niet.
Ik heb zelda.quote:
neem een abbo op de NGAMERquote:
zag het idd net onder de lijst staanquote:
f een Wii mote aanschaffen en je krijgt Wii Play erbijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:07 schreef Haay1971 het volgende:
* Haay1971 will Wii Play en Zelda TP !
zit er over te denken om die idd aan te gaan schaffen over paar weekjes. is deze de moeite waard? hoor beetje verschillende meningen erover.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:09 schreef Tware het volgende:
Als je zelda hebt uigespeeld is RED STEEL echt prima om je mee te vermaken.![]()
Vond hem niet slecht heb hem iets van 4 uur gespeeld maar voor 60 euro vond ik hem te duur dus toen maar rayman gehaald ... en nog geen spijt gehadquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:10 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
zit er over te denken om die idd aan te gaan schaffen over paar weekjes. is deze de moeite waard? hoor beetje verschillende meningen erover.
Mij lijkt dat dus ook een melig spel. (Zouden ze ook een koffiekamer hebben met leuke zustertjes?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:14 schreef speknek het volgende:
Misschien kun je dan beter op Trauma Center wachten, die kreeg een behoorlijke rave review van eurogamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |